Σάββατο, 30 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΥΜΙΟ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ!



Spiegel: Πώς ο Μόντι νίκησε τη Μέρκελ

Spiegel> Πως ο Μόντι νίκησε τη Μέρκελ>
Καλούμε όλους τους Έλληνες πολιτικούς να διαβάσουν το κείμενο που ακολουθεί.






Το ρεπορτάζ του Spiegel δεν είναι παρά ένα μάθημα αξιοπρέπειας, αγάπης προς την πατρίδα, υπερήφανης εξωτερικής πολιτικής και συνέπειας λόγων και έργων με την υπογραφή του σούπερ Μάριο Μόντι>
Ο Μάριο Μόντι είχε προειδοποιήσει ότι η Σύνοδος Κορυφής θα συνεχιστεί ακόμη και έως το βράδυ της Κυριακής αν χρειαστεί,προκειμένου να ληφθούν τα μέτρα που θα καθησυχάσουν τις αγορές. Ο Μαριάνο Ραχόι είχε εκφράσει την αγωνία του για τα υψηλά επιτόκια με τα οποία αναγκάζεται να δανειστεί. Όμως η Ανγκελα Μέρκελδεν έδειξε να συγκινείται... Έτσι, εκεί που όλα κυλούσαν όπως συνήθως σε μια Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, ξαφνικά άρχισε η αντεπίθεση του νότου...

Οι «27» είχαν καταλήξει στο πακέτο για την ανάπτυξη της Ευρώπης ύψους120 δισ. ευρώ και την υιοθέτηση των ομολόγων έργων και κάπου εκεί ο Νότος αποφάσισε να δείξει τα δόντια του.

Όπως περιγράφει το γερμανικό Spiegel, στις 20:00 την Πέμπτη ο πρόεδρος της ΕΕ Χέρμαν βαν Ρομπάι ετοιμάστηκε να σηκωθεί από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων για να ανακοινώσει τη συμφωνία των «27» για το πακέτο της ανάπτυξης στους δημοσιογράφους και τότε ο Μάριο Μόντι τον ρώτησε σε έντονο ύφος: «Που πας;»
Ο Ιταλός πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να φύγει από τη Σύνοδο Κορυφής εάν δεν υπάρξουν συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπιση των υψηλών επιτοκίων με τα οποία αναγκάζεται να δανείζεται η χώρα του.Έκανε, δε, σαφές ότι δεν πρόκειται να δώσει τη συναίνεσή του στο πακέτο ανάπτυξης εάν δεν ξεκαθαριστεί αυτό το ζήτημα.

Ο Ισπανός πρωθυπουργός συντάχθηκε αμέσως με τον Μάριο Μόντι, λέγοντας ότι ούτε αυτός μπορεί να εγκρίνει το πακέτο για την ανάπτυξη.

Η στάση αυτή προκάλεσε αναταραχή μεταξύ των υπολοίπων ηγετών, με την πρωθυπουργό της Δανίας Χέλε Τόρνινγκ Σμιτ να αναρωτιέται εάν τώρα όλοι μέσα στην αίθουσα είναι όμηροι... Ο Χέρμαν βαν Ρομπάι αποφάσισε να παραμείνει στη θέση του, πάντως.

Ακολούθησαν σκληρές διαβουλεύσεις επί περίπου τρεις ώρες. Ο πρόεδρος της ΕΕ αποφάσισε να επαναλάβει την προσπάθεια να εμφανιστεί στους δημοσιογράφους στις 23:00, υπό την πίεση της Μέρκελ που τον παρότρυνε να ανακοινώσει τη συμφωνία για το πακέτο ανάπτυξης. Ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ παρενέβη και ζήτησε από τον Ρομπάι «να πει την αλήθεια»...
Ο Χέρμαν βαν Ρομπάι εμφανίστηκε στις 23:30 στην αίθουσα Τύπου και ανακοίνωσε ότι επί της αρχής υπάρχει συμφωνία για το πακέτο ανάπτυξης,ωστόσο πρόσθεσε ότι δύο χώρες δεν μπορούν προς το παρόν να δώσουν την τελική έγκρισή τους.

Ο πρόεδρος της ΕΕ επέστρεψε στην αίθουσα των διαπραγματεύσεων και η αντιπαράθεση συνεχίστηκε για τουλάχιστον μία ώρα ακόμη, όταν οι ηγέτες των 10 χωρών της ΕΕ που δεν ανήκουν στην Ευρωζώνη αποφάσισαν να αποχωρήσουν, αφήνοντας στους «17» όλο το πεδίο ελεύθερο για να συνεχίσουν τη μάχη...

Οι πληροφορίες που μεταδίδει το Spiegel αναφέρουν ότι έως εκείνο το σημείο η γερμανική αντιπροσωπεία επέμενε στη σκληρή στάση της.Χρειάστηκε να περάσουν ακόμη μερικές ώρες σκληρού σφυροκοπήματος από τον Μόντι και τον Ραχόι για να καμφθούν οι αντιστάσεις της Μέρκελ και να υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα.

Η Σύνοδος Κορυφής των «17» ολοκληρώθηκε στις 05:20 τα ξημερώματα της Παρασκευής και δέκα λεπτά αργότερα ο Ρομπάι ήταν σε θέση να ανακοινώσει την επίτευξη της συμφωνίας για την απευθείας ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και την αγορά ομολόγων από τους μηχανισμούς στήριξης.

Λίγο αργότερα, ο Μάριο Μόντι εμφανίστηκε στην είσοδο του κτιρίου και έδωσε «συνέντευξη Τύπου» περπατώντας προς το αυτοκίνητό του. Μεταξύ των όσων είπε ανακοίνωσε ότι θα μεταβεί στο Κίεβο για το τελικό του Euro 2012...

http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=464733


ΑΗΔΙΕΣ!



ΠΑΡΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ! ΦΟΒΕΡΟΙ ΝΑΠΟΛΙΤΑΝΟΙ! (ΟΧΙ ΚΟΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!)

http://www.napolitoday.it/cronaca/protesta-banca-bnl-napoli-29-giugno-2012.html

Manifestanti in banca (Nicola Angrisano)

Με αυτό τον πρωτότυπο τρόπο  στη Νάπολι , 30 περίπου άτομα εισέβαλλαν στην Τράπεζα ΒNL .
Kρατούσαν πανό που έγραφαν
„Paghino i ricchi“ να πληρώσουν οι πλούσιοι„Occupy banche“ καταλάβατε τις Τράπεζες και „Paghino le banche“ να πληρώσουν οι Τράπεζες…

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΕΜΑΤΙΑΣ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΦΕΛΟΥΣ

http://www.festivalrematias.gr/pirhoomicronpi974lambdaetasigmaeta-epsiloniotasigmaiotatauetarho943omeganu.html

- Πώς επιλέχθηκαν καλέ τα σημεία προπώλησης εισητηρίων του φεστιβάλ;;; Διότι θέμε και εμείς να μας δώσετε και να μας βάλετε σε όλα τα δελτία τύπου, στο site του φεστιβάλ το σήμα μας και να μας κάνει δωρεάν διαφήμιση ο Δήμος.
ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ. Διότι να γίνεται προπώληση εισητηρίων του ΔΗΜΟΥ σε παράνομα λειτουργώντα καταστήματα (χωρίς ακόμα άδεια) έχει ένα θεματάκι. (ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ εεε;;; ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!)

- Πήραμε τηλέφωνο και εκεί που λέτε ότι κάνουν τηλεφωνική ή internetική πώληση, ζητήσαμε εισιτήρια για τον "ΕΓΩΙΣΤΗ ΓΙΓΑΝΤΑ" ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ". Ποιες είναι ρε παιδιά οι "δικές τους" και ποιες οι "άλλες";;; ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;

- Γιατί οι "νόμιμες" τοπικές εφημερίδες (αυτές που γράφουν ό,τι θέλει η διοίκηση)  που κυκλοφορούν έχουν ΟΛΟΣΕΛΙΔΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟΥ, το πρόγραμμα του Αετοπουλείου και εμείς πρέπει να το βάζουμε ΤΣΑΜΠΑ για να είμαστε "ΕΓΚΥΡΟΙ (φίλε Δημήτρη Χ εσένα κυρίως ρωτάμε;).
Γράφουμε πουθενά "ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ";;;
Είναι ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ - οπότε πρέπει - ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ - να το προβάλουμε ΤΣΑΜΠΑ - ή είναι ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, οπότε πρέπει να ΠΛΕΡΩΝΕΙ για την προβολή της, όπως ΠΛΕΡΩΝΕΙ ΑΛΛΟΥΣ;;;
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΑ 100 ευρώ που θα παίρναμε. ΜΑΣ ΞΕΡΕΤΕ, τι καλή σχέση έχουμε με τα λεφτά. ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΕΣΜΕΝΑ.
Το λέμε γιατί ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΜΕ το θέμα ΤΗΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ σε έναν δήμο που λειτουργεί ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ "κατόπιν ενεργειών μου", του Γκρούεζα και του Μαυρογυαλούρου.

Διότι αν αυτό που γίνεται είναι σωστό και δεν πρέπει να το αλλάξουμε και όπου κάνει συνεργασίες ο Δήμος με ΙΔΙΩΤΕΣ τους διαφημίζει ο δήμος, τότε ΘΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ να κάνει το ίδιο. ΝΑ ΛΕΝΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ "ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η BLANK".
ΕΕΕΕΕΕ;;;;;;

(Για να μην παρεξηγηθούμε: Η συνεργασία του δήμου με ιδιώτες και δη Χαλανδραίικες επιχειρήσεις είναι καλό πράγμα. Είμαστε ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ που το λέγαμε το 2000 - 2002 - για να μην ξεχνιόμαστε. ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ).

 ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ:

ΠΑΝΣΩΣΤΟΣ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ!
Κάνει προπώληση εισητηρίων ΜΟΝΟ για τις ΑΛΛΕΣ παραστάσεις - δηλαδή αυτές που δεν κάνει το VIVA, δηλαδή για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΦΑΜΠΡΙΚΑ.
Εμ πώς να μην παραιτηθεί ο άνθρωπος από το Δ.Σ. με ό,τι γίνεται εκεί μέσα;;;
Κάνει μόνος του αυτό που έπρεπε να κάνει η διοίκηση - χωρίς βέβαια να έχει καμία υποχρέωση ως ιδιώτης επαγγελματίας.

Σ.Σ. Με την Φάμπρικα δεν έχουμε τίποτα, όπως με ΚΑΝΕΝΑΝ επιχειρηματία που κάνει την δουλειά του. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, οπότε μιλάμε με όρους ελεύθερης οικονομίας.
 Τους κανόνες όμως τους βάζει η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ή του ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ στις συμβάσεις που κάνει και γι' αυτό εμείς επιμένουμε να στρέφουμε τα βέλη μας στους ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ και ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Και το γεγονός ότι ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ να γίνεται ηλεκτρονική προπώληση εισιτηρίων και των ΑΛΛΩΝ παραστάσεων από το VIVA.GR είναι ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ και ευθύνη ΜΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗΣ ΣΤΟΥΣ "ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ" και ΟΧΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ διοίκησης.
Και για το γεγονός ότι γίνεται προπώληση σε ένα ΜΠΑΡ που ακόμα δεν έχει  άδεια λειτουργίας από τον Δήμο και που οι γείτονές εκεί μας έχουν πάρει ήδη τηλέφωνα παραπονούμενοι ότι δεν μπορούν να κοιμηθούν μέχρι τις 4 τα ξημερώματα που κλείνει τα εξωτερικά ηχεία που έχει (το όνομα και το τηλέφωνο της καταγγέλουσας εργαζόμενης γυναίκας που μαζεύει υπογραφές είναι στα χέρια μας) είναι ευθύνη ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ και του ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟΥ και ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΥ τρόπου που αντιμετωπίζει τα πράγματα.

Τώρα θα μου πείτε: Τι ψάχνεις;;
ΕΔΩ ΞΑΝΑΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ - ΜΕ ΤΟ ΜΑΪΜΟΥΔΟΤΙΜΟΛΟΓΙΟ - (σαφώς ψευδόμενοι, αφού ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ότι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ. Εκείνοι πήγαν να θολώσουν την εικόνα για τους ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ για τα DEALS τους.)
Καλημέρεεεεες ...

ΥΓ: Θα αναδημοσιεύσει κανείς αυτή την ανάρτηση;; (Σιγά μεγάλε, θα σου φύγει πόντος από το καλτσόν!)



Ο Τάσος Ράμσης και το Θεατρικό Εργαστήρι παρουσιάζουν στο Θέατρο Ρεματιάς το έργο "Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω"

Ο Τάσος Ράμσης και το Θεατρικό Εργαστήρι παρουσιάζουν στο Θέατρο Ρεματιάς το έργο "Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω"



PictureΟ νους ας είναι ποιητής ουρανού και γης. Αυτός ανέλαβε όλη την ευθύνη του χαμού ή της σωτηρίας μας…
Νίκος Καζαντζάκης









Ο Τάσος Ράμσης και το Θεατρικό Εργαστήρι παρουσιάζουν στο Θέατρο Ρεματιάς το έργο "Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω" του Ντάριο Φο


Ημέρες παραστάσεων
Κυριακή 1η Ιουλίου, Δευτέρα 2 Ιουλίου και Τρίτη 3 Ιουλίου. Ώρα 9.00 μ.μ

Σκηνοθεσία – Διδασκαλία: Τάσος Ράμσης
Μουσική επιλογή και εφέ: Τάσος Ράμσης
Κοστούμια αστυφυλάκων: Αγγ. Φρουζάκης
Σκηνικά: Όλοι μαζί!


Παίζουν οι:
Πόπη Γεωργοπούλου, Ελένη Χατζηκυριάκου, Σπύρος Παπαλέξης, Γιώργος Κυριαζόπουλος, Ευδοκία Σαλαπάτα, Μαρία Μάνου, Ιουλία Παναγιωτάτου, Ελένη Καγιούλη, Σοφία Ζέρβα, Γαβριήλ Πανάγος, Γιώργος Ασλανίδης, Γιώργος Ορφανουδάκης
 
Halandripedia


ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΧΙΖΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ της νέας συγκυρίας : Προσηλυτισμός ή Προσεταιρισμός;

Οι εκλογές της 17ης Ιουνίου έφεραν στις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ ένα μεγάλο ποσοστό σε σχέση με το αφετηριακό 4,6% προ των εκλογών της 6ης Μαίου. Οι νεοεισερχόμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ ως συμπαθούντες, ως «αυτοστρατευμένοι» ενεργοί πολίτες ή ως απλοί ψηφοφόροι και αντιρρησίες των μνημονίων, επιβάλλουν οπωσδήποτε μια νέα ερμηνεία των νέων πολιτικών διαθέσεων και διαθεσιμοτήτων. Και είναι φανερό ότι οι ερμηνείες «του ποδαριού» ή αυτές που υπηρετούν αγκυλώσεις και πολιτικές δυνάμεις αδρανείας, δεν βοηθούν στο να αναγνωρισθούν οι επί μέρους ταξικές και κοινωνικές ταυτότητες των αυθόρμητων «συνιστωσών», που συνέβαλαν στην εκλογική «επιτυχία» του 27% της 17ης Ιουνίου…

Και κάτι ακόμη πιο σημαντικό : Οι πρόχειρες ερμηνείες ενός εκλογικού αποτελέσματος που προέκυψε μέσα στη φούρια των μνημονιακών εκβιασμών και εστιάστηκε σ’ αυτούς, δεν επιτρέπουν την διάγνωση κάποιων ευρύτερων θέσεων και απόψεων που «ενδημούν» στο σώμα των νεοαποκτηθέντων ψηφοφόρων.

Υπάρχουν ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν μετά από έρευνα και διάλογο. Ερωτήματα που η «υγιής» και δημοκρατική διατύπωσή τους βασίζεται σε μια αμφίδρομη επικοινωνιακή διαδικασία «παλιού» και «νέου» ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ. Το αντίθετο αυτής της τακτικής, δηλαδή η διαδικασία ενός απλοϊκού «προσηλυτισμού» στο παλιό προ της 6ης Μαϊου μόρφωμα – το οποίο βρέθηκε στη νέα κατάσταση αφού προηγουμένως γνώρισε κατά περιόδους έντονες δημοσκοπικές «ανοδοκαθόδους» - βάζει σε σοβαρή διακινδύνευση τη νέα μάχη που αναπόφευκτα θα δώσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στις συνθήκες των επερχόμενων μνημονίων…

Το πρώτο και μάλλον αφελές ερώτημα αναφέρεται στο χαρακτήρα της ψήφου της 17ης Ιουνίου, στο κατά πόσο αυτή ήταν «ταξική» ή «αντιμνημονιακή». Υπάρχουν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που υποστηρίζουν το πρώτο, σαν να είναι μόνιμοι κάτοικοι Αυστραλίας….

Ο καθένας βεβαίως δικαιούται να λέει ό,τι θέλει , υποχρεούται πάντως να εξηγεί αν εκφράζει ευχή ή διαπίστωση…

Το δεύτερο ερώτημα αφορά τη ταξική και κοινωνική ταυτότητα των υποστηρικτών του αντιμνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, και συγκεκριμένα το εάν και κατά πόσο , μαζί με τα τμήματα της φτωχολογιάς της πόλης και του χωριού, συμπορεύονται και τμήματα της «προοδευτικής» μεσαίας τάξης : Της τάξης που ακόμη κι όταν δεν αντιμετωπίζει άμεσα «υπαρξιακά» προβλήματα, μπαίνει σε συναγερμό από τις έξωθεν απειλές, από την αποικιοποίηση της χώρας, την απειλή κατάσχεσης των ελληνικών περιουσιών, την καταβύθιση της ποιότητας ζωής, την εξαχρείωση του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος. Ποια ήταν η συμβολή των «μικρομεσαίων» στην αντιμνημονιακή πάλη και ψήφο των εκλογών; Στην προκειμένη περίπτωση, ανεξαρτήτως μεγεθών και ποσοστών του μικρομεσαίου παράγοντα, θα πρέπει να αποκλεισθεί η παραδοσιακή παλαιοκομμουνιστική αντιμετώπιση της μεσαίας τάξης ως τάξης «βοηθητικής» και «χειραγωγήσιμης». Η στάση αυτή συνιστά ένα μεγάλο πολιτικό «αναχρονισμό», που πρέπει να υπερβεί με κάθε τρόπο το νέο πολιτικό μόρφωμα που θα δημιουργηθεί στη θέση του παλιού ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ….

Το τρίτο ερώτημα αφορά το κατά πόσο η αντιμνημονιακή καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ συνέβαλε στην ανάδειξη των όποιων οικολογικών του θέσεων, και δια μέσου αυτής της ανάδειξης στην προσέλκυση ψηφοφόρων από το χώρο των Οικολόγων Πρασίνων και της ευρύτερης ευαισθησίας στα μοντέρνα, «μεταϋλικά» αιτήματα.. Μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ κληθεί στο μέλλον να δώσει μια μάχη περί της οικολογικότητάς του – εάν και εφόσον δειχθεί ότι προς το παρόν δεν την έδωσε; Και ποια είναι η εμβέλεια του κοινωνικού σώματος που επηρεάζεται από τα ιδιαίτερα ζητήματα ποιότητας ζωής και περιβάλλοντος; Εάν ο υπαρκτός ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δεν μόχθησε για την παραγωγή ενός συνεκτικού οικολογικού μοντέλου Παραγωγικών δυνάμεων/παραγωγικών σχέσεων, μήπως στο μέλλον βρεθεί προ εκπλήξεως όταν κληθεί να το προσκομίσει και να το υπερασπίσει;

Το τέταρτο και πολυπεριεκτικό ερώτημα αφορά το ρόλο της εθνικής συλλογικότητας μέσα στον βαλκανικό, ευρασιατικό, μεσογειακό και ευρωπαϊκό περίγυρο. Αναγνωρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ την τουρκική πολιτική ως πολιτική περιφερειακής υπερδύναμης, που επιβάλλει εθνική και διακρατική εγρήγορση; Αναγνωρίζει την Αρχή της Διεθνούς Νομιμότητας και επομένως θέτει σαν στόχο την εφαρμογή της στο Αιγαίο και στην Κύπρο; Ή αντίθετα αποδέχεται τη λογική των διμερών διευθετήσεων, που διέπονται από τους εκάστοτε συσχετισμούς δύναμης;

Αναγνωρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ την ανάγκη ανάπτυξης σχέσεων με άλλες διεθνείς συλλογικότητες, στον ευρασιατικό, βαλκανικό και μεσογειακό χώρο, ή «ετεροκαθορίζεται» από τους ευρωπαίζοντες επικριτές του και – προκειμένου να τους εξευμενίσει – αποκρούει τις όποιες σχέσεις πέραν της ευρωπαϊκής «οικογένειας»;

Αναγνωρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ το οξύ πρόβλημα που προκύπτει από τον προσεταιρισμό της μουσουλμανικής μειονότητας από το τουρκικό κράτος;

Τελευταίο έρχεται το ερώτημα της λεγόμενης «μετανάστευσης» - αν θεωρήσουμε τέτοια την συστηματική, για μια εικοσαετία, διείσδυση ξένων πληθυσμών στην ελληνική επικράτεια. Οι προγραμματικές προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ προ των εκλογών της 17 Ιουνίου συνιστούν πρόοδο, όμως ταυτόχρονα δεν συνιστούν ολοκληρωμένη απάντηση στο μεγάλο ζήτημα της συνεύρεσης ξένων και εγχώριων πληθυσμών (Ελλήνων) χωρίς τα στοιχεία της νόμιμης αποδοχής, της τήρησης των εργασιακών και οικονομικών θεσμών, της προσαρμογής στη «φέρουσα ικανότητα» της χώρας για φιλοξενία ή εποικισμό κάθε μορφής… Η χώρα προφανώς έχει διεθνές «χρέος» στην στήριξη των προσφύγων και των οικονομικά απόκληρων, έστω και υπό συνθήκες οιονεί χρεοκοπίας, όμως και το χρέος αυτό έχει όρια…Παρακάμπτοντας τις χρησιμοθηρικές ηθικολογίες των «επαναστατικών» γκρουπούσκουλων που αναθέτουν στην μεταναστευτική διαδικασία την παραγωγή ενός άχρωμου κοινωνικοπολιτικού χυλού για την ολική αποδόμηση της διεθνούς καπιταλιστικής τάξης, μπαίνει το ερώτημα : Μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ να χαράξει στον ελληνικό και να προωθήσει στον ευρωπαϊκό χώρο, μια πολιτική συνευθύνης και αποθάρρυνσης των μεταναστευτικών ροών; Μπορεί να αποτρέψει τα φαινόμενα της «μαύρης εργασίας» και «μειοδοσίας» κατά παράβαση των εργασιακών θεσμίσεων, που ενισχύουν το φασιστικό φαινόμενο δια μέσου της σύγκρουσης μεταναστευτικών και γηγενών πληθυσμών;

Προϊόν αυτής της μικρής προσέγγισης, που τελεί υπό την αίρεση κάποιων στατιστικών επιβεβαιώσεων, είναι ότι : Ο υπαρκτός ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, ως οργανωτικό, στελεχιακό και πολιτικό δυναμικό, στη πορεία του μετασχηματισμού του σε μια κυβερνώσα, ριζοσπαστική, κοινωνική και πολιτική Αριστερά, είναι υποχρεωμένος σε πρώτη φάση να αναζητήσει ορισμένους κοινούς τόπους με τις «κοινωνικές συνιστώσες» που συμπορεύθηκαν μαζί του στις δίδυμες εκλογές. Και παραπέρα, σε μια δεύτερη φάση, είναι υποχρεωμένος να «πατήσει», χωρίς ηγεμονισμούς , σε μια νέα, έντιμη, κοινωνική συμμαχία αριστερών και πατριωτικών δυνάμεων.


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *