Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΟΤΑ. ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΝΤΑΒΙΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ... ΑΝΤΙΛΟΓΟ.

Η λειτουργία της υπαίθριας διαφήμισης είναι αρμοδιότητα της τοπικής αυτοδιοίκησης σύμφωνα με τον κώδικα δήμων και κοινοτήτων.
ΝΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΗΜΩΝ – ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ - ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ:

Ο καθορισμός χώρων για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης, καθώς και ο προσδιορισμός ειδικότερων προδιαγραφών κατασκευής και προϋποθέσεων τοποθέτησης διαφημιστικών πλαισίων, σύμφωνα με τις τοπικές ιδιαιτερότητες στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας.

Η υπεράσπιση του δικαιώματος των δήμων – μέσω των θεσμικών οργάνων τους– να προσδιορίζουν τον τρόπο διενέργειας της υπαίθριας διαφήμισης – μέσα βέβαια στα πλαίσια που οι νόμοι ορίζουν - είναι  ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ που ξεπερνά τα όρια της συγκεκριμένης δραστηριότητας και ακουμπάει στην αντίληψη που έχει ο καθένας για τον ρόλο της αυτοδιοίκησης στην χώρα μας.

ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΥΟ:

Η πρώτη, η αυτοδιοικητική, θεωρεί ότι πρέπει να υπάρχει ευρύχωρο πλαίσιο λειτουργίας και αυτορύθμισης των τοπικών κοινωνιών, πάντα στα πλαίσια των νόμων και των γενικότερων σχεδιασμών του κράτους αλλά με ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ στην ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑ.
 Με θεσμικό και κοινωνικό έλεγχο, διαφάνεια και λογοδοσία στην άσκηση της πολιτικής.

Η δεύτερη είναι αυτή που επιβάλλεται σήμερα στις τοπικές κοινωνίες, μέσω μηχανισμών ελέγχου και ποδηγέτησής τους: Πρόκειται για λογική που επιθυμεί να μετατρέψει την αυτοδιοίκηση σε ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟ διοικητικό μηχανισμό του κεντρικού κράτους.

Κεντρικό κράτος που ενώ δίνει ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ αρμοδιότητες στην αυτοδιοίκηση, της παίρνει έμμεσα την δυνατότητα να τις ασκεί αποτελεσματικά και αυτοτελώς μέσω μηχανισμών ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ.

Θα πρέπει – δυστυχώς - να μιλάμε πλέον για ΔΟΣΙΛΟΓΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ και όχι για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ που λογοδοτεί στην τοπική κοινωνία.

(τώρα θα μου πείτε ότι εδώ είναι δοσίλογη η κυβέρνηση δεν θα είναι οι δήμοι;
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟ ΟΜΩΣ, ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ, και έτσι τοποθετούμαστε, αυτό δεν αλλάζει)
ΓΙΑ ΜΑΣ ΔΟΣΙΛΟΓΗ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΑΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ. (κανονικοί όμως, όχι γιαλαντζί).

GAULEITER ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

Σε αυτό το πλαίσιο ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟΥ εντάσσεται και η τοποθέτηση εξωκοινοτικών παραγόντων, φυτευτών – επιτρόπων, GAULEITER των αιρετών, στους περισσότερους δήμους.

Πρόκειται κυρίως για συνεργάτες των πιο καθεστωτικών πολιτικών γραφείων των βολευτών, για την επιτήρηση των αυτοδιοικητικών, ως αντάλλαγμα της στήριξης και το περιβόητο και κατάπτυστο πλέον «ΧΡΙΣΜΑ». ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΟΣΙΛΟΓΙΣΜΟΥ. (ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥ).

Πολιτική που η σημερινή διοίκηση του δήμου Χαλανδρίου όμως εφαρμόζει όχι μόνο ΑΔΙΑΜΑΡΤΎΡΗΤΑ αλλά και με ΕΝΤΑΣΗ και ΠΑΘΟΣ, απολύτως παραδομένη στις επιθυμίες πατρόνων της από το κεντρική πολιτικό διοίκηση και μάλιστα και των δύο μεγάλων κομμάτων, τοποθετώντας σε θέσεις κλειδιά στελέχη ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, δεν γνωρίζουν στοιχειώδη θέματα του Χαλανδρίου, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΕΚΜΕΚ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ.

(Αν με θεωρείτε υπερβολικό βρείτε τους, ρωτήστε τους την άποψή τους για τα Πευκάκια Ρουπάκια να δείτε. Θα σας μιλήσουν μάλλον - με ύφος όμως καρδιναλίου - για … τη δασοπροστασία στην ρεματιά ή για την βαμβακίαση.)

Παραδείγματα του εν εξέλιξη καθεστωτικού σχεδίου ουσιαστικής ΚΑΤΆΡΓΗΣΗΣ της αυτοδιοίκησης μπορούν να αναφερθούν και  σε  άλλα – ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ - κεφάλαια πολιτικής.

Δύο μόνο ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ θα χρησιμοποιήσουμε από την τρέχουσα επικαιρότητα:

1. Παιδικοί Σταθμοί και περικοπές των πόρων για την λειτουργία τους. (Θυμίζω ότι πριν λίγα, μόλις χρόνια οι κρατικοί σταθμοί πέρασαν στην αυτοδιοίκηση ΕΝΩ ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΡΟΦΕΙΑ. ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ).

2. Χρηματοδότηση μέσω κοινοτικών κονδυλίων της εκμίσθωσης εργαζομένων από ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΜΚΟ (ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ Μεγαλοκερδοσκοπικές Κυβερνητικές Οργανώσεις) στους δήμους, αντί για διαχείριση των χρηματοδοτικών προγραμμάτων από τους Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ, που εμφανίζονται από την χυδαία καθεστωτική προπαγάνδα ως πιο διεφθαρμένοι και από την … διαφθορά. (Γιατί δεν καταργούν τις εκλογές να τελειώνουμε;)

Την διαφθορά των μεσολαβητών ιδιωτών επιχειρηματιών και ΜΚΑΔΩΝ της κεντρικής διοίκησης ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ, δηλαδή εκείνων των εκλεκτών του «κόλπου» που έχουν βγάλει στα Cayman και στα Barbeidos για λογαριασμό δικό τους ή των αφεντικών τους τρεις φορές το ποσό για το οποίο σήμερα η χώρα μας είναι ΥΠΟΔΟΥΛΗ σε «δάνειες δυνάμεις».
Την διαφθορά και την ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ της «ανταλλαγής» υποχρεώσεων εργολαβιών, εργασιών, διορισμών μεταξύ μεταφερόμενων καθεστωτικών λακέδων ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. (τι δεν καταλαβαίνετε; ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ).

(Με την λέξη «κόλπο» από εδώ και πέρα θα αντικαταστήσω την αναφορά στο «σύστημα» διότι είναι γνωστό ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ. Πιστεύω σε ΣΥΣΤΗΜΑ για την οργάνωση της κοινωνίας αλλά εδώ πλέον δεν μιλάμε για «σύστημα διακυβέρνησης» αλλα για ένα « κόλπο συμφερόντων». Κόλπο λίγων σε βάρος των πολλών.)

Ας δούμε λοιπόν το θέμα της υπαίθριας διαφήμισης και με αυτή την οπτική:

Είπαμε λοιπόν για μια θεσμοθετημένη αρμοδιότητα της αυτοδιοίκησης.

Και πρόκειται και για μια αρμοδιότητα που παράγει ένα – από τα λίγα – αυτοτελή έσοδα των δήμων που δεν βγαίνουν κατευθείαν από την τσέπη του δημότη αλλά έχουν να κάνουν ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Είναι ένα έσοδο που δεν έχει να κάνει με την κρατική επιχορήγηση, την διαχείριση κοινοτικών κονδυλίων μέσω προεπιλεγμένων και ελεγχόμενων «ΜΚΟ» , χρηματοδοτούμενων έργων προανατεθιμένων σε ημέτερους εργολάβους και όλα αυτά που αναγκάζουν τον εκάστοτε δήμαρχο να κάνει καθημερινές ασκήσεις οσφυοκαμψίας σε «ειδικούς συνεργάτες» υπουργών, βουλευτές κλπ και να αποδέχεται την επιτροπεία της δημαρχίας του από ΕΛΕΓΚΤΕΣ που ΑΛΛΙΩΝΟΥΝ ουσιαστικά την ίδια ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΟΤΗΤΑ δηλαδή ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Άλλα τέτοια έσοδα της αυτοδιοίκησης είναι τα τραπεζοκαθίσματα, τα δημοτικά κυλικεία και τα … νεκροταφεία. (και η δυνατότητα τοπικής δυνητικής φορολογίας ειδικού σκοπού μπορεί να συμπεριληφθεί εδώ, αλλά βέβαια οι δήμοι δεν τολμούν (και δεν πρέπει) να σκεφτούν να την επιβάλλουν σήμερα αφού δεν τόλμησαν να το κάνουν τις χρυσές εποχές της ανάπτυξης με ετήσιους ρυθμούς 5% και 7%).

Είναι εκείνες οι δράσεις από τις οποίες οι δήμοι εξασφαλίζουν κάποια έσοδα που μπορούν να τα διαχειριστούν ώστε να αναπτύξουν πέντε πρωτοβουλίες για τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες.

Είναι ΤΑ ΜΟΝΑ – ΤΕΛΙΚΑ - ΕΣΟΔΑ πάνω στα οποία μπορεί να σχεδιάσει μια πολιτική ο δήμαρχος και το δημοτικό συμβούλιο – αν θέλει -  αφού ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΣΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΑ, ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗ.

(Αν δεν πρόκειται για ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ που ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ να ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ την ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ του πίσω από στενές ερμηνείες του «νόμου» και τις «εντολές της κεντρικής διοίκησης» τις οποίες ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΕΙ για να ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΑΠΡΑΞΙΑΣ ή για να ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ τον κύκλο εργασιών του δήμου ώστε να τον ελέγχει και να παίζει κλειστό παιχνίδι μεταξύ μιας κλίκας).

Νομίζετε ότι είμαι πάλι υπερβολικός;;;;

Για να δούμε τα έσοδα ενός δήμου σήμερα:

Κεντρικοί Αυτοτελής Πόροι - ΚΑΠ: Τα λεφτά που παίρνει η Τ.Α. από το κράτος. Ίσα που φτάνουν, αν φτάνουν, για τις μισθοδοσίες των υπαλλήλων.

Χρηματοδοτήσεις έργων (ΣΑΤΑ κλπ): Στις περισσότερες περιπτώσεις πια – λίγες εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα – οι χρηματοδοτήσεις έρχονται ΟΝΟΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΩ (π.χ. «Χρηματοδότηση για Ποδηλατόδρομους», ενώ λίγες είναι οι περιπτώσεις που εγκρίνονται ώριμες μελέτες έργων σχεδιασμένων από τους ΟΤΑ με βάση ιδιαιτερότητες και τοπικές ανάγκες. ( Θα το πιάσουμε το θέμα σε άλλο άρθρο).

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ: Είναι ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ. (Αυτό είναι το επόμενο  θέμα έρευνάς μας αφού υπάρχει ΝΕΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ:
ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ άρα με ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ. Θα γίνει; ΜΗΝ ΓΕΛΑΤΕ).

Και μετά έχουμε μια άλλη κατηγορία εσόδων: Αυτά της ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ αυτού που παλιά λέγαμε ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και πρόσφατα παιδικοί σταθμοί και αύριο τι άραγε; Η δωρεάν παιδεία αφού δεν θα υπάρχουν χρήματα για τις σχολικές επιτροπές;

Πρόκειται για ουσιαστική αναίρεση του κοινωνικού ρόλου των ΟΤΑ μέσω των συνεχών μετακυλήσεων όλων των λειτουργικών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους πολίτες με αυξήσεις στο τροφεία των παιδικών σταθμών, αυξήσεις στο κόστος χρήσης των αθλητικών χώρων, αυξήσεις στο κόστος συμμετοχής των δημοτών στις πολιτιστικές εκδηλώσεις, τις εκδρομές των ΚΑΠΗ κλπ.!

ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

ΣΗΜΕΡΑ, ΛΟΙΠΟΝ η αυτοδιοίκηση δεν έχει την πολυτέλεια να απεμπολεί χρήματα από δραστηριότητες – που ίσως να είναι ενοχλητικές για κάποιους, δεν είναι περισσότερο ενοχλητικές ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ και όσους σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο.
Προτιμώ μια ρακέτα με διαφήμιση σε ένα πεζοδρόμιο από το να μην έχουν φρούτα τα παιδιά στους παιδικούς σταθμούς επειδή το ταμείο είναι μείον και επειδή έτσι επιβάλλουν τα συμφέροντα των μεγαλοκαναλαρχών και των μονοπωλίων ώστε να πάρουν ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.
(Την μπουρδολογία περί κινδύνου απωλειών ζωών από πρόσκρουση οχημάτων με ό,τι βρίσκεται στο πεζοδρόμιο νομίζω ότι την έχω απαντήσει επαρκώς: ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΠΙΩΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ. Το θέμα της οδικής ασφάλειας δεν μπορεί να λυθεί με την εξαφάνιση άλλων κοινωνικών και οικονομικών  δραστηριοτήτων της κοινωνίας για να μπορούν ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ να καβαλάνε τα πεζοδρόμια. Αυτά είναι τρελλά πράγματα. Και άλλωστε όλα όσα λένε οι "ειδικοί" αφορούν δρόμους με κίνηση οχημάτων με ταχύτητες πάνω από 70 χλμ/ώρα. Τόσο πρέπει να τρέχουν τα αυτοκίνητα στην .... Δ. Πλακνεντίας;) 

Τέλος πάντων ας αναρωτηθούν οι λογικά σκεπτόμενοι και όσοι δεν είναι λακέδες των ανταγωνιστικών συμφερόντων αν δεν είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ να γίνεται τόση φασαρία για την «αισθητική των πόλεων, που ρυπαίνουν οι γλάστρες, τα ρολόγια και οι στύλοι ονοματοθεσίας» την ώρα που η βιτρίνα των πόλεων έχει γεμίσει κατεβασμένα ρολά, βρώμικες τζαμαρίες κλειστών καταστημάτων, ενοικιαστήρια και πωλητήρια, την ώρα που κλείνουν παιδικοί σταθμοί, την ώρα που μειώνεται το μεροκάματο των σκουπιδιάρηδων.
(Το Χαλάνδρι με επίσημα στοιχεία είναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΑΣΤΕΙΟ ΣΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ 22% κλειστά μαγαζιά, έναντι 20% της Γλυφάδας και 18% της Ερμού και της Κηφισιάς, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποιηθήκαν πριν μερικές μέρες. ΤΥΧΑΙΟ; Δε νομίζω…)

ΟΙ ΟΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑ! Έτσι δεν λένε όλοι ;

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

Από εκεί μπορούν να προκύψουν έσοδα και συνεργατικές δράσεις που μπορούν να χρηματοδοτήσουν ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ.

Και βέβαια είναι και οι πόροι που πρέπει να ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ – για την αυτοδιοίκηση, αλλά γι’ αυτή την ουσιαστική διεκδίκηση θέλουμε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ και όχι ΔΟΣΙΛΟΓΕΣ διοικήσεις στου δήμους. (Θέμα άλλου άρθρου).

ΙΣΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΣΜΟΥ αλλά και ΑΚΡΑΙΕΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ που αρνούνται την λογική της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, όπως αρνούνται κάθε ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ στην αγορά.

ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ της αυτοδιοίκησης το κράτος και τα ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ.

Δεν πρόκειται εμείς να ισχυριστούμε ότι οι έχοντες την άλλη άποψη δεν δικαιώνονται αρκετές φορές και από ΥΠΑΡΚΤΕΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ των ΟΤΑ ή από υπερβολές που γίνονται, στην ανάγκη να μαζευτούν χρήματα που ΛΕΙΠΟΥΝ από τα δημοτικά ταμεία.

Λάθη και υπερβολές που έγιναν ίσως και από την ΦΛΥΑ – με το δάσος των ρακετών στην Κηφισίας, που προκάλεσε - και δεν αποσιωπώ ΠΟΤΕ το μερίδιο της προσωπικής μου ευθύνη, στα όποια πλαίσια επηρρεασμού αποφάσεων είχα - ή στην κατάσταση ΡΟΚ που έχει διαμορφωθεί στου πεζόδρομους από τα τραπεζοκαθίσματα που ξεπέρασαν τον ΛΟΓΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ και που πρέπει να γίνει άμεσα παρέμβαση για να αποκατασταθεί η ΛΟΓΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ. Διότι όταν ανατρέπεται η ισορροπία τα αποτελέσματα είναι οι ισοπεδωτικές απαγορεύσεις.

Η στάση πάντως ΠΟΝΑΕΙ ΔΟΝΤΙ – ΚΟΒΕΙ ΚΕΦΑΛΙ δεν έχει να κάνει με την διόρθωση λαθών και παραλείψεων.

Είναι είτε απόλυτα ευθυνοφοβική άρα κατακριτέα αφού ο Δήμαρχος αν είναι ΔΗΜΑΡΧΟΣ, δεν μπορεί να είναι ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ, ούτε ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ή εμπεριέχει ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

Πολύ θα θέλαμε να δημοσιεύσουμε τεκμηριωμένο αντίλογο στα παραπάνω. Ίσως κάποιος μπορεί να μας κάνει σοφότερους. ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ - ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ …..

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *