Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

AYTO!


ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ «ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ» ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ «ΕΝΔΟΤΙΣΜΟΣ»


Του Γεωργίου Παπασίμου
Δικηγόρου
Μέλους της «Πρωτοβουλίας της 14ης Μάη»

Site: http://www.gpapasimos.gr/
Twitter: @PapasimosG

Η προ ημερών συνέντευξη Σόϊμπλε στα κρατικά Γερμανικά τηλεοπτικά μέσα, όπου, κατά την προσφιλή του συνήθεια, εμφανίσθηκε ως συμπονών τον Ελληνικό Λαό και δείχνοντας ως αποκλειστικό αίτιο των δεινών του τις εκάστοτε Ελληνικές κυβερνήσεις, σε συνδυασμό με το «νέο ναυάγιο» της κυβερνητικής πολιτικής περί οριστικής και γενναίας ρύθμισης του δημοσίου χρέους (όπως πιστοποιήθηκε οριστικά, ήδη, με την πρόσφατη σχετική απόφαση του Eurogroup), για το οποίο, υποτίθεται, προνομοθέτησε «τερατώδη» αντικοινωνικά μέτρα για το 2019!!!! (καταστρατηγώντας έτσι στοιχειώδεις συνταγματικές και πολιτικές αρχές), μας υποχρεώνουν, για ακόμα μια φορά, να αναζητήσουμε τα αυτονόητα ως προς την σύγχρονη «τραγωδία της Ελλάδος».

Γιατί, τελικά, επτά χρόνια συνεχούς μνημονιακής κηδεμονίας, που συνδυάζεται με πολύ «μαστίγιο» και λίγο «καρότο» από την πλευρά των δανειστών και με έναν πρωτοφανή «ενδοτισμό» του πολιτικού προσωπικού εξουσίας και του ιδιότυπου μορφώματος οικονομικής ολιγαρχίας της Ελλάδος, που, κυνικά και απροκάλυπτα, την «αποικιοποιούν», οδηγούν τον κάθε σώφρονα άνθρωπο σε απόλυτη σύγχυση και απογοήτευση και τη νέα γενιά να «δραπετεύει» απ’ αυτήν, όχι γιατί λειτουργεί «προδοτικά», όπως απαράδεκτα δήλωσε ο συμπαθής κατά τα άλλα Κ. Καζάκος, αλλά γιατί αναζητά την στοιχειώδη ποιότητα και αξιοπρέπεια για την ζωή του, κάτι, που δυστυχώς αποτελεί, ολοένα και περισσότερο, μακρινή ανάμνηση για την Χώρα μας.

Η χαοτική, πλέον, αυτή κατάσταση, απαιτεί απόλυτο ξεκαθάρισμα των «πρωταγωνιστών» του «Ελληνικού δράματος», έτσι ώστε, αφενός, να μην μεγεθύνεται η εξαπάτηση και η σύγχυση του Λαού και, αφετέρου, να συντηρείται η ελπίδα, ότι μπορεί να δημιουργηθούν οι συνθήκες ενεργούς συμμετοχής, του κοινωνικού συνόλου για τη δημιουργία ενός νέου μεγάλου Πολιτικού Υποκειμένου Ανατροπής της παρακμής και θέσης των βάσεων για την αναγέννηση της Ελλάδος.

Κατ’ αρχήν, είναι καθαρή, ακόμα και στον πλέον ανύποπτο, η τεράστια υποκρισία της Γερμανικής «ελίτ», που εκπροσωπείται από τον Σόιμπλε, αλλά και την Μέρκελ, η οποία ευφυώς «κρύπτεται» πίσω από το σκληρό πρόσωπο του Υπουργού Οικονομικών της. Είναι προφανές, ότι η κρίση χρέους και η εμφανιζόμενη ως αδυναμία λύσης της ως προς τη Χώρα μας, συντηρείται αποκλειστικά και μόνο για τις ανομολόγητες επιδιώξεις της Γερμανικής πολιτικοοικονομικής «ελίτ», που είναι η «αυτοκρατορικού τύπου» πρωτοκαθεδρία στην Ευρώπη. Παράλληλα, χρησιμοποιείται από αυτήν και ως «τοκογλυφικό εργαλείο» για την αποκόμιση τεραστίων ποσών, που ξεπερνούν την τελευταία επταετία τα 100 δις ευρώ.

Το ποσό αυτό προκύπτει από την μεταφορά χρημάτων των επενδυτών στα «χαμηλού κινδύνου» Γερμανικά ομόλογα, λόγω της κρίσης της Ευρωζώνης, με συνέπεια η Γερμανία, όχι μόνο να μην πληρώνει ως Κράτος για να δανεισθεί, αλλά λόγω της δομής και της αβεβαιότητας, που επικρατεί στην Ζώνη του Ευρώ, να πληρώνουν σε αυτήν επενδυτές, για να εξασφαλίσουν τα χρήματά τους. Μάλιστα, τα κέρδη αυτά εμφανίζονται κάθε χρόνο στον Γερμανικό προϋπολογισμό με τίτλο «διαφορά επιτοκίων», ανερχόμενα μεταξύ 10 και 17 δις ευρώ το χρόνο !!!

Από την άλλη πλευρά, κατά την ίδια περίοδο υπάρχει η παταγώδης αποτυχία του πολιτικού προσωπικού εξουσίας στην Χώρα μας, που αναπαραγάγεται μέσω μιας ιδιότυπης «θεοκρατικού τύπου αυταρχικής κομματοκρατίας», εμφανίζοντας, μάλιστα, στοιχεία έντονης πολιτικής ανικανότητας εν σχέσει με τις εθνικές ανάγκες, που συνδυαζόμενες με την στρατηγική ήττα του Ελληνικού κεφαλαίου, που εκπροσωπείται από μια κάστα ιδιότυπων «μαυραγοριτών» επιχειρηματιών, αποτελεί έναν «καταστροφικό συνδυασμό» για τα συμφέροντα της Ελλάδος και του Λαού της. Και αυτό, γιατί αποδείχθηκε, ότι οι βάσεις του «ενδοτισμού», που προϋπήρχαν κατά την περίοδο της Μεταπολίτευσης, σε πολλές από τις δυνάμεις της εξουσίας, παλιές και καινούργιες και οι οποίες υποκρύπτονταν πίσω από την περίοδο της «εικονικής ευμάρειας», γιγαντώθηκαν κατά την περίοδο της κρίσης και της μνημονιακής κηδεμονίας.

Έτσι, οι πολιτικές δυνάμεις εξουσίας σε όλο το ιδεολογικό φάσμα, αποδείχθηκαν, ως έτοιμες από καιρό, να αποδεχθούν την «αποικιοποίηση» της Χώρας, προκειμένου να διατηρήσουν τα αυτοτελή προνόμια, που τους παρέχει η ενάσκηση της εξουσίας. Αυτό, όμως, έχει ως συνέπεια την πλήρη απονομιμοποίησή τους από τον Λαό και την γιγάντωση του κυνικού αμοραλισμού (πλήρης διάσταση της πολιτικής με την ηθική), που διατρέχει το σημερινό πολιτικό εποικοδόμημα.

Έτσι, η Ελλάδα πορεύεται στις σημερινές παγκόσμιες «καταιγίδες» χωρίς «πυξίδα», χωρίς «οδικό χάρτη πορείας και εξόδου», βουτηγμένη στη σύγχυση, ασάφεια και ανασφάλεια για το παρόν και το μέλλον της.

Η υπέρβαση αυτής της καταστροφικής κατάστασης, είναι υπόθεση, πλέον, όλου του Ελληνικού Λαού, και ειδικότερα αυτών, που δεν συμμετέχουν σε αυτό το σημερινό «θέατρο του παραλόγου», που έχει «αλυσοδέσει» την Χώρα και την οδηγεί «στον βούρκο».

ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ: ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΙΔΟΧ ΣΤΟΥ ΔΗΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ


Δημοσιοποιήθηκαν τα πρακτικά της 9ης Γενικής Συνεδρίασης της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου της 10ης Μαΐου 2017, σύμφωνα με τα οποία, όπως τα παρουσιάζει και αναλύει το epoli.gr κρίθηκε, ομόφωνα, ότι η διάταξη του άρθρου 16 του ν.4429/2016, που προβλέπει την αυτοδίκαιη παράταση των συμβασιούχων Καθαριότητας ΟΤΑ έως 31.12.2017, αντιβαίνει στις συνταγματικές επιταγές, διότι - σύμφωνα με τη Σύμβουλο Μαρία Αθανασοπούλου (η πρόταση της οποία έγινε ομόφωνη δεκτή) - α. διαλαμβάνει μεμονωμένη ρύθμιση αναγκών που διαρκούν διαφοροποιώντας τον τρόπο κάλυψής τους από τον «ενιαίο, ομοιόμορφο, συνολικό και συστηματικό τρόπο αντιμετώπισης των πάγιων και διαρκών αναγκών των φορέων του Δημοσίου (Άρθρο 103 του Συντάγματος), β. δεν προϋπήρχε των σχέσεων εργασίας τις οποίες ρυθμίζει, αλλά τις καταλαμβάνει αναδρομικά, γ. εξαιτίας της αναδρομικότητας της ρύθμισης δεν προβλέπεται οποιαδήποτε διαδικασία διαγωνιστική ή επιλογής προσωπικού (Άρθρο 103 Συντάγματος), ούτε οποιοδήποτε αντικειμενικό κριτήριο επιλογής (Άρθρο 103 παρ. 7 εδ. α’ Συντάγματος), με αποτέλεσμα να ευνοούνται τα φυσικά πρόσωπα που συμβλήθηκαν με τις οικίες, αναδρομικά παρατεινόμενες ατομικές συμβάσεις εργασίας και να αποκλείεται οποιοδήποτε άλλο ενδιαφερόμενο πρόσωπο να διεκδικήσει την πρόσληψή του, βάσει παγίων διατάξεων της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας, μέσω τυπικής διαδικασίας, για την κάλυψη αυτών των αναγκών των ΟΤΑ και δ. δεν καθορίζονται οι όροι εργασίας, ούτε η χρονική διάρκεια των συμβάσεων αυτών, παρά μόνο αναφέρεται το χρονικό σημείο μέχρι το οποίο αυτοδικαίως παρατείνονται (αντίθετα μα τις επιταγές του άρθρου 103 παρ. 8 εδαφ. α’ του Συντάγματος.

Εν τέλει γίνεται ομόφωνα αποδεκτό ότι, η αυτοδίκαιη παράταση κατ’ εφαρμογή του άρθρου 16 του ν.4429/2016, των συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου οχτάμηνης διάρκειας του άρθρου 205 του ΚΚΔΚΥ, για την κάλυψη των αναγκών των ΟΤΑ στον τομέα της Καθαριότητας αντιβαίνει στις διατάξεις του άρθρου 103 παρ. 7 εδ. α’ και 8 εδ. α’ και β’ του Συντάγματος, «διότι οδηγεί στην κάλυψη των αναγκών αυτών με προσωπικό προσλαμβανόμενο εξαιρετικά, χωρίς οποιαδήποτε διαδικασία επιλογής ή διαγωνισμού, κατά παρέκκλιση των προμνησθεισών συνταγματικών αρχών της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και της ισότητας, που διασφαλίζονται με τους όρους του άρθρου αυτού (103 Συντάγματος)».

Περαιτέρω, έρχεται σε αντίθεση και με τις διατάξεις της Κοινοτικής Νομοθεσίας (Οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου της 28.6.1999, όπως ενσωματώθηκε στο Εθνικό Δίκαιο με το Π.Δ. 164/2004), «διότι επέρχεται ανεπίτρεπτη, κατά το άρθρο 5 του π.δ. 164/2004, διαδοχικότητα συμβάσεων που καταρτίζονται και εκτελούνται μεταξύ του ίδιου εργοδότη και του ίδιου εργαζόμενου, με την ίδια ειδικότητα και με τους ίδιους όρους εργασίας, η οποία είναι δυνατή κατ' εξαίρεση, μόνον εφόσον δικαιολογείται από αντικειμενικούς λόγους».

Κατά πλειοψηφία αντισυνταγματική και η πληρωμή των συμβασιούχων

Σχετικά με τη ρύθμιση του άρθρου 25 του ν.4456/2017 και την εισήγηση της ίδιας Συμβούλου, η οποία έγινε κατά πλειοψηφία αποδεκτή, αναφέρεται ότι, τίθεται κατά παράβαση των Εθνικών και Κοινοτικών Κανόνων Δικαίου και ειδικότερα, γιατί με τη διάταξη αυτή,

α. παραβιάζεται ο συνταγματικά κατοχυρωμένος στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α’ του Συντάγματος προληπτικός έλεγχος και

β. έρχεται ευθέως σε αντίθεση προς εκείνες του άρθρου 7 του π.δ. 164/2004, καθώς επιδιώκεται καταβολή των ήδη δεδουλευμένων αποδοχών των εργαζομένων.

Τέλος, επισημαίνεται ότι, η πληρωμή των συμβασιούχων – “παρατασιούχων” Καθαριότητας από τα κάθε είδους έσοδα των Δήμων (πέραν των εσόδων από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας, «οδηγεί σε τυχόν ανατροπή των ήδη καταρτισμένων προϋπολογισμών των εν λόγω ΟΤΑ και ενδεχομένως τίθεται θέμα αντίθεσης της διάταξης αυτής και προς τις διατάξεις του άρθρου 102 του Συντάγματος».

Ολόκληρη η Απόφαση του ΕΣ ΕΔΩ

ΣΧΟΛΙΟ: Αυτοδιοικητοικές παρατάξεις, συνδικαλιστικοί φορείς και βέβαια δημαρχαίοι που επιθυμούν την συντήρηση του καθεστώτιος των σκλάβων - εργαζομένων και δεν διεκδικούν ΜΟΝΙΜΗ και ΣΤΑΘΕΡΗ εργασία είναι εκτεθειμένοι.  
Εκτεθιμένοι είναι και οι μπαμποιυίνοι πολίτες - ΙΔΙΩΤΕΣ (δηλαδή ΗΛΙΘΙΟΙ) που όταν βλέπουν τους σκλάβους να τους μαζεύουν τα σκουπίδια λένε "εμένα δεν με νοιάζει ρε, τι κάνει ο δήμαρχος, εγώ καθαριότητα θέλω, ας τους παίρει όπως θέλει".
Γιατί αν μείνουν οι δήμοι χωρίς συμβασιούχους και επιμένουν οι δημαρχάρες να μην θέλουν να προσλάβουν μόνιμους, μέσω ΑΣΕΠ - για να ψηφοθηρούν και - ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ.
Και τα προβλήματα στην Ευρωπαϊκή σας χώρα δεν μπορεί να λύνονται πάντα με την ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ και τοποθετήσεις συνδικαλισταράδων του στυλ "ΕΛΑ ΡΕ, ΠΟΙΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ" κατά το "Ποιααααα ΑΜΣΤΕΛ".

Δήμος Πεντέλης: Ανακοίνωση - Απάντηση Στεργίου στους εργαζόμενους: Θα καταβάλουμε το επίδομα των 176 ευρώ

 Ο Δήμος Πεντέλης παρέμεινε κλειστός λόγω κατάληψής για τρείς (3) ημέρες, 13, 14 και 15 Ιουνίου 2017 από το Σωματείο των Εργαζομένων το οποίο δεν επέτρεψε τη σύγκλιση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Πεντέλης με σκοπό τον ορισμό πληρεξουσίου δικηγόρου για την υποβολή αναίρεσης κατά της πρωτόδικης απόφασης του Ειρηνοδικείου Αμαρουσίου για την πληρωμή του επιδόματος εξομάλυνσης των 176,00€ σε 84 εργαζόμενους ΙΔΑΧ του Δήμου συνολικού ποσού 815.000,00€ περίπου.

Ο Δήμος μόλις του κοινοποιήθηκε η απόφαση με ενέργειες του Δημάρχου Πεντέλης προσέφυγε στο Υπουργείο Εσωτερικών για την ένταξή της ανωτέρω απόφασης στις διατάξεις του νόμου 4456/2017 άρθρο 48 «Συμπληρωματικά μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ, ΕΥΡΑΤΟΜ) 1141/2014 περί ευρωπαϊκών πολιτικών κομμάτων και ιδρυμάτων, μέτρα επιτάχυνσης του κυβερνητικού έργου αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες διατάξεις» για την αποπληρωμή των εργαζομένων και αναμένουμε την απόφαση του αρμόδιου Υπουργού.

Η διοίκηση του Δήμου Πεντέλης παραμένει πιστή στη βασική του θέση ότι διαχειρίζεται το δημόσιο χρήμα πάντοτε με βάση τη νομιμότητα και το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.

Δηλώνει δε ότι:

α. προωθεί ενέργειες για την έκδοση αποφάσεων οι οποίες και θα νομιμοποιούν την πληρωμή του επιδόματος στους εργαζόμενους.

β. Ο Δήμος και ειδικότερα ο Δήμαρχος λαμβάνει υπ όψιν του τη νομιμότητα και τη χρηστή διαχείριση των οικονομικών του Δήμου και όχι το πολιτικό κόστος και

γ. θεωρεί ανυπόστατα και ψευδή τα δελτία που εκδόθηκαν και φέρουν τον Δήμαρχο να λειτουργεί με βάση τις κατευθύνσεις της κυβέρνησης Σύριζα – ΑΝΕΛ.

epoli.gr