Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΡΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ! MALL ... ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ!



Foodosophy, Mall για παραγωγούς


Σκεφτείτε έναν χώρο 3.000 τ.μ. στο κέντρο της Αθήνας που θα λειτουργεί όλο το χρόνο σαν εκθεσιακός. Με σταντ παραγωγών κάθε είδους προϊόντων απ’ την Ελλάδα. Ανοιχτό κάθε μέρα, με πωλήσεις προϊόντων, ομιλίες, επιδείξεις, εστιατόρια, κόσμο να ενημερώνεται και να ψωνίζει. Έναν χώρο όπου οι παραγωγοί θα έχουν μονίμως ένα μαγαζί και οι καταναλωτές έναν παράδεισο για προμήθεια αγνών προϊόντων σε καλές τιμές, καθώς δε θα υπάρχουν μεσάζοντες.

Photo: merlinandrebecca.blogspot.com
Photo: merlinandrebecca.blogspot.com
Είναι μια φρέσκια ιδέα που οραματίστηκε ο Γιώργος Κουβέλης κι έφτιαξε το Foodosophy με τη φιλοδοξία να δώσει σάρκα και οστά μέσα στους επόμενους μήνες. «Πρόκειται για έναν χώρο στη Λένορμαν, που θα λειτουργεί σαν ένα Mall για τους μικρούς παραγωγούς και βιοτέχνες απ’ όλη την Ελλάδα που δεν έχουν δυνατότητα παρουσίας στην αγορά. Σκεφτήκαμε να τους συγκεντρώσουμε σε έναν τέτοιο χώρο, ώστε να βγουν από το καβούκι και να τους γνωρίσει ο κόσμος». Στο χώρο του Foodosophy θα πραγματοποιούνται διαρκώς εκδηλώσεις και ενημερωτικές ενέργειες: πώς να φτιάξετε το δικό σας σαπούνι από λάδι, πώς να ξεχωρίζετε το καλό ελαιόλαδο, ποιες είναι οι ελληνικές ποικιλίες κρασιού κλπ. Επίσης διαγωνισμοί προϊόντων, όπου οι καταναλωτές θα βαθμολογούν τους παραγωγούς.
Το κέρδος για τον καταναλωτή θα έρχεται, εκτός από την ποικιλία στην επιλογή, και από τις χαμηλότερες τιμές, καθώς οι παραγωγοί θα διαθέτουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους χωρίς τη μεσολάβηση κανενός. Εκτός αυτού, το Foodosophy θα λειτουργεί σαν business center για την χονδρική πώληση.
Θα υπάρχει η δυνατότητα δηλαδή να οργανώνονται επισκέψεις ενδιαφερομένων από όλο τον κόσμο και να συναντούν συγκεντρωμένους τους παραγωγούς, ώστε να κλείνονται εμπορικές συμφωνίες για εξαγωγές.
Πώς όμως ο παραγωγός λαδιού από την Κρήτη ή ο μελισσοκόμος από την Άνδρο θα συμμετέχει σε αυτό το project; «Το κόστος συμμετοχής στο Mall θα ανέρχεται στα 700 ευρώ. Με αυτό το ποσό ο παραγωγός έχει ένα μαγαζί με το κλειδί στο χέρι, καθώς και υπάλληλο να το λειτουργεί. Βεβαίως θα πρέπει να επισκέπτεται το Foodosophy μια με δυο φορές το μήνα, ώστε ο ίδιος να επιδεικνύει στους επισκέπτες τον τρόπο της παραγωγής του. Θέλουμε, δηλαδή, να δείχνει πού πηγαίνει τα μελίσσια του, πότε τους αλλάζει χώρο, πώς είναι η κηρήθρα. Είναι σημαντικό για εμάς να υπάρχει ενημέρωση του κοινού από τον ίδιο τον παραγωγό».
Ανάλογη ιδέα έχει υλοποιηθεί από ιταλική εταιρεία, που μάλιστα έχει οργανώσει ανάλογα mall σε Τόκυο, Παρίσι και Μόσχα. Ο κύριος Κουβέλης δε σταματά στην οδό Λένορμαν, πιστεύει ότι αξίζει τον κόπο το Foodosophy να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα και σε άλλες χώρες.
«Πιστεύουμε στην εξωστρέφεια. Είναι απαραίτητη για τους Έλληνες παραγωγούς».
Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία την Κυριακή 31 Μαρτίου, όπου στη διάρκεια της εκδήλωσης για την απονομή των βραβείων ελαιόλαδου θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε αναλυτικά για το Foodosophy.
greekfoodosophy.gr


ΣΧΟΛΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑΣ:

1. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΟΠΟΤΕ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ, Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙ, όπως θένε να το παρουσιάζουν.
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ .... SUPER ΜΑΝΑΒΙΚΟ.

2. ΕΜΕΙΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΑΒΗ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, ΤΟΝ ΧΑΣΑΠΗ, ΤΟΝ ΨΑΡΑ ΚΑΙ ΚΡΑΣΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΒΑ ΧΥΜΑ! 
ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. ΤΑ SUPER MARKET ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΚΕΣ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΠΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΝΟΥ, ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

3. Σε επόμενη ανάρτηση θα ανακοινώσουμε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ για το θέμα της διακίνησης προϊόντων των παραγωγών στο Χαλάνδρι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου