Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Στο Διοικητικό Εφετείο οι πρώτες αιτήσεις αναστολής διαθεσιμότητας δημοτικών αστυνομικών

Δεν αποκλείεται να επιλεγεί η διαδικασία της πρότυπης δίκης στο ΣτΕ.



Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να κατατεθούν στο Διοικητικό Εφετείο οι πρώτες ομαδικές αιτήσεις αναστολής εκτελέσεως διαθεσιμότητας, δημοτικών αστυνομικών.

Όπως σημειώνει ο δικηγόρος Απόστολος Παπακωνσταντίνου, που έχει αναλάβει τις υποθέσεις των δημοτικών αστυνομικών και των σχολικών φυλάκων, ενδέχεται να επιλεγεί η διαδικασία της πρότυπης δίκης στο Συμβούλιο της Επικρατείας, επισημαίνοντας ότι στην περίπτωση αυτή, μέχρι να κριθεί η υπόθεση, «παγώνουν» όλες οι υπόλοιπες. Αυτό σημαίνει ότι περίπου την Άνοιξη, το ΣτΕ θα έχει κρίνει κατά τρόπο οριστικό τη συνταγματικότητα της διαθεσιμότητας.

Στην επιλογή αυτή ενδέχεται να καταλήξει η ΠΟΕ-ΟΤΑ, καθώς μόλις χθες, κερδήθηκε η πρώτη ομαδική αίτηση αναστολής εκτέλεσης διαθεσιμότητας για εκπαιδευτικούς. Οι 22 εκπαιδευτικοί που είχαν προσφύγει επιστρέφουν στα καθήκοντά τους και μισθοδοτούνται με πλήρεις αποδοχές.

Εξάλλου, όπως σημειώνει ο κ. Παπακωνσταντίνου, έχουν κερδηθεί στο Πρωτοδικείο οι πρώτες αιτήσεις αναστολής της διαθεσιμότητας σχολικών φυλάκων. Ήδη έχουν πάρει προσωρινές διαταγές, και έχουν επιστρέψει στην εργασία τους σχολικοί φύλακες από τέσσερις δήμους της Αττικής. Αύριο θα συζητηθούν οι αιτήσεις ακυρώσεως των σχολικών φυλάκων του δήμου Αναργύρων-Καματερού.

Σε σχετική του επιστολή προς την ΠΟΕ-ΟΤΑ, ο κ. Παπακωνσταντίνου σημειώνει ότι η πρώτη ομαδική αίτηση που ασκήθηκε «εκ μέρους καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα για τη χορήγηση προσωρινής διαταγής αναστολής εκτελέσεως έγινε δεκτή με σημερινή (30.09) απόφαση του προέδρου του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών».

Και συνεχίζει στην επιστολή: «Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη προσωρινή διαταγή που χορηγείται από το Διοικητικό Εφετείο σε ομαδική αίτηση αναστολής εκτελέσεως. Κατόπιν της αποφάσεως αυτής όλοι οι (δεκάδες) εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην υπόψη αίτηση εξαιρούνται της διαθεσιμότητας, επιστρέφουν στα καθήκοντά τους και μισθοδοτούνται με πλήρεις αποδοχές. Η εξέλιξη αυτή είναι ιδιαίτερα θετική, κυρίως όσον αφορά τις αντίστοιχες αιτήσεις που έχουμε ασκήσει εκ μέρους των υπό διαθεσιμότητα Δημοτικών Αστυνομικών, οι οποίες πρόκειται να κριθούν επίσης από τα Διοικητικά Εφετεία».

Πηγή: AMΠE

ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ....


Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ "ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ" ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΚΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ:Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ο φασισμός του μέλλοντός μας


Η Χ.Α. είναι νεοφασιστικό κόμμα με ναζιστικές αναφορές και αναμφίβολα, μία εγκληματική οργάνωση. Βαρύνεται με φόνους, βιοπραγίες και παραβάσεις πλήθους διατάξεων του Ποινικού Κώδικα. Η δικομματική κυβέρνηση, πιεζόμενη από την συγκυρία, ήρε την μέχρι σήμερα ανοχή της και προχώρησε στην διαδικασία διαλεύκανσης και καταδίκης των εγκληματικών πρακτικών και δράσεων του φασιστικού κόμματος. Ωστόσο, η διατήρηση στον κυβερνητικό λόγο της περίφημης «θεωρίας των δύο άκρων», αποκαλύπτει ότι το βασικό σχέδιο της ηγεσίας της Ν.Δ. και του άβουλου συνεταίρου της που σύρεται από τους πολιτικούς εκβιασμούς που τον ελέγχουν, παραμένει η ανάσχεση της επιρροής του ΣΥΡΙΖΑ και της Αριστεράς. Ας σταθούμε στο ίδιο το φαινόμενο της Χ.Α. και μάλιστα πέρα από τρέχουσες αναλύσεις που βλέπουν την Χ.Α. μόνον σαν αποτέλεσμα της κρίσης και σαν το μακρύ χέρι της εργοδοσίας ή του «συστήματος». Το ιδεολογικό της υπόβαθρο εξαιρετικά «ντεμοντέ», πριν στοχοποιήσει τους διαφορετικούς και τους αριστερούς, πρόβαλε αρχικά τον Μετανάστη σαν τον prima vista εχθρό και εξακολούθησε να «καταγγέλλει» σαν «εχθρό της φυλής» τον Εβραίο, με τον ίδιο τρόπο που το έκανε ο ναζισμός 70 χρόνια νωρίτερα. Αλήθεια, πότε έχουν δει στη ζωή τους Ισραηλίτη οι φωνασκούντες ‘φουσκωτοί’ των ταγμάτων εφόδου του φύρερ Μιχαλολιάκου; Οι ψηφοφόροι της Χ.Α. ταυτίζονταν με αυτές τις απόψεις; Πιστεύουμε πως όχι ή τουλάχιστον όχι ολοκληρωτικά. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι τα μεσαία και μικροαστικά στρώματα συμπιέστηκαν αφόρητα από τις ληστρικές πολιτικές του μνημονίου και η Χ.Α. τους πρόσφερε άμεσες «λύσεις», σαν ένα «εργαλείο» δήθεν αντισυστημικής τιμωρίας του κοινοβουλευτισμού και του μνημονιακού κυβερνητικού σχήματος, σαν μια εφικτή λύση του «τώρα», στο πλαίσιο ενός ακροδεξιού ριζοσπαστισμού. Η ψήφος αυτών των στρωμάτων έδωσε νομιμοποίηση και πολιτική υπόσταση σε ένα άθλιο κακέκτυπο ιστορικών φασιστικών κομμάτων, σε ένα μόρφωμα που αποτελούνταν κυρίως από λούμπεν στοιχεία, εγκληματίες, ανθρώπους της νύχτας και των κυκλωμάτων προστασίας, υποτακτικών μερίδας του εφοπλιστικού κεφαλαίου και αμφιλεγόμενες προσωπικότητες της περιθωριακής φιλοναζιστικής ακροδεξιάς. Αυτή η ψήφος έλυσε τα χέρια σε παλίμπαιδες οπαδούς του μιλιταρισμού «που αγαπούν τα στρατιωτάκια, τ’ αλογάκια και τα ξύλινα σπαθιά», λάτρεις και μιμητές του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος του Χίτλερ (NSDAP), νοσταλγούς της 7χρονης δικτατορίας και τους οδήγησε σε κτηνώδη εγκλήματα, υπό την ανοχή και σε κάποιες περιπτώσεις την συνενοχή του μνημονιακού κράτους. Πόσο επικίνδυνη είναι στην πραγματικότητα η Χ.Α.; Πόσο κινδυνεύει η Ελληνική Δημοκρατία απ’ αυτήν; Ποιος και πόσο επικίνδυνος μπορεί να είναι ο φασισμός της πρώτης 25ετίας του 21ου αιώνα; Παρόλη την σημαντική αν και μειωμένη εκλογική εκπροσώπηση της Χ.Α., ο κίνδυνος να επανεμφανιστούν στην Ευρώπη και στην Ελλάδα φασιστικά καθεστώτα μουσολινικού ή χιτλερικού τύπου, σαν κι αυτό που επαγγέλλεται η Χ.Α., παραμένει εξαιρετικά χαμηλός. Ωστόσο υφίσταται «μεγάλος και εντεινόμενος κίνδυνος, για ένα νέο είδος φασισμού πιο αόριστο στο περίγραμμά του που μπορεί και πάλι να ενισχυθεί» (F. Hacker – Das Fascismus Syndrom - 1990). Και με τον κίνδυνο αυτό φαίνεται να «παίζει» η ηγετική ομάδα της Ν.Δ. όπως εξελίσσεται μετά τις «μεταγραφές» ακροδεξιών στελεχών, επικουρούμενη και από τα «καθεστωτικά» ΜΜΕ με τα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων και ακροδεξιές τηλεπερσόνες τύπου Καρατζαφέρη.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του »άμορφου» φασισμού νέου τύπου, τα οποία δυστυχώς ανέχεται, αποδέχεται ή ακόμη χειρότερα καλλιεργεί η σημερινή ηγετική ομάδα της Ν.Δ.; Είναι τα στοιχεία της πολιτικής της που εξέθρεψαν την Χ.Α. ή λειτούργησαν εν είδη θερμοκηπίου γι αυτήν. Ας δούμε λοιπόν σε τι συνίσταται ο φασισμός του μέλλοντός μας: 1. Ο σταθερός εθνικιστικός προσανατολισμός με μια αφηρημένη και μεταφυσική έννοια του έθνους, σαν ενός υπό αμφισβήτηση αγαθού, σαν μιας αμφιλεγόμενης εθνικής ταυτότητας που κινδυνεύει. Ο κίνδυνος προέρχεται αρχικά από τους «γυφτοσκοπιανούς», μετά από τους Αλβανούς - Πακιστανούς - Αφγανούς και άλλους μετανάστες, την παγκοσμιοποίηση, τον κάθε Τζωρτζ Σόρος και τους Εβραίους γενικά, την Αριστερά και ότι δαιμονοποιείται κάθε φορά συγκυριακά. Απότοκος αυτής της ιδεολογίας είναι η ένταση της δραστηριότητας και η αύξηση της επιρροής νεοφασιστικών και νεοναζιστικών ομάδων σαν τη Χ.Α. και η ανάπτυξη της εκλογικής υποστήριξης σε δεξιά κοινοβουλευτικά κόμματα (τύπου ΛΑΟΣ) που υποθάλπουν την ξενοφοβία, ποικίλες παραλλαγές και βαθμίδες του εθνικισμού και συνεπικουρούν την καθεστωτική πολιτική προτείνοντας τη λήψη αυταρχικών μέτρων και την υλοποίηση σκληρής οικονομικής πολιτικής. Δυστυχώς και η ηγεσία της Ν.Δ. διεκδικεί προνομιακά την εκπροσώπηση του εθνικιστικού χώρου και της ακροδεξιάς ιδεολογίας. 2. Ο αυταρχισμός, όπως εκφράστηκε από τις περιπέτειες των θεσμών και του ίδιου του Συντάγματος, η διακυβέρνηση μέσων πράξεων νομοθετικού περιεχομένου. Η μετατροπή της Δημοκρατίας σε ένα αποκρουστικό για τους πολίτες καθεστώς - κέλυφος, η ακραία καταστολή σαν κυρίαρχο μέσο πολιτικής επιβολής, η παντοειδής κρατική βία σαν μοναδικό μέσο «διαλόγου» κράτους – πολιτών. 3. Η ιδεολογική προβολή μιας «αίσθησης» της κρίσης ως μεγέθους και κατάστασης που δεν επιδέχεται καμία άλλη λύση εκτός από τον μνημονιακό μονόδρομο. Κάθε απόκλιση από την καθεστωτική αυτή ιδεολογία και κάθε αντίσταση κυρίως από την Αριστερά, θα θεωρείται ανομία, τρομοκρατία, καθεστωτική επιβουλή. Η επιβολή αυτής της πολιτικής θα συνοδεύεται και θα εκφράζεται από οικονομικό αυταρχισμό με την αρπαγή δημόσιου πλούτου και ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων, με την κατάρρευση των εργασιακών δικαιωμάτων, την διατήρηση ογκώδους εφεδρικού στρατού ανεργίας και την υποταγή των εργαζομένων στην εργοδοτική αυθαιρεσία και την βία της επισφάλειας. 4. Ο συνδυασμός της συνειδητής υποβάθμισης της Παιδείας όλων των βαθμίδων με την ιδεολογική χειραγώγηση από τα ΜΜΕ θα δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα αποχαύνωσης και έλλειψης μόρφωσης, μία μάζα αμόρφωτων, λειτουργικά αναλφάβητων ή ημιαγράμματων υπηκόων. 5. Η ελεγχόμενη και επιδιωχθείσα κατάρρευση του δημόσιου τομέα παροχής υπηρεσιών υγείας, ισοδυναμεί με τις εθνικές – φυλετικές γενοκτονίες του φασισμού, μόνο που στον καθημερινό φασισμό της μνημονιακής και μεταμνημονιακής Ελλάδας, συνιστά ταξική – κοινωνική γενοκτονία εις βάρος των οικονομικά αδύναμων. Για να μην αναφερθούμε στις εφιαλτικού τύπου προεκλογικές «διαπομπεύσεις» ευάλωτων γυναικών, του «σοσιαλιστή» Α. Λομβέρδου… Ο ΣΥΡΙΖΑ η Αριστερά και ο δημοκρατικός κόσμος πρέπει να απαιτήσουν αφενός η εξάρθρωση της Χ.Α. και η αντιμετώπιση των εγκλημάτων της φασιστικής συμμορίας από την πολιτεία να προχωρήσει σε βάθος και αφετέρου να επαγρυπνούν ώστε να μην αποτελέσει η αντιμετώπιση του φασισμού αφετηρία επίθεσης στο λαϊκό κίνημα και τον αντιμνημονιακό προσανατολισμό του, για να μην γίνει ο καθημερινός αυταρχισμός, η κρατική αυθαιρεσία και η κοινωνική αναλγησία της κυβέρνησης, ο προπομπός του φασισμού του μέλλοντός μας.

Δημήτρης Β. Τσουκαλάς Βουλευτής Επικρατείας ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ






Προς ενημέρωση δική σας και των αναγνωστών σας, σας κοινοποιούμε την επιστολή που απέστειλε η ΕΝΕΛΒΙ στην Οργάνωση Μελών Χαλανδρίου του ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με τις κινητοποιήσεις στο βιβλιοπωλείο "Ευριπίδης" και την απάντηση της οργάνωσης μας σε αυτή.


Στην διαθέση σας
Η Συντονιστική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ Χαλανδρίου

Η επιστολή διαμαρτυρίας της ΕΝ.ΕΛ.ΒΙ προς την οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


Η Απάντηση της ΟΜ του ΣΥΡΖΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ



ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΩΡΑ Ο ΝΟΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ!


ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΡΑ!!!




Αφού ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου της διοίκησης για τα τόσο συγκινητικά λόγια αποχαιρετισμού μου στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, να ενημερώσω ότι χθες παρέλαβα ένα... ραβασάκι από τη ΔΟΥ Χαλανδρίου στο οποίο αναφέρεται ότι με έχουν χρεώσει με το... ασήμαντο ποσό των 337.750 ευρώ!!! Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι πρόκειται για πραγματική ατυχία να κυκλοφορώ με 337.500 ευρώ στην τσέπη και να μου λείπουν μόλις 250 ευρώ για να καθαρίσω. Αλλά θα δανειστώ και θα τη βρω την άκρη...
Η εφορία με καλεί να ξοφλήσω το ποσό σε μια (1) δόση στις 30 Σεπτεμβρίου. Το χαρτί απεστάλη στις 23 Σεπτεμβρίου και ήρθε στο σπίτι μου στις 15 Οκτωβρίου. Οπότε μέχρι να εφευρεθεί η μηχανή που τρέχει στον χρόνο, είμαι και επισήμως... μπαταχτσής! Φυσικά το γεγονός ότι έχω κερδίσει δικαστήριο και έχω βγάλει προσωρινή διαταγή να σταματήσει η διαδικασία ουδόλως φαίνεται να απασχολεί τους εγκέφαλους που μου απέστειλαν την ταμειακή διαβεβαίωση χρέους.
Για όσους δεν γνωρίζουν το ιστορικό, πριν από 7 χρόνια (τώρα τελευταία δηλαδή...) ψήφισα ένα θέμα που αφορούσε αποδοχή ποσού για τον δήμο από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Γιατί, λογικά, έπρεπε να πω να χάσει ο δήμος τα χρήματα για να έχω τη συνείδησή μου ήσυχη.
Βέβαια κάθε σώφρων άνθρωπος σε στοιχειωδώς σοβαρή χώρα θα σκεφτόταν γιατί να έχω ευθύνη για ένα έργο στο οποίο δεν είχα την παραμικρή συμμετοχή. Θα αναλογιζόταν επίσης πως αφού το σχετικό ένταλμα εγκρίθηκε από τον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που εδώ και μια δεκαετία ασκείται στον δήμο μας, γιατί θα έπρεπε να υποψιαστώ κάτι που δεν ξέρουν ούτε οι δικαστικοί που θεώρησαν το θέμα απολύτως φυσιολογικό; Το ότι ακόμη η εφορία Χαλανδρίου έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων της τη δικαστική διαταγή στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας μοιάζει επίσης κατανοητό. Τώρα νομίζω πως γίνεται αντιληπτό ξεκάθαρα γιατί έφυγα από τον δήμο.
Εκείνο που μάλλον δεν αντιλαμβάνονται κάποιοι είναι ότι μαζί με μένα αποχώρησε από τα κοινά και η καλοσύνη μου. Εάν λοιπόν αύριο η λογίστριά μου απευθυνθεί στη ΔΟΥ της πόλη μας και την μπλοκάρουν, βάζοντας φρένο στο φιλόδοξο εγχείρημα μιας ζωής, θα τελειώσουν τα αστειάκια μια και καλή. Και θα πάρει ο διάολος όσους με παρέσυραν να ψηφίσω ένα θέμα που ήρθε λάθος στο δημοτικό συμβούλιο και ορισμένοι παριστάνουν τις αθώες περιστερές. Γιατί, αν θυμάμαι καλά, κάθε θέμα που εντάσσεται στην ημερήσια διάταξη πρέπει να φέρει και την υπογραφή υπηρεσιακού παράγοντα ή κάνω λάθος; Κι αν εγώ ήμουν πρωτοεκλεγμένος και ήταν λογικό και αναμενόμενο να μην έχω μάθει όλα τα ζητήματα της τοπικής αυτοδιοίκησης αμέσως, κάποιοι όφειλαν από τις υψηλόβαθμες θέσεις που κατείχαν να το γνωρίζουν. Και μην ξανακούσω την ανόητη δικαιολογία ότι τους το επέβαλε ο Ζαφειρόπουλος. Δεν θυμάμαι ο τελευταίος να είχε εκλεγεί... πασάς αλλά δήμαρχος. Κι αν ορισμένοι ήταν ψοφοδεείς ή γλοιώδεις θα αναλάβουν τις ευθύνες τους. Ο ΝΟΜΠΕΛΗΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ. Οταν θα ακούσω αύριο στις 11.00 τη φοροτεχνικό μου να μου αναγγέλλει κάτι δυσάρεστο και μη προγραμματισμένο, το επόμενο τηλεφώνημα θα γίνει στον δικηγόρο μου. Συγγνωστή πλάνη, απόπειρα εξαπάτησης, διαφυγόντα κέρδη, ηθική βλάβη και βλέπουμε. Δεν θα καταστρέψετε εσείς μια ντουζίνα ανυποψίαστους πρώην συναδέλφους μου.
Υ.Γ 1.: Οσοι διαβάζοντας αναφώνησαν "έλα Χριστέ και Παναγιά" έπραξαν σωστά. Και να παρακαλούν να έρθουν γρήγορα και ο Χριστός και η Παναγιά γιατί άλλος δεν πρόκειται να τους γλιτώσει...
Υ.Γ. 2: Οσοι διαδίδουν ότι με έχει προσλάβει ο... Γιώργος Θωμάς με 2000 ευρώ τον μήνα, ξέχασαν ένα μηδενικό!!! Είκοσι χιλιάδες ευρώ παίρνω μηνιαίως. Με τις κρατήσεις δηλαδή εντάσσομαι αύριο στο... κοινωνικό παντοπωλείο. Πάντα πίστευα για κάποιους ότι έχουν ξεπεράσει προ πολλού τα όρια της γελοιότητας...

ΑΡΗΣ ΝΟΜΠΕΛΗΣ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΣ Τ.Α. – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ – ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Την κάθετη αντίθεσή του εκφράζει το Συνέδριο της ΚΕΔΕ για την περαιτέρω κατάργηση ή συγχώνευση Νομικών Προσώπων και Δημοτικών Επιχειρήσεων της πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης και την επαπειλούμενη απόλυση των εργαζομένων σε αυτά.

Με τις προωθούμενες νομοθετικές και διοικητικές ρυθμίσεις επιχειρείται πλήρης αποδιάρθρωση των υπηρεσιών και των δομών των Δήμων της χώρας. Μετά τις συγχωνεύσεις που επέφερε ο «Καλλικράτης», η ισορροπία του συστήματος οδηγείται σε κατάρρευση.

Στην ουσία καταργείται ευθέως η συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτοτέλεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και η συνταγματικά κατοχυρωμένη αυτονομία των αιρετών της οργάνων να διοικούν τις τοπικές υποθέσεις.
Υπενθυμίζουμε ότι στο πλαίσιο της δημοσιονομικής εξυγίανσης, ο μόνος φορέας του Δημοσίου που προχώρησε σε συγχωνεύσεις και αναδιαρθρώσεις των δομών και των υπηρεσιών του ήταν η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Ειδικότερα, σε ότι αφορά στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, από 4.300 συγχωνεύτηκαν σε 520 (ήτοι μείωση 88%), ενώ τα ΝΠΙΔ από 1.350 συγχωνεύτηκαν σε 492 (ήτοι μείωση 64%)! Γίνεται αντιληπτό ότι οι Δήμοι όχι μόνο προχώρησαν αποφασιστικά σ’ αυτές τις συγχωνεύσεις αλλά σήκωσαν και το τεράστιο βάρος της αναζήτησης λειτουργικών ισορροπιών για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών. Και όλα αυτά όταν οι Κυβερνήσεις δεν τόλμησαν μέχρι σήμερα να προχωρήσουν στις αναγκαίες συγχωνεύσεις των Οργανισμών της Δημόσιας Διοίκησης.

Επίσης υπογραμμίζουμε ότι στις σημερινές δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, θεμελιώδεις αρμοδιότητες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ασκούνται μέσω των κοινωφελών Δημοτικών Επιχειρήσεων και παρέχονται με τον πλέον αποτελεσματικό και οικονομικό τρόπο, υψηλού επιπέδου αναγκαίες κοινωνικοπρονοιακές υπηρεσίες μέσω δομών, όπως Παιδικοί σταθμοί, Βοήθεια στο Σπίτι, ΚΗΦΗ, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠμΕΑ, ξενώνες αστέγων, κοινωνικά παντοπωλεία και ιατρεία, κέντρα πρόληψης, γυμναστήρια, ωδεία κ.α. Υπηρεσίες που ανακουφίζουν τις πιο ευαίσθητες και ευάλωτες στις συνέπειες της κρίσης κοινωνικές ομάδες πολιτών. Υπηρεσίες, τις οποίες το ίδιο το κράτος αδυνατεί να διασφαλίσει και σε διαφορετική περίπτωση θα ήταν απρόσιτες.

Θεωρούμε ότι η μονομερής και «άνωθεν» κατάργηση θέσεων εργασίας, η μονομερής και «άνωθεν» διαγραφή ολόκληρων δημοτικών φορέων, υπονομεύει και ακυρώνει το ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τη γυρίζει πίσω στη δεκαετία του ΄60 και την περιορίζει στην έκδοση μόνο πιστοποιητικών.

Υπογραμμίζουμε όχι μόνο την ανάγκη ύπαρξης αλλά και στήριξης της λειτουργίας αυτών των δομών και υπηρεσιών, των μοναδικών δημόσιων φορέων που αναπληρώνουν το ανύπαρκτο κοινωνικό κράτος.

Δηλώνουμε δε προς κάθε κατεύθυνση ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση της χώρας είναι αποφασισμένη να διαφυλάξει και τη συνταγματική της υπόσταση και τον κοινωνικό της ρόλο.

Ως προς την αξιολόγηση των δομών των Δήμων και των εργαζομένων, καθώς και τα κριτήρια που θα ισχύσουν, υπογραμμίζουμε την ανάγκη αξιολόγησης με προκαθορισμένα κριτήρια όχι για να γίνουν απολύσεις εργαζομένων στις υπηρεσίες και τις δομές των Δήμων, αντιθέτως, αν διαπιστωθεί σε κάποιους Δήμους πλεονάζον προσωπικό, να υπάρξει κινητικότητα προς Δήμους που έχουν διαπιστωμένες ανάγκες.

Επομένως, δηλώνουμε ότι συμφωνούμε με το μέτρο της κινητικότητας, που για μας σημαίνει: μετακινήσεις ενδοδημοτικές σε ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ και ΚΕΠ με αποφάσεις των αρμοδίων οργάνων άμεσα, μετακινήσεις διαδημοτικές με αποφάσεις των δύο ενδιαφερομένων δήμων κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος από τον εργαζόμενο, ευρύτερη κινητικότητα στους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης με ταχείες διαδικασίες. Καμία παρεμβολή άλλου επιπέδου στην κινητικότητα του προσωπικού.

Ως προς δε τη διαθεσιμότητα, τονίζουμε την πάγια αντίθεση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην εφαρμογή του μέτρου στους Δήμους, καθώς οδηγεί τους ίδιους και τις προσφερόμενες υπηρεσίες σε κατάρρευση, καθόσον με την απαγόρευση των προσλήψεων από το 2010 και με τις χιλιάδες αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης, με το εναπομείναν προσωπικό δεν μπορούν να λειτουργήσουν βασικές υπηρεσίες όλων σχεδόν των Δήμων, (όπως είναι οι παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, η καθαριότητα, τα ΚΕΠ κ.α.).


ΣΧΟΛΙΑ - ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ  ΠΛΑΤΕΙΑΣ:

Πρόκειται για απόσπασμα από τα πρακτικά του φετινού συνεδρίου της ΚΕΔΕ - ΜΑΙΟΣ 2013.

Οι άλλοι - οι ιθαγενείς, "τα χαϊβάνια" της υπόλοιπης Ελλάδας, με τις νομικές τους υπηρεσίες, τους συμβούλους της ΚΕΔΕ, με ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών, λένε ένα ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΟΧΙ στις καταργήσεις Ν. Π. και ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.

Οι άλλοι βέβαια - ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΙ- έχουν εντάξει τις κοινωνικές δομές τους - κοινωνικά παντοπωλεία, ιατρεία κλπ - στα ΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ. Εμείς αι πονηροί ΟΧΙ! 

Είναι ... ΙΔΙΩΤΙΚΟ που λένε και οι υπάλληλοί τους και η ...... ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!

Αυτά από την ΚΕΔΕ και τις συλλογικές επεξεργασίες των αιρετών.

Από την άλλη μεριά, στους εργαζόμενους έχουμε τα εξής ενδιαφέροντα που δεν αφορούν φαίνεται τους οπαδούς της ... αυτοεξυπηρέτησης:

 ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ την αντισυνταγματικότητα των οριζόντιων περικοπών, οι νομικοί σύμβουλοι της ΠΟΕ ΟΤΑ κερδίζουν προσωρινές διαταγές ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Μάλιστα προχθές είχαμε την πρώτη ΕΚΔΙΚΑΣΗ όχι προσωρινής διαταγής αλλά ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ στην Ελλάδα, όπου υπήρξε η κατ' αρχήν  θετική εξέλιξη, της παράτασης ισχύος της προσωρινής διαταγής που είχε προηγηθεί, για επιστροφή των σχολικών φυλάκων στις θέσεις τους, μέχρι την έκδοση της απόφασης.


Εδώ, στο Βριλήσσι.

ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ και δικαιώνονται βήμα βήμα στην δικαιοσύνη, βασισμένοι ΑΚΡΙΒΩΣ στην αντισυνταγματικότητα των  ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ ενώ οι νομικοί σύμβουλοι της Ομοσπονδίας ομιλούν ακόμα και για παράβαση της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ που δεν στέκεται με τίποτα σε ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Αντισυνταγματικότητα οριζόντιων απολύσεων, που αν κριθεί, θα ισχύει βέβαια και σε άλλες υπηρεσίες των δήμων, όπως τα νομικά πρόσωπα.

ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΕΣΤΗΣΑΝ και μάλιστα μετά από αίτημα των εργαζομένων ως "άχρηστα, διεφθαρμένα (με πορίσματα γαλαζοαίματων λαϊκών δικαστών) και αδύναμα να ανταποκριθούν στον ρόλο τους;"

Ποιο θα είναι το αντίστοιχο ΝΟΜΙΚΟ επιχείρημα για έναν εργατολόγο που θα υπερασπιστεί εργαζόμενους που θα έχουν μπει ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ ουσιαστικά σε καθεστώς μετακίνησης αν δεν ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ όλες οι υπό σύσταση οργανικές θέσεις;

Και ποιος συλλογικός φορέας θα αναλάβει την εκπροσώπηση όσων αυτοπροσδιορίζονται σε σχέση με τους χειρισμούς τέτοιων ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΩΝ και ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ και σημασίας θεμάτων;

Τι νομικό πλαίσιο ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ, ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΝΟΜΩΝ θα επικαλεστούν οι .... ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ στην ιδιότυπη αυτή κινητικότητα, αν κάτι στραβώσει;

Τι θα γίνει αν (μόνο αυτό το απλό ως παράδειγμα) ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟ Δ.Σ. ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ σε δυο μήνες;

Τι θα κάνουν "μόνοι τους" οι εργαζόμενοι για να περιφρουρήσουν τις θέσεις τους τότε;

Τι θα πουν τότε - ο μη γένοιτο - όσοι αναλαμβάνουν αλαζονικά και χωρίς προσωπικό φρένο, το ρίσκο να διαβεβαιώνουν (?) ότι η άποψή τους είναι νομικά και πολιτικά ισχυρότερη από συλλογικές επεξεργασίες των οργάνων αιρετών και εργαζομένων στην αυτοδιοίκηση, με δεδομένες τις αδυναμίες και την κριτική που μπορεί κανείς να ακήσει σε αυτά αλλά σίγουρα δεν μπορεί να τα μηδενίσει ή να αυτοαναγορευτεί σε .... αποτελεσματικότερο;



ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΛΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙ;