Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

ΜΕΛΕΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ & ΚΗΦΙΣΙΑΣ


ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ …  ΜΟΙΑΖΕΙ

…  Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΒΡΙΛΛΗΣΙΩΝ & ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ  ΒΙΩΣΙΜΗΣ  ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ  ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ  ΛΕΩΦΟΡΩΝ  ΠΕΝΤΕΛΗΣ & ΚΗΦΙΣΙΑΣ !!!

 Η έγγραφη παρέμβαση της Περιφέρειας Αττικής για ρυθμίσεις της κυκλοφορίας σε περιοχές γύρω από την διανοιγμένη οδό Φραγκοκλησιάς τον περασμένο Νοέμβριο προς τους Δημάρχους Αμαρουσίου, Βριλησσίων και Χαλανδρίου είναι γνωστό ότι δεν είχε κανένα αποτέλεσμα ανεξάρτητα υπαιτιότητας, αδιαφορίας ή σκοπιμοτήτων.

Ο Δήμος Βριλησσίων με την απόφαση 134 /24 Νοεμβρίου 2014 της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου προκήρυξε μελέτη «Σχεδιασμού και Διαχείρισης Βιώσιμης Κινητικότητας στον Δήμο Βριλησσίων», προεκτιμώμενης αμοιβής 90.000,00 € (πλέον Φ.Π.Α. 23%) που δεν περιλαμβάνει καμία συνεργασία με τον Δήμο Αμαρούσιου για την οδό ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ – ΚΥΠΡΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ – ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟΥ .

Εκπρόσωπος των 200 κατοίκων του Πολυδρόσου Αμαρουσίου – Χαλανδρίου σε συνέχεια επιστολής τους, που ποτέ δεν απαντήθηκε από τον Δήμαρχο ή τις υπηρεσίες Αμαρουσίου παρουσίασε εκ νέου τις θέσεις τους http://thessi.gr/index.php/-mainmenu-54/-mainmenu-57/29963-2015-02-23-15-02-27 και προκάλεσε τις ακατανόητα καθυστερημένες προφορικές απαντήσεις του Δημάρχου στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου στις 17 Φεβρουαρίου 2015. Σε αυτό το Δ.Σ. αποφασίστηκε στα πλαίσια τροποποίησης του τεχνικού προγράμματος 2015, η ανάθεση επικαιροποίησης κυκλοφοριακών μελετών των Π.Ε. ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ -ΝΕΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ προϋπολογισμού 15.000 € λόγω διάνοιξης της οδού ΦΡΑΓΚΟΚΚΛΗΣΙΑΣ, 4 μήνες … μετά την παράδοση της σε κυκλοφορία !!!.

Στο Δ.Σ. Χαλανδρίου της 18 Φεβρουαρίου 2015 αποφασίστηκε η σήμανση της απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων επί της οδού Φραγκοκλησιάς, η οποία είχε τοποθετηθεί από της διανοίξεως της οδού και η οποία είναι διαπιστωμένο ότι παραβιάζεται καθημερινά τους τελευταίους 4 μήνες !!!. 

Σε παρέμβαση της προέδρου του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος και Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου, αναφέρθηκε στην μελέτη Νέλλα (μελέτη που έχει γίνει παλιότερα, άγνωστο εάν χρειάζεται επικαιροποίηση και ποιο το κόστος) διότι σε συνάντηση που είχε τον Σεπτέμβρη 2014 με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο κ. Ρούσσο, σε ερώτησή τι πρόκειται να γίνει με το θέμα της Φραγκοκλησιάς, είχε απαντήσει ότι θα εφαρμοστεί αυτή η μελέτη.

Στο συνημμένο σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=BHw_l8Bz6A4 θα βρείτε το ενδιαφέρον video (από 03’ έως 48’ για να κάνετε τις συγκρίσεις με τις νέες θέσεις που διατυπώνονται) από τον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Δήμου Αμαρουσίου, με τη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο Δ.Σ. στις 14 Οκτωβρίου 2014, για την έγκριση προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο Πολύδροσο για την διάνοιξη της οδού Φραγκοκλησιάς. Αυτές οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αποφασιστήκαν στις 14 Οκτωβρίου 2014 που μέχρι σήμερα άγνωστο γιατί δεν εφαρμόστηκαν σύμφωνα με την απόφαση είναι οι παρακάτω !!! :

Ø Μονοδρόμηση της οδού Φραγκοκλησιάς από την οδό Ροδοδάφνης προς και έως την οδό Κορυτσάς.

Ø Αντιδρόμηση της οδού Εθν. Μακαρίου από την οδό Ευζώνων προς και έως την οδό Κορυτσάς.

Ø Προτεραιότητα στη διασταύρωση των οδών Φραγκοκλησιάς και Κορυτσάς θα δίνεται στην κυκλοφορία που προσεγγίζει τη διασταύρωση από τη Λ. Πεντέλης.

Είναι περίπου βέβαιο ότι οι ασύνδετες, ανεξάρτητες, ασυντόνιστες και πολυδάπανες κυκλοφοριακές μελέτες των 3 Δήμων όπως αποσπασματικά εξελίσσονται και θα εξελιχτούν στο μέλλον, δεν θα βοηθήσουν στην καλυτέρευση της τραγικής κυκλοφοριακής και περιβαλλοντικής καθημερινότητας των κατοίκων ιδιαίτερα της οδού ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ και του ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ, που τους επομένους μήνες θα αποκτήσει, δίκτυο αποχέτευσης όμβριων υδάτων (θετικό) και βιοκλιματική ανάπλαση και ποδηλατόδρομο !!! .

Η πρόταση που βρίσκεται εδώ http://ecogreensba.blogspot.gr/2014/12/blog-post_18.html των Οικολόγων Πράσινων του Βορειοανατολικού Τομέα Αθήνας, λέει στους υπευθύνους κάτι ;

Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση και η Περιφέρεια Αττικής έχουν υποχρέωση και δυνατότητα να παρέμβουν και να συντονίσουν ή θα παρατηρούν ως απαθείς θεατές την διασπασμένη αναποτελεσματικά διάθεση δημοσίου χρήματος ;


Με εκτίμηση
Παναγιώτης Πάντος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *