Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΜΙΑ ΦΙΛΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, ΝΕΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO. ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ή ΓΟΝΙΟΣ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ

Π.Ο.Ε. - Ο.Τ.Α. : 24 ωρη Πανελλαδική Απεργία στους Παιδικούς Σταθμούς την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου


.... ΕΕΕΕ! ΠΙΝΟΚΙΟ! ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΙΒΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ;;;;



ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΜΥΤΗ ΣΟΥ!

ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ .... ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ!

"Ιδιαίτερα περήφανοι είμαστε για τα προγράμματα και τις δράσεις αθλητισμού με προγράμματα γυμναστικής, εκμάθησης αγωνισμάτων στίβου και αγώνες, αθλητικής προετοιμασίας μαθητών λυκείου για εισαγωγή στα ΑΕΙ."

από το πρώτο προεκλογικό φυλλάδιο που κυκλοφόρησε από τον Αεικίνητο!


(Βάζω στοίχημα! 
Το έγραψε ο Οπτικόπουλος!)


"... αγώνες αθλητικής προετοιμασίας μαθητών ..."

"Εμείς σου κάνουμε τσάμπα τους αγώνες προετοιμασίας" σου λέει ο Αεικίνητος!

"Εσείς πληρώστε στους ιδιώτες την προετοιμασία και την εκμάθηση".

Ααααα, όλα και όλα ...




ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΙΒΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ...

Και άρα από σήμερα μπορούμε να τον λέμε  ...

ΕΥΤΥΧΩΣ!!! Αντισυνταγματικός ο Ν.3147/2003, τέλος στην καταπάτηση δημοσίων




Τέλος στην καταπάτηση δημόσιων εκτάσεων με τη «μέθοδο της καλλιέργειας».
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε αντισυνταγματική τη διάταξη που προβλέπει την παραχώρηση της κυριότητας δημοσιών εποικιστικών εκτάσεων που έχουν καταληφθεί αυθαίρετα με τη διαβόητη «μέθοδο της καλλιέργειας».

Το επίμαχο άρθρο 5 του νόμου 3147/2003 προβλέπει ότι αυθαίρετοι κάτοχοι δημόσιας κοινόχρηστης εποικιστικής έκτασης, η οποία δεν έχει την μορφή δάσους ή δασικής έκτασης, ή δεν έχει κηρυχτεί αναδασωτέα, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση για την εξαγορά της έκτασης, εφόσον την καλλιεργούν συστηματικά με αμπέλια, ελιές ή οπωροφόρα δένδρα, τα οποία πρέπει να έχουν ηλικία δέκα ετών, ή να έχουν οικοδομήσει κτίσματα τουλάχιστον μια δεκαετία νωρίτερα

. (!!!!! - ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΣ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΔΩΡΟ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ!!!)

Η εξαγορά γίνεται σύμφωνα με την αντικειμενική αξία της έκτασης, ή σύμφωνα με την αγοραία αξία της, ενώ αν ο «κάτοχος» της δημόσιας έκτασης έχει ανεγείρει και κτίσμα ή κατέχει την επίμαχη έκταση επί 25ετία, τότε το τίμημα της εξαγοράς μειώνεται κατά 20%.
Η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι η διάταξη είναι αντίθετη στις συνταγματικές αρχές του κράτους δικαίου και της ισότητας των πολιτών έναντι του νόμου.Σύμφωνα με τους δικαστές,, η επίμαχη ρύθμιση «πάσχει» επίσης κατά το σκέλος εκείνο που αφορά την παραχώρηση εκτάσεων που έχουν καλλιεργηθεί συστηματικά επί δεκαετία, αφού μετά την εξαγορά της έκτασης οι ιδιοκτήτες μπορούν απλά να ξεριζώνουν τα δέντρα.

Και αυτό γιατί για την παραχώρηση «προβλέπεται απλώς η καταβολή τμήματος χωρίς να επιβάλλονται όροι και προϋποθέσεις, οι οποίες θα διασφαλίσουν την εξυπηρέτηση του σκοπού του δημοσίου συμφέροντος και ως εκ τούτου θα καθιστούσαν συνταγματικώς ανεκτή την πρόβλεψη περί παραχωρήσεως των καλλιεργούμενων εκτάσεων αυθαιρέτως κατέχοντες, όπως είναι η επιβολή της υποχρεώσεως να παραμείνουν καλλιεργούμενες στο διηνεκές ή τουλάχιστον επί χρονικό διάστημα επαρκές».

(Πηγή: Μichanikos.gr)

Άρθρο του Παναγιώτη Κουρουμπλή στην Εφημερίδα των Συντακτών: «Μεταρρύθμιση ή απορρύθμιση»;


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ
Κοιν. Εκπρόσωπος- Βουλευτής Β΄ Αθήνας 
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κάθε προσπάθεια μεταρρύθμισης έχει επίκεντρο την αναβάθμιση, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του επιχειρούμενου στόχου. Η σημερινή πρωτοβουλία της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας, με τον τρόπο που επιχειρείται, σίγουρα δεν προδιαθέτει θετικά. Αντίθετα, δημιουργεί τη βεβαιότητα ότι η αλλαγή στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας υπηρετεί μόνο μνημονιακές δεσμεύσεις και δημοσιονομικούς στόχους. Η πρωτοβάθμια φροντίδα αποτελεί το πραγματικό βάθρο πάνω στο οποίο μπορεί να οικοδομηθεί ένα Εθνικό Σύστημα Υγείας με προοπτική, με έλεγχο και αυτοέλεγχο, με αυστηρά ποιοτικά κριτήρια και μακροπρόθεσμα οικονομικά αποτελέσματα που μπορούν να υποστηρίξουν την επιβίωση και ανάπτυξή του.

Όταν επιχειρείς να χτίσεις την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας χωρίς έναν πραγματικό και πιστοποιημένο υγειονομικό χάρτη, που θα προσδιορίζει τουλάχιστον κατά υγειονομική περιφέρεια τα επιδημιολογικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά, θα συνυπολογίζει τα γεωγραφικά και συγκοινωνιακά δεδομένα, τις οικονομικές και ιδίως τις κοινωνικές παραμέτρους και θα επιτρέπει την αξιολόγηση δομών και προσώπων, είναι βέβαιο ότι επιχειρείς στο κενό. Όταν επιχειρείς να δομήσεις μια Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας χωρίς να ορίσεις το κόστος λειτουργίας της με βάση τα ως άνω, προκειμένου να περιγράψεις την αναγκαία στελέχωση και τις απαραίτητες δομές ανά ποσοστό πληθυσμού, τότε η πρότασή σου στερείται στοιχειώδη αξιοπιστία. Είναι προφανές ότι ακόμα και οι καλές προθέσεις δεν επαρκούν, αν απουσιάζει η επαφή με την πραγματικότητα.

Τέλος, ένα νέο σύστημα που δεν λαμβάνει υπόψη στον σχεδιασμό του τη νέα, τραγική πραγματικότητα που αφορά τα 3 εκατομμύρια νεοανασφάλιστους συμπολίτες μας, είναι ένα σύστημα εγκληματικά ελλειμματικό. Όταν καταθέτεις ένα σχέδιο νόμου χωρίς τις παραπάνω προϋποθέσεις, χωρίς να ορίζεις το μοντέλο, τη στελέχωση και τις αναγκαίες υποδομές, που θα ήταν αποτέλεσμα και του υγειονομικού χάρτη αλλά και της οικονομικής σου δυνατότητας, τότε είναι βέβαιο ότι πλέεις αμέριμνος στα αχαρτογράφητα νερά της εξελισσόμενης ανθρωπιστικής κρίσης με πυξίδα τις ιδιοτελείς απαιτήσεις των δανειστών.

Με τη σημερινή κατάσταση της πρωτοβάθμιας φροντίδας, όπως έχει μορφοποιηθεί, είναι σίγουρο ότι δεν μπορεί κανείς να είναι ικανοποιημένος. Ωστόσο, το υφιστάμενο πλαίσιο διέπει τις ζωές 6.000 γιατρών και χιλιάδων ακόμα λοιπού προσωπικού, για τους οποίους απαιτείται να υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο, προκειμένου όσοι θέλουν να αποχωρήσουν με αξιοπρέπεια. Άλλωστε, οι μεταρρυθμίσεις που πέτυχαν πάντοτε λάμβαναν υπόψη τις εκάστοτε πραγματικές συνθήκες. Η υποτιθέμενη μεταρρυθμιστική προσπάθεια θα μπορούσε να έχει προβλέψει μια ικανοποιητική μεταβατική περίοδο, κατά την οποία οι υπάρχοντες γιατροί καθίστανται πλήρους απασχόλησης και, αφού διακοπεί η σύμβαση του κράτους με το ιδιωτικό τους ιατρείο και αφού κριθούν από τα αρμόδια όργανα του ΕΣΥ και υποχρεωθούν να εκτελούν στον χώρο του ΕΣΥ όλες τις ιατρικές πράξεις που προβλέπει η ειδικότητά τους, τότε εφόσον το επιθυμούν περνούν στο καθεστώς της πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης με την ίδια διαβάθμιση που προβλέπει το ΕΣΥ.

Μια τέτοια πρόβλεψη δεν εξυπηρετεί μόνο το ως άνω ιατρικό και λοιπό δυναμικό, αλλά και την ίδια τη μεταρρύθμιση, αφού εξασφαλίζει ότι το σύστημα θα στελεχώνεται από επαρκές και έμπειρο προσωπικό μέχρι να προετοιμαστούν τα νέα ιατρικά στελέχη πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Επίσης, η ανωτέρω μεταβατική διάταξη θα αναγνωρίζει την προσφορά των γιατρών που επί δεκαετίες υπηρετούν την ΠΦΥ σε όλη την επικράτεια. Άλλωστε ακόμη και σε πρόσφατη ημερίδα του υπουργείου Υγείας και της Task Force επισημάνθηκε, όπως και στην έκθεση Σουλιώτη, ότι η επιχειρούμενη αλλαγή στην ΠΦΥ πρέπει να περιέχει επιμέρους βήματα και μεταβατικές διατάξεις, γιατί σε όσα κράτη έχει επιχειρηθεί, όπως στη Γερμανία, η εφαρμογή της ολοκληρώθηκε σε διάστημα δεκαετίας. Η απευθείας υπαγωγή των γιατρών σε καθεστώς πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση επείγεται μάλλον να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της τρόικας για αναγκαστικές απολύσεις, παρά να εξασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία ενός νέου πρωτοβάθμιου συστήματος υγείας.

Μια σύγχρονη και αναγκαία μεταρρύθμιση στον χώρο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας απαιτεί μια συνολικότερη προσέγγιση, που θα υπακούει στον σωστό σχεδιασμό, θα υποστηρίζεται επιστημονικά και οικονομικά, θα είναι προϊόν διαλόγου που θα εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση, θα προβλέπει μηχανισμούς πρόληψης και θα εμπεριέχει διαδικασίες μέτρησης ποιοτικών και οικονομικών αποτελεσμάτων. Ακόμη μια προϋπόθεση για την επιτυχή υλοποίησή της είναι και η ενεργή συμμετοχή της κοινωνίας.

Το ζήτημα μιας Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Φροντίδας που θα θέτει το βάρος στην πρόληψη και θα διέπεται από υψηλά ποιοτικά πρότυπα, δεν μπορεί κατά την άποψή μου να έχει ως επίδικο το διοικητικό ζήτημα. Το σημαντικό είναι το σύστημα να είναι ενιαίο και δημόσιο. Ομως το πιο κρίσιμο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί όσον αφορά την επιχειρούμενη μεταρρύθμιση είναι ποια είναι η πολιτική προτεραιότητα που θα εξασφαλίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις υλοποίησής της.

Η στόχευση της νομοθετικής πρωτοβουλίας της κυβέρνησης γίνεται φανερή από το πρώτο άρθρο του σχεδίου νόμου, όπου αναφέρεται ότι «το κράτος μεριμνά και εγγυάται την παροχή υπηρεσιών υγείας». Ο ιδρυτικός νόμος του Εθνικού Συστήματος Υγείας το 1983 έλεγε ότι το κράτος «έχει την ευθύνη» για την υγεία των πολιτών. Η διατύπωση αυτή αντικαταστάθηκε επί κυβέρνησης Μητσοτάκη με τη λέξη «μεριμνά», αλλά το ΠΑΣΟΚ το 1994 αποκατέστησε τη λέξη «ευθύνη». Σήμερα επανέρχεται ο ανώδυνος όρος «μέριμνα». Η εμμονή σε αυτή την ορολογία προδίδει και την ιδεολογική αντίληψη της κυβέρνησης. Αποδεσμευμένη από την ευθύνη για την υγεία των πολιτών, θα είναι πλέον ελεύθερη να ικανοποιεί πρωτίστως τις επιδιώξεις της τρόικας για συρρίκνωση του Δημοσίου, μετακυλίοντας στον ιδιωτικό τομέα την υποχρέωσή της για παροχή υπηρεσιών υγείας με όρους αγοράς και επιπρόσθετη, βεβαίως, επιβάρυνση των ασθενών. Μιλάμε λοιπόν για μεταρρύθμιση ή για απορρύθμιση;

Ημερ. Δημοσίευσης: 5.2.2014

Ανακοίνωση της ΚΕΔΕ για τη σύλληψη του δημάρχου Ωρωπού και δύο αντιδημάρχων




Την άμεση απελευθέρωση του δημάρχου Ωρωπού Ι. Οικονομάκου καθώς και των αντιδημάρχων, που συνελήφθησαν σήμερα το πρωί, με αφορμή τα χθεσινά επεισόδια και τις φθορές που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια ειρηνικής και συμβολικής διαμαρτυρίας της Δημοτικής Αρχής και των κατοίκων της περιοχής στον κόμβο της Μαλακάσας κατά των νέων αυξήσεων στα διόδια, ζητά η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας.

Η ΚΕΔΕ συμπαρίσταται στον αγώνα των κατοίκων και της Δημοτικής Αρχής Ωρωπού κατά της αύξησης στο τέλος διοδίων, αλλά και τη δημιουργία νέων σταθμών στις παράπλευρες εισόδους της εθνικής οδού, υπογραμμίζοντας το παράδοξο που συμβαίνει στο δήμο Ωρωπού, να λειτουργούν δηλαδή ένας μετωπικός και έξι παράπλευροι σταθμοί διοδίων!!!

Η ΚΕΔΕ καταδικάζει ακραίες πρακτικές, που μπορεί να αμαυρώσουν τον δίκαιο αγώνα των κατοίκων μιας περιοχής.

Καλεί την Κυβέρνηση να δεχθεί τις προτάσεις και τα αιτήματα της Δημοτικής Αρχής και των κατοίκων Ωρωπού και να προχωρήσει στην υλοποίηση των πρόσφατων δεσμεύσεων του αρμόδιου υπουργού στη Βουλή.

Μνημόνια χωρίς έλεος..

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ένα νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα ύψους 30 δις ευρώ προετοιμάζει η Ευρωζώνη για την Ελλάδα.
Το νέο δάνειο μαζί με το Tρίτο Μνημόνιο σχεδιάζεται ήδη από τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε (παρότι η γερμανική πλευρά φροντίζει να διαψεύδει).
Οι μέχρι τώρα σχεδιασμοί για νέο δάνειο ως 20 δις ευρώ βασιζόταν στην υφιστάμενη εκτίμηση της τρόικας για δημοσιονομικό κενό 8 δις ευρώ για τη διετία 2014-2015 ή έως 11 δις ευρώ μέχρι τις αρχές του 2016….
Φαίνεται οι καθυστερήσεις στις ιδιωτικοποιήσεις και οι διάφορες δικαστικές ανατροπές άλλων μνημονιακών μέτρων, οδηγούν την τρόικα σε νεώτερες εκτιμήσεις ότι το κενό μπορεί να φτάσει τα 14 δις.
Ταυτόχρονα, θα πρέπει να πληρωθούν και 16,8 δις ευρώ από το Μάιο ως τον Αύγουστο για λήξεις στα ελληνικά κρατικά ομόλογα, ομόλογα «ειδικού σκοπού», δόσεις προς το ΔΝΤ και διάφορες «ακούρευτες» εκδόσεις ελληνικού χρέους που κατέχουν ιδιώτες.
Το ποσό του νέου δανείου κρίνεται ιδιαιτέρως υψηλό, παρά τις δηλώσεις Σόιμπλε για πακέτο μικρότερης οικονομικής επιφάνειας από του παρελθόντος.
Σε καμία περίπτωση οι δανειστές δεν θα αποδεσμεύσουν τα χρήματα αυτά χωρίς να λάβουν σκληρές εγγυήσεις.
Το Τρίτο Μνημόνιο θα συνοδευτεί από νέα σκληρά δημοσιονομικά και διαρθρωτικά μέτρα, με την ενσωμάτωση των προτάσεων του ΟΟΣΑ, ενώ σοβαρές πιθανότητες συμπληρώνει το ενδεχόμενο της μεταφοράς του ΤΑΙΠΕΔ στο εξωτερικό, αφού οι δανειστές κρίνουν ότι απέτυχε στο ρόλο και στο έργο του.
Κάποτε μιλάγαμε για Εθνική Ανεξαρτησία, σήμερα η ΕΞΑΡΤΗΣΗ της χώρας έχει ξεπεράσει κάθε όριο..
Σύμφωνα δε με όσα αναφέρει η «Εφημερίδα των Συντακτών» την Τετάρτη, η Κυβέρνηση θα αναγκαστεί να λάβει και άλλα μέτρα όπως είναι η ιδιωτικοποίηση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, η δημιουργία μιας υπηρεσίας εσόδων εκτός αρμοδιότητας του Δημοσίου και η κατάργηση των ευνοϊκών καθεστώτων φορολόγησης…
Μια απέραντη μουντίλα σκεπάζει τον ουρανό της Πατρίδας μας.
Οι μνημονιακές πολιτικές δυνάμεις, απλά εκτελούν.
Μαζί με τις εκτελέσεις των μνημονιακών προσαρμογών, εκτελούν και τον Λαό μας.

Είναι αναγκαία και επιτακτική η πιο πλατειά ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ- ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ Συσπείρωση, η ΕΘΝΙΚΗ- ΛΑΪΚΗ Ενότητα.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΛΟΓΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ: ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ!Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ~


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
                       


                                               
                                                                                                                   -  4η
ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ    -------
                                                                                                                 - 2014




Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου σάς καλεί σε έκτακτη συνεδρίαση του σώματος, λόγω προθεσμίας, στο Παλαιό Δημαρχείο (Γρ. Γυφτόπουλου 2), την 11η Φεβρουαρίου, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:30 να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε σχετικά με το παρακάτω θέμα:



1.    Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, που αφορά στην κατάρτιση σχεδίου 1ης Αναμόρφωση προϋπολογισμού του Δήμου Ο.Ε. 2014.



Χαλάνδρι 10/02/2014
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΝΕΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΟΜΑ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟ



ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥΚΟΙ

Πλεόνασμα ανεξαρτησίας θα απολαύσουμε στις δημοτικές εκλογές από υποψήφιους δημάρχους και συμβούλους. Όλοι ανεξάρτητοι. Βέβαια, μέλη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αλλά ανεξάρτητοι. Δίχως να έχουν παραδώσει τις κομματικές τους ταυτότητες, αλλά ανεξάρτητοι.

Με πλούσιο πολιτικό λόγο. «Δε μπορούμε να υποσχεθούμε πολλά γιατί η κεντρική διοίκηση στερεί πόρους από τους Δήμους». Που πάει να πει ότι η κυβέρνηση στέρησε τους πόρους, αλλά την κυβέρνηση τη στηρίζουμε, τις αποφάσεις της καταγγέλλουμε. Διότι πάνω απ’ όλα είναι το κόμμα. Πάνω και από τον δήμο. Αλλά κατά τα λοιπά, ανεξάρτητοι.

Πολιτικοί βαθύτατα ευαίσθητοι. Που υπόσχονται ότι θα ρίξουν το βάρος στον κοινωνικό τομέα. Τουτέστιν θα στηρίξουν τα κοινωνικά παντοπωλεία, τα κοινωνικά φαρμακεία, τα κοινωνικά συσσίτια, τις κοινωνικές ουρές των ταπεινωμένων με τα κουπόνια, τις οποίες η κυβέρνηση δημιούργησε, αλλά την κυβέρνηση δεν την καταγγέλλουμε, τα αποτελέσματα της πολιτικής της σχολιάζουμε. Διότι πάνω απ’ όλα είναι το κόμμα. Κατά τα λοιπά, ανεξάρτητοι.

Πολιτικοί βουτηγμένοι στην ειλικρίνεια. Που υπόσχονται ότι θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας στην περιοχή του δήμου τους, προφανώς για όσους απολύθηκαν και θα απολυθούν από τους δήμους λόγω της κυβερνητικής πολιτικής, την οποία ως γνωστόν συνολικά δεν καταδικάζουμε, αλλά υποκρινόμαστε ότι δυσανασχετούμε με κάποιες κινήσεις της – πάντα όμως δικαιολογημένες λόγω των άτιμων των συνθηκών – αλλά κατά τα λοιπά ανεξάρτητοι.

Δευτεροκλασάτα κομματικά στελέχη που στηρίζουν και υπερασπίζονται την κυβερνητική πολιτική για τη δωρεάν παραχώρηση σε ιδιώτες ολόκληρων υπηρεσιών των Δήμων, όπως η καθαριότητα και η ύδρευση, εμφανίζονται ως ανεξάρτητοι υποψήφιοι που θα σώσουν τους τόπους τους. Προφανώς με τη σιωπηλή συνενοχή τους στις κυβερνητικές πρακτικές.

Παθιασμένα κομματόσκυλα που δήθεν είναι ανεξάρτητοι, αλλά μέσα στα κομματικά γραφεία σφάζονται για το ποιος θα πάρει το χρίσμα. Ανεπίσημα πάντα. Να μην καρφωνόμαστε. Μην εκτεθεί η ανεξαρτησία. Απλώς αλλάξαμε το «χρίσμα» σε «στήριξη». Τους ακούς να λένε «εγώ έκανα έναν ανεξάρτητο συνδυασμό, αλλά η στήριξη από το κάθε κόμμα είναι ευπρόσδεκτη». Ατελείωτες μαλακίες. Η πολιτική δειλία στο αποκορύφωμά της.

Καμαρίλα και συνδιαλλαγή. Στήριξη από τους βουλευτές των «ναι σε όλα». Μνημονιακά τσαντίρια που προσπαθούν να επιβάλουν το ψέμα ότι οι δημοτικές εκλογές δεν έχουν σχέση με τις εθνικές εκλογές και τα κόμματα. Κι όμως, το βράδυ των εκλογών θα βλέπουν πανηγυρίζοντας τον εκλογικό χάρτη να βάφεται γαλάζιος ή πράσινος. Θα δέχονται τα συχαρίκια των βουλευτών, στους μεγάλους δήμους ακόμη και τα συχαρίκια των προέδρων του κόμματός τους.

Λίγη αξιοπρέπεια αν είχαν όλοι αυτοί, χτες που ο Στουρνάρας κάλεσε επισήμως τη Γερμανία να υποστηρίξει τον προεκλογικό αγώνα των υποψήφιων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ για να μην «πάρουν το πάνω χέρι οι ακραίες δυνάμεις», θα είχαν παραιτηθεί. Θα του είχαν πετάξει στα μούτρα τις υποψηφιότητές τους γιατί χτες ομολόγησε ότι αυτοί οι υποψήφιοι είναι ανίκανοι να κερδίσουν από μόνοι τους τις εκλογές. Γιατί χτες ζήτησε βοήθεια από τις χώρες της ευρωζώνης και ως γνωστόν καμία βοήθεια δε σου προσφέρεται δίχως αντάλλαγμα. Ποιους δήμους θα διαχειριστούν οι δήμαρχοι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ; Μα φυσικά, τα «bad» κομμάτια των δήμων, καθώς τα «good» κομμάτια τα έχει δώσει ήδη σε αντάλλαγμα ο Στουρνάρας στον κάθε Φούχτελ.

Αυτές οι δημοτικές εκλογές είναι κατά βάση πολιτικές και ιδεολογικές. Κομμένη η πλακίτσα ότι ναι μωρέ είναι ΠΑΣΟΚ αλλά καλό παιδί και με βοήθησε ή θα με βοηθήσει. Σε βοήθησε ή θα σε βοηθήσει αφού πρώτα το κόμμα του σε έκανε να τον έχεις ανάγκη. Σε έκανε να τον προσκυνάς για ένα 5μηνο εργασίας με 400 ευρώ τον μήνα. Καλά παιδιά, δε διαφωνώ, αλλά αυτοί μας έφτασαν εδώ που είμαστε. Κι αν αρχίσουμε τα «έλα μωρέ, αυτός φταίει για τα μνημόνια;» ας συνεχίσουμε, για τον γκρεμό καλά πάμε….

Απλώς αύριο ας μην περιμένουμε να δώσουν κάποια μάχη για εμάς. Θα είναι πολύ κουρασμένοι από τη μάχη της «ανεξαρτησίας».

http://kartesios.com