Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ (πρ. ΙΚΑ) ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙ




Την ώρα που όλοι είμαστε στα κάγκελα, παρακολουθώντας όλη μέρα το όργιο διαφημιστικής σπατάλης για τους νέους πενταψήφιους που αντικατέστησαν τον παλιό (δουλειά δεν έχει ο διάολος ...)

Την ώρα που οι ασφαλισμένοι πρέπει να πληρώνουν από την τσέπη τους τα φάρμακά τους και οι συντάξεις μετατρέπονται σε φιλοδωρήματα,

το τελευταίο καταφύγιο των ασφαλισμένων - σε όλα πλέον τα ταμεία αφού η ενοποίηση τα εξίσωσε όλα στον ΕΟΠΥΥ -είναι η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας που του παρέχεται στα ιατρικά κέντρα του ΕΟΠΥΥ

Για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στις μονάδες αυτές έχουν γραφεί τα πάντα.

Και αυτό που θα κάνουμε σήμερα θα φανεί παράξενο για την "γκρινιάρα" Πλατεία.

Όμως - όπως πάντα - θα σας καλέσουμε να πάτε να επιβεβαιώσετε αυτά που γράφουμε με τα μάτια σας για να κρίνετε αν έχουμε δίκιο ή άδικο.

Λοιπόν για κάποιο προσωπικό πρόβλημα υγείας βρέθηκα με ραντεβού στην Τοπική Μονάδα του ΕΟΠΥΥ στο κάτω Χαλάνδρι.



Πηγαίνοντας η κατάστασή μου, ήταν αντίστοιχη με το γνωστό ανέκδοτο με τον γρύλο. «Άντε τώρα, πακέτο που θα φας», «Άντε τώρα να αντέξεις την συμπεριφορά του από πίσω από τον γκισέ, που σε αντιμετωπίζει λες και σου κάνει προσωπική χάρη», «πόση ώρα θα φάω» και όλες αυτές οι σκέψεις που κάνουμε όλοι σε τέτοιες στιγμές. Παραλίγο να μπω μέσα με τις πάντες και να τους βρίσω προκαταβολικά.

Ε λοιπόν αυτό που είδα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ!

Σε ιδιωτικό ιατρείο να πήγαινα τέτοια ποιότητα εξυπηρέτησης δεν θα έβρισκα.

Ο ελληνάρας (εγώ) λέω να δεις που έχουν δει το όνομα στα ραντεβού και κάνουν τους ευρωπαίους.

Λοιπόν τους έστησα.

Έβαλα τρεις φίλους να ζητήσουν ραντεβού για δικές τους περιπτώσεις στον ΕΟΠΥΥ Κάτω Χαλανδρίου για να μου μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους, πριν γράψω καλή κουβέντα. (Ναι ρε σεις κακοί, την έχω δύσκολη).
Μάλιστα ο ένας – που είναι και παππούς και τακτικός πελάτης στα κεντρικά ιατρεία μπορούσε να συγκρίνει.
Ε, το συμπέρασμα ήταν – πάνω κάτω το ίδιο. Οι υπάλληλοι σωστοί, οι γιατροί εξυπηρετικοί και φιλόξενοι, το κτίριο καθαρό, η υποδοχή και η διεκπεραίωση των ραντεβού με τάξη, η ουρά έξω από τον γιατρό λογική (4-5 άτομα).

Εγώ πάλι καχύποπτος.
«Να δεις που δεν εξυπηρετεί πολλούς ασθενείς αυτή η μονάδα».

Αλλά πάλι αν ήταν αυτό δεν θα το μάθαιναν όλοι οι ασφαλισμένοι να ζητάν να έρθουν εδώ να εξυπηρετηθούν;;;;

Υπάρχει και αυτή η μόνιμη φήμη – από τότε που ιδρύθηκε αυτή η μονάδα – ότι δεν εξυπηρετεί κόσμο και θα κλείσει, οπότε με έπιασε το δημοσιογραφικό και ζήτησα από τον προϊστάμενο της τοπικής μονάδας ΕΟΠΥΥ του Κάτω Χαλανδρίου, γιατρό πνευμονολόγο Θωμά Βαρδουλάκη να μας δώσει μερικά στοιχεία, μπας και καταλάβουμε τι παίζεται εκεί και δεν παίζει ξύλο ο κόσμος με τους γιατρούς και μεταξύ του στις ουρές. Μπας και είναι πολυτέλεια να υπάρχει αυτή η μονάδα για το Κάτω Χαλάνδρι;;;

Το οδοντιατρείο




ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

Στο παράρτημα τους ασφαλισμένους εξυπηρετούν οι εξής ιατρικές ειδικότητες:

1 καρδιολόγος –  ο χρόνος ανταπόκρισης σε ραντεβού μέσω πενταψήφιου μαζί του είναι 15 με 20 μέρες
1 παθολόγος, χρόνος ανταπόκρισης ραντεβού 30 με 45 μέρες.
2 οδοντίατροι, χρόνος ανταπόκρισης 3 με 4 μέρες
2 οφθαλμίατροι, χρόνος ανταπόκρισης 15 με 20 μέρες
3 παιδίατροι, χρόνος ανταπόκρισης 2 με 3 μέρες
1 πνευμονολόγος, , χρόνος ανταπόκρισης 5 μέρες
1 χειρουργός, χρόνος ανταπόκρισης ΑΜΕΣΑ
1 ψυχίατρος, χρόνος ανταπόκρισης, 20 μέρες (ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΦΑΡΜΑΚΟΓΛΩΣΣΕΣ).
1 Ω.Ρ.Λ., χρόνος ανταπόκρισης 5 μέρες
1 ορθοπεδικός, χρόνος ανταπόκρισης 15 μέρες.

Στο χώρο, εκτός των ιατρείων λειτουργεί το μοναδικό Κέντρο Μάνας και Παιδιού για μια περιοχή που καλύπτει Ψυχικό, Χολαργό, Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, Βριλήσσια, Παλλήνη,  όπου λειτουργεί Μαιευτικό τμήμα (Γυναικολόγος με χρόνο ανταπόκρισης σε ραντεβού περίπου 10 μέρες), τμήμα Εμβολιασμού με χρόνο ανταπόκρισης σε ραντεβού τους 2 μήνες και παιδικής προληπτικής οδοντιατρικής με χρόνο ανταπόκρισης το εικοσαήμερο.

Ο Προϊστάμενος του τμήματος του ΕΟΠΥΥ Θωμάς Βαρδουλάκης μας είπε ότι εδώ και ένα χρόνο προσπαθεί να πετύχει την πλαισίωση της ιατρικής ομάδας της μονάδας με – τουλάχιστον – έναν παθολόγο και έναν καρδιόλογο ακόμα, ώστε να μειωθεί και εκεί η μεγάλη αναμονή και να μιλάμε για μια μονάδα που παρέχει πολύ υψηλής ποιότητας ιατρικό έργο. (Τώρα τι να σας πω και εγώ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, όσο παράξενο και αν φαίνεται αυτό).

Εμείς όμως τον χαβά μας: «Βρε κύριε Βαρδουλάκη μου, μπας και δεν έχετε πολύ κόσμο και κάνετε τους πονηρούς στους άλλους;;;»

Μας τύπωσε λοιπόν στατιστικά στοιχεία από το σύστημα: 1ο εξάμηνο 2011, 1ο εξάμηνο 2012 για να συγκρίνουμε:

1ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2011:

ΣΥΝΟΛΟ ΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: 18500 ραντεβού.

ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΜΕΝΩΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ (τα υπόλοιπα δεν έγιναν με ευθύνη των ασφαλισμένων): περίπου 11.200 ραντεβού.

Σε αυτά πρέπει αν προστεθούν και περίπου 2700 έκτακτα (μη προγραμματισμένα) ραντεβού για περιπτώσεις ανάγκης.

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ κλείστηκαν 6800 ραντεβού και δικπεραιώθηκαν – μαζί με τα έκτακτα 3200).




ΣΥΝΟΛΟΙΠΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 17200 περιστατικά ασφαλισμένων στο 6μηνο ενώ το 2012 τα νούμερα αυτά αυξήθηκαν αφού στο εξάμηνο κλείστηκαν 26000  και διεκπεραιώθηκαν πάνω από 20000.

«Ε καλά και πώς το κάνετε;» ρωτήσαμε τον κο Βαρδουλάκη;

«Έχουμε πετύχει ευέλικτη λειτουργία βασιζόμενοι στην άψογη συνεργασία μεταξύ των γιατρών» μας είπε ο κος Βαρδουλάκης.

Εμείς δεν θα πούμε τίποτα παραπάνω. Απλά αναγνώστες μας: ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ !
Τέτοιες εποχές ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΛΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΠΡΑΓΜΑ  ….

Υ.Γ. : Η τοπική μονάδα του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στο Κάτω Χαλάνδρι λειτουργεί στα πλαίσια του παραρτήματος του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. Χαλανδρίου, όπως και η τοπική μονάδα Βριλησσίων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *