Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

ΖΗΛΕΥΕΙ ...


20 ΙΟΥΛΙΟΥ 1974 - ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ


"Οταν επισκέφθηκα την εισπρακτική"

 Είναι το κείμενο που "ανέβασε" στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, ένας αγανακτισμένος με τις εισπρακτικές, πολίτης. Διαβάστε το:

"ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ
 
Βουλιαγμένης 270 Α. Άγιος Δημήτριος. Εκεί που γίνεται ο κακός πολεοδομικός χαμός, δίπλα στη στάση του μετρό. Ένα μαύρο γυάλινο κτίριο που φιλοξενεί ινστιτούτο αισθητικής, δεσπόζει στο χώρο. Εγώ ψάχνω την εισπρακτική EOS MATRIX. Να δεις, σκέφτομαι ο κακοπροαίρετος, που δεν υπάρχει. Μια κυρία που μοιράζει φυλλάδια με βοηθά. «Είναι στον πρώτο όροφο» μου λέει. Μπαίνοντας, διακρίνω μια ταμπελίτσα: EOS MATRIX 1ος όροφος. Ανεβαίνω. Μια δίφυλλη τεράστια ξύλινη πόρτα ακριβώς μπροστά μου. Χτυπάω το κουδούνι. Τίποτα. Από μέσα ακούγεται βουητό. Ξαναχτυπάω. Τίποτα. Ξαναχτυπάω κι αυτή τη φορά η πόρτα ανοίγει και μπαίνω. Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. Περισσότεροι από 100 άνθρωποι, ό ένας δίπλα στον άλλο, σε μικρά γραφειάκια-κλουβάκια, με ακουστικά στα αυτιά και υπολογιστή μπροστά τους, μιλάνε συνεχώς.
«Τι θα θέλατε;» με ρωτά η κυρία που κάθεται στη μικρή ρεσεψιόν, ακριβώς δεξιά, μόλις μπαίνουμε.
-θα ήθελα την κυρία Πορφυρίου, της απαντώ.
- «Μισό λεπτό» μου λέει και αρχίζει να ψάχνει καταλόγους και τεφτέρια που έχει μπροστά της. Επί ματαίω… Ψάχνει, ξαναψάχνει, τίποτα. Τηλεφωνεί και την ακούω που ρωτάει: «Μήπως εσείς εκεί κάτω έχετε κάποια Πορφυρίου; Την ψάχνει ο κύριος Παπαθανασίου.»
Με ξαναρωτάει: «Τι ακριβώς θα θέλατε; Έχει σχέση με την εταιρεία» για να πάρει καταφατική απάντηση. Μου ζητά ευγενικά το πατρώνυμο, να υπογράψω στο βιβλίο που έχει μπροστά της και μου δείχνει ένα καναπεδάκι που βρίσκεται ακριβώς απέναντι της και στο οποί κάθεται ήδη μια σχετικά εύσωμη κυρία. «Καθίστε παρακαλώ και περιμένετε».
Όση ώρα περιμένω υπομονετικά, παρατηρώ και ακούω. Ένας, μάλλον προϊστάμενος, όπως φαίνεται από το ύφος καρδιναλίων και την ένταση που μιλάει, κάνει παρατηρήσεις σε μια κοπέλα που δεν έκανε καλό «εκβιασμό». Λέει, λέει, λέει… Μιλάει δυνατά και όρθιος, προφανώς για να τον ακούνε όλοι. Σταματά. Προσπαθώ να ακούσω τις συνομιλίες. Είναι φοβερό. Χρησιμοποιούν όλοι το ίδιο λεξιλόγιο. Πενήντα ίδιες λέξεις. Τις ξέρω καλά πια…
-«Κύριε Παπαθανασίου έρχονται» με ειδοποιεί η κυρία στη ρεσεψιόν. Ανοίγει η πόρτα και διαπιστώνω ότι κακώς χρησιμοποίησε πληθυντικό. Ένας κύριος στέκεται μπροστά μου. Η κυρία Πορφυρίου άφαντη. Μου συστήνεται ως υπεύθυνος. Το όνομά του έχει κάτι από αρπακτικό, αλλά δεν έχει σημασία…
- Παρακαλώ, τι θα θέλατε;
- Εσείς, η κυρία Πορφυρίου δηλαδή, με ψάχνει εναγωνίως, του απαντώ. Κι επειδή τις τελευταίες 10 μέρες με έχετε πάρει περισσότερα από 20 τηλέφωνα κι επειδή όπως έχετε ενημερώσει και τους συγγενείς μου πρόκειται για κάτι πολύ επείγον, ήρθα αυτοπροσώπως. Σας ακούω…
- Ξέρετε κύριε Παπαθανασίου δεν μπορώ δια ζώσης να σας πω τίποτα.
-Τι εννοείται; Εγώ αντιλαμβανόμενος την σοβαρότητα και το επείγον της υπόθεσης ήρθα και σεις μου λέτε ότι δεν μπορείτε να μου πείτε τίποτα;
-Λυπάμαι, συνεχίζει ευγενέστατος, αλλά ο νόμος δεν μας επιτρέπει να μιλάμε παρά μόνο τηλεφωνικά.
- Ο νόμος σας επιτρέπει να τρομάζετε τους συγγενείς μου;
-Ενημέρωση κάνουμε.
- Ωραία, επιμένω, πείτε μου τι θέλετε. Είμαι εδώ για να σας ακούσω. Μου ξαναλέει τα ίδια για το νόμο και το τηλέφωνο. Εντάξει, του απαντώ, και του δείχνω ένα από τα γραφεία δίπλα μου: «Καθίστε πάρτε με τηλέφωνο να τα πούμε. Να βλεπόμαστε κιόλας…» Αρνήθηκε. Του ζητώ ευγενικά να μην με ξαναπάρουν τηλέφωνο.
- Αν θέλετε κύριε Παπαθανασίου να απαλλαγείτε από τις κλήσεις, πρέπει να απευθυνθείτε στην POST CREDIT. Εμείς σας καλούμε για λογαριασμό τους…
- Δεν θέλω να τους ενοχλήσω γιατί είναι απασχολημένοι με τα θαλασσοδάνεια και τις κομπίνες τους που εξαφάνισαν μια τράπεζα που ήταν εθνικό κεφάλαιο του λέω. Δεν μπορώ να ενοχλώ ανθρώπους οι οποίοι, με τη βοήθεια του Στουρνάρα την κρίσιμη ώρα, έβαλαν ταφόπλακα σε μια τράπεζα που κάποτε δάνειζε το κράτος, συνεχίζω… Με κοιτά αποσβολωμένος.
-Στην POST CREDIT κύριε, μου ξαναλέει.
- Θα κάνουμε μια συμφωνία του απαντώ. Κάθε φορά που θα με παίρνετε τηλέφωνο εγώ θα έρχομαι από δω να τα λέμε. Θα σας αναζητώ. Να δεις που θα γίνουμε φίλοι…
Πριν φύγω γυρίζω και βλέπω τους συνωστισμένους. Τους λυπήθηκα. Δεν θα τους ξαναμιλήσω άσχημα. Σκέφτομαι ότι προσπαθούν να ζήσουν από τον θάνατο των άλλων. Τους λυπάμαι διπλά…"
 Dimitris Papathanasiou

