Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Σερίφηδες και στις τηλεπικοινωνίες!


Δεν μου μένει άλλος τρόπος να διαμαρτυρηθώ, παρά μόνον αυτός,  δηλαδή της ανάρτησης  στο διαδίκτυο. Υποτίθεται πως υπάρχουν Ανεξάρτητες Αρχές, που επιλαμβάνονται θεμάτων και διαθέτουν μάλιστα περίοπτες και ελκυστικές σελίδες στο διαδίκτυο, για να μπορούμε να προβαίνουμε σε καταγγελίες εμείς οι απλοί πολίτες, όταν η διαμαρτυρία μας χάνεται στους διαδρόμους της ένοχης σιωπής των εταιρειών. Το ότι όλους αυτούς τους πληρώνουμε εμείς οι φορολογούμενοι πολίτες, το αφήνω σε όποιον θελήσει να βάλει κάποτε μία τάξη, στις λεγόμενες ανεξάρτητες αρχές, αφού   θελήσει  να ψάξει την ευαισθησία τους και την αποτελεσματικότητά τους, απέναντι στον ανυπεράσπιστο πολίτη. Στο σπίτι μας λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή με τον ίδιο αριθμό, από το 1979, τριάντα τρία ολάκαιρα χρόνια! Τα δύο τελευταία χρόνια βρήκαμε πιο ελκυστικό το τιμολόγιο κάποιας  ιδιωτικής εταιρείας  και αλλάξαμε πάροχο, όπως νομίζαμε πως είχαμε το δικαίωμα. Προ 20 ημερών περίπου συγκάτοικος που διαμένει σε άλλον όροφο της οικοδομής μας, επίσης συνδρομητής της ίδιας με εμάς εταιρείας,  θέλησε να αλλάξει πάροχο για το δικό του τηλέφωνο και  να πάει σε κάποια τρίτη εταιρεία. Του  όρισαν λοιπόν ως ημερομηνία αλλαγής παρόχων τη 12η Ιουλίου και ω του θαύματος από εκείνην την ημέρα, «όλως τυχαίως» νεκρώθηκε το τηλέφωνο του δικού μας σπιτιού και όχι εκείνου. Προφανέστατο τεχνικό λάθος!  

Μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και προς τις δύο ιδιωτικές εταιρείες, αποσαφηνίστηκε και ομολογήθηκε πως κάποιος τεχνικός, που δεν έχει ούτε όνομα ούτε ποιας εταιρείας από τις δύο υπάλληλος είναι, κατήργησε προφανώς από αμέλεια τη δική μας γραμμή. Μας είπαν επί λέξει πως καταργήθηκε ο βρόγχος μας. Περιττό να αναφέρω,  πως ο αριθμός αυτός  βρίσκεται εδώ και 22 ημέρες σε αγγελία για ενοικίαση ακινήτου, οπότε γίνεται αντιληπτό και η οικονομική ζημία την οποία  υφίσταται πλέον το σπιτικό μας. Στις πάμπολλες  επικοινωνίες  μας  και με τις δύο εμπλεκόμενες εταιρείες, οι οποίες βλέποντας την πατάτα που είχε γίνει τα έριχναν  η μία στην άλλη, μας οδήγησε στην απελπισία και έτσι καταγγείλαμε το περιστατικό και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων, μπας και βρούμε το δίκιο μας. Έχουν έκτοτε περάσει σχεδόν 15 ημέρες  και η υποτιθέμενη απάντηση που θα παίρναμε τουλάχιστον από τη συγκεκριμένη «υπεύθυνη» Αρχή, δεν έχει έρθει ακόμα. Μάλιστα προ ολίγων ημερών αναγκαστήκαμε να στείλουμε νέο μήνυμα με mail  για υπενθύμιση της αναμονής μιας υπεύθυνης απάντησης εκ μέρους της. Σιγή ιχθύος για μια ακόμα  φορά. Μετά από νέα επικοινωνία με τη δική μας εταιρεία, επιτέλους μας ξεκαθάρισαν το τοπίο και  πληροφορηθήκαμε  πως εμπλέκεται στην υπόθεσή μας και ο ΟΤΕ, ως ιδιοκτήτης  των γραμμών που ενοικιάζει στους άλλους παρόχους και πως αυτός ή ο εργολάβος του προγραμμάτισε να ξανασυνδέσει τη γραμμή μας στις 13 Αυγούστου! Έναν ολόκληρο μήνα μετά τη διακοπή, για την οποία παραδέχονται όλοι πως δεν ευθυνόμαστε! Νοιώθω ντροπή και εικάζω δυστυχώς, πως έτσι ο ΟΤΕ ενδέχεται να εκδικείται τους πάλαι ποτέ συνδρομητές του που τόλμησαν να φύγουν από αυτόν. Πιο μεγάλη ντροπή όμως νοιώθω για την ανευθυνότητα της Αρχής, στην οποία κατέφυγα ως καταγγέλλουσα, γιατί πίστευα πως θα τύγχανα μιας κάποιας  προστασίας από αυτήν τουλάχιστον! Εν τέλει, ήθελα να ήξερα, ποιός θα μας προστατεύσει και από τους προστάτες;

Αφροδίτη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου