Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Ο ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ ΑΜΟΛΑΕΙ ΑΕΤΟ ΣΤΟΝ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ


Στον Συνοικισμό λοιπόν γίνεται το πείραμα.

Το πείραμα του "συμμετοχικού προϋπολογισμού".

Γελάνε και τα πλακάκια της Μικράς Ασίας και της Χρυσοστόμου Σμύρνης. ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ speaking!

Η Συντονιστική Επιτροπή των 10 εκλεγμένων από τους 121 χώρισαν την αρχική περιοχή στην οποία είχε απευθυνθεί ο Συμεών σε 3 για να ξανακάνουν 3 συνελεύσεις ανα μικρότερη γειτονιά του Συνοικισμού και ίσως να βγάλουν  3 Συντονιστικές Επιτροπές.

"Και τώρα, αν πάω σε αυτή τη συνέλευση που μας καλούν πόσα λεφτά  αναλογούν από τον συμμετοχικό προϋπολογισμό σε κάθε γειτονιά" με ρώτησε κάτοικος της περιοχής, βέρος συνοικισμιώτης εχθές που αμολάγαμε αετό με την Ντόλυ.

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ;;; με ρώτησε!

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΤΕ ΜΕΓΑΛΕ!

Τα 150 χιλιάρικα θα φαγωθούν σε γραμματόσημα για να στέλνουν επιστολές για τις γενικές συνελεύσεις (δηλαδή έντυπο προπαγανδιστικό υλικό του Συμεών).

Αν για κάθε συνέλευση ο δήμος πληρώνει ταχυδρομικά για 6 χιλιάδες επιστολές - και τώρα θα κάνουν 3 - ε τι νομίζεις ότι θα μείνει για τον Συνοικισμό.

Αλλά μου είπε κάτι πολύ ενδιαφέρον πραγματικά σχετικά με τις συμμετοχές στην συντονιστική επιτροπή.

ΚΑΛΕ ΠΟΙΑ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ 121 ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ;;;

ΞΕΡΕΤΕ;;;

Δεν ξέρετε έτσι;

Λοιπόν τώρα που μιλάει ο ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ θα βγάλει το λαλίστατο γραφείο τύπου μια ανακοίνωση με τα μέλη της επιτροπής για να μας ενημερώσει επίσημα. Έτσι δεν πρέπει;;;

Άργησε λίγο - βέβαια - αλλά θα μας ενημερώσει το γραφείο σουλτανικής προπαγάνδας.

Άμα δεν μας ενημέρωσει θα σου πω εγώ, μην ανησυχείς. Αλλά πρώτα θα τους αφήσουμε ακόμα λίγο να κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους νομίζοντας ότι δεν φαίνονται.


ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ!

Δεν θα ασχοληθούμε και εμείς με αυτό το τραγικό δυστύχημα με το οποίο ασχολούνται όλοι.

Θα ασχοληθούμε με το βίντεο από την κάμερα ασφαλείας και την διαρροή του.

Πάλι ο τύπος φταίει, στην χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα για τους περισσότερους.

Δεν υπάρχει αυτό ρε φίλε!

ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑ VIDEO ενός τραγικού δυστυχήματος, ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΙΈΡΡΕΥΣΕ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ, ....φταίει ο τύπος που το υλικό που βρέθηκε στα χέρια του το δημοσιοποίησε!

Κατά την γνώμη δηλαδή ιθαγενών τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης έπρεπε να έχουν το υλικό αλλά να μην το δημοσιοποιήσουν.
 
Βρήκαν ευκαιρία όλοι όσοι θεωρούν ότι οι περιοριστικές πολιτικές - δηλαδή η ενίσχυση ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ - ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΥ - είναι η λύση κάθε προβλήματος της λαβωμένης κοινωνίας μας να επιτεθούν ....στον αγγελιοφόρο.

Δύο κατηγοριών τύποι είναι αυτοί που φωνασκούν κατά του τύπου για την δημοσιοποίηση του βίντεο: Είτε αφελείς πολιτικά απαίδευτοι - ακόμα κα άκοντες κρυφοφαστίστες μπαμπουίνοι (δεν το ξέρουν ακόμα ότι είναι φασίστες ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΕΤΟΙΟΙ, ζουν ανάμεσά μας) ή - το χειρότερο - καθεστωτικά τσιράκια, που παρεμβαίνουν με κατά παραγγελία ποσταρίσματα υπέρ των αφεντικών τους για να μην αφήσουν τον ΠΟΛΙΤΗ να βγάλει τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ για τις ευθύνες της διαρροής, τους πραγματικά υπευθύνους.

Σε εκείνους δηλαδή που έχουν αναλάβει με εργολαβία  ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΠΑΜΠΟΥΪΝΩΝ, την ευθύνη της διαχείρισης του υλικού που καταγράφουν οι κάμερες ασφαλείας.

Και κανένα ποστ, κανένα άρθρο,  μέχρι τώρα δεν είδα που να ζητάει ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ προστασίας του υλικού των καμερών, ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ και όχι του αντικείμενο εμπορικών συναλλαγών με δημοσιογραφικά και εκδοτικά συμφέροντα!

ΒΛΕΠΕΙΣ για τους τσάτσoυς του συστήματος είναι πιο βολικό και προσοδοφόρο (με την ευρύτερη έννοια), να ζητούν να πληρώνει όλες τις στρεβλώσεις Ο ΠΟΛΙΤΗΣ - με περιορισμό των δικαιωμάτων του - ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ  -  παρά ο ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ τσάτσος του συστήματος που πληρώνεται για να προστατεύει το υλικό καταγραφής για λογαριασμό των αρχών προστασίας του πολίτη και το πουλάει.

ΠΟΙΟΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ......

ΥΓ: Το άρθρο το έγραψα εχθές. Σήμερα το πρωί άκουσα ότι διατάχθηκε ΕΔΕ για την διαρροή και ότι υπεύθυνη για την διατήρηση του υλικού ήταν η Τροχαία Φθιώτιδας. Για να δούμε, θα βγάλει τίποτα η ΕΔΕ ή θα κρυφτούν τα αποτελέσματά της ως επτασφράγιστα μυστικά; 


Ν. ΚΟΜΠΟΤΗΣ: EΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ




ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ - Νέα κυκλοφορία: Δημήτρης Χριστοδούλου «Ελ Ντάμπα»

 
 
Δημήτρης Χριστοδούλου
Ελ Ντάμπα
ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ
ISBN: 978-618-5010-78-2, σελίδες: 162, μέγεθος: 14x21εκ.

Eπανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μετρονόμος το μυθιστόρημα του Δημήτρη Χριστοδούλου «Ελ Ντάμπα».

Η Ελ Ντάμπα υπήρξε ένα από τα δεκάδες στρατόπεδα που «φιλοξένησαν» κατά τη διάρκεια του Β´ Παγκόσμιου Πολέμου χιλιάδες Έλληνες. Το ιδιαίτερο σ’ αυτό όμως είναι ότι πρόκειται για φυλάκιση 10.000 Ελλήνων πολιτών από τους Άγγλους «συμμάχους» κατά τη διάρκεια των «Δεκεμβριανών», που με την ανοχή της «σκιώδους» κυβερνήσεως του Γεωργίου Παπανδρέου έδρασαν σαν κυρίαρχοι στη χώρα. Ο ποιητής Δημήτρης Χριστοδούλου, που την έζησε όπως και χιλιάδες άλλοι, δίνει με τη διάσταση του «μύθου» το βάθος και την τραυματική εμπειρία των φυλακισμένων.


***
Ο Δημήτρης Χριστοδούλου (4 Απριλίου 1924 - 5 Μαρτίου 1991) γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και παρακολούθησε μαθήματα στο τμήμα οικονομικών επιστημών της Παντείου Σχολής. Κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής έγινε μέλος του ΕΑΜ και το 1944 κρατήθηκε από τους άγγλους στο στρατόπεδο Ελ Ντάμπα στην Αίγυπτο. Κατά τη διάρκεια της απριλιανής δικτατορίας έζησε αυτοεξόριστος στο Παρίσι.

Στη λογοτεχνία πρωτοεμφανίστηκε το 1952 με τη δημοσίευση του ποιήματος «Νυχτοφύλακες» στο περιοδικό Μακεδονικά Γράμματα και το 1954 κυκλοφόρησε η ομώνυμη πρώτη ποιητική συλλογή του. Ασχολήθηκε επίσης με την πεζογραφία , το θέατρο και τη στιχουργική. Πολλά έργα του μεταφράστηκαν στα αγγλικά, γαλλικά, ολλανδικά και σουηδικά.

«Αντιπροσωπευτικό ποιητή της γενιάς του» χαρακτηρίζει ο Τάσος Λειβαδίτης τον Δημήτρη Χριστοδούλου σε κριτική του για το βιβλίο «Οι προμάχοι» (Εφημ. Αυγή, 3.3.65). Σημειώνει πως μια σοβαρή αρετή των στίχων του είναι το «έντονα ρυθμικό στοιχείο, πολύ προσωπικό εξάλλου».

Αυτό που έκανε ευρύτερα γνωστό και αγαπητό τον Δημήτρη Χριστοδούλου είναι τα τραγούδια του. Τα ποιήματά του που έγιναν τραγούδια αρχής γενομένης το 1960 με τον Μίκη Θεοδωράκη. Στη συνέχεια στίχους του μελοποίησαν, ο Γιώργος Ζαμπέτας, ο Μάνος Λοΐζος, ο Σταύρος Ξαρχάκος, ο Νίκος Μαμαγκάκης, ο Χρήστος Λεοντής, ο Γιάννης Μαρκόπουλος, , ο Λίνος Κόκοτος, ο Μίμης Πλέσσας, ο Ζορζ Μουστακί κ.ά.

Ο Κώστας Μυλωνάς στο βιβλίο του «Ιστορία του ελληνικού τραγουδιού» (εκδ. Κέδρος) μεταξύ άλλων γράφει: «Ποιητής της μεταπολεμικής γενιάς ο Δημήτρης Χριστοδούλου με ποιητικό και πεζογραφικό έργο πλούσιο και αξιόλογο, έγραψε έναν αρκετά σημαντικό αριθμό τραγουδιών που τα χαρακτηρίζει η ποιότητα και το στιχουργικό ήθος. Μολονότι ως ποιητής έχει προχωρημένη γλώσσα οι στίχοι που έγραψε για να γίνουν τραγούδια είναι εντελώς απλοί κι αυτό δείχνει τον άνθρωπο ο οποίος γνωρίζει τη φόρμα τραγούδι, η οποία πρέπει να εκπληρώνει τις αναγκαίες και κατάλληλες προϋποθέσεις για να λειτουργήσει σωστά και άμεσα».

Μερικοί τίτλοι απ΄ τα τραγούδια του: «Καημός», «Βράχο βράχο», «Παράπονο», «Γωνιά – γωνιά» «Βραδιάζει» (με τον Θεοδωράκη), «Δεν έχει δρόμο να διαβώ», «Με το βοριά» «Ξημερώματα», «Μεσάνυχτα που να σε βρω», (με τον Ζαμπέτα), «Ποιος δρόμος» με τον Μαρκόπουλο), «Ωραίος που είσαι αυγερινέ» (με τον Ξαρχάκο), «Μια καλημέρα», «Δώδεκα παιδιά» (Με τον Λοΐζο), «Γεννήθηκα σε μια στιγμή, «Να΄ταν η ζωή τραγούδι» (με τον Κόκοτο), «Κράτα το φιλί» (με τον Πλέσσα), «Ο μέτοικος» (με τον Μουστακί).



Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *