Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2016

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ - ΕΚΔΟΤΕΣ - ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ .... ΠΕΦΤΟΣΥΝΝΕΦΑΚΗΔΕΣ

 

"ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ"

"Γίνονται εκβιασμοί και δεν μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει ...."
"Εκδότες εκβιάζουν το κράτος"  σου λέει.

"ΝΑ ΠΙΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΚΒΙΑΣΤΗ που εκβίαζε την ΕΥΔΑΠ να του δώσει λεφτά."

Όπα κράττει παληκάρια.

Και γιατί δεν πιάσατε μαζί και την διοίκηση της ΕΥΔΑΠ που εγκρίνει κονδύλι για διαφήμιση ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ.

Αν το πάρει δηλαδή αυτό το κονδύλι άλλη εφημερίδα, όχι αυτό του εκβιαστή που κλείσατε μέσα θα είναι καλά καμωμένο;

Τι διαφημίζει η ΕΥΔΑΠ;;;

Το νερό;
 Για να κερδίσει πελάτες που της φύγανε και το έριξαν στο τσίπουρο;

Γιατί χαλάει τόσα λεφτά η ΔΕΗ για διαφήμιση; 

Πώς μοιράζονται;
Δεν είναι αυτά τα λεφτά ΞΕΡΗ, ΑΣΑΛΙΩΤΗ ΕΞΑΓΟΡΑ ημετέρων εκδοτών και δημοσιογράφων κωλογλυφτρονιών;

Ποιος πέφτει από τα σύννεφα μωρέ;

Και δεν είναι μόνο η "κρατική" διαφήμιση. Είναι και η διαφήμιση των κρατικοδορυφορικών, διαπλεκόμενων με το πολιτικό προσωπικό εταιριών:

Τράπεζες - Σταθερή - Κινητή τηλεφωνία, στοιχηματικές και ΟΠΑΠ.
Πολλά λεφτά.
Δεν ξέρετε πώς μοιράζονται;
Με την αναγνωσιμότητα, την ακροαματικότητα ή την επισκεψιμότητα, δηλαδή με την αξιολόγηση της δημοσιογραφικής δουλειάς από το αναγνωστικό κοινό;

Σιγά μην  φύγει πόντος από το καλτσόν.

ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ, με τηλέφωνα από τον πολιτικό - φερέφωνό τους στο κυβερνών κόμμα μοιράζονται για να αλληλοτροφοδοτούν και να αλληλοστηρίζουν το πολιτικό κατασκεύασμα - βολευτή ή πολιτικάντη που βγάζει μπροστά το σύστημα της διαπλοκής.

Αλλά μήπως παίζει καθαρά η "αγορά";
Τα MEDIA SHOPS που μοιράζουν την πίτα των διαφημιζομένων επιχειρήσεων και οι διαφημιστικές εταιρίες;
Δεν επηρεάζονται από την εξουσία και τα κελεύσματά της;
ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ και ελπίζουν στην εύνοια του κράτους, της εξουσίας, του γραφειοκράτη, ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΚΒΙΑΣΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ.

Χτυπάει το τηλεφωνάκι από το "αρμόδιο" γραφείο:
"Σε αυτόν θα δώσεις διαφήμιση γιατί αλλιώς ....."
"Σε αυτόν δεν θα δώσεις γιατί μας έχει γαμήσει στην κριτική και ο αρχηγός θα δυσαρεστηθεί μαζί σου αν δει εκεί διαφήμιση δική σου, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός..."

Και η κατάσταση είναι ίδια από την "κορυφή", τα  πανελλαδικά μέσα ενημέρωσης και γίνεται όλο και χειρότερη προς τα κάτω, στα περιφερειακά και τοπικά.

Τουλάχιστον οι "κεντρικοί" έχουν μόνο τον Δεσπότη.

Όσο πας πιο κάτω στην πυραμίδα της ενημέρωσης  και διεκδικείς μερίδιο από την διαφημιστική αγορά για να χρηματοδοτηθείς, έχεις εκτός τον Δεσπότη και τον Αρχιμανδρίτη και τον παπά της ενορίας, τον διάκο και τον καντηλανάφτη.

Και αντί να κοιτάξει η κυβέρνηση της Αριστεράς και οι τοπικές εξουσίες της αριστεράς  - δηλαδή (όπως παλιά το καταλάβαινα εγώ αυτό το "της αριστεράς")  οι δυνάμεις ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ για να ρίξω και λίγους σοσιαλισμούς - να ασχοληθούν με όλο αυτό το κουβάρι της διαπλοκής που υπάρχει για να χρηματοδοτεί την αναπαραγωγή του σαθρού πολιτικού συστήματος που κρατάει δέσμιο τον λαό ΘΕΣΜΙΚΑ και σε βάθος,  ώστε να επιχειρήσει να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ τον λαό, τον πολίτη, από τα δεσμά που του έχουν περάσει - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ   επαναλαμβάνω τους σοσιαλισμούς, λέγαμε παλιά σε κάποιο ξεχασμένο τρίπτυχο - θέλει λέει να βάλει τάξη στο διαδίκτυο φτιάχνοντας λίστα "νόμιμων" sites που θα παίρνουν την διαφήμιση. (ΜΠΛΙΑΧ!)

ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ Η ΕΞΟΥΣΙΑ - κεντρική ή τοπική - ΘΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ .... "ΝΟΜΙΜΑ".

ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ την ελευθερία λόγου των "κακών" γιατί σου λέει "δεν μπορεί ο καθένας να γράφει";

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ;
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ;

Και που βέβαια ή άλλη εξουσία, μόλις και όταν αλλάξει αυτή που είναι τώρα  - θα τα αλλάξει τα τωρινά νόμιμα μέσα και θα λέει ότι άλλα θα είναι τότε τα νόμιμα γιατί τα προηγούμενα (τα τωρινά) "επιλέχτηκαν με κομματικά κριτήρια" (των προηγουμένων) και οι επόμενοι "θα επαναφέρουν την αξιοκρατία".

Και το γαϊτανάκι της γελοιότητας στην χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα θα συνεχίζεται ...

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΦΥΡΟ!

ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΪΜΟΥΔΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Πρακτικές που δίνουν το καλύτερο άλλοθι σε εγκληματικές οργανώσεις που κάνουν και πολιτική να λένε "ο Έλλην χρειάζεται βούρδουλα για να διοικηθεί" και να καθυβρίζουν την δημοκρατία ως πολίτευμα.
"ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ" (Ο. Τσώρτσιλ)

Η εκλογίκευση και αντικειμενικοποίηση του πλαισίου νομής της διαφημιστικής πίτας δεν απασχολεί βέβαια ποτέ την εξουσία ως προτεραιότητα.
Εξαγγέλλεται βέβαια πάντα και παραπέμπεται στην επόμενη φάση της κυβερνητικής παρέμβασης το τοπίο της ενημέρωσης "μετά την τακτοποίηση". (δηλαδή το βόλεμα των δικών).
Επόμενη φάση που περιμένουμε εμείς που ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ στο κόλπο κανενός (ούτε των τωρινών, ούτε των προηγουμένων) για να δούμε τι θα κάνουμε αλλά που δεν έρχεται ΠΟΤΕ, ούτε πριν ήρθε, ούτε τώρα θα έρθει.
  • Η απαγόρευση - στις εταιρίες του δημοσίου - να μοιράζουν ΑΕΡΑ λεφτά (βλ. ΕΥΔΑΠ) δεν απασχολεί. Αυτό ας πούμε θα ήταν ΕΥΚΟΛΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ. Γιατί την κλωθογυρίζουν; Μα για να δώσουν χρήμα στους δικούς. Σε αυτούς που γουστάρουν να τους .... εκβιάζουν και λίγο. Έτσι ακριβώς όπως και οι προηγούμενοι. Οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ είναι "QUIK LEARNERS" σε αυτά.
  • Η θέσπιση κριτηρίων νομής της κρατικής διαφήμισης δεν απασχολεί διότι όποιος έχει το κουτάλι και το βάζο με το μέλι θέλει να το μοιράζει όπως θέλει αυτός (και να γλύφει και λίγο ο ίδιος).
Κριτηρίων όσο πιο αντικειμενικών γίνεται - απόλυτα αντικειμενικά κριτήρια δεν υπάρχουν, δεν ζούμε εμείς στον πλανήτη Γκούφη -  αλλά τουλάχιστον να ξέρει ο καθένας που έχει ένα μέσο, μια εκδοτική επιχείρηση ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΊΖΕΙ και ποια είναι τα πεδία βελτίωσης και ανάπτυξης της επιχείρησης στα οποία αν επικέντρωνε τις προσπάθειές του, οι κόποι του θα ανταμειβόντουσαν.
 Για να δημιουργηθούν και στον χώρο της ενημέρωσης υγιείς επιχειρήσεις και υγιείς θέσεις εργασίας πρέπει και εδώ, όπως και σε όλους τους τομείς της οικονομίας να γνωρίζει ο καθένας τους όρους του παιχνιδιού: Πού να επενδύσει χρόνο, προσπάθεια και χρήμα.

Γιατί τώρα πρέπει να επενδύσει ΣΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΜΟΝΟ!
Τίποτε άλλο δεν χρειάζεται σήμερα.
Τίποτε άλλο δεν πιάνει διότι στην μνημονιακή χώρα υπάρχει ένας κανόνας: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ.

Δεν σκέφτονται όμως έτσι στην εξουσία ακόμα και εκεί που δεν έχουν μνημονιακές δεσμεύσεις.
Διότι όποιος είναι στην εξουσία ζει με την ψευδαίσθηση ότι θα την έχει για πάντα άρα αυτός θα κάνει κουμάντο και θα "ρυθμίζει" ποια sites θα ζήσουν ή θα πεθάνουν.
Και πιστεύει ότι αυτό ο προνόμιο θα το έχει για πάντα.
Αλλά ο καιρός έχει γυρίσματα ....

 Και δεν είναι μόνο το χρήμα από την "στενή" διαφήμιση το αντικείμενο αυτής της ιστορίας που έφτασε να μιλάει για "ρύθμιση" στο διαδίκτυο.(Αφγανιστάν και Ελλαδιστάν).

Πολλά λεφτά μοιράζει το δημόσιο στον τύπο και στις ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ - ΠΡΟΚΗΡΎΞΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ.

Άλλου είδους ταραχή συμβαίνει και εδώ.

Βγαίνει λίστα από το Υπουργείο Τύπου με τα μέσα που είναι νόμιμο να δημοσιεύουν τις προκηρύξεις των διαγωνισμών του δημοσίου, σου λέει.

Φοβερή ιστορία..

Με κριτήριο σου λέει - τον 21ο αιώνα της ψηφιακής τεχνολογίας στην ενημέρωση και την εκτύπωση - δικαιούται να παίρνει χρήμα γιατί δημοσιεύει τις προκηρύξεις του δημοσίου μόνο όποιος πηγαίνει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ένα ΤΥΠΩΜΕΝΟ φύλλο της φημιρίδας του στον γραφειοκράτη του υπουργείου για έλεγχο.
Mια φορά τον μήνα να παιρνάει από τον πάγκο.
Και  μαζεύει όλο το χαρτί έτσι.

Βγάζει ο άλλος τρία φύλλα την ημέρα και ο λαδιάρης ο άρχοντας του δίνει λεφτά για να βάζει εκεί τις προκηρύξεις των διαγωνισμών για να μην τις βλέπει ο ανεπιθύμητος επαγγελματίας και παίρνει μέρος στον διαγωνισμό ώστε να παίρνει ο επιθυμητός κολλητός την δουλειά.

Άσε που έχουν βρει μόντα τώρα - ειδικά οι δήμοι - και ο δήμος Χαλανδρίτσας (πχ)  βάζει τις προκηρύξεις της στις "νόμιμες" εφημερίδες του δήμου Νέας Τραχανοπλαγίας και τούμπαλιν ώστε να μένουν μυστικές οι δουλειές αλλά να καλύπτεται το γράμμα (και όχι βεβαια το πνεύμα) του νόμου περί ..... "δημοσιότητος" στις προκηρύξεις διαγωνισμών του δημοσίου.

Έτσι αν έχεις επιχείρηση στο Χαλάνδρι θα μάθεις για τις προμήθειες του δήμου σου από την εφημερίδα  που "μοιράζεται" (λέμε τώρα) καθημερινά στο Μαρούσι και της Νέας Φιλαδέλφειας και που έρχεται μαι φορά του μήνα και μοιράζει μια τρακοσάρα φύλλα και στην πλατεία για τους ινδιάνους.

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΙΟ, αν κλείσουν οι ενοχλητικοί στο διαδίκτυο Νίκο Παππά και Χρήστο Σπίρτζη;

Είναι πολιτική της πλάκας αυτή ρε σύντροφοι.

Είναι όπως κάνουν  οι της καργαριστεράς του δήμου μας με την κεραία στο Πάτημα.

Αντί να μας καλέσουν ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ να την πέσουμε στην κυβέρνηση, στον παλιό φίλο και σύντροφο τον Χρήτο Σπίρτζη, που φτιάχνει το θεσμικό πλαίσιο για τις κεραίες, τα όρια ακτινοβολίας κλπ, να κάνει μια καλή δουλειά επί του θέματος, την πέφτουμε στον πολίτη που βάζει την κεραία στην ταράτσα του και που είναι του χεριού μας.
Άσε που δεν δίνει χρίσματα ο έρμος ο πολίτης. Βαράτε τον!

Και καθορίζουμε και όλας δια της βίας, πού επιτρέπεται να βάζει κεραία η GAMAPHONE, ώστε μόνο ΟΙ ΔΙΚΟΙ να παίρνουν τον μπερντέ.
Οι άλλοι καταστρέφουν την υγεία αν παίρνουν το χρήμα.

ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ σε εξίσωση με ό,τι παίζεται με τις τηλεοπτικές άδειες πανελλαδικής εμβέλειας.

Το Μ......  με το Λουλάκι γίνονται ένα!

Για να καλύπτουμε την πολιτική μας ανεπάρκεια να συγκρουστούμε μέχρι τέλος με τον γάιδαρο γιατί αυτός κλωτσάει άσχημα,  ρίχνουμε μερικές στο σαμάρι και υποσχόμαστε από πίσω στο γάιδαρο ότι θα φάει και το χορτάρι του κουνελιού.

Το ίδιο έγινε και με την υπαίθρια διαφήμιση άλλωστε επί κυβέρνησης των πρώτων μνημονιακών σοσιαλιστών.

Ίδιο μνημόνιο, ίδιοι επιτηρητές, ίδια κέντρα εξουσίας, ίδια πολιτική ....

ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΦΙΛΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΧΡΕΙΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΣΗ ΓΝΩΜΗΣ - ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ  ΠΡΟΣ ΤΟ  ΝΙΚΟ ΠΑΠΠΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟ ΣΠΙΡΤΖΗ:
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *