Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


Η ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ εύχεται στον ΑΓΓΕΛΟ ΝΤΑΒΙΑ και στην ηλεκτρονική εφημερίδα «ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ»

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Με υγεία και ευτυχία το 2016 σε όλους τους συντελεστές και την οικογένειά τους.

ΣΧΟΛΙΟ: 
Ευχαριστούμε για το ζεστό ευχτήριο μήνυμα αγαπητοί φίλοι της Περιηγητικής. 
Και βέβαια ανταποδίδουμε τις ευχές σας και την αγάπη σας.

ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΡΟΥΣΣΟΥ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗΣ ΧΕΙΡΑΨΙΑΣ ΤΟΥ "ΜΕΣ' ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ" ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΕ ΤΟΝ κ  Γ. ΜΑΡΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Ο πρώτος χρόνος της θητείας κλείνει με τον καλύτερο τρόπο.Πρίν λίγες ώρες υπογράψαμε το συμβόλαιο μεταβίβασης του ακινήτου Μάρκου στον δήμο.Με αυτήν την αγορά η πόλη θα αποκτήσει επιτέλους έναν δικό της χώρο πολιτισμού και δημιουργίας που τόσα χρόνια στερείται.Το 2.500.τμ ακίνητο αγοράστηκε αντί 1.450.000 ευρώ,ενώ η σημερινή του αξία υπερβαίνει τα 2.500.000 ευρώ βάσει αντικειμενικής αλλά και της έκθεσης του ορκωτού εκτιμητή.Διαθέτει υπόγειο πάρκιγκ περιπου 900τμ και αμφιθέατρο 250 θέσεων.Το κτίριο ειναι ημιτελές,στο σταδιο των επιχρισμάτων,απέχει περίπου 300 μέτρα από το σταθμό Χαλάνδρι του μετρό και με την ολοκλήρωση των εργασιών που θα απαιτηθούν θα αναβαθμίσει ουσιαστικά την περιοχή.

ΣΧΌΛΙΟ Α.Ν,
Η αγορά του ακινήτου  που θα στοίχειωνε την περιοχή ήταν σωστή επιλογή για τον δήμο που δεν θα βγει χαμένος από αυτή. 
Και το τίμημα ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ  ΛΟΓΙΚΟ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Από αυτό όμως μέχρι την καθεστωτική προπαγάνδα υπάρχει μεγάλη απόσταση.
Εμείς για τον αναγνώστη μας θα επιμείνουμε στην ΑΛΗΘΕΙΑ χωρίς πανηγυρισμούς και χωρίς να αφήνουμε προπαγανδιστές να τον αντιμετωπίζει ως μπαμπουίνο.

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:

1. Με βάση τον πολεοδομικό σχεδιασμό της πόλης - όπως αυτός έχει αποτυπωθεί στο ισχύον ΓΠΣ - εκεί δεν προβλέπετο  να γίνει "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ" αλλά σχολείο. Η χωροθέτηση λοιπόν ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ εκεί δεν έγινε από την πόλη και τον δήμο ο οποίος έρχεται απλά να ΓΙΑΤΡΕΨΕΙ μια πληγή που άνοιξε η "ιδιωτική πρωτοβουλία" ,  ο μεγαλοϊδεατισμός αλλά και η υποχωρητικότητα των προηγούμενων διοικήσεων.
Οι πανηγυρισμοί λοιπόν για "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ" που στερείτο η πόλη είναι πολεοδομικά ελέγξιμοι.
 Η πόλη έχει σχεδιάσει πού θα έπρεπε να είναι οι πολιτιστικοί της χώροι: Στο ΠΡΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ - στην ρεματιά σε πλήρη ενότητα με το θέατρο και στο Δουζένη στο Κάτω Χαλάνδρι. 

Αλλά στην Ελλάδα ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΜΕ όταν ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΧΡΟΝΩΝ αλλά ολοκληρώνουμε .... επικίνδυνες αποστολές, παριστάνοντας τους σωτήρες.

2. Το τίμημα είπαμε, είναι απλά λογικό (και λίγο τσιμπημένο για την εποχή μας) και σαφώς δεν είναι προς πανηγυρισμό, μην φτάσουμε να μας πουν ότι  έκαναν και χάρη στον δήμο δηλαδή, για να κάνει ο Ρούσσος τον .... Μαυρογυαλούρο (Θα σας εξαφανίσωμεν ...)

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι 1,5 εκ. ευρώ ζητούσε ο κ. Μάρκου από την αγορά μέσω μεσιτών, όπως έχουμε αναδείξει σε ανάρτηση στην οποία μπορείτε να δείτε την αγγελία του μεσητικού γραφείου ΕΔΩ: ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΨΑΡΕΨΕ Ο ΣΜΠΙΡΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΨΑΞΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

Και ξέρετε και κάτι ακόμα; Να σας πούμε και ένα μυστικό;
Αν έβρισκαν οι ιδιοκτήτες αγοραστή ΙΔΙΩΤΗ και όχι ΔΗΜΟΣΙΟ μάλλον δεν θα μπορούσεαν ΠΟΤΕ να πουλήσουν το ακίνητο για λόγους που εμπίπτουν στα προσωπικά τους δεδομένα και δεν μπορούμε να δημοσιεύσουμε.

Ο ΔΗΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΗ ΣΤΟΝ κο ΜΑΡΚΟΥ και όχι το αντίθετο, με την ΑΓΟΡΑ του κτιρίου (και όχι την "μεταβίβαση" όπως λένε μερικοί τίτλοι, λες και το χάρισε κανείς στον δήμο).

ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ Ο κος ΜΑΡΚΟΥ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, όπως εμείς θα ζητάμε συνεχώς: Να του παραχωρήσει την συλλογή (ή ό,τι υπάρχει από αυτή).

Άλλωστε και ο ίδιος ο δήμαρχος κρατάει και μια πισινή εν μέσω των πανηγυρισμών του αναφερόμενος στην ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ αξία του ακινήτου. 
Διότι αν σήμερα η αντικειμενική αξία ενός ακινήτου είναι 2,5 μύρια, ε η εμπορική είναι στα μισά. Και αυτό που ισχύει για όλους - π.χ. στο ΔΟΥΖΕΝΗ  Δήμαρχε και αυτά που λες ΕΣΥ για εκεί  -  προφανώς ισχύουν και στην περίπτωση ΜΑΡΚΟΥ.

3. Το κτίριο είναι ημιτελές. Και η τελική αποτίμηση της αγοράς θα γίνει μόλις ξέρουμε με βεβαιότητα πόσο θα κοστίσει και πόσο χρόνο χρειάζεται για να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί προς χρήση. Διότι αν φτάσει - που θα φτάσει - τα 3 μύρια τότε αυτά τα λεφτά έφταναν ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΘΕΙ ΤΟ ΔΟΥΖΕΝΗ, που είναι και μέσα στον πολεοδομικό σχεδιασμό. Έτσι δεν είναι;

4. Η αναβάθμιση της περιοχής - στην οποία αναφέρεται ο δήμαρχος στον πανηγυρικό της ημέρας - δεν εξαρτάται από το κτίριο ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ μέσα από την πολεοδομική μελέτη και την αναθεώρηση του ΓΠΣ. 
Που αν συνεχίσουν οι μελέτες να είναι "λίθοι, πλίνθοι  κέραμοι ατάκτως ερριμμένα" τότε η περιοχή ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ αλλά θα γίνει άλλη μια περιοχή του ... Ρωμέικου.


Ο λαϊκισμός, η προπαγάνδα , ο μαυρογυαλουρισμός δεν αναβαθμίζει περιοχές. Αυτό το κάνει η πολεοδομική επιστήμη και μια πολιτική ηγεσία με στρατηγικό όραμα για την πόλη, όχι με χωροθετήσεις "Ο,ΤΙ ΚΑΤΣΕΙ".
Από το κτίριο όμως η περιοχή μπορεί ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ, αν εκεί ο δήμος μεταφέρει το δημαρχείο, έξω από κάθε πολεοδομικό σχεδιασμό.
Και όχι μόνο αυτή η περιοχή.

 5. Η αίθουσα των 250 θέσεων δεν είναι δα και αυτή που είχε ανάγκη η πόλη για να καλύψει τις ανάγκες της. Θυμίζουμε ότι οι της ΑΝΤΊΣΤΑΣΗΣ μιλούσαν παλιά (υπερβολικά όπως πάντα απέναντι στους άλλους τότενες) για ανάγκη κλειστής αίθουσας 700 ατόμων . Τώρα κάλυψε η πόλη τις ανάγκες της με μια αίθουσα 250 ατόμων;

Αυτά για όσους θέλουν να κρίνουν και δεν εντυπωσιάζονται με χάντρες ως ιθαγενείς

 ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΜΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ:

ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕI Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ - ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΜΟΥΣΕΙΟ ΝΟΜΠΕΛ" (και καλά)

ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ;;;

 ΠΡΟΣΟΧΗ! Επανέρχονται (με άλλο όνομα) οι εισπρακτικές εταιρείες...

ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ !!!
ΞΑΝΑΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ !!!

 
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΑΣ
ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ
 
Ακόμη και αν με το νέο νόμο έχει βαφτιστεί ως δήθεν εταιρεία διαχείρισης κόκκινων δανείων !!!
Γεμίζει σιγά-σιγά αγγελίες προσφοράς εργασίας το διαδίκτυο, από τις εισπρακτικές εταιρείες νέου τύπου !!!

http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/2015/12/blog-post_535.html

Σύμφωνο Συμβίωσης και η ιδεολογία της Παγκοσμιοποίησης

Ο πρόσφατος «διάλογος» – ή καλύτερα προπαγάνδα – με αφορμή το νομοθέτημα που εισήγαγε στη βουλή η δωσίλογη «αριστερή» κυβέρνηση για το «Σύμφωνο Συμβίωσης», αντανακλά στο μέγιστο βαθμό τις επιδιώξεις της Υπερεθνικής Ελίτ (Υ/Ε), αλλά και τις επιπτώσεις σε κοινωνικό/πολιτιστικό επίπεδο για τους λαούς που εντάσσονται ή είναι σε διαδικασία ένταξης στη Νέα Διεθνή Τάξη που διαχειρίζεται τη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση.

Όπως έχουμε επανειλημμένα αναλύσει, η παγκοσμιοποίηση δεν αφορά μόνο την οικονομική και κατ’ επέκταση πολιτική εξάρτηση των λαών, δηλαδή την κατάλυση της οικονομικής/εθνικής τους κυριαρχίας, αλλά ταυτόχρονα την πολιτιστική ομογενοποίηση, δηλ. την κατάλυση της πολιτιστικής κυριαρχίας. Έτσι, στην Ελλάδα όπου η «αριστερή» κυβέρνηση ξεπουλάει όποιο πλουτοπαραγωγικό πόρο και δημόσια έκταση βρει μπροστά της, ξηλώνει κάθε εργασιακό και κοινωνικό δικαίωμα και παραχωρεί τη φύλαξη των συνόρων σε εξωτερικές δυνάμεις μετατρέποντας και τυπικά την χώρα σε προτεκτοράτο, ταυτόχρονα εξαντλεί την «προοδευτικότητά» της στην… υπεράσπιση της «ιδεολογίας της παγκοσμιοποίησης». Δηλαδή, της ιδεολογίας των «δικαιωμάτων» που όχι μόνο δεν θίγουν το ίδιο το σύστημα της οικονομίας της αγοράς που καθιστά όλο το ανθρώπινο είδος προϊόν προς προσφορά και πώληση, αλλά και χρησιμοποιεί κινήματα ταυτότητας ώστε να επιβάλλει την ιδεολογία αυτή, με τη βοήθεια εκφυλισμένων μεγάλο-αστών της πολιτιστικής/μιντιακής ελίτ εν προκειμένω και όχι μόνο.

Η θεσμοποίηση της ιδεολογίας της παγκοσμιοποίησης χρησιμοποιείται εργαλειακά ώστε να αντικαταστήσει την ίδια την πολιτιστική ταυτότητα των λαών. Και αυτή αφορά από το λαϊκό θρησκευτικό αίσθημα και τη γλώσσα, ως τις ιστορικές και αγωνιστικές του αναφορές, τη μουσική και ποιητική παράδοση, εθιμοτυπικά στοιχεία κ.λπ… Η φτηνή δικαιολογία που χρησιμοποιείται είναι άλλη μια διαστρέβλωση: ο δήθεν πόλεμος μεταξύ «προοδευτικότητας και συντηρητισμού», όπου ‘προοδευτικό’ είναι ό,τι είναι συμβατό με την ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης για τα δικαιώματα και «αντιδραστικό», αν όχι και «φασιστικό» η «ρατσιστικό», ό,τι αντίκειται σε αυτή!

Όμως – ιδιαίτερα στην Ελλάδα – όταν αναφερόμαστε στο λαϊκό θρησκευτικό αίσθημα δεν αναφερόμαστε βέβαια στην ίδια τη θρησκεία, για την οποία έχουμε εκφράσει αναλυτικά τις θέσεις μας σε σχέση με τον δημοκρατικό ορθολογισμό που πρεσβεύουμε, ο οποίος είναι αντίθετος προς κάθε θρησκευτική πίστη ή ανορθολογική δοξασία. Οι θέσεις μας άλλωστε αυτές ήδη επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά με την άνοδο νέων τύπων ολοκληρωτισμού βασισμένων στη θρησκεία. (ISIS κλπ).[1] Αναφερόμαστε στο λαϊκό θρησκευτικό αίσθημα, το οποίο – είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι – έχει διαμορφώσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του λαού, ανάλογα με τις από τα κάτω αντιστάσεις σε βάθος χρόνου,[2] και παίζει συνεκτικό ρόλο με την πολιτιστική δύναμη που πηγάζει από αυτόν, που κάποτε ακόμη και από τις τάξεις της «ιεροσύνης» έχει δώσει αγωνιστές που πολέμησαν σε κρίσιμες για τον τόπο στιγμές, όπως στον αγώνα του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Αναφερόμαστε δηλαδή στο θρησκευτικό αίσθημα σαν στοιχείο της κουλτούρας μας, όπως αντίστοιχα στοιχεία είναι η γλώσσα μας, η λαϊκή μας μουσική, κλπ. Και είναι αυτή η ίδια η κουλτούρα μας που είναι άμεσος στόχος της Υ/Ε με στόχο την ισοπέδωση μας σαν λαού για να καταλήξουμε ένα είδος «Ευρωπαϊκού» χυλού, με εύκολη διαχείριση από αυτή. Σήμερα ο μόνος «αγώνας» στον οποίο μπορούν να επιδοθούν οι απολογητές των δικαιωμάτων είναι ο αγώνας της ίδιας της Υ/Ε για πολιτισμική ομογενοποίηση και για αλλοτριωμένη ιστορική μνήμη. Έτσι όταν ένας λαός έχει αλλοτριωμένη την ιστορία του, ξαναγραμμένη από τους διάφορους «Φίληδες», Φλαμπουράρηδες, «Ρεπούσηδες» κ.α. και αλλοτριωμένη την πολιτιστική του ταυτότητα είναι έτοιμος για την πλήρη ενσωμάτωσή του στην Νέα Διεθνή Τάξη της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης.

Όλη η προπαγάνδα που συνόδεψε την «προοδευτική» κίνηση του ΣΥΡΙΖΑ–η οποία δεν είναι τίποτε άλλο από την εφαρμογή αντίστοιχης νομοθεσίας που επιβάλει η Υ/Ε στα κράτη/μέλη της– συνοδεύτηκε από μια σειρά ιστορικών ανακριβειών και αντίστοιχων μυθευμάτων στηριζόμενα σε ψευτο-επιστημονικά συμπεράσματα και ηλίθιες θεωρίες που υποτίθεται υπερασπίζονται πληθυσμιακές μειονότητες, αλλά επί της ουσίας τοποθετούν το δικαίωμα στην σεξουαλική επιλογή ομοφυλοφιλικών κ.λπ. μειονοτήτων απέναντι στο υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο. Δυστυχώς παρόμοιες δήθεν προοδευτικές αντιλήψεις φαίνεται σήμερα να είναι αποδεκτές από το πλειοψηφικό κομμάτι των ομοφυλοφιλικών κοινοτήτων, οι οποίες σήμερα παίζουν σαφώς συστημικό ρόλο, ενώ πριν ακόμα δυο – τρεις δεκαετίες αποτελούσαν κοιτίδες ριζοσπαστικότητας σε πολιτικό, κοινωνικό και πολιτιστικό επίπεδο.​...
ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - 31/12/2016



ΚΑΛΗΜΕΡΑ - ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 1951 ΕΦΥΓΕ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΟΣΙΝΗΣ



ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟ "ΣΥΓΓΕΝΙΟ" ΣΤΟ  ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ...