Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΜΙΜΗΣ Ο ΚΟΛΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΔΩ


Για του παλιούς Χαλανδραίους η θλιβερή είδηση από την Πλατεία: Ο Δημήτρης Κόλλιας δεν είναι πια εδώ.

Ο Δημήτρης που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Χαλάνδρι όπου τέλειωσε το Γυμνάσιο Αρρένων  ζούσε χρόνια στην Αχαΐα και για την είδηση του πρόωρου θανάτου του ενημερωθήκαμε μέσω fb όπου ο γιος του Λευτέρης έχει κάνει την ακόλουθη ανάρτηση:

Στους φίλους και συντρόφους του πατέρα μου:
Σήμερα ο πατέρας μου Κόλλιας Δημήτρης έφυγε απο τη ζωή.
Μας εγκατέλειψε πολύ νωρίς.
Οι συγγενείς, φίλοι και σύντροφοί του θα τον αποχαιρετίσουμε αύριο Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου απο τον ιερό ναό Αγίου Δημητρίου στα Μαζέικα (Κλειτορία) στις 12 το μεσημέρι.
Λευτέρης Κόλλιας


ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, ΤΟ ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ ΜΠΕΡΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ


Το εξαιρετικής - μαυρογυαλούριας - έμπνευσης πολιτικό επιχείρημα ότι η κατάργηση της Ελ. Πεντέλης από το προβλεπόμενο στο νέο Ρυθιστικό Σχέδιο της Αθήνας νομαρχιακό βασικό οδικό δίκτυο της Αττικής ΕΠΙΒΑΛΕΙ στον δήμο Χαλανδρίου να εναρμονίσει τον πολεοδομικό και κυκλοφοριακό σχεδιασμό του με αυτό αποτελεί ΝΤΡΟΠΗ για την αυτοδιοίκηση και τον δήμο Χαλανδρίου ειδικότερα.

Εμείς βέβαια φωνάξαμε πριν ψηφιστεί το νέο ΡΣΑ - ότι το προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο αμόλαγε αετό .

ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΕΤΑΝΕ ΑΕΤΟ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ! "ΝΑ ΦΥΓΕΙ, ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ" που λέει και ο ΔΗΜΑΡΧΑΡΑΣ


Την ημέρα της ψήφισής του γράψαμε αυτά και προτείνουμε να ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ:
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΕΧΘΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Ήταν 30 Ιουλίου του 2014, οι δημοτικές εκλογές είχαν γίνει, ο Ρούσσος δεν είχε αναλάβει ακόμα και ελπίζαμε σε μια διοίκηση ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΟ για τα μεγάλα θέματα της πόλης.

Για όσους δεν διαβάσουν ολόκληρο το τότε άρθρο αντιγράφουμε την κρίσιμη παράγραφο:

Η υποβάθμιση της Ελ. Πεντέλης από δρόμο υπερτοπικής σημασίας (στον οποίο οι ρυμοτομούμενοι αποζημιώνονται από το δημόσιο) σε δρόμο που θα πρέπει να διανοιχτεί μέσω της ένταξης της περιοχής στο σχέδιο πόλης (του Αγίου Ποτέ) ή θα αφήσει τους ρυμοτομούμενους να βολοδέρνουν για πενήντα χρόνια.


Ποιος να ασχοληθεί; Δεν ήταν και ο τρελός στο δημοτικό συμβούλιο ...

Κάνανε διευθετήσεις στα οικοπεδάκια με τους μελετητές και σιγά μην τους ενδιέφερε .... το ΟΛΟΝ, Η ΠΟΛΗ!

Οι χρισματούχοι ψευτοαυτοδιοικητικοί δεν πάνε τελικά ποτέ κόντρα στην κεντρική διοίκηση γι' αυτό άλλωστε είναι χρισματούχοι.

Ή μάλλον πάνε μόνο αν κυβέρνηση είναι .... το άλλο κόμμα, για τα μάτια του κόσμου και για να εισπράξει το κόμμα τα ... οφέλη.

Πριν οι πασοκοδεξιοί δεν θέλανε να πιέσουν την πασοκοδεξιά κυβέρνηση να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες για το καλό του Χαλανδρίου και των επομένων γενεών.

ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ βάζοντας σε δεύτερη μοίρα .... ΤΟ ΚΟΜΜΑ. 

Τώρα δεν θέλουν οι καργαριστεροί χρισματούχοι του ΣΥΡΙΖΑ και των Οικολόγων Πρασίνων (το γράφουμε και αυτό λόγω της κομματικής προέλευσης του ΥΠΕΚΑ κ. Τσιρώνη) να πιέσουν την κυβέρνησή τους και είναι .... καλά και υπάκουα παιδιά.

ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ!

Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από το "δεν υπάρχει ο - ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΜΕΟ και προβλεπόμενος στο ΒΟΔ Αττικής - δρόμος στο νέο ΡΣΑ άρα αυτόματα αυτό δημιουργεί ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ στον δήμο Χαλανδρίου να τον καταργήσει από το Βασικό Οδικό Δίκτυο του Χαλανδρίου" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Διότι το ΡΣΑ είναι μια μελέτη στρατηγικής για την Αττική σε κλίμακα 1:10.000 (ΧΟΝΤΡΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ για να καταλαβαίνουν και οι νέοι στα πολεοδομικά) ενώ το ΓΠΣ της πόλης σε 1:1000. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Δηλαδή έχει πολύ μεγαλύτερη - δεκαπλάσια - λεπτομέρεια στις προβλέψεις του.

Και ξέρουν οι φωστήρες - μαυρογυαλούροι που λένε τέτοια φίδια στους ιθαγενείς τι σημαίνει αυτό και ψάχνουν να βρουν κανένα έγγραφο κανενός ανθυποϋπάλληλου για να κοροϊδέψουν τους χωριαταρέους και να απαντήσουν στους .... οχτρούς τους. (Έτσι αντιμετωπίζει η διοίκηση του δήμου την άλλη άποψη: "ΕΙΝΑΙ ΟΧΤΡΟΙ" αντί να ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΝ με την άλλη άποψη.)

Στο ΦΕΚ (όχι κανένα αμφιβόλου εγκυρότητας ανθυποέγγραφο όπως της ΣΤΑΣΗ) του ΒΟΔ της Αττική που ανεβάσαμε εχθές αναφέρονται όλοι οι δρόμοι της πόλης που ανήκουν στο βασικό οδικό δίκτυο, αναλυτικά.

Μεταξύ αυτών η Ακακιών, η Βάρναλη, η Διονύσου, η Ηρακλείτου κά. εκτός της "σύνδεσης της Μεσογείων ΜΕ ΤΗΝ Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ".

ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΡΣΑ που βέβαια δεν πάει την μελέτη του στο ΤΟΠΙΚΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ και δεν ΄περιλαμβάνει την Ακακιών, την Διονύσου και την Βάρναλη. ΘΑ ΤΙΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΠΣ;;;;

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ;;;

Και υπάρχουν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ που θα επιβεβαιώσουν ότι το Χαλάνδρι ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να εναρμονιστεί με την κατάργηση;

Αν θέλει ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ το Χαλάνδρι βεβαίως μπορεί αν ξεκινήσει τις διαδικασίες "κατάργησης" της Λ. Πεντέλης - Πλακεντίας. Δεν θα είναι εύκολες, θα κρατήσουν χρόνια, θα κριθούν ΤΕΛΙΚΑ στο ΣτΕ - ποιος ξέρει μετά από πόσο καιρό θα φτάσει εκεί - μετά από τρεις εγκρίσεις (ΔΗΜΟΣ -ΣΥΠΟΘΑ - ΥΠΕΚΑ) και πότε θα βγει η οριστική απόφαση του ΣτΕ.

  • ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ;
  • ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ..... ΓΡΗΟΓΟΡΑ ΕΤΣΙ;
  • ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ;

  • ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ: Πρώτα ΓΠΣ, μετά Πολεοδομική Μελέτη;
ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΟΛΟΝ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ! Αυτό λέει Η ΛΟΓΙΚΗ

Και θα φταίνε οι αντιπολιτευόμενες παρατάξεις - όπως λέει ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ η ΣΤΑΣΗ;

ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ.

ΑΥΡΙΟ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕΙ!
Οι ιδιοκτήτες ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ πρέπει να κάνουν κίνημα διεκδίκησης των αποζημιώσεων για να ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ την ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.

Πρέπει να πιέσουμε, που λέει και η Καρατζά αλλά πρώτα πρέπει να συμφωνήσουμε ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ και ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ!
Γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ!

Κάθε δύο χρόνια ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ αυτό που ζητάμε. Ποιος θα μας πάρει σοβαρά;

Αυτά έπρεπε να λέει σήμερα η διοίκηση του δήμου.
Και οι λόγοι που δεν το κάνει αυτό η διοίκηση είναι λόγοι πειθαρχίας στις κυβερνητικές επιλογές, κόντρα στα συμφέροντα της πόλης.
Και αυτά που λέει ο Ρούσσος και ο Γερολυμάτος για συνέπειά τους σε αυτά που έλεγαν πριν 20 χρόνια είναι μπαρούφες! ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΕΔΙΞΑΝ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!
Γιατί - άσχετα τι έλεγαν πριν 20 χρόνια - ΠΡΙΝ 2 μόλις χρόνια ψήφισαν την πολεοδομική μελέτη με τον δρόμο - επί Κουράση.
Και το έκαναν γιατί τα προ 20 χρόνων είναι παλιά συζήτηση και το ξέρουν.
Ενώ τα πριν 2 χρόνια είναι φρέσκια συζήτηση.

Και σε μερικές μέρες που θα γίνει η ανάρτηση της "Γ1 φάσης της μελέτης" και θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ ΜΠΕΡΝΤΕ που στήνεται σε βάρος των συμφερόντων της πόλης και των έρμων των ιδιοκτητών του Πεύκο Πολίτη θα δείτε την πολιτική υποκρισία τους.

Η νέα φάση με τον "καταργημένο" δρόμο ξεκίνησε με τον χάρτη Ιωνά που μπήκε στον φάκελο του δημοτικού συμβουλίου κατά την εκδίκαση των ενστάσεων.

Τον έχουμε αλλά δεν τον ανεβάζουμε ακόμα.

Μόλις αναρτηθεί , "διορθωμένος" (και καλά) με βάση τις αποφάσεις των εναπομείναντων στην πρόσφατη συνεδρίαση "χαρούμενων με την ανάρτηση, προθύμων" παρατάξεων και συμβούλων, είτε ψήφισαν υπέρ της ανάρτησης, είτε συμφώνησαν πολιτικά ΔΗΜΟΣΙΑ δια λόγου αλλά χωρίς ψήφο λόγω ιδιωτικών εμπλοκών, θα πούμε πολλά .... ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ.

Προς το παρόν περιμένουμε να δούμε ΤΙ ΑΛΛΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ για να την απαντήσουμε!

Οι οικονομικές επιδράσεις της τοπικής φορολογίας

του  Θ. Κουτρούκη


Σε μια πρόσφατη συζήτηση ερωτήθηκα για τις ενδεχόμενες οικονομικές επιδράσεις στην τοπική ανάπτυξη που θα μπορούσε να προκαλέσει η επιβολή μιας πρόσθετης (οριακής) φορολογικής επιβάρυνσης σε φυσικά και νομικά πρόσωπα σε μια γεωγραφική περιοχή. Παρακάτω θα δείτε την απάντηση που έδωσα με μια πρώτη τεκμηρίωση.

Μια αναδρομή στη διεθνή βιβλιογραφική παραγωγή αποτυπώνει μια εύγλωττη εικόνα. Ενδεικτικά, σε μια εργασία του που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο ακαδημαϊκό περιοδικό Economic Review (March/April 1996) o Z. Becsi έδειξε ότι οι τοπικοί φόροι (σε σχέση με τις άλλες περιοχές) επιδρούν ανασχετικά στη σχετική ανάπτυξη της περιοχής τόσο σε βραχυχρόνια, όσο και σε μακροχρόνια κλίμακα.

Μια πιο εμβριθής ανάλυση, που περιλήφθηκε στην εργασία των P.S. Fisher & A.H. Peters με τίτλο “Industrial Incentives Competition among American States and Cities” (δημοσιεύτηκε στο Employment Research Newsletter , vol. 5, Nr. 2, W.E. Upjohn Institute for Employment Research), έδειξε πως -σε μια οικονομία ελεύθερης υπερτοπικής διακίνησης του κεφαλαίου και της εργασίας- αν αυξηθεί η τοπική φορολογική επιβάρυνση σε μια περιοχή, ενώ στις γειτονικές περιοχές παραμείνει σταθερή, η περιοχή που αυξάνει τους τοπικούς φόρους διακινδυνεύει τη διαφυγή παραγωγικών συντελεστών. Καθώς το κεφάλαιο και η εργασία μπορεί να μετακινούνται σε άλλες περιοχές, οι τοπικοί φόροι επιβραδύνουν την οικονομική μεγέθυνση. Επομένως, οι τοπικές αρχές μπορούν να διατηρήσουν ένα ικανοποιητικό επίπεδο ανάπτυξης μόνο αν διατηρήσουν (συγκριτικά) χαμηλή φορολογία.

Συγκεφαλαιώνοντας, η χρήση του μέτρου πολιτικής της φορολόγησης σε τοπική κλίμακα πρέπει να γίνεται με φειδώ από τις τοπικές αρχές. Μολονότι η άντληση ορισμένων εσόδων μπορεί βραχυπρόθεσμα να προσδώσει μια σχετική ευρωστία στους τοπικούς προϋπολογισμούς, οι μεσο-μακροπρόθεσμες συνέπειες μπορεί να είναι δυσμενείς. Η σημαντική επιδείνωση ενός από τα στοιχεία που συνιστούν το συγκριτικό πλεονέκτημα μιας περιοχής (φορολογικό βάρος) και η αφαίμαξη εισοδήματος (άρα και ζήτησης από την περιοχή) μπορεί να οδηγήσει σε σταδιακή από-απένδυση και απώλεια θέσεων εργασίας. Μια ανάλογη εξέλιξη (δεδομένου του υποτιμητικού ανταγωνισμού σε όρους φορολογικής επιβάρυνσης από γειτονικές περιοχές) ενδέχεται να υπονομεύσει τόσο την δυνατότητα μιας περιοχής να παραμείνει σε αναπτυξιακή τροχιά, όσο και την μελλοντική ικανότητα του τοπικού παραγωγικού συστήματος να δημιουργεί θέσεις εργασίας για τους κατοίκους και ιδίως για τις γυναίκες και τους νέους, που πλήττονται περισσότερο από την επισφάλεια της αγοράς εργασίας.

* Διδάσκων στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΑΡΓΩ Χαλανδρίου": ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για την εκδήλωση "Όταν το Ποδόσφαιρο συναντά την Τέχνη"



Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσε στο Χαλάνδρι, ο Πολιτιστικός - Επιστημονικός Σύλλογος "ΑΡΓΩ Χαλανδρίου" και το "Επίσκυρον", με θέμα "Όταν το Ποδόσφαιρο συναντά την Τέχνη".

Στην εκδήλωση, η οποία ήταν αφιερωμένη στα 90 χρόνια του Μίκη Θεοδωράκη, έστειλε χαιρετιστήριο μήνυμα ο μεγάλος μας συνθέτης και προβλήθηκε βίντεο με εικόνες και δηλώσεις του για το ποδόσφαιρο.

Στην εκδήλωση μίλησαν για την κοινωνική, εκπαιδευτική, πολιτιστική διάσταση του ποδοσφαίρου οι: Γιώργος Μαρκόπουλος (ποιητής), Κυριάκος Χήνας (ιστορικός), Πέτρος Ζουμπουλάκης (ζωγράφος), Θανάσης Κάππος (συγγραφέας), Χριστοφ. Κάσδαγλης (συγγραφέας), Δημήτρης Αρβανίτης (γραφίστας), ενώ διαβάστηκε και μήνυμα του Θάνου Μικρούτσικου.

Συμμετείχαν οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές: Xρ. Αρδίζογλου, Τ. Λουκανίδης, Ν. Σαργκάνης, Λ. Νικολάου, Γ. Καραγκούνης, Αρ. Καμάρας, Χρ. Αντωνόπουλος, Σπ. Μαραγκός, Β. Λάκης, Τζουνάκος, Θεοφάνης, Θ. Αντζινάς, Γ. Βλαντης, Γ. Παυλιδης, Λ.Κυρκασιαδης.

Στον χώρο της εκδήλωσης παρουσιάσθηκε έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής των: Π. Ζουμπουλάκη, Σπ. Κουρσάρη, Στ. Κατσιρέα, Αλ. Βακιρτζή, Β. Διονυσόπουλου, Ν. Οικονομίδη, Γ. Παπανελόπουλου

Παρευρέθηκαν: ο πρέσβευτης της Κούβας Οσβάλντο Κομπάχο, ο βουλευτής Δημ. Σεβαστάκης, η Περιφερειακή σύμβουλος Σοφία Κορωναίου, ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σ. Ρούσσος, οι αντιδήμαρχοι Σ. Γκάκας και Δ. Χριστουλάκης, οι δημοτικοί σύμβουλοι Θ. Κιούσης και Τ. Ευσταθίου.
Επίσης, η πρόεδρος του συλλόγου Ρεματιάς Κέλλυ Δάνου, ο πρόεδρος του Γ.Σ. Απόλλων Αθηνών Κ.Παπαγεωργίου, ο πρόεδρος του Απόλλωνα Χαλανδρίου Α.Μαραγκουδάκης, ο πρώην πρόεδρος του Ατρόμητου Χαλανδρίου Κ.Πετρόπουλος, η σύζυγος του αείμνηστου Πάνου Γεραμάνη, Ναυσικά και πλήθος κόσμου.

Η βραδυά έκλεισε με μουσική και τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη από νεανικό συγκρότημα.

Την εκδήλωση συντόνισαν ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Νίκος Μάλλιαρης και ο ζωγράφος Νίκος Οικονομίδης.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ - ΤΟ 1990 ΕΦΥΓΕ Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ


ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ - ΣΤΟ ΣΤΑΛΑΝΔΡΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΠΟΛΥΟΥΧΟΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΒΗΣΑΡΙΟΝΟΒΙΤΣ!!!!

 ΤΥΧΑΙΟ;;;;

Σαν σήμερα το 1878 γεννήθηκε η πιο αμφιλεγόμενη μορφή στην ιστορία του Κομμουνιστικού Κινήματος (με το νέο ημερολόγιο).

Ο Άγιος Νικόλας που γιορτάζει σήμερα  είναι ο πολιούχος του Χαλανδρίου.

Βλέπετε κάποια τραγική ειρωνεία;;;; 

Πάντως εμείς θα δώσουμε μια ιδέα στον Ρούσσο για τον εορτασμό του χρόνου με το βίντεο που ακολουθεί.





ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΙΚΟΙ - ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΟ ΑΛΕΞΗ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ - ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