Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΟΥΜΕ: 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1963! Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ ΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ .... ΠΛΑΤΕΙΑΚΙΑ ....


Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΩΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΥ 9, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ (στο fb)

Ο Γ. ΘΩΜΑΣ
Άγγελε δεν αποκλείονται τα δυο υπόγεια. 

Αποκλείεται οποιοδήποτε υπόγειο. 

Γιατί μια θεμελίωση με υπόγειο απαιτεί 5 μέτρα τουλάχιστον βάθος. 

Και όπως καταλαβαίνεις χωρίς υπόγεια, όχι Mall δεν γινόταν, του οποίου την ανοικοδόμηση απέτρεψε ως καυχιόνταν ο κ. Ρούσσος, αλλά ούτε super market.

Εδώ δυο τινά συμβαίνουν. ή μας έπιασε Kώτσους το ΤΑΙΠΕΔ (αυτούς που ψήφισαν), ή ενσυνείδητα του ξεπλύναμε ένα άχρηστο οικόπεδο, το οποίο φαντάζομαι ότι αν ήταν στην επικράτεια άλλου Δήμου και το ζητούσε να του το παραχωρήσει δωρεάν θα το παραχωρούσε. 

Σε κάθε περίπτωση όμως το Δ.Σ. όταν πριν από ένα, ενάμιση μήνα, αποφάσισε την συμμετοχή στον διαγωνισμό για αγορά, τελούσε υπό πλάνη και οδηγήθηκε σε μια απόφαση αφού απεκρύβησαν από την εισήγηση τα πραγματικά ελαττώματα που βάρυναν το ακίνητο, καθότι το γεγονός της διέλευσης του ΜΕΤΡΟ και του αποκλεισμού κατασκευής υπόγειων, αποτελεί κρίσιμο πραγματικό ελάττωμα. 

Και αυτό είναι ένα θέμα πλέον.

ΣΧΟΛΙΟ Α.Ν: Καλά εσύ είσαι caumme il faut. Εγώ θα σχολιάσω ως εξής:

 

Γ. ΘΩΜΑΣ: ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΕΥ 9 ... ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΑ 8 ΜΕΤΡΑ!



Και όσο εμείς από εδώ ψάχναμε τις νομοθεσίες - δυο βδομάδες τώρα και έχουμε μπλεχτεί σε ΦΕΚ και άρθρα- ο Γιώργος Θωμάς  που ένα μικροσπάσιμο στο πόδι του τον έχει εμποδίσει να είναι στο δημοτικό συμβούλιο τις δύο τελευταίες συνεδριάσεις  διάβασε με προσοχή την εκτίμηση που έγινε για λογαριασμό του δήμου για τον ΧΕΥ 9 και μας πήρε τηλέφωνο από την προηγούμενη βδομάδα (και εμάς και άλλους συμβούλους που δεν ξέρω αν έχω το ΟΚ να γράψουμε τα ονόματά τους).

Μας ενημέρωσε λοιπόν ο Γιώργος από την προηγούμενη βδομάδα για την πιο μεγάλη «μαϊμού» της όλης ιστορίας με την αγορά του ΧΕΥ 9.

ΕΒΓΑΛΕ ΛΑΓΟ!

Ποια είναι η μεγαλύτερη «μαϊμού»;

Ας θυμηθούμε τον βασικό ισχυρισμό του Συμέων:  «Σώνω 
την περιοχή από το να γίνει MALL” λέει και ξαναλέει στο δημοτικό συμβούλιο για να παραστήσει τον Σωτήρα στους συμβούλους του.

Θα γινόταν MALL λοιπόν στον ΧΕΥ 9 κατά τον Συμεών και εκείνος το απέτρεψε.

ΝΑΙ ΑΜΕ!
Τι ώρα; (που λέει ένας φίλος μου όταν ακούει μπούρδες).

Όπως μπορείς να δεις με τα ματάκια σου στην εκτίμηση του ακινήτου που ακολουθεί (είναι μεγάλο PDF και το ανεβάσαμε ολόκληρο στο scribd, δίπλα έχει τις δύο επίμαχες σελίδες) από την μέση, από τον άξονα του ακινήτου και μόλις στα 8 μέτρα βάθος έχει ….. ΤΡΕΝΟ!

Περνάει το ΜΕΤΡΟ ρε συ στα 8 μέτρα από κάτω!!!!

Τι MALL μωρέ μπορούσε να θεμελιωθεί εκεί;
ΙΠΤΑΜΕΝΟ;;;

Ούτε πολυκατοικία με 2 υπόγεια δεν θεμελιώνεται εκεί μωρέ.

Όχι MALL ή οποιοδήποτε μεγάλο κατάστημα που δεν θέλει …. και 1 μέτρο θεμέλια και έχει προαπαιτούμενο από το νόμο να έχει ΥΠΟΓΕΙΑ ΓΚΑΡΑΖ – δηλαδή τουλάχιστον 8 μέτρα μόνα τους κάτω.

ΤΙ ΦΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ;
ΠΟΣΟ ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ;;;
Μιλάμε για κανονική εξαπάτηση του δημοτικού συμβουλίου, όπως το λέει ο Θωμάς από την προηγούμενη βδομάδα και σήμερα μας είπε να το ξεφουρνίσουμε δημόσια!

Το Αττικό μετρό τους έχει ενημερώσει, όπως μπορείς να δεις με τα ματάκια σου: ΜΈΧΡΙ 4 ΜΕΤΡΑ μπορεί να κατέβουν κατά κατ, όταν χτίσουν.
Πάρα κάτω δεν το επιτρέπει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ γιατί θα βρουν ….. βαγόνια και ράγες.


ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ!

Μόνο για γκαράζ κάνει και άντε τίποτα χαμηλά κτίρια.

Το ακίνητο ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ για το ΤΑΙΠΕΔ και οποιαδήποτε μεγάλη επένδυση! 

Για πλάκα το έπαιρνε ο δήμος τσάμπα αν το διεκδικούσε!

Όμως το πληρώνει.
Είπαμε. ΕΓΚΛΗΜΑ ...ΣΩΤΗΡΙΑΣ!

ΚΑΠΕΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΠΕΛΛΟ Ο ΣΜΑ ΣΤΟΝ ΧΕΥ 9




ΚΑΙ ΤΩΡΑ "ΠΕΡΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ" ΚΑΙ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ (προσοχή ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ και άλλο εγκαταστάσεις στάθμευσης απορριμματοφόρων και υποδομών για την υπηρεσία καθαριότητας, ΑΛΛΟ!)

Ο νόμος 3164/2003 (ΦΕΚ 176 Α/2003) - που ευτυχώς ισχύει ακόμα - στο άρθρο 33 λέει (ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ):

1. Ολοκληρώνεται ο Περιφερειακός Σχεδιασμός Διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Περιφέρειας Αττικής με την έγκριση ως κατάλληλων, θέσεων για εγκαταστάσεις ολοκληρωμένης διαχείρισης αποβλήτων, σύμφωνα με τους όρους και τα κριτήρια καταλληλότητας που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ΄ αριθ. 114218/1997 κοινή ς υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 1016 Β), ως εξής:

Α. Βόρεια-Ανατολική Αττική:

α) θέση "Μαύρο Βουνό" Γραμματικού
β) θέση "Τρύπες" Πολυδενδρίου

Β. Νότια-Ανατολική Αττική:

α) θέση "Βραγόνι" Κερατέας - Λαυρεωτικής 

β) θέση "Λατομείο Κυριακού" Κρωπίας

Γ. Δυτική Αττική:

α) θέση "Σκαλιστήρι" Φυλής - Α. Λιοσίων Η θέση του "Λατομείου Μουσαμά", όπως αποτυπώνεται με διακεκομμένη γραμμή στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει την παρούσα ρύθμιση, εγκρίνεται ως κατάλληλη για την υποδοχή των υπολειμμάτων από τις μονάδες επεξεργασίας αποβλήτων της Δυτικής Αττικής.
β) θέση "Μελετάνι" Μάνδρας Δ. Νησιά Κύθηρα και Αντικύθηρα:

α) θέση "Λαχνός" Κυθήρων
β) θέση "Ποταμός" Κυθήρων
γ) θέση "Μύλοι" Αντικυθήρων

δ) θέση "Κόκκινος Λάκος" Αντικυθήρων Οι ανωτέρω θέσεις αποτυπώνονται με διακεκομμένη ή συνεχόμενη κόκκινη γραμμή σε αντίστοιχα τοπογραφικά διαγράμματα κλίμακας 1:5.000 και σημειώνονται σε χάρτη κλίμακας 1:100.000, που θεωρήθηκαν από τον Προϊστάμενο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας. Αντίγραφα των διαγραμμάτων και του χάρτη σε φωτοσμίκρυνση δημοσιεύονται με το νόμο αυτόν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
2. Εκτός από τη θέση στον Ελαιώνα Αττικής, για την οποία έχουν εγκριθεί περιβαλλοντικοί όροι για την ίδρυση και λειτουργία Κεντρικού Σταθμού Μεταφόρτωσης με την από 1.11.2000 απόφαση της Εκτελεστι­κής Επιτροπής του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας και της θέσης στο Σχιστό Κορυδαλλού, στην οποία έχει ιδρυθεί και λειτουργεί Κεντρικός Σταθμός Μεταφόρτωσης, εγκρίνονται ως κατάλληλες επιπλέον έξι θέσεις για την εγκατάσταση Κεντρικών Σταθμών Μεταφόρτωσης αποβλήτων στο ηπειρωτικό τμήμα της Περιφέρειας Αττικής, στις περιοχές: Ελληνικού - Αλίμου, Γλυφάδας, ΒΙΠΑ - Κηφισιάς. ΒΙΠΑ - Χαμομηλίου, Γουδιού, κόμβου Περιφερειακής Υμηττού - Καισαριανής, όπως αποτυπώνονται σε αντίστοιχα τοπογραφικά διαγράμματα κλίμακας 1:25.000 που θεωρήθηκαν από τον Προϊστάμενο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας. Αντίγραφα των διαγραμμάτων σε φωτοσμίκρυνση δημοσιεύονται με το νόμο αυτόν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

3. Για την πραγματοποίηση κάθε έργου ή δραστηριότητας που αφορά τη διαχείριση αποβλήτων στις θέσεις των προηγούμενων παραγράφων, απαιτείται η τήρηση της διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 4 παρ. 2 του Ν. 1650/1986. Η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων διενεργείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων. Εσωτερικών. Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. Πολιτισμού, Γεωργίας και Υγείας και Πρόνοιας και επέχει θέση έγκρισης κατά τις διατάξεις των άρθρων 45 και 58 του Ν. 998/1979, καθώς και έγκρισης κατά τις διατάξεις του άρθρου 10 του Ν. 3028/2002.

4. Με απόφαση του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Ν. Αττικής μετά από γνώμη του Περιφερειακού Συμβουλίου εγκρίνονται ως κατάλληλες οι θέσεις για εγκατάσταση Τοπικών Σταθμών Μεταφόρωσης.

5. Για την τροποποίηση του Περιφερειακού Σχεδιασμού Διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Περιφέρειας Αττικής, όπως ολοκληρώνεται με τις διατάξεις του άρθρου αυτού, εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά για την έγκριση και τροποποίηση των σχεδίων διαχείρισης αποβλήτων.

6. Στις δύο ζώνες προστασίας που καθορίστηκαν με το Π.Δ. της 31.8/20.10.1978 (ΦΕΚ 544 Δ΄) επιτρέπεται η κατασκευή εγκαταστάσεων διάθεσης και διαχείρισης αποβλήτων, εφόσον αυτές εντάσσονται σε σχεδιασμό διαχείρισης αποβλήτων σύμφωνα με τις διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων.
 

7. Τα έργα και οι εγκαταστάσεις διαχείρισης και διάθεσης αποβλήτων θεωρούνται, για κάθε έννομη συνέπεια, έργα υποδομής ιδιαίτερης σημασίας. Επιτρέπεται η αναγκαστική απαλλοτρίωση ακινήτων ή η σύσταση επ΄ αυτών εμπραγμάτων δικαιωμάτων για την εκτέλεση των έργων και των εγκαταστάσεων του προηγούμενου εδαφίου. Ο σκοπός αυτών των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων θεωρείται δημόσιας ωφέλειας, χαρακτηρίζονται κατεπείγουσες και μείζονος σημασίας και κηρύσσονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας υπέρ του φορέα διαχείρισης αποβλήτων ή υπέρ του Δημοσίου και με δαπάνη του υπέρ ου η απαλλοτρίωση ή άλλου προσώπου που ορίζεται με την πράξη κήρυξης.

Οι διατάξεις των παραγράφων 2, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 του άρθρου 6, των παραγράφων 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 και 9 του άρθρου 7, των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 8 και των άρθρων 9, 10, 11, 12 και 13 του Ν. 2730/1999 όπως ισχύουν κάθε φορά, εφαρμόζονται αναλόγως και στις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις ακινήτων που κηρύσσονται κατ΄ εφαρμογή της παραγράφου αυτής.
  

8. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας μπορεί να τροποποιείται το σχέδιο διαχείρισης στερεών αποβλήτων με τον ορισμό άλλου ή άλλων Δήμων ή Συνδέσμων Δήμων και Κοινοτήτων ως φορέων διαχείρισης.
  

9. Αν ο φορέας διαχείρισης δεν προβαίνει στην υλοποίηση του σχεδίου διαχείρισης, μέσα στις προθεσμίες που ορίζονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση του σχεδίου καθίσταται η οικεία Περιφέρεια.

10. α) Για την εγκατάσταση μονάδων εναλλακτικής διαχείρισης συσκευασιών και άλλων προϊόντων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2939/2001 (ΦΕΚ 179 Α΄), εκτός από τις θέσεις που εγκρίνονται ως κατάλληλες με τα σχέδια διαχείρισης στερεών αποβλήτων, ως κατάλληλες θεωρούνται και οι θέσεις που εμπίπτουν σε περιοχές στις οποίες επιτρέπεται, από τις ισχύουσες κάθε φορά πολεοδομικές διατάξεις, η εγκατάσταση βιομηχανικών ή βιοτεχνικών μονάδων της ίδιας κατηγορίας με αυτή των μονάδων εναλλακτικής διαχείρισης.

β) Στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 12 του Ν. 1650/1986 αντί "και περιφερειακό" τίθεται "ή περιφερειακό".


ΔΗΛΑΔΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ:

Οι ΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ είναι χωροθετημένοι από το 2003 ενώ για τους τοπικούς η διαδικασία έγκρισης περιγράφεται με απόλυτη σαφήνεια.

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΙΔΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ!

ΣΥΓΝΩΜΗΝΗ,

Ο Υπουργός - πολύ περισσότερο ο υπηρεσιακός -  ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ, όπου του έρθει, καλοί μας ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ (όπως έρχεσαι);

Το ΦΕΚ που δίνει χρήσεις ΣΜΑ στον ΧΕΥ 9 ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ!

Έίναι αρμοδιότητα του ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ να υπογράψει τέτοιες χρήσεις ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ και ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΔΝΑ!

ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ, όχι ο "παράνομος" ακατανόμαστος!

ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;;;

ΕΙΝΑΙ!

Αυτά προς το παρόν!!!!

Τα άλλα μετά τον .... οριστικό υπερθεματιστή!

ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΧΕΥ 9


 Σήμερα θα κάνουμε μάθημα.

Εν όψει της λήξης της ηλεκτρονικής δημοπρασίας του ΤΑΙΠΕΔ για ένα ακίνητο το οποίο ο δήμος θα διεκδικήσει με προσφορά και πανηγυρίζει ο Συμεών και τα καθεστωτικά παπαγαλάκια που έχουν αναλάβει να σε πείσουν ότι τα έκαναν καλά και συνετά και πως εμείς είμαστε "παράνομοι".

Από αυτά που θα αναδείξουμε ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι εκτός του Συμεών ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΕΑ.

Η εκτίμησή μου αυτή ενισχύθηκε στην προτελευταία συνεδρίαση του ΔΣ που ήμουν παρών όταν ο "σύμβουλος" του δημάρχου - εκείνος ο παντογνώστης που μας έκανε αγωγή - την ώρα που μίλαγα πετάχτηκε για να μου κάνει "μπόουλινγκ" (στην παλιοπ..... θα κάνει μπόουλινγκ ο άσχετος, τες πάντων) και μου είπε "δεν ισχύουν αυτά που λέτε, τις χρήσεις (ΤΩΝ ΧΕΥ) να τις δείτε το Γενικό Πολεοδομικό του Χαλανδρίου" (ο ακροβάτης).

Δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι παίζεται και λένε .... αυτά που λέγανε πριν 20 χρόνια στην Ακροβασία.

Ας πάρουν λοιπόν το τεφτεράκι τους να κρατήσουν σημειώσεις.
Το ΙΕΚ ΠΛΑΤΕΙΑ αρχίζει το μάθημα, που θα αποδείξει ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥΣ.

ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ λοιπόν με τα άρθρα 32 και 33 (ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ) του ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ νόμου 4269/2014 της κυβέρνσης Σαμαρά. 

Αυτό το νόμο - αίσχος για την αυτοδιοίκηση τον υπογράφουν πολλοί συναρμόδιοι τότε υπουργοί.

Και ως υπουργός Εσωτερικών τον υπογράφει ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ;
Μα ο Αργύρης Ντινόπουλος, πολιτικός μέντορας της Γενικής Γραμματέως του Δήμου Χαλανδρίου, τα έχουμε πει εδώ και καιρό αυτά.

Από το διοικητικής μεταρρύθμισης ο σημερινός αρχηγός της αξ. αντιπολίτευσης και από το ΠΑΣΟΚ ο Γιάννης Μανιάτης, τότε Υπ. Περιβάλλοντος.

ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 32 και 33 - ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ:

Ο νόμος αυτός ουσιαστικά θεσμοθετεί την δυνατότητα της κεντρικής διοίκησης (και κατ' επέκταση της κομαντατούρ) να ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ ό,τι θέλει στην αυτοδιοίκηση σχετικά με τον πολεοδομικό σχεδιασμό.
Καμία έκπληξη αν δεις ποιοι πολιτικοί ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ υπογράφουν.(Διότι ΟΚ να τον σκίζουμε στην κριτική τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά να βλέπουμε νκαι αυτά για να μην ξεχνιόμαστε)

Κάθε αναφορά λοιπόν των διοικούντων τον δήμο στο παρελθόν του δήμου σχετικά με τα πολεοδομικά θέματα, είναι απολύτως ΓΕΛΟΙΑ αφού πλέον τα .... παλιά δεν ισχύουν, όπως θα καταλάβεις αν διαβάσεις το νόμο αυτό.

Ας το περιορίσουμε όμως το πράγμα μόνο σε όσα αφορούν στενά τον καθορισμό χρήσεων Σταθμού Μεταφόρτωσης που καπέλωσε ο υπηρεσιακός υπουργός ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ (την υπουργική απόφαση που δίνει χρήσεις ΣΜΑ στον ΧΕΥ 9 με τα σχετικά της την έχουμε ανεβάσει στο sribd για να μην ψάχνεσαι: https://www.scribd.com/document/317586326/%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%91-18%CE%92#from_embed 

Αρθρο 32. Κύριο οδικό δίκτυο πόλεων (ΚΟΔ)  

1. Στα οικόπεδα που έχουν πρόσωπο στο κύριο οδικό δίκτυο των πόλεων δύνανται να καθορίζονται οι παρακάτω χρήσεις:
1.1. Κατοικία
1.2. Πρεσβείες
1.3. Κοινωνική πρόνοια
1.4. Εκπαίδευση πλην τριτοβάθμιας
1.5. Άθληση πλην μεγάλων αθλητικών εγκαταστάσεων
1.6. Πολιτισμός
1.7. Θρησκεία
1.8. Γραφεία
1.9. Εμπορικά καταστήματα
1.10. Αρτοποιεία
1.11. Καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών
1.12. Εστίαση, σνακ μπαρ, καφετέριες, αναψυκτήρια και γενικά καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στο χώρο της εστίασης - αναψυχής, εκτός των κέντρων διασκέδασης
1.13. Στάθμευση (Γήπεδα και κτίρια στάθμευσης οχημάτων μέχρι 3,5 τόνους)
1.14. Ξενοδοχεία
1.15. Περίθαλψη: Πρωτοβάθμια περίθαλψη, Μονάδες Αιμοκάθαρσης και Ιδιωτικές Κλινικές άνευ νοσηλείας.

Στην παράγραφο 11 λοιπόν -η οποία προστέθηκε στο άρθρο 33 του 4269/14 με την παρ. 34 του 28 του Ν. 4280/2014 ΦΕΚ Α' 159/8 - 8 -2014 λέει:

"Ο καθορισμός ή η τροποποίηση χρήσεων γης επί δημοσίων ακινήτων τα οποία υπάγονται στο πρόγραμμα αξιοποίησης της ιδιωτικής περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου γίνεται σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις διαδικαστικού και ουσιαστικού περιεχομένου, που το διέπουν. Κατά την έγκριση, αναθεώρηση ή τροποποίηση των οικείων για τα πιο πάνω ακίνητα σχεδίων χρήσεων γης και εν γένει πολεοδομικών σχεδίων, μπορεί να αντιστοιχίζονται ή και να προσαρμόζονται οι προβλεπόμενες χρήσεις γης του από 23.2/6.3.1987 προεδρικού διατάγματος (Δ' 166) προς τις κατηγορίες και το περιεχόμενο των χρήσεων γης του παρόντος.


Στην παράγραφο 12 - η οποία δεν υπάρχει στο link στο TAXHEAVEN διότι προστέθηκε με άρθρο 29 Ν. 4315/2014, ΦΕΚ Α 269/4-12-2014 (πολυνομία για να μην ξέρει κανείς τι είναι νόμιμο και τι παράνομο, ΕΛΛΑΔΑΡΑ των άλλων που δεν είναι σαν αυτούς που είναι τώρα γιατί οι άλλοι θέλουν να φτιάξουν την χώρα και αυτοι την χαλάνε) λέει:

12. Από τη δημοσίευση του παρόντος στα οικόπεδα που βρίσκονται σε περιοχές του άρθρου 8 του από 23-2-1987 προεδρικού διατάγματος (Δ' 166) και έχουν ορισθεί χρήσεις με προεδρικά διατάγματα, που έχουν εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση του νομοθετικού διατάγματος της 17-7-1923 και του άρθρου 4 παρ. 1 του ν. 1577/1985, ως ισχύει, επιτρέπονται και οι χρήσεις του άρθρου 19 του παρόντος."

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ;

Στο Βασικό Οδικό Δίκτυο ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ , όπου υπήρχε αμιγής κατοικία οι χρήσεις επιτρέπεται να γίνουν ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ (άρθρο 32) και σε κάποιες περιπτώσεις επιτρέπονται και ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ χρήσεις του άρθρου 19.

Και για τα κτίρια του ταμείου της "Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου" (άκου ρε φίλε ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, τες πάντων) οι χρήσεις δίνονται σύμφωνα με τις ιδιαίτερες διατάξεις που τα διέπουν δηλαδή ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ (χωρίς πολλές δημοκρατίες δηλαδή) ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ - τουλάχιστον - ΣΤΑ ΟΡΙΑ του νόμου αυτού!!!!

Όχι ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή!

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ: Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΧΕ - δυστυχώς -  ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΧΕΥ 9 με ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ στον ΧΕΥ 9.
Ούτε βιοτεχνίας, ούτε βιομηχανίας, ούτε .... κλπ!
Δεν προβλέπονται τέτοιες χρήσεις ούτε στο ΑΡΘΡΟ 32, ούτε στο άρθρο 19!

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΚΑΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ και ο Συμεών ΑΔΡΑΝΗΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ!

Και δεν είναι μόνο αυτά - διότι στην Ελλάδα για να διαβάσεις έναν νόμο πρέπει να κάνεις .... διατριβή. Υπάρχει και ο νόμος 4389/2016 (μεταγενέστερος ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ), στο ΦΕΚ Α/27-5-2016 (Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις.) (!!!!!!) - που καταργεί τα άρθρα από 14 έως 33 (!!!!!) αυτού του νόμου!

Άρα αντίο σας η υπουργική απόφαση του 2015!

ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ;

Πώς θα μπορούσε όμως να δοθεί νόμιμα η χρήση του Σταθμού Μεταφόρτωσης στον ΧΕΥ 9;

Ποια είναι η νόμιμη διαδικασία;

ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ!

Για να μαθαίνουν και οι ..... νόμιμοι που μας λένε εμάς παράνομους.

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ που εξασφαλίζει συνθήκες βιωσιμότητας - αειφορίας στην πόλη και ποιοι με την ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ της μνημονιακής εξουσίας.

Στις 26 Σεπτεμβρίου ο Νταβίας έκανε αυτή την αίτηση! Καμία απάντηση μέχρι τώρα!

Παρακαλώ να μου χορηγήσετε αντίγραφο του υπ. αριθμ. πρωτοκόλλου 16896/2015 εγγράφου του Δημάρχου Χαλανδρίου με θέμα “Καθορισμός Χρήσεων Γης στην Λ. Ηρακλείτου” το οποίο εστάλλη  στο Γραφείο του Αν. Υπουργού ΠΑΠΕΝ (πρωτ. εισαγωγής υπουργείου 2006/15-6-2015).
Το έγγραφο μου είναι απόλυτα απαραίτητο για την άσκηση των καθηκόντων μου ως δημοτικού συμβούλου Χαλανδρίου.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ
τηλ.: 2106842882
(Αρ. Πρωτ. 27770/26-9-2016)

ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΝΔ. ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕ 18% ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΡΙΤΑ ΤΩΝ ΕΔΡΩΝ!