Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΖΩΝΗ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ: ΧΑΙΡΕ ΒΑΘΟΣ ..... ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟΝ!


ΥΠΕΡΚΕΙΜΕΝΟ ΑΣΠΙΔΑΣ: 9μ έως 17μ.

Αυτή η ιστορία με το βάθος του ΜΕΤΡΟ και η επικοινωνιακή απόπειρα της "πρωτηφορά" διοίκησης του δήμου να πείσει τους μπαμπουίνους ότι δεν τρέχει μία που το μετρό περνάει στα 11 έως 18 μέτρα κάτω από αγροτεμάχια που είχαν προβλεφθεί για ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΣ και τώρα με τα μαγικά τους μετατρέπονται σε ΟΤ για να μην πλερώσει το αριστερό δημόσιο αποζημιώσεις στους Χαλανδραίους Ιθαγενείς γίνεται πολύ αποκαλυπτική για το ύφος και ήθος της εξουσίας της "πρωτηφορά" διοίκησης.

Ένας διάλογος στην δημόσια fb ομάδα με τον τίτλο "ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ" της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ με συνομιλητή τον διαχειριστή της φιλικής σε μας σελίδας 7net και της αντιδημάρχου κας Χριστούλη  θα πει πολλά στους σκεπτόμενους για την ελαφρότητα, την προπαγανδιστική αντίληψη για ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ, την ευκολία με την οποία επιχειρούν να παραπληροφορήσουν τους δημότες αλλά και το είδος του "διαλόγου" που πιστεύουν ("εσείς γιατί μιλάτε").

Γι΄αυτό αναδημοσιεύουμε τον διάλογο:


Αgelina Giannetopoulou

Με συνεχόμενη αρθρογραφία στον ηλεκτρονικό τύπο της πόλης καθώς και με δηλώσεις στα όργανα…
stasi.gr|Από stasi.gr - Κ. Γερολυμάτος

Daihiro Harada Ε το ακούσαμε κι αυτό! Όσοι λένε αυτές τις ανοησίες έχουν δει τι είναι χτισμένο πάνω από την διαδρομή του μετρό, ανάμεσα σταθμού Αμπελοκήπων &; μεγάρου μουσικής ας πούμε; Το μαιευτήριο ΕΛΕΝΑ πχ;

Elena Christouli Μα τι ειναι αυτα που λέτε! Αυτοί δεν ξέρανε ! Εμεις ξέρουμε.....Ειδικα για το μετρό Χαλανδριου δεν ισχύουν ολα που ισχύουν για το μετρό σε ολη την Αθήνα!!! Και ας λέει το ίδιο το Αττικό Μετρό οτι μπορεις να χτίσεις μεχρι δυο υπόγεια. Μην τους ακούτε ! Πανε να σας ξεγελάσουν. Αυτοί δεν ξέρουν!!! Ο κύριος Νταβίας ξέρει!!!

Seven Net Καλοι μου άνθρωποι, Εκεί όπου από πάνω υπήρχε ΚΤΙΣΜΑ όταν γινόταν το ΜΕΤΡΟ αυτό το λάβανε υπόψην τους για το ΒΑΘΟΣ της σήραγγας. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; Στο Χαλάνδρι το περάσανε σε βάθος τέτοιο που υπολογίστηκε ότι από πάνω θα είναι ΔΡΟΜΟΣ, όχι κτίσματα. ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ; Τι αναφέρεστε στο τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο; ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ είστε; ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ!

Daihiro Harada Δεν έχεις καταλάβει τίποτε! Είναι σαφώς δυσκολότερο να ανοίγεις τρύπα ΚΑΤΩ από υφιστάμενα θεμέλια στο σαθρό Αθηναικό έδαφος παρά να θεμελιώνεις, 7-8 μέτρα (στην περίπτωση των 2 υπογείων) ΠΑΝΩ από μια κατασκευή σταθερή. 'Ασε που ότι αναφέρω ΔΕΝ συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο (εκτός κι ο κόσμος σου τελειώνει στα όρια του σπιτού σου) αλλά ΔΙΠΛΑ από το Χαλάνδρι. Μάλλον εσύ δεν αλληλεπιδράς με το περιβάλλον και την πραγματικότητα (για το αυτιστικοί λέω...).

Seven Net Μάλιστα. Σε τι βάθος;;;;;

Elena Christouli 11 εώς 18 μέτρα αν θυμαμαι καλα την απαντηση της " Αττική Οδός" στο σχετικό ερώτημα του Δημου Χαλανδριου, οπου μας διαβεβαιώνει οτι δεν υπαρχει κανένα προβλημα . Φυσικα θα υπαρχει προβλημα αν κάποιος θελει να κανει γεώτρηση 40 μέτρων...

 Seven Net 11 - 8 ΛΟΙΠΟΝ! ΑΡΑ τρια μέτρα κάτω από τα θεμέλια θα περνάει το τρένο. ΜΠΡΑΒΟ!!!!! Μόνοι σας τα λέτε! ΠΟΙΑ ΓΕΩΤΡΗΣΗ;

Elena Christouli 11 εώς 18 και οχι 8!!! Απο εκει και κατω ξεκινάει η κατασκευή του μετρό. Δεν περνάει το μετρό!!!Το μετρό ειναι μέτρα πιο κατω . Στα 18 μετρα ξεκινάει η μπετόνενια κατασκευή της σήραγγας. Αλλα δεν καταλαβαίνω, αφου οι επιστήμονες , οι μηχανικοί κλπ βεβαιώνουν οτι δεν υπαρχει κανένα προβλημα εσείς για ποιο ακριβως λογο ανακατευεστε? έχετε κάποια ειδικότητα σε σχεση με το αντικείμενο? αν ειναι ετσι να την καταθέσετε στο Αττικό μετρό να απαντήσει. Ολα το αλλα ειναι λογια για να λέτε και να πανικοβαλετε τον κοσμο .

Seven Net Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ: ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΗΝ ΜΗΚΟΤΟΜΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ; Καλύτερα να ενημερωθείτε καλύτερα. Δεν καταλαβαίνετε κιόλας τι σας λένε: 8 μέτρα είναι η θεμελίωση ενός κτιρίου 2 υπογείων. 11 μέτρα είναι το βάθος σήραγγας σε κάποια σημεία. Πόσο είναι η διαφορά λοιπόν; 3 μέτρα. Όσο για το ερώτημά σας γιατί ανακατευόμαστε, η απάντηση είναι ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΑΣ κα ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ. Και θα μιλάμε ΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ! 


ΥΓ 1: ΕΔΩ http://www.eesye.gr/uploads/71/76/Boussoulas.pdf θα δείτε ότι η διοίκηση είναι ΠΑΛΙ ανακριβής σε αυτά που διακινεί για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
 Πρόκειται για μελέτη του προϊσταμένου του τμήματος γεωτεχνικών μελετών της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Αναφέρεται ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στο κομμάτι που μας αφορά.
Και μιλάει για βάθος έως την ασπίδα 9μ έω 17 μέτρα άρα το 11 - 18 που λένε είναι τραβηγμάενο.
Αλλά αλήθεια, εκει που είναι στα 9 μέτρα η σήραγγα θα είναι όλα καλά να θεμελιωθεί οικοδομή με 8 μέτρα θεμέλια όπως λένε;
Ή η ειδική γνωμοδότηση θα πει τότε "ξέρετε έχει τρένο από κάτω" και αφού την έχουν πατήσει οι μπαμπουίνοι;

ΥΓ 2: ΕΔΩ http://www.omikronkappa.gr/22-Stuff/04-Erga/04-01-Ektelesmena/04-01-01gr-ATTIKO_METRO.pdf θα δείτε ότι η γραμμή 3 του ΜΕΤΡΟ προς Αθήνα είναι σε βάθος 25 με 30 μέτρα.
Αν αυτό είναι το ίδιο για την κα Χριστούλη και τον κύριο Γερολυμάτο, εμείς να μην ξαναμιλήσουμε γιατί δεν είμαστε ειδικοί. Ενώ η νονά είναι χρόνια στα μπετά ...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου