Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Συνάντηση εργασίας της Περιφερειάρχη Αττικής με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας


Συνάντηση εργασίας στο Πεντάγωνο είχε το βράδυ της Τρίτης, 10 Μαρτίου, η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Πάνο Καμμένο.
Αντικείμενο της συνάντησης, στην οποία μετείχαν ο Α/ΓΕΕΘΑ Μιχαήλ Κωσταράκος και η αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα, Ερμίνα Κυπριανίδου, ήταν η οργάνωση της παρέλασης της 25ης Μαρτίου.

BeeGees ..... Φοβερές συμπτώσεις αναγνώστη μου! Οι καρεκλάδες έβλεπαν μπροστά τελικά ...

YOU WIN AGAIN ?



STAYING ALIVE ?



ή μήπως .............. TRAGEDY ????????



ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ


Εφαρμογή προληπτικών μέτρων προστασίας από τις Δασικές Πυρκαγιές στο Βόρειο Τομέα Αθηνών




Ο Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, Γιώργος Καραμέρος και πρόεδρος του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας (ΣΟΠΠ) του Βόρειου Τομέα ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου του έτους 2015 και στο πλαίσιο του συντονισμού και της συνεργασίας των εμπλεκομένων φορέων σε επίπεδο Περιφέρειας καλεί τα τακτικά μέλη του ΣΟΠΠ Βόρειου Τομέα να συμμετέχουν στη συνεδρίαση του οργάνου που θα γίνει την Δευτέρα 16 Μαρτίου στην αίθουσα του παλαιού Δημαρχείου του Δήμου Χαλανδρίου, στην οδό Γρηγορίου Γυφτοπούλου 2, στις 9 το πρωί. 
Βασικός στόχος είναι ο συντονισμός και η συνεργασία των αρμόδιων φορέων σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας προκειμένου τα τεθούν όλα τα αναγκαία χρονοδιαγράμματα για την εκτέλεση των απαιτούμενων δράσεων και έργων σχετικά με την πρόληψη και την ετοιμότητα στην αντιμετώπιση κινδύνων λόγω των δασικών πυρκαγιών.
Στο ΣΟΠΠ Βόρειου Τομέα συμμετέχουν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι των Αρχηγείων του Πυροσβεστικού Σώματος και της Ελληνικής Αστυνομίας, της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Περιφερειακοί σύμβουλοι και εκπρόσωποι των οικείων Δήμων του Βόρειου Τομέα, της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής, του ΕΚΑΒ καθώς και πολλές εθελοντικές οργανώσεις.

Έ, Όπως και το κάνουμε ακόμα και το "μας πρηξατε τα ...ίδια" άμα το πεις έτσι έχει άλλο βάρος!

ΖΟΥΡΑΡΙΣ: Οι Γερμανοί μας έχουν πρήξει τα μέζεα του στεατοπυγικού μας υποσυστήματος

 
 ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ!


Ολόκληρη η ομιλία του Κώστα Ζουράρι στην βουλή:

«Κυρία Πρόεδρε, την ευωχίαν μου προς εσάς.

Λοιπόν, έχω να αναφέρω πέντε σημεία:

Πρώτον, η προοπτική, η οποία τιμά για πρώτη φορά τη νικημένη μας Ελλάδα είναι πολεμική αναμέτρηση. «Ως τυραννίδα έχουσι την αρχήν» οι Γερμαναράδες, «ην αφήναι» γι’ αυτούς είναι επικίνδυνο, Τριαντάφυλλε. Δεν θα την αφήσουν με τη γνωστή ευλυγισία που είχαν οι Γερμανοί, που πολεμούσαν όταν μπήκε ο Κόκκινος Στρατός με τη σοβιετική σημαία μέσα στο Βερολίνο. Θα πολεμούν, γιατί έχουν αυτήν την «ευλυγισία» από τον πολιτισμό τους, την ανελαστικότητα.

Συνεπώς, θα είναι πολεμική επιχείρηση. Επίσης, για όσους αφελείς με τα ανεμιαία δόγματα πιστεύουν ότι είναι Ευρώπη και είναι και Ευρωπαίοι κλπ, τους παραπέμπω βεβαίως, στο δικό τους τον ποιητή του 1796, ο οποίος λέει ότι «Οι Γερμανοί με τον πολιτισμό και τα μαθηματικά τους γίνανε ακόμα πιο βάρβαροι απ’ όσο ήταν». Κι αυτό είναι «Ο Ερημίτης ο Έλλην» -το λέει μάλιστα- και το «Ταξίδι στην Ελλάδα».

Τρίτον, επειδή η πολεμική σύρραξη είναι πολυπαραγοντική, γι’ αυτό πρέπει με την πολύ έμφρονα παρατήρηση του επί της Δικαιοσύνης Υπουργού μας, να θυμίσω το εξής, ότι μαζί με τη νομική δυστυχώς συνέχεται και το πολιτικό, όπως παρατήρησες και επομένως, μέσα στο πολιτικό η προοπτική κατά τη διάρκεια των εχθροπραξιών θα είναι ότι πρέπει, παραδείγματος χάριν, ένα από τα στοιχεία, ένα μόριο της συνολικής μας αμύνης απέναντι στις εχθροπραξίες των Γερμανών, να είναι να τους παραπέμψουμε ως rogue states ή etats voyous σύμφωνα με τις πρώτες εναρκτήριες γλώσσες του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών του ’45, ως κράτος το οποίο διαπράττει «αρπαλίκιον», σύμφωνα με τη δική μας παράδοση, κατά τον Οθωμανό. Επομένως, πρέπει να καταδικαστούν ως ληστρικό κράτος, όπως κατεδίκασε ο ΟΗΕ και τη Λιβύη, το Ιράκ κλπ., με γελοία προσφεύγματα.

Πρόκειται περί ληστρικού κράτους. Και βεβαίως, υπενθυμίζω ότι μας έχουν πρήξει τα μέζεα του στεατοπυγικού μας υποσυστήματος οι Γερμανοί ότι «τα κράτη έχουν συνέχεια». Επομένως, εφόσον το ναζιστικό καθεστώς αναγνώρισε τις δυο πρώτες δόσεις, το μεταναζιστικό καθεστώς πρέπει να συνεχίσει, διότι τα μέζεά μας, μας τα έχουν πρήξει.

Το επόμενο: Η εχθροπραξία σημαίνει ότι με βάση τα χαρακτηριστικά των Γερμαναράδων θα είναι πολύχρονη και πολύνεκρη.

Το πολύχρονη: Έχουμε το πλεονέκτημα, το ηθικό και το νομικό, ότι τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας είναι απαράγραπτα. Δεν είναι ποτέ παραγεγραμμένα. Εσαεί επομένως. Και επομένως, αυτό πρέπει να συνεχιστεί όσο έχουμε τη δύναμη και όσο έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε αυτήν τη νοοτροπία πια στην Ελλάδα και στο Ελληνικό Κοινοβούλιο να πάει και στα παιδιά μας και στα δισέγγονα.

 Δεν προβλέπω ότι οι Γερμανοί, επειδή ακριβώς πρόκειται περί εχθροπραξίας και παίζουν το τομάρι τους, πρόκειται να υποχωρήσουν, παρά μόνον με μια συνολική αντιμετώπιση εκ μέρους μας ως εχθρών. Διότι είναι εχθροπραξία. Και έχω την εντύπωση ότι όσοι με τα ανεμιαία δόγματα πιστεύουν για την Ευρώπη και τον ευρωπαϊσμό τους και ότι «είμαστε ευρωπαίοι κ.λπ.» υπενθυμίζω βεβαίως ότι ο Πλάτων είχε πει ότι ήμασταν επί χιλιετίες όχι μόνο οι πρώτοι Ευρωπαίοι αλλά και οι μόνοι Ευρωπαίοι και επομένως, από ευρωπαϊσμό εμείς έχουμε περισσέψει.

 Επομένως, οι Ούνοι ή οι βάρβαροι αυτοί, οι οποίοι συνεχώς έχουν διαπράξει αυτά τα αλλεπάλληλα εγκλήματα, θα πρέπει να καταλάβουν ότι απέναντί τους θα έχουνε αυτόν τον αντίπαλο, τον αμυνόμενο, όπως αμυνθήκαμε στη μεγαλύτερη εποποιΐα μετά το 1821, το 1941 με 1944.

Υπήρξαμε μετά επί Κατοχή εμείς οι νικητές. Η νικήτρια Ελλάδα μετεβλήθη σε νικημένη Ελλάδα και απ’ αυτό πάσχουμε τώρα. Διότι υπήρξε η αμερικανοκρατία και επομένως, τώρα ξαναστηνόμαστε στα πόδια μας».

ΠΗΓΗ¨ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΗΜΑΤΟΣ ... ΣΕ ΔΙΦΡΑΓΚΑ



Ο τρελοκεφαλλονίτης ο Τρίτσης (Θεός Σχωρέστον) το 1983 έφτιαξε τον 1337. Το "ΝΟΜΟ ΤΡΙΤΣΗ".

Επανάσταση για την πολεοδομία. Μπούσουλας όλων των "τρελών".

Γρήγορες διαδικασίες ένταξης στο σχέδιο, για να σταματήσει η τουρκομπαρόκ κατάσταση "των αυθαιρέτων" - έτσι όπως χτίστηκε η μεταπολεμική Ελλάδα.

Η αυτοδιοίκηση αναλαμβάνει πρωταρχικό ρόλο για τις εντάξεις, κάθε περιοχή που μπαίνει στο σχέδιο πόλης πρέπει να πληροί συγκεκριμένες μίνιμουμ προβλέψεις εξυπηρέτησης των κατοίκων του νέου οικισμού: Δρόμους, πεζοδρόμια, αποχέτευση ακαθάρτων και ομβρίων, βρεφονηπιακός σταθμός,  σχολεία, πλατεία. (Αν περισσεύει και κανένας αθλητικός χώρος, κανένας χώρος για ΚΑΠΗ κλπ προβλέπεται και αυτός).

Απλά πράγματα και αυτονόητα για κάθε τρελό που δεν λέει ότι "βάζουμε μια περιοχή στο σχέδιο, δίνουμε άδειες να κτιστεί και μετά καταλαβαίνουμε ότι τα παιδιά των νέων κατοίκων  δεν έχουν σχολείο και θα πηγαίνουν στην άλλη γειτονια ή τα αυτοκίνητα των νέων κατοίκων θα περνούν από τον παλιό δρόμο γιατί εδώ δεν θα κάνουμε δρόμους.
Οι λογικοί λένε έλα ρε να δώσουμε άδειες να κτίσει ο κόσμος και θα δούμε τι θα γίνει ύστερα.
Όλοι οι λογικοί τουρκόσποροι έτσι λένε.

Λοιπόν το Πάτημα μπήκε το σχέδιο με το νόμο του τρελοκεφαλλονίτη.

Και οι κάτοικοι έδωσαν εισφορά σε γη και χρήμα.

Με τις εισφορές σε γη εξασφαλίστηκαν οι ΠΟΛΛΟΙ (και ακόμα αδιαμόρφωτοι) κοινόχρηστοι και κοινωφελής χώροι στο Πάτημα και η μεγάλη (αναξιοποίητη) ιδιοκτησία του Δήμου στην Μερκρούρη. 

Με τις εισφορές σε χρήμα εξασφαλίστηκαν τα κονδύλια για τα βασικά έργα υποδομής: πεζοδρόμια, ύδρευση, αποχέτευση, δρόμοι.

ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο 1337 για να έχουν τις αναγκαίες υποδομές και κοινωνικό εξοπλισμό.

Αλλά στην χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα - μετά από 10 χρόνια που τέλειωσε το δίκτυο της αποχέτευσης από την ΕΥΔΑΠ και τον δήμο - πήγαν και ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΧΡΕΩΣΑΝ τους αγωγούς, να τους ξαναπληρώσουν.

Τους ζητούν να πληρώσουν τους αγωγούς όπως γίνεται με τα δύκτια στις περιοχές που είχαν ενταχθεί πριν το 1983 στο σχέδιο ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΙΣΦΟΡΑ ΣΕ ΧΡΗΜΑ.

Όσοι πιάστηκαν μαλάκες πήγαν και πληρώσαν.

 Οι άλλοι άρχισαν να αντιδρούν: ΜΠΑΣΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ! ΤΑ ΠΛΕΡΩΣΑΜΕ ΑΥΤΑ!

Αλλά όπως λέει ο Ηλιόπουλος στην γνωστή ελληνική ταινία: "ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ".

Και τους έστειλαν κατασχετήρια στα σπίτια τους.

Μίλησαν με όλα τα μεγαλοστελέχια του δήμου χρόνια τώρα, διοικήσεις και αντιπολιτεύσεις και - όπως λένε οι ίδιοι - τους κοροϊδέψαν όλοι.
Τα πήραν και αυτοί και έχουν ετοιμαστεί για πόλεμο.

Και είναι καλά οπλισμένοι, σας διαβεβαιώνουμε γιατί έχουμε όλη την αλληλογραφία με ΥΠΕΧΩΔΕ και Συνήγορο του Πολίτη στα χέρια μας. (Θα τα σκανάρουμε και θα τα ανεβάσουμε σιγά - σιγά).

Έτσι και κερδίσουν την υπόθεση το "πρωτογενές πεόκλασμα" του δήμου, το μέγα "οικονομικό θαύμα" θα αποδειχτεί ΠΡΟΪΟΝ ΚΛΟΠΗΣ.

Άγριας καταλήστευσης των συνδημοτών μας στο Πάτημα.
Που διεκδικούν τα λεφτά τους πίσω.
Και έχουν ΔΙΚΙΟ!

Και είναι ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

Ο ασκός του Αιόλου έχει ανοίξει.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ



Το θέμα με το σκάνδαλο ή "σκάνδαλο" στο έργο του καθαρισμού του καταυλισμού το θυμάστε;

Μόλις ενημερωθήκαμε ότι βγήκε και η τελευταία απόφαση για της εφέσεις κατά των αποφάσεων καταλογισμού του Ελεγκτικού συνεδρίου, απόφαση που αφορούσε τους υπηρεσιακούς της οικονομικής υπηρεσίας, και δικαιώνει τα στελέχη της οικονομικής υπηρεσίας (Νταβία και Καραπαναγιώτη) ακυρώνοντας την αρχική απόφαση για τον καταλογισμό του ποσού σε βάρος τους.

Έτσι μετά την εκδίκαση των εφέσεων των αιρετών και της Όλγας Καραγιώργη που είχαν γίνει δεκτές με προηγούμενη απόφαση, όλοι οι εμπλεκόμενοι απαλλάχτηκαν του καταλογισμού.

Τώρα μένει η εκδίκαση του ποινικού μέρους της υπόθεσης τις επόμενες μέρες.

ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (και όχι μόνο). ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΣΟΥΝΑΜΙ


ΠΡΟΣ:

1.-ΤΟ Σ.Δ.Ο.Ε/ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΙΚΟΝ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
2.- ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
3.-ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
4.-ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
5.-Y.ΠE.K.A/ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
6.-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
7.-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΔΑΠ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΄΄ΠΑΤΗΜΑ 1΄΄ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


Αφορά την κατασκευή του αποχετευτικού δικτύου εξωτερικών διακλαδώσεων στο ΄΄ΠΑΤΗΜΑ΄΄ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ από την ΕΥΔΑΠ και τον Δήμο Χαλανδρίου, οι οποίοι μετακύλησαν παράνομα την δαπάνη κατασκευής του στους ιδιοκτήτες των ακινήτων ,καθώς και για τα υπέρογκα ποσά που εισέπραξαν από αυτούς καλούμενοι δύο φορές να πληρώσουν για το ίδιο έργο, αντί αυτό να κατασκευαστεί με δαπάνη του Δήμου Χαλανδριου.

Μία απίστευτη ιστορία πού όμοια της δεν έχει προηγούμενο, εξελίσσεται σε βάρος ανυποψίαστων ιδιοκτητών ακινήτων , καθώς και σε άλλους δήμους της Αττικής ή της χώρας, που ενέταξαν περιοχές τους στο σχέδιο πόλεως με τον Ν. 1337/1983[Γ.Ο.Κ] γνωστό και ως νόμο Τρίτση.Η καταλήστευση των εισφορών εις χρήμα του νόμου αυτού .

Η ένοχη σιωπή τους και οι εκβιασμοί με πλειστηριασμούς ακινήτων για την είσπραξη των παράνομων οφειλών- Τα έγγραφα βόμβα- του ΥΠΕΚΑ και του Συνηγόρου του πολίτη που απέκρυψαν και οι δύο. Παρακάτω αναλύεται τεκμηριωμένα η διαχρονική και διαπαραταξιακή απάτη που στήθηκε από τον Δήμο Χαλανδρίου και την ΕΥΔΑΠ εις βάρος των δημοτών του...

Η περιοχή ΄΄ ΠΑΤΗΜΑ 1 ΄΄ του Δήμου ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ εντάχθηκε στο σχέδιο πόλεως το 1994 με τις διατάξεις του λεγομένου νόμου ΄΄ ΤΡΙΤΣΗ΄΄ του 1337/1983 Γ.Ο.Κ
Σύμφωνα με το άρθρο 9 του νόμου αυτού, για την επέκταση σχεδίων πόλεως και την πολεοδόμηση πόλεων και οικισμών[ σημ. ΜΕΤΑ ΤΟ 1983 ] ευρισκομένων εκτός σχεδίου απαραίτητη προϋπόθεση εκτός των άλλων είναι η υποχρέωση των ιδιοκτητών της περιοχής που εντάσσεται, για άμεση καταβολή εισφοράς εις χρήμα –εκτός της εισφοράς εις γη – ανάλογα με το εμβαδόν του ακινήτου όπως αυτή ορίζεται ,κάτι που δεν προβλέπονταν σε κανέναν νόμο από το 1923μεχρι το 1979. Η εισφορά αυτή του άρθρου 9 επιβάλετε ως συμμετοχή των ιδιοκτητών για την αντιμετώπιση της δαπάνης κατασκευής των βασικών κοινοχρήστων πολεοδομικών έργων [οδοποιία, ύδρευση, αποχέτευση,κ.λ.π] της εντασσόμενης στο σχέδιο περιοχής και εισπράττεται μέσω του Δημοσίου Ταμείου [εφορία] σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίων Εσόδων. Τα χρήματα αυτά αποδίδονται στο Ε.Τ.Ε.Ρ.Π.Σ το οποίο στη συνέχεια διαθέτει στον οικείο Δήμο για την εκτέλεση των προαναφερόμενων έργων, ανάλογα με την πορεία αυτών.
Το ύψος και η καταβολή της εισφοράς ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του Ν. 1221/81 όπου αναφέρει ρητά ότι κάθε διάθεση της εισφοράς αυτής για άλλο σκοπό είναι άκυρη. Εάν δε η εισφορά δεν καταβληθεί από τους ιδιοκτήτες δεν μπορεί να γίνει μεταβίβαση του ακινήτου, ούτε να εκδοθεί οικοδομική άδεια. Η υποχρεωτική εισφορά σε χρήμα και γη εισήχθη ως υποχρεωτική και εκ των προτέρων καταβαλλομένη από της εντάξεως στο σχέδιο πόλεως, με τις διατάξεις του προαναφερομένου 947/79 νόμου.

-2-

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ 1 του νόμου αυτού «Περί οικιστικών περιοχών», ορίζεται ότι «οι ιδιοκτήτες ακινήτων σε περιοχές που χαρακτηρίζονται ως οικιστικές[δηλ. εντάσσονται στο σχέδιο πόλεως ]στα οποία περιλαμβάνονται διατηρούμενα η διαμορφούμενα νέα ακίνητα, ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΝ δια καταβολής χρηματικής εισφοράς εις την αντιμετώπιση της απαιτούμενης δαπάνης δια την κατασκευήν των βασικών κοινοχρήστων πολεοδομικών έργων εις τα οποία περιλαμβάνονται ιδία. Έργα οδοποιίας, περιλαμβανομένων πεζοδρόμων και πεζοδρομίων, διαμορφώσεως κοινοχρήστων χώρων, κατασκευής γεφυρών, έργων αποχετεύσεως πάσης φύσεως ,περιλαμβανομένου και του καθαρισμού αποβλήτων …………και παν εν γένει
έργον αποβλέπων εις την εύρυθμον λειτουργία της πόλεως.» Έτσι δεν γεννάται καμία αμφιβολία ποια έργα αφορά η επιβαλλομένη εισφορά εις χρήμα, που ορίζει το άρθρο 9 του ν. 1337/1983
Βάσει των διατάξεων αυτών, οι ιδιοκτήτες των ακινήτων της παραπάνω περιοχής που ενταχθήκαν στο σχέδιο πόλεως κληθήκαν και κατέβαλαν εισφορές ως συμμετοχή για την εκτέλεση των βασικών πολεοδομικών έργων ανάλογα με το εναπομείναν εμβαδό της ιδιοκτησίας των που άρχιζαν από 300 χιλιάδες δρχ. –τότε- μέχρι και -15-20 ή και παραπάνω, εκατομμύρια δρχ. δηλαδή σημερινά χρήματα 900- μέχρι 70.000 ΕΥΡΩ .Αυτό φαίνεται από τον χρηματικό κατάλογο που βρίσκεται στην εφορία Χαλανδρίου και του δήμου. Σημειώνεται δε ότι η ως άνω περιοχή ήταν η πρώτη ή από τις πρώτες που εντάχθηκε στο σχέδιο πόλεως με τον νόμο 1337/83 καθότι τα πολεοδομικά σχέδια στην εφαρμογή τους λόγω διαδικασίας, είναι χρονοβόρα.
Στο άρθρο 14 του Ν.1337/83 ορίζεται ρητά ότι για τις επεκτάσεις των σχεδίων πόλεως πρέπει ο Δήμος να είναι σε θέση να διαθέσει τους πόρους που καλύπτουν το 30% τουλάχιστον της δαπάνης για την εκτέλεση των βασικών κοινοχρήστων πολεοδομικών έργων υποδομής των περιοχών επεκτάσεων[δρόμοι δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης, κ.λ.π] . Στο ποσοστό αυτό της συμμετοχής του, δεν περιλαμβάνεται η εισφορά σε χρήμα που προβλέπει το άρθρο 9 του νόμου αυτού. [ της εισφοράς των ιδιοκτητών ακινήτων.]δηλαδή να τα διαθέτει από ίδιους πόρους. Με την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης το Δημόσιο εξασφαλίζει στον Δήμο χρηματοδότηση του 30% της δαπάνης των έργων της προηγουμένης παραγράφου στα πλαίσια της χρηματοδοτικής ικανότητας του, κάθε έτος, και το υπόλοιπο συμπληρώνεται με τα χρήματα της εισφοράς που κατέβαλαν οι ιδιοκτήτες με το άρθρο 9 .
Η εισηγητική έκθεση του νομού 1337/83 για το άρθρο 14 που τον συνοδεύει, αναλύει την κατανομή των υποχρεώσεων δήμου ,δημοσίου, και προβλέπει ρητά ότι για τα βασικά πολεοδομικά έργα το υπόλοιπο μέρος της δαπάνης καλύπτεται από την εισφορά εις χρήμα των ιδιοκτητών που καταβλήθηκε και εισπράχθηκε με τον παραπάνω προαναφερόμενο τρόπο. Ορίζει δε ως μόνο υπόχρεο δε για την κατασκευή των έργων αυτών τον ΔΗΜΟ, και σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης των αναθέτει αυτά με ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ σε εργολάβους κατασκευής έργων.
Όπως προελέχθη, η βασική αυτή καινοτομία του νόμου ΤΡΙΤΣΗ 1337/83 για την επέκταση σχεδίων πόλεων έχει παρακάτω βαρύνουσα και καταλυτική σημασία στην κατανόηση της όλης υπόθεσης.. .
Μέχρι το 1983 σε περιοχές εντός σχεδίου πόλεως καθώς και σε επεκτάσεις υφισταμένων προ του 1923 πόλεων και οικισμών, η δαπάνη για την εκτέλεση των βασικών πολεοδομικών έργων επιμερίζονταν- σύμφωνα με την μέχρι τότε ισχύουσα νομοθεσία- με αναλογισμό αυτοαποζημιώσεων στις παρόδιες ιδιοκτησίες. Έτσι κανένας ιδιοκτήτης μέχρι τότε [το1983] δεν είχε προκαταβάλει εισφορά εις χρήμα και γη αφού δεν προβλέπονταν. Με τον νόμο όμως ΤΡΙΤΣΗ για κάθε επέκταση επιβάλετε εκ των προτέρων εισφορά εις χρήμα η οποία προεισπράττεται και διατίθεται με τον παραπάνω προαναφερόμενο τρόπο Αυτό κατά την εισηγητική έκθεση έγινε διότι μέχρι τότε υπήρχαν πολλές δυσκολίες στην είσπραξη και απόδοση των χρημάτων δαπάνης από τους ιδιοκτήτες ακινήτων, οι οποίοι πολλές φορές αρνούνταν να καταβάλουν αυτά, και τα έργα καθυστερούσαν η ματαιώνονταν με διαμάχες. Με τον 1337/83 αυτό το θέμα λύθηκε οριστικά..

-3-

Όμως και σήμερα όπου εκτελούνται βασικά πολεοδομικά έργα [δρόμοι, ύδρευση, αποχέτευση, κ.λ.π] σε εντός σχεδίου περιοχής που η ένταξη τους έγινε με προγενέστερους νόμους του 1337/83 ακολουθείται η διαδικασία της καταβολής δαπάνης στον φορέα εκτέλεσης του έργου από τους παρόδιους ιδιοκτήτες.
ΚΑΙ ερχόμαστε στο κύριο θέμα της κατασκευής του αποχετευτικού δικτύου [εξωτερική διακλάδωση] στην περιοχή ΄΄ΠΑΤΗΜΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Σύμφωνα με τον νόμο 1068./80 και του Π.Δ 6/86 η ΕΥΔΑΠ εκτελεί έργα κατασκευής αποχετευτικού δικτύου καθώς και έργα σύνδεσης με αυτό, την δαπάνη των οποίων επιμερίζει στους παρόδιους ιδιοκτήτες όπως ορίζουν οι διατάξεις αυτών, ήτοι, ανάλογα με το μήκος της πρόσοψης των οικοπέδων, και τον αριθμό ορόφων.
Αυτό όμως όπως προαναφέραμε μπορεί να γίνει σε παλαιά σχέδια πόλεως και πάντως όσα είχαν εγκριθεί μέχρι την ισχύ του νόμου ΤΡΙΤΣΗ1337/83 και όπου, δεν υπήρχε η δεν υπάρχει σήμερα, αποχετευτικό δίκτυο. ΟΜΩΣ για όσες περιοχές εντάσσονται με τον Ν.1337/83 στο σχέδιο πόλεως την ευθύνη όπως προείπαμε την έχει πλέον ο ΔΗΜΟΣ καθότι οι διατάξεις του νόμου 1068/80 δεν ισχύουν για τις περιοχές αυτές, αφού ισχύουν οι νεότερες και ειδικότερες αυτού διατάξεις .
Έτσι η αποκλειστική αρμοδιότητα της ΕΥΔΑΠ όπως ο νομός 1068/80 ορίζει, περιορίζεται στις περιοχές όπου ΔΕΝ ισχύει και σήμερα ο 1337/83 και που εκεί μπορεί να καταλογίζει δαπάνες κατασκευής αποχετευτικού δικτύου αφού πολεοδομήθηκαν με προγενέστερες αυτού διατάξεις, όπου βέβαια δεν ίσχυε η προαναφερόμενη υποχρεωτική εισφορά σε χρήμα.
Στην περιοχή ‘’ΠΑΤΗΜΑ 1’’ Χαλανδρίου σύμφωνα με τον νόμο 1337/83 για τα έργα κατασκευής αποχετευτικού δικτύου, υπόχρεος ήταν ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, αλλά το ανέθεσε στην ΕΥΔΑΠ - χωρίς διαγωνισμό.
Ως εκ τούτου όφειλε να καταβάλει το σύνολο της δαπάνης του έργου ο ίδιος στη ΕΥΔΑΠ από τα χρήματα που ορίζουν τα άρθρα 9 και 14 του ιδίου νόμου.
Δηλαδή από τα χρήματα της τριμερούς χρηματοδότησης. 30% ο Δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, 30%
το ΔΗΜΟΣΙΟ και το υπόλοιπο συμπληρωμένο από τις εισφορές που κατέβαλαν οι ιδιοκτήτες
και εισέπραξε ο Δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ από το Ε.ΤΕ.Ε.Ρ.Π.Σ, με την διαδικασία του άρθρου
10 του νομου1221/81 .
ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ξεκινάει όλη η ιστορία ΣΚΑΝΔΑΛΟ που όμοιο του δεν ξαναέγινε και που θα την ΄΄πατήσουν΄΄ εκτός του ΠΑΤΗΜΑΤΟΣ και άλλες περιοχές αν δεν την έχουν ήδη΄΄πατήσει΄΄.
Αντί λοιπόν ο Δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ να εκτελέσει το έργο ο ίδιος ως όφειλε ή να κάνει ανάθεση με διαγωνισμό, αυτός ποιών την «νήσσαν» και επικαλούμενος -προσχηματικά υποθέτουμε- αδυναμία εκτέλεσης του έργου, αναθέτει απ’ ευθεία στην ΕΥΔΑΠ την κατασκευή τμήματος του αποχετευτικού αγωγού.
Η ΕΥΔΑΠ κατασκευάζει το έργο το έτος 2005-2006 και αυτή, ποιών ετέραν «νήσσαν» αντί να στείλει τον λογαριασμό στον φορέα εκτέλεσης του έργου τον ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, καταλογίζει την δαπάνη κατασκευής σε ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΔΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΩΝ σαν να εκτελούσε έργο σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή εντός σχεδίου ενταχθείσα προ του 1983…..τόσο απλά.
 Έτσι για δεύτερη φορά οι ιδιοκτήτες των ακινήτων καλούνται τώρα από την ΕΥΔΑΠ στην αρχή με το μαλακό, με ειδοποιητήρια οφειλής και αργότερα με απειλές κατασχέσεων και εκπλειστηριασμών ακινήτων, ώστε να αναγκαστούν να καταβάλουν υπέρογκα ποσά και μάλιστα σε τρεις [3] μηνιαίες δόσεις, έντοκα δε σε περιπτώσεις καθυστέρησης.
Σε διαμαρτυρίες δε των ιδιοκτητών για την εκ νέου καταβολή εισφορών ΔΗΜΟΣ και ΕΥΔΑΠ σφύριζαν αδιάφορα , χωρίς να δίνουν καμία εξήγηση.. .Ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ζηλεύοντας την εισπρακτική ικανότητα της ΕΥΔΑΠ απαίτησε και αυτός χρήματα του κόστους κατασκευής από τους παρόδιους ιδιοκτήτες του τμήματος δικτυού αποχέτευσης που ως προαναφέραμε ο ίδιος κατασκεύασε σε άλλους δρόμους τού ΠΑΤΗΜΑΤΟΣ 1΄΄ με την αυτή ή και άλλη τιμή μονάδος διάφορη εκείνης της ΕΥΔΑΠ -περίπου στο 1/3 αυτής- προφανώς λόγω΄΄φιλευσπλαχνίας΄΄προς τους δημότες του και με ταμιακές διευκολύνσεις[περισσότερες δόσεις] δηλ. δύο μέτρα και δύο σταθμά στους ιδιοκτήτες των ακινήτων της αυτής πολεοδομικής ενότητας στο «ΠΑΤΗΜΑ 1»
-4-

Σημειώνεται ότι ο δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ όπως ανακοίνωνε με μεγάλες πινακίδες είχε ήδη λάβει για την κατασκευή του αποχετευτικού δικτυού για το ΄΄ΠΑΤΗΜΑ 1’’ γενναία δωρεά-επιχορήγηση από την Ευρ.΄Ενωση μέσω της Περιφέρειας Αττικής, ύψους 1.300.000 ΕΥΡΩ. Οι ταμπέλες υπάρχουν ακόμα και σήμερα στην οδό ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΥ. Υπάρχουν βέβαια και σε φωτογραφίες αν τυχόν ξηλωθούν τώρα. Δηλαδή επιχορηγούμενο έργο από την Ευρωπαϊκή Ένωση καλούνται να το πληρώσουν οι δημότες.
Εδώ χωρίς υποσημείωση και υπονοούμενα θα αναφέρουμε ότι κατά το κρίσιμο διάστημα που έγινε η ανάθεση και κατασκευή του έργου δικτύου αποχέτευσης δηλ. το 2005 ο τότε Δήμαρχος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ήταν μέλος του Διοικητικού συμβουλίου της ΕΥΔΑΠ –όπως και σήμερα -Δηλαδή της εταιρείας που ο Δήμος ανέθεσε την κατασκευή του έργου, και εκ των υστέρων ζητούσε εκβιαστικά χρήματα από ιδιοκτήτες , ενώ έπρεπε να τα καταβάλει ο ίδιος ο Δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ.

Εμείς δεν γνωρίζουμε πως ανέθεσε ο Δήμος το έργο στην ΕΥΔΑΠ μάλλον χωρίς διαγωνισμό; Με το έτσι θέλω; Δεν γνωρίζουμε, ούτε μάθαμε ποτέ.

Εν τω μεταξύ η ΕΥΔΑΠ ακάθεκτη με κλητήρες, υποθηκεύσεις ακινήτων, προγράμματα πλειστηριασμού, ακόμα και σε ακίνητα που δεν είχαν συνδεθεί με το δίκτυο, απαιτούσε να εισπράξει εντόκως τα παρανόμως βεβαιωθέντα. Αντί λοιπόν να ζητά μονό το τέλος σύνδεσης έκαστου ακινήτου στον αγωγό ύψους 600 ΕΥΡΩ για κάθε σύνδεση , ζητούσε ποσά των 1500-μέχρι 25.000,30.000 ΕΥΡΩ και πολύ παραπάνω. Δηλαδή είχε βρει τη χρυσή συνταγή. Δεν πληρώνεις τον αγωγό, σου παίρνω το ακίνητο. Ε. τότε ρωτάμε και εμείς.Tι τον θέλουμε τον αγωγό αφού θα μας πάρει τα σπίτια μας;
Βέβαια επειδή η δικαιοσύνη λειτουργεί και ακούει τις δίκαιες φωνές των πολιτών, έκανε δεκτή την προσφυγή ιδιοκτήτριας ακινήτου , α π έ ρ ι ψ ε το αίτημα της Ε.Υ.ΔΑ.Π για την ολοκλήρωση του πλειστηριασμού ακινήτου αξίας αντικειμενικής 900.000 ευρώ για ποσό 13.500 και έκανε δεκτό και το αίτημα αναστολής του πλειστηριασμού, με το σκεπτικό του πιθανόν ευδόκιμου αποτελέσματος της αγωγής υπέρ ιδιοκτήτη του ακινήτου μέχρι τη έκδοση απόφασης επί της κυρίας αγωγής κατά της Ε.Υ.Δ.Α.Π που προσδιορίστηκε και εκδικάστηκε τον Μάιο του 2012 Η απόφαση δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα. Έτσι ευτυχώς, γλύτωσε την αρπαγή του ακινήτου την τελευταία στιγμή.
Για να αντιληφθείτε το εκβιαστικό της υπόθεσης θα αναφέρουμε ότι από το συγκεκριμένο ακίνητο ενώ εισπράττονταν ενοίκιο 1.700 ΕΥΡΩ μηνιαίως, δεν προχώρησαν στην κατάσχεση ενοικίων όπως θα μπορούσαν άνετα να το πράξουν, αλλά προτίμησαν να της πάρουν το ακίνητο με πλειστηριασμό. Αυτό πως μπορεί να ειπωθεί; Μαφιόζική μεθόδευση και τίποτε άλλο.
Επιπλέον δε η Ε.Υ.Δ.Α.Π αποδεικνύεται και ψεύτρα εκ των υστέρων, διότι κατά την συζήτηση της αγωγής 22-5-2012 απέκρυψε από το δικαστήριο πως από τον μήνα Φεβρουάριο ήταν εις γνώσιν της το υπ’ αρ 8331/158 από 16-2-2012 έγγραφο-βόμβα του ΥΠΕΚΑ προς τον Συνήγορο του Πολίτη πού κοινοποιούνταν και στην ΕΥΔΑΠ. 
Επίσης ο ίδιος ο Συνήγορος ενημέρωνε και τους δυο, δήμο ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ και ΕΥΔΑΠ με την υπ’ αρ.16208/09/2.4 ημερ. 15-5-2012 επιστολή του με συννημένο το παραπάνω έγγραφο του ΥΠΕΚΑ. Από το 2009 εκκρεμούσε παρόμοια υπόθεση και αυτοί τρία χρόνια απέφευγαν να απαντήσουν στον Συνήγορο του πολίτη. Άλλωστε τι να του πουν…..

Αυτός απηυδήσας, απευθύνθηκε στο ΥΠΕΚΑ που του απάντησε με το έγγραφο βόμβα και του γνωστοποιούσε μεταξύ των άλλων ότι: «με την καταβολή της χρηματικής εισφοράς του άρθρου 9 του ν. 11337/83 εξαντλείται η υποχρέωση των ιδιοκτητών ακινήτων που βρίσκονται στις περιοχές ένταξης στο σχέδιο πόλης ή επέκτασης του σχεδίου πόλης ή κατά τις διατάξεις του νόμου αυτού για τη συμμετοχή τους στη δαπάνη κατασκευής των βασικών κοινοχρήστων πολεοδομικών έργων στα οποία περιλαμβάνονται και τα έργα αποχέτευσης»δηλ. μη ζητάτε χρήματα για αποχετευτικό δίκτυο από τους ιδιοκτήτες γιατί δεν οφείλουν. Απλά ελληνικά από την πλέον αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΕΚΑ[πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ].

Αντί λοιπόν η ΕΥΔΑΠ να σταματήσει αμέσως την εκκρεμούσα δικαστική διένεξη και να ζητήσει συγνώμη, προτίμησε -προφανώς εσκεμμένα- να σιωπήσει και να παραπλανήσει το δικαστήριο κατά την συζήτηση της αγωγής της ιδιοκτήτριας του υπό πλειστηριασμό ακινήτου στις 22-5-2012.
Απέκρυψε από αυτό το παραπάνω έγγραφο αποφασιστικής σημασίας για την έκβαση της δίκης.

-5-

Έτσι, ενοχικά σιωπά και σήμερα, γνωρίζοντας ότι δεν νομιμοποιείται πλέον να κάνει τον ανήξερο και να εισπράττει από ανυποψίαστους πολίτες παράνομα ποσά ..
Το ίδιο έκανε και ο Δήμος Χαλανδριου.
Διότι αφού ενημερώθηκε εγγράφως και επίσημα στις 18-5-2012[ημερομηνία εισόδου του εγγράφου του Συνηγόρου του Πολίτη με το έγγραφο του ΥΠΕΚΑ].
Είναι άσχετο αν υποχρεούτο η ίδια η ΕΥΔΑΠ να τον ενημερώσει τον Φεβρουάριο για μια τόσο σοβαρή υπόθεση.. Άρα συμπεραίνουμε ότι κατά την δίκη γνώριζαν και οι δύο την ύπαρξη του εγγράφου του ΥΠΕΚΑ και σιώπησαν Εξ άλλου, ούτε και μέχρι σήμερα –εξ όσων γνωρίζουμε- προέβησαν σε ενδεδειγμένες ενέργειες ως όφειλαν, για την επιστροφή των παρανόμως εισπραχθέντων από αυτόν ποσά, αλλά πιθανόν να συνεχίζει και αυτός την ίδια τακτική με την ΕΥΔΑΠ . Και το εγκληματικότερο είναι ότι δεν ενημέρωσαν προφανώς μέχρι σήμερα καμία υπηρεσία ή το Υπουργείο Εσωτερικών για την ύπαρξη αυτού του εγγράφου βόμβα…. Το κρατάνε ακόμη στα συρτάρια τους καλά φυλαγμένο. Ούτε καν την περιφέρεια Αττικής δεν πρέπει να ενημέρωσαν….
Και εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα που πρέπει να τύχουν απάντησης πρώτα από τον ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ και τις υπηρεσίες του, τον νύν Δήμαρχο, αλλά κατά βάσιν τον Δήμαρχο που επί θητείας του εντάχθηκε η περιοχή στο σχέδιο πόλεως και καταβληθήκαν οι εισφορές κ. ΠΑΤΤΑΚΟ και τον κ. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟ που επί θητείας του εκτελέστηκε το έργο αποχέτευσης από την ΕΥΔΑΠ.
Επισημαίνουμε ότι ο κ. Ζαφειρόπουλος ήταν αυτός που ανέθεσε απευθείας και χωρίς διαγωνισμό στην ΕΥΔΑΠ την κατασκευή τμήματος του αποχετευτικού αγωγού ,αντί να τον κατασκευάσει ο ίδιος με αυτεπιστασία η διαγωνισμό όπως ο Ν.1337/83 ορίζει και χωρίς βέβαια την επιπλέον επιβάρυνση των ιδιοκτητών.
1.-Τι έγιναν τα χρήματα της εισφοράς των ιδιοκτητών ακινήτων που καταβληθήκαν μετά την πράξη εφαρμογής του σχεδίου πόλεως ΄΄ΠΑΤΗΜΑ 1 του ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ και προβλέπονταν από τα άρθρα 9,και 14 του ν.1337/83 και το αρθρ. 10 του ν. 1221/81.
Ποτε εισπραχθήκαν –εκταμιευτήκαν από το Ε.Τ.Ε.Ρ.Π.Σ [υπάρχουν ημερομηνίες εκταμίευσης ] και με ποιες αποφάσεις δημ. συμβουλίου ποτέ, πως και σε ποια συγκεκριμένα ανάλογα με την πρόοδο αυτών -όπως ο νόμος ορίζει- έργων που προβλέπονταν με την πράξη εφαρμογής διατεθήκαν αυτά, αφού από τον νομό απαγορεύεται να διατεθούν για άλλο σκοπό.
Πόσο τελικά ήταν το ύψος των εισφορών σε χρήμα ; Εδώ πληροφορίες λένε ότι τα χρήματα εισπραχθήκαν από τον Δήμο ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ προ δεκαπενταετίας επί Δημαρχίας ΠΑΤΤΑΚΟΥ εκατοντάδες εκατομμύρια δραχμές και διατέθηκαν σε άλλα έργα σε άλλες περιοχές του δήμου [κέντρο Χαλανδριου] παράνομα. Μένει να το μάθουμε. Μένει βέβαια να μάθουμε και για ένα άλλο σοβαρό θέμα. Αυτό της τράπεζας Γης. Με τα οικόπεδα που περιήλθαν στον Δήμο από την εισφορά γης των ιδιοκτητών του ν. 1337/83. Τι απέγιναν; Υπάρχουν αξιοποιήθηκαν; ή έγιναν και αυτά αντικείμενο εκμετάλλευσης ;
Πρέπει ο Δήμος να δώσει και μία απάντηση και επ’αυτού. Να μιλήσουμε και για την κατασκευή των πεζοδρομίων που έγιναν με δαπάνες των κατοίκων αντί του δήμου σύμφωνα με το άρθρο. 21 παρ.1 του ν. 947/79 . Δεν έχουν τελειωμό φαίνεται τα ερωτήματα
2.-Γιατί ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ δεν προέβη στην κατασκευή όλου του έργου αποχέτευσης στην ίδια πολεοδομική ενότητα, αλλά εκτέλεσε μόνο τμήμα αυτού, και το άλλο το ανέθεσε χωρίς μειοδοτικό διαγωνισμό στην ΕΥΔΑΠ με αποτέλεσμα άλλο κόστος κατασκευής να έχει το τμήμα που κατασκευάστηκε από τον Δήμο, και άλλο κόστος το έργο που κατασκεύασε η ΕΥΔΑΠ .
Αν έγινε ανάθεση και όχι διαγωνισμός, ποιος επιβαρύνθηκε το επιπλέον κόστος, οι δημότες; Ποιοι ιδιώτες –εταιρείες καρπώθηκαν τα χρήματα αυτά;
3 .-Τι χρήματα διέθεσε ο δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ από δικούς του πόρους για να καλύψει το υποχρεωτικό ποσοστό του 30% που επιβάλετε από το άρθρο 9 του ν.1337/83[μη συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιχορήγησης ,της Ευρωπαϊκής επιχορήγησης και της εισφοράς των ιδιοκτητών.]
4.- Αφού ο δήμος επιχορηγήθηκε με κονδύλια της ευρωπαϊκής ένωσης [1.300.000 ευρώ δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν και αλλά] γιατί α π α ί τ η σ ε και ε ι σ έ π ρ α ξ ε χρήματα από τους δημότες για την κατασκευή του αποχετευτικού αγωγού με δωρεάν χρήματα. Βάσει ποιού νόμου τα εισέπραξε ;

-6-

5.- Γιατί αφού κατασκευάστηκε τμήμα του αγωγού από την ΕΥΔΑΠ-όπως κατασκευάστηκε- και παρ ότι ο ίδιος υπόχρεος, δεν την εξόφλησε με τα χρήματα της εισφοράς το 30% του μεριδίου που του αναλογεί, και του 30% της κρατικής και άλλης επιχορήγησης που έλαβε,[άρθρο 14 ν.1337/83] αλλά την έστρεψε κατά των ιδιοκτητών που ήδη είχαν καταβάλει τις εισφορές με αποτέλεσμα να βγάλει ακίνητο αξίας 900.000 ΕΥΡΩ στον πλειστηριασμό για οφειλή 13.000 ΕΥΡΩ χωρίς καν να έχει συνδεθεί με το αγωγό μέχρι σήμερα. Γιατί έβαλαν ΔΗΜΟΣ και ΕΥΔΑΠ ανθρώπους σε δικαστικές περιπέτειες για να σώσουν τις περιουσίες τους. Γιατί τόση αναλγησία, Γνωρίζουν τι προβλήματα δημιούργησαν? Η μόνη αναγνωριστέα ; οφειλή είναι αυτή του τέλους σύνδεσης με τον αγωγό αποχέτευσης δηλ. 600 ευρώ ανά σύνδεση [κοστολόγιο ΕΥΔΑΠ]. Μόνο αυτά έπρεπε –αν έπρεπε- να απαιτήσει η ΕΥΔΑΠ και τίποτα άλλο. Αντί όμως αυτού απαιτεί και το κόστος κατασκευής του συνόλου του αγωγού και το τέλος σύνδεσης .Δεν είναι παράλογο αυτό;
6.- Δεν είχει ο Δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ μηχανικούς, δεν υπάρχουν πολεοδομικές υπηρεσίες,νομικοί σύμβουλοι του δήμου και της ΕΥΔΑΠ να τους πουν τι ορίζει ο νομός για τα βασικά πολεοδομικά έργα στο άρθρο 14 του .1337/83 καθώς και το άρθρο 21 παρ 1 του ν. 947/1979 που ορίζει ότι η εισφορά εις χρήμα επιβάλλεται ως συμμετοχή για την κατασκευή των βασικών κοινοχρήστων πολεοδομικών έργων στα οποία περιλαμβάνονται και τα έργα αποχέτευσης ΄΄πάσης φύσεως η εσκεμμένα σιωπούν γνωρίζοντας εκ των πρότερο ότι τα χρήματα των εισφορών διατεθήκαν για μπαλώσουν προφανώς άλλες ανάγκες του Δήμου, οπότε εδώ προκύπτουν άλλες ευθύνες..
7.- Γιατί η ΕΥΔΑΠ ενώ εξωδίκως και δικαστικώς έλαβε γνώση των παραπάνω ,παρ’ όλα αυτά συνεχίζει και σήμερα κατασχέσεις ακινήτων για να εκβιάσει τους ιδιοκτήτες να πληρώσουν ,δεσμεύοντας και μειώνοντας την αξία και την εκμετάλλευση του ακινήτου; Δηλαδή οι ιδιοκτήτες ονειρεύονταν να μπουν στο σχέδιο πόλεως να χτίσουν και να έλθει η ΕΥΔΑΠ να τους πάρει το σπίτι για τα ακάθαρτα .Δεν είναι τρέλα; δεν παραβιάζονται νόμοι; δεν ισχύει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ για αυτήν;
Από τα παραπάνω φαίνεται ότι εις βάρος μερίδας πολιτών σ’ αυτή τη χώρα συνετελέσθη απάτη, που η έκταση της ακόμη δεν έχει εκτιμηθεί . Προσθέστε και τους ΔήμουςΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ που δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη και οι οποίοι ενέταξαν περιοχές των με τον νόμο Τρίτση {1337/1983} και ακολούθησαν την ιδία τακτική του Δήμου Χαλανδρίου, και θα ζαλιστείτε από το ποσό που θα προκύψει.
Μόνο αν γίνει μια αποτίμηση από ορκωτούς λογιστές των αριθμητικών δεδομένων θα φανεί το μέγεθος της. Αναλογιζόμενοι μόνο ότι προ 15ετιας με την πράξη εφαρμογής ο δήμος εισέπραξε τεράστια και πρωτόγνωρα για την εποχή εκείνη ποσά κάνοντας χρήση των δικαιωμάτων που του έδινε ο νομός ΤΡΙΤΣΗ. όταν για πρώτη σχεδόν φορά εφαρμόζονταν στην πράξη μετά το1983. Λόγω της χρονοβόρας ενταξιακής διαδικασίας αυτές είχαν ξεκινήσει από το 1987-88 επί Δημαρχίας αειμνήστου ΠΕΡΚΙΖΑ, και τελείωσαν το 94-95.
Αυτός από τότε είχε πει σε διαμαρτυρίες για την επιβολή εισφοράς εις χρήμα ότι δεν θα ξαναπληρώσετε στο μέλλον για τα έργα, διότι γνώριζε το γράμμα και την φιλοσοφία του νόμου ΤΡΙΤΣΗ.
Εύλογα γεννάται το ερώτημα|. Κανένας δεν πήρε είδηση τι συνέβαινε ? και γιατί δεν αντιμετωπίστηκε μέχρι σήμερα; Υπάρχει επαρκής εξήγηση.
Η περιοχή μπήκε στο σχέδιο πόλεως το 1994 με τον νόμο Τρίτση [1337/83] αλλά τα έργα αποχέτευσης ξεκίνησαν το 2005,αφου είχαν ολοκληρωθεί έργα οδοποιίας και ύδρευσης από τον ίδιο το Δήμο ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ χωρίς καμία επιβάρυνση των ιδιοκτητών για τη δαπάνη κατασκευής των.
Εν τω μεταξύ –και αυτό είναι το βασικό- μεταξύ του 1994 και του 2007 λόγω της ραγδαίας ανοικοδόμησης της περιοχής το 80% σχεδόν των ιδιοκτησιών είχαν ήδη μεταβιβαστεί η πουληθεί, σε νέους ιδιοκτήτες και διαμερισματούχους οι οποίοι δεν γνώριζαν ότι οι αρχικοί ιδιοκτήτες οικοπέδων –κατοικιών είχαν ήδη εκπληρώσει τις υποχρεώσεις των με την καταβολή εισφορών για την εκτέλεση των έργων, και ανυποψίαστοι πίστεψαν ότι μια σοβαρή κρατική ΔΕΚΟ η ΕΥΔΑΠ και ένας σοβαρός και αξιόπιστος Δήμος αυτός του ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ τους ζητούν να πληρώσουν για την κατασκευή του ,αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσουν. Δηλαδή ήταν τόσο χοντροκομμένο που και σήμερα κανείς μένει έκθαμβος με την μεθόδευση που ακολουθήθηκε.

-7-

Τα πρώτα χρεωστικά με τις καμπάνες της ΕΥΔΑΠ έφτασαν στους ιδιοκτήτες μετά το 2007 .Έτσι 2008-2009 ξεκίνησαν οι πρώτες αντιδράσεις και οι δικαστικές προσφυγές ενώ η ΕΥΔΑΠ προέβαινε σε προσημειώσεις ακινήτων και πλειστηριασμούς αυτών. Αρκεί να αναφερθεί ως μέτρο εκβιασμού, ότι ακίνητο -κύρια κατοικία μας -που πληρώσαμε κανονικά τρεις χιλιάδες διακόσια [ 3.200 ευρώ] για την κατασκευή του αποχετευτικού αγωγού στην ΕΥΔΑΠ -λόγω συνεχών απειλών πλειστηριασμού-τελεί σήμερα υπό κατάσχεση από τη ΕΥΔΑΠ για τα τέλη σύνδεσης 600 ευρώ συν προσαυξήσεων περίπου 1.100 ΕΥΡΩ. Δηλ. δεν της έφταναν τα 3.200 πού πήρε, ήθελε κ’ άλλα. Απίστευτο; Αληθινό πέρα για πέρα. Προς επιβεβαίωση των παραπάνω υπάρχουν τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία και έγγραφα.
Διαμαρτυρόμενοι οι εναπομείναντες αρχικοί ιδιοκτήτες-όσοι γνώριζαν – αφημένοι αβοήθητοι από φορείς υπηρεσίες και συλλόγους περιοχής τότε, δεν τους έδινε σημασία κανένα από τα δυο΄΄θηρία΄΄ Δήμος Χαλανδρίου και ΕΥΔΑΠ. Άστους να διαμαρτύρονται. Ότι τους λέγαμε τους φαινόταν κινέζικα. Κανένας δεν κάθισε να πει . «Τι λένε αυτοί οι άνθρωποι;» και έτσι φτάσαμε ως εδώ….΄
Μόνο ο Συνήγορος του Πολίτη –προς τιμήν του- ασχολήθηκε επίμονα με το θέμα παρά τα προσκόμματα που του δημιούργησαν , με την ένοχη σιωπή των και την απαξία απάντησης στα ερωτήματά του επί μία τριετία.

Χρέος της Πολιτείας , των δικαστικών Αρχών, του Συνηγόρου του πολίτη, των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης ,των πολεοδομικών Υπηρεσιών και όλων των φορέων, να επέμβουν άμεσα ώστε με ερεύνα να αποκαλυφθεί το μέγεθος της απάτης, γιατί περί καραμπινάτης απάτης πρόκειται και μάλιστα κακουργηματικού χαρακτήρα, αφενός λόγω της μεθόδευσης της, αλλά , και της πιθανής υπεξαίρεσης χρημάτων από το σκοπό για τον οποίον προορίζονταν. Επίσης να υποχρεωθεί η ΕΥΔΑΠ και ο Δήμος ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ να επιστρέψουν έντοκα τα ποσά που παράνομα- εκβιαστικά απαίτησαν και πήραν από τους ιδιοκτήτες των ακινήτων της περιοχής ΄΄ΠΑΤΗΜΑ 1 ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ’’ και να σταματήσουν οι δικαστικές διώξεις των για την είσπραξη χρημάτων που ούτως η άλλως δεν οφείλονται.
Να σταματήσουν οι Δήμοι να καταληστεύουν τους δημότες τους ως κοινοί εκβιαστές .Χρέος όλων των αρμοδίων είναι να προστατέψουν τους ιδιοκτήτες ακινήτων που εντάχθηκαν ή θα ενταχθούν στο σχέδιο πόλεως με τον νόμο 1337/83 και θα βρεθούν μπροστά στις ορέξεις της ΕΥΔΑΠ ή των Δήμων των περιοχών αυτών, όλης της χώρας και να παρακολουθήσουν την πορεία υλοποίησης-χρηματοδότησης των έργων. Να μην υποστούν και αυτοί, όσα εμείς τόσα χρόνια υπέστημεν.

Είναι μια υποχρέωση όλων μας που οφείλουμε στον άμοιρο και βαλλόμενο πανταχόθεν ανυποψίαστο συμπολίτη μας ο οποίος χωρίς καμία υποχρέωση, καλείται να πληρώνει ότι ο κάθε φορέας αξιώνει εκβιαστικά.

Να αποκατασταθεί η νομιμότητα έστω και μετά από τόσα χρόνια. Να μην ξανατολμήσει άλλος να παρανομήσει στο μέλλον ασύστολα χωρίς τιμωρία. Γιατί και με κάτι τέτοια φτάσαμε την πατρίδα μας ως εδώ .Δεν έχει κανένας δικαίωμα να σιωπήσει, διότι η σιωπή είναι συνενοχή.

-8-

Ήρθε η ώρα να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Να αντιδράσουμε στη σήψη. Έχουμε το δίκαιο με το μέρος μας και δεν φοβόμαστε τίποτε. Το χρωστάμε στην Πατρίδα μας, στα παιδιά μας, στους συμπολίτες μας.

Ελπίζουμε ότι στο εξής θα επικρατήσει η νομιμότητα και το δίκαιο.-

Μετά τιμής
Καπερώνης Χρήστος

Αρισταγόρα 1 Πάτημα Χαλανδρίου τκ 15235
Τηλ 210 6003326 κιν 6979171468

Νέος Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης ο Β. Σωτηρόπουλος





Ο Βασίλης Σωτηρόπουλος είναι ο νέος Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης ύστερα από τη ψηφοφορία του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Βιογραφικό του Β. Σωτηρόπουλου
Ο Β. Σωτηρόπουλος είναι δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω, πτυχιούχος του Τμήματος Νομικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στο Δημόσιο Δίκαιο, του ίδιου Πανεπιστημίου. Στέλεχος δικηγορικών γραφείων της Αθήνας από το 2001. Υπηρέτησε ως ασκούμενος στο γραφείο του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και στον Ευρωπαίο Επόπτη Προστασίας Δεδομένων, στις Βρυξέλλες. Υπήρξε συνήγορος πολιτών και οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών σε υποθέσεις παραβίασης ανθρώπινων δικαιωμάτων. Το 2012 εξελέγη πρώτος Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης του Δήμου Αθηναίων. Το ίδιο έτος οργάνωσε το Δίκτυο Δημοτικών και Περιφερειακών Συμπαραστατών του οποίου είναι συντονιστής.
Διετέλεσε μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής του Επιστημονικού Συμβουλίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και αντιπρόεδρος της Ελληνικής Δράσης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (Μη Κυβερνητική Οργάνωση “Πλειάδες”).
Διοργάνωσε σεμινάρια για την προστασία προσωπικών δεδομένων στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών και έχει πάρει μέρος ως ομιλητής σε συνέδρια και σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για την καταπολέμηση των αθέμιτων διακρίσεων, για τα ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και για ζητήματα που αφορούν την Κοινωνία της Πληροφορίας και την δεοντολογία των μέσων ενημέρωσης.
'Έχει δημοσιεύσει τα νομικά έργα: “Περαιτέρω χρήση πληροφοριών του δημόσιου τομέα (Ερμηνεία Ν.3448/2006)”, Αθήνα 2007, “Η συνταγματική προστασία των προσωπικών δεδομένων”, Αθήνα 2006 και “Προσωπικά δεδομένα, Ερμηνεία Ν.2472/1997” (συν-συγγραφή με τον Π. Αρμαμέντο), Αθήνα 2005. Έχει δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα για θέματα δημοσίου δικαίου σε νομικά περιοδικά και στο νομικό ιστολόγιο “e-lawyer”. Η μελέτη με τίτλο: “Το δίκαιο της περαιτέρω χρήσης πληροφοριών του δημόσιου τομέα” τιμήθηκε με το βραβείο της Εταιρίας Διοικητικών Μελετών. Το 2013 βραβεύτηκε από το Διεθνές Συνέδριο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης για την προσφορά του σε ζητήματα ανθρώπινων δικαιωμάτων, την αξιοποίηση του διαδικτύου και την διάχυση νομικών πληροφοριών