bg

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Όμιλος ΙΑΣΩ: Μοναδικές Διακρίσεις στα Healthcare Business Awards 2019

Ο Όμιλος ΙΑΣΩ απέσπασε 4 βραβεία για το υψηλό επίπεδο της ιατρικής φροντίδας και των παρεχόμενων υπηρεσιών, για την επένδυση του σε νέες ...

Σάββατο, 7 Μαρτίου 2015

ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ 3:ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΤΕΝΕΣ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Ανάμεσα στα 29 σχόλια έγινε και αυτός ο διάλογος που δεν αφορά μεν το Πεύκο Πολίτη αλλά το κέντρο του Χαλανδρίου. Ο O405N - με την άνεση που του δίνει η ανωνυμία - ο οποίος ήταν ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ του ΜΕΤΡΟ δείτε τι γράφει, ειδικά οι αμετανόητοι ΠΑΣΟΚοι που τολμάνε - ενώ ήταν με την παράταξη που πρωτοστάτησε στο ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ, τολμάνε να λένε ότι ΕΜΕΙΣ αποτρέψαμε τότε να έρθει το ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας, οι "ψευταράδες και οι μασκαράδες"
 
Να θυμίσω πως οποιαδήποτε κατασκευή έργου μέσα σε έναν δήμο, απαιτεί την άδεια του δημάρχου. Επομένως, εφόσον ο δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής είπε ΟΧΙ στο μετρό, το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν μπορούσε να τον παραβλέψει και να συνεχίσει τις εργασίες, καθώς θα ήταν παράνομο.

Φυσικά, τον δήμαρχο της Αγ.Παρασκευής τον έβαλαν ως δήμαρχο οι κάτοικοι και νομίζω πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν γκρίνιες από αυτούς, αφού δεν φταίει το ΥΠΕΧΩΔΕ (όπως νομίζουν πολλοί) αλλά ο δήμαρχος.

Θα πρότεινα, βέβαια, να του ζήταγαν να κάνουν ένα δημοψήφισμα για μία τόσο σημαντική απόφαση και όχι να αποφασίσει ο ίδιος για αυτό.

Όπως και να έχει, η ζημιά έγινε, ο δήμαρχος είναι πλέον νεκρός και στην θέση του βρίσκεται ο τότε αντιδήμαρχος που ΚΑΙ αυτός είχε ψηφίσει ΟΧΙ στο μετρό. (Να το θυμόμαστε αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμο... ;-) )

Θα ήθελα πολύ να ήξερα γιατί, εφόσον και η αρχική χάραξη ήταν να γίνει ο σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ εκεί που είναι τώρα (με την ονομασία ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ), δεν είχε γίνει χάραξη για το κέντρο του Χαλανδρίου που πλέον θυμίζει κέντρο Αθήνας από συμφόρηση!... Ο405Ν, μήπως γνωρίζεις κάτι για αυτό;;; Θα ήμουν ευγνώμων!

5 Ιουλίου 2010 - 2:50 μ.μ.
O405N :
Υποτίθεται ότι την πλευρά από εκεί θα την κάλυπτε ο κλάδος της γραμμής 3 Πανόρμου-Παράδεισος (νύν γραμμή 4)...

ΚΑΙ στα πλαίσια της ΜΑΜ είχε εξεταστεί το σενάριο ο σταθμός ΣΙΔΕΡΑ αντί για το ΥΓΕΙΑ να γίνει στο Κέντρο του Χαλανδρίου και ο σταθμός Αγ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ αντί στο κολέγιο (σημερινή θέση) να γίνει στην ΠΛατεία.


Μάλιστα επειδή η τροποποίηση αυτή απαιτούσε νέες ενέργειες προέγκρισης χωροθέτησης, περιβαλλοντικών όρων κλπ κλπ, χρονοβόρες και με τους Ολυμπιακούς να έρχονται, έγινε πολύ έγκαιρα η επαφή με το Δήμο (ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΝΟΕΙ) με σκοπό την οικονομία του χρόνου...

Δηλαδή τους φέρανε λιλί στο πιάτο, ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ και αυτοί είπαν με κάθε τρόπο ΟΧΙ!!!

Ποιος θα τους παρακαλούσε;

Και όσο για το θέμα της υπογραφής των οικοδομικών εργασιών παό το δήμο, σας θυμίζω την αποφασιστική στάση που τηρήθηκε για τα έργα του τραμ στην Αχιλλέως...

Όταν θέλει το κράτος, ΜΠΟΡΕΙ!!!

ΑΠλά εκεί δεν ήθελε να πολυσκοτιστεί και κράτησε την ήδη θεσμοθετιμένη χάραξη. Και για γινάτι τους κατάργησε ακόμα και την κατασκεύη οτυ κουτιού του σταθμού Αγ. Παρασκεύη...


ΣΧΟΛΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑΣ: Αυτά ο αναγνώστης της Πλατείας τα ξέρει βέβαια αλλά για να μην λέτε ότι τα λέει μόνο ο τρελός .... ψαρέψαμε σήμερα και αυτά από τον ΓΟΥΓΛΗ για να γίνουμε ΔΥΟ οι τρελοί και να κατανοήσουν κάποιοι - νέοι στην πιάτσα του Χαλανδρίου - ότι δεν θα περάσει η διαστρέβλωση για την υπηρεσία "κρυφών ατζεντών" . ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *