Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2015

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΛΟΙΠΟΝ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΤΕΛΟΣ 2015

Οι φωτογραφίες είναι πρωινές.
ΦΡΕΣΚΙΕΣ. ΣΠΑΡΤΑΡΑΝΕ!

Είναι από τον χώρο που "οργανώνεται" (sic) η υπηρεσία καθαριότητας του δήμου μας - οι περισσότερι αναγνώστες της ΠΛΑΤΕΙΑΣ ξέρουν που είναι.
Για τους λίγους που δεν ξέρουν αλλά και για τους εκτός Χαλανδρίου αναγνώστες μας να υπογραμμίσουμε ότι μιλάμε για τον χώρο στην γωνία της Λεωφόρου Πεντέλης με την Αττική Οδό ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΙ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ!

Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΕΞΩ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ  ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ. ΠΙΣΩ ΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ. ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΚΟΣΜΟΣ ....
 ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. 
Ο ΧΩΡΟΣ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ .... ΧΩΜΑΤΕΡΗ 
Εδώ σταθμεύουν τα νέα και τα παλιά οχήματα, εδώ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,  ΔΙΠΛΑ ΓΥΜΝΑΖΕΤΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ!!!!

Δεν φταίει η σημερινή διοίκηση γι΄αυτό το αίσχος, βέβαια.
Δεν το δημιούγησε αλλά το εντείνει με την εναπόθεση μεγάλου όγκου σκουπιδιών.

  • Φταίει   γιατί λένε ότι σκέφτονται να το διατηρήσουν σε αυτή την θέση αντί να το πάνε εκέι που λέει η λογική - σε μη οικιστική ή εμπορική ζώνη ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ,
  • Φταίει που δεν έχουν αρχίσει ήδη να τρέχουν τις διαδικασίες για την δημιουργία των χώρων οργάνωσης της καθαριότητας και της εναλλακτικής διαχείρισης απορριμμάτων.
  • Φταίει που δεν θέλουν να συζητήσει το δημοτικό συμβούλιο πού πρέπει να χωροθετηθούν αυτοί οι σύγχρονοι  χώροι για την υπηρεσία καθαριότητας, φταίει γιατί διαχειρίζεται  εν κρυπτώ θέματα μείζονος σημασίας για το Χαλάνδρι όπως την μεταφορά μέρους της υπηρεσίας καθαριότητας στο κτήμα Μαμμόπουλου, απέναντι από τον Αη Γιώργη (ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΣ).

Πιστεύεται ότι είμαστε υπερβολικοί μήπως και αυτή η κατάσταση που αποτυπώνεται στις φωτό πρέπει να είναι αποδεκτή;;;




ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

 

Τώρα θα μου πεις ότι βρίσκω ακόμα και στα ΚΑΛΑ λόγο να γκρινιάζω.

Διότι όπως και να το κάνουμε είναι ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ που αγοράστηκαν  3 καινούργια απορριμματοφόρα και καλά κάνει - αυτή τη φορά - ο δήμος και το πανηγυρίζει το πράγμα.

Έγινε επένδυση 383000 ευρώ στην καθαριότητα λέει το δελτίο τύπου του δήμου.

Θα έρθουν και κάδοι  - καμιά 100 χιλιάδες ευρώ ακόμα θα επενδυθούν, χάρισαν στον δήμο και ένα απορριμματοφόρα, καλά είναι τα νέα για την πόλη, σου λέει η διοίκηση αλλά  αυτοί οι κακορίζικοι στην Πλατεία δεν λένε τίποτα για τα καλά γιατί είναι γνωστοί σπαζαρ ..... και κάνουν αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση, είναι μηδενιστές κλπ κλπ.

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ κατ' αρχήν τα νέα οχήματα, λοιπόν

Να σταματήσουμε τώρα εδώ το θέμα για να είμαστε καλά παιδιά άραγε;

Ο πρόλογος αυτό έγινε για να σε βάλουμε να σκεφτείς αναγνώστη μου όλο το πακέτο της ανάρτησης και της αντιπαράθεσης επιχειρημάτων που γίνεται και να αξιολογήσεις πολιτικές επιλογές αλλά και τον τρόπο που σε αντιμετωπίζουν οι άλλοι και εμείς όταν επιχειρούν να σε ενημερώσουν ή να σε "ενημερώσουν" (με εισαγωγικά).
Αν σταματάγαμε εκεί που τελειώνει το κόκκινο την ανάρτηση θα ήταν η επιθυμητή ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ενημέρωση (και δεν θα μας λέγανε μηδενιστές σπαζαρ ....)

Αλλά τώρα θα συνεχίσουμε με τα "δικά μας" και εσύ κρίνε αν κάναμε καλά να τα προσθέσουμε και να γίνουμε πάλι .... κακοί αφού είναι άχρηστα ή είναι άποψη και πληροφορία που σου είναι χρήσιμη για να βγάλεις ΕΣΥ τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ συμπεράσματα.

Η είδηση για τα απορριμματοφόρα (όπως όλες βεβαίως) έχει διπλή ανάγνωση.

Η μία είναι ότι ο δήμος έχει τρία καινούργια οχήματα. Τι άλλο από ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΡΑΓΕ;

Αλλά τι θα πεις αν θυμηθείς ότι ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ την επένδυση των 385.000 ευρώ στην καθαριότητα έχει αξιολογήσει  και έχει εγγράψει στον προϋπολογισμό του οικονομικού έτους που τελειώνει  ότι στην καθαριότητα χρειάζονταν να γίνουν επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό - ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΕΣ - δηλαδή περί τα 3,8 εκατομμύρια ευρώπουλα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ότι θα προχωρήσουν την χρονιά που πέρασε και δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΑ;;;

ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ. (εμείς λέγαμε ότι δεν χρειάζεται αγορά οικοπέδου, έχουμε κάνει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ πρόταση, αλλά εσύ ψήφισες στις δημοτικές εκλογές ότι χρειάζεται, οπότε αυτό λέμε τώρα να γίνει, που το έλεγαν αυτοί που ψήφισες).

ΕΚΕΙΝΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΑΥΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΣΙΜΟ ΠΕΡΥΣΙ  ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΣΑΝ ΠΕΡΥΣΙ  ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Μίλαγε για συνολικές επενδύσεις περί τα 3,5 σε μηχανολογικό εξοπλισμό και άλλα τόσα και παραπάνω για αγορά γης.

Με αυτές τις επενδύσεις που σχεδίασε για την καθαριότητα μάλιστα ισοσκέλισαν τον προϋπολογισμό του 2015  ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ  υπολογίστηκαν τα  ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ που πλήρωσες.

Επενδύσεις που αν γίνουν υπολογίζεται "αρμοδίως και τεχνοκρατικώς" ότι η υπηρεσία θα αναβαθμιστεί ουσιαστικά, οι εργαζόμενοι θα λειτουργούν με ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και (ΤΟ ΚΥΡΙΌΤΕΡΟ) ΕΣΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ περί το 35% χαμηλότερα δημοτικά τέλη , με σοβαρή επιστημονική και οικονομοτεχνική τεκμηρίωση αυτής της άποψης, που αποτυπώθηκε - περίπου έτσι  και στην μελέτη που έκανε ο δημοτικός σύμβουλος - καθηγητής ΕΜΠ κ. Λυμπεράτος - τη διοικήσεως βεβαίως - βεβαίως, όχι της αντιπολιτεύσεως..

Το φάρμακο δεν το πήραμε, η σωστή θεραπεία δεν έχει καν αρχίσει αλλά πανηγυρίζουμε για την .... ασπιρίνη.

Τι θα πεις αν το σκεφτείς και αυτά;

Ότι είμαστε εμείς κακορίζικοι, γκρινιάρηδες, στείρα αντιπολιτευόμενοι ή ότι η διοίκηση του δήμου αναζητά τρόπους να παρουσιάσει ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ στους ιθαγενείς θετικό έργο ακόμα και εκεί που έχει ΧΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ ΕΘΕΣΕ;

Γιατί το να υλοποιήσεις το 5% των στόχων που έθεσες ΣΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΣΟΥ για την καθαριότητα και τις ανταποδοτικές υπηρεσίες, ε πάει στο διάολο δεν είναι και για πανηγυρισμούς όπως και να το δει κανείς, έτσι δεν είναι;

Θα πεις ίσως ότι έχει χρόνο η διοίκηση και βιαζόμαστε να κάνουμε κριτική.

Δεν είναι έτσι.

Είναι φανερός ο προσανατολισμός τους και εδώ θα είμαστε και του χρόνου.

ΞΕΡΟΥΜΕ  ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, σαράντα χρόνια φουρναραίοι.....
Φαίνεται άλλωστε από τις συμμαχίες και τις ταυτίσεις στα όργανα.

Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ και η συντήρηση του κλίματος απαξίωσης και υπονόμευσης του δημόσιου χαρακτήρα αυτών των υπηρεσιών.

Στηρίζουν την στρατηγική τους σε πολιτικές ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ και αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό εις τους γνωρίζοντες.
Και αυτό σταδιακά θα αποκαλύπτεται και στους "εκτός των τειχών".
Και θα έρθει η ώρα που θα κριθεί αν κάνουμε σωστή ή λανθασμένη πρόβλεψη.
Αν και ξέρετε ότι όταν κάνουμε προβλέψεις βασισμένες σε πολιτικές αναλύσεις ..... δεν πέφτουμε εύκολα έξω.

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΌΡΑ!

ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΟΜΙΔΉΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.

Α.Ν.



Τόνωση της επιχειρηματικότητας, διαχείριση απορριμμάτων και περιβάλλον/ποιότητα ζωής οι τρεις άξονες των εκτελεστέων έργων για το 2016 στο Βόρειο Τομέα


Με συναίσθηση της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας, ιεράρχηση των πραγματικών αναγκών των τοπικών κοινωνιών αλλά και γνώμονα τη μείωση των ανισοτήτων στην ποιότητα ζωής των κατοίκων του βόρειου τομέα, καταρτίστηκε το πρόγραμμα εκτελεστέων έργων στον Προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής για το 2016.

Οι συγκεκριμένες εντάξεις έρχονται σε συνέχεια του Προϋπολογισμού του 2015 και κυρίως των τροποποιήσεών του όπου κυριάρχησαν τα αντιπλημμυρικά έργα. Βασίζονται στην καλή συνεργασία με τους Δήμους του τομέα, τις προτάσεις και τις μελέτες που υπέβαλλαν.

Ο Αντιπεριφερειάρχης βορείου τομέα Γιώργος Καραμέρος δηλώνει σχετικά:

“Θέτουμε τρεις βασικές προτεραιότητες για τους δώδεκα Δήμους των βορείων προαστίων. Άλλες χρηματοδοτούνται από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής και άλλες θα βασιστούν σε κοινοτική χρηματοδότηση ή πόρους του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης.

Την υλοποίηση του Περιφερειακού σχεδιασμού για την διαχείριση των στερεών αποβλήτων με βάση τα τοπικά σχέδια των Δήμων αποκεντρωμένης διαχείρισης με έμφαση στην ανακύκλωση. Μετά τους Δήμους Αγίας Παρασκευής και Μελισσίων Πεντέλης (προϋπολογισμός 2015) και οι Δήμοι Μεταμόρφωσης και Λυκόβρυσης- Πεύκης θα χρηματοδοτηθούν αδρά από την Περιφέρεια Αττικής για την δημιουργία τεσσάρων βασικών εγκαταστάσεων, σε περιοχές μακριά από τον οικιστικό ιστό.

Την τόνωση της επιχειρηματικότητας, με στόχο τη μείωση της ανεργίας με την δημιουργία μέσα στο 2016 δύο επιχειρηματικών συνεργασιών (clusters) με χρηματοδότηση από το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης, ώστε μικρές επιχειρήσεις και πολύ μικρές επιχειρήσεις να αναζωογονηθούν, να καταστούν βιώσιμες, και να μπορούν να διεκδικήσουν χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ (δεν υπάρχει στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας, αλλά σε αυτόν του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης).

Την βελτίωση της ποιότητας ζωής, του περιβάλλοντος και της ελεύθερης επιλογής των πολιτών με αντιπλημμυρικά έργα, αθλητικές εγκαταστάσεις, πεζογέφυρες, χώρο καύσης νεκρών κ.α.

Για να γίνουν απολύτως αντιληπτές οι προτεραιότητες της διοίκησής μας ξεχωρίζουμε από τον πίνακα εκτελεστέων έργων ενδεικτικά 12 έργα από το σύνολο των εκτελεστέων που λύνουν χρόνια προβλήματα στον βόρειο τομέα. (Επισυνάπτεται και ολόκληρος ο σχετικός πίνακας)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑ (ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΩΝ)

ΕΡΓΟ : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΩΝ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 5.750.000€

· Το έργο αφορά την κατασκευή αγωγών ομβρίων υδάτων, φρεατίων υδροσυλλογής και φρεατίων επίσκεψης, σε κεντρικά σημεία του Δήμου Χαλανδρίου με πλήρη οικιστική και εμπορική ανάπτυξη, όπως στο ιστορικό κέντρο Χαλανδρίου, στην περιοχή ρέματος Χαλανδρίου (συνοικισμός), στην περιοχή διευθετημένου ρέματος Ποδονίφτη, στην περιοχή Κάτω Χαλανδρίου καθώς και στην περιοχή Τούφας Χαλανδρίου.

· Ειδικότερα η επέμβαση θα γίνει στις οδούς Εθνικής Αντιστάσεως, Κόδρου, Αποστολοπούλου, Σολωμού, Αριστοφάνους, Μεταμορφώσεως, Σοφ. Βενιζέλου, Υψηλάντου, Αισχύλου, Δημοσθένους, Ροδόπης κ.α.

· Το συνολικό μήκος του δικτύου των αγωγών ομβρίων ανέρχεται περίπου σε 3.850 μ, με διατομές αγωγών που κυμαίνονται από Φ500 έως Φ1200.

· Με το συγκεκριμένο έργο πρόκειται να λυθούν χρόνια και έντονα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την απορροή των ομβρίων υδάτων σε κεντρικά σημεία του Δήμου Χαλανδρίου.

· Σημαντικό επίσης είναι και το γεγονός ότι τμήμα του έργου, αφορά και τις περιοχές που επλήγησαν από τις πλημμύρες του 2013, όπως στην περιοχή ρέματος Ποδονίφτη (συμβολή οδού Κόδρου με Λ. Κηφισίας) καθώς και στην περιοχή ρέματος Χαλανδρίου (περιοχή συνοικισμού), στις οποίες το δίκτυο αποχέτευσης ομβρίων υδάτων είναι ελλιπές και η κατασκευή του εν λόγω έργου θα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των πλημμυρικών φαινομένων που παρατηρούνται μετά από κάθε έντονη βροχόπτωση.

· Επίσης η κατασκευή του εν λόγω έργου αγωγών ομβρίων, θα εξυπηρετεί και περιοχές με μεγάλη συνάθροιση κοινού όπως σχολεία (οδός Αριστοφάνους), πρεσβείες και ιατρικά κέντρα (οδός Εθν. Αντιστάσεως) κ.α.

ΕΡΓΟ : ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΚΑΙ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΔΩΝ. (ΜΕΛΕΤΗ)

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 615.000€

· Το έργο αφορά την εκπόνηση μελέτης ολοκληρωμένης παρέμβασης, για την κατασκευή του έργου της υπογειοποίησης των οδών Μελίνας Μερκούρη και Κηφισίας στο Ηράκλειο Αττικής.

· ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:

Η οδός Μελίνας Μερκούρη, πριν από την διασταύρωσή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου, διαμορφώνεται σε δύο κλάδους μονής κατεύθυνσης προς ανατολικά (προς Κηφισιά). Ο αριστερός κλάδος συνεχίζει επίγεια και ενώνεται με την οδό Πρασίνου Λόφου εξυπηρετώντας την τοπική κυκλοφορία του Ηρακλείου. Ο δεξιός κλάδος υπογειοποιείται και αφού περάσει κάτω από την οδό Πρασίνου Λόφου και την πλατεία Κολοκοτρώνη, συναρμόζεται με το τμήμα της οδού Κηφισίας που τώρα είναι πεζοδρομημένο.

· ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ:

Με την παρούσα μελέτη προτείνεται ο υποβιβασμός της στάθμης του πεζοδρομημένου τμήματος της οδού Κηφισίας κατά ένα περίπου μέτρο, προκειμένου να αυξηθεί το ελεύθερο ύψος στην περιοχή της υφιστάμενης διάβασης υπό των σιδηροδρομικών γραμμών που είναι μόλις 2,40 μέτρα. Το υπόγειο τμήμα της παρέμβασης θα αρχίζει λίγο μετά την οδό Ελ. Βενιζέλου και θα τελειώνει περίπου 185 μέτρα μετά την πλατεία Κολοκοτρώνη κοντά στην οδό Ελπίδος. Στόχος της μελέτης είναι η εξασφάλιση διατομής ελεύθερου ύψους 3,50 μ, συνολικού πλάτους 7,50 μ, κατασκευή πεζοδρομίων πλάτους 0,50μ εκατέρωθεν, και επιφάνεια κυκλοφορίας γενικά 4,50μ σε συνάρτηση με την μέγιστη δυνατή οικονομία του έργου. Η επέμβαση θα συνεχίζει ανατολικά, έως την συμβολή του πεζοδρομημένου τμήματος με τις οδούς Μαρίνου Αντύπα και Π. Μικρόπουλου με την δημιουργία ισόπεδου κυκλικού κόμβου ρύθμισης της κυκλοφορίας.

ΕΡΓΟ : ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑΣ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΡΕΛΛΑ (ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟΥ ΥΓΕΙΑ)

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 30.000€

Μελέτη κατασκευής νέας μεταλλικής πεζογέφυρας που θα διασχίζει κάθετα την Κηφισίας, για τη διευκόλυνση της ασφαλούς διέλευσης των πεζών και για την αποσυμφόρηση της πυκνής ροής τους, που οφείλεται κυρίως στα Νοσοκομεία «Υγεία» και «Μητέρα».

Σκοπός του έργου:

Nα μειώσει τα ατυχήματα/το δείκτη επικινδυνότητας για διερχόμενους πεζούς και οδηγούς «Παράπλευρο» όφελος:

Η δυνατότητα δημιουργίας μιας νέας αγοράς στην ευρύτερη περιοχή, με την καθιέρωση νέων συνθηκών κυκλοφορίας.

ΕΡΓΟ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΣΩ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥ 30% ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟ Ο.Τ 9 ΔΗΜΟΥ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΠΕΥΚΗΣ.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 1.900.000€

Η Περιφέρεια Αττικής προχωρά στην αποπληρωμή και του 30% για τη διαμόρφωση χώρων πρασίνου – αναψυχής – αθλητικών εγκαταστάσεων – καταστημάτων και υπόγειας στάθμευσης (Ο.Τ.9.), στον δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης πέραν του 70% που ήταν αρχική της υποχρέωση, ώστε να καλυφθεί στο 100% το έργο και να αποδοθεί στους πολίτες.

4 ΕΡΓΑ : ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΕ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ-ΠΕΥΚΗΣ ΣΤΙΣ ΟΔΟΥΣ ΥΑΚΙΝΘΟΥ & ΑΓΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 1.500.000€

ΑΓΟΡΑ ΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 1.400.000€

ΑΓΟΡΑ ΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (ΑΠΟ ΤΟ 2015): 2.500.000€

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ (ΑΠΟ ΤΟ 2015): 500.000€

· Τα έργα αφορούν στη δημιουργία πράσινων σημείων (green points) για τη διαχείριση των ανακυκλώσιμων υλικών, στο πλαίσιο της υλοποίησης των Τοπικών Σχεδίων Διαχείρισης Απορριμμάτων των Δήμων Αγίας Παρασκευής, Μελισσίων Πεντέλης, Μεταμόρφωσης αλλά και Λυκόβρυσης-Πεύκης και όμορών τους Δήμων. Ουσιαστικά καλύπτεται γεωγραφικά όλος ο βόρειος τομέας με τις συμπράξεις που έχουν δημιουργηθεί ή πρόκειται.

· Η δημιουργία ενός δικτύου Πράσινων Σημείων, με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, αποσκοπεί, στην συγκέντρωση υλικών που δεν κατευθύνονται στους κάδους όπως ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, συσσωρευτές, ελαστικά, ογκώδη αντικείμενα, τυχόν συγκεντρωμένες μεγάλες ποσότητες ανακυκλώσιμων από πολίτες, επιχειρήσεις, υπηρεσίες, σχολεία καθώς και στην προώθηση της επαναχρησιμοποίησης - ανταλλαγής υλικών όπως ρουχισμού, επίπλων και παλαιών αντικειμένων κ.λ.π.

· Στόχος είναι η ποσοτική και ποιοτική βελτίωση της ανακύκλωσης (διαλογή στη πηγή), η αξιοποίηση των βιοαποβλήτων, ενώ παράλληλα δίνεται στον πολίτη η δυνατότητα να συμμετέχει σε δράσεις πρόληψης. Όλες οι εγκαταστάσεις θα γίνουν σε περιοχές που πληρούν τις προϋποθέσεις από το νόμο χωρίς όχληση για τους Δημότες.

ΕΡΓΟ : ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΗΠΕΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΟΔΟΥ ΚΥΠΡΟΥ Δ.Κ. ΧΟΛΑΡΓΟΥ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 800.000€

· Το έργο αφορά την αναβάθμιση του γηπέδου ποδοσφαίρου επί της οδού Κύπρου στον Παπάγο, την επίστρωση αυτού με συνθετικό χλοοτάπητα, την συντήρηση όλων των εγκαταστάσεών του και του περιβάλλοντα χώρου καθώς και την κατασκευή κερκίδας.

· Το γήπεδο ποδοσφαίρου βρίσκεται στο Ο.Τ. 168 της Δημοτικής Κοινότητας Παπάγου, το οποίο έχει χαρακτηριστεί ως Κοινόχρηστο Πράσινο. Ο χώρος του γηπέδου συμπεριλαμβανομένου του περιβάλλοντα χώρου και των εγκαταστάσεων (αποδυτήρια, γραφεία, εντευκτήριο, αποθήκες, κ.α), καταλαμβάνει επιφάνεια περίπου 10 στρεμμάτων.

ΕΡΓΟ : ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΙΟΥ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 80.000€

Με το νομικό πλαίσιο πλήρως ξεκαθαρισμένο και με απόλυτο σεβασμό στην παράδοση ταφής των νεκρών της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας αλλά και στην ελεύθερη επιλογή των πολιτών, χρηματοδοτείται μελέτη για την κατασκευή χώρου αποτέφρωσης νεκρών στα διοικητικά όρια του Δήμου Μεταμόρφωσης.

3 ΕΡΓΑ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: (2015) 22.538.000 €

Ειδικότερα πρόκειται για :

-Την ανάπλαση οικοδομικού τετραγώνου 150 . (Πατρ. Ιωακείμ & Χρυς. Σμύρνης) με κατασκευή τριώροφου υπόγειου χώρου στάθμευσης, συνολικής επιφάνειας 10.600 τ.μ. Το έργο θα συμβάλει στην αύξηση των επιβατών του σταθμού ΗΣΑΠ καθώς και στην αύξηση των επισκεπτών του Εμπορικού Κέντρου του Δήμου Ν. Ιωνίας.

- Την κατασκευή πεζογέφυρας μεταξύ των σταθμών ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας & Ηρακλείου, για την ασφαλή διέλευση των κατοίκων προς τα σχολεία αλλά και το ΙΚΑ Νέας Ιωνίας. (έως σήμερα γινόταν μέσω γέφυρας αυτοκινητοδρόμου με πεζοδρόμιο πλάτους μόλις 60 εκ, με την κάθοδο μέσω λίθινης κλίμακας με στατικά προβλήματα.)

- Την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης ομβρίων, σε διάφορες περιοχές του Δήμου Ν. Ιωνίας, που θα συμβάλλουν στην αντιπλημμυρική θωράκιση του Δήμου. Επίσης, την κατασκευή δικτύου αποχέτευσης ομβρίων και συλλεκτήρα ομβρίων στην περιοχή του Περισσού. Η κατασκευή περιλαμβάνει και την τοποθέτηση δικτύου αγωγών αποχέτευσης ομβρίων υδάτων στη περιοχή του Περισσού και του συλλεκτήρα ομβρίων του Περισσού έως τον Ποδονίφτη, για την αντιμετώπιση του προβλήματος των έντονων πλημμυρικών φαινομένων. Σημειώνεται ότι τα έργα της πεζογέφυρας και της ανάπλασης του τετραγώνου βρίσκονται σε πολύ ώριμο στάδιο, και αναμένεται η έγκρισή τους από το Περιφερειακό Συμβούλιο.

Ο ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΕ ΕΡΓΩΝ
ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑ ΔΗΜΟ ΕΤΟΥΣ 2016.xls 


ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΡΙΚΟΙ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΕ ΠΟΥ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ

Χθες αναφερθήκαμε στην ΕΔΕ που διενεργείται στον δήμο αυτές τις μέρες. 
Επειδή μερικοί λένε πως ενημερώθηκαν για το θέμα με την υπ. αριθμ. 33257/10-11-2015 αίτηση του Ν. Λατκανίδη (φαίνεται δεν διαβάζουν εφημερίδες - και καλά την Κωλοφυλλάδα αλλά και τις μεγάλες εφημερίδες δεν παρακολουθούν;) θα τους βοηθήσουμε σήμερα με δύο άρθρα.

Το πρώτο άρθρο δημοσιεύτηκε στο ΒΗΜΑ με την υπογραφή του έγκυρου δημοσιογράφου ΒΑΣΙΛΗ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ τον Φεβρουάριο του 2015 και το αναδημοσιεύουμε ολόκληρο για όσους δεν το έχουν διαβάσει.

Μετά το τέλος του άρθρου του κ. Λαμπρόπουλου  υπάρχει (ξανά) το link για το άρθρο της κας Μπενέα στο ΕΘΝΟΣ (που έχουμε αναδημοσιέυσει ολόκληρο  με τίτλο: ΤΙ ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ! ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ! ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ!) που έβγαλε αρχικά το θέμα στην δημοσιότητα.


Ποινικές διώξεις σε 24 τραπεζικούς, εφοριακούς και αστυνομικούς
Ποινικές διώξεις σε 24 άτομα, ανάμεσά τους στελέχη τραπεζών, αστυνομικοί, εφοριακοί, δημοτικοί σύμβουλοι, λογιστές κ.ά., για εκτεταμένη απάτη και άλλα κακουργήματα άσκησε προ μερικών ημερών η Εισαγγελία Πρωτοδικών.

Ανάμεσα στους διωκόμενους είναι τραπεζικοί υπάλληλοι στον Ασπρόπυργο, στην Κάρπαθο και στην Αταλάντη, αστυνομικοί που υπηρετούν σε περιοχή του Πειραιά, λογιστές και συμβολαιογράφοι από την Καλλιθέα, το Χαλάνδρι και δικηγόρος από τα Μελίσσια. Επιπλέον κατηγορούμενος είναι δημοτικός σύμβουλος στη Φυλή.

Η δικαστική έρευνα είχε ξεκινήσει ύστερα από μηνυτήριες αναφορές την περίοδο 2012-2013 στενού συγγενούς ενός τετραπληγικού που είχε αποβιώσει το 2008 σε ηλικία 44 ετών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την Εισαγγελία αλλά και από το Τμήμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής, τα μέλη του κυκλώματος είχε χρησιμοποιήσει τα ΑΦΜ, τους τραπεζικούς λογαριασμούς αλλά και off shore εταιρείες τις οποίες υποτίθεται ότι ο ίδιος σύστηνε για να «ξεπλένουν» χρήμα από εγκληματικές δραστηριότητες ή να εκδίδουν παρανόμως δάνεια. Παράλληλα τα ίδια άτομα είχαν επιχειρήσει να καρπωθούν τα περιουσιακά στοιχεία του άτυχου ανθρώπου.

Η υπόθεση αυτή περιέχει εντυπωσιακά στοιχεία αφού διαπιστώθηκε ότι ο 44χρονος με τα σημαντικά κινητικά προβλήματα εμφανιζόταν μέσα σε λίγους μήνες να έχει αγοράσει 4.000 ζευγάρια παπούτσια, να έχει αποκτήσει τρεις μεζονέτες στον Άγιο Στέφανο.

Επιπλέον, ενώ ο 44χρονος είχε κριθεί ανίκανος από το 1983 για κάθε βιοποριστική εργασία, εμφανιζόταν ως έμπορος αυτοκινήτων και ενδυμάτων, ως κατασκευαστής πολυκατοικιών, ως ποδοσφαιρικός παράγοντας, ως ιδιοκτήτης εταιρείας security αλλά και ως υπεύθυνος ρεμπετάδικου στον Πειραιά.

Σημαντικό μέρος της απάτης φέρεται να έχει εξελιχθεί και στα Πηγάδια Καρπάθου, όπου φέρεται να υπήρξε και ζήτημα δημιουργίας off shore εταιρείας που πιθανολογείται ότι σχετιζόταν με την ιταλική μαφία.


ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ κας ΜΑΙΡΗΣ ΜΠΕΝΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ που ανέδειξε το θέμα στις 21 Γενάρη του 2012

ΟΙ ΚΑΜΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - Νέο κύκλωμα στα δίχτυα των δικαστών



ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΤΟΥ Σ.Β.Α.Π


Ο χάρτης είναι από το halbike.wordpress.com

Τα βασικά σημεία του Προγράμματος περιλαμβάνουν τέσσερεις (4) θεματικούς άξονες:

1. την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, μέσω ερωτηματολογίων σε σχέση με τα δίκτυα ποδηλατοδρόμων στους 11 Δήμους – μέλη του ΣΒΑΠ. Τα ερωτηματολόγια αυτά ήταν τριών ειδών και απευθύνονταν στις Δημοτικές αρχές, στις τεχνικές υπηρεσίες δήμων με κατασκευασμένο ποδηλατόδρομο και στις τεχνικές υπηρεσίες δήμων χωρίς κατασκευασμένο ποδηλατόδρομο.

2. τη δημιουργία Θεματικού Χάρτη, στον οποίο αποτυπώνονται τα δίκτυα ποδηλατοδρόμων στους 11 Δήμους, με διαφοροποίηση των υφιστάμενων κατασκευασμένων δικτύων, των μελετημένων που πρόκειται να κατασκευαστούν και όσων βρίσκονται απλώς υπό σκέψη. Ο Θεματικός Χάρτης περιέχει επίσης χρήσιμα δεδομένα, όπως το θεσμοθετημένο δίκτυο μητροπολιτικών ποδηλατοδρόμων Αττικής, τους σταθμούς Μετρό/ ΗΣΑΠ/ Προαστιακού, τα όρια και τα κέντρα των Δήμων, κλπ.

3. τη σύνταξη Οδηγού (εγχειριδίου) Ορθής Πρακτικής, στον οποίο αναλύονται οι βασικές αρχές και προδιαγραφές για το σχεδιασμό και την κατασκευή ποδηλατοδρόμων.

4. τη σύνταξη κειμένων ενημερωτικού φυλλαδίου (leaflet) σε σχέση με το ποδήλατο και τους κανόνες οδικής ασφάλειας για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών.

Από τα αποτελέσματα της έρευνας στο πλαίσιο του Προγράμματος, είναι προφανής η ανομοιογένεια ως προς τα χαρακτηριστικά των υφιστάμενων ποδηλατοδρόμων των 7 Δήμων που διαθέτουν δίκτυο ποδηλατοδρόμου (διαφοροποιήσεις ως προς το πλάτος, το επίπεδο του οδοστρώματος, το υλικό κατασκευής και χρωματικής επικάλυψης, το είδος χρήσης). Σε κάποιες περιπτώσεις εντοπίστηκαν ελλείψεις στην κατασκευή αλλά και στη σήμανση.

Το πρόγραμμα καταγράφει χρήσιμες βασικές αρχές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό και σύμφωνα με τις οποίες κάθε πόλη θα πρέπει να διαθέτει δίκτυο ποδηλατοδρόμων και όχι μεμονωμένες διαδρομές. Το δίκτυο πρέπει να συνδέεται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κυρίως τους σταθμούς Μετρό/ ΗΣΑΠ/ Προαστιακού, και να διέρχεται από σημεία ενδιαφέροντος και περιοχές που κάθε πόλη διαθέτει και θέλει να αναδείξει, καθώς και περιοχές με ιδιαίτερο φυσικό κάλος, (πράσινες διαδρομές). Επιπλέον, όσον αφορά σε πρακτικά ζητήματα στο σχεδιασμό, η μετακίνηση του ποδηλάτη θα πρέπει να γίνεται με ασφάλεια καθ’ όλη την πορεία του, με έμφαση στις διασταυρώσεις. Η εγκάρσια διέλευση του ποδηλατοδρόμου από μεγάλους οδικούς άξονες θα πρέπει να γίνεται κατ’ ελάχιστον με διάβαση πεζών και ιδανικά με λειτουργία πεζοφάναρων. Θα πρέπει τέλος να γίνεται ορθή εφαρμογή της οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Με βάση τις προτάσεις του Προγράμματος και της Νέας Προοπτικής που δημιουργούν οι χωροθετημένοι στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής – Αθήνας 2021 (ΡΣΑ 2021) Μητροπολιτικοί Ποδηλατόδρομοι, παρουσιάστηκε το προτεινόμενο Δίκτυο Κορμού Ποδηλατοδρόμων των Δήμων – Μελών του ΣΒΑΠ.

Το προτεινόμενο από το Πρόγραμμα, Δίκτυο Κορμού Ποδηλατοδρόμων των Δήμων – Μελών του ΣΒΑΠ περιλαμβάνει τμήματα των Μητροπολιτικών Ποδηλατικών Αξόνων «Ποδηλατικός Αξονας Κηφισιά – Φάληρο» και «Ποδηλατική Αττική Οδός» και συμπληρώνεται από το Προτεινόμενο (κατασκευασμένο και μη) Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων ΣΒΑΠ.

Το Προτεινόμενο μη κατασκευασμένο Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων ΣΒΑΠ, είναι μήκους 20,2 χλμ. Η μελέτη και κατασκευή του δύναται να χρηματοδοτηθεί μέσω του ΕΣΠΑ 2014-2021, καθώς το νέο ΕΣΠΑ ενθαρρύνει δράσεις και έργα που κινούνται στην κατεύθυνση της προστασίας του κλίματος και του περιβάλλοντος, όπως τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών για την εξυπηρέτηση περιβαλλοντικά φιλικών μέσων μεταφοράς.

Το Προτεινόμενο Δίκτυο Κορμού Ποδηλατοδρόμων θα έχει μεικτή χρήση ποδηλατών και πεζών, με ενιαία μορφή και κοινές προδιαγραφές για τους Δήμους – μέλη ΣΒΑΠ, ενώ τα ακριβή λειτουργικά και γεωμετρικά χαρακτηριστικά θα οριστικοποιηθούν στα πλαίσια οριστικών μελετών, αν τα αρμόδια Δημοτικά Συμβούλια εγκρίνουν τη χωροθέτηση του.

Δίνοντας έμφαση στα οφέλη που θα αποκομίζουν οι πολίτες, οι προτάσεις του Προγράμματος περιλαμβάνουν, παράλληλα με τη δημιουργία ενιαίου δικτύου κορμού ποδηλατοδρόμων, τις ακόλουθες συμπληρωματικές δράσεις:

1. την αξιοποίηση των δύο (2) Πάρκων Κυκλοφοριακής Αγωγής για την εκπαίδευση των μαθητών,

2. προτάσεις για συστήματα ενοικίασης ποδηλάτου και χρήσης ηλεκτρικών ποδηλάτων,

3. τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης ποδηλάτων, καθώς και

4. πλήθος συμπληρωματικών ενεργειών για την ενημέρωση των πολιτών και την ανάπτυξη παιδείας σχετικά με το ποδήλατο και την οδική ασφάλεια.

Παρουσιάστηκαν τα μητροπολιτικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων της Αττικής, όπως αυτά έχουν ενσωματωθεί στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής – Αθήνας 2021, επισημαίνοντας τις αυξημένες δυνατότητες που υπάρχουν για περαιτέρω χωροθέτηση δικτύων ποδηλατοδρόμων. Τα εν λόγω μητροπολιτικά δίκτυα είναι:

1. ο Μητροπολιτικός Ποδηλατόδρομος Κηφισιά – Γκάζι – Φάληρο, του οποίου το τμήμα Γκάζι – Φάληρο κατασκευάστηκε και έχει ήδη δοθεί σε κυκλοφορία, και

2. η Ποδηλατική Αττική Οδός (από Αγίους Αναργύρους έως Λαύριο και Σούνιο, επί της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής),

ενώ μελετώνται πρόσθετες επεκτάσεις αυτών, όπως π.χ. η σύνδεση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων στις περιοχές της Πανεπιστημιούπολης και της Πολυτεχνειούπολης (Ζωγράφου) με τον σταθμό μετρό Κατεχάκη.

Το βασικό συμπέρασμα της ημερίδας είναι πως η δημιουργία Δικτύου Κορμού Ποδηλατοδρόμων που θα συνδέει τους Δήμους-μέλη του ΣΒΑΠ, ιδιαίτερα εάν συνοδευθεί με τις προαναφερόμενες συμπληρωματικές δράσεις, θα προσελκύσει μεγάλο αριθμό ποδηλατών και πεζών και θα αποτελέσει κίνητρο και ‘κάλεσμα’ για να επισκεφθούν τους Δήμους – μέλη ΣΒΑΠ και να γνωρίσουν τα τοπόσημα της κάθε πόλης, μέσω ενός ενοποιημένου και ασφαλούς δικτύου ποδηλατοδρόμων.


Hμερίδα για το “Πρόγραμμα Προώθησης χρήσης ποδηλάτου στους Δήμους μέλη του Συνδέσμου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (ΣΒΑΠ)”



Το «Πρόγραμμα Προώθησης χρήσης ποδηλάτου στους Δήμους μέλη του Συνδέσμου», παρουσιάστηκε σε ειδική ημερίδα που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Δεκεμβρίου και ώρα 11:30 στην αίθουσα “Νίκος Εγγονόπουλος”, στο πάρκο ‘‘Μίκης Θεοδωράκης’’, στα Βριλήσσια, με διοργανωτές το Διαδημοτικό Σύνδεσμο για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (ΣΒΑΠ) και το Δήμο Βριλησσίων.

Την ημερίδα άνοιξαν με χαιρετισμό ο Δήμαρχος Βριλησσίων, κ. Ξενοφών Μανιατογιάννης και ο Πρόεδρος του ΣΒΑΠ, κ. Γιώργος Κουράσης, οι οποίοι τόνισαν την πολιτική και κοινωνική διάσταση των ήπιων μορφών μετακίνησης, όπως η μετακίνηση με ποδήλατο, στο αστικό περιβάλλον.

Η παρουσίαση του Προγράμματος έγινε από τον κ. Μαυρογεώργη Θεόδωρο, Συγκοινωνιολόγο MSc(Eng), MSc(Fin), Πολιτικό Μηχανικό ΕΜΠ, ο οποίος αφού ανέπτυξε το αντικείμενο του προγράμματος και τα ευρήματα της σχετικής έρευνας, έδωσε έμφαση στα οφέλη του Προτεινόμενου Δικτύου Ποδηλατοδρόμων και στις προτάσεις του προγράμματος.

Στη συνέχεια της ημερίδας ο κ. Μπακογιάννης Ευθύμιος, Δρ Πολεοδόμος – Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός ΕΜΠ, παρουσίασε τα μητροπολιτικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων της Αττικής, όπως αυτά έχουν ενσωματωθεί στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής – Αθήνας 2021, επισημαίνοντας τις αυξημένες δυνατότητες που υπάρχουν για περαιτέρω χωροθέτηση δικτύων ποδηλατοδρόμων.

Η ημερίδα έκλεισε με ενδιαφέρουσα συζήτηση, με χρήσιμα σχόλια και παρατηρήσεις από εκπροσώπους των δημοτικών αρχών των 11 Δήμων του ΣΒΑΠ, ποδηλατιστές και πολίτες που παρευρέθησαν στην αίθουσα. Στις παρεμβάσεις αυτές τονίστηκε ιδιαίτερα ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στη διαμόρφωση παιδείας και κουλτούρας σε σχέση με τη μετακίνηση, κυρίως για τη νέα γενιά, μέσα από τη σχολική εκπαίδευση, τα βιβλία, τον Κ.Ο.Κ. και τα μέσα ενημέρωσης.


Μαθαινοντας από τους Λύκους .....ηγεσία



Η φωτογραφία δείχνει την ιεραρχία σε μια αγέλη λύκων.

Οι τρεις πρώτοι λύκοι είναι οι πιο αδύναμοι και άρρωστοι.
Αυτοί που ρυθμίζουν το βάδισμα.
Αν αντιστραφεί η σειρά, θα μείνουν πίσω θα χαθούν.
Στην περίπτωση ενέδρας, είναι οι πρώτοι που θα χαθούν.
Πηγαίνοντας μπροστά, ανοίγουν το δρόμο μέσα στο χιόνι και το πατικώνουν.
Πίσω τους ακολουθούν πέντε ισχυροί λύκοι σχηματίζουν την πρωτοπορία, ενώ στη μέση, είναι ο πλούτος της αγέλης, 11 θηλυκές, στη συνέχεια, άλλοι πέντε λύκοι σχηματίζουν τα μετόπισθεν.
 Και τελευταίος, σχεδόν απομονωμένος από την αγέλη, είναι ο αρχηγός-ηγέτης, θα πρέπει να επιτηρεί την αγέλη, να την ελέγχει άμεσα, να συντονίζει και να δίνει τις απαραίτητες εντολές.
 (Πηγή Α.Δ.)
www.max-info.by/36-mif-o-volchey-stae.html

ΣΧΟΛΙΟ: Το κλέψαμε απότ ο φατσομπούκι από ανάρτηση όπου έχει γίνει η μετάφραση  του άρθρου αλλά μας άρεσε πολύ. 


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *