Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΜΕΝ!


Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ


Δεν θα δείτε σήμερα τον πίνακα μοριοδότησης που σας υποσχεθήκαμε.

Θα κάνετε υπομονή μέχρι την Δευτέρα.

Διότι ο πρόεδρος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Χρήστος Μπαμπανιώτης - που είναι εκτός Αθηνών -  ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ (όπως και η κα Κουκούμα άλλωστε) ότι φαίνονται να έχουν ΨΗΦΙΣΕΙ την μοριοδότηση και μας ζήτησε εχθές το βράδυ να περιμένουμε μέχρι την Δευτέρα για να υπάρξει ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ στο "λάθος" ΠΡΑΚΤΙΚΟ που έχουμε στα χέρια μας.

Και βεβαίως - εμείς ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ, αλλά ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΙ - θα περιμένουμε να αναρτήσουμε το ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ.

Αλλά βρε παιδί μου δεν είναι τρομερό ότι - όπου εμπλέκεται (όχι ο Χρήστος, .... ξέρεις ποιος Πλατεία διαβάζεις) γίνονται "λάθη" στα πρακτικά που διορθώνονται - αν το πάρει χαμπάρι η ΠΛΑΤΕΙΑ;

Deletrius !

Ξέφρενοι Πανηγυρισμού εχθές στην πλατεία Χίου, την Σαρανταπόρου και την Ίριδος
Άλλο ένα κεφάλαιο στο σήριαλ της απομάκρυνσης του καταυλισμού ξεκίνησε εχθές υπό τους ξέφρενους πανηγυρισμούς των επίδοξων Χάρυ Πόττερ του Χαλανδρίου.

Με μια (ακόμα)  περίτεχνη κίνηση του μαγικού ραβδιού με σπάσιμο καρπού και υπό την ελληνική προσαρμογή του γνωστού ξορκιού του πασίγνωστου τηλεοπτικού μάγου "Alohomora", που στην περίπτωσή μας έγινε  "ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΑ" εχθές ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ (πάλι) Ο ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΡΟΜΑ!!!!

Ναι αναγνώστη μου αλήθεια σου λέω!

"ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ, ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΩΡΟ, ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ ...."

ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ!

Και κυρίως μην ασχολείστε με το γεγονός ότι στον δήμο γίνεται της ΑΝΩΜΑΛΗΣ (μεταφορικά μιλώντας).

Τι πανηγύριζαν;

Μια νέα απόφαση του κου Καλογερόπουλου που δεν έκαναν καν τον κόπο να διαβάσουν προσεκτικά. Διότι έμειναν στα ... μπλε για να σας πουλήσουν σωτηρία.

Τα ... "κόκκινα" είναι πολύ παρακάτω

Σου λέει  πόσοι θα διαβάσουν μέχρι το τέλος. Τον τίτλο και τα bold θα διαβάσει το 90%.

Λοιπόν - ΟΤΑΝ θα "ολοκληρωθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις και προαπαιτούμενα ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ, θα εκτελεστεί η απόφαση λέει ΕΝΤΙΜΩΣ ο κος Καλογερόπουλος.

ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΤΕ;

Λέει κάτι που δεν ξέραμε ο κος Καλογερόπουλος, που απλά βγάζει μια απόφαση για να υπάρχει και να μην έχει εκείνος την ευθύνη απέναντι στο νόμο;
(και δικαίως ο άνθρωπος, τι φταίει αυτός, εδώ που τα λέμε που του έχει σκάσει το θέμα και οι από εδώ του λένε .... λύστο εσύ, εμείς παρευρισκόμαστε και χαιρετίζουμε).


ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ...ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ. ΔΗΛΑΔΗ:

1. Αποδέχτηκε ο Δήμος Μάνδρας την μεταστέγαση (διότι και στην Λυκόβρυση τους είχαν ... μεταστεγάσει αν θυμάστε και πάλι πανηγύριζαν οι Χάρυ Πόττερ).

2. ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ - ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ στον χώρο υποδοχής. (ΣΕ ΔΥΟ - ΤΡΙΑ ΤΕΡΜΗΝΑ).

3.  Αποδέχτηκαν οι Τσιγγάνοι τον χώρο μεταστέγασής του (γιατί και αυτό είναι προαπαιτούμενο, σας θυμίζουμε, όσο .... δεν επιστρέφουμε σε εθνικό νόμισμα.)

Όπως καταλαβαίνετε αυτά δεν θα γίνουν το επόμενο (προεκλογικό) εξάμηνο.

ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΕΣΩΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΑΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ.

ΝΑ! ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ! ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ:
 


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ Αθήνα, 18 - 10 -2013
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Αρ. Πρωτ: Φ.73521 /29462
Δ/ΝΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤ/ΣΗΣ ΑΘΗΝΩΝ A’& ΚΟΙΝ.ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
Πληροφορίες : Π. Αναστασιάδου
Ταχ. Δ/νση : Υπατίας 6
Ταχ. Κώδικας : 105 56 - Αθήνα
Τηλ: 210-3258308
ΦΑΞ: 210-3258341

ΘΕΜΑ: ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥ ΡΟΜΑ
ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕΤην προσωρινή μετεγκατάσταση του συνόλου του καταυλισμού πλανοδίων της
περιοχής Νομισματοκοπείου του Δήμου Χαλανδρίου που σήμερα στεγάζεται στην ιδιωτική
έκταση επί της οδού Σαρανταπόρου και Ίριδας στο δημόσιο ακίνητο με ΑΒΚ 354,
αγροτεμάχιο, όπως αυτό περιγράφεται στο γενικό βιβλίο καταγραφής της Κτηματικής
Υπηρεσίας Δυτικής Αττικής και απεικονίζεται στο με αριθμό ΙΑ-2378/7-2-1964 τοπογραφικό
διάγραμμα της Διεύθυνσης Δημοσίων έργων του Γ.Ε.Α. του μηχανικού Δ. Παχνίδη,
συνολικής έκτασης 36.7000. 00 τ.μ. στη θέση «Κανδήλι» στο όρος Πατέρα στο σύνορο του
Δήμου Μεγαρέων και Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας (πρώην Αμερικανική Βάση) .
 


 Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 280 παράγραφος 2 εδάφιο 7 του Ν. 3852/10 (ΦΕΚ 87/7-6-2010 τεύχος
Α΄) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα
Καλλικράτης».
2. Τις διατάξεις του Π. Δ. 135/2010 (ΦΕΚ 228/27-12-10 τεύχος Α΄) «Οργανισμός της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής».
3. Το άρθρο 8 εδ Ε παρ. 2γ) του Π.Δ. 135/2010 με το οποίο συστήνεται στη Διεύθυνση Αστικών
Κατάστασης Αθηνών Α΄ και Κοινωνικών Υποθέσεων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
Τμήμα Κοινωνικών Υποθέσεων με αρμοδιότητα την προσωρινή μετεγκατάσταση πλανοδίων.
4. Την αριθ. ΥΑΓ.Π/23641/2003 ΦΕΚ B 973/15.7.2003 «Τροποποίηση της Α5/696/25.4.83
Υγειονομικής Διάταξης, για την οργανωμένη εγκατάσταση πλανοδίων» Κοινή Υπουργική
Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης-
Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων-Υγείας και Πρόνοιας.
5. Τις αριθ. 47314/44140/26-1-2012, 15965/14769/25-4-2012, 27364/24667/25-6-2012 αποφάσεις
του Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής με τις οποίες αντίστοιχα συγκροτήθηκε
τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε η προβλεπόμενη επιτροπή του άρθρου 2 της
ΥΑΓ.Π/23641/2003 ΚΥΑ για τον καθορισμό των κατάλληλων χώρων για την προσωρινή
εγκατάσταση των πλανόδιων της περιοχής Νομισματοκοπείου του Δήμου Χαλανδρίου.
ΑΔΑ: ΒΛ1ΦΟΡ1Κ-ΛΤ56. Την απόφαση της από 23/8/2013 συνεδρίασης της προαναφερόμενης Επιτροπής του άρθρου 2
της ΥΑΓ.Π/23641/2003 ΚΥΑ η οποία λαμβάνοντας υπόψη τις εξελίξεις στο θέμα της
μετεγκατάστασης των Ρομά Χαλανδρίου της περιοχής του Νομισματοκοπείου και τα νέα
στοιχεία που προέκυψαν και τέθηκαν υπόψη της αποφάσισε σύμφωνα με αυτά για τον
καθορισμό ως κατάλληλου χώρου για τη μετεγκατάσταση τους αυτόν τη δημόσια έκταση ΑΒΚ
354 στη θέση «Κανδήλι» στο όρος Πατέρα στο σύνορο του Δήμου Μεγαρέων και Δήμου
Μάνδρας-Ειδυλλίας (πρώην Αμερικανική Βάση) .
7. Την αριθ. Φ.73521 /23428/26/8/2013 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης
Διοίκησης Αττικής με την οποία αποδέχτηκε, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ.1 της ΚΥΑ, την
εισήγηση της προαναφερόμενης Συνεδρίας -της 23ης Αυγούστου 2013- της Επιτροπής του
άρθρου 2 για την μετεγκατάσταση του καταυλισμού Ρομά της περιοχής Νομισματοκοπείου
του Δήμου Χαλανδρίου στη δημόσια έκταση ΑΒΚ 354 στη θέση «Κανδήλι» στο όρος Πατέρα
στο σύνορο του Δήμου Μεγαρέων και Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας (πρώην Αμερικανική Βάση).
8. Την από 31-7-2013 εισήγηση και αυτοψία αρμόδιου μηχανικού της Διεύθυνσης ΠΕ.ΧΩ.ΣΧ. της
υπηρεσίας μας παρουσία εκπροσώπου του Δήμου Μεγαρέων σχετικά με την καταλληλότητα
της ΑΒΚ 354 δημόσιας έκτασης στη θέση «Κανδήλι» στο όρος Πατέρα στο σύνορο του Δήμου
Μεγαρέων και Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας (πρώην Αμερικανική Βάση) η όποια προέκυψε
στα πλαίσια της εκ παραλλήλου έρευνας με τη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας και
ελέγχου περί καταλληλότητας άλλων δημοσίων εκτάσεων.
9. Το αριθ. οικ. 42022/34753/2-8-2013 ερώτημα του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης
Διοίκησης Αττικής προς τον Δήμαρχο Μεγαρέων και την αριθ. 20125/7-8-2013 θετική
απόκριση του Δημάρχου αναφορικά τόσο με το θέμα της μετεγκατάστασης των Ρομά όσο και
με τη δυνατότητα παροχής ποσίμου νερού, ηλεκτροδότησης καθώς και μέριμνας για την
οδική μετακίνηση καθώς και την πρωτοβάθμια υγειονομική φροντίδα του υπό
μετεγκατάσταση πληθυσμού.
10. Την σχετική με τη μετεγκατάσταση τεχνική μελέτη απαιτούμενων έργων για την δημόσια
έκταση με ΑΒΚ 354 η οποία υποβλήθηκε προς χρηματοδότηση της με το αριθ. οικ.
45633/3744/28-8-2013 αίτημα του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής και στη Διεύθυνση Αναπτυξιακού
Προγραμματισμού της Περιφέρειας Αττικής.
11. Το αριθ. 10133/12-9-2013 έγγραφο του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του
Δημοσίου Α.Ε. με το οποίο συναινεί στη παραχώρηση προσωρινής χρήσης μικρού τμήματος
ΑΔΑ: ΒΛ1ΦΟΡ1Κ-ΛΤ5του ακινήτου με ΑΒΚ 354 για την κάλυψη των αναγκών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Αττικής.
12. Την αριθ. 8407/19-9-2013 απόφαση της ΕΤΑΔ Α.Ε. και το αριθ. 424/3-9-2013 πρακτικό της
συνεδρίασης του Διοικητικού της Συμβουλίου με τα οποία παραχωρείται προσωρινά,
σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους που αναφέρονται, η χρήση του δημοσίου ακινήτου με
ΑΒΚ 354, αγροτεμαχίου όπως αυτό περιγράφεται στο γενικό βιβλίο καταγραφής της
Κτηματικής Υπηρεσίας Δυτικής Αττικής και απεικονίζεται στο με αριθμό ΙΑ-2378/7-2-1964
τοπογραφικό διάγραμμα της Διεύθυνσης Δημοσίων έργων του Γ.Ε.Α. του μηχανικού Δ.
Παχνίδη, συνολικής έκτασης 36.7000. 00 τ.μ. στη θέση «Κανδήλι» στο όρος Πατέρα στο
σύνορο του Δήμου Μεγαρέων και Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας (πρώην Αμερικανική Βάση) για
την κάλυψη των στεγαστικών και κοινωνικών αναγκών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Αττικής .
13. Το αριθ.168565/8-10-2013 έγγραφο της Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της
Περιφέρειας Αττικής με το οποίο μας διαβιβάστηκε η αριθ. 43664/ΔΕ-503/7-10-2013 απόφαση
του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας με την οποία εγκρίθηκε η ένταξη στο
Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2013, στη ΣΑΕΠ 085 του έργου που αφορά στη
προαναφερόμενη τεχνική μελέτη για τα απαιτούμενα έργα υποδομής για την υλοποίηση της
μετεγκατάστασης. 

ΑΔΑ: ΒΛ1ΦΟΡ1Κ-ΛΤ5

Η εκτέλεση της απόφασης θα πραγματοποιηθεί με την ολοκλήρωση των προϋποθέσεων και  προαπαιτούμενων που ορίζονται από το άρθρο 3 της Κ.Υ.Α. αναφορικά με τα έργα υποδομής και την διασφάλιση των θεσμικά ορισμένων αποδεκτών υγειονομικών όρων.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ


ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ - ΣΩΤΗΡΕΣ ΣΑΣ:



Deletrius

Σ.Σ. Το DELETRIUS είναι το ξόρκι του Χάρι Πόττερ που εξαφανίζει τα σημάδια - αποδείξεις που έχουν αφήσει προηγούμενα ξόρκια.

ΞΕΝΟΣ ΜΑΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ (υπ. Δήμρχος Βριλησσίων):KΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, (ΚΟΙΝΣΕΠ): "Δούρειος Ίππος" διάλυσης της αυτοδιοίκησης…














Σήμερα η μνημονιακή καταιγίδα σαρώνει τους ΟΤΑ με αποτέλεσμα τη διάλυση Κοινωνικών δομών, τη διακοπή συμβάσεων εργασίας, την απαγόρευση προσλήψεων, τις διαθεσιμότητες και τις επικείμενες απολύσεις, τη μαζική συνταξιοδότηση εργαζόμενων από τον φόβο απολύσεων, την οικονομική ασφυξία και την άμεση ή έμμεση στάση πληρωμών των ΟΤΑ.

Απέναντι σε αυτή την καταιγίδα εμφανίζονται αθώα, ως ένα κοινωνικό εγχείρημα, οι ΚΟΙΝΣΕΠ.
Με τον ν. 4019/2011 (ΦΕΚ Α' 216), θεσπίστηκε η νέα νομική μορφή, η Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, ως φορέας της κοινωνικής οικονομίας.
Περιγράφεται, Ν. 4019/2011 (ΦΕΚ Α' 216), ως ένας αστικός συνεταιρισμός κοινωνικού σκοπού με περιορισμένη ευθύνη των μελών του, ο οποίος διαθέτει εκ του νόμου εμπορική ιδιότητα. Πρόσφατα μάλιστα το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους επέβαλε 23% ΦΠΑ στις ΚΟΙΝΣΕΠ, θεωρώντας ότι είναι ιδιωτικός τομέας. Συμπράττουν, τουλάχιστον 7 άτομα, και μπορούν να συνάπτουν προγραμματικές συμβάσεις με το Δημόσιο, τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και τους ΟΤΑ α' και β' βαθμού.
Είναι όμως έτσι; Μήπως οι ΚΟΙΝΣΕΠ:
• Αμφισβητούν τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα των υπηρεσιών, όπου επιχειρείται η πλήρης ανταποδοτικότητα των παροχών τους;
• Μετατρέπουν τις κοινωνικές υπηρεσίες των δήμων σε επιχειρήσεις ειδικού σκοπού και τα κοινωνικά αγαθά που δικαιούμαστε όλοι ανεξαιρέτως, σε υπηρεσίες-εμπορεύματα, που μπορούν να τ' απολαμβάνουν μόνο όσοι μπορούν να τα πληρώσουν;
• Οι εργαζόμενοι, θα λειτουργούν στις συνθήκες ενός σύγχρονου δουλεμπορίου, χωρίς συνδικαλιστικά δικαιώματα και με επισφαλή και περιορισμένου χρόνου εργασία. Και απέναντι στον τρόμο της ανεργίας θα δέχονται τον έναν εκβιασμό μετά τον άλλο.
• Με εκβιαστικούς όρους και υπό τον φόβο της ανεργίας, οι εργαζόμενοι θα αναγκαστούν να μετατραπούν σε... συνεταιριστές μετόχους, να χάσουν όλα τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από την εξαρτημένη σχέση εργασίας.
• Μετά την εφαρμογή των πιο νεοφιλελεύθερων αντεργατικών πολιτικών και τον οδοστρωτήρα των μνημονίων, περάσαμε στον εργαζόμενο σε εφεδρεία, εργαζόμενο σε διαθεσιμότητα και μισοάνεργο επιδοτούμενο του ΕΣΠΑ. Μισθοί πείνας, καταστρατήγηση των συλλογικών συμβάσεων και κάθε έννοιας εργατικού δικαίου (άδειες, επιδόματα κλπ) με πρωτεργάτη το Δημόσιο και τη θεσμική σφραγίδα του ΕΣΠΑ.
• Έτσι διαλύεται και το τελευταίο κοινωνικό ανάχωμα, διαλύεται ο κοινωνικός ρόλος της Αυτοδιοίκησης. Μετατρέπεται σε χώρο ανάλγητο, όπου υπεισέρχεται ο άγριος ανταγωνισμός. Ο χώρος του κέρδους.



Αν ξεφύγουμε από το πλαίσιο, της αντικατάστασης των υπηρεσιών στις υφιστάμενες δομές του Δήμου, θα μπορούσαμε ίσως να δούμε αυτοδιαχειριζόμενες κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις, από μακροχρόνια άνεργους δημότες, σε τομείς και δραστηριότητες ανάληψης έργων όπως λ.χ. ανακατασκευή και διαπλάτυνση πεζοδρομίων – βελτίωση βαδησιμότητας, η άλλης δράσης συμπληρωματικής αυτών του δήμου και όχι στο πλαίσιο της ανταποδοτικότητας. θα μπορούσαμε ίσως να δούμε αυτοδιαχειριζόμενες κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις, εκεί που ΛΥΝΟΥΝ προβλήματα και όχι εκεί που προκαλούν νέα, θίγοντας την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών στον δημότη και τον πυρήνα των εργασιακών σχέσεων. Θεωρούμε ότι ο θεσμός των ΚΟΙΝΣΕΠ θα μπορούσε να χρησιμοποιείται για την ένταξη των μακροχρόνια ανέργων και άλλων ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην εργασία και όχι ως "δούρειος ίππος" διάλυσης της αυτοδιοίκησης, του εργασιακού πλαισίου και της κοινωνικής συνοχής στον τόπο μας και στην πατρίδα μας.

Στο Δήμο μας τα τελευταία 10 τουλάχιστον χρόνια δεν έγινε κανένας σχεδιασμός σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού. Επιπλέον δεν έγινε καμία προσπάθεια αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών του. Δε μελετήθηκε ποτέ το οργανόγραμμα του Δήμου, ώστε να αναλυθεί η τάση αποχωρήσεων (λόγω συνταξιοδότησης) των επόμενων χρόνων και εγκαίρως να ζητηθούν και να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες μετατάξεις. Βολεύονταν με κάθε είδους ελαστική σχέση εργασίας, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες τους. Πάγια θέση μας, οι σταθερές θέσεις εργασίας, τόσο για τους εργαζομένους, όσο και για τους ωφελούμενους από αυτές.
Είναι απαράδεκτο να επιχειρείται από την διοίκηση του κ. Ιωαννίδη, σε πλήρη σύμπνοια με την μνημονιακή γραμμή ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, η αντικατάσταση υπηρεσιών του Δήμου, που μέχρι σήμερα παρέχονται στους δημότες από εργαζομένους που προσέφεραν έργο σε αξιοπρεπείς εργασιακές συνθήκες.

Είναι απαράδεκτο, "εργαλεία" κοινωνικής οικονομίας, να χρησιμοποιούνται υπέρ της ελαστικοποίησης των εργασιακών σχέσεων, αντίθετα από το σκοπό της δημιουργίας τους, που ήταν η αντιμετώπιση της ανεργίας και η αντιμετώπιση του επιχειρηματικού κέρδους υπέρ της ευρύτερης κοινωνικής ωφελιμότητας.

Η σημερινή κατάσταση είναι απόρροια συνολικών πολιτικών των τελευταίων χρόνων (και προ μνημονίου). Οι θέσεις εργασίας εκτός των άλλων, προϋποθέτουν δυνατότητα χρηματοδότησής τους από το Δήμο, κάτι το οποίο για το Δήμο Βριλησσίων δυσκολεύει χρόνο με το χρόνο, εξ’ αιτίας των οικονομικών πολιτικών που εφαρμόζει η διοίκηση του κ. Ιωαννίδη. Και όχι μόνο αυτό, η διοίκηση του κ. Ιωαννίδη εφαρμόζει πελατειακές πολιτικές και αναχρονιστικές λογικές, ώστε να παραμείνει γαντζωμένη στην εξουσία της. Για τα σοβαρά θέματα, ουδόλως ασχολείται και ακολουθεί με τον πιο συνετό τρόπο, τις επιταγές της κυβέρνησης. Δέχεται σήμερα ότι οι ΚΟΙΝΣΕΠ είναι μονόδρομος και δεν υπάρχει άλλη λύση, ώστε να μη σταματήσει η λειτουργία των κοινωνικών δομών.


Δεν υπάρχει άλλη λύση για τον κ. Ιωαννίδη γιατί θέλει:

1. Να νομιμοποιήσει κάθε είδους ελαστική σχέση εργασίας ιδιωτικής πρωτοβουλίας, αδιαφορώντας για το μέλλον και την ποιότητα των υπηρεσιών των δομών του Δήμου

2. Να μετατρέψει τους εργαζομένους σε θύματα των ορέξεων οποιουδήποτε ιδιώτη εργοδότη

3. Να μην παλέψει μέσα από τα συλλογικά όργανα της Αυτοδιοίκησης, να μην αγωνιστεί για τα αυτονόητα, μαζί με τους εργαζόμενους και τους δημότες για τα κεκτημένα πολλών χρόνων, να μην οργανώσει μια αποτελεσματική μορφή κινητοποίησης.

4. Να ταυτίζεται και να υπηρετεί την μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης.

Η Θέση της κίνησης δημοτών Βριλήσσια Δήμος Δημιουργίας

- Είμαστε αντίθετοι σε ένα ακόμη σχέδιο νεοφιλελεύθερης έμπνευσης.

- Είμαστε αντίθετοι στο να ανοίξουμε την κερκόπορτα της ιδιωτικοποίησης των κοινωνικών υπηρεσιών και δομών της Αυτοδιοίκησης

- Δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε την άνευ όρων παράδοση της αυτοδιοίκησης, στις διαθέσεις οποιουδήποτε. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την υλοποίηση των ΚΟΙΝΣΕΠ, διαλύοντας τις δομές του Δήμου και τις σχέσεις εργασίας των εργαζομένων.

- Οι δομές του Δήμου πρέπει όχι μόνο να παραμείνουν αλλά και απαιτείται αέναη προσπάθεια αναβάθμισής τους, τόσο σε επίπεδο στελεχιακού δυναμικού σταθερών σχέσεων εργασίας, όσο και σε επίπεδο παρεχομένων υπηρεσιών.

- Κάθε άλλη σκέψη και εφαρμογή, θα είναι καταστροφική για την αυτοδιοίκηση.

- Οφείλουμε να εξασφαλίσουμε το δικαίωμα των εργαζόμενων στην σταθερή εργασία τους και όλων των πολιτών σε δωρεάν ποιοτικές κοινωνικές υπηρεσίες και δομές.

Η Κίνηση Δημοτών «Βριλήσσια Δήμος Δημιουργίας» καταγγέλλει το συνολικό σχέδιο διάλυσης της αυτοδιοίκησης που υπηρετείται από την μνημονιακή εμμονή της συγκυβέρνησης και των εταίρων δανειστών, μέσω της κατεύθυνσης σμίκρυνσης και χειροτέρευσης των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους δήμους στους δημότες τους και της αποσάθρωσης των εργασιακών σχέσεων. Σε κάθε περίπτωση δεν αποδεχόμαστε, ως θετική αυτοδιοικητική πρακτική, την αποσαρθρωτική για το δήμο μας χρησιμοποίηση των ΚΟΙΝΣΕΠ για την αντικατάσταση των ήδη υπαρχόντων θέσεων εργασίας από νέες, φθηνότερες λύσεις πεντάμηνων συμβάσεων. Κάτι τέτοιο, εφόσον υλοποιηθεί από την υπερσυντηρητική διοίκηση του κ. Ιωαννίδη "Νέας(;) Πνοής", θα πρόκειται για εξέλιξη που αν δεν αντιταχθούμε όλες οι άλλες δημοτικές παρατάξεις σθεναρά και αποτελεσματικά, θα φθείρει δραματικά την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και θα δημιουργήσει νεοαποικιοκρατικού τύπου εργασιακές συμβάσεις/σχέσεις στο δήμο μας.


Όλοι μαζί αγωνιστικά μπορούμε να τα καταφέρουμε!!