Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΖΗΜΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΜΙΑ "ΑΠΑΝΤΗΣΗ" ΤΟΥ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ.

Η "απάντηση" του κ. Τζήμου αφορά αυτή την ανάρτησή μας: 

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ! ΔΥΟ ΓΑΪΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ. ...

 Στο άρθρο μου αναφέρομαι - ΧΩΡΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ - σε ένα τηλέφωνο που μου έγινε - ΑΝΩΝΥΜΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, όπως μπορείτε να δείτε - και σε όσα άκουσα και όσα εξέλαβα από τον συνομιλήτή μου.
Ο οποίος ήταν ο παλαιός συνεργάτης μου Παναγιώτης Τζήμος ο οποίος ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ επιλέγει να δημοσιοποιήσει ότι ήταν το πρόσωπο στην άλλη άκρη της γραμμής, δεν το έκανα εγώ.
Από πού και ως πού θα ζήταγα άδεια για να διατυπώσω τις απόψεις μου και τα συμπεράσματά μου και να δημοσιοποιήσω αυτά ΠΟΥ ΕΓΩ είπα απέναντι σε ένα αίτημα - του όποιου συνδημότη μου - να στηρίξω το όποιο αίτημά του από τον δήμο - ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΣΑΜΕ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ -  δεν καταλαβαίνω.
Ανέντιμο θα ήταν να αναφερθώ στον κ. Τζήμο και την ιδιωτική μας συνομιλία ΕΠΩΝΥΜΑ, βεβαίως, χωρίς να τον ρωτήσω.
Το έκανα  όμως ΑΝΩΝΥΜΑ και διατύπωσα δημόσια κάποιες σκέψεις ΜΟΥ! ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ!

Από πού και ως πού θα ζήταγα άδεια και πολύ δε περισσότερο πώς γίνετια αναφορά σε "ΑΝΕΝΤΙΜΗ" πράξη κε Τζήμο;
Μήπως έχετε χάσει τα μέτρα σας και πρέπει να τα αναζητήσετε;

Στον παλιό συνεργάτη μου θα απαντήσω αναλυτικά - και στα 10 σημεία στα οποία αναφέρεται στην επόμενη ανάρτηση.

Αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος θα του ζήταγα πρώτα να ανακαλέσει περί ανεντιμης πράξης" πριν συνεχίσω να έχω διάλογο - έστω και διαφωνώντας, μαζί του.

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ του Π. ΤΖΗΜΟΥ ΣΤΟ FB ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕΙ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΑΓΓΕΛΟ ΝΤΑΒΙΑ.



Κύριε Άγγελε Νταβία, με αφορμή τη μονομερή σου, αυθαίρετη και κυρίως την ανέντιμη πράξη σου, να δημοσιεύσεις επιλεκτικά αποσπάσματα της τηλεφωνική μας επικοινωνίας που πραγματοποιήθηκε, το Σάββατο 4 Ιουνίου 2016 και ώρα 18:45, χωρίς την συναίνεση μου, επειδή δεν με έβρισκαν σύμφωνο οι εσφαλμένες δογματικές σου θεωρήσεις, για τη λειτουργία του Σωματειακού αθλητισμού, αναγκάζομαι να επισημάνω τα ακόλουθα, προ-ασπιζόμενος την τιμή και την υπόληψη μου.

1. Είναι γνωστό ότι οι απόψεις, οι αντιλήψεις και οι θεωρήσεις όλων μας για συγκεκριμένα θέματα του κοινωνικού βίου, εδράζονται στην ερεύνα, τη μελέτη, την ενασχόληση και κυρίως στη βιωματική μας σχέση με την πραγματικότητα και σε καμιά περίπτωση δεν ανακτώνται μέσα από ιδεοληψίες και προκαταλήψεις.
2. Η προσφιλής πρακτική να προβοκάρεις και στη συνέχεια βγάζεις στη σέντρα όποιον διαφωνεί μαζί σου, είναι μια παρωχημένη τακτική, που θεωρώ ότι σήμερα κανείς δεν δίνει σημασία και ασφαλώς δεν προάγει τον πολιτικό βίο.
3. Επιβάλλεται να βρίσκεις την αντοχή και την υπομονή να ακούς το συνομιλητή σου, ακόμη και όταν διαφωνείς μαζί του, πριν τον απαξιώσεις, τον περιφρονήσεις και τον χαρακτηρίσεις με απαράδεκτους προσδιορισμούς του τύπου χυδαιότητες, νταβατζιλίκια και άλλα παρόμοια.
4. Ειλικρινά δεν σε κατανοώ τι θέλεις να πεις με την λέξη λογοκρισία, μήπως θεωρείς ότι οι απόψεις σου είναι υπεράνω κριτικής και αξιολόγησης από τους δημότες και τους πολίτες της πόλης.
5. Η τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, εντάσσεται σε μια πρωτοβουλία μου να ενημερώσω όλους τους αρχηγούς των Δημοτικών Παρατάξεων για το σοβαρό θέμα της διακοπής πάσης φύσης ύδρευσης στο αθλητικό κέντρο «Αποστολοπούλου». Εάν δεν επιθυμούσες, για δικούς σου λόγους, να εκφράσεις τη θέση σου, μπορούσες ευγενικά να αρνηθείς την επικοινωνία, αντί να ζητάς εξηγήσεις γιατί ο Σύλλογος που εκπροσωπώ δεν στέλνει τα δελτία τύπου «στην πλατεία».
6. Για την ορθότητα της ενημέρωσης, θέλω να σου θυμίσω ότι τον μήνα Απρίλιο του 2014, το Σωματείο μας σου έστειλε ενδεικτικά μια ανακοίνωση του, που ουδέποτε όμως την ανάρτησες. Κατά συνέπεια η σημερινή σου παρελκυστική πρακτική μου είναι εντελώς ακατανόητη.
7. Η πάγια πρακτική μου να επικοινωνώ με τα ηλεκτρονικά μέσα που ευγενώς ανταποκρίνονται και φιλοξενούν τις ανακοινώσεις του Φορέα που εκπροσωπώ, ασφαλώς και δεν υποκρύπτει συμφέροντα όπως ατυχώς αναφέρεσαι. Προφανώς και διαφεύγει της προσοχής σου, ότι εδώ και 29 χρόνια, στο Χαλάνδρι, είμαι διαχρονικός εθελοντής και υπηρέτης του συλλογικού συμφέροντος.
8. Τυγχάνει ουδόλως αντιφατική η τακτική σου, στο παρελθόν να εκθειάζεις και να εξυμνείς το Π.Α.Κ Χαλανδρίου για τη λειτουργία του και τις επιτυχίες του και σήμερα να το θάβεις και να το παρομοιάζεις με αχερώνα και γάιδαρο. Μήπως τότε με είχες ανάγκη, ως ευκολόπιστο ενεργό δημότη, να στελεχώσω το εκλογικό σου ψηφοδέλτιο; Μάθε λοιπόν ότι ο καιροσκοπισμός έχει και τα όρια του και δηλώνω ευθαρσώς μετανιωμένος που σε πίστεψα.
9. Στη ζωή μου πάλεψα και παλεύω για αξίες, που είναι μακριά και έξω από τη λογική των Μαυρογιαλούρων, του τοπικού πελατολογίου και των εξαρτήσεων. Κατά συνέπεια αναφέρεσαι για άλλη μια φορά σε λάθος άνθρωπό.
10. Ομολογώ ότι δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου, «χυδαίο εκβιαστή της συνείδησης σου», όπως λες, όταν σου μεταφέρω ένα εύλογο και αυταπόδεικτο πρόβλημα ζωτικής σημασίας, με την ιδιότητα, «εκλεγμένου εκπροσώπου στον δήμο», που είναι η σκόπιμη διακοπή της υδροδότησης, για 108 ημέρες, από τη διοίκηση του Δήμου Χαλανδρίου. Αναφορικά με το ξύδι, κράτα το για προσωπική χρήση, δεδομένου ότι είμαι αξιοπρεπής και όχι παρεξηγημένος και αισθάνομαι απόλυτα επιβεβαιωμένος για την πολιτική σου λειτουργία.
Κλείνοντας ως «χυδαίος εκβιαστής της συνείδησης σου», οφείλω να σου ζητήσω συγνώμη, για την όχληση και να σου δηλώσω ότι δεν πρόκειται να ξανά-ασχοληθώ ή να ανταποκριθώ στα γραπτά σου.
Ευχαριστώ για την επικοινωνία, αντιπαθώντας την ανέξοδη σπέκουλα.

Παναγιώτης Τζήμος.


Ε

Ε

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *