Δευτέρα, 9 Μαΐου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΤΤΑΚΟΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΗ.

"Η συνδρομή της αυτοδιοίκησης στο τεράστιο χρέος της χώρας, όπως αποδείχτηκε και από τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποίησε το υπουργείο Εσωτερικών, είναι ελάχιστη. Το συνολικό χρέος της αυτοδιοίκησης πρώτου βαθμού δεν φτάνει παρά στο 0,7 % του συνολικού χρέους της χώρας - από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη.

Από τα στοιχεία καθίσταται φανερό ότι είναι απόλυτα υπερβολική και η άποψη ότι η αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού είναι το μεγάλο άνδρο της διαφθοράς όταν  διαχειρίζεται λιγότερο από το 2% του Α.Ε.Π., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν προκύπτουν φαινόμενα κακοδιαχείρισης ή ακόμα και διαφθοράς ".

Όσο αφορά τον δήμο Χαλανδρίου απεδείχθη - και με την βούλα του Υπουργείο Εσωτερικών - ότι η κατάσταση είναι απόλυτα διαχειρίσιμη αφού το Χαλάνδρι είναι πολύ μακρυά από τους 58 υπό επιτήρηση δήμους και έτσι διαψεύδονται όσοι κατα καιρούς, με ευκολία και χωρίς γνώση των δεδομένων, αμφισβητούσαν την πιστοληπτική ικανότητα του δήμου μιλώντας για κατεστραμμένο δήμο.

Θα υπογραμμίσω μόνο ότι ή αγορά των  δύο μεγάλων ακινήτων στην  πλατεία Χαλανδρίου (Βασ. Γεωργίου και 25ης Μαρτίου)  και το πρώην Μαμμόπουλου -  υπερκαλύπτουν σχεδόν το σύνολο του  τραπεζικού δανεισμού του δήμου (Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων)."

Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 159 ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΜΕ - ΜΟΛΙΣ - 60% ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ!

1 ΔΗΜΟΣ ΤΗΛΟΥ 447%

2 ΔΗΜΟΣ ΦΥΛΗΣ 358%
3 ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 284%
4 ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ 264%
5 ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ 264%
6 ΔΗΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 229%
7 ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ 209%
8 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ 206%
9 ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ 195%
10 ΔΗΜΟΣ ΡΟΔΟΥ 191%
11 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 188%
12 ΔΗΜΟΣ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ 186%
13 ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΗΣ 182%
14 ΔΗΜΟΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ 178%
15 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ 173%
16 ΔΗΜΟΣ ΒΙΑΝΝΟΥ 171%
17 ΔΗΜΟΣ ΒΥΡΩΝΟΣ 169%
18 ΔΗΜΟΣ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ 167%
19 ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ 165%
20 ΔΗΜΟΣ ΠΑΞΩΝ 164%
21 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ 163%
22 ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 158%
23 ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ 157%
24 ΔΗΜΟΣ ΣΙΘΩΝΙΑΣ 155%
25 ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ 148%
26 ΔΗΜΟΣ ΣΥΜΗΣ 147%
27 ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ 145%
28 ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ-ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ 143%
29 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ 143%
30 ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 143%
31 ΔΗΜΟΣ ΙΣΤΙΑΙΑΣ-ΑΙΔΗΨΟΥ 134%
32 ΔΗΜΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ-ΛΙΜΝΗΣ-ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ 129%
33 ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΜΟΥ 127%
34 ΔΗΜΟΣ ΒΕΛΟΥ-ΒΟΧΑΣ 123%
35 ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑΣ 122%
36 ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΒΙΩΝ-ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ 121%
37 ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ 119%
38 ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ 116%
39 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ 114%
40 ΔΗΜΟΣ ΚΙΣΣΑΜΟΥ 114%
41 ΔΗΜΟΣ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ 113%
42 ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΔΑΣ 111%
43 ΔΗΜΟΣ ΩΡΩΠΟΥ 11
44 ΔΗΜΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ 110%
45 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ 110%
46 ΔΗΜΟΣ ΣΚΙΑΘΟΥ 109%
47 ΔΗΜΟΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ 109%
48 ΔΗΜΟΣ ΥΔΡΑΣ 108%
49 ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 107%
50 ΔΗΜΟΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ 106%
51 ΔΗΜΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 105%
52 ΔΗΜΟΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ 105%
53 ΔΗΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΤΩΝ 103%
54 ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ 103%
55 ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΝΑΣ 101%
56 ΔΗΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΗΣ 101%
57 ΔΗΜΟΣ ΚΡΩΠΙΑΣ 101%
58 ΔΗΜΟΣ ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ 101%
59 ΔΗΜΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ 99%
60 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ 99%
61 ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ 99%
62 ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 98%
63 ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΟΥ ΠΗΛΙΟΥ 96%
64 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ 96%
65 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 96%
66 ΔΗΜΟΣ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ 96%
67 ΔΗΜΟΣ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ 95%
68 ΔΗΜΟΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ 95%
69 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 95%
70 ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ 94%
71 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ 92%
72 ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ 92%
73 ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΕΛΕΡ 92%
74 ΔΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ 91%
75 ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ 90%
76 ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ 90%
77 ΔΗΜΟΣ ΦΑΙΣΤΟΥ 90%
78 ΔΗΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ 89%
79 ΔΗΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ 89%
80 ΔΗΜΟΣ ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ 88%
81 ΔΗΜΟΣ ΘΑΣΟΥ 88%
82 ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΧΑΙΑΣ 88%
83 ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ 88%
84 ΔΗΜΟΣ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ 88%
85 ΔΗΜΟΣ ΒΑΡΗΣ-ΒΟΥΛΑΣ-ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 88%
86 ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΟΝΙΑΣ 87%
87 ΔΗΜΟΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 87%
88 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ 86%
89 ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ 86%
90 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 85%
91 ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 85%
92 ΔΗΜΟΣ ΜΩΛΟΥ-ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 84%
93 ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΥΡΟΥ 83%
94 ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 83%
95 ΔΗΜΟΣ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ-ΕΥΡΩΣΤΙΝΗΣ 82%
96 ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ 82%
97 ΔΗΜΟΣ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ 82%
98 ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 81%
99 ΔΗΜΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ 81%
100 ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ 80%
101 ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ-ΚΥΛΛΗΝΗΣ 80%
102 ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΝΩΝ-ΑΣΤΕΡΟΥΣΙΩΝ 80%
103 ΔΗΜΟΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ 80%
104 ΔΗΜΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ 79%
105 ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ 79%
106 ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Ν.ATTΙΚΗΣ) 79%
107 ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ 78%
108 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ 78%
109 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 78%
110 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ 78%
111 ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ 78%
112 ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 77%
113 ΔΗΜΟΣ ΛΕΣΒΟΥ 77%
114 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ 77%
115 ΔΗΜΟΣ ΠΛΑΤΑΝΙΑ 76%
116 ΔΗΜΟΣ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ 76%
117 ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ 75%
118 ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ 74%
119 ΔΗΜΟΣ ΒΟΙΟΥ 73%
120 ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΟΥ-ΝΕΣΤΟΡΟΣ 73%
121 ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ-ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ 72%
122 ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ-ΧΟΡΤΙΑΤΗ 72%
123 ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΙΟΥ 72%
124 ΔΗΜΟΣ ΓΟΡΤΥΝΑΣ 72%
125 ΔΗΜΟΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ 71%
126 ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ 71%
127 ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 71%
128 ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ 71%
129 ΔΗΜΟΣ ΣΚΟΠΕΛΟΥ 71%
130 ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ 71%
131 ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΗΡΩΝ 71%
132 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ 71%
133 ΔΗΜΟΣ ΤΑΝΑΓΡΑΣ 70%
134 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ 70%
135 ΔΗΜΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ 69%
136 ΔΗΜΟΣ ΖΗΡΟΥ 69%
137 ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ 69%
138 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ 68%
139 ΔΗΜΟΣ ΝΙΣΥΡΟΥ 66%
140 ΔΗΜΟΣ ΤΗΝΟΥ 66%
141 ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ 66%
142 ΔΗΜΟΣ ΤΥΡΝΑΒΟΥ 66%
143 ΔΗΜΟΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ 65%
144 ΔΗΜΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ 65%
145 ΔΗΜΟΣ ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ 64%
146 ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ 64%
147 ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ 63%
148 ΔΗΜΟΣ ΣΦΑΚΙΩΝ 63%
149 ΔΗΜΟΣ ΠΗΝΕΙΟΥ 63%
150 ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ 62%
151 ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ 62%
152 ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ 62%
153 ΔΗΜΟΣ ΣΙΝΤΙΚΗΣ 61%
154 ΔΗΜΟΣ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ 61%
155 ΔΗΜΟΣ ΑΜΟΡΓΟΥ 60%
156 ΔΗΜΟΣ ΜΑΝΔΡΑΣ-ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ 60%
157 ΔΗΜΟΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ 60%
158 ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ 60%
159 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 60%
160 ΔΗΜΟΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ 59%
161 ΔΗΜΟΣ ΡΑΦΗΝΑΣ-ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ 59%
162 ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΗΣ 58%
163 ΔΗΜΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ 57%
164 ΔΗΜΟΣ ΘΗΒΑΙΩΝ 57%
165 ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ 56%
166 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 55%
167 ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 55%
168 ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ 55%
169 ΔΗΜΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ 55%
170 ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ 55%
171 ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ-ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ 54%
172 ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ 54%
173 ΔΗΜΟΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ 54%
174 ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ 53%
175 ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ 53%
176 ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΦΥΛΛΙΑΣ 52%
179 ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΤΑ 52%
180 ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 52%
181 ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ 52%
182 ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ 51%
183 ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΣΟΒΟΥ 51%
184 ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ 51%
185 ΔΗΜΟΣ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ 51%
186 ΔΗΜΟΣ ΓΟΡΤΥΝΙΑΣ 50%
187 ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ-ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ 49%
188 ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ 49%
189 ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΓΑΣ 49%
190 ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ 49%
191 ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 49%
192 ΔΗΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ 48%
193 ΔΗΜΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ 47%
192 ΔΗΜΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣ 47%
193 ΔΗΜΟΣ ΙΗΤΩΝ 47%
194 ΔΗΜΟΣ ΔΕΣΚΑΤΗΣ 47%
195 ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 46%
196 ΔΗΜΟΣ ΝΟΤΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ 46%
197 ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ 46%
198 ΔΗΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ 45%199 ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ-ΣΑΠΩΝ 45%
200 ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ 45%
201 ΔΗΜΟΣ ΔΩΡΙΔΟΣ 45%
202 ΔΗΜΟΣ ΟΡΟΠΕΔΙΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ 44%
203 ΔΗΜΟΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ 44%
204 ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΕΛΑΤΕΙΑΣ 43%
205 ΔΗΜΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ 43%
206 ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ-ΒΟΝΙΤΣΑΣ 43%
207 ΔΗΜΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ 42%
208 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ 41%
209 ΔΗΜΟΣ ΑΝΩΓΕΙΩΝ 41%
210 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 41%
211 ΔΗΜΟΣ ΙΑΣΜΟΥ 41%
212 ΔΗΜΟΣ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ 40%
213 ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 40%
214 ΔΗΜΟΣ ΖΙΤΣΑΣ 39%
215 ΔΗΜΟΣ ΣΙΦΝΟΥ 38%
216 ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ 38%
217 ΔΗΜΟΣ ΘΗΡΑΣ 38%
218 ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΟΘΕΗΣ-ΨΥΧΙΚΟΥ 38%
219 ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΜΟΥ 38%
220 ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ 37%
221 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ 37%
222 ΔΗΜΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ 36%
223 ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ 36%224 ΔΗΜΟΣ ΚΩ 36%
225 ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ 36%
226 ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΝΟΥ 36%
227 ΔΗΜΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ 35%
228 ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ 35%
229 ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ 34%
230 ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 33%
231 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 33%
232 ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ 33%
233 ΔΗΜΟΣ ΝΕΣΤΟΥ 32%
234 ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΣΠΩΝ 32%
235 ΔΗΜΟΣ ΦΑΡΣΑΛΩΝ 31%
236 ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΟΥ 31%
237 ΔΗΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ 31%
238 ΔΗΜΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ-ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ 31%
239 ΔΗΜΟΣ ΑΡΤΑΙΩΝ 31%
240 ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ 30%
241 ΔΗΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ 30%
242 ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ 30%
243 ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ 30%
244 ΔΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ 29%
245 ΔΗΜΟΣ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ 29%
246 ΔΗΜΟΣ ΖΑΓΟΡΑΣ-ΜΟΥΡΕΣΙΟΥ 29%
247 ΔΗΜΟΣ ΣΑΜΟΥ 29%
248 ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΗΣ 29%
249 ΔΗΜΟΣ ΛΕΡΟΥ 28%
250 ΔΗΜΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ 28%
251 ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ 28%
252 ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ 27%
253 ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ 27%
254 ΔΗΜΟΣ ΛΑΜΙΕΩΝ 27%
255 ΔΗΜΟΣ ΧΙΟΥ 26%
256 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ 26%
257 ΔΗΜΟΣ ΙΛΙΟΥ 25%
258 ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 25%
259 ΔΗΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ 25%
260 ΔΗΜΟΣ ΤΕΜΠΩΝ 24%
261 ΔΗΜΟΣ ΣΥΡΟΥ-ΕΡΜΟΥΠΟΛΗΣ 24%
262 ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΙΟΥ 24%
263 ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ 23%
264 ΔΗΜΟΣ ΟΡΕΣΤΙΔΟΣ 23%
265 ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ 23%
266 ΔΗΜΟΣ ΜΗΛΟΥ 23%
267 ΔΗΜΟΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ 23%
268 ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 21%
269 ΔΗΜΟΣ ΔΟΜΟΚΟΥ 20%
270 ΔΗΜΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ 20%
271 ΔΗΜΟΣ ΨΑΡΩΝ 20%
272 ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΩ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ 19%
273 ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ 19%
274 ΔΗΜΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 19%
275 ΔΗΜΟΣ ΑΡΡΙΑΝΩΝ 19%
276 ΔΗΜΟΣ ΛΕΙΨΩΝ 18%
277 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ 18%
278 ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΚΟΥΦΑ 18%
279 ΔΗΜΟΣ ΣΟΥΛΙΟΥ 17%
280 ΔΗΜΟΣ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ 16%
281 ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ-ΜΥΚΗΝΩΝ 16%
282 ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΥΝΟΥΡΙΑΣ 15%
283 ΔΗΜΟΣ ΣΟΦΑΔΩΝ 13%
284 ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ 13%
285 ΔΗΜΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ 12%
286 ΔΗΜΟΣ ΚΕΑΣ 12%
287 ΔΗΜΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ 9%
288 ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ 7%
289 ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΡΟΥ 6%
290 ΔΗΜΟΣ ΣΙΚΙΝΟΥ 5%
291 ΔΗΜΟΣ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑΣ 4%
292 ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ 4%
293 ΔΗΜΟΣ ΚΑΣΟΥ 4%
294 ΔΗΜΟΣ ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΥ 2%
295 ΔΗΜΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΝΗΣ 1%
296 ΔΗΜΟΣ ΑΝΑΦΗΣ 1%
297 ΔΗΜΟΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ 0%
298 ΔΗΜΟΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ 0%
299 ΔΗΜΟΣ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙΟΥ 0%
300 ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ 0%
301 ΔΗΜΟΣ ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ 0%
302 ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΑΦΩΝ 0%
303 ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ 0%
304 ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΙΘΕΑΣ 0%
305 ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 0%
306 ΔΗΜΟΣ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ 0%
307 ΔΗΜΟΣ ΓΑΥΔΟΥ 0%
308 ΔΗΜΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ-ΑΡΑΧΟΒΑΣ-ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ 0%
309 ΔΗΜΟΣ ΔΩΔΩΝΗΣ 0%
310 ΔΗΜΟΣ ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΥ 0%
311 ΔΗΜΟΣ ΕΡΥΜΑΝΘΟΥ 0%
312 ΔΗΜΟΣ ΙΘΑΚΗΣ 0%
313 ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ 0%
314 ΔΗΜΟΣ ΚΑΝΤΑΝΟΥ-ΣΕΛΙΝΟΥ 0%
315 ΔΗΜΟΣ ΚΑΡΥΣΤΟΥ 0%
316 ΔΗΜΟΣ ΚΙΜΩΛΟΥ 0%
317 ΔΗΜΟΣ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 0%
318 ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ 0%
319 ΔΗΜΟΣ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ 0%
320 ΔΗΜΟΣ ΟΙΧΑΛΙΑΣ 0%
321 ΔΗΜΟΣ ΠΟΡΟΥ 0%
322 ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΙΦΟΥ 0%
323 ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ 0%
324 ΔΗΜΟΣ ΦΟΥΡΝΩΝ ΚΟΡΣΕΩΝ 0%
325 ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΚΗΣ 0%

Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ!

Το δημοτικό συμβούλιο είναι το ανώτερο όργανο λήψης απόφασης στον δήμο.

Εκεί γίνεται ΔΗΜΟΣΙΟΣ και ΑΝΟΙΚΤΟΣ διάλογος, κατατίθενται οι απόψεις δημοτικών συμβούλων και παρατάξεων, ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΔΗΜΟΤΕΣ να θέσουν την άποψή τους για την πόλη.
Η τήρηση των πρακτικών του Δ.Σ. δεν είναι καλαμπούρι. Είναι η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ της δημοκρατικής λειτουργίας.
Πολύ δε περισσότερο η καταγραφή των αποφάσεων συλλογικών οργάνων όπως το Δ.Σ. ή η επιτροπή διαβούλευσης.
Γι' αυτό ο νόμος έχει ορίσει ότι : ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ και που ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΕΥΘΥΝΗ της ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.

Πολιτικά υπέυθυνο για την τήρηση των πρακτικών είναι το ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ Δ.Σ. Ο Πρόεδρος κος Θεοδώρου κυρίως, ο γραμματέας κος Βαρδουλάκης δευτερευόντος και βέβαια το προεδρείο ως συλλογικό υποκείμενο.

Αν συνεδριάζει η επιτροπή διαβούλευσης, κατατίθενται γραπτά απόψεις και δεν περιλαμβάνονται στο πρακτικό το οποίο απλώς "χαιρετίζει τον Καλλικράτη" (Έγινε και αυτό; ΕΓΙΝΕ αφού το κείμενο της κας Σμαραγδή για τον προϋπολογισμό δεν είδε το φως της ... δημοσιότητος - βλ. παλαιότερες αναρτήσεις)....
Αν  λαμβάνεται για το Δ.Σ. της ΦΛΥΑ ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ και κυκλοφορεί ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ που είδατε στις αναρτήσεις μας, τότε μιλάμε για ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ !

"Ήταν λάθος" είναι η δικαιολογία "και διορθώθηκε".

ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΟΥΡΛΙΑΞΑ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ! Αν δεν ούρλιαζα τι θα γινόταν;;; Αφού καθαρά μου ειπώθηκε ότι θα περιμένουν τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά - σε 3 μήνες - και ως τότε;;;

ΠΟΣΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ  ΕΤΣΙ;;

Δηλαδή αν ο δημότης κλαδέψει τα γιασεμιά του και βγάλει τα κλαδιά έξω - μη γνωρίζοντας ότι πρέπει να συνεννοηθεί με την υπηρεσία - θα φάει πρόστιμο, όπως λέει το φιρμάνι του αντιδημάρχου που δημοσιεύουμε ή έχει το δικαίωμα να πει "ΛΑΘΟΣ, ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ" και καθάρισε;;;

Και θα μπορούσα να πω ίσως ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ δεν θα μπορεί, ΑΝ .....

..... ΑΝ λέγω,  την Τετάρτη που συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο - πρώτη συνεδρίαση μετά την αποκάλυψη  - ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ, ακούσω ότι η ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ για την τήρηση των πρακτικών ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ για το "λάθος" της. (Μικρή, μεγάλη δεν είναι αυτό το θέμα μου, ούτε το θέμα είναι η εκδίκηση).

Απλά αν δεν το ακούσω τότε ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗΣ και κάθε υπάλληλος  νομιμοποιείται να κάνει "ΛΑΘΗ" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΕΙ, αφού έχουμε - θεωρητικά - ΙΣΟΝΟΜΙΑ, σύμφωνα με το σύνταγμα.

Το "έκανα λάθος" - άσχετα ποιον έθιξα, τι επιπτώσεις μπορεί να είχε κλπ - και το διόρθωσα όταν με συνέλαβαν κλέπτουσα οπώρας, αποτελεί επαρκή εξήγηση για πλήρη ΑΘΩΩΣΗ;

Είναι έτσι;

Αν είναι, να είναι για όλους!

Όχι για άλλους υπαλλήλους να ζητείται ΕΔΕ γιατί ... ο κος Λέκκας πιστοποίησε ότι ο κος Βάσιος είχε υπογράψει το πρακτικό παραλαβής (!) και για άλλους να ισχύει το "έκανα λάθος και τέλος".

Είμαι περίεργος να δω αν θα δεχτούν οι δημοτικοί σύμβουλοι να συνεδριάσουν και να καταθέσουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΨΗ για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ πριν κατιτίς - επιμένω σε αυτό, δεν ξέρω τι, δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος - ειπωθεί για το συγκεκριμένο θέμα!
Μια συγνώμη, μία επίπληξη, μία ποινή, μία ΕΔΕ ... κατιτίς τες πάντων.

Πάντως αν το Δ.Σ. συνεδριάσει με την κα Κούκα πρακτικογράφο και δεν τρέχει τίποτις τότενες ....

ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ, ΕΞΟΦΘΑΛΜΗ, ΔΙΑΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗΣ - κάτι που δεν πιστεύω ότι θα συμβεί!

ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ! (θέλω να πιστεύω ΑΚΟΜΑ ...)


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ

Πρόσκληση


Η Συντονιστική Επιτροπή του Σώματος Εθελοντών του Δήμου Χαλανδρίου, καλεί όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του σε Γενική Συνέλευση, στις 23 Μαΐου 2011 και ώρα 18.00 στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου (Κεντρική Πλατεία Χαλανδρίου).

Αποκλειστικό θέμα της Γ.Σ. είναι η εκλογή νέας Συντονιστικής Επιτροπής, με αφορμή την ένταξη του Σώματός μας στο νεοϊδρυθέν Γραφείο Εθελοντισμού του Δήμου μας, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 114/13-4-2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Δικαίωμα τόσο του εκλέγειν όσο και του εκλέγεσθαι, έχουν όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του Σώματος Εθελοντών και οι υποψηφιότητες θα υποβληθούν κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης.

Για το Σώμα Εθελοντών

Η συντονίστρια
Αλέκα Ανδρεΐκου


ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟ: ΕΚΔΗΛΩΣΗ Λέσχη Ανάγνωσης Βιβλιοθήκης Αετοπούλειου: "Πώς να κρυφτέις"

Λέσχη Ανάγνωσης Βιβλιοθήκης Αετοπούλειου: "Πώς να κρυφτέις"


Τετάρτη, 11 Μάιος στις 7:00 μ.μ.

Τοποθεσία: Βιβλιοπωλείο "Μικρός Κοραής"

Καλά, μας συγχωρείτε: ΕΧΕΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟ ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ;;;;

 
Πραγματικά "Πώς να κρυφτείς" !!!

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ! ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟΥ ΚΗΠΟΥΣ! ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ;;;



Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΟΥΣ. ΘΕΛΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ                                                    9 Μαΐου 2011


ΠΡΟΣ:
Α) Τη Διοίκηση του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης,
δια του Προέδρου Ιωάννη Λαδόπουλου
Β) Τους Γονείς
Γ) Τους Εργαζόμενους του ΝΠΔΔ
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
Στο Δημοτικό Συμβούλιο
δια του Προέδρου κ. Γεώργιου Θεοδώρου

 

 

ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΣΕΩΝ

ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ: ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟ-ΑΝΑΓΓΕΛΘΕΝΤΟΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ

Τα προβλήματα που παρουσιάζονται στους Παιδικούς Σταθμούς, κυρίως μέσα από την συνεχή απώλεια προσωπικού, είναι αποτέλεσμα μιας χρόνιας κατάστασης διαδοχικών λάθος πολιτικών που ασκήθηκαν διαμορφώνοντας το σημερινό σαθρό αποτέλεσμα.

Σήμερα αποτελεί ένα κουβάρι που μέσα του πνίγει την άκρη από την οποία θα μπορούσε να ξετυλιχτεί μια κάποια διέξοδος. Το βασικό χαρακτηριστικό των πολιτικών που ασκήθηκαν την τελευταία εικοσαετία- με συνεχώς επιδεινούμενη κλιμάκωση τα τελευταία χρόνια-  αφορά στην ανεύθυνη ανταπόκριση σε πραγματικές κοινωνικές ανάγκες μέσα από σαθρά βήματα για την ικανοποίησή τους. Αντί της σχεδιασμένης θεμελίωσης του κάθε βήματος, του κάθε Παιδικού Σταθμού, ώστε να αντιμετωπίζει ουσιαστικά τόσο την εξασφάλιση τακτικού προσωπικού όσο και την μακροβιότητα του εγχειρήματος, επιχειρήθηκε μια πρόσκαιρη ικανοποίηση άμεσα συνδεδεμένη με τις εκάστοτε ψηφοθηρικές ανάγκες. Ξεχωριστό θέμα βέβαια αποτελεί η από κάθε άποψη αντιπαιδαγωγική κατάσταση που προκύπτει για τα παιδιά όταν αλλάζουν, μέσα στην ίδια χρονιά, από 2 έως και 5 δασκάλες.

Στο φαύλο αυτό κύκλο καλούμαστε τώρα όλοι όσοι συμμετέχουμε – διοίκηση, γονείς και υπηρεσιακοί παράγοντες -να δώσουμε μια άλλη διέξοδο και όλες οι πλευρές να αναλογιστούν τις ευθύνες τους και να καθορίσουν τη συνεισφορά τους.

Ο Σύλλογος εργαζομένων για να είναι ειλικρινής απέναντι σε ένα τέτοιο αδιέξοδο οφείλει να πει ότι δεν έχει μαγικές λύσεις που να απαντούν ικανοποιητικά τις βασικές όψεις, όπως είναι η σταθερή σχέση εργασίας των εργαζομένων και η διαρκής και ομαλή φροντίδα των παιδιών.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΜΑΪΟΥ – ΙΟΥΛΙΟΥ

Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα σοβαρό πρόβλημα, προάγγελος πολλών άλλων που έπονται, στο οποίο δεν πρέπει να δημαγωγήσουμε προβάλλοντας διάφορα συνθήματα υποκρινόμενοι ότι αποτελούν λύση. Μπροστά σ’ αυτήν την κατάσταση (όπως και σε κάθε παρόμοια) πρέπει να επιχειρήσουμε να θέσουμε μια πολιτική για την αντιμετώπιση των διαρθρωτικών προβλημάτων, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο συναρθρώνονται τα διάφορα επιμέρους ζητήματα σε συνολικό πρόβλημα

Για το άμεσο διάστημα διακρίνουμε τις εξής συνδυασμένες κινήσεις:

  1. Την αναστολή της παροχής φαγητού και την μη απόδοση τροφείων.
  2. Την αναστολή της παροχής (όπου υπάρχει) μεταφορικών μέσων
  3. Την απόδοση αυτών των χρημάτων –από τους γονείς- στο υπάρχων προσωπικό, του οποίου λύθηκε η σύμβαση, για την παραμονή του έως το τέλος Ιουλίου, γιατί το σημαντικότερο θέμα είναι η ασφάλεια των παιδιών η οποία δεν εξασφαλίζεται όταν αναλογούν 30 και πλέον παιδιά ανά παιδαγωγό.

Τα παραπάνω μέτρα για μέχρι τον Ιούλιο είναι απολύτως εφικτά. Αν απέναντι σ’ αυτά τα μέτρα προβάλλουμε επιχειρήματα για νομικά κολλήματα, θα πρέπει ΟΛΟΙ να αποφασίσουμε αν η παιδαγωγική ανάπτυξη και η ασφάλεια των παιδιών είναι πάνω από κανονιστικές διατάξεις και νομικούς περιορισμούς.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ

1.    Αυστηρή εφαρμογή των κριτηρίων για εγκρίσεις αιτήσεων, τόσο σε ότι αφορά τα οικονομικά κριτήρια όσο και σε ότι αφορά τα γεωγραφικά κριτήρια. Αυτό αποτελεί υποχρέωση των υπηρεσιακών παραγόντων.
2.    Αναπροσαρμογή των κριτηρίων σε ότι αφορά τα οικονομικά όρια και κυρίως στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ οικονομική δυνατότητα γονέων για αναζήτηση άλλων λύσεων. Αυτό αποτελεί υποχρέωση των πολιτικών παραγόντων και των γονέων.
3.    Συμμετοχή στην επιτροπή παραλαβής/αξιολόγησης των αιτήσεων του εκπρόσωπου των εργαζομένων στο Δ.Σ του ΝΠΔΔ, ενός εκπρόσωπου του Συλλόγου και των προϊσταμένων των Παιδικών Σταθμών.
4.    Οργανωμένη παρέμβαση –διοίκησης, γονέων και εργαζομένων- προς την πολιτεία με στόχο η μεγάλη πλειοψηφία των θέσεων να καλυφθεί με μόνιμο προσωπικό (είναι εφικτό όταν ήδη εκκρεμούν 29 διορισμοί)
5.    Αναζήτηση χορηγιών για τη συνεισφορά του ιδιωτικού τομέα στην κάλυψη μέρους του κόστους, στο πλαίσιο που θα καθορίσουν από κοινού διοίκηση και εργαζόμενοι και χωρίς καμία εκχώρηση δημόσιας υπηρεσίας σε ιδιώτες.
6.    Συνεργασία με την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για την απορρόφηση των προνήπιων (όπως προβλέπει ο νόμος)
7.    Κατάργηση του φαγητού στους Παιδικούς Σταθμούς, το οποίο θα προσκομίζουν οι γονείς.
8.    Κατάργηση, όπου υπάρχουν, των μεταφορικών μέσων.
9.    Κατάργηση των τροφείων.
10.Θέσπιση ελάχιστης συμμετοχής, για τη συνολική ενίσχυση του Παιδικού Σταθμού, κατά 50% έως 70% χαμηλότερη από τα σημερινά τροφεία.
11. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και ΑΜΕΣΑ με όλα τα παραπάνω επείγει ο ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ της λειτουργίας των Παιδικών Σταθμών με βάση το τακτικό προσωπικό.

Κλείνοντας θέλουμε να υπογραμμίσουμε ότι ως εργαζόμενοι και ως γονείς πρέπει να διασφαλίσουμε πριν απ’ όλα την ασφάλεια των παιδιών η οποία είναι απόλυτα συναρτημένη με την επιτρεπτή αναλογία παιδιών και παιδαγωγών. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται κατάλληλο προσωπικό και όχι περεταίρω αύξηση των ωρών του παιδαγωγικού προσωπικού.

Μια τέτοια προσπάθεια, παρότι δεν απαντά με την μέγιστη επιτυχία όλες τις όψεις του προβλήματος, μας βάζει σε ένα νέο δρόμο καθώς μας υποχρεώνει να αναζητήσουμε άλλου τύπου πολιτικές και απαντήσεις που παρέχουν και εξασφαλίζουν βήματα με προοπτική. 

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

 Ο Πρόεδρος                                           Ο Γραμματέας                                      Αλέκος Βαρβέρης                                 Γιώργος Ανδρεδάκης




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *