Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΕΤΙΝΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΠΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

 


Ο κατήφορος της διοίκησης Ρούσσου στον δήμο Χαλανδρίου συνεχίζεται με σπασμένα πλέον τα φρένα ακόμα και σε τομείς - όπως η κοινωνική πολιτική - που ήταν στα συγκριτικά πλεονεκτήματά της.

Η ματαίωση των φετινών, προγραμματισμένων - και καθιερωμένων 'εδώ και σαράντα χρόνια' (με την  διατύπωση που αρέσει στην σουλτανική αυλή) διακοπών των μελών του ΚΑΠΗ,  της σημαντικότερης προσφοράς του δήμου στην τρίτη ηλικία, είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ, ειδικά στις σημερινές οικονομικές συνθήκες για τους συνταξιούχους και μετά τους εγκλεισμούς και την απομόνωση την οποία βίωσαν περισσότερο από όλους οι μεγαλύτεροι ηλικιακά συμπολίτες μας.

Πόσο μάλλον που η συνδιοίκηση Ρούσσου - Πράσου - Λαδόπουλου είχε εντάξει κονδύλι 80.000 ευρώ στον προϋπολογισμό του 2023 του Δήμου  και 'πούλαγε' στα μέλη του ΚΑΠΗ "παραμύθι' ότι το πρόγραμμα φέτος θα υλοποιηθεί κανονικά.

Ο δημοτικός μας σύμβουλος Δημήτρης Λέρτας έθεσε ερώτημα στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο για να λάβει από την εντεταλμένη για την κοινωνική πολιτική σύμβουλο της διοίκησης Ρούσσου, κα Κατούφα παιδαριώδεις και προσβλητικές για τον πολίτη δικαιολογίες περί διαδικασιών που καθυστέρησαν επειδή δεν γνώριζε πώς θα εξελιχθεί η πορεία της πανδημίας.

Προφανώς τα μέλη της σουλτανικής διοίκησης ήλπιζαν σε LOCK DOWN για να μην διατεθεί το κονδύλι των 80.000 ευρώ για τα ΚΑΠΗ και τους Χαλανδραίους πολίτες και να το χρησιμοποιήσουν αλλού, αλλά ο ιός δεν τους έκανε την χάρη.

Κανονικά θα έπρεπε να ζητηθεί η παραίτηση της εντεταλμένης συμβούλου για αυτό το ΜΕΙΖΟΝ ΦΙΑΣΚΟ υποκρισίας ή ανικανότητας (ας διαλέξουν τι τους ταιριάζει καλύτερα από τα δύο). Αλλά αυτό θα ήταν ανούσιο αφού οι παραιτήσεις προϋποθέτουν την πολιτική ευαισθησία και την ενσυναίσθηση για τους συμπολίτες μας που στερήθηκαν την εβδομάδα επικοινωνίας και συνεύρεσης που τόσο περίμεναν (την χρήση του όρου ενσυναίσθηση - που δεν μας αρέσει - την χρωστάγαμε και την επιστρέφουμε έντοκα με την ευκαιρία) .

Το ότι για το θέμα ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, την ώρα που οι παρατάξεις της αυτοαποκαλούμενης αντιπολίτευσης και ιδίως εκείνες που μετέχουν στην οικονομική επιτροπή και φέρουν ευθύνη για την υλοποίηση του προϋπολογισμού ΣΙΩΠΟΥΝ, δεν είναι πλέον είδηση για το Χαλάνδρι.

Προφανώς ΜΑΖΙ αποφάσισαν ότι τα 80.000 ευρώ θα έπρεπε να αξιοποιηθούν κάπου αλλού, όπως για παράδειγμα στην προβολή των δημοτικών παρατάξεων του κόλπου στα μέσα μαζικής εξαπάτησης που χρηματοδοτούνται από τον δήμο για να θάβουν κάθε διαφορετική φωνή και έτσι τα στέρησαν από εκείνους που αποκαλούν προκλητικά 'περήφανα γηρατειά' οικειοποιούμενοι τα συνθήματα και τις πολιτικές της πραγματικής ΠΡΩΤΗΣ ΦΟΡΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ που ούτε στο δακτυλάκι της δεν μπορούν να φτάσουν οι ανάλγητοι βερμπαλιστές,

ΝΤΡΟΠΗ!  

ΥΓ: Δεν περιμένουμε να αναρτηθεί η ανακοίνωσή μας στο site του δήμου όπως γίνεται με τις παρατάξεις του κόλπου. Ο αποκλεισμός μας από το σουλτανικό σύστημα είναι τίτλος τιμής και παράσημο για εμάς.

Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ στο Δήμο Θερμαϊκού, μία από τις πρώτες Ενεργειακές Κοινότητες στην Ελλάδα

 

Υποστηρικτές του ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

 


Σε συνεχή κίνηση ήταν το κλιμάκιο του Πράσινου Κινήματος, την προηγούμενη εβδομάδα στη Θεσσαλονίκη, καθώς το πρόγραμμα ήταν εξαιρετικά πλούσιο λόγω των πολλών και σημαντικών συναντήσεων που είχαν προγραμματιστεί. 
Σε αυτό το πλαίσιο, αντιπροσωπεία του κόμματος επισκέφτηκε τον Δήμο Θερμαϊκού για να συναντηθεί με τον δήμαρχο, κ. Γιώργο Τσαμασλή.   
Το κλιμάκιο του Πράσινου Κινήματος που βρέθηκε στο φιλόξενο δήμο αποτελούνταν από την Συμπρόεδρο του κόμματος, κα Ρία Ακρίβου, τον Επικεφαλής του Οργανωτικού, κ. Άγγελο Νταβία, τον Περιφερειακό Σύμβουλο και Αντιπρόεδρο του ΕΔΣΝΑ, κ. Νίκο Παπαδάκη, το μέλος του πολιτικού Συμβουλίου, κ. Βαγγέλη θεοδώρου, το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, κ. Κώστα Καψή και τον εκπρόσωπο της Οργάνωσης Θεσσαλονίκης, κ. Χρήστο κατσιάνη.    
Η συνάντηση με τον δήμαρχο Θερμαϊκού, κ. Γιώργο Τσαμασλή, πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα. 
Το κλιμάκιο του Πράσινου Κινήματος αρχικά ενημέρωσε συνοπτικά τον δήμαρχο για το “Πράσινο Σχέδιο Διακυβέρνησης” που παρουσίασε ο συμπρόεδρος του κόμματος, κ. Κώστας Καλογράνης, κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου στη ΔΕΘ και έγινε αναφορά στις 100 θέσεις προγραμματικής σύγκλισης που έχει ανακοινώσει το κόμμα προκειμένου να συνεργαστεί μετεκλογικά σε μία καθαρή και διάφανη βάση, πάνω από το τραπέζι. 
Ο Δήμαρχος αφού άκουσε με προσοχή τους συνομιλητές του ενημέρωσε ότι στον δήμο Θερμαϊκού εγκρίθηκε και είναι προς υλοποίηση μία από τις πρώτες Ενεργειακές Κοινότητες στην Ελλάδα, καθώς έχει περάσει από την Επιτροπή Αξιολόγησης η έγκριση προϋπολογισμού 4,9 εκατομμυρίων ευρώ για τη χρήση φωτοβολταϊκών συστημάτων που εξοικονομούν ρεύμα στην ύδρευση και στην αποχέτευση. Γενικότερα στο Δήμο Θερμαϊκού πραγματοποιούνται κρίσιμα έργα που θα εξοικονομούν ενέργεια, με περιβαλλοντικό αποτύπωμα, και θα βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών. Παράλληλα, ο δήμαρχος ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις πρωτοβουλίες της δημοτικής αρχής για τον καθαρισμό και την διευθέτηση των 8 ρεμάτων που διασχίζουν τον δήμο.
Ήταν μία ακόμη θεσμική συνάντηση του Πράσινου Κινήματος που ξέφυγε από τα τυπικά και τέθηκαν ουσιαστικά ζητήματα στο τραπέζι. Για αυτό το λόγο η αντιπροσωπεία του Πράσινου Κινήματος πραγματοποιεί αυτές τις συναντήσεις με πραγματικό μεράκι. 

Δώσε Δύναμη στις Πράσινες Φωνές
Go Green με το Πράσινο Κίνημα

5ο Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού «Compartments Dance Project»

 



18 Σεπτεμβρίου-2 Οκτωβρίου 2022

Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ



Μετά από τέσσερις επιτυχημένες διοργανώσεις το Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού «Compartments Dance Project» επανέρχεται για 5η χρονιά στην Αμαξοστοιχία - Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ καθημερινά από την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου έως και την Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022.

14 χορευτικές ομάδες και μεμονωμένοι καλλιτέχνες συμμετέχουν στο μοναδικό παγκοσμίως σιδηροδρομικό φεστιβάλ σύγχρονου χορού και συνομιλούν με τους θεατές μέσα από πρωτότυπες χορευτικές performances σύντομης διάρκειας (10-20 λεπτά), καθημερινά για ένα συνεχές 15ήμερο.

Σκηνικό χώρο του Φεστιβάλ έως τώρα αποτελούσαν το New Wagon με τα 12 μικρά «διαμερισματάκια» του (compartments) αλλά και κάθε απρόβλεπτος σκηνικός και μη σκηνικός χώρος της Αμαξοστοιχίας-Θέατρο υ.

Στη φετινή διοργάνωση ο προβολέας φωτίζει το νέο εξοπλισμένο υπαίθριο stage της Αποβάθρας του Τρένου στο Ρουφ, όπου οι περισσότεροι από τους συμμετέχοντες επέλεξαν για να παρουσιάσουν τις χορογραφίες τους.

Σχετικά με τη θεματολογία των performances η Τατιάνα Λύγαρη, καλλιτεχνική διευθύντρια του φεστιβάλ, σημειώνει:

Οι νέοι καλλιτέχνες σε κάθε διοργάνωση διευρύνουν το γενικό θεματικό πλαίσιο του «ταξιδιού» που θέτει το φεστιβάλ ερευνώντας θέματα που προβάλλουν οι εκάστοτε κοινωνικές συνθήκες και οι προβληματισμοί της εποχής.

Στη φετινή διοργάνωση το ενδιαφέρον των καλλιτεχνών εστιάζεται σε προσωπικές και εσωτερικές «διαδρομές» και διεργασίες, στην επιδραστική ιδιότητα του χρόνου, την αναζήτηση της ταυτότητας, τη θέση της γυναίκας απέναντι στα πατριαρχικά και κοινωνικά στερεότυπα, τη θέση του ατόμου απέναντι στις ρίζες, την κοινωνία και το παρελθόν, την αποδόμηση της δυαδικότητας, την αναζήτηση της επικοινωνίας αλλά και την επίδραση της τεχνολογίας στη δημιουργία ψευδαισθήσεων.

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Τατιάνα Λύγαρη / Υπεύθυνος καλλιτεχνικών ομάδων Ευθύμης Χρήστου / Υπεύθυνος κοινού Βασίλης Ψυλλάς / Φωτογραφίες Υπατία Κορνάρου / Video - Μοντάζ Γιώργος Χαρίσης / Επικοινωνία ArtsPR

PERFORMANCES

Όλες οι performances παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση από τις 19.30 έως τις 23:30 σε ένα κυλιόμενο πρόγραμμα, για ένα συνεχές 15νθήμερο (18/9-2/10/2022).

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Απαραίτητη προϋπόθεση η προμήθεια δελτίων εισόδου. Έναρξη διανομής δελτίων εισόδου για τις performances τής κάθε ημέρας από 19.00 στο ταμείο της Αμαξοστοιχίας. Μέγιστος αριθμός δελτίων εισόδου 3 ανά άτομο/ανά ημέρα βάσει διαθεσιμότητας θέσεων.


Οι performances αναλυτικά:

AUTOPILOT…OFF

Ιωάννα Τόλιου

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής απαιτεί γρήγορους ρυθμούς χωρίς, πολλές φορές, να αντιλαμβανόμαστε τι συμβαίνει μέσα μας και γύρω μας τη στιγμή που συμβαίνει. Η ρουτίνα της καθημερινότητας εγκλωβίζει τον άνθρωπο σε μία κατάσταση «αυτόματου πιλότου». Ο χώρος της αποβάθρας είναι το σημείο συνάντησης ερμηνευτών και θεατών. Πότε θα αρχίσουν να συνειδητοποιούν την αμοιβαία ύπαρξή τους στον χώρο και να βιώνουν τον παρόντα χρόνο; Ο «αυτόματος πιλότος» είναι έτοιμος να απενεργοποιηθεί (;)

ιδέα/χορογραφία/μουσική επιμέλεια Ιωάννα Τόλιου ερμηνεία Ομάδα Χορού CORPUS LINGUA (Μαρία Καραλή, Γωγώ Τασιούλα)


Endless rain

New_ton Company

Τέσσερις γυναίκες διηγούνται, με τα σώματά τους, τον εγκλωβισμό που συχνά βιώνουν λόγω κοινωνικών και πατριαρχικών καταλοίπων και τις συμπεριφορές που συχνά αυτά γεννούν και αναπαράγουν. Το συλλογικό αυτό τραύμα, αν δεν θεραπευτεί, μπορεί να διαμορφώσει συμπεριφορές και καταστάσεις που, ενίοτε, είναι επώδυνες και καταπιεστικές. Η ομάδα αποπειράται να μεταφέρει στη σκηνή όσα το γυναικείο σώμα συχνά δέχεται ως αποτέλεσμα τέτοιων συμπεριφορών.

χορογραφία/σκηνοθεσία Νάντια Παλαιολόγου μουσική Βασίλης Κλεφτάκης ερμηνεία Ναταλία Μπαρούς, Άννα Ουζουνίδου, Ειρήνη Παπανεοφύτου-Ιωάννου, Ελπίδα Σπύρου

knot

Έλενα Σταυροπούλου

Mία performance-site specific project με σύγχρονο χορό και ζωντανή παραγωγή ήχου. Ο κόμπος, το δέσιμο, ο κόμβος, ο δεσμός, ο όζος, ο όμιλος, ο φιόγκος. Όλες οι ερμηνείες και οι συμβολισμοί της λέξης, σε συνάρτηση με τον ήχο που αυτή παράγει, καθώς και τα υλικά που χρησιμοποιούνται για να επιτευχθεί. Η περίδεση, η μετακίνηση, το κουβάλημα, η αντίσταση, η τρυφερότητα, οι αναμνήσεις, ο χρόνος, η συσκευασία. Το σώμα της χορεύτριας-performer γίνεται ηχείο δημιουργίας ήχων και προοπτικής, επιπέδων και πολυμορφίας σε μια διαδρομή που κάνει κύκλους.

σύλληψη/χορογραφία Έλενα Σταυροπούλου μουσική Νίκος Καραδοσίδης σκηνικά/κοστούμια Έλενα Σταυροπούλου συνδημιουργία/εκτέλεση Μυρτώ Χαριτάκη

Meeting point

Έφη Τετρίγγα

∆ύο άνθρωποι συναντιούνται. Ίσως για πρώτη φορά, ίσως για τελευταία. Μέσα σε μια λούπα, μια παρένθεση στον χρόνο. Παρακολουθούμε το κυνήγι των δύο σωμάτων που συναντιούνται και χωρίζονται, που ακολουθούν το ένα το άλλο, που αφουγκράζονται τη σιωπή.

χορογραφία Έφη Τετρίγγα ερμηνεία Σταύρος Κυριαζόπουλος, Μέγκι Ντιέλι, Έφη Τετρίγγα αφήγηση ∆ημήτρης (Τζίμης) Τσιμπίδας

My Heart Belongs to ...?

Κωνσταντίνος Αργυρίου-Ευαγγελούδης

Όταν η MARILYN MONROE μένει μόνη της, ξυπνά μέσα της η ανάγκη για φυγή, από τόπο, κοινότητα αλλά και ταυτότητα. Μια φυγή που φαντάζει ως μοναδικός δρόμος για την ελευθερία αλλά και ως αδιέξοδο. Εμβαθύνοντας στον σύνθετο ψυχισμό ενός ατόμου «σύμβολο», ενός σώματος εγκλωβισμένου μέσα στην εικόνα που έφτιαξε για τον εαυτό του αλλά και την εικόνα που του ετοίμασαν «οι άλλοι», αναζητούμε τα δυσδιάκριτα όρια της ταυτότητας.

xορογραφία/σκηνικήεπιμέλεια Κωνσταντίνος Αργυρίου-Ευαγγελούδης ενδυματολόγος Τζένη ∆ελή εικαστικός, σύμβουλος Χαρά Τζεβελέκου ψυχολόγος, σύμβουλος Μένια Μποτοπούλου ερμηνεία Μαρίνα Γεωργακίλα, Τζένη ∆ελή, Καλλιαντάση Κωνσταντίνα, Ξανθίππη Μαγκαφώση, Κωνσταντίνος Αργυρίου-Ευαγγελούδης

Oubliette

Μιράντα Ζησιμοπούλου

Που αποθηκεύονται οι μνήμες; Που αποθηκεύεται το τραύμα; Ξεχνάμε ποτέ πραγματικά; Πόσο βασανίζουμε τους εαυτούς μας μέχρι να ξεχάσουμε; Το oubliette είναι μια performance που έχει σκοπό να τοποθετήσει, να εξερευνήσει και να απελευθερώσει αυτό το σημείο του σώματος που φέρει τις μνήμες, τον εξοστρακισμό τους και τις ενοχές μας για την ανάγκη να ξεχάσουμε.

σύλληψη/χορογραφία/ερμηνεία Μιράντα Ζησιμοπούλου

PowerSet – Extract

Ολυμπία Αντώνενα

Ποιοι παράγοντες διατηρούν τις παρωπίδες μας και μας αποτρέπουν από το να δούμε πέρα από το στενό, προκαθορισμένο μονοπάτι; Ποιες είναι οι εσωτερικές διεργασίες, οι σκέψεις, τα συναισθήματα, που ποτέ δεν εξωτερικεύονται, που πολλές φορές ούτε εμείς οι ίδιοι δεν αναγνωρίζουμε ούτε παραδεχόμαστε; Κι όμως, αυτά καθορίζουν τις αποφάσεις, τις πράξεις, τις κινήσεις μας. Οι δυο χορεύτριες εξερευνούν το πέρασμα από το έσω στο έξω, από το «αυτοεπιβαλλόμενο» αδιέξοδο σε μια ιαματική αλληλεπίδραση.

σύλληψη Ολυμπία Αντώνενα συνδημιουργία Ολυμπία Αντώνενα, Βενετία Πάσχου, σε συνεργασία με την Ηλιάνα Κατσίγιαννη κείμενο/φωνή Κρίνα ∆αλακλή, Μαριάννα Ράντου σύμβουλος δραματουργίας / props Σοφία Χιονίδου ερμηνεία Βενετία Πάσχου, Ηλιάνα Κατσίγιαννη

Screenlight

Νίκος Σαμουρίδης

Σ’ έναν κόσμο όπου η φωτεινή δέσμη μιας οθόνης υπερνικά το φυσικό φως, σ’ έναν κόσμο όπου οι αισθήσεις εγκλωβίζονται στην οθόνη και μετατρέπονται σε ψευδαισθήσεις, τρεις άνθρωποι παλεύουν να συνυπάρξουν. Τρία σώματα, τρεις φωτεινές δέσμες, ένας κοινός χώρος και η ανάγκη για επικοινωνία ανακινούν τον νου προς την πραγματικότητα, όπου το screenlight κλείνει απλά με την κίνηση ενός αντίχειρα.

σύλληψη/χορογραφία Νίκος Σαμουρίδης ερμηνεία Κατερίνα Σαμαρά, Χριστιάννα Ηλιοπούλου, ∆αμιανός Άγγελος Ευσταθίου

Testa: IDs in transition

Trial& - performing arts

TESTA/ˈtɛstə/the protective outer covering of a seed
To project διερευνά την έννοια του «περιβλήματος» σ’ ένα περιβάλλον δύο διαφορετικών φύλων. Μελετά τις κινητικές τους διαφορές όπως αυτές προκύπτουν μέσα από τις κοινωνικές κατασκευές, δημιουργώντας τρόπους μετάβασης ανάμεσα στις πολλαπλές έμφυλες δυναμικές. Στόχος των δημιουργών είναι η αποδόμηση της δυαδικότητας και των διαφορών τους και η δόμηση μιας πιο ρευστής δυναμικής. ∆ύο γυναικεία σώματα που ανακαλύπτουν νέους τρόπους επικοινωνίας επί σκηνής.

ιδέα/έρευνα ομάδα trial&-performing arts χορογραφία/ερμηνεία Υρώ Γαβριατοπούλου, Λυδία Ξουράφη βοηθοί χορογραφίας Μίνα Ντάλη, Ισιδώρα Φρέιζερ σκηνικός χώρος/φωτισμοί Κωνσταντίνος Ξουράφης μουσική Νεόφυτος Μαυρογένης

UterUs

L.A.A.V.I. dance company

Η solo performance "UterUs" είναι εμπνευσμένη από την ποιητική συλλογή της Ευσταθίας Παύλου-Κατράκη με τίτλο «∆ΥΝΑΣΤΡΑ ΜΗΤΡΑ» και διαπραγματεύεται τη θέση της γυναίκας, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί στο πέρασμα των χρόνων από την ίδια την κοινωνία. Με τη χρήση και τον συνδυασμό των σωματικών σχημάτων, της μουσικής, του λόγου και του ιδιαίτερου κοστουμιού, η performance γίνεται πιο διορατική όσον αφορά στη γυναικεία υπόσταση. Εμβαθύνοντας στον καθοριστικό ρόλο που παίζει το σώμα της (μήτρα) στον προσδιορισμό της μέσα στην κοινωνία, αναρωτιέται κανείς τελικά τι είναι φυσικό και τι επίκτητο.

χορογραφία/σκηνοθεσία Ίρις Κατράκη-Παύλου ερμηνεία Αριάννα Ζαρμακούπη σύνθεση ∆ημήτρης Σταυρόπουλος φωνή Στέλλα Μακρή κοστούμι Vicki B. S.

WORKING RHYTHM | the preview

Ζωή Ευσταθίου

Το project αποτελεί μία πρώτη εικόνα της διερεύνησης της ενδογενούς ρυθμικότητας εργαζομένων και της αίσθησης του περάσματος του χρόνου κατά την εργασία. Το πέρασμα του χρόνου αφορά στην υποκειμενική αντίληψη του χρόνου που περνάει και σχετίζεται με τη δραστηριότητα. Αποτελεί την αρχή μιας έρευνας, με σκοπό να μελετηθεί η ενδογενής ρυθμικότητα εργαζομένων σε διαφορετικούς κλάδους.

σύλληψη/χορογραφία Ζωή Ευσταθίου επιστημονική σύμβουλος Αργυρώ Βατάκη μουσική έρευνα/σύνθεση/φωνή/μουσική παραγωγή Καλλιόπη Μητροπούλου μελέτη κοστουμιών Ελλάδα ∆αμιανού βοηθός χορογράφου Μαλβίνα Ανδρώνη ερμηνεία Ναταλία Καλογεροπούλου, Νεφέλη Καφενταράκη, Μαρίνα Κλάδη, Ειρήνη Μωραϊτέλλη, Γιούλη Μπανούση

Είμαι GIALLO

Ηλίας Μπαγεώργος

Φως, ήλιος, λάμψη, ξεκίνημα, κέφι, πάρτι, πάμε, GIALLO! Το κίτρινο χρώμα αποκτά υλική υπόσταση και ζωντανεύει μέσα από την κίνηση, ως διάθεση, ως ταυτότητα, ως χορός. Μια μεταμόρφωση που μας μεταφέρει από τον γκρίζο ρεαλιστικό κόσμο στη groovy & εκθαμβωτικά κίτρινη πραγματικότητα του GIALLO.

χορογραφία/ερμηνεία Ηλίας Μπαγεώργος σχεδιασμός & κατασκευή κοστουμιού Francesco Infante μουσική σύνθεση Στέφανος Γιακουμάκης

Ομφάλιος Λώρος

Λίλα Σαββουλίδου

Ο ομφάλιος λώρος είναι μόνο ο οργανικός δεσμός που μας ενώνει με την μήτρα; Ή αντικατοπτρίζει την σχέση μας με τους άλλους και τον ίδιο μας τον εαυτό; Αποκόπτεται ποτέ πραγματικά; Μια διαδρομή από το εμείς στο εγώ και τούμπαλιν. Η ανακάλυψη της βαθιάς μας ατομικότητας μέσα από μια πορεία ρήξης ή συμφιλίωσης με τις ρίζες, την κοινωνία, το παρελθόν.

σύλληψη/χορογραφία Λίλα Σαββουλίδου επιμέλεια ήχου Γιώργος Λαμπάδης ερμηνεία Μαρίνα Καββαδία, Λίλα Σαββουλίδου

Χαμάμ

LOS - Αντώνης Παπαδάκης, Αλεξάνδρα Παππά

Μια χορευτική performance δύο ερμηνευτών, με αφορμή τις έννοιες του ταξιδιού και της αναχώρησης. Το τρένο είναι έτοιμο να ξεκινήσει και οι απροσδιοριστίες που συνοδεύουν τη φυγή, πυροδοτούν την αγωνία για το τι μπορεί να συμβεί. Η φαντασία αρχίζει να βράζει. Ο χώρος μεταμορφώνεται. Τι είναι γραφτό να συμβεί; Πώς μπορώ να το ξέρω; Μπορώ να διαπραγματευτώ με το άγνωστο;

δημιουργία/ερμηνεία LOS- Αντώνης Παπαδάκης, Αλεξάνδρα Παππά


Το επίσημο trailer του Φεστιβάλ: https://youtu.be/sO5tWi2iB20

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

τηλ. γραφείου παραγωγής 210 9237076, τηλ. Θέατρο υ 210 5298922 - 6937604988

theater@totrenostorouf.gr


ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ

Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως & Αμφιπόλεως

Σιδηροδρομικός & Προαστιακός Σταθμός Ρουφ

10’ με τα πόδια από το ΜΕΤΡΟ Κεραμεικός

Δωρεάν υπαίθριο Parking


ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

www.totrenostorouf.gr

www.facebook.com/To-Treno-sto-Rouf-railway-carriage-theatre

https://twitter.com/ToTrenoStoRouf

https://instagram.com/ToTrenostoRouf

https://www.youtube.com/user/totrenostorouf

https://el-gr.facebook.com/FestivalCompartmentsDanceProjectYoungArtists/



Έναρξη Μαθημάτων Σκάκι – Πρώτη Συνάντηση Γονέων Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022 9:30πμ -12:00 - Μαθήματα Σύγχρονου Τραγουδιού


ΘΕΜΑΤΑ:

1) Έναρξη Μαθημάτων Σκάκι – Πρώτη Συνάντηση Γονέων Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022 9:30πμ-12:00

2) Μαθήματα Σύγχρονου Τραγουδιού & Ταχύρρυθμης εκμάθησης Συνοδευτικού Οργάνου (κιθάρα-πιάνο)

*   *   *

Αγαπητοί γονείς,

η τακτική ενασχόληση των παιδιών με το σκάκι μπορεί να οδηγήσει σε ορατή βελτίωση των αποτελεσμάτων στο σχολείο.

Μάλιστα, το σκάκι διαθέτει μια σπάνια ποιότητα:

Τα παιδιά θα το απολαύσουν παρά το γεγονός ότι είναι καλό για αυτά!

Ελάτε στην πρώτη συνάντηση – ενημέρωση γονέων το Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 09:30πμ έως 12:00 το μεσημέρι στα γραφεία του Συλλόγου μας για να γνωριστούμε!!! (Αθανασίου Διάκου 14 & Μεγάλου Αλεξάνδρου – Άνω Βριλήσσια , δίπλα από το ΚΕΠ – 2ος όροφος πάνω από τον Παιδικό Σταθμό)

 Πρώτη Συνάντηση - Συνάντηση Γονέων - Εγγραφές

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου

9:30πμ έως 12:00

 Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022 ξεκινούν τα μαθήματα σκάκι για παιδιά Δημοτικού – Γυμνασίου – Λυκείου στα γραφεία του Εξωραϊστικού Συλλόγου, Αθανασίου Διάκου 14 και Μεγ. Αλεξάνδρου στα Άνω Βριλήσσια, 2ος όροφος δίπλα στο ΚΕΠ.


Πρόγραμμα Προπονήσεων 2022-2023


Δευτέρα   18:15-19:15 Τμήμα αρχαρίων παιδιών Δημοτικού

Τριτη       18:00-19:30 Τμήμα προχωρημένων παιδιών Δημοτικού

Τρίτη       18:30-19:30 Τμήμα αρχαρίων παιδιών Δημοτικού

Τετάρτη   16:30-18:00 Τμήμα Αγωνιστικό παιδιών Δημοτικού 

Τετάρτη   18:15-19:45 Τμήμα Αγωνιστικό παιδιών Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου

 

ΥΓ: Όσοι γονείς ενδιαφέρονται να εντάξουν τα παιδιά τους στο πρόγραμμα προπονήσεων σκάκι του Συλλόγου μπορούν να αιτηθούν ηλεκτρονικά στο e-mail του Συλλόγου (syllogos.anovrilissia@gmail.com) το αναλυτικό ενημερωτικό για το τμήμα Σκάκι στο οποίο αναφέρονται με λεπτομέρειες τα δίδακτρα για κάθε ένα από τα ανωτέρω σκακιστικά τμήμα.


Μαθήματα Σύγχρονου Τραγουδιού & Ταχύρρυθμης εκμάθησης Συνοδευτικού οργάνου (κιθάρα-πιάνο)!!!

 

Πρόεδρος

Γιάννης Τζαμουράνης

6979674402


Γραμματέας

Αλέξανδρος Γιαννακούλιας

6993237964

"Αντιτιθέμενα συμφέροντα Ρωσίας – Ιταλίας - Τουρκίας συγκρούονται στη Λιβύη."

 

του Γ. Παπαγιαννόπουλου


Η Ρωσία, επαναπροσεγγίζει μετά από καιρό την Αφρικανική ήπειρο. 
Επενδύει στη Λιβύη, - τη σημαντικότερη χώρα της Αφρικής για την Ιταλία - όπου καυχιέται για μακροπρόθεσμη στρατηγική παρουσία. Ιταλία και Ρωσία βρίσκονται σε αντίθετα μέτωπα: Ο Πούτιν στηρίζει την παράταξη Κυρηναϊκής / Τομπρούκ, εχθρό της κυβέρνησης της Τρίπολης, -υποστηριζόμενη από την Ιταλία και Τουρκία. 
Τον Απρίλιο του 2019 ο Πούτιν υποστήριξε την πολιορκία του στρατηγού Χαφτάρ εναντίον της πόλης Τρίπολης. Αλλά τότε η παρέμβαση της Τουρκίας που υποστήριξε την κυβέρνηση της Τρίπολης προκάλεσε την απόσυρση του Χαφτάρ και, τον Οκτώβριο του 2021, κήρυξε κατάπαυση του πυρός που δεν άλλαξε το παρασκήνιο: Ρώμη και Άγκυρα με την κυβέρνηση της Τρίπολης, Μόσχα με Κυρηναϊκή / Τομπρούκ. 
Μία από τις φιλοδοξίες του Πούτιν στη Λιβύη είναι η πρόσβαση στο λιμάνι της Βεγγάζης που θα επέτρεπε στα πλοία του να σταθμεύουν μπροστά από τις Νατοϊκές βάσεις. Παρόμοια άδεια είχε δώσει στο ρωσικό στόλο ο Καντάφι, αλλά ανατράπηκε από το ΝΑΤΟ / Δυτικοευρωπαίους, εξαπολύοντας την οργή του Πούτιν, ο οποίος ήταν αντίθετος με τη δυτική στρατιωτική επέμβαση. Αν η Ρωσία ήθελε να βάλει χέρι σε λιμάνι στη Λιβύη πριν ξεσπάσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, ας φανταστούμε τώρα. 
Στη Λιβύη, δεν πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές που είχαν προγραμματιστεί για τις 25 Δεκεμβρίου 2021. Απλώς αναφέρουμε ότι, στις 20 Ιουνίου 2022, ο ΟΗΕ απέτυχε στην προσπάθειά του να μεσολαβήσει μεταξύ των αντίπαλων κομμάτων που συναντήθηκαν στο Κάιρο από τις 12 έως τις 19 Ιουνίου. Η Λιβύη συνεχίζει να έχει δύο αντίπαλες κυβερνήσεις, και Ιταλία- Τουρκία αφενός και Ρωσία αφετέρου συνεχίζουν να βρίσκονται σε αντίθετα μέτωπα. Η Λιβύη θα μπορούσε να βυθιστεί σε έναν νέο εμφύλιο πόλεμο, με την Ιταλία-Τουρκία στην Τρίπολη και τη Ρωσία στην Κυρηναϊκή / Τομπρούκ. Χωρίς να υπολογίσουμε ότι μια πιθανή επανάληψη της σύγκρουσης θα μπορούσε να ωθήσει τους Αμερικανούς να επέμβουν για να πλήξουν τη Ρωσία - λόγω της σημερινής τους αντιπαράθεσης λόγω του Ουκρανικού- που απέχει δύο βήματα από τη Σικελία. 
Ο Τραμπ επέλεξε να μείνει μακριά από τη Λιβύη, αλλά είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο Μπάιντεν δεν θα έμπαινε "στο μείγμα" αν του δινόταν η ευκαιρία. Γίνεται πολύς λόγος για επιστροφή στον ψυχρό πόλεμο. Ας φανταστούμε ότι αυτό είναι αλήθεια: ποιες θα ήταν οι συνέπειες; Η πιθανότητα να συμβεί και στη Λιβύη είναι υπαρκτές. 
Την ίδια στιγμή, η ξένη στρατιωτική παρουσία τροφοδοτεί το «λιβυκό αδιέξοδο» που εδώ και χρόνια εμποδίζει κάθε μορφή προόδου στη βορειοαφρικανική χώρα. Μια χώρα η οποία, δεν πρέπει να ξεχνάμε, διαθέτει τα μεγαλύτερα αποθέματα πετρελαίου στην Αφρική, (αυτή και η Αλγερία) αλλά που δεν είναι σε θέση να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια στους πολίτες της… 
Μερική "επιστροφή" της Ελλάδας (σε ρόλο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ)… Το άνοιγμα της Ελληνικής πρεσβείας στην Τρίπολη, του Ελληνικού προξενείου στη Βεγγάζη (όπου υπάρχει ακόμη ένα μικρό κομμάτι της παλαιάς Ελληνικής Κοινότητας) και η επαναλειτουργία του Ελληνικού σχολείου στην Βεγγάζη ως Ευρωπαϊκού, είναι μικρά θετικά βήματα. Η καθυστερημένη, μερική επιστροφή της Ελλάδας στη Λιβύη, (μετά το ΤουρκοΛιβυκό Μνημόνιο του 2019), έχει να αντιμετωπίσει πολλά εμπόδια. 
 
• Δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό “ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ”

Δήμαρχος Βριλησσίων, ΞΕΝΟΣ ΜΑΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: “Οι Δήμοι έχουμε πρωτοπορήσει στην ενεργειακή εξοικονόμηση πριν ξυπνήσει η κυβέρνηση από τον λήθαργό της”

“Η Τοπική Αυτοδιοίκηση ούτε εκβιάζεται, ούτε τρομοκρατείται”

 

 Σχετικά με την κυβερνητική απόφαση που προβλέπει κυρώσεις στους ΟΤΑ, τόσο σε επίπεδο χρηματοδότησης όσο και σε επίπεδο προσλήψεων και κινητικότητας, σε περίπτωση που δεν επιτυγχάνεται ο στόχος της εξοικονόμησης ενέργειας κατά 10%, ο Δήμαρχος Βριλησσίων σε συνέχεια  της τοποθέτησής του στο Δημοτικό Συμβούλιο της 14ης Σεπτεμβρίου 2022, για το ίδιο θέμα, δήλωσε:   

Θεωρώ αυτή την απόφαση άδικη στη σύλληψη και στην εφαρμογή της, προσβλητική για το θεσμό της Αυτοδιοίκησης, απαράδεκτη και εκβιαστική, όχι μόνο για τους Ο.Τ.Α. αλλά και, για όλους τους δημότες. 

Άδικη γιατί η Κυβέρνηση απειλεί - χωρίς να έχει το συνταγματικό δικαίωμα - να τιμωρήσει τους Δήμους οριζόντια και χωρίς να λαμβάνει καθόλου υπόψη της, τον προγραμματισμό και τις ήδη υλοποιημένες παρεμβάσεις και έργα εξοικονόμησης ενέργειας, πολύ πριν  εμφανιστεί η τρέχουσα ενεργειακή διακινδύνευση, και που αποδεικνύουν την ευαισθητοποίηση των δήμων τόσο στα θέματα συνετής χρήσης των ενεργειακών πόρων όσο και συνολικά στους τομείς ενεργειακής διαχείρισης που εξασφαλίζουν πορεία βιώσιμης ανάπτυξης των πόλεων μας.

Για παράδειγμα, ο Δήμος Βριλησσίων τα προηγούμενα δύο χρόνια υλοποίησε ένα πλήρες πρόγραμμα αντικατάστασης όλων των λαμπτήρων φωτισμού οδών, δημοσίων χώρων, (πλατείες – πάρκα) και εγκαταστάσεων,(αθλητικές εγκαταστάσεις), με λαμπτήρες υψηλής τεχνολογίας “LED”, επιτυγχάνοντας εξοικονόμηση ενέργειας και ταυτόχρονα οικονομικών πόρων προς όφελος των δημοτών του, αλλά και προς όφελος του ίδιου του κράτους, στο όνομα της ενεργειακής επάρκειας του οποίου ο υπουργός Εσωτερικών κ. Βορίδης τώρα μας “κουνάει το δάχτυλο”.

Προσβλητική γιατί η Κυβέρνηση αδυνατεί να κατανοήσει τις αυξημένες χρηματοδοτικές ανάγκες των Ο.Τ.Α. ά βαθμού από τη ραγδαία αύξηση του ενεργειακού κόστους, όπως για παράδειγμα για την  ομαλή λειτουργία των σχολείων ή την απρόσκοπτη λειτουργία της Ύδρευσης (για την οποία ούτε έχει δοθεί ούτε αναμένεται καμία έκτακτη πίστωση), ενώ την ίδια στιγμή, μάλλον σκόπιμα, αποσιωπά και την ως τώρα αναιμική  χρηματοδοτική συνεισφορά της για την αντιμετώπιση αυτής της νέας απειλητικής κρίσης για τις τοπικές κοινωνίες.

Απαράδεκτη, γιατί η κυβέρνηση στην πράξη ζητά την υποβάθμιση μιας κρίσιμης υπηρεσίας του οδοφωτισμού που εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των δημοτών, ενώ θα συνεχίζουν να πληρώνουν όσα και προηγούμενα. 

Εκβιαστική γιατί η Κυβέρνηση απειλεί να στερήσει αναγκαίο ανθρώπινο δυναμικό από τους Δήμους σε κρίσιμους τομείς της λειτουργίας τους, υποβαθμίζοντας έτσι πολλαπλά, και πέρα από το ζήτημα του οδοφωτισμού, την εξυπηρέτηση των δημοτών. 

Οι Δήμοι έχουμε προχωρήσει στην ενεργειακή εξοικονόμηση πριν ξυπνήσει η κυβέρνηση από τον λήθαργο της. Μάλιστα, την εποχή που η ίδια, σε συνέχεια της προηγούμενης, εγκλώβιζε την τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας στις απρόβλεπτες χρηματιστηριακές διακυμάνσεις του φυσικού αερίου, ορισμένοι πρωτοπόροι Δήμοι ήδη υλοποιούσαμε τους ανοιχτούς διεθνείς διαγωνισμούς μετάβασης του ηλεκτροφωτισμού των πόλεων στη νέα εποχή των “LED” και διεκδικούσαμε την απλοποίηση και προώθηση της λειτουργίας του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων φθηνής παραγωγής ρεύματος από ανανεώσιμες πηγές (ΑΠΕ) που παραμένει στις καλένδες.

Εν όψει της κατάρτισης του κρατικού προϋπολογισμού 2023 και των νέων προϋπολογισμών των Δήμων απαιτούνται ριζικά διαφορετικές αντιλήψεις και στοχευμένες πολιτικές και δράσεις από την Κυβέρνηση που θα αναλάβουν να υλοποιήσουν οι φορείς της Τ.Α. Για το λόγο αυτό, η συνεργασία των ΟΤΑ α βαθμού μέσα στα θεσμικά όργανα εκπροσώπησής τους (ΠΕΔ, ΚΕΔΕ) και ο εκ μέρους τους άμεσος σχηματισμός τεκμηριωμένων και αδιαπραγμάτευτων θέσεων για το ενεργειακό ζήτημα, υπέρ των τοπικών κοινωνιών τους και του πολίτη,  είναι στρατηγικά επιβεβλημένη. 

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση ούτε εκβιάζεται, ούτε τρομοκρατείται.  

Με ρεαλιστικό σχέδιο και με τους δημότες στο πλευρό της, παρά τη διεθνή δίνη και την κρατική αβελτηρία, είναι εδώ και πραγματώνει την αποστολή της.