Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

ΕΠΙΠΟΛΑΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μια ιστορία  θα σας πω σήμερα.
Θα γυρίσουμε λίγο πίσω να θυμηθούμε τι παιζόταν μεταξύ καλοκαιριού και Νοεμβρίου του 2015.

Κάτι τρελά σενάρια αχαλίνωτης επιστημονικής φαντασίας.

Βρισκόμαστε στο 2015.
Τον Μάιο έχει καεί το θέατρο της ρεματιάς.

Η νέα διοίκηση του δήμου Χαλανδρίου - είχε αναλάβει πριν μερικούς μήνες.

Ο Ακατανόμαστος από την πρώτη ώρα μετά τον εμπρησμό γράφει ένα άρθρο - το απόλυτο διαχρονικό viral της Πλατείας -  και μιλάει καθαρά για εμπρησμό και συμφέροντα που δεν θέλουν το θέατρο χωρίς να περιμένει πορίσματα και γραφειοκρατίες.
ΞΕΡΕΙ ότι κάποιοι "ειδικοί" της περιοχής θέλουν να αξιοποιήθει η αγάπη του Χαλανδραίου για το θέατρο για να ανοίξει δρόμο για έκδοση οικοδομικής αδείας μετά τον  εμπρησμό, για να ξαναγίνει το θέατρο.

Να καταπατηθεί δηλαδή από τον ίδιο τον δήμο Χαλανδρίου, το προεδρικό διάταγμα για την ρεματιά, για έναν σκοπό που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτός από το Χαλάνδρι - την ανακατασκευή του θεάτρου - ώστε στην συνέχεια να "αξιοποιηθεί" αυτή η οικοδομική άδεια για να συμπαρασύρει και άλλες και .... να χτιστεί ολόκληρη η ρεματιά.
Να λέει ο κάθε μηχανικός και ο δικαιόρος του κάθε ιδιοκτήτη: "Δίπλα βγήκε οικοδομική άδεια, να βγει και στο δικό μας".

Τότε ο Ακατανόμαστος φώναζε - για όποιον θυμάται ή γυρίσει πίσω και ψάξει την Πλατεία - να ξαναγίνει το θεατράκι με τον τρόπο που τελικά έγινε, δηλαδή με μη μόνιμες κατασκευές που δεν χρειάζονται οικοδομική άδεια. 
Και να ανοίξει ένας σοβαρός διάλογος για τα σημεία που θα έπρεπε ίσως να προταθεί η αναθεώρηση του ΠΔ, αλλά με τρόπο ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ που δεν θα αφήνει κενά προς εκμετάλλευση.

Το θέατρο ανακατασκευάζεται - όπως θα θυμάστε - προσωρινά, για το καλοκαίρι του 2015, με νοικιασμένες εξέδρες και από τον Σεπτέμβριο του 2015, ξεκινάει η συζήτηση ΞΑΝΑ, για το τι θα γίνει για τα επόμενα χρόνια: ΜΟΝΙΜΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ή μη μόνιμες κατασκευές που δεν χρειάζονται άδεια.

ΕΥΤΥΧΩΣ από την διοίκηση του δήμου Χαλανδρίου, δεν προχώρησε ο Συμεών σε έκδοση αδεία όπως του εισηγούνταν οι καραειδικοί.

Αν το είχε κάνει σήμερα - ακόμα - δεν θα είχε θέατρο να κάνει παραστάσεις και να μαζεύει ροβίθια και το προεδρικό διάταγμα της ρεματιάς θα είχε "πλαδαρώσει"  χωρίς να είναι σε βάθος μελετημένες οι αλλαγές. Θα είχε μπει το κάρο μπροστά από το άλογο.
Και μέχρι  να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και οι μελέτες θα είχε προλάβει η αγορά, εκμεταλλευόμενη το κενό, να υλοποιήσει ένα πολύ ωραίο πρότζεκτ, που προβαλλόταν στην τελεόραση για μια ρεματιά υπερτοπικό πάρκο. ΘΥΜΑΣΤΕ;;;
Τα έχει γράψει αυτά η Πλατεία και τα έχει δείξει.

Υπήρχει διχογνωμία και μεταξύ κορυφαίων στελεχών της διοίκησης του δήμου Χαλανδρίου: Από την τεχνική υπηρεσία και τον δικηγόρο οι εισηγήσεις πάνε προς την έκδοση αδείας.
Από την αντιδημαρχία πολιτισμού προκρίνεται η λύση της αγοράς των μη μόνιμων εξεδρών για την ανακατασκευή του θεάτρου ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ και  ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ. Έτσι δεν είναι;;;;

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!

Το θέατρο ξαναστήνεται ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΛΥΑ ΑΕ (Να τα λέμε και αυτά).

Ο Ακατανόμαστος - τότε - φωνάζει ακόμα και για την απομάκρυνση των νοικιασμένων εξεδρών. "ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΑΥΤΕΣ, ΜΗΝ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ, μην τις βγάλετε, μπορεί να σας σταματήσουν όταν θα βάζετε τις άλλες" φωνάζει καθ' υπερβολή  ο τρελός,  ξέροντας ότι από πίσω, στο παρασκήνιο, τα κοράκια είναι έτοιμα και ετοιμάζονται να κατασπαράξουν τη ρεματιά.
(Ευτυχώς η δημοσιότητα που έχει πάρει το θέμα δεν επέτρεψε να κάνουν όσα σχεδίαζαν μερικοί. Αλλά ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΝΕΨΑΝ, όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις και θέλουν εκδίκηση.)

Ο Ακατανόμαστος κάνει ένα ασυγχώρητο για την εμπειρία του λάθος. ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ εκεί που είχε καθήκον να το κάνει, ζητώντας ως αντάλλαγμα μόνο εχεμύθεια απλά για την προστασία .... αμάχου πληθυσμού που θα μπορούσε να στοχοποιηθεί ΑΔΙΚΑ.
Φαίνεται όμως ότι όσα είπε σε μια τετ α τετ συζήτηση  διέρρευσαν.
Ίσως απλά ως επιχείρημα ενίσχυσης της απόφασης που τελικά ελήφθη σε πιο πλατιές συζητήσεις.
Ίσως γιατί  ήταν βολικό να υποδειχτεί ως άλλοθι απέναντι σε ισχυρούς,  για την άρνηση του δήμου  να υλοποιηθεί η .... εντολή των ισχυρών κέντρων ο Ακατανόμαστος, η Πλατεία  και η μούρλα του, και όχι η διοίκηση που δεν υλοποιεί την  "μη συμβατή με τας εντολάς" απόφαση.
Τελικα ο δήμος ανακατασκευάζει το θέατρο χωρίς μόνιμες εγκαταστάσεις.

Όσα είπε ο Ακατανόμαστος φωτογράφιζαν εύκολα αδύναμο κρίκο ως πηγή του, για όποιον βολεύεται να βγάζει συμπεράσματα που εξυπηρετούν τα σχέδια του , για να τα αξιοποιήσει μικροπολιτικά και ανήθικα. Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΥ ήταν όμως άλλη, σοβαρή , έγκυρη, γνωρίζουσα καλά τα πράγματα αλλά και το τι παιζόταν υπογείως για την ρεματιά και τους Δούρειους Ίππους που είχαν επιλεγεί σε ΔΥΟ ΔΗΜΟΥΣ για να ανοίξει το πάρτυ.

Η συζήτηση για την ανακατασκευή του θεάτρου της ρεματιάς τελειώνει με θετική κατάληξη για την πόλη. Οι εισηγήσεις για έκδοση οικοδομικής άδειας ΕΥΤΥΧΩΣ απορρίπτονται και το θέατρο γίνεται οριστικά όπως είναι σήμερα. Η διοίκηση του δήμου Χαλανδρίου αντέχει τις πιέσεις, παίρνει - και δικαίως - το πολιτικό όφελος.

Το σενάριο για εκ των έσω πρόκλησης ρήγματος στο προεδρικό διάταγμα  έχει αποτραπεί από τον δήμο Χαλανδρίου.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΛΙΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ!

Και κάποιος πρέπει να φταίει; Ποιος;;;;;

Ο Νταβίας και η Πλατεία που αν δεν υπήρχαν ίσως να τα είχαν καταφέρει.

ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ! Και αυτό και όλο του το σόι!
Έτσι και αλλιώς κανείς δεν έχει τα άντερα να βεβαιώσει όλη την αλήθεια, τους άλλους τους έχουμε του χεριού μας.

Ήταν φθινόπωρο του 2015.

Λίγο πριν τον Νοέμβριο του 2015.

Γιατί τα γράφω σήμερα αυτά;

ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ!

ΥΓ 1: Η θητεία του προηγούμενου ΔΣ του συλλόγου Εργαζομένων στον δήμο Βριλησσίων έληξε τον Οκτώβριο του 2105! ΑΣΧΕΤΟ.

ΥΓ2:  - Αυτές τις βλακείες που γράφεις μπορεί κανείς να τις επιβεβαιώσει;
          - ΝΑΙ! Αλλά δεν θα το κάνει γιατί είναι μικρούτσικος.

ΥΓ 3: ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ, ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΑΝΑΝΔΡΕΙΑ!

Cine ΑΡΓΩ: Προβολή της ταινίας "The... Κόπανοι" - Πέμπτη 15 Ιουνίου

Το Cine ΑΡΓΩ ταξιδεύει αυτή τη φορά στις θάλασσες
της ελληνικής κωμωδίας και σας προσκαλεί
αυτή την Πέμπτη 15/6 και ώρα 20:30
στο Κέντρο Νεότητας Χαλανδρίου (Αντιγόνης 56 & Δαναΐδων)
στην προβολή της εμβληματικής ταινίας του Γιώργου Κωνσταντίνου



Παραγωγή: Ελλάδα - 1987
Σκηνοθεσία-Σενάριο: Γιώργος Κωνσταντίνου
Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Κωνσταντίνου, Μάρκος Λεζές, Γιάννης Βούρος, Κώστας
Παληός, Τάσος Ψωμόπουλος, Γιώργος Πετρόχειλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός
Φωτογραφία: Βασίλης Χριστομόγλου
Διάρκεια: 85 '

Έναρξη της Δράσης "Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β' Κύκλος" του ΕΣΠΑ 2014-2020

Ανακοινώθηκε η έναρξη της δράσης που στοχεύει στην υποστήριξη πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ανέργων, μισθωτών και αυτοαπασχολούμενων, για την έναρξη/υποστήριξη της άσκησης επαγγελματικής δραστηριότητας συναφούς με την ειδικότητά τους σε αυτοτελή επαγγελματικό χώρο. Επιδίωξη του προγράμματος είναι η ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης των πτυχιούχων και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Προϋπολογισμός Δράσης

Η δράση του Β κύκλου χρηματοδοτείται με συνολικό ποσό 80 εκατ. ευρώ (Δημόσια Δαπάνη) και κατανέμεται ανά ομάδα Περιφερειών και ανά κατηγορία Δικαιούχων Α) Νέες Επιχειρήσεις (60%) και Β) Υφιστάμενες Επιχειρήσεις (40%).

Επιδοτούνται για: τη δημιουργία, οργάνωση, υποστήριξη και λειτουργία νέας ή υφιστάμενης επιχείρησης συναφούς με τις σπουδές τους.

Επιδοτούνται με: 5.000 ευρώ έως 25.000 ευρώ για ένα δικαιούχο με ατομική επιχείρηση, έως 40.000 ευρώ συνεργατικά σχήματα δύο ατόμων, έως 50.000 ευρώ για συνεργασίες τριών ή περισσοτέρων. Χρηματοδοτείται το 100% των επιλέξιμων δαπανών.

3 κύκλοι ηλεκτρονικής υποβολής

Η έναρξη της ηλεκτρονικής υποβολής ορίζεται στις 5.7.2017. Η ηλεκτρονική υποβολή μπορεί να γίνει σε 3 διαφορετικές περιόδους οι οποίες είναι οι εξής:
1η περίοδος υποβολής: Έναρξη 5.7.2017 - Λήξη 9.8.2017
2η περίοδος υποβολής: Έναρξη 6.9.2017 - Λήξη 11.10.2017
3η περίοδος υποβολής: Έναρξη 8.11.2017 - Λήξη 13.12.2017

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν άμεσα με την PLAN A.E (info@plan.gr, 26510-85030, 26510-93470)

To Ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη στο Μαρούσι, νέος εταίρος της Περιφέρειας Αττικής στο Cluster Discover North Athens




Tο ίδρυμα Γιάννη Τσαρούχη στο Μαρούσι επισκέφτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, Γιώργος Καραμέρος, στο πλαίσιο επαφών με πολιτιστικούς φορείς που δραστηριοποιούνται στη βόρεια Αθήνα. Παράλληλα ενημερώθηκε για το Τμήμα Ιστορικών Αρχείων του Μουσείου Μπενάκη στην Κηφισιά. Πρόκειται αφενός για το σπίτι και εργαστήριο του γνωστού Έλληνα ζωγράφου που το 1981 μετετράπη σε έδρα του ιδρύματος, και, αφετέρου το μέγαρο του Στέφανου και της Πηνελόπης Δέλτα όπου στεγάζεται το Τμήμα των Ιστορικών Αρχείων του Μουσείου Μπενάκη και περιλαμβάνει έγγραφα, αρχεία και άλλα ιστορικά κειμήλια, τα οποία καλύπτουν τους τελευταίους τρεις αιώνες της πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής ζωής του Ελληνικού έθνους.

Στις συναντήσεις συμφωνήθηκε η συμμετοχή των δυο φορέων στον Συνεργατικό Σχηματισμό “Discover North Athens”, το δίκτυο συνεργασίας δήμων, επιχειρήσεων και άλλων φορέων που συστάθηκε με την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και έχει στόχο την ανάδειξη της βόρειας Αθήνας σε πολιτιστικό και τουριστικό προορισμό. Ο κ. Καραμέρος ξεναγήθηκε στους χώρους και τα εκθέματα του ιδρύματος, ένα μοναδικό χώρο που ενώ παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον με εκατοντάδες αιτήματα επισκέψεων, δεν έχει αξιοποιηθεί μέχρι σήμερα αποτελεσματικά, ενώ για μια πενταετία παρέμενε κλειστό και εγκαταλελειμμένο. «Βλέποντας σήμερα ένα χώρο που ενώ αναγνωρίζεται και αξιοποιείται στο πλαίσιο της documenta 14 δεν έχει την υποστήριξη που αξίζει» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Αποτελεί επιτακτική ανάγκη η διερεύνηση χρηματοδοτήσεων με σκοπό τις αναγκαίες ανακαινίσεις για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του ως εκθετήριο έργων και αντικειμένων ενός διεθνώς καταξιωμένου ζωγράφου, σκηνογράφου και ενδυματολόγου». Eπισήμανε, τέλος, ότι αποτελεί ιδιαίτερα θετικό γεγονός η ένταξη των δυο φορέων στο συνεργατικό δίκτυο Discover North Athens καθώς ως κόμβοι πολιτισμού θα ενταχθούν σε ένα ευρύτερο σχεδιασμό προσέλκυσης επισκεπτών στην βόρεια Αθήνα, με συλλογική δημοσιότητα και αυξημένη τουριστική ροή.

Στις συναντήσεις συμμετείχαν το μέλος της Εκτελεστικής και Διοικητικής Επιτροπής του Μουσείου Μπενάκη, Ειρήνη Γερουλάνου, η υπεύθυνη προγραμμάτων του Μουσείου Γιάννη Τσαρούχη, Βάσω Τζούτη, ο Ιστορικός Τέχνης και Επιμελητής των Ιστορικών Αρχείων του Μουσείου Μπενάκη, Τάσος Σακελλαρόπουλος και ο υπεύθυνος οικονομικών υπηρεσιών του Μουσείου Μπενάκη, Δημήτριος Δρούγκας.