Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Παρέμβαση του Συλλόγου Πολυδρόσου στα πλαίσια της ημέρας του Δημότη στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρούσιου της 19ης Ιουλίου 2016







1. Με δεδομένο την παραβίαση των συμβατικών ημερομηνιών παράδοσης του έργου της «βιοκλιματικής αναβάθμισης» μέχρι σήμερα κατά 7 μήνες και την αναστάτωση που έχει δημιουργήσει στην καθημερινότητα των κατοίκων ζητουνται να διευκρινιστουν και να απαντηθούν τα παρακάτω :

α. Η ημερομηνία παράδοσης του ολοκληρωμένου έργου

β. Πως θα αντιμετωπιστεί το θέμα των ακίνητων που δεν έχουν συμμορφωθεί με ρυμοτομικές γραμμές του εγκεκριμένου σχεδίου πόλης (Σάμου 49 & 51 ΑΕΠΙ, Φραγκοκλησιάς 54 & 74 ) (απαλλοτριώσεις ;)

γ. Πως και πότε θα αντιμετωπιστούν οι κακοτεχνίες για αποφυγή ατυχημάτων των διερχόμενων εποχουμένων και πεζών το έργο ;

δ. Πότε με ποιές προδιαγραφές (ΦΕΚ 1053/Β/14-07-2016) και με ποιους πόρους θα υλοποιηθεί η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση του έργου;

ε. Πως θα αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις και τα λάθη της σχεδίασης του έργου (πχ. διαβάσεις πεζών, διασταυρώσεις ποδηλατοδρόμου με βασικό οδικό δίκτυο, θέσεις κάδων απορριμμάτων κλπ) και οι παραλείψεις υλοποίησης επακριβώς των αρχιτεκτονικών σχεδίων ;

στ. Γιατί δεν έχει πραγματοποιηθεί το κλάδεμα των δένδρων τα οποία εμποδίζουν τη κίνηση υψηλών σχημάτων ενέχουν κίνδυνο νέων ατυχημάτων (ατύχημα στη συμβολή Φραγκοκλησιάς & Ακακιών τον περασμένο Μάρτιο)

ζ. Πότε θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση, που έχει ζητηθεί στα ΔΣ Μαρτίου & Απριλίου 2016, των αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, μελετητών και ενδιαφερόμενων συλλόγων ;



