Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΑΘΗΝΑ 1996 - ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ: ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ 30 εκ. ΕΥΡΩ

Ένα άρθρο για ένα θέμα γνωστό εδώ και χρόνια έχει σήμερα το zougla.gr που αφορά το όργιο σπτάλης δημόσιου χρήματος που έγινε κατά την διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου το Αθήνα  1996 και τη νέα εξέλιξη που προέκυψ στην υπόθεση με νέα απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου στις 12 Δεκεμβρίου:

"Φέρτε πίσω 30 εκατ. ευρώ"

 Το θέμα μπορείτε να το διαβάσετε κατ' ευθείαν από το site του ΤΑΡΖΑΝ - του Μ. Τριανταφυλλόπουλου, δεν έχουμε τίποτα να προσθέσουμε, άλλωστε είναι παλιό και γνωστό.

Με αφορμή όμως το άρθρο ο σμπίρος μου μου έστειλε ολόκληρο το πόρισμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έτσι για να μας βρίσκεται, αφού είναι γνωστό στο παρασκήνιο ότι έχει αποτελέσει την βάση διάφορων πολιτικών διαπλοκών - και τοπικών.

Αν έχεις όρεξη να δεις ποιοι ήταν στο μεγάλο κόλπο κια δεν ζαλίζεσαι από τα μύρια διάβασε το. 

Εμείς θέλουμε μόνο να ανδείξουμε ένα μόνο θέμα ρε φίλε.

ΤΟΝ ΔΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ, ρε φίλε.

 Τι υποκρισία ρε φίλε ....

Δες στην σελίδα 59 και 60 του πορίσματος:

ΝΑ ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ (κόπυ - πάστε είναι)

ίν) « Εθελοντές

Όπως προκύπτει από την Κ.Α.Κ. του λογαριασμού 61.01.Ο703, με τα αναφερόμενα σε αυτόν παραστατικά, κατεβλήθησαν εις βάρος της ελεγχόμενης διαχείρισης συνολικά 600.049.557 δρχ. σε 3.500 εθελοντές, από 280.000 δρχ. έκαστος, για απασχόλησή τους στο Πρωτάθλημα. Το ανωτέρω ποσόν κατεβλήθη με μισθοδοτικές καταστάσεις και Τριπλότυπες Αποδείξεις Δαπανών (Τ.Α.Δ), υπογεγραμμένες από τον Γεν. Δ/ντή Ευάγγ. Σαβράμη, όπως διαπιστώθηκε από καθολική αυτοψία αυτών. Για τις αμοιβές αυτές δεν κατεβλήθησαν ασφαλιστικές εισφορές (βλ. κατωτέρω κεφάλαιο

ΣΥΝΠΤΕΡΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

Η ανωτέρω δαπάνη είναι μη νόμιμη διότι: 


- Δεν είχε προβλεφθεί στον προϋπολογισμό Μαΐου 1996.
- Δεν υπάρχει σχετική απόφαση πης Κ.Ο.Ε..

- Πρόκειται για πρόσληψη και πάλι προσωπικού — ο όρος εθελοντής τέθηκε απλώς εικονικά — κατά παράβαση των Υ.Α. 30185/1996(ΦΕΚ Β' 1040) και 15629/1997(ΦΕΚ B '459).

Το ποσόν των 600.049.557 δρχ. συνιστά έλλειμμα στην ελεγχόμενη διαχείριση, καταλογιστέο στον Ευάγγ. Σαβράμη, που έδωσε την εντολή πληρωμής, υπογράφοντας σχετικές καταστάσεις πληρωμής.

HABEMUS ΣΟΥΛΤΑΝΟ! ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΒΑΡΑΜΕ ΤΩΡΑ ....TON TZHMO !

του Ακατανόμαστου
Γύρισε, γύρισε .....

Όχι ρε η ρόδα στο Σύνταγμα. Αυτή δεν γυρίζει με τίποτα.

Ο Σουλτάνος του Χαλά Ντερέ γύρισε υγιής, ακμαίος και όπως πάντα εκδικητικός απέναντι σε όσους αρνούνται να γίνουν υπήκοοί του και άρχισε να γράφει στο φατσοβιβλίο.

Και αφού γύρισε κάποιος έπρεπε να την πληρώσει τη νύφη για το γεγονός ότι το "πείραμα" - η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ με το ΤΑΙΠΕΔ, - έχει γίνει κεραμιδαριό, αλλά στα μουλωχτά.

Ένα σκιάχτρο, ένας ακόμα ανεμόμυλος χρειάζεται για να την πέσουν οι καργαριστεροί Δον Kιχώτες.

Μετά την απειλή παραίτησής του λοιπόν και την περιπέτεια της υγείας του ( sic), εχθές ανέλαβε πάλι δράση στο φατσομπούκι για δύο θέματα ο Σουλτάνος.

ΟΧΙ! ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ, έκανε τα κορδελάκια του στα οικόσιτα για να τον παρακαλέσουν λιγάκι και γύρισε δριμύτερος.

Το Χαλά Ντερέ έχει Σουλτάνο.

Ποια ήταν τα δύο θέματα λοιπόν με τα οποία ασχολήθηκε ο επανακάμψας Συμεών αφού πρώτα ανέβαλε τις παιδικές εκδηλώσεις του δήμου για το Σαββατοκύριακο της πρωτοχρονιάς γιατί κάνει κρύο (ΤΣΑΜΠΑ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 10 ΜΗΝΕΣ, ένα πράγμα.).

Σου λέει κλειστό είναι το ιατρείο άμα πουντιάσουν τι θα τους κάνω που θα με βρίζουν. Άσε θα κάνουμε πρωτοχρονιάτικες εκδηλώσεις τον Αύγουστο που είναι και παχιές οι μύγες.

Το ένα θέμα του λοιπόν ήταν το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ της Κούνεβα. Θυμήθηκε την αριστερή του καταβολή, βεβαίως, βεβαίως και τα έχωσε σε εκείνους που αναρωτήθηκαν για τις καταθέσεις της Ευρωβουλευτού κας Κούνεβα σε τράπεζες του εξωτερικού.

Το άλλο - τοπικού ενδιαφέροντος θέμα για το οποίο ανέλαβε δράση ο Σουλτάνος ήταν το "κοκκόρεμά του" για την απροκάλυπτα απάνθρωπη επίθεσή τους ενάντια στον πραγματικά (όχι γιαλαντζί) ασθενή πρόεδρο του ΠΑΚ Παναγιώτη Τζήμου παραμονή Χριστουγέννων, όταν το έπαιζε άρρωστος ο ίδιος.

Δράση για την οποία καμαρώνει - ο "άγριος" Σουλτάνος - ΔΥΣΤΥΧΩΣ καταχειροκροτούμενος από τους γνωστούς γλυψιματικούς λαϊκ-ισμούς ακόμα και από τον ίδιο τον πρόεδρο του άλλου από τα τρία σωματεία που στεγάζονται στην Αποστολοπούλου. Κρίμα!

Λίγη ντροπή δηλαδή και λίγο τακτ δεν έβλαψε ποτέ κανένα!

Και στο υπογραμμίζω αυτό ιδιαιτέρως αναγνώστη, γιατί ξέροντας εσύ πόσο μας αρέσει εδώ η λαϊκή σοφία και η ελευθεροστομία θα χρησιμοποιήσουμε μια γνωστή λαϊκιά φράση, ολίγον βωμολοχική ως τοπική αυριανή, όπως μας λένε : "ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ" να μην κάνει like όταν ο Σουλτάνος καμαρώνει που η λύση στην οποία κατέληξε για να βγάλει άδεια η Αποστολοπούλου είναι να ρίξει στον Καιάδα τον ένα σύλλογο για να χωράνε πιο άνετα οι άλλοι που είναι δικοί του (πολιτικά δικοί του).

ΕΝΩ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ τις οποίες απέρριψαν απλά γιατί ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ εξ΄αρχής. Να φύγει ο ένας σύλλογος για να μοιραστούν οι άλλοι τα ιμάτιά του.

Και τους είχαν καταδικάσει σε θάνατο από δίψα, μήνες τώρα που τους έχουν ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ!

Αυτό κάνουν στα πάντα, σε όλες τις υποθέσεις του δήμου.

Αυτή είναι η πολιτική τους: ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ, ΝΑ ΔΙΧΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ "ΚΑΚΟΥΣ" και "ΚΑΛΟΥΣ" με κριτήρια τα δικά τους ιδεολογήματα που τελικά βεβαίως να καταλήγουν στο παλιό κλασσικό Μαυρογυαλούριο:
Είναι παραταξιακά μαζί μας; Μας ψηφίζει; ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ, να ζήσει, να κρατήσει τον σύλλογό του.

Είναι με τον κρυπτοσύμμαχό μας; ΑΝΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ.

Μιλάει; Κάνει αντιπολίτευση; Δεν μας "στηρίζει": ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ!

Και όσο πιο πολύ παίζουν το παιχνίδι τους υπέρ των συμφερόντων των δικών τους, τόσο απροκάλυπτα και υποκριτικά παρεμβαίνουν και οι καλοθελητές άλλων αθλητικών σωματείων, ανταγωνιστικών συμφερόντων του ΠΑΚ, για να το ξεκαρφωθούν και να συνεχίσουν να παριστάνουν τους προστάτες του αθλητικού ιδεώδους από τους εχθρούς του - ΕΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, που δεν είμαστε φίλοι των αθλητικών σωματείων, όπως μας έχουν οι ίδιοι χαρακτηρίσει, γιατί δεν ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ τα σωματεία και είμαστε εμπαθείς με τον wannabe αρχηγό του αθλητισμού στο Χαλά Ντερέ.

Την ώρα που ΕΠΙΧΑΙΡΟΥΝ για το σταύρωμα του Τζήμου και στο τέλος της γραφής  ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ στο δημοτικό συμβούλιο ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΕΩΝ και ΨΗΦΙΣΑΝ θετικά την διοικητική αποβολή.

Και θεωρούν ότι εμείς δεν είμαστε φίλοι του αθλητισμού γιατί ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ γενικώς και αορίστως.

Να τους στηρίζουμε λες και είμαστε ..... ντουβάρια!

Να στηρίζουμε ακίνητοι και άκριτα ό,τι βλακεία τους κατεβαίνει να κάνουν σε δημόσιους χώρους για τους οποίους πληρώνονται από τους γονείς για να τους χρησιμοποιούν τα παιδιά τους.

Να τους στηρίζουμε για να τους δοθούν τα προαύλια των σχολείων για να κάνουν ΕΠ' ΑΜΟΙΒΗ κάποιοι "αθλητικά προγράμματα".

Να τους στηρίζουμε όταν αλληλοκαταγγέλλονται περί διπλών ταμείων, μαύρων ταμείων, παρανομιών κλπ μας τα στέλνουν εμάς να τα δημοσιοποιήσουμε για να πλήξουμε τον αντίπαλό τους - δεν το κάνουμε γιατί δεν είμαστε το ΣΔΟΕ για να κάνουμε διαχειριστικούς ελέγχους ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ - και μετά έχουν το ΘΡΑΣΟΣ να θέλουν να τους ξαναστηρίζουμε όταν το μαζεύουν και τα ξαναβρίσκουν με εκείνους που κατήγγειλαν ως ΛΑΜΟΓΙΑ, ΕΚΕΙΝΟΙ.

ΑΣΠΡΟ ή ΜΑΥΡΟ σου λένε οι ψιλομαφιόζοι του αθλητισμού θα είστε εσείς: Μπαμπoυίνοι που θα χοροπηδάτε όπως εμείς σας βαράμε το ντέφι.

Αν δεν είσαι άκριτος υπηρέτης των συμφερόντων μας θα το πούμε στους γονείς για να μην σε ψηφίζουν γιατί είσαι οχτρός των σωματείων και του αθλητισμού. Εμπαθής ακατανόμαστος.

ΣΤΟΝ ΤΖΟΚΟ ΜΑΣ - λέγαμε παλιά - τι θα πείτε στους μπαμπουίνους!

Αυτή είναι η απάντησή μας!

Στους συνδημότες μας γονείς μιλάμε και εμείς.

Όποιον θέλουν θα ακούσουν. Τα επιχειρήαμτα είναι στο τραπέζι και ο καθείς με το μυαλό του.

Πάντως εμείς στην πολιτική μας αντίληψη στα περί του δήμου λειτουργούμε ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ.

Έχουμε αυτή την πολυτέλεια διότι είμαστε μικροί (στο μάτι).
ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ!

Και αν οι μπαμπουίνοι θέλουν να ψηφίζουν προστάτες και φίλους του αθλητισμού των οποίων η παράταξη στο δημοτικό συμβούλιο ψηφίζει θετικά για την διοικητική αποβολή του ΠΑΚ την ώρα που του το παίζουν φίλοι, ε, μπαμπουίνοι είναι ας φάνε την μπανάνα τους και ας σας εκχωρήσουν εκείνοι το μέλλον των παιδιών τους να το διαχειρίζονται οι μεσάζοντες πονηράκηδες.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΚ, ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΛΥΣΗ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ή σε άλλο αθλητικό χώρο του δήμου, τεχνικές προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι που απορρίπτονται ασυζητητί από τον αντιδήμαρχο ΤΥ κο Γερολυμάτο.

Ακόμα και αν έχουν γίνει - που έχουν γίνει υπερβολές ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΚ, εμείς θέλουμε ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΛΥΣΗ και είμαστε ενάντια σε κάθε ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ, εκδικητική πράξη που τελικά δεν στρέφεται κατά του προέδρου του σωματείου αλλά κατά της τοπικής κοινωνίας στο Κάτω Χαλάνδρι και τις οικογένειες των αθλητών του ΠΑΚ.

Το "πονάει δόντι, κόβει κεφάλι" ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, δεν είναι ο δρόμος της αυτοδιοίκησης αυτός.

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ

φωτο:.agrinioculture.gr
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης: Δώσαμε πολύ μεγάλη μάχη για την ολοκλήρωση των έργων».

«Μέλημα μας, η λετουργική ολοκλήρωση όλων των αυτοκινητοδρόμων το Μάρτιο του 2017»

«Είναι καθήκον μας να βρούμε τις λύσεις για να μειώσουμε τα διόδια»


Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης κάλεσε τον υπουργό Επικρατείας κ. Αλέκο Φλαμπουράρη, παρουσία και της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Ολγας Γεροβασίλη να παραδώσει στους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου, το πρώτο αυτοτελές τμήμα της Ιόνιας Οδού.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης παρουσία του υπουργού Επικρατείας κ. Αλέκου Φλαμπουράρη και της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Ολγας Γεροβασίλη, πραγματοποίησε τη δέσμευση του απέναντι στους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου την οποία έδωσε στις αρχές του μήνα: Την παράδοση του πρώτου αυτοτελούς τμήματος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας οδού.

«Μέχρι τέλος του χρόνου γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια να δοθεί στους πολίτες ένα τμήμα του δρόμου», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά, κατά τη διάρκεια επιθεώρησης των κατασκευαστικών εργασιών του έργου, στις 9 Δεκέμβρη.

Σε μία συμβολική κίνηση και θέλοντας να καταδείξει τη συλλογική προσπάθεια που καταβάλλει η κυβέρνηση έναντι των Ελλήνων πολιτών μέσω της ολοκλήρωσης μίας σειράς σημαντικών έργων με όρους προστασίας του δημόσιου συμφέροντος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Σπίρτζης, κάλεσε τον υπουργό Επικρατείας κ. Αλέκο Φλαμπουράρη να παραδώσει «εκείνος σε ένδειξη της συλλογικής προσπάθειας που γίνεται το σημερινό τμήμα του δρόμου στους πολίτες της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας». Γιατί όπως είπε, «πρέπει να υπάρχει ο άνθρωπος που θα διαμορφώσει και το κλίμα της καλής συνεργασίας και των καλών σχέσεων. Κι αυτός ο άνθρωπος είναι ο Αλέκος Φλαμπουράρης».

Ο υπουργός Επικρατείας κ.Αλέκος Φλαμπουράρης από την πλευρά του, αναφέρθηκε «στις συνθήκες στις οποίες παραλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας. Στα έργα, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως και συνολικά σε ένα κράτος και μια κοινωνία, τα οποία ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Καταλαβαίνετε τις δυσκολίες που είχαμε να αντιμετωπίσουμε. Δυσκολίες, οι οποίες δεν προέρχονταν μόνο από τις αντικειμενικές συνθήκες οι οποίες υπήρχαν, αλλά και από αυτούς οι οποίοι τις δημιούργησαν. Από τη μια μεριά εσωτερικές δυνάμεις, αλλά και από τις εξωτερικές δυνάμεις, οι λεγόμενοι δανειστές, οι οποίοι συνεχώς πίεζαν την Κυβέρνησή μας να προχωρήσει σε ακόμη μεγαλύτερα μέτρα, τα οποία θα οδηγούσαν τη χώρα στην καταστροφή».

Νωρίτερα, το λόγο πήρε και η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης κ. Ολγα Γεροβασίλη, η οποία ανέφερε μεταξύ άλλων:«Σήμερα ήμουνα από τους πρώτους που περάσαμε αυτό το κομμάτι και αισθάνθηκα τη διαφορά. Ξέρουμε όλοι ότι μια από τις αιτίες που η περιφέρεια και της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και της Ηπείρου, υστέρησαν αναπτυξιακά τα τελευταία χρόνια, είναι και η οδική απομόνωση».

Η κ. Γεροβασίλη πρόσθεσε επίσης, ότι «Κάθε βήμα λοιπόν που μας φέρνει πιο κοντά στη λύση του προβλήματος, όπως είναι αυτό το σημερινό σημαντικό βήμα, μας φέρνει και πιο κοντά σε άλλους τόπους, τόπους ανάπτυξης. Και βεβαίως όχι μόνο της ανάπτυξης τοπικά, καθώς η ολοκλήρωση αυτού του δρόμου θα σημάνει τη σύνδεση δυο περιφερειών και τεσσάρων νομών».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε από την πλευρά του, ότι η σημερινή παράδοση του πρώτου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού και η εν συνεχεία λειτουργική ολοκλήρωσή του, τον Μάρτιο του 2017 δεν ήταν κάτι αυτονότητο «Δώσαμε μια πολύ μεγάλη μάχη σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Μια μάχη για την ολοκλήρωση των έργων, παράλληλα με τη μεγάλη μάχη για την έξοδο της χώρας από την κρίση».

Στην επιθέωρηση που πραγματοποίησαν κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου ο κ. Σπίρτζης με τον κ. Φλαμπουράρη και την κ.Γεροβασίλη λίγο πριν την παράδοση του ολοκληρωμένου τμήματος, διαπίστωσαν ότι οι κατασκευαστικές εργασίες προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς σε όλα τα μέτωπα. Οπως χαρακτηριστικά τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, «Το έργο της «Ιόνιας Οδού» βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία της ολοκλήρωσης του. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η Κυβέρνηση μας πέτυχε σε πολύ δύσκολες συνθήκες να βγάλει την «Ιόνια Οδό» από το πλήρες τέλμα». Και πρόσθεσε: «Η συνέχιση των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων, συνεπαγόταν τη μη ολοκλήρωση των έργων. Και οι συνέπειες θα ήταν τραγικές. Αρκεί κανείς να σκεφτεί, ότι θα επιστρέφαμε 4 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πολλά ακόμη σε ρήτρες».

Εξήγησε ακόμη, ότι «Θα χρειαζόμασταν πάνω από ένα μνημόνιο για τους αυτοκινητόδρομους, για τα πέντε έργα παραχώρησης. Είναι προφανές, ότι μέλημά μας ήταν και είναι η λειτουργική ολοκλήρωση των έργων τέλος Μαρτίου του 2017».

Ο υπουργός ανέφερε επίσης, ότι «με την ολοκλήρωση των έργων θα υπάρχει εντός του 2017 η ολοκλήρωση της μελέτης για το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και εντός του 2018 η λειτουργία του αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος». Τόνισε δε εμφατικά, ότι είναι

«Είναι καθήκον μας, σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους να βρούμε εκείνες τις λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια. Στη συνέχεια είναι επίσης καθήκον μας, να ολοκληρώσουμε τις οδικές συνδέσεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα και τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς κόμβους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός».

Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι αυτοκινητόδρομος της Ιόνιας Οδού, μήκους 196 χιλιομέτρων θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της συγκοινωνιακής υποδομής στη Δυτική Ελλάδα, καθώς διασχίζει δύο περιφέρειες και τέσσερις νομούς. Υπογράμμισε ότι έρχεται να καλύψει μια απαίτηση πολλών ετών, καθώς θα δώσει νέα ώθηση ανάπτυξης, αναβαθμίζοντας σημαντικά τα αστικά και αγροτικά κέντρα των προαναφερθεισών περιοχών.

Το οδικό τμήμα της Ιόνιας οδού που παραδόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία και στους πολίτες της Αιτωλοακαρνανίας και της Ηπείρου, εκτείνεται από τον ανισόπεδο κόμβο Κουβαρά έως και τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας.
Το εν λόγω τμήμα, έρχεται να συνδεθεί με το ήδη λετουργούν, (Κεφαλόβρυσο έως Κουβαρά), δημιουργώντας ένα αυτοτελές οδικό τμήμα 59 χιλιομέτρων, μέσω του οποίου θα μειωθούν αισθητά οι χρονοαποστάσεις και θα δώσει μια πρώτη ανάσα στους ταξιδιώτες της Πρωτοχρονιάς.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, καταβάλλονται προσπάθειες για να παραδοθεί μέσα στο Φεβρουάριο το τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι και τα όρια του τμήματος που παραδόθηκε σήμερα, δίνοντας ουσιαστικά στην κυκλοφορία το μισό αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού, δύο μήνες νωρίτερα από τη συμβατική ημερομηνία περάτωσης του έργου.

Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές να έχουμε και καλή χρονιά.

Κύριοι Δήμαρχοι, αγαπητοί συνάδελφοι, φίλες και φίλοι, όλοι γνω ρίζουν την εγκατάλειψη εδώ και 10ετίες της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου. Όλοι γνωρίζουν τον εφιάλτη που ζούσαμε όλα αυτά τα χρόνια στις οδικές μεταφορές και τις μετακινήσεις, κυρίως οι πολίτες της Ηπείρου και της Αιτωλοακαρνανίας.

Από το 2006 που υπεγράφησαν οι συμβάσεις παραχώρησης, η απομόνωση αυτή υπήρξε πιο έντονη. Από την Κόρινθο έως το Ρίο και από το Αντίριο έως τα Γιάννενα, ο δρόμος, ο αιματοβαμμένος αυτός δρόμος, θύμιζε μονοπάτι παρά εθνική οδό.

Το Φεβρουάριο του 2015 που αναλάβαμε τη διακυβέρνηση της χώρας, εννέα χρόνια μετά την έναρξη των αυτοκινητόδρομων, δυστυχώς τα μεγάλα έργα οδοποιίας ήταν τελματωμένα, κολλημένα, με πλήθος προβλημάτων.

Η Ιόνια Οδός περίπου 200 χιλιόμετρα, έπρεπε το 2015 να έχει παραδοθεί στο σύνολό της. Δυστυχώς το Φεβρουάριο του 2015 δεν είχαν ολοκληρωθεί καν οι απαλλοτριώσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες, η μεταφορά δικτύου κοινής ωφέλειας.

Δώσαμε μια πολύ μεγάλη μάχη σε πολύ δύσκολες συνθήκες, μια μάχη για την ολοκλήρωση των έργων, παράλληλα με τη μεγάλη μάχη για την έξοδο της χώρας από την κρίση.

Η συνέχιση των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων, συνεπαγόταν τη μη ολοκλήρωση των έργων. Και οι συνέπειες θα ήταν τραγικές. Αρκεί κανείς να σκεφτεί. ότι θα επιστρέφαμε 4 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πολλά ακόμη σε ρήτρες.

Θα χρειαζόμασταν πάνω από ένα μνημόνιο για τους αυτοκινητόδρομους, για τα πέντε έργα παραχώρησης. Είναι προφανές, ότι μέλημά μας ήταν και είναι η λειτουργική ολοκλήρωση των έργων τέλος Μαρτίου του 2017.

Είναι επίσης προφανές ότι οι συμβάσεις που παραλάβαμε, ήταν συμβάσεις που δεν υπηρετούσαν το δημόσιο συμφέρον. Βελτιώθηκαν μετά από μια κοπιαστική διαβούλευση όλων των συντελεστών και με καλή διάθεση όλων των συντελεστών. Έτσι με την ολοκλήρωση των έργων θα υπάρχει εντός του 2017 η ολοκλήρωση της μελέτης για το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα των διοδίων και εντός του 2018 η λειτουργία του αναλογικού ηλεκτρονικού συστήματος.

Πετύχαμε με τη διαπραγμάτευση που κάναμε, την ελεύθερη διέλευση των αυτοκινήτων που μετέφεραν πολίτες με άτομα με ειδικές ανάγκες. Ειδικά τιμολόγια για τους συχνούς, καθημερινούς χρήστες, ειδικούς όρους για τους δήμους που δεν είχαν εναλλακτικές οδεύσεις και πολλά συνοδά έργα.

Είναι καθήκον μας σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους να βρούμε εκείνες τις λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια. Στη συνέχεια είναι επίσης καθήκον μας, να ολοκληρώσουμε τις οδικές συνδέσεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα και τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς κόμβους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός.

Βλέπω τον Δήμαρχο Αγρινίου. Ενα από τα συνοδά έργα που πρέπει να γίνουν στην Πρέβεζα και σε άλλες περιοχές. Η Ιόνια Οδός περιλαμβάνει 19 κόμβους, 9 σταθμούς εξυπηρέτησης, 4 σήραγγες πολύ μεγάλες, 17 μεγάλες γέφυρες, 3 κέντρα συντήρησης και θα παραδοθεί σε λίγους μήνες στο σύνολό της από τον Πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα.

Γίνεται προσπάθεια να ολοκληρωθεί το τμήμα από την Κλόκοβα μέχρι το σημείο που θα παραδοθεί σήμερα, στα τέλη Φεβρουαρίου. Θα ήθελα να συγχαρώ επίσης, τις εργοληπτικές εταιρείες για την προσπάθεια που έκαναν, αλλά και για τις ενέργειές τους. Γιατί πρέπει να ακούγονται αυτά τα πράγματα. Αν δεν είχαν συμμετάσχει με τον τρόπο που συμμετείχαν στην ολοκλήρωση των δρόμων, θα είχαμε πολύ μεγάλα προβλήματα και αυτοί δεν θα ολοκληρώνονταν.

Φίλες και φίλοι, όπως λέμε συνέχεια, τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν Υπουργό, σε κανέναν Περιφερειάρχη, ή Δήμαρχο. Τα έργα ανήκουν στους πολίτες. Αυτοί είναι και οι χρήστες, αυτοί είναι που τα χρηματοδοτούν. Εμείς κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος των έργων. Για να γίνει όλο αυτό που κάναμε με τους αυτοκινητόδρομους και τα μεγάλα έργα, απαιτούνταν συλλογική δουλειά και θεσμικές αλλαγές. Υπάρχει ο νέος νόμος για τις δημόσιες συμβάσεις και για τις παραχωρήσεις. Πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη των προηγούμενων.

Καλημέρα σας και χρόνια πολλά σε όλους.

Απαντήσεις σε ερωτήσεις δημοσιογράφων

.ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπουργέ θα μας πείτε δυο λόγια για αυτή την πρώτη παράδοση τμήματος στην Ιόνια Οδό; Τι σημαίνει για το Υπουργείο και τι σημαίνει κυρίως για την περιοχή;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πιστεύω ότι το Υπουργείο αποδεικνύει την πολύ εντατική δουλειά που έχει γίνει και τις προσπάθειες που γίνονται τόσο από το Υπουργείο όσο και από τους εργολήπτες, γιατί είναι σημαντικό και πρέπει να το αναφέρουμε.

Για την περιοχή δεν είναι ανάγκη να επιχειρηματολογήσει κανείς. Μια απλή διέλευση μέσα από την Αμφιλοχία και από τους οικισμούς της περιοχής, μιλάει από μόνη της. Είναι απίστευτη η ταλαιπωρία και των μόνιμων κατοίκων και των διερχόμενων. Είναι πολύ κακές οι συνθήκες οδικής ασφάλειας. Αυτά όλα με αυτό το κομμάτι βελτιώνονται. Πιστεύουμε και προσπαθούμε μέχρι τέλος Φεβρουαρίου από την Κλόκοβα μέχρι την Αμφιλοχία να έχουμε ένα ολοκληρωμένο δρόμο και τέλος Μαρτίου να δοθεί και η σήραγγα της Κλόκοβας και ο υπόλοιπος δρόμος μέχρι την Εγνατία, μέχρι τα Γιάννενα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μείνει κάποιο υπόλοιπο για μετά το Μάρτη;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι. Πιθανόν εάν χρειαστεί σε ένα σημείο να γίνουν κάποιες πρόσθετες εργασίες, αλλά ο δρόμος θα είναι σε λειτουργική ολοκλήρωση.

Και εδώ θα ήθελα να πω κάτι. Εκτός από το θεσμικό πλαίσιο που διορθώσαμε για να μην έχουμε στα έργα τα προβλήματα που τα καθυστέρησαν τόσο πολύ, θα είναι καλό και η συνείδηση κάποιων πολιτών να είναι διαφορετική. Εάν τρέξουμε το νέο δρόμο θα δείτε ότι πολύ μεγάλα τμήματα του δρόμου δεν παραδίδονται γιατί κάποιος αρνιόταν στο παρελθόν, μέχρι να αλλάξουμε το θεσμικό πλαίσιο, για 100 μέτρα να παραδώσει ένα οικόπεδο που είχε και μάλιστα ένα οικόπεδο στη μέση του πουθενά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μόνο για να ….

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Για να πάρει λεφτά παραπάνω εκβιάζοντας ή τους εργολάβους. Για τις απαλλοτριώσεις και την αποζημίωση που θα βγάλει το δικαστήριο, ούτε την αρνήθηκε ποτέ κανείς, ούτε μπορεί να κάνει και διαφορετικά. Αυτά θα είναι καλό και σαν κοινωνία να τα λέμε για να μην υπάρχουν τέτοιες καθυστερήσεις σε τόσο σημαντικά έργα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μας πεις και δυο λόγια για το Άκτιο – Αμβρακία για το τι πρόκειται να γίνει;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως. Όπως γνωρίζετε το Άκτιο – Αμβρακία έχει τέσσερις εργολαβίες που καθυστερούν κι αυτές πάρα πολύ. Έχουμε καθυστερήσεις με πάρα πολλά προβλήματα. Η μία σύμβαση προχωράει κανονικά, έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η πρώτη.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η πρώτη. Πιστεύω ότι δεν θα έχουμε κάποιο πρόβλημα. Για τις υπόλοιπες τρεις θα προγραμματίσουμε μια – μια εργολαβία σκούπα για την ολοκλήρωση του έργου.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και μια δήλωση για το Πάτρα – Πύργος. Επαναδημοπρατήθηκε η τέταρτη εργολαβία.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγινε η τέταρτη δημοπρασία Πάτρα – Πύργος και πολύ σύντομα θα γίνει και η Πέμπτη. Κι αυτό είναι μια απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν όλο αυτό το διάστημα ότι κόλλησε αυτό το έργο και σε όσους ήταν γυρολόγοι δημιουργώντας γεγονότα που δεν υπήρχαν.

Συνεχίζουν κάποιοι να λαϊκίζουν ακολουθώντας τις κακές συνήθειες του παρελθόντος. Καλό θα είναι όταν δεσμευόμαστε για κάτι να γίνεται . Και να υπάρχει καλή πίστη από όλες τις πλευρές.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ευχαριστούμε πολύ. Καλορίζικο.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να είστε καλά.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΙΤΟΝΑ (είχαμε αρπαχτεί λίγο τότε στην ρεματιά, αλλά ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ)


Happy Birthday Patti Smith

Πουρα μην πείτε ότι δεν ανατριχιάζετε ....