1. Δεν ζητάω την άδεια κανενός για την δράση μου ως ενεργός πολίτης του Χαλανδρίου παρά μόνο την θέτω στην κρίση των συνδημοτών μoυ στις εκλογές αλλά και από την ΠΛΑΤΕΙΑ.
Έχω συνταγματικά κατοχυρωμένα πολιτικά δικαιώματα, δεν μου έχουν στερηθεί ακόμα - παρά τις προσπάθειες που κάποιοι συνεχίζουν να κάνουν για να με αποκλείσουν.
Επίσης έχουμε κατακτήσει ως τοπική συλλογικότητα να μην αμφισβητείται ότι έστω κάτι - λίγο, μικρό, ασήμαντο - έχουμε συνεισφέρει στην τοπική κοινωνία και αυτός είναι ο λόγος που οι Χαλανδραίοι επιθυμούν ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΝΕ όταν μιλάμε.
Όχι κατ' ανάγκη να συμφωνούν, όχι κατ' ανάγκη να μας ψηφίζουν ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΤΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.
Δεν είναι τυχαία η επιτυχία - όπως λένε - της Πλατείας.
Δεν έρχεστε εδώ για να δείτε καμιά γκόμενα/ο - σκεφτείτε να αρχίσαμε και εμείς να βάζαμε και καμιά HOT PIC τι θα γινόταν.
2. Δεν εντάσσω την δράση μου, πολύ περισσότερο την δράση συντρόφων, φίλων και συνεργατών με χρόνια πολλά κοινής πορείας, σε ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ στις οποίες δεν συμμετέχω ή δεν συμμετέχουμε.
Αυτό θα πεις είναι αυτονόητο αλλά δεν είναι, διότι είμαστε στο Χαλάνδρι, όπου τα πράγματα έχουν γίνει ένας πολύ γλοιώδης χυλός ώστε κάποιοι να μπερδεύουν τι είναι δημοτική παράταξη και ποια η δουλειά της, τι είναι μαζικός φορέας, τι είναι κόμμα, τι είναι ελεγκτικός μηχανισμός, τι είναι η επιθεώρηση εργασίας, τι είναι ΜΜ Ενημέρωσης, τι είναι το ΣΔΟΕ, τι είναι αστυνομία και τι ο εισαγγελέας.
3. Κεντρικό αντικείμενο της δικής μας παρέμβασής στην τοπική κοινωνία είναι η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ.
Αυτό για κάποιους είναι εξουσιομανία.
ΟΚ, απόψεις είναι αυτά.
Εσείς κρίνετε όσους κατεβαίνουν στις εκλογές ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ και αν σας αρέσει τους ψηφίζετε.
Περί ορέξεως ....
Πάντως εμείς είμαστε σε αντίθεση με όσους βολεύονται στην πολύ ακίνδυνη αυτή θέση του κριτή και ελεγκτή των ενεργειών των άλλων, που επαναλαμβάνουν αυτιστικά την δική τους ατσαλάκωτη θέση:
"ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΨΗΦΙΣΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΦΩΝΙΣΕΙ άρα εμείς δεν έχουμε κάνει ποτέ και κανένα λάθος, ΟΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΙ. Άσε που δεν έχουμε για τίποτα να δώσουμε εξηγήσεις σε κανένα".
(ΟΥΤΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ ΤΗΣ ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΣΙΑΣ - κάποτε - ή για την θέση "ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ".)
Αν δεν έχεις ψηφίσει ΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΑ και έχει πάρει πάντα την ΑΝΤΙΘΕΤΗ θέση από αυτή που υλοποιείται, ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ δεν έχεις απολύτως καμία ευθύνη.
SO WHAT?
Γι' αυτό η δική μας κριτική έχει πάντα και ΘΕΣΗ και ΠΡΟΤΑΣΗ για κάθε θέμα, το οποίο κριτικάρουμε σε αντίθεση με την εκείνη κριτική που φθάνει μόνο μέχρι την καταγγελία και την ΑΝΤΙ - σταση.
Η δικιά μας - κριτική - "έχει όνομα, έχει σώμα και θρησκεία" (και παππού σε μέρη αυτόνομα μέσα στην Τουρκοκρατία) μια και το ρίξαμε στην ποίηση και την μουσική και πρέπει να κάνουμε και επίδειξη εγκυκλοπαιδικών και λογοτεχνικών γνώσεων πριν συζητήσουμε για τους ... κάδους των σκουπιδιών).
Είναι το ΡΟΚ του μέλλοντός - όχι του παρελθόντος.
ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕΤΕ ή ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΡΡΙΨΕΤΕ.
Και δεν έχουμε κανένα απολύτως κόλλημα να το θέσουμε σε ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ, διότι πιστεύουμε στην δύναμη των επιχειρημμάτων μας αλλά είμαστε πάντα έτοιμοι να ακούσουμε και να αναθεωρήσουμε αν έχουν άλλοι καλύτερα επιχειρήματα.
Αλλά για να θέσεις σε συλλογική κρίση ΙΔΕΕΣ και ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για ένα αντικείμενο, όπως ο δήμος και η λειτουργία του, χρειάζεται να υπάρχει συλλογικό υποκείμενο και να είναι ΑΝΟΙΚΤΟ και όχι αποστειρωμένο περιβάλλον, γεμάτο προαπαιτούμενα, προηλλειμένες αποφάσεις και στεγανά.
4. Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ είναι εναντίον των Δημοτικών Επιχειρήσεων με την μορφή Α.Ε.
Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ήταν υπέρ, όπως το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ - στην απόφαση του τμήματος αυτοδιοίκησης που εγκρίθηκε πρόσφατα ομόφωνα από την Κ.Ε. - δεν τοποθετείται εναντίον των δημοτικών επιχειρήσεων πουθενά αλλά εναντίον του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ και του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ.
ΕΜΕΙΣ ως συλλογικότητα δεν είμαστε απλώς ΥΠΕΡ της χρήσης του εργαλείου των δημοτικών επιχειρήσεων, κοινωφελών και αξιοποίησης της δημοτικής περιουσίας, όπως η ΦΛΥΑ.
Ιεραρχούμε το θέμα ως ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ για την εκπόνηση ενός γνήσια προοδευτικού αυτοδιοικητικού προγράμματος που θα διασφαλίσει πόρους για πραγματική κοινωνική πολιτική προς όφελος των δημοτών.
Μόνο μια βαθιά αντι-αυτοδιοικητική, γραφειοκρατική και τελικά βαθιά συντηρητική προσέγγιση, λέμε εμείς, μπορεί να είναι εναντίον μιας ορθής. λελογισμένης και διαφανούς λειτουργίας των δημοτικών επιχειρήσεων.
ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ - ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Πρέπει να ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ αυτή η συζήτηση; Να αποτραπεί; Να απαγορευτεί από κλειστά κονκλάβια;
Πρέπει να ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ αυτή η συζήτηση από τις τοπικές συλλογικότητες ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΕΙ - και καλά κάνει, δικαίωμά του - Ο ΣΙΜΟΣ;
5. Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - την οποία θυμίζουμε ότι εμείς την αντιμετωπίζουμε ως ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ και μόνο και έτσι την κρίνουμε (ναι κρίνονται και οι κρίνοντες πλέον) και όχι ως κόμμα, υπερκόμμα, μαζικό φορέα, συνδικαλιστικό φορέα πολύ δε περισσότερο ως ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ, ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ - έχει ως κεντρικό άξονα της προτεινόμενης δράσης της τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ναι ή όχι;
ΝΑΙ! ΞΕΚΑΘΑΡΑ!
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ - ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.
Απλά αναδεικνύουμε σήμερα τα μεγάλα θέματα που θα έπρεπε ΤΩΡΑ και μάλιστα ΧΘΕΣ, να συζητάμε για να δούμε αν μπορούν να προκύψουν ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ και όχι ΣΠΕΚΟΥΛΕΣ, ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ FACECONTROL και ΧΑΦΙΕΔΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ.
Εμείς όταν αυτό το φρούτο των ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (και των ΜΚΟ φίλε Νίκο Πανταζή - το ίδιο είναι) εμπλέκεται με την δράση δυνάμεων της ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και έρχεται να καλύψει τα κενά των καταργημένων ή ανύπαρκτων κοινωνικών δομών των δήμων βγάζουμε φλύκταινες.
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΚΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΥΡΙ, για τους επικίνδυνους δρόμους που θα άνοιγε αυτό το φρούτο για την ίδια την διάλυση κοινωνικών δομών και τελικά όλης της τοπικής αυτοδιοίκησης - ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΣΟΙ ΤΟΤΕ ΑΚΟΥΓΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ εναντίον ... "της αυτοδιαχείρισης" και δυστυχώς - οι παπάρες - πάλι δικαιωθήκαμε.
Σήμερα οι εργαζόμενοι στους δήμους καταλαβαίνουν τι τους έστησαν με .... "αυτοδιαχειριστικό" μανδύα τα νεοφιλελεύθερα σαϊνια.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΕΙ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΣΗΜΩΣ Η Κ.Ε. ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, στις θέσεις για την αυτοδιοίκηση για να τα ξεμπερδεύουμε τα πράγματα.
Δεν είναι ΑΥΤΟ ΜΕΓΑΛΟ θέμα για συζήτηση ώστε να αναζητηθεί η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ, που εκτιμούμε ότι ΥΠΑΡΧΕΙ! (αλλά δεν θα σας την πούμε. Τουλάχιστον όχι ακόμα).
Ή δεν πρέπει να συζητηθεί ποτέ γιατί διαφωνεί .... ο Σίμος;
6. Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ εκτός από τα θέματα που άπτονται του δήμου έχει και άλλη δραστηριότητα, να το πω έτσι "εξωαυτοδιοικητική". Θεωρεί εαυτόν μια "αυτόνομη" πολιτική συλλογικότητα.
Επιδιώκει ευρύτερη πολιτική παρέμβαση - υπό την ηγεσία της ΑΝΤΑΡΣΥΑ - που επεκτίνεται σε συνδικαλιστικά θέματα, παρεμβαίνει και πολλές φορές επιθυμεί να καθοδηγεί (sic - ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΡΗΜΑ) μαζικούς φορείς, διαπραγματεύεται ακόμα και με επιχειρηματίες της πόλης θέματα των επιχειρήσεών τους εξ ονόματος "ομοσπονδιών " (???), κάνει διάφορα τέτοια που ... εμάς δεν μας αφορούν για να μην σου πω ότι μας ξενίζουν αφόρητα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ, θα πεις! Μα είναι υποχρεωτικό να συμφωνώ και να συμμετέχω σε όοοολα αυτά;
Με την αυτοδιοίκηση ασχολούμαστε, αυτό είναι το πεδίο.
Θα αναφέρω μόνο ως παράδειγμα την πρόσφατη απαίτηση της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στο Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ να προσυπογράψει η Ένωση - που οφείλει για εμάς να εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους γονείς της πόλης στα θέματα παιδείας- πολιτικό κείμενο και πρόσκληση συμμετοχής στην αντιφασιστική συγκέντρωση που οργάνωνε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ (ένα πολιτικό κόμμα) και η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Ε εμείς πιστεύαμε ότι το ίδιο το ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ έπρεπε να το οργανώσει η ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ (γιατί είναι ζήτημα ΠΑΙΔΕΙΑΣ και το έθεσε καθαρά ο Δημήτρης στο Δ.Σ., δεν το λέμε τώρα) μαζί με μαζικούς φορείς της πόλης - Συλλόγους Εργαζομένων - ΕΒΕ κλπ., ώστε να χωρούν και να συμμετέχουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, και όχι ένα κόμμα ή μια παράταξη, κάτι που είναι προφανές ότι αποκλείει τους υπόλοιπους διότι επιχειρεί να ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΕΙ τον αντιφασισμό τους.
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ που κοστίζουν σε ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ και δεν τους αναγνωρίζουμε ΑΥΘΕΝΤΙΑ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ;
Να μην το πούμε για να μην μας .... μαλώσουν, (που ήμουνα και στην ΦΛΥΑ και τολμάω να μιλάω, να το πούμε και αυτό για όποιον δεν το κατάλαβε ακόμα ότι ήμουν στην ΦΛΥΑ).
Επιθυμούμε να αναζητήσουμε κοινό τόπο;
ΤΟ θέλουμε;
Ε άμα δεν θέλουμε, μην μας καταγγέλετε, ο καθείς θα πάρει τον δρόμο του. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
7. Είναι άλλο η πολιτική διαφωνία - ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΙΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ στα κύρια σημεία της - ώστε να ξέρουμε πού αναζητούνται τα προβλήματα και ίσως και οι λύσεις - και άλλο η κατασυκοφάντηση, καταχυδαιολόγηση του άλλου ώστε να αποφύγεις να συζητήσεις σε μη βολικό γήπεδο.
ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΤΕΙΑ, ΧΥΔΑΙΑ, ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ή ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
Απλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ούτε το παιδικό μας όνειρο ήταν να γίνουμε ... χαφιέδες και μπάτσοι, ούτε πορτιέρηδες.
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
Πρέπει λοιπόν να γίνει κατανοητό ότι ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ώστε να πρέπει να ασχοληθούμε ή να απαντήσουμε με το επιχείρημα "ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΡΑΨΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟ ... 2005".
Ε και; Τι αποδεικνύει ότι εσύ το έγραψες;
Και ποιος είπε ότι πρέπει το 2013 να ταυτίζομαι εγώ - εμείς με το τι είπες εσύ το 2005;
Πολύ περισσότερο δεν είναι ΝΟΜΙΜΟ και ΗΘΙΚΟ ό,τι ως τέτοιο αντιλαμβάνεται η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και το ... "είχε καταγγείλει ως παράνομο".
Ειδικά αν αυτό ΕΛΕΓΧΘΗΚΕ ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ (και θα επανέλθουμε σε αυτό)
Αυτή δεν μπορεί να είναι πρακτική και θέαση της πραγματικότητας από προοδευτικούς ανθρώπους χωρίς να βρίσκονται σε - προσωρινή θέλω να πιστεύω - σύγχυση.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΕΤΣΙΘΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΑΡΙΣΤΕΡΟ" και "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ" χωρίς καν να δέχονται να το συζητήσουν.
Διότι αυτά τα θέματα εμπίπτουν στο πεδίο των ΑΠΟΨΕΩΝ και ΙΔΕΩΝ και όχι των νόμων.
Και βέβαια το χειρότερο είναι τα συνειδητά ΨΕΥΔΗ και η ΣΚΟΠΙΜΗ παραποίηση της αλήθειας, σε σημεία που θα δείξουμε σε επόμενες αναρτήσεις.
ΚΑΛΟ Σ-Κ.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