2.         Κυκλοφοριακή μελέτη υποστήριξης του έργου «βιοκλιματικής αναβάθμισης» για τη συνολική διαδρομή των 3.650 μ  
        Η τεχνική υπηρεσία του δήμου οφείλει πριν την κατασκευή ποδηλατοδρόμων και την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που θα ακολουθήσουν να υποβάλλει προς έγκριση κυκλοφοριακή μελέτη που θα εγκριθεί αρμοδίως απο κρατικές υπηρεσίες ( άρθρο 52 ΚΟΚ), όταν αυτές οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επηρεάζουν οδικό δίκτυο Aττικής, επαρχιακό ή εθνικό οδικό δίκτυο που συμβάλει με το βασικό οδικό δίκτυο της Αττικής ( Πεντέλης : είναι επαρχιακό και βάσικο οδικό δίκτυο και Αμαρουσίου Χαλανδρίου : βασικό οδικό δίκτυο). Επίσης αυτή η κυκλοφοριακή μελέτη πρέπει να μελετά την περιοχή συνολικά και όχι αποσπασματικά αν πολεοδομική ενότητα (σχετικα έγγραφα του ΥΠΕΧΩΔΕ προς τον δήμο Αμαρουσίου για Μαρούσι - Πολύδροσο , Πεύκη) . Το ποδήλατο είναι όχημα ( υπό την έννοια του ΚΟΚ ) και η παρέμβαση στα λειτουργικά χαρακτηριστικά της οδικής υποδομής ( μείωση της διατομής του οδοστρώματος ) δημιουργεί ποικίλες κυκλοφοριακές συνθήκες όχι μόνο στις ευθυγραμμίες αλλά κυρίως στις συμβολές οδών ( κόμβοι ).
Η αποκεντρωμένη διοίκηση Αττικής που οφείλει να εγκρίνει την μελέτη, την ελέγχει ως προς την νομιμότητα ( αν ο φορέας που την προτείνει είναι ο αρμόδιο , και έπρεπε να την προτείνει στην περιφέρεια αφού επηρεάζει επαρχιακό και βασικό οδικό δίκτυο ) και επί της ουσίας, δηλαδή ως προς την τεχνικής επάρκειά της . Αν οι τεχνικές της υπηρεσίας δεν έχουν την τεχνογνωσία, ζητούν τη συνδρομή του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που δεν παρουσιάζουν το τι θα γίνει στην περιοχή του Παραδείσου, είναι αποσπασματικές και δεν απορρέουν από κάποια εγκεκριμένη αρμοδίως , κυκλοφοριακή μελέτη .  Το πώς τα έργα βιοκλιματικής ανάπλασης έφτασαν να υλοποιούν ποδηλατοδρόμους με κυκλοφοριακή επάρκεια από το ΚΑΠΕ ( αναρμοδίως ) παραμένει προς διερεύνηση.
Η περιοχή με την άναρχη και πλημμελή " ποδηλατοδρόμησή" της πρέπει να προστατευθεί απο τεκμηριωμένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με σωστή κατακόρυφη σήμανση, την εμφατική υπενθύμιση του ορίου των 30 χλ ως επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας απο τον Αγίο Αθανάσιο , ως τα σχολεία του Δούκα ( τουλάχιστον ) και απο την Αμαρουσίου Χαλανδρίου έως την έξοδο της Πεντέλης του οφειοειδούς τμήματος της Φραγκοκλησιάς.
Επίσης τα χρήματα για τη διαφήμιση του έργου προτείνεται να πάνε σε σεμινάρια των μαθητών της περιοχής για την οδική ασφάλεια και στην παραγωγή έντυπου υλικού για τους μαθητές / κατοίκους γιατί κινδυνεύουν.
Προτείνεται η σύνταξη - έστω και τώρα - κυκλοφοριακής μελέτης για την ευρύτερη περιοχή και να θεωρηθούν οι προτεινόμενες σήμερα κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προσωρινές ( έξι μήνες ).

3.         Φωτισμός τμήματος της οδού Ευζώνων
      Το τμήμα μήκους περίπου 100 μέτρων της οδού Ευζώνων (πεζόδρομος) από την οδό Φραγκοκλησιάς έως την οδό Κορυτσάς στερείται δημοτικού φωτισμού με τις ανάλογες επιπτώσεις που αυτό συνεπάγεται. Σε αντίστοιχες αιτήσεις του συλλόγου η απάντηση είναι ότι θα προγραμματιστεί σε επομένη τεχνικό πρόγραμμα και κατασκευή με ανάλογη εργολαβία.

οδός Ευζώνων (πεζόδρομος)



4.         Καθαριότητα περιοχής Πολυδρόσου
      Επισημαίνεται το πλύσιμο των κάδων, το σκούπισμα των κοινοχρήστων χώρων με μηχανικά και χειροκίνητα μέσα και αναφέρονται ειδικότερα τα σημεία της πλατείας Πολυδρόσου & και των καταστημάτων super market της περιοχής.

5.         Έργο κατασκευής ομβρίων
      Ζητείται πληροφόρηση για τον χρόνο έναρξης και διάρκειας του έργου, ειδικότερα για την κατασκευή του δικτύου ομβρίων στην οδό Ακακιών που δεν περιλαμβάνεται η κατασκευή του στη υπόψη σύμβαση και θα απαιτηθεί συντονισμός με την Περιφέρεια Αττικής και το δήμο Χαλανδρίου.

6.         Πυρασφάλεια
      Στο δελτίο τύπου του δήμου της 11-07-2016, μετά την πυρκαγιά στις οδούς Καραμανλή & Καψάλα στο Πολύδροσο αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι, ειδοποιήθηκαν οι πρόεδροι των συλλόγων να υποδείξουν χώρους που απαιτούνται αποψιλώσεις. Επειδή αποτελεί θέμα ηθικής τάξης, παρακαλείται η δημοτική αρχη να διευκρινίσει με ποιο τρόπο και μέσο έγινε η σχετική ειδοποίηση.

σημερινές φωτογραφίες οδού Φραγκοκλησίας




Για το ΔΣ του Συλλόγου

Ο Πρόεδρος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου