Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

Το πρόγραμμα Ανακύκλωσης Χαρτιού «Έλα στον κύκλο μας» του ΕΔΣΝΑ στο «Βριλήσσια Street Volley Kids Event»



 

Ο ΕΔΣΝΑ συμμετείχε την Κυριακή 2 Απριλίου, στο «Βριλήσσια Street Volley Kids Event» που διοργάνωσε ο Δήμος Βριλησσίων. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν σε συνδυασμό με τις αθλητικές δραστηριότητες, να ενημερωθούν γονείς και παιδιά για τα προγράμματα ανακύκλωσης.

Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του ΕΔΣΝΑ, μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν λεπτομέρειες για το πρόγραμμα Ανακύκλωσης χαρτιού «Έλα στον κύκλο μας» και τα πλεονεκτήματα του, ενώ έπαιρναν μαζί τους έντυπο και ηλεκτρονικό ενημερωτικό υλικό. Τα παιδιά παίζοντας το ηλεκτρονικό παιχνίδι του «Χαρτοφάγου» σε μεγάλη οθόνη touch screen, διασκέδαζαν μαθαίνοντας πως διαχωρίζονται τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα.

Στο περίπτερο του ΕΔΣΝΑ ήταν η Περιφερειακή Σύμβουλος και μέλος της ΕΕ του ΕΔΣΝΑ Σοφία Κορωναίου με την προϊσταμένη του τμήματος ανακύκλωσης Μίνα Σταματοπούλου, ενώ μεταξύ άλλων το επισκέφθηκαν ο Δήμαρχος Βριλησσίων Ξένος Μανιατογιάννης και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος Αλέξης Μαυραγάνης.

Ο Δήμος Βριλησσίων είναι από τους πρώτους δήμους που συμμετέχει στο επιτυχημένο πρόγραμμα Ανακύκλωσης Χαρτιού «Έλα στον κύκλο μας», που υλοποιεί ο ΕΔΣΝΑ και η Περιφέρεια Αττικής, σημειώνοντας ήδη πολύ θετικά αποτελέσματα και προοπτικές για το μέλλον.


BAZAAR ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ




FRAPORT ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟI «ΑΠΟΙΚΙΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ












Του Γεωργίου Παπασίμου
Δικηγόρου
Site: http://www.gpapasimos.gr/
Twitter: @PapasimosG

Οι «θανατηφόρες» λεπτομέρειες της πώλησης των δεκατεσσάρων αεροδρομίων στην Γερμανικών κρατικών συμφερόντων Fraport, όπου η τελευταία θα δανειστεί ένα δις ευρώ για την εξαγορά τους, με την ALPHA BANK να της δανείζει περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ, με χρήματα, ουσιαστικά, του Ελληνικού Δημοσίου, αφού η τράπεζα αυτή έχει, έως τώρα, ανακεφαλαιοποιηθεί τρεις φορές, επαναφέρουν στο προσκήνιο τους μηχανισμούς «αποικιοποίησης» της Ελλάδας.

Είναι, πραγματικά, εντυπωσιακό και δεν απαντάται συχνά σε στοιχειωδώς σοβαρές Χώρες, την ώρα, που οι τράπεζες έχουν επιβαρύνει άμεσα το δημόσιο χρέος με το ποσό των 43 δις και εκκρεμούν άλλα 90 δις για εγγυήσεις, που έχει δώσει το Ελληνικό Δημόσιο, μεγάλο μέρος του «τιμήματος» της εξαγοράς των αεροδρομίων να δίδεται από Τράπεζα, που έχει κεφαλαιοποιηθεί με χρήματα του Ελληνικού Λαού.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση είναι καταστροφική για την Χώρα μας και από κάθε άλλη πλευρά, αφού το μοναδικό επιχείρημα υπέρ των θιασωτών της είναι ο απαραίτητος εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων, που, αποδεδειγμένα, είναι σήμερα κερδοφόρα. Ο εκσυγχρονισμός, όμως, αυτός θα μπορούσε να γίνει από το Ελληνικό Δημόσιο, με κεφάλαια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, όπως έπραξε, ήδη, η Fraport, που εξασφάλισε 280 περίπου εκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό τους !!!

Πέραν της μεγάλης στρατηγικής σημασίας ορισμένων εξ αυτών των αεροδρομίων για την ίδια την ασφάλεια της Χώρας, από αντικειμενικούς υπολογισμούς προκύπτει, ότι ουδέν όφελος σχεδόν επί των οικονομικών δεδομένων θα προσφέρει στο Ελληνικό Δημόσιο η ιδιωτικοποίηση αυτή. Ακόμα και αν παραμείνουν τα κέρδη των αεροδρομίων στα σημερινά επίπεδα, που είναι περίπου 150 εκατομμύρια το χρόνο, στα σαράντα χρόνια της παραχώρησης θα απέφεραν στο Δημόσιο 7,5 δις ευρώ περίπου, έναντι του ποσού των 8 δις, που υπολογίζεται ότι θα εισπράξει το Δημόσιο από το «τίμημα», στο οποίο, όπως προαναφέρθηκε, συμμετέχει με δανεισμό Ελληνική τράπεζα και το ενοίκιο, που θα καταβάλλει.

Είναι βέβαιο, όμως, ότι το Ελληνικό Δημόσιο θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά τα έσοδά του, εάν προχωρούσε σε λειτουργικό εκσυγχρονισμό αυτών των αεροδρομίων, αφού ορισμένα εξ αυτών, όπως της Σαντορίνης, Κέρκυρας, Ρόδου, Κω κ.λπ., αποτελούν τουριστικά «φιλέτα» παγκοσμίων προδιαγραφών.

Όμως, πέραν της οικονομικής διάστασης ως προς τα έσοδα, υπάρχουν κρίσιμα «μελανά σημεία» της σύμβασης παραχώρησης, που καταδεικνύουν το υψηλό επίπεδο «αποικιοποίησης» της Ελλάδος, με ευθύνη του πολιτικού προσωπικού εξουσίας και της «θλιβερής» οικονομικής «παρασιτικής» ολιγαρχίας της Χώρας, όπως: Η επιδότηση για τα ζημιογόνα αεροδρόμια, που βρίσκονται σε μικρότερα και μακρινά νησιά, δεν θα βαρύνει την Fraport, όπως είχε, αρχικά τουλάχιστον, αναγγελθεί, αλλά το Ελληνικό Δημόσιο. Τεχνικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο παραχωρεί τυπικά τα αεροδρόμια, έχει ορισθεί η εταιρία Lufthansa Consulting Ltd, η οποία, ως επίσης κρατική Γερμανική εταιρία, έχει πρόδηλη σύγκρουση συμφερόντων, που μόνο σε τριτοκοσμικές αποικίες μπορεί να συναντήσει κανείς. Το Ελληνικό Δημόσιο, επίσης, ανέλαβε την καταβολή των αποζημιώσεων για τις καταγγελίες εταιριών, που στεγάζονται σήμερα στα αεροδρόμια, καθώς και την αποζημίωση των εργαζομένων, που θα απολύσει η Γερμανική εταιρία. Τέλος, το Ελληνικό Δημόσιο ανέλαβε την κάλυψη των μελετών των περιβαλλοντικών όρων για την επέκταση των αεροδρομίων, καθώς και το κόστος καθυστέρησης, σε περίπτωση ανεύρεσης αρχαιολογικών θησαυρών.

Πρόκειται, αναμφισβήτητα, για μία τραγελαφική ιδιωτικοποίηση, σε βάρος των πραγματικών συμφερόντων της Ελλάδος, με «έντονο άρωμα αποικιοκρατικών ρυθμίσεων», η οποία, μάλιστα, καταχρηστικά ονομάζεται «ιδιωτικοποίηση», αφού, επί της ουσίας, η Fraport ανήκει στο ευρύτερο Γερμανικό Δημόσιο.

Η συγκεκριμένη σύμβαση (που δεν είναι, δυστυχώς, μία εξαίρεση) «φωτογραφίζει», με ευκρινή τρόπο, τους μηχανισμούς «αποικιοποίησης» της Ελλάδος στην σύγχρονη μνημονιακή της κηδεμονία, που έχουν αρχή, μέση και τέλος, δηλαδή, βίαιη εσωτερική υποτίμηση, υπερχρέωση των κρατικών εταιριών (βλέπε ΔΕΗ), κατάρρευση των κρατικών δομών μετά από επτά χρόνια αποτυχημένων μνημονιακών πολιτικών και, στο τέλος, εξαγορά ή παραχώρηση εθνικού πλούτου «αντί πινακίου φακής», σε ιδιώτες εκπροσώπους των δανειστών ή ακόμα απευθείας και στο Γερμανικό Δημόσιο, όπως εν προκειμένω, με την Fraport.


Το Cine ΑΡΓΩ προβάλει την ταινία "Ο τελευταίος πειρασμός", την Πέμπτη 6 Απριλίου



Το CineΑΡΓΩ, συμμετέχει στο Έτος Νίκου Καζαντζάκη
και σας προσκαλεί αυτή την Πέμπτη 6 Απριλίου, ώρα 20:30
στο Κέντρο Νεότητας Δήμου Χαλανδρίου
(Αντιγόνης 56 & Δαναΐδων),
στην προβολή του "απαγορευμένου" αριστουργήματος
του MartinScorsese, βασισμένο στο έργο
του μεγάλου Έλληνα λογοτέχνη. 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Α.Κ: Πώς τα ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ φτωχοποίησαν τους εργαζόμενους.


Ας υποθέσουμε ότι μια γενική απεργία έχει ως αίτημα την αύξηση μισθών σε διαφορετικούς τομείς της οικονομίας και επιτυγχάνει: 10% αύξηση στους εργατοϋπαλλήλους, 20% στους βιομηχανικούς εργάτες, 30% στους οικοδόμους, 40% στους τραπεζικούς υπαλλήλους και 50% στους εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ. Μεσοσταθμική δηλ. αύξηση 25%.

Μετά τα πανηγύρια όμως έρχεται η κατάρρευση. Η αύξηση του 25% , για όσους γνωρίζουν μαθηματικά, δεν είναι λεφτά που πήραν από κάποιους «κακούς» πλούσιους και δόθηκαν σε κάποιους «καλούς» φτωχούς όπως νομίζουν κάποιοι, αλλά εργασιακό κόστος που μετακυλύετε στις τιμές των προϊόντων. Έτσι το επίπεδο ζωής για τους εργατοϋπαλλήλους και τους βιομηχανικούς εργάτες μειώθηκε κατά 15% και 5% αντίστοιχα, όπως και η αύξηση της αγοραστικής δύναμης των οικοδόμων είναι πολύ λιγότερη (μόλις 5%) από όσο νόμιζαν αρχικά. Οι ωφελημένοι είναι τα πιο οργανωμένα συνδικάτα (και ιδιαίτερα του Δημοσίου) που διεκδίκησαν μεγαλύτερες αυξήσεις από τα λιγότερα οργανωμένα του ιδιωτικού, αλλά και πάλι με λιγότερα οφέλη από αυτά που αρχικά διεκδίκησαν. Οι αυξήσεις όμως του Δημοσίου είναι χρεώσεις που καλούνται να πληρώσουν οι άλλες κατηγορίες εργαζομένων και ας συμμετείχαν στην ίδια απεργία σε ένδειξη εργατικής αλληλεγγύης.

Παράλληλα δε η αύξηση των μισθών κατά 25% δημιουργεί πληθωριστικές τάσεις που ροκανίζουν εκ νέου το υποτιθέμενο αυξημένο εισόδημα των εργαζομένων ακόμη και αυτών που εμφανώς ωφελούνται.

Οι επιχειρήσεις σε μια προσπάθεια τους να διατηρήσουν την κερδοφορία τους θα έπρεπε να αυξήσουν την τιμή των προϊόντων τους και παράλληλα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Δε νομίζω να συμβαίνει συχνά να χάνεις , λόγω αυξημένων τιμών, ανταγωνιστικότητα και παράλληλα να αναπτύσσεσαι. Μοιραία η αναγκαιότητα για μείωση του μισθολογικού κόστους, να επιφέρει απολύσεις και αύξηση της ανεργίας. Και ανεργία σημαίνει, επιδόματα και επιπλέον μείωση της παραγωγικότητας, δυο γεγονότα που προφανώς πληρώνουν οι πολίτες με τους φόρους τους. Φόροι που συντελούν στην περαιτέρω μείωση των εισοδημάτων τους, πολύ μεγαλύτερη από αυτή που αρχικά φάνηκε ότι κέρδισαν.

Συμπέρασμα; Οι συνήθεις ύποπτοι συμπαθείας συνδικαλιστές εν Ελλάδι –και όχι μόνο- με την διαρκής επανάσταση τους εναντίον των επιχειρηματιών και του συστήματος, αλλοίωσαν ολόκληρο τον κύκλο της οικονομίας διεκδικώντας βραχυπρόθεσμα οφέλη κτίζοντας προσωπικές καριέρες πάνω σε ανυποψίαστα θύματα ανέργων και στα ερείπια μια διαλυμένης οικονομίας.

Είναι καιρός να αλλάξει ο συνδικαλισμός στην Ελλάδα. Μια είναι η πραγματική και με διάρκεια, αύξηση των μισθών των εργαζομένων. Αυτή που συμβαδίζει με την παραγωγικότητα. Συνδικάτα που συνεργάζονται για το σκοπό αυτό βοηθούν και την οικονομία και τους εργαζόμενους. Άλλωστε οι εργαζόμενοι είναι ταυτόχρονα και καταναλωτές από προϊόντα που οι ίδιοι παράγουν και η αυξημένη αγοραστική τους δύναμη είναι όφελος και για τους κατ’ ευφημισμόν «εκμεταλλευτές» του συστήματος. Τους επιχειρηματίες. Χωρίς λαϊκό εισόδημα για όσους γνωρίζουν, δεν υπάρχει καπιταλισμός.

Ποιος θα έλεγε όχι σε ένα συνδικάτο που θα διεκδικούσε αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας; Ποιος θα το κατηγορούσε αν ζητούσε μεγαλύτερη προστασία της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων; Ποιος θα αντιστεκόταν στην αύξηση των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων κάθε εργαζόμενου; Ποιος θα ήταν αυτός που δεν θα επικροτούσε μια νέα ιδέα , μια καινοτομία ή ένα πιο αποδοτικό καταμερισμό εργασίας; Κανείς. Αυτά αυξάνουν την παραγωγικότητα και τους μισθούς κατ’ επέκταση . Όχι για ψήλου πήδημα απεργίες , καταλήψεις, αποκλεισμούς δρόμων, εξαναγκαστικές αυξήσεις μισθών και επιδομάτων, παράλογες και αντιοικονομικές νομοθετήσεις (ωριμάνσεις, τριετίες, κατώτατος μισθός, διατιμήσεις, παράλογες αποζημιώσεις και εφ άπαξ, όριο απολύσεων, κ.ο.κ) .

Όλα αυτά αύξησαν το εργασιακό κόστος δυσανάλογα με την παραγωγικότητα της επιχείρησης, μέχρι που αυτή ψόφησε, σαν το γάιδαρο του Χότζα. Μαζί με τον αναβάτη.

Αντώνης Κρούστης

Υ.Γ. Κείμενο προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα από το βιβλίο του Henry Hazlitt, «Οικονομία σε ένα μάθημα»


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ: ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΠΑΝΙΑΣ ΠΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΑΣΘΕΝΗ



Στις 09/03/2017 αντιμετωπίσθηκε χειρουργικά, στo ΙΑΣΩ Παίδων, από ομάδα νευροχειρουργών υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή Νευροχειρουργικής Βασίλειου Α. Ζέρρη, αγόρι 3 ετών που διεγνώσθη με όγκο της βάσης του κρανίου και συνοδό συρίγγιο.

Ο μικρός ασθενής εμφάνιζε εκ γενετής μια μικρή δερματική αλλοίωση στη βάση του μετώπου, μεταξύ των οφθαλμών. Από μηνών ωστόσο παρατηρήθηκαν επεισόδια εκροής υγρού από την εντοπισμένη αυτή περιοχή. Η διερεύνηση με μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου αποκάλυψε έναν καλοήθη όγκο εντός του κρανίου που επικοινωνούσε εξωτερικά, μέσω ενός συριγγίου, με τη δερματική αλλοίωση του μετώπου. Η συγκεκριμένη πολύ σπάνια πάθηση οδηγεί σε προοδευτική καταστροφή του οστού του κρανίου, που είχε ήδη λεπτυνθεί στην περίπτωση μας, και απώλεια κατά συνέπεια της μόνωσης του εγκεφάλου. Προκαλείται ακολούθως σοβαρή λοίμωξη, μηνιγγίτιδα, που απειλεί τη ζωή του ασθενούς και μπορεί να προκαλέσει μη αναστρέψιμα νευρολογικά προβλήματα. Επιπλέον, λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών του εν λόγω όγκου, ο μικρός μας ασθενής ταλαιπωρούνταν συχνά από επεισόδια έντονου πονοκεφάλου.

Η αυξημένης δυσκολίας χειρουργική επέμβαση περιελάμβανε πολύπλοκη κρανιοτομία στην περιοχή του μετώπου και των οφθαλμικών κόγχων με ολική αφαίρεση του όγκου και ανασύνθεση τελικά των οστών της περιοχής. Παράλληλα, με κατάλληλη χειρουργική τεχνική, επιτεύχθηκε και η πλήρης αφαίρεση του συριγγίου εξασφαλίζοντας την, τωρινή και μελλοντική, προστασία των δομών του εγκεφάλου.

Η επέμβαση στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Ο ασθενής έχει πλέον λάβει εξιτήριο, μετά από νοσηλεία λίγων ημερών, σε άριστη κλινική εικόνα και με τις καλύτερες προοπτικές για μια φυσιολογική ζωή.

Για περισσότερες δημοσιογραφικές πληροφορίες: Νάνσυ Χριστοπούλου, Εμπορική Διεύθυνση Ομίλου ΙΑΣΩ – ΙΑΣΩ Παίδων, Τηλ.: 210 6502853 & 210 6383917, E-mail: nchristopoulou@iaso.gr


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *