Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Χαλάνδρι την Κυριακή 23/10 λόγω του αγώνα δρόμου της Ρεματιάς (18/10/2016)

  

Λόγω διεξαγωγής του 5ου Αγώνα Δρόμου Ρεματιάς Χαλανδρίου την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016 από τις 08:30 έως τις 12:30 θα παραμείνουν κλειστοί οι παρακάτω οδοί:
  • Αν.Παπανδρέου (από Σωκράτους έως πλατεία Δούρου)
  • Βασ.Γεωργίου (από Κολοκοτρώνη έως Αγ.Παρασκευής)
  • Κολοκοτρώνη (από πλατεία Δούρου έως Βασ.Γεωργίου)
  • Γρ.Γυφτοπούλου (από Γρηγορίου Ε’ έως Κολοκοτρώνη)
  • Α.Γκίνη
  • Κανατσούλη
  • Ηρ.Αττικού (από Γραβιάς έως πλατεία Δούρου)
  • Κ.Βάρναλη (από Γρηγορίου Ε’ έως πλατεία Δούρου)
  • Γιασεμιών (από Ακακιών έως Ροδοδάφνης)
  • Ροδοδάφνης (από Κορυτσάς έως Πολυδρόσου)
  • Κορυτσάς
  • Δάφνιδος
  • Πολυδρόσου
  • Γραβιάς

Επίσης, την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016 από τις 08:00 έως τις 11:30 απαγορεύεται το παρκάρισμα στις παρακάτω  οδούς:
  • Κορυτσάς
  • Ροδοδάφνης
  • Προφήτου Ηλία
  • Ηρώδου Αττικού (από Δάφνιδος έως Γραβιάς)
  • Γραβιάς
  • Α.Γκίνη
  • Κανατσούλη
  • Κολοκοτρώνη (από Α.Γκίνη έως Βασ.Γεωργίου)

Τέλος, θα υπάρξουν τροποποιήσεις στα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών και της δημοτικής συγκοινωνίας.

Δείτε αναλυτικά στον ακόλουθο σύνδεσμο

ΟΑΣΑ


ΤΣΑΚΙΡΗ ΞΕΚΙΝΑ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ (έχει εκεί ΟΑΕΕ άραγε;)

 

Να κλείσουν τα μπλοκάκια τους και να ιδρύσουν εταιρία στην Βουλγαρία προέτρεψε τους ασφαλισμένους στον ΟΑΕΕ, ο πρόεδρος του Οργανισμού Δημήτρης Τσακίρης.

Το περιστατικό έγινε στη Φλώρινα όπου και βρέθηκε ο κ. Τσακίρης σε ενημερωτικές συναντήσεις για τις επερχόμενες αλλαγές στο ασφαλιστικό.

Ο πρόεδρος του ΟΑΕΕ απαντώντας σε παράπονα ασφαλισμένων ότι από την 1 Ιανουαρίου θα αδυνατούν να ανταποκριθούν καθώς θα πρέπει να καταβάλλουν το 80% σε εισφορές, σημείωσε ότι όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί «ας πάρει την οικογένειά του και ας πάει στη Βουλγαρία».

Από την πλευρά του ο κ. Τσακίρης υποστήριξε ότι οι δηλώσεις του παρερμηνεύτηκαν και ότι απλώς ήθελε να καταδείξει τη «ζωηράδα και την ευρηματικότητα των Ελλήνων δεν θα πρέπει να εξαντλείται σε τρόπους εισφοροδιαφυγής και φοροδιαφυγής αλλά προς όφελος της ανάπτυξης της εγχώριας οικονομίας.


ΣΧΟΛΙΟ Α.Ν: 
 
ΝΑΙ! ..... της εγχώριας οικονομίας της ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ!
 
Μιλάμε ότι ανοίγουν την μπουκαπόρτα τους και δεν ξέρουν τι λένε ρε φίλε για να παραστήσουν τους έξυπνους!
 
ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΚΥΡΙΕ ΤΣΑΚΙΡΗ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΚΑΛΥΨΗ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ Ο ΟΑΕΕ - επειδή οφείλαμε τις εισφορές για τις υπηρεσίες που δεν μας παρέχονταν - που θα μας στείλεις και στην Βουλγαρία;


ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΟΑΣΑ - ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!

MAGIC BUS
ΒΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΟΥΤΣΟΣ ΜΑΣ!

Προσέλαβαν σου λέει μουσικό επιμελητή ΣΤΟΝ ΟΑΣΑ.

Στα λεωφορεία που πηγαίνουν τον κοσμάκη στην δουλειά του.

Στις δημόσιες συγκοινωνίες που είναι σε όλο τον κόσμο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ και πρέπει να παρέχεται όσο το δυνατόν οικονομικότερα, αν όχι δωρεάν.

ΔΩΡΕΑΝ όπως τις είχε η ΠΡΏΤΗ και ΜΟΝΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ τότε το μακρινό 1981, επί ΑΝΤΡΕΑ (μέρα που ήταν εχθές).

Όχι με τα έσοδά της να κάνεις .... εκθέσεις φωτογραφίας και να βολεύεις το κουκί. 
Μην χέσω..... 

Βόλεψαν την συντρόφισσα!
Η επαγγελματική αριστερά βολεύεται πάντα.
Είναι παντός καιρού!
Εδώ βολεύονταν όταν κυβερνούσαν οι άλλοι.
Τώρα που κυβερνάει η ίδια;
Θα πεις "έλα ρε τσίπη, δυο χιλιαρικάκια της έβγαλε ο Χρηστάρας ο Σπίρτζης της κοπέλας, πώς κάνεις έτσι;"

Αντί να κάνουν καμιά οικονομία να ρίξουν το εισιτήριο για τον κοσμάκη, μοιράζουν χρήμα αναμεταξύ τους ρε φίλε. Και είναι σπαστικό.
Και μη μου πεις "γινόταν".
ΓΙΝΟΤΑΝ αλλά τώρα έχει μισθούς Βουλγαρίας!
Δεν είναι το ίδιο, όπως και να το κάνεις.
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ!

Ο ΟΑΣΑ έβγαλε και ανακοίνωση  για να .... "απαντήσει":

"Στο ευρύτερο αυτό πρόγραμμα εντάσσονται δράσεις, όπως το Λεωφορείο Φροντίδας Αστέγων, το Λεωφορείο Υγείας, διάφορα Πολιτιστικά Δρώμενα σε σταθμούς, Διαγωνισμοί Φωτογραφίας, Εκθέσεις έργων ζωγραφικής, Εκδηλώσεις Ιστορικής και Πολιτιστικής Μνήμης κ.ά. που είτε πραγματοποιήθηκαν, είτε δρομολογούνται, είτε βρίσκονται στη φάση του σχεδιασμού». Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η οργάνωση μουσικών εκδηλώσεων και η αναπαραγωγή αρχείων μουσικής στα αστικά μέσα μεταφοράς, αξιοποιώντας τον εξοπλισμό που παρέχει τέτοιου είδους τεχνικές δυνατότητες και ήδη υφίσταται τόσο στα λεωφορεία όσο και στα τρόλεϊ. » Για το σκοπό αυτό ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε συνεργασία με μουσικό που διαθέτει άριστες περγαμηνές (διπλώματα, πτυχία, ιδιαίτερη εμπειρία) διάρκειας τριών μηνών έναντι συνολικής αμοιβής 3.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων, δηλαδή με 990 ευρώ περίπου καθαρά το μήνα για τρεις μήνες. Με τη συνεργασία αυτή θα δημιουργηθεί μια πολύτιμη υποδομή, στον τομέα αυτόν, που θα μείνει στον Οργανισμό για μελλοντική χρήση και διαρκή αξιοποίηση».

Διαθέτει - σου λέει - μουσικές περγαμηνές η συντρόφισσα, μην χέσω!

ΜΟΥΣΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ

Πάντως είμαστε μπροστά οι Χαλανδραίοι, πρέπει να το παραδεχτείς.

