Κυριακή 5 Μαρτίου 2017
ΔΗΜΑΙΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ: ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ Δ. ΚΑΠΠΟΣ
Ο παραιτηθείς δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Κάππος |
Μπάχαλο έγινε στις δημαιρεσίες του δήμου Χαλανδρίου τόσο στην πλειοψηφία, όσο και στην αντιπολίτευση.
Σημαντικότερη είδηση της ημέρας η παραίτηση από το δημοτικό συμβούλιο, του δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας και προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δημήτρη Κάππου.
Special Χαιλάιτ το μαύρισμα της νονάς μας- αντιδημάρχου Οικονομικής Υπηρεσίας και μέλους της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ κατά την εκλογή της στην οικονομική επιτροπή.
Εκλέχτηκε οριακά στην οικονομική επιτροπή με 20 ψήφους.
Παραλίγο να τρέχει μόνη της και να βγει ..... δεύτερη!
Εκτός οργάνων διοίκησης ο .... Άβερελ Ντάλτον!
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ αύριο Δευτέρα!
ΚΥΡΙΑΚΟΣ - Ο ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ!
Δεν είναι δημοκρατικό - κατά τον Κούλη - να κηρύσσουν απεργία οι συνδικαλιστές - ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΥ με απόφασή των συλλογικών οργάνων - ΣΟΥ ΛΕΕΙ ο Κούλης.
Πρέπει να γίνεται καθολική ψηφοφορία μεταξύ των εργαζομένων - λέει ο Κούλης - και να ψηφίζεται η απεργία από το 50+1 % των εργαζομένων αλλιώς απεργία να μην γίνεται, λέει ο Κούλης και το ΔΝΤ.
Μάιστα.
Είναι αμεσοδημοκρατικός ο Μητσοτάκης για τους εργαζόμενους.
Η αντιπροσωπευτικότητα είναι ξεπερασμένο σύστημα (όπου βολεύει).
Αυτός και ο Λιερός ένα πράγμα.
Ξέρει ότι έτσι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΊΑ.
Έχουν αμολυθεί και οι τσάτσοι - μαρχιδόπουλοι τριγύρα και τα βάζουν ΣΥΛΛΉΒΔΗΝ με τους συνδικαλιστές.
Στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ!
ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ.
Εγώ συμφωνώ με τον Κυριάκο. Θα στο πω να το ξέρεις!
Τίποτα να μην περνάει χωρίς καθολική ψηφοφορία και το 50+1% σε όλους τους ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ: Συνδικαλισμό, αυτοδιοίκηση, Κυβέρνηση, Δικαιοσύνη.
(Αυτό για να θυμίσουμε επ' ευκαιρία σε όλους τους κάφρους του κοινωνικού αυτοματισμού ΟΤΙ Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ κατοχυρώνεται από το ΣΥΝΤΑΓΜΑ αυτής της χώρας).
Τέρμα η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Να το αλλάξουμε το πράγμα λοιπόν.
Αλλά σε όλα όμως, όχι όπου βολεύει ταξικά το κεφάλαιο και την πλουτοκρατία ενάντια στον εργαζόμενο.
ΠΑΝΤΟΥ:
Γιατί να εγκρίνουν - ας πούμε - οι βουλευτές τα μνημόνια και τους εφαρμοστικούς;;;
ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ και αν δεν ψηφίζονται από το 50+1% των πολιτών απλά να μην εφαρμόζονται.
Απολύσεις;
Κάνει πρόταση η κυβέρνηση και μετά γίνεται ψηφορορία με το 50+1!
Αλλιώς ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!
Μειώσεις μισθών;
Ψηφοφορία! Το 50+1 αλλιώς όχι!
Να πληρώνει η αυτοδιοίκηση το ΤΑΙΠΕΔ για να χρησιμοποιεί την δημόσια γη;
ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ και το 50+1!
Αλλιώς ΟΧΙ! θα την χρησιμοποιεί τσάμπα.
Έτσι δεν είναι κατ' αναλογίαν της λογικής του Κυριάκου;
ΟΧΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ!
ΑΜΕΣΗ!
ΤΙ;
ΟΧΙ;
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ πρέπει να ισχύει η αμεσοδημοκρατία;
Α! Μάιστα!
ΣΧΟΛΙΟ 1:
Κυριάκο μου φαίνεται ότι κάπου σε αυτό το σημείο θα αρχίσει η κατηφόρα.
Σε βλέπω στο τέλος να μείνεις εσύ, ο Βορίδης και ο Άδωνης.
ΣΧΟΛΙΟ 2: Μακρυά από εμάς η υπεράσπιση του ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ όπως είναι σήμερα, τον συνδικαλισμό των επαγγελματιών. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ να το διορθώσουν, αλλάζοντας τους εκπροσώπους τους και αναβαθμίζοντας την παρέμβασή τους.
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!
Δεν είναι αντικείμενο ΣΩΤΗΡΙΑΣ οι χρειαζούμενες αλλαγές.
«Στροβιλισμός Σωμάτων μέσα στο Όνειρο. Γυμνό Ι» - Έκθεση Φωτογραφίας του Στέλιου Μπακλαβά
Στέλιος Μπακλαβάς
"Με τον Στέλιο Μπακλαβά περπατήσαμε στους ίδιους δρόμους, μεγαλώσαμε στις ίδιες γειτονιές στο Περιστέρι, πήγαμε στα ίδια σχολεία κι αυτό στάθηκε η αρχική αφορμή για τη γνωριμία μας. Μετά τον γνώρισα περισσότερο και μέσα από την φωτογραφική δουλειά του.
Ο Στέλιος Μπακλαβάς είναι ένας φωτογράφος της κίνησης. Μολονότι η φωτογραφία είναι ένα μέσον που επιτυγχάνει να ακινητοποιήσει τον Χρόνο σε μια απόλυτη στιγμή, ο Σ. Μ μετέχει και ακολουθεί το χρονικό συνεχές, ουσιαστικά δεν παγώνει τον χρόνο σε μια οριστικότητα αλλά επιβραδύνει την δράση για να μας φανερώσει, αιχμαλωτίζοντας την, μια χρονική ρευστότητα.
Παρακολουθώντας το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του που διαμορφώνει την οπτική, την αισθητική και την στάση του στο σύνολο της δουλειάς του, θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει την εκφραστική του εμμονή ως «εικόνες – σώματα χρόνου», η επικέντρωσή του σε αυτό το χρονικό συνεχές τον κατακλύζει. Μέσα σαυτό το Χώρο ο ίδιος - αν και φωτογράφος – δεν κατέχει ποτέ μια θέση παρατηρητή, μετέχει διαρκώς αυτής της συνεχούς χρονικής εκτύλιξης, στο σαγηνευτικό πεδίο μιας αισθησιακής δράσης και της λαχανιασμένης υγρής ανάσας των σωμάτων.
Πέραν του οπτικού φωτογραφικού μέσου ως διαμεσολαβητή στη διαδικασία ανάδειξης και παραγωγής της Εικόνας, ο εκφραστικός μηχανισμός του δεν είναι τόσο οπτικός όσο απτικός. Οι Εικόνες του μοιάζουν να έχουν βγει από δικές του χειρονομίες πάνω στο σώμα, είναι το αποτέλεσμα μιας στάσης συμμετοχής, εμπλοκής και παγίδευσης στον αισθησιασμό και την ερωτική ενέργεια του δρώντος σώματος. Η ματιά του ακουμπάει αυτά τα σώματα καταργώντας την απόσταση του παρατηρητή. Αυτό που τελικά θα αποτυπωθεί στην Εικόνα είναι οι εκφάνσεις μιας ρέουσας υγρής αισθησιακότητας του σώματος. Δεν αναπαριστά το σώμα, μα την ενέργεια, την ανάσα και την δράση του στο χώρο, μια παραστατικοποίηση του ενεργειακού του πεδίου. Αν δεν είχαμε την εμπειρία και την κουλτούρα της φωτογραφικής εικόνας, πραγματικά δεν θα αναγνωρίζαμε στις εικόνες αυτές σώματα γιατί είναι περισσότερο παγιδεύσεις της αίσθησης, δεν βλέπουμε σε αυτές αλλά νοιώθουμε από αυτές.
Στην πρόσφατη ενότητα της δουλειάς του το γυναικείο σώμα περιβάλλεται από διαφανείς μεμβράνες. Δεν πρόκειται για στοιχείο απόκρυψης, μα περισσότερο για περιβάλλον που τροφοδοτεί, εκτρέφει και προστατεύει. Διαμορφώνει ένα περιβάλλον όπου ο ιδρώτας, η ανάσα, η ενέργεια, η δράση, η αισθησιακότητα και η πλευστότητα του σώματος εκτυλίσσεται μέσα σε αυτή την «αμνιακή κοιλότητα».
Νύμφες που ζουν μέσα στο συμβολικό τους αμνιακό σάκο, μέχρι να επέλθει η ρήξις των μεμβρανών…"
Γιώργος Χαρβαλιάς.
Καθηγητής Ζωγραφικής, πρώην Πρύτανης της ΑΣΚΤ.
Καθηγητής Ζωγραφικής, πρώην Πρύτανης της ΑΣΚΤ.
Στον εκθεσιακο χωρο θα υπαρχει μια εικαστικη κατασκευη ( η Πολυγνωτεια Εστια) που θα ειναι μια συμμετοχικη προσκληση/προκληση για τον θεατη της εκθεσης, που εαν επιθυμει, θα φωτογραφιζεται μεσα σε αυτην (την αμνιακη κοιλοτητα -που αναφερει ο Κος Χαρβαλιας) σε μια αναλογη φορμα και θεματικη της εκθεσης και την επομενη μερα θα εκτιθεται σε τυπωμενη φωτογραφια στον εκθεσιακο χωρο.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)