iaso


Μηχανικός

AHOME REAL ESTATE SERVICES

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ: Χρειαζόμαστε νέες πολιτικές και όχι ανακύκλωση προσώπων

 

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ:
Χρειαζόμαστε νέες πολιτικές και όχι ανακύκλωση προσώπων 

Με αφορμή τον τελευταίο ανασχηματισμό το Πράσινο Κίνημα εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: «Η χώρα δεν έχει ανάγκη από ανακύκλωση προσώπων. Έχει ανάγκη απο νέες πολιτικές. Ο ανασχηματισμός δυστυχώς δεν σηματοδότησε καμία αλλαγή κατεύθυνσης υπέρ των πράσινων πολιτικών και της ευημερίας των πολιτών.»

Go Green με το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ
Παίρνουμε Θέση—Η Πολιτική στην Πράξη

ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ - ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ

 

Πράσινο Κίνημα: Νέα θαλάσσια ρύπανση ανοιχτά της Μονεμβασιάς – Γιατί δεν έχουν τέλος οι οικολογικές καταστροφές

 



Πράσινο Κίνημα: Νέα θαλάσσια ρύπανση ανοιχτά της Μονεμβασιάς – Γιατί δεν έχουν τέλος οι οικολογικές καταστροφές 


Το Πράσινο Κίνημα καλεί όλους τους υπεύθυνους να κινηθούν άμεσα ώστε να μην έχουμε νέα καταστροφή επιπέδου “Αγία Ζώνη ΙΙ” στο ναυάγιο του “Sea Bird”, ανοιχτά της Μονεμβασιάς. 
Όπως επισημαίνουν όλοι οι ειδικοί, είναι πολύ σοβαρός ο κίνδυνος οικολογικής καταστροφής αντίστοιχης έντασης με το ναυάγιο του “Αγία Ζώνη ΙΙ”, στη Σαλαμίνα, το 2017, από τη βύθιση του φορτηγού πλοίου “Sea Bird”, ανοιχτά της Μονεμβασιάς, μετά από πρόσκρουση στις βραχονησίδες, καθώς είναι φορτωμένο με 150 τόνους βαρέων καυσίμων
Συγκεκριμένα, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι βρισκόμαστε ενώπιον ενός ατυχήματος εντάσεως εκείνου με το Αγία Ζώνη ΙΙ. Άλλωστε, για τον λόγο αυτό συνεργάζονται για πρώτη φορά 4 μεγάλοι ελληνικοί Όμιλοι αντιρρύπανσης αν και είναι ανταγωνιστές.
Το Πράσινο Κίνημα έχει αναφερθεί σε κάθε ευκαιρία στα ζητήματα της θαλάσσιας ρύπανσης και έχει έγκαιρα προτάξει το θέμα του Εθνικού Θαλάσσιου Χωροταξικού και την αυστηροποίηση των κανόνων διέλευσης . 
Μάλιστα, στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον Υφυπουργό για θέματα Περιβαλλοντικής Πολιτικής Γιώργο Αμυρά ο Συμπρόεδρος του Πράσινου Κινήματος Κώστας Καλογράνης, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του Πράσινου Ιδρύματος Νίκο Παπαδάκη τέθηκε επί τάπητος το συγκεκριμένο θέμα.
Το Πράσινο Κίνημα ζήτησε την άμεση έναρξη των διαδικασιών για να υπάρξει και στη χώρα μας, ολοκληρωμένο «Θαλάσσιο Χωροταξικό», κάτι που όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις αγνόησαν, με αποτέλεσμα να έχουμε δεχθεί επιπλήξεις από την Ε.Ε. Βεβαίως, σε αυτό το μεγάλο θέμα εμπλέκονται και άλλα χαρτοφυλάκια υπουργών και είναι ιδιαίτερα σύνθετο. Το Πράσινο Κίνημα, δεσμεύτηκε να παρουσιάσει επεξεργασμένο κείμενο βάσης, στην κατεύθυνση της εκκίνησης αυτής της προσπάθειας.
Το Πράσινο Κίνημα επαναλαμβάνει τις πάγιες θέσεις του που είναι οι εξής:
– Πρώτα να δημιουργηθεί ο Εθνικός Θαλάσσιος Χωρικός Σχεδιασμός και μετά να αδειοδοτηθούν οι επιμέρους δραστηριότητες.
– Οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να έχουν λόγο με τα θεσμικά τους εκλεγμένα όργανα σε όλες αυτές τις παρεμβάσεις.
– Η όποια δραστηριότητα πρέπει να εντάσσεται στη φιλοσοφία του πρασίνου επιχειρείν , της κυκλικής οικονομίας, της ανακύκλωσης , επανάκτησης και επαναχρησιμοποίησης.
– Οι φορείς διαχείρισης που θα δημιουργηθούν πρέπει να είναι υπό κρατικό έλεγχο συμμετέχοντας υποχρεωτικά και εκπρόσωποι της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ο Συμπρόεδρος του Πράσινου Κινήματος Κώστας Καλογράνης δήλωσε σχετικά: “Δυστυχώς, αναβιώνει ξανά ο εφιάλτης του “Αγία Ζώνη ΙΙ”, αυτή τη φορά ανοιχτά της Μονεμβασιάς. Το φορτηγό πλοίο είναι φορτωμένο με 150 τόνους βαρέων καυσίμων τα οποία αν διαρρεύσουν στη θάλασσα, η οικολογική καταστροφή θα είναι πολύ μεγάλη για την ευρύτερη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου. Το Πράσινο Κίνημα, έχει τοποθετηθεί επανειλημμένως για τα ζητήματα της θαλάσσιας ρύπανσης. Πρέπει επιτέλους να υπάρξει και στη χώρα μας, ολοκληρωμένο «Θαλάσσιο Χωροταξικό», με αυστηροποιημένους κανόνες διέλευσης και να αντιληφθούν όλοι πως τα ζητήματα του περιβάλλοντος είναι πρώτης προτεραιότητας.” 