Τι συμβαίνει στη ΔΟΥ Χολαργού ?

Χωρίς τηλέφωνα, fax και ίντερνετ η ΔΟΥ Χολαργού για 3η ημέρα


Μετά τη διάρρηξη και τον εμπρησμό που συνέβη ξημερώματα Κυριακής, διαβάσαμε ανακοίνωση στα ΜΜΕ ότι η ΔΟΥ Χολαργού θα λειτουργήσει κανονικά τη Δευτέρα 18 Ιουλίου.

Από τη Δευτέρα μέχρι και σήμερα δεν λειτουργούν τα τηλέφωνα ΣΥΖΕΥΞΙΣ, αλλά ούτε και τα υπόλοιπα αστικά τηλέφωνα της ΔΟΥ, ούτε τα fax.

Πόσο σοβαρή ήταν η απόπειρα διάρρηξης και ο εμπρησμός της ΔΟΥ Χολαργού, που παρά την ανακοίνωση ότι προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές, για 3η ημέρα, η Δημόσια υπηρεσία είναι χωρίς τηλέφωνα, fax και ιντερνέτ.

Αληθεύει ότι οι διαρρήκτες κτυπήσαν το computer room της ΔΟΥ Χολαργού στο οποίο φιλοξενούνται το τηλεφωνικό κέντρο και οι servers της ΔΟΥ ?

https://24hathenspress.wordpress.com

Ο ΚΑΠΕΛΩΜΕΝΟΣ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΣ





Πέρυσι λοιπόν αναγνώστη, το 2015, η υπηρεσιακή κυβέρνηση, σε συνενόηση με τον Σουλτάνο Συμεών, έβγαλε έναν φετφά και μετέτρεψε τον ΧΕΥ 9 της Αττικής οδού από ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟ σε οικόπεδο με χρήση γης διαχείρισης αποβλήτων και σ.δ.

Έτσι νταβατζιλίκι. Το δημοτικό συμβούλιο δεν ήξερε τίποτα.

Ο Ντουντούκας του Χαλανδρίου  δεν είναι πια εδώ να αρχίσει να φωνάζει ότι η πόλη πρέπει να αντισταθεί στο καπέλωμα μιας χρήσης χωρίς να ερωτηθούν οι κάτοικοι.

Πέρασε λοιπόν αυτή η ένταξη στο σχέδιο πόλης (ουσιαστικά αυτό είναι) ενός οικοπέδου στον δήμο Χαλανδρίου, με χρήση που δεν προβλέπεται καν στο ΓΠΣ της πόλης (ποιο ΓΠΣ θα μου πεις, εδώ δεν έχουμε ΣΥΝΤΑΓΜΑ) και χωρίς να ερωτηθεί το δημοτικό συμβούλιο. ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ.

Εδώ υπάρχει βέβαια ένα μεγάλο κενό και θα κάνουμε μια παρένθεση: Πώς πέρασε ο ΧΕΥ 9 στο ΤΑΙΠΕΔ;  Είναι μεγάλη κουβέντα και ένα ολόκληρο κεφάλαιο έρευνας μόνο του. 

Ο πρώην Δήμαρχος Κώστας Παττακός, με τον οποίο μίλησε ο ακατανόμαστος, δεν έχει ιδέα. Το μόνο που του είπε είναι ότι αυτό έγινε επί Ζαφειρόπουλου – ΑΝ ΕΓΙΝΕ.

Άραγε είναι έτσι; Αν θέλει ο Γρηγόρης  ας ενημερώσει την ΠΛΑΤΕΙΑ. ΚΛΕΙΝΕΙ για τώρα η παρένθεση.

Ο δήμος Χαλανδρίου έχει ουσιαστικά – ΕΠΙ ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ ΣΥΜΕΩΝ – αποδεχτεί να γίνονται παρεμβάσεις και να δημιουργούνται πολεοδομικά  τετελεσμένα σε αυτόν από την κεντρική διοίκηση. Ο δήμος Χαλανδρίου αποδέχτηκε να καταληθεί η αρμοδιότητά του για τα πολεοδομικά θέματα και να του καπελώνουν τις επιλογές της κυβέρνησης.

Με τι ηθικό εκτόμισμα μπορεί πλέον να αντισταθεί αυτός ο δήμος, με αυτή την διοίκησης σε όποια άλλη πολεοδομική αυθαιρεσία της κεντρικής διοίκησης σε βάρος του;

Και πώς θα μιλήσει η αριστερά (όπως έρχεσαι) αν όταν κυβέρνηση θα είναι οι κανονικοί (όχι οι undercover) νεοφιλελεδες και θα καπελώνουν τις επιλογές τους;
Το θέμα είναι σοβαρότερο από ότι φαίνεται ενόψει αναθεώρησης ΓΠΣ και ενταξιακών διαδικασιών του Πεύκο Πολίτη.


ΑΝΟΙΞΕ Ο ΑΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ να καπελώνεται ο δήμος τις επιλογές της κεντρικής διοίκησης χωρίς συζήτηση. Και αυτό τον ασκό τον άνοιξε ποιος – αν υπάρχει Θεός;
Ο ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑΣ!!!!


Όμως μετά έγινε κάτι ακόμα σοβαρότερο, θεσμικά απαράδεκτο, νομικά ελέγξιμο και σίγουρα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΗΘΙΚΟΤΕΡΟ από τον σουλτάνο Συμεών.
 
Πήγε μόνος του, χωρίς να συζητήσει με κανένα ΘΕΣΜΙΚΑ, στο δημοτικό συμβούλιο, στην επιτροπή Ποιότητας Ζωής, στην Επιτροπή διαβούλευσης κλπ (μην συζητάμε για συνελεύσεις και αμεσοδημοκρατικά, αυτά είναι για τα βιβλία που γράφουν για να  εμπορεύονται τις ιδέες που καταξεφτιλίζουν ως διοίκηση στον δήμο) και ζήτησε από την ΕΤΑΔ – την διαχείριση του ΤΑΙΠΕΔ – όπως ο ίδιος παραδέχτηκε στο ΔΣ – να μισθώσει ο δήμος την δημόσια γη.

Η ΕΤΑΔ και το ΤΑΙΠΕΔ πιάστηκαν από τον βοναπαρτισμό του Σουλτάνου και δεν άφησαν την ευκαιρία – για τα συμφέροντά τους – να πάει χαμένη.
Διαπραγματεύτηκαν – και καλά – μαζί του την μίσθωση του ακινήτου, το έπαιξαν δύσκολοι και τελικά αντί να του το μισθώσουν για 20-30 χρόνια, του έκαναν την χάρη – του μεγάλου Τιμονιέρη – να αποδεχτούν ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΙΣΘΩΣΗ για να έχει – λέει τον χρόνο – να τους πείσει με μελέτες και επιχειησιακό σχέδιο.

Δηλαδή του έβαλαν το τυρί στην φάκα για να αναγκαστεί ο δήμος να επιχειρηματολογίσει μόνος του ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ στον χώρο ΑΣΧΕΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ή ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ .
Και με δεδομένο ότι ΤΟ ΕΣΠΑ χρηματοδοτεί ΣΔΙΤ μόνο ΗΛΙΘΙΟΣ δεν καταλαβαίνει τι θα γίνει.

Μιλάμε για ΑΝΟΗΤΟ ΚΑΛΑΜΟΚΑΒΑΛΑΡΗ με σύμπλεγμα ΣΩΤΗΡΑ!
ΑΝΟΗΤΟ! Όπως είναι ΟΛΟΙ οι αυτοαναγορευόμενοι ΣΩΤΡΗΡΕΣ.


Με την αποδοχή χωρίς καμία διαμαρτυρία ή αντίρρηση από την πλευρά του δήμου της ένταξης του ΟΤ στο σχέδιο με βαριές χρήσεις αρχικά αλλά και την υπογραφή του στο αίτημα μίσθωσης από το ΤΑΙΠΕΔ  ο Σουλτάνος Συμεών είχε δημιουργήσει ΗΔΗ τετελεσμένα για τον δήμο.
ΒΑΡΙΑ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ! ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!

Μα θα πεις: Εσείς είστε εναντίον των ΣΔΙΤ ; ΟΧΙ! 
Αλλά όπου χρειάζεται για να ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, όχι να του αφαιρέσουν. Διότι ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ,στο Χαλάνδρι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΔΙΤ, όπως θα πούμε παρακάτω. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ!

Υπήρχε ακόμα όμως μια μικρή τρύπα για να ολοκληρωθεί το ΚΟΛΠΟ ΤΑΙΠΕΔ - ΣΥΜΕΩΝ.

Οι κερατάδες! Που τα έμαθαν όλα τελευταίοι όπως πάντα.
Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. 

Δεν υπήρχε ούτε μία απόφαση που έστω και τραβηγμένα από τα μαλλιά να μπορούσε να θεωρηθεί ότι αποδεικνύει ή υποκρύπτει την συναίνεση ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ.
Ο υποψήφιος επενδυτής δεν ήταν 100% εξασφαλισμένος!
  Ό,τι έχει γίνει μέχρι τότε – ΦΕΚ ένταξης και απόφαση ΔΣ ΕΤΑΔ για μίσθωση του ακινήτου στον δήμο – είναι ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ αν παρθεί ΜΙΑ ανάποδη απόφαση του ΔΣ που δεν θα επικυρώσει τις παρασκηνιακές κινήσεις του Σουλτάνου.

Μέχρι που τελικά ο Σουλτάνος φέρνει τώρα το θέμα της αποδοχής της μίσθωσης στο ΔΣ και τα γίδια την ψηφίζουν!

«Έλα ρε συ, κάτι θα έχει συμφωνήσει με την κυβέρνηση ο Ρούσσος και δεν μπορεί να το ανακοινώσει» είπε στον ακατανόμαστο ο πρ. δήμαρχος Κώστας Παττακός.
Οπότε ο άλλος έπεσε κάτω από τα γέλια. «ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ρε Κώστα. Το ΤΑΙΠΕΔ ακούει την κυβέρνηση;»
-          «Τα έχει καλά ρε συ με τους υπουργούς ο Ρούσσος» είπε ο πρώην Δήμαρχος στην προσπάθειά του να "ηρεμήσει" τον Νταβία.
Έ! Γι’  αυτό είμαστε ΜΠΑΝΑΝΙΑ" συνέχισε ο ακατανόμαστος. "Διότι όλα τα θέματα το 2016 αντιμετωπίζονται ως προσωπικές υποθέσεις μεταξύ κολλητών". 

 "Και δεν μου λες ρε δήμαρχε: ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ και βγει ο Κυριάκος και θέλει να «την χαλάσει» στον Ρούσσο για να βγει δημαρχάρας ο δικός του τι θα γίνει;" ρωτάει ο ακατανόμαστος τον πρώην δήμαρχο.

ΠΑΥΣΙΣ!

ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΡΕ! ΕΛΛΑΔΑΡΑ!

Ο ΓΚΡΟΥΕΖΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΥΡΟΓΥΑΛΟΥΡΟΣ ΤΟΥ 2016!

Δεν άντεξε την πίεση Νταβία ο πρώην Δήμαρχος που ήθελε να στηρίξει τον Σουλτάνο, λόγω "συναδελφικής αλληλεγγύης - Δήμαρχος στον Δήμαρχο και γυρίζει:
"ΡΕ ΑΓΓΕΛΕ ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΕΓΩ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΕ ΕΙΧΑΝΕ ΚΡΕΜΑΣΕΙ" 

"ΘΑ ΣΕ ΕΙΧΑΜΕ ΚΡΕΜΑΣΕΙ"  του είπε ο ακατανόμαστος.
Και βέβαια το σκοινί θα το είχε φέρει ο Ρούσσος και το σαπούνι ο Καλομοίρης.

Όμως σου έχω και άλλα νέα.

Ο Κουράσης έχει ανοίξει και γι’ αυτό το αίσχος τον δρόμο.

Διότι ΕΚΕΙΝΟΣ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ – μάλλον μαζί με τον Μύρωνα ως αντιδημαρχάρα - έχει καταθέσει ακριβώς το ΙΔΙΟ αίτημα – και εκείνος μόνος του – στην προηγούμενη κυβέρνηση – την δική του αλλά δεν πρόκανε ή εκείνοι δεν αποδέχτηκαν να λειτουργήσουν τόσο παρασκηνιακά και αρνήθηκαν.

Ο Σουλτάνος Συμεών το γνωρίζει προφανώς αυτό και έτσι τους σέρνει από την μύτη.

Να καταλάβεις ο Μύρωνας είχε να πάει στο δημοτικό συμβούλιο δυο τρεις μήνες και ήρθε ειδικά γι’ αυτό. Για να πει στα γίδια τι τράβηξε ως αντιδήμαρχος να τον λυπηθούν και να ψηφίσουν.

Έχουμε λοιπόν – για να κάνουμε ταμείο: Κουράσης, Παττακός , Λαδόπουλος και Ρούσσος  έχουν στηρίξει σε παρασκηνιακές διαβουλεύσεις – σύμφωνα με την έρευνά μας – την πολιτική του Σουλτάνου.  


ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ; Μα να μπερδευτεί ο δήμος και να κάνει τον λαγό στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση των ακινήτων. 

Και τι θα έπρεπε να κάνει ρε ΕΠΙΠΟΛΑΙΕ;
  • 1. Να  πάει ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ Ο ΔΗΜΟΣ  - με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου στο ΥΠΕΚΑ και  να απαιτήσει ένα ΦΕΚ, ίδιο με αυτό για τον ΧΕΥ 9 για το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟ στο νεκροταφείο. ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ όπως έγινε με τον ΧΕΥ 9 το ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟ θα μπορεί ΝΟΜΙΜΑ να φιλοξενήσει έναν σύγχρονο ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΧΩΡΟ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ.
  • Να πάρει το ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ και να το μεταφέρει στο ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ!
  • 2. ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΤΟΥΣ ΧΕΥ, με προτεραιότητα ΣΤΟΝ ΧΕΥ 8 (αν μπορεί και τους δύο, βέβαια εμείς δεν θα πούμε ΟΧΙ αλλά δεν είμαστε μαξιμαλιστές).
Και δίνουμε προτεραιότητα στον ΧΕΥ 8 γιατί εννοποιεί το αθλητικό κέντρο ΝΙΚΟΣ ΠΕΡΚΙΖΑΣ με το ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ για ένα μεγάλο ΕΝΙΑΙΟ χώρο νεολαίας, άθλησης και πολιτισμού.

Για αυτή την διεκδίκηση του ΧΕΥ 8 εμείς θα συζητούσαμε και για ΣΔΙΤ διαχείρισης – πχ ενός κυλικείου. Διότι αυτό είναι άλλο πράγμα και εμείς ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ με την μικτή οικονομία, δεν είμασταν με την ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ. Αλλά όχι για όλα!
  • Να χρησιμοποιήσει 5 -6 εκ. από τα 17 εκ. που έχει στην τράπεζα να κάνει εκεί ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ μια ΔΗΜΟΣΙΑ, 100% δική του ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, στον δικό του χώρο για να μην έχει κανέναν τσολιά στα φρύδια του. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ που είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ και στρατηγικής σημασίας θέμα. ΤΕΛΟΣ! ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
ΣΕ ΕΝΑ – ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ, μειώνει τα δημοτικά τελή κατά 30% τουλάχιστον και δίνει το παράδειγμα της ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ.

ΑΛΛΑ ΟΟΟΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΟΥΛΤΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ! ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ!
Και τα λεφτά που  μαζεύτηκαν στην τράπεζα από την ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ υπερφορολόγησή σου ΜΑΛΑΚΑ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΕ δεν είναι για να γίνουν επενδύσεις για εσένα.

Τα έχουν τάξει στοςυ δανειστές για να πάρουν χρίσματα.

Γι’ αυτό αντί  να υλοποιήσουν την ΠΡΟΦΑΝΗ λύση, ανακατεύουν την κόλαση με όλα τα οικόπεδα του ΤΑΙΠΕΔ και κάνουν τον δήμο ΜΟΧΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ αντί των δημοτών.

Πρέπει να καταλάβεις ΜΑΛΑΚΑ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΕ ότι είσαι Ο ΜΟΝΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ που ο δήμος του – υπό την ηγεσία των Αεικίνητου και Συμεών – σε υπερφορολογούσε για να μαζεύει λεφτά στην τράπεζα, την ώρα που βέβαια η κεντρική διοίκηση σε υπερφορολογεί και αυτή, όπως όλους τους Έλληνες.

Που όμως τους υπόλοιπους ¨Ελληνες ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΤΟΥΣ – πλην δύο, τριών ακόμα περιπτώσεων – για να κάνουν καταθέσεις.

Τους γυρίζουν τα λεφτά τους σε ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.¨Έχουν ακόμα ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ (που δεν έχες), έχουν παιδικούς σταθμούς για πο 100% των αναγκών τους, έχουν κατασκηνώσεις, έχουν αθλητισμό χωρίς να πληρώνουν κατοστάρικα  κλπ

ΕΣΕΝΑ ΟΧΙ! Τα μαζεύουν στην ALPHA BANK για να τα δώσουν στους δανειστές. Και σου λένε να τους πηγαίνεις και φακές στις συναυλίες για να κάνουν πολιτική (3η φορολόγηση, σε είδος, ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ).

Και τώρα αντί να τα επενδύσουν για σένα αναζητούν τον τρόπο που θα τα δώσουν στους δανειστές.

Και τον βρήκαν: ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΗ.

Και αν βρεθεί άλλος επενδυτής για τους ΧΕΥ, δεν πειράζει. 
Θα τον προτιμήσουν και για να πάρουν τα λεφτά  θα αγοράσουν την πλατεία Χαλανδρίου, την πλατεία ΦΛΥΑΣ ε κάποια δημόσια γη θα αγοράσει ο δήμος για να υπάρχει το άλλοθι να δώσουν τα λεφτά σου στους δανειστές.
 Ή εν ανάγκη τον αέρα που αναπνέεις.

ΟΠΟΤΕ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΕ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ. Ο ΜΟΝΟΣ!!!! 

ΑΦΕΡΙΜ ΣΟΥΛΤΑΝΕ!

Μέσω ΕΣΠΑ, ανατρέπουν το εθνικό σχέδιο για τα απόβλητα και ανοίγουν το δρόμο ολικής επαναφοράς των ΣΔΙΤ

Όσοι ασχολούνται με τη διαχείριση των αποβλήτων γνωρίζουν ότι το νέο εθνικό σχέδιο διαχείρισης των αποβλήτων (ΕΣΔΑ), που διαμορφώθηκε προ μνημονίου και εγκρίθηκε τυπικά το Δεκέμβρη του 2015, συνάντησε τεράστιες αντιδράσεις από τα λόμπυ όσων θέλουν να ελέγξουν και να εκμεταλλευτούν τον τομέα της διαχείρισής τους. Αιτία είναι η αλλαγή κατεύθυνσης που επιχειρεί το ΕΣΔΑ και πιο συγκεκριμένα η ανατροπή του μοντέλου της των σύμμεικτων απορριμμάτων και της διαχείρισής τους σε συγκεντρωτικές εγκαταστάσεις (όπως, τα εργοστάσια διαχωρισμού και παραγωγής δευτερογενών καυσίμων και οι μεγάλοι χώροι υγειονομικής ταφής). Το νέο εθνικό σχέδιο δίνει την κατεύθυνση της ανακύκλωσης με διαλογή στην πηγή, των μικρής κλίμακας αποκεντρωμένων εγκαταστάσεων, της εμπλοκής των δήμων και των πολιτών στην εξοικονόμηση πόρων και στην φιλοπεριβαλλοντική δημόσια διαχείριση. Το 50% του συνόλου των αστικών απορριμμάτων, θα πρέπει να ανακτώνται με προδιαλογή, μέχρι το 2020, σύμφωνα με το νέο εθνικό σχέδιο.
Όπως όλες οι ανατροπές, ένα τέτοιο σχέδιο απαιτεί αναδιοργάνωση, νέο θεσμικό πλαίσιο και υποστηρικτικές ενέργειες. Μια από αυτές είναι και η χρηματοδότηση. Ή πιο σωστά: η κατανομή των υπαρχόντων πόρων, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι στόχοι του εθνικού σχεδίου και όχι οι εντελώς…. αντίθετοι
Ένας από τους πιο βασικούς πόρους που υπάρχουν για την ανακύκλωση είναι η εισφορά ανακύκλωσης. Πρόκειται για έναν πόρο που πληρώνουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα, τον εισπράττουν οι εταιρείες-παραγωγοί των προϊόντων και, θεωρητικά, θα έπρεπε να αποδίδεται, προκειμένου να συντηρούνται και να αναπτύσσονται οι δράσεις της ανακύκλωσης. Ωστόσο, με ένα εντελώς ανορθολογικό και αδιαφανή τρόπο, ο πόρος αυτός δεν αποδίδεται (όταν και όσο αποδίδεται) απευθείας στους αρμόδιους για τη διαχείριση των απορριμμάτων, αλλά τον διαχειρίζονται οι ίδιες οι εταιρείες που τον εισπράττουν, μέσω των ιδιωτικών συστημάτων ανακύκλωσης που έχουν συστήσει (τα λεγόμενα συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης - ΣΕΔ). Με πιο κλασικό παράδειγμα την ΕΕΑΑ ΑΕ, που διαχειρίζεται τον … περίφημο μπλε κάδο. 
Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει. Γι αυτό και η ανακύκλωση στη χώρα, μετά από υπερδεκαετή εφαρμογή αυτού του πλαισίου, καρκινοβατεί. Το εθνικό σχέδιο προέβλεπε εξυγίανση και αναδιοργάνωση αυτού του συστήματος. Η οποία δε φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα!
Παράλληλα, αφού το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων έχει περιοριστεί δραματικά, η σημαντικότερη πηγή χρηματοδότησης των απαιτούμενων υποδομών είναι το νέο ΕΣΠΑ. Το οποίο διαθέτει ελάχιστους πόρους για τη διαχείριση των αποβλήτων: μόλις 757 εκ. ευρώ, μέσα από το πρόγραμμα για «τις υποδομές, τις μεταφορές, το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη» (ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ), μέχρι το 2020 (890 εκ. €, με τη συγχρηματοδότηση). Άλλα 45 εκ. υπάρχουν για δράσεις διαχείρισης στο ΕΠ ΑνΕΚ, που απευθύνονται κυρίως σε επιχειρήσεις.
Σε πολλές περιφέρειες επανακάμπτουν οι συγκεντρωτικοί σχεδιασμοί των πανάκριβων και αχρείαστων εργοστασίων σκουπιδιών με ΣΔΙΤ, δηλαδή με την εμπλοκή των μεγαλοεργολάβων, που θα λειτουργούν τα εργοστάσια αυξάνοντας κατακόρυφα τα δημοτικά τέλη. Στην Αττική ωστόσο, μια από τις πρώτες εξαγγελίες της περιφερειακής αρχής ήταν η κατάργηση των ΣΔΙΤ της προηγούμενης περιόδου και η υλοποίηση του μοντέλου της αποκεντρωμένης διαχείρισης που αποτελούσε και προεκλογικό της πρόγραμμα.

Εδώ ξεκινούν οι πρώτες μεγάλες αντιφάσεις. Αντί το Περιφερειακό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ της Αττικής (ΠΕΠ Αττικής), να έχει τα περισσότερα χρήματα για τα απορρίμματα, προκειμένου να εφαρμόσει το νέο μοντέλο, στην πραγματικότητα δεν έχει … καθόλου.  
Το ΕΣΠΑ (από τα κονδύλια του ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ, που προαναφέρθηκαν) έχει εκχωρήσει 294 εκ. ευρώ στις περιφέρειες (346 εκ. €, με τη συγχρηματοδότηση), αλλά ούτε ένα ευρώ στην περιφέρεια Αττικής! Τα αντίστοιχα κονδύλια στα περιφερειακά προγράμματα (ΠΕΠ) είναι πενιχρά (60 εκ €). Το ΠΕΠ Αττικής, για παράδειγμα, προβλέπει μόλις 10,5 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα μισά θα πάνε για την ολοκλήρωση ενός έργου από το προηγούμενο ΕΣΠΑ και τα υπόλοιπα για οριζόντιες δράσεις, το πιθανότερο δημοσιότητας με βάση τα εξαγγελλόμενα. Τι ακριβώς συνέβη; Δε θέλουν ή δεν τους αφήνουν να εφαρμόσουν το πρόγραμμα που εξήγγειλαν; Το σχέδιο για το νέο περιφερειακό σχεδιασμό για τη διαχείριση των απορριμμάτων (ΠΕΣΔΑ) της Αττικής, δείχνει ότι το πιθανότερο είναι ότι συμβαίνουν και τα δύο.
Ιδιαίτερα αποκαλυπτική ήταν η πρώτη πρόσκληση χρηματοδότησης, με ποσό συγχρηματοδοτούμενης δαπάνης που φτάνει τα 273 εκ. ευρώ. Πρόκειται, δηλαδή, για τα μισά από τα χρήματα (544 εκ. €), που θα διαχειριστεί απευθείας το ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ και αφορούν όλη τη χώρα. Η κατανομή αυτών των χρημάτων αποκαλύπτει την πραγματική στόχευση της κυβερνητικής πολιτικής. Για του λόγου το αληθές, παραθέτουμε τη βασική κατηγοριοποίηση της κατανομής:
·       1 εκατ. ευρώ για προώθηση οικιακής κομποστοποίησης βιοαποβλήτων, δηλαδή για αγορά ειδικών κάδων, δημοσιότητα, επιμόρφωση των χρηστών και σύστημα παρακολούθησης των αποτελεσμάτων
·       2 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη συστημάτων χωριστής συλλογής βιοαποβλήτων, δηλαδή για την αγορά ειδικών κάδων και απορριμματοφόρων συλλογής σε όλους τους δήμους της χώρας!
·       10 εκατ. για εγκαταστάσεις δημοτικής κομποστοποίησης
·       10 εκατ. για πράσινα σημεία
·       40 εκατ. για δράσεις ολοκληρωμένης διαχείρισης σε νησιά και απομακρυσμένους οικισμούς
·       210 εκατ. για κεντρικές μονάδες και χώρους διαχείρισης σύμμεικτων και κομποστοποίησης βιοαποβλήτων (ενδεχομένως θα προέρχονται από το διαχωρισμό των σύμμεικτων)
Όπως είναι φανερό, η περιφέρεια Αττικής ούτε από αυτήν την πρόσκληση πρόκειται να πάρει κονδύλια για τη διαχείριση των απορριμμάτων. Η πρόσκληση είναι με άμεση αξιολόγηση, που σημαίνει ότι χρήματα παίρνουν όποιοι προλάβουν να καταθέσουν προτάσεις. Ωστόσο, η περιφέρεια Αττικής δεν έχει χωροθετήσει ούτε μια κεντρική μονάδα, συνεπώς δεν μπορεί να διεκδικήσει τίποτε άλλο εκτός, ίσως, από την επέκταση του υφιστάμενου εργοστασίου επεξεργασίας - ΕΜΑΚ (για τη διαιώνιση, δηλαδή, της εγκατάστασης της Φυλής).
Η παραπάνω κατανομή είναι αποκαλυπτική της κατεύθυνσης για συγκεντρωτική διαχείριση των σύμμεικτων. Τα κακά νέα δεν τελειώνουν, όμως, εδώ: στην πρόσκληση δεν περιγράφεται καμία δράση ανακύκλωσης υλικών, όπως χαρτί, γυαλί, μέταλλο, αλουμίνιο κλπ. Αντίθετα, όλες οι δράσεις ανακύκλωσης δηλαδή οι κάδοι χωριστής συλλογής, τα απορριμματοφόρα, τα containers κλπ., θεωρείται ότι καλύπτονται από τα ιδιωτικά συστήματα εναλλακτικής διαχείρισης (αυτά, δηλαδή, που θα έπρεπε να εξυγιανθούν με βάση το εθνικό σχέδιο). Και όχι μόνο:  τα πράσινα σημεία, τα κέντρα ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης, τα Κέντρα Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ) θεωρείται ότι είναι εμπορικές δραστηριότητες που παρέχει η αγορά και συνεπώς η χρηματοδότησή τους είναι μάλλον αμφίβολη.

Όπως αναφέρθηκε και σε ημερίδα της Περιφέρειας Αττικής, στις 28 Ιούνη στον Δημόκριτο, η διαχείριση των απορριμμάτων συνολικά θεωρείται μια οικονομική δραστηριότητα. Ως προς αυτό το σκέλος λοιπόν οι δήμοι αντιμετωπίζονται ως επιχειρήσεις. Αν αποδείξουν ότι τα τέλη που εισπράττουν δεν επαρκούν για να κατασκευάσουν υποδομές (!) και ότι κανείς ιδιώτης δεν θα ενδιαφερόταν να ασκήσει αυτήν τη δραστηριότητα, τότε η διαχείριση των απορριμμάτων μπορεί να θεωρηθεί υπηρεσία γενικού οικονομικού συμφέροντος (ΥΓΟΣ) και να επιδοτηθεί, αλλά μόνο κατά ένα μέρος. Και επειδή οι δήμοι αντιμετωπίζονται ως επιχειρήσεις, οι ιδιωτικές επιχειρήσεις αντιμετωπίζονται ως … δήμοι. Οι υποδομές διαχείρισης των απορριμμάτων μπορούν να χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ μέσω ΣΔΙΤ, όταν τη λειτουργία τους αναλαμβάνει μια ιδιωτική επιχείρηση με εύλογο κέρδος. 

Παρέμβαση του Συλλόγου Πολυδρόσου στα πλαίσια της ημέρας του Δημότη στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρούσιου της 19ης Ιουλίου 2016







1. Με δεδομένο την παραβίαση των συμβατικών ημερομηνιών παράδοσης του έργου της «βιοκλιματικής αναβάθμισης» μέχρι σήμερα κατά 7 μήνες και την αναστάτωση που έχει δημιουργήσει στην καθημερινότητα των κατοίκων ζητουνται να διευκρινιστουν και να απαντηθούν τα παρακάτω :

α. Η ημερομηνία παράδοσης του ολοκληρωμένου έργου

β. Πως θα αντιμετωπιστεί το θέμα των ακίνητων που δεν έχουν συμμορφωθεί με ρυμοτομικές γραμμές του εγκεκριμένου σχεδίου πόλης (Σάμου 49 & 51 ΑΕΠΙ, Φραγκοκλησιάς 54 & 74 ) (απαλλοτριώσεις ;)

γ. Πως και πότε θα αντιμετωπιστούν οι κακοτεχνίες για αποφυγή ατυχημάτων των διερχόμενων εποχουμένων και πεζών το έργο ;

δ. Πότε με ποιές προδιαγραφές (ΦΕΚ 1053/Β/14-07-2016) και με ποιους πόρους θα υλοποιηθεί η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση του έργου;

ε. Πως θα αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις και τα λάθη της σχεδίασης του έργου (πχ. διαβάσεις πεζών, διασταυρώσεις ποδηλατοδρόμου με βασικό οδικό δίκτυο, θέσεις κάδων απορριμμάτων κλπ) και οι παραλείψεις υλοποίησης επακριβώς των αρχιτεκτονικών σχεδίων ;

στ. Γιατί δεν έχει πραγματοποιηθεί το κλάδεμα των δένδρων τα οποία εμποδίζουν τη κίνηση υψηλών σχημάτων ενέχουν κίνδυνο νέων ατυχημάτων (ατύχημα στη συμβολή Φραγκοκλησιάς & Ακακιών τον περασμένο Μάρτιο)

ζ. Πότε θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση, που έχει ζητηθεί στα ΔΣ Μαρτίου & Απριλίου 2016, των αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, μελετητών και ενδιαφερόμενων συλλόγων ;