Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020

"Ένα μωρό για τρεις" - Νέες παραστάσεις & trailer



ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ - ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020
Ένα μωρό για τρεις
Μια τρυφερή κωμωδία παρεξηγήσεων
Σκηνοθεσία - απόδοση: Θέμις Μαρσέλλου

Παίζουν:
Παύλος Χαϊκάλης
Κώστας Αποστολάκης
Γιάννης Δρακόπουλος
Φωτεινή Αθερίδου
Κώστας Φαλελάκης
Έφη Σταυροπούλου
Μαρία Βασιλάτου
Θέμις Μαρσέλλου
_____________________________________

Παρασκευή 24/7 – ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ
Σάββατο 25/7 – ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ, ALEX CINEMA
Κυριακή 26/7 - ΒΕΑΚΕΙΟ
Δευτέρα 27/7 - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Τρίτη 28/7 - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Τετάρτη 29/7 - ΑΙΓΙΟ (Νέα παράσταση)
(Υπαίθριο Θέατρο "Γεώργιος Παππάς")
Σάββατο 1/8 - ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (Νέα παράσταση)
(Κηποθέατρο Νίκος Καζαντζάκης)
Κυριακή 2/8 - ΡΕΘΥΜΝΟ (Νέα παράσταση)
(Θέατρο Ερωφίλη. Φρούριο Φορτέτζα)
Σάββατο 8/7 - ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Η περιοδεία συνεχίζεται! Νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα.
_________________

Trailer 1: https://www.youtube.com/watch?v=YXlGRhZCfys
Trailer 2: https://www.youtube.com/watch?v=tfY0CQH7l8s

Η Θέμις Μαρσέλλου επιστρέφει δυναμικά αυτό το καλοκαίρι με τη σπαρταριστή, οικογενειακή κωμωδία της Coline Serreau «Ένα μωρό για τρεις». Με τον Παύλο Χαϊκάλη, τον Κώστα Αποστολάκη και τον Γιάννη Δρακόπουλο στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, το «Ένα μωρό για τρεις» έρχεται να δροσίσει τα καλοκαιρινά βράδια προσφέροντας μοναδικές στιγμές γέλιου διασκέδασης, αλλά και συγκίνησης.
Η καλύτερη θεατρική επιλογή για αυτό το ιδιαίτερο καλοκαίρι.

Το έργο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στη θεατρική του εκδοχή, σε απόδοση και σκηνοθεσία της Θέμιδας Μαρσέλλου. Μια δροσερή κωμωδία που αναγκάζει τρεις εργένηδες να αντιμετωπίσουν άγριους γκάνγκστερς και καχύποπτους αστυνομικούς ενώ βιώνουν απροσδόκητα τη συγκλονιστική και σαρωτική ευθύνη της πατρότητας και παράλληλα ξυπνούν μέσα τους, πρωτόγνωρα συναισθήματα.

Η υπόθεση βασίζεται στην κωμική γαλλική ταινία του 1985 “Trois hommes et un couffin” της Coline Serreau, που ήταν υποψήφια για Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας και χρυσή σφαίρα καλύτερης ταινίας, ενώ το 1987 το Χολιγουντιανό ριμέικ “Three men and a baby” σε σκηνοθεσία Leonard Nimoy, με πρωταγωνιστές τους Tom Selleck, Steve Guttenberg και Ted Danson, αναδείχθηκε από το Αμερικανικό Box Office ως η εμπορικότερη ταινία της χρονιάς, με εισπράξεις που ξεπέρασαν τα 400 εκ. δολάρια παγκοσμίως.

Η ιστορία
Τρεις συγκάτοικοι και ορκισμένοι εργένηδες, ζουν την πολυτάραχη ζωή τους σε ένα διαμέρισμα του Παρισιού. Το μόνο που τους απασχολεί είναι τα πάρτι και οι γυναίκες.
Η ιστορία ξεκινάει σε ένα πάρτι, όταν ένας φίλος του Τζακ του ζητά μια χάρη. Να παραλάβει εκ μέρους του ένα πολύ σημαντικό πακέτο, όσο ο ίδιος θα λείπει σε ταξίδι. Ο Τζακ φυσικά δέχεται και μιας και ο ίδιος θα λείπει για τρεις εβδομάδες στην Ιαπωνία, ενημερώνει με τη σειρά του, τους συγκατοίκους του, τον Πήτερ και τον Μάικλ, να το παραλάβουν.
Η επόμενη μέρα τους επιφυλάσσει μια μεγάλη έκπληξη, μόλις βρίσκουν στην πόρτα του σπιτιού τους, ένα μωρό κι ένα σημείωμα...Νομίζοντας ότι πρόκειται για το «πακέτο» που περίμεναν, το παίρνουν η ανέμελη και εργένικη ζωή τους αλλάζει για πάντα!

Συντελεστές
Σκηνοθεσία - απόδοση: Θέμις Μαρσέλλου
Σκηνικά - Κοστούμια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Χορογραφία: Άννα Αθανασιάδη
Φωνητική διδασκαλία: Δημήτρης Μπουζάνης
Μουσική επιμέλεια: Θέμις Μαρσέλλου- Μαρία Βασιλάτου
Διεύθυνση παραγωγής: Παναγιώτης Γεώργας
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Βασιλάτου
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Βίντεο - design: Θωμάς Παλυβός
Δημιουργία ρεαλιστικής Reborn baby κούκλας: Μarizela Maska

Παραγωγή: Performing Arts and Entertainment
Επικοινωνία: Άννα Θεοδόση (atheodosi@gmail.com K. 6977605271)

Ιουλιανά 1965: 100 μέρες που συγκλόνισαν την Ελλάδα του Φώντα Λάδη || Επανακυκλοφορεί από τον Μετρονόμο


Φώντας Λάδης Ιουλιανά 1965
100 μέρες που συγκλόνισαν την Ελλάδα
Ανάλυση των γεγονότων
170 φωτογραφίες και ντοκουμέντα

ISBN: 978-618-5339-51-7
Σελίδες: 160
Μέγεθος: 17x24 εκ.
Επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μετρονόμος το βιβλίο του Φώντα Λάδη Ιουλιανά 1965 – 100 μέρες που συγκλόνισαν την Ελλάδα. Τα Ιουλιανά αποτελούν, όπως και να τα εξετάσει κανείς, σταθμό στη νεότε­ρη ιστορία μας. Φυσικά, μια περιορισμένη ιστορική περίοδος ή ένα «συμβάν» (π.χ. ο εμφύλιος, η δολοφονία Λαμπράκη, τα Ιουλιανά, το πραξικόπημα στην Κύπρο), ανάλογα με το «μήκος» της γενικότερης εποχής που εξετάζεται, μοιάζει να βρίσκεται στο κέντρο ή στην περιφέρειά της, να είναι κορύφωση ή απλό επεισόδιο της. Ωστόσο τα «Ιουλιανά» δεν φαίνονται απλώς. Είναι ορόσημο. Και μάλιστα από πάρα πολλές απόψεις.
Η Ελλάδα το καλοκαίρι του 1965 βρέθηκε στο μεταίχμιο. Πολιτικές και κοινωνικές συμμαχίες, συνασπισμοί συμφερόντων και ιδεολογιών, που είχαν παγιωθεί και λειτουργήσει ως εκείνη τη στιγμή, άρχισαν, μετά την «πύρρειο νίκη» της αντίδρασης, να μεταλλάσσουν στη μορφή και στην ουσία, ως την επόμενη μεγάλη σύγκρουση.
Από το 1965 και μετά τίποτα και κανείς δεν έμεινε όπως ήταν πριν. Βαθιές ανακατατάξεις και διασπάσεις συγκλόνισαν τον πολιτικό χώρο από τη Δεξιά ως την Αριστερά. Για το πολιτικό εποικοδόμημα είχε φτάσει η ώρα να ακολουθήσει τις αλλαγές της ίδιας της ελληνικής κοινωνίας.

«Στα γεγονότα της δεκαετίας του ΄60 ήμουν στην καλύτερη ηλικία. Το αίμα έβραζε, η ζωή αποκαλυπτόταν στα μάτια της γενιάς μου, τα όνειρα περίσσευαν. Μερικά δεν απείχαν και πολύ από τα ζωντανά γεγονότα.
Το 1985 ένιωσα την ανάγκη να βγάλω ένα πρώτο συμπέρασμα για τη σημασία όσων είχαμε ζήσει το καυτό, από κάθε άποψη, εκείνο καλοκαίρι.
Για τον λόγο αυτό, διάβασα όλες τις αναλύσεις που είχα εντοπίσει και ανέτρεξα σε εφημερίδες της εποχής. Τότε γεννήθηκε η ιδέα να δώσω ένα χρονικό των συμβάντων μέσα από μια παράθεση επιλεγμένων φωτογραφιών, που δείχνουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο του πλήθους σε εκείνο το ξεχωριστό κομμάτι της Ιστορίας.
Στα Ιουλιανά ο λαός λειτούργησε όχι άβουλα και παθητικά, αλλά ενεργητικά και δημιουργικά. Ο καθένας έδρασε ξεχωριστά. Παράλληλα, όμως, όλοι έδρασαν σαν ένα άτομο, συνολικά
Ταυτόχρονα προστέθηκε μια δεύτερη ιδέα. Να φωτογραφήσω και να συμπεριλάβω στο βιβλίο και αρκετά από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της εποχής.
Η πρώτη έκδοση του βιβλίου εξαντλήθηκε μέσα σε ελάχιστες μέρες.
Τότε μια τρίτη ιδέα γεννήθηκε. Να παραθέσω στον αναγνώστη, με όσο γίνεται πιο αντικειμενικό τρόπο, τις βασικές απόψεις και αναλύσεις που είχαν ήδη δημοσιευτεί για τα Ιουλιανά. Και δίπλα σ΄ αυτές να συμπεριλάβω και μια πρώτη, δική μου, όσο γίνεται πιο συνθετική, εκτίμηση για τα γεγονότα.»

Από το πρόλογο του Φώντα Λάδη στη νέα έκδοση

***
Ο Φώντας Λάδης γεννήθηκε το 1943 στη Σπάρτη. Εργάστηκε ως δημοσιογράφος σε ελληνικές, καθημερινές εφημερίδες και περιοδικά. Την περίοδο 1967 - 1973 έζησε στη Ρώμη. Συνεκδότης με το Δημήτρη Γκιώνη του περιοδικού «Τετράδιο» από το 1974 ώς το 1976. Έχει γράψει ποίηση, πεζογραφία, ταξιδιωτικό, πολιτικό και ιστορικό δοκίμιο, θέατρο, καθώς και βιβλία για παιδιά. Ποιήματά του μελοποιήθηκαν από το Μίκη Θεοδωράκη, το Μάνο Λοΐζο, το Θάνο Μικρούτσικο, το Χρήστο Νικολόπουλο, το Μάριο Τόκα, το Λίνο Κόκοτο, το Δημήτρη Λάγιο και άλλους Έλληνες συνθέτες. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, της Ένωσης Μουσικοσυνθετών και Στιχουργών
Ελλάδας, της Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας και ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος της Εταιρείας Αρχείου και Μελετών «Μνήμες».

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ: ΟΧΙ στην κατάργηση της απλής αναλογικής στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

  Tο ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία τις προθέσεις της κυβέρνησης να καταργήσει την απλή αναλογική στις εκλογές της τοπικ...