FALIRO SUMMER THEATER Πρόγραμμα Σεπτεμβρίου 2021

Το Faliro Summer Theater, το νέο καλοκαιρινό θέατρο, δίπλα στη Μαρίνα Φλοίσβου, στο προαύλιο του ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ παρουσιάζει ένα πλούσιο θεατρικό και μουσικό πρόγραμμα για τον Σεπτέμβριο 2021.

 
Μεγάλες και επιτυχημένες θεατρικές παραστάσεις που περιόδευσαν το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα, θα κάνουν στάση στο Faliro Summer Theater. Ο Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη (5/9), Οι πεταλούδες είναι ελεύθερες του Leonard Gershe σε σκηνοθεσία Ρέινας Εσκενάζυ (10 & 11/9), Η πόρνη από πάνω του Αντώνη Τσιπιανίτη με την Κατερίνα Διδασκάλου, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Πατρώνη (12 & 13/9), ο Οθέλλος σε σκηνοθεσία Αιμίλιου Χειλάκη – Μανώλη Δούνια (17 & 18/9), ο Ορέστης του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα (25 & 25/9).  
 
Πλούσιο, όμως, προβλέπεται και το συναυλιακό πρόγραμμα του θεάτρου του Φαλήρου στο οποίο θα εμφανιστούν οι ΠΥΞ ΛΑΞ (6 &7/9), οι Χατζηφραγκέτα (14/9), οι Χαΐνηδες (20/9), η Αλέκα Κανελλίδου & Δημήτρης Καλαντζής Quartet (22/9).
 
Στο πρόγραμμα αναμένεται να προστεθούν και νέες παραστάσεις.
Για αναλυτικές πληροφορίες επισκεφθείτε το www.summertheater.gr
 
Το Faliro Summer Theater είναι ο νέος ανοικτός, αμφιθεατρικός πολιτιστικός χώρος, 1400 θέσεων, με άνετο parking 2000 θέσεων, που θα αποτελέσει το νέο σημείο συνάντησης – προορισμό του θεάτροφιλου και μουσικόφιλου κοινού.
 
Πάμε Φάληρο, για μια νέα ξεχωριστή εμπειρία!
 
Faliro Summer Theater
Διεύθυνση: Ολυμπιακό Ακίνητο TΑΕ KBO NTO
Μωραϊτίνη 2, Παλαιό Φάληρο, 10445
Τηλέφωνο : 2109213310
www.summertheater.gr
 
 
Ακολουθεί το αναλυτικό πρόγραμμα Σεπτεμβρίου στο Faliro Summer Theater
 
Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ του ΑΙΣΧΥΛΟΥ
Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης
Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Στάνκογλου, Άρης Μπινιάρης, Κωνσταντίνος Γεωργαλής, Δαυίδ Μαλτέζε, Αλέκος Συσσοβίτης, Ηρώ Μπέζου, Ιωάννης Παπαζήσης.  
 
Μετά τη μεγάλη επιτυχία του σημείωσε στην Επίδαυρο, τις εξαιρετικά επαινετικές κριτικές και τις sold out παραστάσεις σε όλη την Ελλάδα, ο προφητικός και μυστικιστικός Προμηθέας Δεσμώτης ολοκληρώνει το ταξίδι του σε επιλεγμένα φεστιβάλ της Αττικής.
Η παράσταση του Θεάτρου Πορεία, παρουσιάζεται σε μετάφραση Γιώργου Μπλάνα και σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με μία εξαιρετική διανομή, μεταξύ άλλων, τον ρόλο του Προμηθέα ερμηνεύει ο Γιάννης Στάνκογλου, τον ρόλο του Ωκεανού ο Αλέκος Συσσοβίτης, τον ρόλο του Ερμή ο Ιωάννης Παπαζήσης και τον ρόλο της Ιούς, η Ηρώ Μπέζου.
Στην τραγωδία, ο Αισχύλος πραγματεύεται την αντίσταση του αλυσοδεμένου στον Καύκασο Προμηθέα, να υποκύψει στο θέλημα του «ανελέητου» Διός.
Πρόκειται για έναν ασταμάτητο αγώνα κατά της δύναμης της εξουσίας…
https://artinfo.gr/promitheas-desmotis-tou-aisxylou/
 
 
Δευτέρα 6 & Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου
ΠΥΞ ΛΑΞ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ
TOUR 2021
 
Σε μια εποχή που ζούμε με αποστάσεις, οι Πυξ Λαξ έρχονται τη Δευτέρα 6 και την Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου στο Faliro Summer Theater για να μάς θυμίσουν «Τι είναι αυτό που μας ενώνει» και να μας ταξιδέψουν σε παλιά γνώριμα μονοπάτια.
Οι ιστορικοί Πυξ Λαξ, με μια πορεία τριάντα χρόνων μάς συντροφεύουν με μοναδικό τρόπο σε κάθε στιγμή της ζωής μας και αποτελούν ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης για τους νεότερους καλλιτέχνες.
10 χρόνια μετά την πρώτη επανένωσή τους, μετά από αμέτρητες συναυλίες σε Ελλάδα, Κύπρο, Αμερική και τη θρυλική συναυλία στο ΟΑΚΑ οι Πυξ Λαξ ετοιμάζονται να μάς υπενθυμίσουν γιατί άλλαξαν για πάντα την ελληνική μουσική.
Οι Πυξ Λαξ…με γροθιές και με κλωτσιές μάς προσκαλούν για ακόμη μια φορά στη γιορτή τους για να τραγουδήσουμε, να γελάσουμε και να ονειροπολήσουμε παρέα όπως παλιά.
https://artinfo.gr/pyx-lax/
 
 
Παρασκευή 10 & Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου
ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ του LEONARD GERSHE
Μετάφραση/Διασκευή/Σκηνοθεσία: Ρέινα Εσκενάζυ
Πρωταγωνιστούν: Πέμη Ζούνη, Αναστάσης Ροιλός, Εριέττα Μανούρη, Κωνσταντίνος Ελματζίογλου
 
Ελευθερία,  έρωτας, αυτοπροσδιορισμός, θάρρος, αφοσίωση, αγάπη. Έννοιες αναλλοίωτες μέσα στον χρόνο και πάντοτε επίκαιρες. Πρόκειται για μια τρυφερή, ερωτική ιστορία που διαδραματίζεται σε μια εποχή που οι αντιλήψεις αλλάζουν και ο κόσμος νιώθει απελευθερωμένος από τα πρέπει – στην εποχή  της χαράς και της ελευθερίας. Μέσω του ευφυούς και διεισδυτικού του χιούμορ, ο Gershe προσεγγίζει όλα τα θέματα που απασχολούν τις ανθρώπινες σχέσεις διαχρονικά: το θάρρος απέναντι στην ζωή, το πως αυτοπροσδιορίζεται κανείς απέναντι στις ιδιαιτερότητες και τις φαινομενικές αδυναμίες του, την δύναμη του έρωτα και την γενναία απόφαση να επιδιώξουμε την ευτυχία. Ο τίτλος του έργου είναι εμπνευσμένος από τον «Ζοφερό Οίκο» του Καρόλου Ντίκενς και φέρει μια γοητευτική και παραστατική πολυσημία. 
https://artinfo.gr/oi-petaloudes-einai-eleftheres/
 
 
Κυριακή 12 & Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου
Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ του Αντώνη Τσιπιανίτη 
Σκηνοθεσία: Σταμάτης Πατρώνης
Με την Κατερίνα Διδασκάλου
10 ΧΡΟΝΙΑ συνεχούς παρουσίας στο ελληνικό θέατρο
 
Εννέα χρόνια τώρα, ο αριστουργηματικός μονόλογος του Αντώνη Τσιπιανίτη Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, με την εξαιρετική Κατερίνα Διδασκάλου, ενθουσιάζει και συγκινεί το κοινό που αγαπά το καλό θέατρο. Εννέα χρόνια τώρα, τα σημαντικά μηνύματα του έργου περνούν στους θεατές μέσα από το χιούμορ,  την συγκίνηση, ένα καταπληκτικό, βαθιά ανθρώπινο κείμενο και μια συγκλονιστική ερμηνεία. Η προδοσία, η απόρριψη, η βαναυσότητα εναντίον των γυναικών και ταυτόχρονα ο έρωτας, η δύναμη που βρίσκει κανείς μέσα του ακόμη και στις δυσκολίες και  η επιδίωξη για την χαρά της ζωής ξετυλίγονται συναρπαστικά μέσα από την αφήγηση μιας γυναίκας που μέσα από τον δύσκολο γάμο της έχασε πολλά, κέρδισε όμως τον εαυτό της.
 Σήμερα, πιο επίκαιρη από ποτέ, Η ΠΟΡΝΗ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ετοιμάζεται να συμπληρώσει δέκα ολόκληρα χρόνια θεατρικής παρουσίας και να ολοκληρώσει τον κύκλο της για όσους δεν κατάφεραν να την δουν και για όσους θελήσουν να ξαναζήσουν την εμπειρία.
https://artinfo.gr/i-porni-apo-pano/
 
 
Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου
ΧΑΤΖΗΦΡΑΓΚΕΤΑ ΤΗΕ BAND live στο Φάληρο!
 
Οι Χατζηφραγκέτα κατεβαίνουν  στο Φάληρο σε full band σύνθεση.
Δεν το χάνεις!
Σίγουρα!
 
Οι Χατζηφραγκέτα the band είναι:
Πάνος Φραγκιαδάκης / Φωνή, κιθάρα
Βαγγέλης Χατζηγιάννης / Φωνή, κιθάρα
Βασίλης Τσιγκρής / Μπάσο
Γιώργος Χριστοδούλου / Τύμπανα
https://artinfo.gr/chatzifragketa-the-band-live-sto-faliro/
 
 
Παρασκευή 17 & Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου
ΟΘΕΛΛΟΣ του WILLIAM SHAKESPEARE
Σκηνοθεσία: Αιμίλιος Χειλάκης – Μανώλης Δούνιας
Παίζουν: Γιάννης Μπέζος, Αιμίλιος Χειλάκης, Μυρτώ Αλικάκη,  Κώστας Κορωναίος, Αλέξανδρος Βάρθης, Μάιρα Γραβάνη, Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Κρις Ραντάνοφ, Μανώλης Δούνιας, Ελευθερία Κοντογεώργη, Νίκος Τσιμάρας
 
Ένα από τα σπουδαιότερα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, το αξεπέραστο ερωτικό δράμα του William Shakespeare, «Οθέλλος», σκηνοθετούν ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας με τον Γιάννη Μπέζο στον ομώνυμο ρόλο. Το εξαιρετικά δημοφιλές έργο θα παρουσιαστεί σε μετάφραση του Διονύση Καψάλη και με πρωτότυπη μουσική του Δημήτρη Καμαρωτού. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Γιάννης Μπέζος (Οθέλλος), ο Αιμίλιος Χειλάκης (Ιάγος) και η Μυρτώ Αλικάκη (Αιμιλία).
Στον «Οθέλλο» ο Σαίξπηρ μιλάει για τον παράφορο έρωτα που αντιβαίνει σε φυλετικές, ηλικιακές και κοινωνικές διαφορές. Είναι μια τραγωδία για τη ζήλια, την προδομένη εμπιστοσύνη και το φόβο για οτιδήποτε ξένο και διαφορετικό.
Ο έρωτας του έμπειρου και γενναίου Μαυριτανού στρατηγού με τη νεαρή και ευγενικής καταγωγής Βενετσιάνα καταρρίπτει τα στερεότυπα της εποχής, αλλά, αντί να γεφυρώσει τις διαφορές, κλονίζει τις βεβαιότητες και διαταράσσει τις κοινωνικές ισορροπίες. Ο Οθέλλος, παρόλο που έχει διακριθεί χάρη στη γενναιότητα και το ήθος του και έχει ανέλθει σε αξιώματα, δεν καταφέρνει να ενταχθεί στην κοινωνία που ζει ως ισότιμο μέλος: εκτός από το χρώμα του δέρματός του και την καταγωγή του, τον εμποδίζει η ίδια του η ανασφάλεια. Παραμένει ο μαύρος, ο ξένος, ο κατώτερος.
https://artinfo.gr/othellos-tou-william-shakespeare/
 
 
Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου
ΧΑΪΝΗΔΕΣ
«Βάρδα Φουρνέλο»
 
Οι Χαΐνηδες γιορτάζουν τα 30 χρόνια της δισκογραφικής τους παρουσίας με μια καλοκαιρινή περιοδεία και κάνουν στάση στο Faliro Summer Theater, τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου για μία μοναδική συναυλία.
Θα παρουσιάσουν αγαπημένα τραγούδια όλων μας και παράλληλα θα παρουσιάσουν τραγούδια από την νέα τους δισκογραφική εργασία που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Καστανιώτη, με τίτλο «Βάρδα Φουρνέλο»!
Παίζουν και τραγουδούν οι: Δημήτρης Αποστολάκης, Μιχάλης Γαλάνης, Δημήτρης Ζαχαριουδάκης, Peter Jaques, Μιχάλης Νικόπουλος, Γιάννης Νόνης, Αγγελική Σύρκου.
«Οι Χαΐνηδες  έχουν έναν αρχαίο πέτρινο χειρόμυλο κι ένα τρίπαλιο δρύινο κρασοβάρελο. Ελάτε να μεταλάβετε το σώμα και το αίμα του καινούργιου Θεού, από το σιτάρι που εσείς σπείρατε και από τ’ αμπέλια που εσείς φυτέψατε!» Δημήτρης Χαΐνης Αποστολάκης 
https://artinfo.gr/chainides-varda-foyrnelo/
 
 
Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου
ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ QUARTET
ALL THAT JAZZ
 
Η Αλέκα Κανελλίδου συναντά τον Δημήτρη Καλαντζή σε ένα πρόγραμμα που η τζαζ έχει τον πρώτο λόγο. All that Jazz. Η Ελληνίδα τραγουδίστρια που έβαζε αδιαλείπτως jazz feeling σε κάθε τραγούδι που ερμήνευε στη μακρόχρονη καριέρα της, έρχεται στο Faliro Summer Theater με το κουαρτέτο του πιανίστα και μαέστρου Δημήτρη Καλαντζή παρουσιάζοντας ένα εξαίσιο πρόγραμμα από τζαζ και ελληνικά στάνταρντς.
Η φωνή της είναι μοναδική στη νεότερη ιστορία του ελληνικού τραγουδιού και η αίσθηση ήταν πάντα ότι η Αλέκα ανήκει «κάπου αλλού». Αυτό το κάπως αδιόρατο προσδιοριστικό στοιχείο έχει να κάνει σαφώς με την τζαζ, μια μουσική στην οποία η Κανελλίδου μυήθηκε από μικρή από τον πατέρα της, τον βιολονίστα Γιάννη Κανελλίδη και, κυρίως, από τον θρυλικό πιανίστα Μανώλη Μικέλη.
Αρχικά η Αλέκα Κανελλίδου τραγουδάει αποκλειστικά ξένα τραγούδια και εμπλέκεται δημιουργικά στην ελληνική ποπ των '60's. Βγαίνει για πρώτη φορά στη δισκογραφία με συνθέσεις του Γιάννη Σπάρτακου το 1965 αλλά επιχειρεί να αποδώσει και πρωτόλειες συνθέσεις του Βαγγέλη Παπαθανασίου. Πάντως, γίνεται ευρέως γνωστή «άγνωστη», καθώς η φωνή της δίνεται στη Ζωή Λάσκαρη που «τραγουδάει» στην μεγάλη οθόνη το "Crazy Girl" του Μίμη Πλέσσα. Το πραγματικό πεδίο διάκρισης όμως για την Αλέκα Κανελλίδου είναι το Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης στο οποίο ξεχωρίζει επί σειρά ετών. Και οι επιτυχίες αρχίζουν να έρχονται σταθερά, από το 1974 και μετά, με το «Άσε με να φύγω». Και συνεχίζονται μέχρι σήμερα, με δίσκους που έχουν ανεξίτηλη σφραγίδα ποιότητας και τοποθετούν την Αλέκα Κανελλίδου σε θέση ξεχωριστή. Η φωνή της ήταν, είναι και μένει μοναδική και ιδανική για τζαζ ερμηνείες.
Δημήτρης  Καλαντζής πιάνο, ενορχηστρώσεις, Δημήτρης Παπαδόπουλος τρομπέτα, Αλέξανδρος-Δράκος  Κτιστάκης τύμπανα, Γιώργος Γεωργιάδης μπάσο
https://artinfo.gr/aleka-kanellidoy-dimitris-kalantzis-qu/
 
 
Παρασκευή 24 & Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου
ΟΡΕΣΤΗΣ του ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Παίζουν: Άρης Σερβετάλης, Μαίρη Μηνά, Πάνος Βλάχος, Αιμιλιανός Σταματάκης, Γιώργος Ψυχογυιός, Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Ζερόμ Καλουτά
 
15.500 θεατές κατέκλυσαν το Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, το τριήμερο 16, 17 & 18 Ιουλίου, για να παρακολουθήσουν την αρχαία ελληνική τραγωδία του Ευριπίδη «Ορέστης» που παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και μετάφραση Γιώργου Χειμωνά.
Ο Γιάννης Κακλέας καταθέτοντας την πρώτη του σκηνοθεσία αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, θα παρουσιάσει σε επιλεγμένα θέατρα της Αττικής, σε ελληνικές πόλεις και αρχαία θέατρα της περιφέρειας, ένα έργο γεμάτο σφοδρές συγκρούσεις, ανατροπές, απολογίες και έντονο πολιτικό προβληματισμό. Ένα έργο που δεν σταματά να θέτει συνεχώς ερωτήματα για τις σχέσεις των γενεών και των φύλων, της κοινωνικής συνοχής και της επιβίωσης των νέων σ’ έναν κόσμο που καθορίζεται από παράγοντες έξω από τους ίδιους.
Στο ρόλο του Ορέστη ο εξαιρετικός ‘Αρης Σερβετάλης, ενώ δίπλα του πρωταγωνιστεί ένας λαμπερός θίασος ηθοποιών που ξεχωρίζουν για τις ερμηνευτικές τους ικανότητες μεταξύ των οποίων: η Μαίρη Μηνά ως Ηλέκτρα, ο Πάνος Βλάχος ως Μενέλαος, ο Γιώργος Ψυχογιός ως Τυνδάρεως, ο Αιμιλιανός Σταματάκης ως Πυλάδης, η Νικολέτα Κοτσαηλίδου ως Ωραία Ελένη, ο Ζερόμ Καλουτά ως Φρύγας. Συμμετέχουν οι Κατερίνα Ζαφειροπούλου, ‘Αλκηστις Ζιρώ, Νίκη Λάμη, Ιωάννα Λέκκα, Δανάη Μουτσοπούλου, Ματίνα Περγιουδάκη, Ελίζα Σκολίδη, Αναστασία Στυλιανίδη, Ηλέκτρα Φραγκιαδάκη.
https://artinfo.gr/orestis-tou-evripidi/

Αφγανιστάν: Ο δήμιος των Αυτοκρατοριών

Του Γεωργίου Παπασίμου

Η παταγώδης αποτυχία της αλαζονικής αμερικανικής πολιτικής για εξαγωγή και επικράτηση της δυτικού τύπου Δημοκρατίας σε μουσουλμανικές χώρες με απώτερο σκοπό τον πλήρη έλεγχο τους έγινε ορατή στον καθένα από τις εξελίξεις το τελευταίο διάστημα στο Αφγανιστάν. Η ολοκληρωτική επανάκαμψη των Ταλιμπάν στην εξουσία στο Αφγανιστάν μετά από 20 χρόνια προσπαθειών των ΗΠΑ για δημιουργία κράτους «δυτικών προδιαγραφών» ξοδεύοντας το κολοσσιαίο ποσό των 3 τρισεκατομμύριων δολαρίων ως οικονομική ενίσχυση, προκαλεί τεκτονικές γεωπολιτικές πλανητικές εξελίξεις. Ο έλεγχος της χώρας αυτής αποτελεί διαχρονικά «μήλο της έριδος» για όλους τους μεγάλους παίχτες, πέραν των ΗΠΑ, όπως της Κίνας και της Ρωσίας, στο σκληρό παγκόσμιο bras-de-fer μεταξύ της ανερχόμενης Ασίας και της ασθμαίνουσας και υποχωρούσας Δύσης. Παράλληλα, από την επικράτηση των Ταλιμπάν ενισχύεται σημαντικά και το αντιδυτικό μουσουλμανικό τόξο, Πακιστάν – Ιράν – Κατάρ – Τουρκία, που στήριξαν και χρηματοδότησαν αυτούς.

Έτσι, η επιχειρηθείσα από τις ΗΠΑ «άνοιξη» κατέληξε σε «βαρύ χειμώνα» για αυτές και τη Δύση, αφού απέτυχε σε όλα τα μέτωπα (Ιράκ, Συρία, Λιβύη, Αφγανιστάν κλπ). Το μοναδικό αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής στο όνομα της Δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της καταπολέμησης της τρομοκρατίας είναι η πλήρης ισχυροποίηση του ριζοσπαστικού Ισλάμ.

Άλλωστε δεν πρέπει να διαφεύγει ότι οι Ταλιμπάν (μαθητές του Κορανίου) είναι το διάδοχο σχήμα των Μουτζαχεντίν, που πολεμούσαν και εκδίωξαν από το Αφγανιστάν τους Σοβιετικούς στις δεκαετίες ’80 και ΄90, έχοντας τότε την αμέριστη οικονομική βοήθεια και συμπαράσταση των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ. Η εισβολή στο Αφγανιστάν το 2001 από τον George Bush Jr., που πραγματοποιήθηκε ως απάντηση των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ, που οργάνωσε ο Σαουδάραβας Μπιν Λάντεν (συνεργάτης της CIA στο Αφγανιστάν), αποτέλεσε το προοίμιο εφαρμογής της αμεριακνικής αποτυχημένης πολιτικής. Ακολούθησαν η εισβολή στο Ιράκ, η διάλυση της Λιβύης και η αποσταθεροποίηση της Συρίας. Οι αδιέξοδοι αυτοί πόλεμοι των ΗΠΑ σε οικονομικό, στρατιωτικό, διπλωματικό και ηθικό επίπεδο υπονόμευσαν σταδιακά την αμερικανική παγκόσμια ηγεμονία, που είχε επιτευχθεί μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.

Ως οργανώτρια δύναμη του πλανήτη, οι Η.Π.Α. και οι σύμμαχοί της, μετά την κατάρρευση της ΕΣΣΔ το 1989, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα κυρίως του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου, προχώρησαν στην πλήρη διάλυση του ελέγχου της κίνησης κεφαλαίων σε παγκόσμιο επίπεδο και στην κατάργηση των εθνικών συνόρων και ελέγχων, με συνέπεια να δοθεί μια ισχυρή ώθηση στη περαιτέρω διεθνοποίηση του καπιταλισμού. Συνέπεια αυτού ήταν η πλήρης απελευθέρωση των αγορών, η μετατροπή της Κίνας σε πλανητικό καπιταλιστικό εργοστάσιο, η ισχυρή παραγωγική άνοδος άλλων χωρών όπως η Ινδία, πέραν δηλαδή της Δύσης που μέχρι την περίοδο εκείνη είχε την πρωτοπορία. Ήδη, σοβαροί μελετητές θεωρούν ότι η σημερινή φάση της παγκοσμιοποίησης είναι η τελευταία μιας μακράς περιόδου αδιαμφισβήτητης δυτικής ηγεμονίας, που συνδέθηκε με την εμφάνιση του καπιταλισμού τον 16ο αιώνα.

Οι συνθήκες αυτές έχουν επιφέρει μεγάλες «ρωγμές» στο ζήτημα της πλανητικής ηγεμονίας. Η ανάδυση ενός νέου πολύ-πολιτικού παγκοσμίου συστήματος που βρίσκεται ακόμα σε δυναμική διαμόρφωση, οφείλεται στην σταδιακή από το 2010 παρακμή και πτώση των ΗΠΑ. Σε αυτό το νέο ρευστό πλαίσιο παρατηρείται ήδη η άσκηση αυτόνομης πολιτικής όχι μόνο από τους μεγάλους παγκόσμιους πόλους (Κίνα, Ρωσία, Ινδία), αλλά και από ενδιάμεσους περιφερειακούς «παίκτες», όπως το Ιράν, η Τουρκία κλπ.

Η φθορά των ΗΠΑ κατά τη περίοδο του «φθινοπώρου» της ηγεμονίας τους σύμφωνα με τις αναλύσεις των Ιμάνουελ Βάλερσταϊν και Τζιοβάνι Αρίγκι (World System Theory), που ξεκίνησε από την μεγάλη καπιταλιστική κρίση του 2008, επιταχύνθηκε κατά την πενταετή διακυβέρνηση Τραμπ, πλην όμως δεν οφείλεται αποκλειστικά σε αυτήν.

Η αμερικανική παρακμή είναι βαθύτερη και πολυπλόκαμη. Η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, που επιβλήθηκε από τις χρηματοπιστωτικές ελίτ της Δύσης, παρείχε τα καύσιμα ισχυροποίησης των άλλων πόλων, κυρίως της Ασίας. Παράλληλα το δυσβάσταχτο οικονομικό κόστος των αποτυχημένων πολέμων των ΗΠΑ σε Αφγανιστάν, Ιράκ και Συρία μετά την 11 Σεπτεμβρίου 2001, σε συνδυασμό με την κατάρρευση της χρηματοπιστωτικής «φούσκας» και στα εναπομείναντα κερδοφόρα τμήματα του κτηματομεσιτικού κλάδου, οδήγησε στην εκτεταμένη χρηματοπιστωτική κρίση του 2007-2008, που εξήχθη ως τοξική «γάγγραινα» και στην Ευρώπη, επιτείνοντας έτσι την παρακμιακή πορεία συνολικά της Δύσης.

Όλα αυτά οδήγησαν, συνεπώς, σε μια εκτεταμένη περίοδο υποχώρησης των Η.Π.Α. ως οργανώτριας πλανητικής δύναμης, αφού αυτές πλέον έχουν χάσει την δυνατότητα να κινούνται αυτοτελώς στην παγκόσμια «σκακιέρα», όπως φανερώνει η πρόσφατη και ασύντακτη αποχώρηση τους από το Αφγανιστάν, που στέλνει δυνατά το μήνυμα της αδυναμίας, της έλλειψης αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης. Για αυτό η επικράτηση των Ταλιμπάν μπορεί να μετατραπεί σε παγκόσμιο σύνδρομο, σε διάφορες περιοχές του πλανήτη, όπου ακόμα οι ΗΠΑ έχουν τον γεωπολιτικό έλεγχο.

Οι παραπάνω συνθήκες στην παγκόσμια σκακιέρα αφορούν άμεσα και την Ελλάδα σε δύο κυρίως κεντρικές κατευθύνσεις. Αφενός λόγω του ότι στο ενισχυμένο μουσουλμανικό τόξο εντάσσεται και η Τουρκία, η οποία με την νεο-οθωμανική της στρατηγική απειλεί άμεσα τα εθνικά συμφέροντα και αφετέρου διότι η Ελλάδα ευρισκόμενη πλήρως και αποκλειστικά προσδεμένη στο αμερικανικό άρμα κινδυνεύει με άδειασμα σε μελλοντική κρίσιμη στιγμή για την υπόσταση της. Η αξιολόγηση και η συνάρτηση των δύο παραπάνω παραγόντων πρέπει να ταρακουνήσουν το εξαρτημένο και ελλιποβαρές πολιτικό προσωπικό εξουσίας , έτσι ώστε η χώρα να λάβει τα μέτρα της αναθεωρώντας την μέχρι τώρα μονόπλευρη στρατηγική της. Χωρίς να διαρρήξει τη σχέση της με τις ΗΠΑ και τους Δυτικούς θεσμούς, οφείλει να παρακολουθεί και να αξιοποιήσει τις ρευστές γεωπολιτικές ανακατατάξεις ανοίγοντας διαύλους επικοινωνίας με τη Ρωσία και τη Κίνα, έτσι ώστε να μην είναι δεδομένη για κανέναν. Παράλληλα, οφείλει άμεσα η σημερινή κυβέρνηση να προχωρήσει σε ισότιμη στρατιωτική συνεργασία με τη Γαλλία, προμηθευόμενη τις φρεγάτες belharra έναντι των προβληματικών αμερικανικών φρεγατών, που επιχειρούν τα διάφορα συμφέροντα να φορτώσουν στο ελληνικό πολεμικό ναυτικό, μειώνοντας την άκρως απαραίτητη για τον Ελληνισμό αποτρεπτική του ισχύ.

Είναι πλέον πασιφανές, ότι δεν υπάρχουν «ασφαλή λιμάνια» στην σημερινή διεθνή πραγματικότητα, τα οποία να επιτρέπουν τον «λήθαργο» και τον «ύπνο του δικαίου», που χαρακτηρίζουν το σύνολο του πολιτικού προσωπικού (κυβέρνηση και αντιπολίτευση) στην Ελλάδα.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ: Η επιτυχία συνεχίζεται με τρεις νέες παραστάσεις στην Αττική | Κυριακή 5/9 Παπάγου, 11/9 Αχαρνές, 17/9 Ηλιούπολη

 

Στέφανος Δάνδολος
ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
 Το κρυφό πάθος της Πηνελόπης Δέλτα για τον Ίωνα Δραγούμη


Η επιτυχία συνεχίζεται με τρεις νέες παραστάσεις στην Αττική!
 

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου Κηποθέατρο Παπάγου
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου Δημοτικό Αμφιθέατρο Αχαρνών «Μ. Θεοδωράκης»
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου Δημοτικό θέατρο Ηλιούπολης Δ. Κιντής 

 
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ:
Τάσος Νούσιας,  Μπέτυ Λιβανού, Μαρία Παπαφωτίου


Σκηνοθεσία: Κώστας Γάκης
 
Η «Ιστορία χωρίς όνομα», ο θυελλώδης έρωτας της Πηνελόπης Δέλτα και του Ίωνα Δραγούμη, συνεχίζει τις επιτυχημένες παραστάσεις και τον Σεπτέμβριο στην Αττική. Την Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου στο Κηποθέατρο Παπάγου, το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου στις Αχαρνές, στο Δημοτικό Αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο «Δημήτρης Κιντής» στην Ηλιούπολη.
 
Με την ιδιαίτερη σκηνοθετική ματιά του Κώστα Γάκη, το βραβευμένο με τρία βραβεία κοινού βιβλίο του Στέφανου Δάνδολου «Ιστορία χωρίς όνομα» (εκδ. Ψυχογιός), εξελίχθηκε σε μία παράσταση φαινόμενο μέσα από τη θεατρική διασκευή της Ανθής Φουντά και του Κώστα Γάκη. Λατρεύτηκε από το κοινό, απέσπασε διθυραμβικές κριτικές και διακρίθηκε ως «Η παράσταση της χρονιάς» από τα θεατρικά βραβεία Θεσσαλονίκης, μεταξύ άλλων.
 
Ο Τάσος Νούσιας, ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του, ενσαρκώνει τον εμβληματικό και για πολλούς αμφιλεγόμενο διπλωμάτη, λόγιο και πολιτικό Ίωνα Δραγούμη. Η εξαιρετική Μπέτυ Λιβανού και η αποκαλυπτική Μαρία Παπαφωτίου μοιράζονται δύο διαφορετικές εποχές της σπουδαίας συγγραφέως και ιστορικής προσωπικότητας, Πηνελόπης Δέλτα ενώ ο Γιάννης Αθητάκης αναλαμβάνει τον ρόλο του Στέφανου Δέλτα. 


Η παράσταση ξεκίνησε την επιτυχημένη της πορεία από το Θέατρο Αριστοτέλειον στη Θεσσαλονίκη, τον Δεκέμβριο του 2019, ενώ από τις 17 Ιανουαρίου 2020, ο θρίαμβος συνεχίστηκε στην Αθήνα, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, με συνεχόμενες sold out παραστάσεις. H υποδοχή της παράστασης ήταν διθυραμβική και στην καλοκαιρινή περιοδεία της στην Κύπρο, την ίδια χρονιά.
 
Η «Ιστορία χωρίς όνομα» είναι η παράσταση που σάρωσε στα θεατρικά βραβεία Θεσσαλονίκης αποσπώντας 4 βραβεία, μεταξύ των οποίων και αυτό της Καλύτερης  Παράστασης της χρονιάς. Τιμήθηκε επίσης, με το Βραβείο Σκηνοθεσίας (Κώστας Γάκης), με το Βραβείο Ερμηνευτικού συνόλου (Τάσος Νούσιας, Μπέτυ Λιβάνου, Μαρία Παπαφωτίου, Στάθης Μαντζώρος, Αργύρης Γκαγκάνης, Στέλιος Γιαννακός, Ανθή Φουντά, Μιχάλης Κωτσόγιαννης) και με το Βραβείο Σκηνικών (Κωνσταντίνος Ζαμάνης).
 
Ίων Δραγούμης και Πηνελόπη Δέλτα. Μια ψυχή χωρισμένη σε δύο σώματα. Ένας θαμμένος πόνος που δεν εκτονώθηκε ποτέ. Δύο λυγμοί που συνορεύουν. Ο έρωτας και η πατρίδα. Μια ιστορία ηδονής και οδύνης. Ο εμβληματικός διπλωμάτης και η σπουδαία συγγραφέας σε μια νοερή ζωή επιθυμίας, ονείρων, υψηλών ιδανικών, υψηλών δεσμεύσεων, υψηλών οραμάτων.
            
Ιούνιος 1908 – Βιέννη/ Ο Ίων Δραγούμης βρίσκεται παρών στην πλέον καθοριστική απόφαση που παίρνει για τη ζωή της η Πηνελόπη Δέλτα.
Απρίλιος 1941 – Κηφισιά/ Ο Ίων Δραγούμης απών από την ζωή της Πηνελόπης Δέλτα, αλλά πιο παρών από ποτέ.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=njru6NfTrkc
 
Συντελεστές:
Συγγραφέας του έργου «Ιστορία χωρίς Όνομα»: Στέφανος Δάνδολος
Θεατρική Διασκευή: Ανθή Φουντά –Κώστας Γάκης
Σκηνοθεσία-Μουσική: Κώστας Γάκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Σχεδιασμός Ήχου: Μιχάλης Κωτσόγιαννης
Ηair and makeup artist: Άννα Μαρία Προκοπίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Νατάσα - Φαίη Κοσμίδου
Φωτογράφιση: Σταύρος Χαμπάκης

Παίζουν:
Ίωνας Δραγούμης: Τάσος Νούσιας
Πηνελόπη Δέλτα: Μπέτυ Λιβανού
Νεαρή Πηνελόπη Δέλτα: Μαρία Παπαφωτίου
Στέφανος Δέλτα: Γιάννης Αθητάκης
Γιατρός Φρίντμαν: Αργύρης Γκαγκάνης
Γραμματέας Γιατρού: Στέλιος Γιαννακός
Μαριάνθη: Ανθή Φουντά
Μουσικός: Κώστας Λώλος

Διεύθυνση Παραγωγής: Παναγιώτης Γεώργας
Προβολή & Επικοινωνία Παραγωγής: Άννα Θεοδόση (atheodosi@gmail.com 6977605271)
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: GR ENTERTAINMENT WORLD LTD


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
 
Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021, Ώρα: 21.15

Κηποθέατρο Παπάγου
Κορυτσάς (6η στάση Παπάγου), Παπάγου, Τηλ.: 2132027186-187
Γενική είσοδος (αριθμημένες θέσεις): 18€
Μειωμένο: 15€ (φοιτητικό, ανέργων, πολυτέκνων, ΑΜΕΑ, άνω των 65)
Προπώληση: VIVA.GR | ΔΑΝΑΟΣ (Μεσογείων 230) | ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ (Αναστάσεως 90) 
 
Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021, Ώρα: 21.15
Δημοτικό Αμφιθέατρο Αχαρνών «Μίκης Θεοδωράκης»
Λόφος Προφήτη Ηλία, Αχαρνές, Τηλ.: 2132072527
Γενική είσοδος (χωρίς αρίθμηση): 16€
Μειωμένο: 13€ (φοιτητικό, ανέργων, πολυτέκνων, ΑΜΕΑ, άνω των 65)
 
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021, Ώρα: 21.00
Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής»
Γαρδίκη & Σμόλικα, Ηλιούπολη, τηλ. 210 9923840.
Γενική είσοδος (αριθμημένες θέσεις): 18€
Μειωμένο: 15€ (φοιτητικό, ανέργων, πολυτέκνων, ΑΜΕΑ, άνω των 65)
Προπώληση: VIVA.GR | Περί Βιβλίου (Ελ. Βενιζέλου 138, ώρες καταστημάτων, τηλ. 210 9946717)
 
 
Εισιτήρια: https://www.viva.gr/tickets/theatre/periodeia/istoria-xoris-onoma/
Προπώληση εισιτηρίων: ARTINFO.GR & VIVA.GR
Πληροφορίες-Κρατήσεις: 210 9213310