Εδώ στο Σουλτανάτο του Χαλά Ντερέ, επί Συμεών του Α, τον Αύγουστο σταματάει η δημοτική συγκοινωνία γιατί πάει για μπάνια ο οδηγός και δεν έχουμε έναν να τον σκατζάρει γιατί προσλαμβάνουμε .... ΗΧΟΛΗΠΤΗ με δεκάμηνη σύμβαση χωρίς δίπλωμα οδήγησης λεωφορείου.

Αν δεν ταιριάζανε να μου πεις, θα συνμπεθεριάζανε ο "δικός μας" ο Χρηστάρας, ο "φίλος και σύντροφός μας",  με τον Συμεών;

Δεν θα συμπεθεριάζανε ....

Σύντροφοι έχετε ξεχάσει που ακριβώς θέλετε να πάτε!
Ακριβώς  όπως το  λένε και οι ΤΡΥΠΕΣ !

ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΤΟ .. MAGIC BUS!


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΗΜΕΡΑ - Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΕΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ


20η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου σάς καλεί σε συνεδρίαση του σώματος, στο Παλαιό Δημαρχείο (Γρ. Γυφτόπουλου 2), την 19η Οκτωβρίου 2016, ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:30, για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010:

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

1. Καθορισμός του ύψους του ετήσιου μισθώματος το οποίο θα προσφέρει ο Δήμος στα πλαίσια συμμετοχής του στην ηλεκτρονική διαγωνιστική διαδικασία που διενεργεί το ΤΑΙΠΕΔ για τη μίσθωση του ακινήτου (ΧΕΥ 8).

2. Καθορισμός του τιμήματος αγοράς, το οποίο θα προσφέρει ο Δήμος στα πλαίσια της συμμετοχής του στην ηλεκτρονική διαγωνιστική διαδικασία που διενεργεί το ΤΑΙΠΕΔ για την αγορά ακινήτου (ΧΕΥ 9).

3. Έγκριση πρακτικών επίλυσης φορολογικών διαφορών.

4. Επιστροφή χρηματικού ποσού ως αχρεωστήτως εισπραχθέντος.

5. Λήψη απόφασης περί μη δυνατότητας υλοποίησης εργασίας με ίδια μέσα και έγκριση για παροχή υπηρεσίας με τίτλο: «Παροχή υπηρεσίας για εργασίες ελαιοχρωματισμών».

6. Λήψη απόφασης περί μη δυνατότητας υλοποίησης εργασίας με ίδια μέσα και έγκριση για παροχή υπηρεσίας με τίτλο: «Παροχή Υπηρεσίας Μηχανημάτων Έργου».

7. Έγκριση σκοπιμότητας για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΚΕΤΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ».


Θέσεις και προτάσεις του Δ.Σ. της Ένωσης Δημάρχων Αττικής για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της Τ.Α.



«Η ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ 
Μοχλός Ανάπτυξης-Κοινωνικής Συνοχής και Βελτίωσης της Ποιότητας Ζωής των Πολιτών»

Ο θεσμός της Αυτοδιοίκησης, αναφέρεται ρητά στο άρθρο 102 του Συντάγματος.

Προβλέπονται δύο (2) βαθμίδες, η Πρωτοβάθμια Αυτοδιοίκηση που σήμερα αποτελούν οι 325 Δήμοι και η Δευτεροβάθμια Αυτοδιοίκηση που αποτελούν οι 13αιρετές Περιφέρειες. Επίσης, στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι «οι ΟΤΑ έχουν Διοικητική και Οικονομική Αυτοτέλεια» και ότι «το Κράτος ασκεί στους ΟΤΑ εποπτεία που συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο νομιμότητας και δεν επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση τους».

Εκτός του Συντάγματος ισχύ, έχουν στη χώρα μας, στο πλαίσιο των συμβατικών μας υποχρεώσεων, ως κράτους μέλους της Ε.Ε., η Ευρωπαϊκή Χάρτα Τοπικής Αυτονομίας (Ε.Χ.Τ.Α.) ως και η Συνθήκη της Λισσαβώνας.

Τα τελευταία χρόνια, θεσπίστηκαν και εφαρμόσθηκαν δύο (2) βασικές «Μεταρρυθμίσεις» που αφορούσαν στο θεσμό της Τ.Α., με τις φιλόδοξες μάλιστα επωνυμίες «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» και «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», ενώ εκατοντάδες ήταν οι Νόμοι, τα Προεδρικά Διατάγματα και οι Υπουργικές Αποφάσεις σχετικά με το θεσμό.

Χαρακτηριστικό και των δύο (2) «Μεταρρυθμίσεων» ήταν ότι παράλληλα με τις συγχωνεύσεις των ΟΤΑ, προβλέποντο Οικονομικά Προγράμματα στήριξης των αλλαγών, κοστολογημένα σε 4,2 και 4,8 δις αντίστοιχα, ποσά που βέβαια ουδέποτε εκταμιεύθηκαν. Γεγονός που αποτέλεσε βασική αιτία των όποιων αστοχιών.

Δυστυχώς, παρά τις αναμφισβήτητες βελτιώσεις, που επήλθαν στη λειτουργία των ΟΤΑ, από τη Μεταπολίτευση και μετέπειτα, κυρίως ως προς το εύρος των αρμοδιοτήτων, αλλά και τη δομή τους, παρέμειναν διαχρονικά βασικά προβλήματα, που μειώνουν την αποτελεσματικότητα και τη χρησιμότητα, τού κατά το Σύνταγμα διακριτού θεσμού.

Με εξαίρεση τα θέματα της Λογοδοσίας και της Διαφάνειας, όπου ιδίως ο Καλλικράτης αλλά και οι μετέπειτα Νομοθετικές διατάξεις (π.χ. Διαύγεια, Οικονομικό Παρατηρητήριο διπλογραφικό σύστημα κλπ), ενίσχυσαν σημαντικά ένα θεσμό που ήδη από τη δομή του (Δημοτικά Συμβούλια, εγγύτητα στον πολίτη κλπ) έχει ως κυρίαρχο στοιχείο την Λογοδοσία.

Τα προβλήματα αυτά εστιάζονται κυρίως στα εξής :

ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του ΚΡΑΤΟΥΣ, που καταργεί ουσιαστικά την προβλεπόμενη ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ, με πληθωρισμό και πολυπλοκότητα κανονιστικού πλαισίου

ΠΛΗΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ από το ΚΡΑΤΟΣ με κανόνες, που, όταν και όπως θεσπίσθηκαν, ουδέποτε εφαρμόσθηκαν πλήρως, με αποτέλεσμα την αδυναμία οιουδήποτε προγραμματισμού από τους ΟΤΑ αλλά και πολλές φορές την αδυναμία παραγωγής έργου.

ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ που επιφέρει σύγχυση, καθυστερήσεις και ανασφάλεια σε αιρετούς και εργαζόμενους

ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, που επιφέρει ο μη εκσυγχρονισμός των ΟΤΑ, η ανεπάρκεια προσωπικού και μέσων κ.ά.

ΠΛΗΡΗΣ ταύτιση του Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων με τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, γεγονός που οδηγεί αναπόφευκτα σε έλλειψη οιασδήποτε μορφή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και βέβαια ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ (συνήθως χωρίς αντίστοιχη χρηματοδότηση) με συνυπεύθυνους άλλους φορείς του Δημοσίου, κάτι που δημιουργεί αλληλοεπικαλύψεις, καθυστερήσεις και βέβαια έλλειψη ανάληψης ευθύνης

ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ και ΠΛΗΘΩΡΑ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ που δρουν ανεξάρτητα μεταξύ τους, αναποτελεσματικά, με αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων, αλλά κυρίως που υπεισέρχονται σε ελέγχους σκοπιμότητας, βάζοντας εμπόδια στο έργο των ΟΤΑ

ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ που οδηγεί σε απομάκρυνση ποιοτικού πολιτικού προσωπικού

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ που εμποδίζει την ταχεία παραγωγή ώριμων μελετών για χρηματοδοτούμενα έργα

Ανεπάρκεια ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ και περιορισμένο πλαίσιο δυνατότητας, παροχής έργου από τρίτους

ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ Ο.Τ.Α που επήλθαν με τον Καλλικράτη, κυρίως λόγω ανομοιογενών χαρακτηριστικών των συνενούμενων Δήμων και των μεγάλων μεταξύ τους αποστάσεων γεγονός που αφ’ ενός στέρησε την ΕΓΓΥΤΗΤΑ στο Δημότη, αφ’ ετέρου απέτυχε στην σκοπούμενη ισχυροποίηση του Δήμου και την εξυπηρέτηση των Δημοτών.

Οι διαχρονικές αυτές παθογένειες, πηγάζουν κυρίως από μια συγκεντρωτική αλλά και κρατικίστικη αντίληψη, των εκάστοτε Διοικούντων, που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Αποτέλεσμα αυτών είναι :

Α. Η μείωση της αποτελεσματικότητας των ΟΤΑ, επομένως η ελλιπής εξυπηρέτηση του Δημότη και υποβάθμιση της ποιότητας της ζωής του.

Β. Η αδυναμία συμμετοχής των ΟΤΑ σε τοπικές, αναπτυξιακές πρωτοβουλίες, ώστε να συμβάλλουν στην άμβλυνση του μεγάλου προβλήματος της ανεργίας.

Γ. Η αποσπασματική και ελλιπής παροχή Κοινωνικού Έργου, ιδιαίτερα κρίσιμου και χρήσιμου την τρέχουσα περίοδο.
Είναι προφανές ότι την εποχή αυτή, περισσότερο από ποτέ, επιβάλλεται η ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ της ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ για το ρόλο της ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ στη ΧΩΡΑ μας.

Οι άμεσες ανάγκες-προκλήσεις για ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ-ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ και ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ της ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ των πολιτών που δοκιμάζονται σκληρά, επιβάλλουν ΑΛΛΑΓΕΣ.

Επιβάλλεται, λοιπόν, η αλλαγή του ΚΡΑΤΟΥΣ.

Αλλαγή που θα οδηγήσει σ’ ένα «ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ (ΕΠΙΤΕΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ) που θα διαχειρίζεται τις ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ-ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ-ΤΗΝ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ) ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και τις ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ώστε σταδιακά, όλες οι Δημόσιες και Κοινωφελείς λειτουργίες σε τομείς όπως π.χ. η ΥΓΕΙΑ, η ΠΑΙΔΕΙΑ, το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ κλπ να περάσουν στη δικαιοδοσία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Αυτοδιοίκησης.

Βέβαια, αυτά απαιτούν γενναία ριζική ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ, που θα πρέπει να ετοιμάζεται.

Σε κάθε περίπτωση και με το υφιστάμενο Συνταγματικό Πλαίσιο, η ΝΕΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ θα πρέπει να προβλέπει τα εξής :

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Περιορισμό του Κανονιστικού Πλαισίου από το Κράτος και ευρεία παραχώρηση αρμοδιοτήτων στα Συλλογικά Όργανα της Τ.Α., για έκδοση κανονιστικών ρυθμίσεων, προσαρμοσμένων στις ιδιαιτερότητες και προτεραιότητες κάθε ΟΤΑ (ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ).

Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας, που αφορά στους ΟΤΑ

Αναμόρφωση του Ελεγκτικού Συστήματος

Παραχώρηση είσπραξης μόνιμου πόρου στους ΟΤΑ, με εξισσοροποιητική παρέμβαση του Κράτους για τις λιγότερο προνομιούχες περιοχές, ώστε να διασφαλισθεί η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ

Επαναπροσδιορισμός ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ Κράτους-Α’βάθμιας Τ.Α.-Β’βάθμιας Τ.Α.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ των Κοινοτικών Κονδυλίων για προώθηση του Ψηφιακού Δήμου και της «έξυπνης πόλης»

Αναβάθμιση της καταστατικής θέσης των αιρετών σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα στην Ε.Χ.Τ.Α.

Συγκρότηση, οργάνωση και λειτουργία προτύπων Δημοτικών Υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες του κάθε ΟΤΑ

Σταδιακή, πλήρης παραχώρηση του συνολικού Κοινωνικού Έργου στην Πρωτοβάθμια Αυτοδιοίκηση

Καθιέρωση συστήματος αξιολόγησης δομών της Αυτοδιοίκησης, από τα Συλλογικά Όργανα και πριμοδότηση βέλτιστων πρακτικών και αποδόσεων, από τους ΚΑΠ

Καθιέρωση συστήματος αξιολόγησης υπαλλήλων της Τ.Α. από τους ίδιους τους ΟΤΑ και πριμοδότηση από το Δημοτικό Προϋπολογισμό

Καθιέρωση υποχρεωτικής επιμόρφωσης αιρετών και υπαλλήλων των ΟΤΑ

Ευρεία αξιοποίηση και ενίσχυση του Πράσινου Ταμείου για την απαλλοτρίωση ελεύθερων χώρων των ΟΤΑ, για κοινόχρηστη και κοινωφελή χρήση

Καθιέρωση μητρώου εθελοντών ανά ΟΤΑ και κινήτρων ηθικής υποστήριξης των

Ανασύσταση του θεσμού του Συμβουλίου των Νέων, με γνωμοδοτική συμμετοχή στα Δημοτικά Συμβούλια, κατά τα πρότυπα των Τοπικών Συμβουλίων

Ευρεία παροχή δυνατότητας ανάθεσης σε τρίτους (με τις νόμιμες προβλεπόμενες διαδικασίες) υπηρεσιών και έργων των ΟΤΑ, εφόσον διασφαλίζεται η αρτιότερη, ταχύτερη και οικονομικότερη εκτέλεσή τους

Σύσταση επιτροπής με έργο τη σταδιακή παραχώρηση πρόσθετων κρατικών αρμοδιοτήτων (ΔΕΚΟ και Υπηρεσιών) στις ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ (ΑΤΤΙΚΗΣ και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)

Σύσταση Επιτροπής με έργο τη σταδιακή παραχώρηση πρόσθετων αρμοδιοτήτων, Κρατικών και δευτεροβάθμιας Αυτοδιοίκησης, στους ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Ενίσχυση των Τοπικών Συμβουλίων, με αρμοδιότητες και πόρους, στους «Καλλικρατικούς» Δήμους

ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ του ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ για όσες συγχωνεύσεις προφανώς υπάρχει αστοχία στην στόχευση, σε σχέση με τα αποτελέσματα (ΙΣΧΥΡΟΙ ΔΗΜΟΙ, ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΙΣΟΡΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΡΓΑ κλπ)

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να πορευτεί στο μέλλον με νέα σύγχρονα οικονομικά εργαλεία, στη βάση της οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ, με ισχυροποίηση του θεσμικού και κοινωνικού της ρόλου, με περιορισμό της γραφειοκρατίας για την εξυπηρέτηση του πολίτη, με συμμετοχή της στην Τοπική Ανάπτυξη και ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ώστε η «ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ» να γίνει ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.


Cine ΑΡΓΩ: Προβολή της ταινίας "The Doors" - Πέμπτη 20/10 και ώρα 20:30

Το Cine ΑΡΓΩ σας προσκαλεί σε ακόμη μία ξεχωριστή
κινηματογραφική βραδιά
αυτή την Πέμπτη 20/10 και ώρα 20:30
στο Κέντρο Νεότητας Χαλανδρίου (Αντιγόνης 56 & Δαναΐδων),
στην προβολή της βιογραφικής ταινίας του Oliver Stone

"The Doors"
βασισμένη στο θρυλικό συγκρότημα και στον αξεπέραστο frontman τους Jim Morrison.

Παραγωγή: ΗΠΑ - 1991
Σκηνοθεσία: Oliver Stone
Σενάριο: Randall Jahnson, Oliver Stone
Πρωταγωνιστούν: Val Kilmer, Meg Ryan, Kyle MacLachlan, Kevin Dillon, Michael Madsen,
Billy Idol, Michael Wincott, Frank Whaley
Φωτογραφία: Robert Richardson
Μουσική: The Doors
Διάρκεια: 140 '

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


ΜΑΓΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ! ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *