Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ: ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣTIΜΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ



Η επιβολή προστίμων είναι διοικητική και όχι πολιτική πράξη και εμπεριέχει την ευθύνη του διοικητικού ΟΡΓΑΝΟΥ που το επιβάλλει ότι έχει κάνει σωστά την δουλειά του και έχει εφαρμόσει την κείμενη νομοθεσία αφού έχει  ελέγξει όλες τις παραμέτρους για την πιστοποίηση της παράβασης που βεβαιώνεται.

Το πολιτικό θέμα - που απασχολεί τα πολιτικά όργανα - εν προκειμένω το δημοτικό συμβούλιο, είναι ο καθορισμός του ύψους του προστίμου ή του τέλους, κάτι που έχει ήδη γίνει με πολιτική απόφαση, ως οφείλαμε.

Η "φάμπρικα" της έγκρισης - και μάλιστα μίας, μίας  - των  πράξεων επιβολής προστίμων  εμπεριέχει ένα μόνο ΝΟΜΙΚΟ ΛΟΓΟ που απαιτείται από το ΔΣ:  Την μεταφορά της αστικής και ποινικής ευθύνης για την πιστοποίηση της - όποιας - παράβασης, από το ΟΡΓΑΝΟ που πιστοποιεί σε ένα συλλογικό όργανο, το οποίο αποφαίνεται - δια της ψηφοφορίας - ότι το υπηρεσιακό όργανο πιστοποίησης της παράβασης - εν προκειμένω η δημοτική αστυνομία και η οικονομική υπηρεσία - έχει κατανοήσει ορθά το νόμο και καλώς και δικαίως έχει επιβάλλει το συγκεκριμένο πρόστιμο.

Ειλικρινά μας είναι αδύνατον να κατανοήσουμε πώς είναι δυνατόν να το κάνουμε αυτό εμείς πολιτικά, δια της ψήφου μας, όταν υπάρχουν - και δικαίως κατά την πολιτική μας άποψη - αμφισβητήσεις περί της νομιμότητας συγκεκριμένων πράξεων επιβολής με πολύ σοβαρά επιχειρήματα, που δεν μπορούμε να αναδείξουμε χωρίς να παραβιάσουμε την ΚΑΚΩΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ  για το νόμο περί προσωπικών δεδομένων αντίληψη,  αναρτώντας φωτογραφίες και νομικά κείμενα που περιέχονται στον φάκελο του δημοτικού συμβουλίου.
(Κατ΄εμάς βέβαια δεν υφίσταται κανένα θέμα και ό,τι περιέχεται στον δημόσιο φάκελο του δημοτικού συμβουλίου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την τεκμηρίωση των απόψεών μας, αλλά δεν αντέχουμε άλλη πρόκληση του μένους των καθεστωτικών υπηρεσιακών. Πάντως  δεν θα σιωπούμε κιόλας)

Το ΟΡΓΑΝΟ και η ΥΠΗΡΕΣΙΑ που βεβαιώνει μία παράβαση πρέπει να το κάνει αναλαμβάνοντας την ευθύνη της αληθείας και του δίκαιου τρόπου που έχει ενεργήσει.
Αν λειτουργεί με την ασφάλεια ότι κάποιοι άλλοι θα αναλάβουν την ευθύνη των πράξεων, παραλείψεων, λαθών, σκοπιμοτήτων της βεβαίωσης της παράβασης βασισμένοι σε βάσιμες ή ιδεοληπτικές ερμηνείες,  τότε πραγματικά έχουμε μία στρέβλωση για την οποία εμείς δεν θέλουμε να είμαστε συνένοχοι, διότι κάθε σκεπτόμενος - λίγο περισσότερο από το μέσο όρο - πολίτης  θα κατανοήσει ότι μπορεί αυτή η πρακτική  να φτάνει  μέχρι ... στο μπουκάρισμα στα σπίτια μας γιατί δίπλα έχει κατάληψη.

Ξέρουμε ότι αυτό το παράδειγμα ακούγεται υπερβολικό και είναι.

Δια της υπερβολής προσπαθούμε να αναδείξουμε ότι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ αυτό που γίνεται και δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με την επιβολή ή μη της νομιμότητας ή της ευταξίας στην πόλη.

Πόσο μάλλον που επιχειρήθηκε από το ΔΣ κατά την προηγούμενη τετραετία η έγκριση ενός κανονισμού για αυτά τα θέματα - τον οποίο ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ - ο οποίος δεν εγκρίθηκε από τα αρμόδια κρατικά όργανα και ακόμα  εκκρεμεί στο ΣτΕ  να κριθεί η νομιμότητα της απόφασης που έλαβε το ΔΣ (και με την ψήφο μας επαναλαμβάνουμε προς αποφυγή .... εξυπνακισμών).

Και για να χρησιμοποιήσουμε ένα άλλο - πιο κοινά αποδεκτό και εξόχως μικροαστικό παράδειγμα θα σας πούμε ότι αν αποδεχτεί πολιτικά ένας θεσμός μια τέτοια λειτουργία, τότε στο δημοτικό συμβούλιο για απόφαση έγκρισης θα πρέπει να έρχονται και μία - μία οι κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα, η επιβολή προστίμου για περισσότερα τραπεζοκαθίσματα στα ΚΥΕ και οι μετρήσεις ηχορύπανσης που οδηγούν σε πρόστιμα.
Αλλά δεν έρχονται.
ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ.

Γιατί άραγε εκεί δεν έρχονται οι κυρώσεις των πράξεων επιβολής και αρκεί η βεβαίωση δια της υπογραφής του δημοτικού αστυνομικού; Μήπως γιατί εκεί Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΚΑΛΩΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ενώ εδώ αρνείται να το κάνει και πετάει το μπαλάκι στο πλυντήριο ευθυνών που λέγονται αιρετοί περιορισμένης ευθύνης και αντίληψης;

Επιπρόσθετα στα παραπάνω  θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι με βάση το νέο - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από κάθε άποψη πλαίσιο για την αυτοδιοίκηση - αυτό το περί "κυβερνησιμότητας" - για  τέτοια (και ακόμα απείρως  πιο σημαντικά) διοικητικά θέματα - αποφασίζει η οικονομική επιτροπή, που έλαβε την προίκα της τεχνητής πλειοψηφίας.
ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ - που κατά την γνώμη μας δεν χρειάζεται -  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ και έρχονται στο Δημοτικό Συμβούλιο;

Η πολιτική ουσία παραμένει άλλη.
Και έχει να κάνει με την καθεστωτική πρόθεση μετατροπής των δήμων σε ανηλεείς και απολίτικους εισπρακτικούς μηχανισμούς, έχει να κάνει με την αντίληψη που εκπέμπουν οι ιεραρχήσεις και οι προτεραιότητες εκείνων που σχεδιάζουν πολιτικές,  απέναντι στην αγορά, έχει να κάνει με τις νομικές ερμηνείες για το τι είναι διαφήμιση και τι επιγραφή για τις οποίες εμείς δηλώνουμε αναρμόδιοι να αποφανθούμε δια της ψήφου μας.

Αυτές τις λίγες σκέψεις καταθέτουμε μόνο για προβληματισμό ενόψει του αυριανού δημοτικού συμβουλίου και για να διαχωρίσουμε την θέση μας από μια στείρα γραφειοκρατική  αντίληψη διαχείρισης των δημοτικών θεμάτων.

Η διαφοροποίησή μας - προφανώς - δεν αναιρεί την χωρίς αστερίσκους στήριξη στην επίτευξη - μέσα από δυσκολίες και εμπόδια - της επιτυχίας των στρατηγικών στόχων της σύμπραξης δυνάμεων που διοικεί τον δήμο αλλά πρέπει να εκληφθεί ως ένα ακόμα μάθημα για το πώς οι συνθέσεις αναζητούνται και μέσα από τις γόνιμες αντιθέσεις.

Στην αυριανή συνεδρίαση θα απέχουμε των ψηφοφοριών των θεμάτων που αφορούν τις πράξεις επιβολής προστίμων.

ΜΙΑ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ....


ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ (τέως) ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΟ ΚΕΦΑΛΗΝΟΥ - ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ



Οι προτεραιότητες κρίνονται στην πράξη

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΠΟΓΚΡΟΜ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου σάς καλεί σε συνεδρίαση του σώματος, στο Παλαιό Δημαρχείο (Γρ. Γυφτόπουλου 2), την 8η Ιανουαρίου 2020, ημέρα Τετάρτη και ώρα 17:30, για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 74 του Ν. 4555/2018:

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

1. Λήψη απόφασης για συμμετοχή του Δήμου Χαλανδρίου σε πρόταση προς το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.

2. Έγκριση υποβολής πρότασης στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ (Proceed).

3. Έγκριση υποβολής πρότασης στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ (Roma Health Care II).

4. Λήψη απόφασης προσχώρησης στους όρους και συμφωνίες της Σύμβασης του δεσμευμένου λογαριασμού (escrow account) στο πλαίσιο του χρηματοδοτικού προγράμματος του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ 2019», εξουσιοδότησης του Δημάρχου ως νόμιμο εκπρόσωπο του Δήμου και ορισμού του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων ως χειριστή και μεσεγγυούχο του προϊόντος του ως άνω δεσμευμένου λογαριασμού.

5. Λήψη απόφασης για τις νέες εγγραφές και ανανεώσεις εγγραφών των μελών των Κ.Α.Π.Η. για το Ο.Ε. 2020.

6. Επιβολή προστίμου για υπαίθρια διαφήμιση τοποθετημένη σε κοινόχρηστο χώρο (πεζοδρόμιο).

7. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 186 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

8. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 188 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

9. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 198 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

10. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 204 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

11. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 224 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

12. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 230 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

13. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 244 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

14. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 248 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

15. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 258 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

16. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 280 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56031/23-12-2019).

17. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 280 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56063/23-12-2019).

18. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 280 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56065/23-12-2019).

19. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτιζόμενο διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 282 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

20. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 288 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

21. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 294 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

22. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 298 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

23. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 300 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

24. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 328, κάθετα προς την όψη του κτιρίου και για μία (1) επαγγελματική επιγραφή κάθετη προς την όψη του κτιρίου και του άξονα της οδού.

25. Επιβολή προστίμου για ένα (1) αεροπανό που είναι τοποθετημένο κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού στο προκήπιο του κτιρίου και επί της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 330.

26. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτιζόμενο διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 354 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

27. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 364 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56047/23-12-2019).

28. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 364 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56059/23-12-2019).

29. Επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 364 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56061/23-12-2019).

30. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για αεροπανό – μπάνερ τοποθετημένα σε στύλους ηλεκτροφωτισμού επί των οδών Λ. Κηφισίας 190, Λ. Κηφισίας από το ο.α. 178 – ο.α. 314 και επί των οδών Νίκης, Σαλαμίνος, Νεφέλης, Αριστοφάνους.

31. Επανυποβολή εισήγησης για επιβολή προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 256 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

32. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 280 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56026/23-12-2019).

33. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 280 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου (αρ. πρωτ. 56030/23-12-2019).

34. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 282 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

35. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 288 και κάθετα προς την όψη του κτιρίου.

36. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για μία (1) φωτεινή ταμπέλα που είναι τοποθετημένη κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού και της όψης του κτιρίου, στο προκήπιο του κτιρίου και επί της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 292.

37. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για μία (1) φωτεινή ταμπέλα που είναι τοποθετημένη κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού και της όψης του κτιρίου, στο προκήπιο του κτιρίου και επί της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 354.

38. Επανυποβολή εισήγησης επιβολής προστίμου για ένα (1) φωτεινό διαφημιστικό πλαίσιο που είναι τοποθετημένο στο προκήπιο του κτιρίου, κάθετα σε σχέση με τον άξονα της οδού Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 364 και κάθετα προ την όψη του κτιρίου.

39. Έγκριση πρωτοκόλλων παραλαβής υπηρεσιών της Διεύθυνσης Πολιτισμού, σύμφωνα με το άρθρο 219 παρ. 5 του Ν. 4412/2016.

40. Παραχώρηση κολυμβητηρίου αθλητικού κέντρου «Νικ. Πέρκιζας».

41. Προσωρινή διαμόρφωση του οδοστρώματος επί της αδιεξόδου της οδού Αργοναυτών (Αδριανείου) για λόγους ανεμπόδιστης κυκλοφορίας οχημάτων έκτακτης ανάγκης.

42. Έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης και άδεια απότμησης πεζοδρομίου επί της οδού Ηρώδου Αττικού 18, στο Ο.Τ. 81, στον Δήμο Χαλανδρίου, για την ίδρυση υπαίθριου σταθμού στάθμευσης δώδεκα (12) αυτοκινήτων.