Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Με πολύ περιορισμένη συμμετοχή εργαζομένων - σε σχέση με αντίστοιχες κινητοποιήσεις στο παρελθόν - πραγματοποιείται αυτή την ώρα και μέχρι της 13.00 - κατάληψη στο δημαρχείο Χαλανδρίου από τον σύλλογο εργαζομένων του δήμου.

Η κινητοποίηση γίνεται στα πλαίσια της απόφασης της ΠΟΕ ΟΤΑ για συμβολικές προειδοποιητικές καταλήψεις στα δημαρχεία όλης της χώρας μετά την διαρροή πρόθεσης της κυβέρνησης να καταργήσει τα βαρέα και ανθυγιεινά από τους εργαζόμενους στην καθαριότητα.

Την συμπαράστασή του ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ στις κινητοποιήσεις των εργαζομένων εξέφρασε ο Δημήτρης Λέρτας που παραβρέθηκε στην κινητοποίηση.








ΥΓ:
Από την πρώτη μετά από καιρό κινητοποίηση των εργαζομένων του δήμου βγάλαμε και μια - άσχετη με το περιεχόμενο της κινητοποίησης - είδηση, από αυτές που κανονικά θα έπρεπε να μας είχε έρθει με δελτίο τύπου του Συλλόγου, θα έπρεπε να την γνωρίζαμε επίσημα ως δημοτική παράταξη για να ξέρουμε ποιος εκπροσωπεί τους εργαζόμενους,  αλλά η "κλειστή" λειτουργία "- μεταξύ τους, ΜΕΤΑΧΑ",  σε όλα τα επίπεδα είναι η ΑΜΥΝΤΙΚΗ, ΦΟΒΙΚΗ επιλογή της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ που προέρχεται από την ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΗΣ να διαχειριστεί τον δήμο για λογαριασμό ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΩΝ:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΠΙΣΙΜΙΣΗΣ, εξαίρετος - κατά τα άλλα - εργαζόμενος του δήμου  και σύζυγος της προέδρου του δημοτικού συμβουλίου (που βεβαίως είναι η .... ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ για τον Σύλλογο Εργαζομένων).

 Από την οποία ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ είμαστε σίγουροι ότι θα διεκδικεί με την αγωνιστική - επαναστατική του -  διάθεση και ιστορία ο Θοδωρής, και  χωρίς κανένα φόβο να αντιπαρατεθεί βεβαίως για τα συμφέροντα τους, όλα τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων του δήμου.

Και μετά θα τρώει παντόφλα το βράδυ  που θα πηγαίνει σύννεφο αν τολμήσει!
Διότι ακόμα και ο ΚΟΥΤΑΛΙΑΝΟΣ με την γυναίκα του ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΑΖΕ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ!

Όποιος άλλο ζεύγος είχε κάνει το ίδιο - από όποια άλλη παράταξη ΔΕΞΙΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΠΑΝΩ, ΚΑΤΩ -  θα είχε καταγγελθεί από την ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΑ για οικογενειοκρατία που περιορίζει την ταξική και αγωνιστική δράση του συλλόγου και τον καθυποτάσσει  στην ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ.
Αλλά αυτά ισχύουν ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ!

Ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ BAZAAR


Η φωτό από το Myxalandri

Τα boldαρίσματα δικά μας (γιατί θα απαντηθούν): 

Ακολουθεί η ανακοίνωση της διοίκησης του δήμου ΚΑΙ ΟΧΙ "ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ" αφού για ένα τόσο σοβαρό θέμα στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ δεν έχει γίνει καν μια συζήτηση - πολύ περισσότερο δεν υπάρχει ΑΠΟΦΑΣΗ που να λέει ότι Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ, ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΝΕΟΥΣ "ΠΕΛΑΤΕΣ" ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ  ή ΟΧΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟΥ!

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ,  ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΔΣ και των συμμάχων τους, για να ξέρουμε τουλάχιστον ποιοι στηρίζουν τέτοιες πολιτικές.

Η ανακοίνωση του δήμου:

Σχετικά με την ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Χαλανδρίου
Στις δύσκολες στιγμές που περνάει η χώρα, ο βασικότερος στόχος του δήμου Χαλανδρίου είναι η με κάθε δυνατό τρόπο, αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης. Πριν από δύο μήνες μας υποβλήθηκε ένα αίτημα παραχώρησης χώρου στην πλατεία για τη διοργάνωση bazaar, ένα μέρος των εσόδων του οποίου θα δινόταν στο Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης Χαλανδρίου.

Το bazaar ήταν προγραμματισμένο για τις 24 και 25 Οκτωβρίου, λόγω όμως των κακών καιρικών συνθηκών μετατέθηκε για το επόμενο Σαββατοκύριακο. Η πραγματοποίησή του είχε αναγγελθεί στην ιστοσελίδα του δήμου από τις 22 Οκτωβρίου 2015.

Από το bazaar συγκεντρώθηκε ένα σεβαστό ποσό, το οποίο θα καλύψει ανάγκες εκατοντάδων συνδημοτών μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Ο δήμος Χαλανδρίου έχει επανειλημμένα εκφράσει διάθεσή του για συνεργασία με όλους τους φορείς της πόλης και φυσικά με τον Εμπορικό Σύλλογο. Θυμίζουμε ότι τον Σεπτέμβρη, και παρά το ότι το θέατρο της Ρεματιάς έπρεπε να κλείσει μετά το τέλος του φεστιβάλ δόθηκε στον Εμπορικό Σύλλογο για να πραγματοποιήσει συναυλία για ενίσχυσή του.

Είμαστε σίγουροι πως οι συνδημότες μας αντιλαμβάνονται ότι στις εποχές που ζούμε χρειάζεται να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες.


ΣΧΟΛΙΟ: 
Στα πολιτικού χαρακτήρα θέματα έχουμε ήδη - ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΙ - τοποθετηθεί. 
- Δεν αντιμετωπίζεται η ανθρωπιστική κρίση ανεβάζοντας τον αριθμό των συμπολιτών σου που σπρώχνεις να παρακαλάνε για ένα κιλό ρύζι για να παριστάνεις εσύ τον ευαίσθητο και να κάνεις εμπόριο ανθρωπισμού.
Το παραεμπόριο είναι πληγή για την ελληνική οικονομία.

Αλλά όμως από την ανακοίνωση του δήμου αναδεικνύεται και η ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΑΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΡΟΥΣΣΟΥ:

Ποια ήταν η συμφωνία για την παραχώρηση της πλατείας; 

Ποιος την υπέγραψε; Πού είναι η σύμβαση; 

Ποιο είναι το "μέρος" των εσόδων που συμφωνήθηκε και ποια επιτροπή έλεγξε τον τζίρο και την απόδοση του συμπεφωνημένου ποσοστού στον δήμο; 

Ποιο είναι το "σεβαστό" ποσό που πέρασε στον δήμο; 
ΠΑΛΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ;

Τα ποσά εκφράζονται ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ και ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ και να μην μιλάει στους δημότες αόριστα όταν μιλάμε για ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΣΟΔΑ από παραχώρηση ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ για τα οποία έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να ομιλούν συγκεκριμένα.

Τον παραλληλισμό της οργάνωσης του BAZAAR με την παραχώρηση - κάτι σαν αντάλλαγμα ή εξαγορά -  του θεάτρου της ρεματιάς στον Εμπορικό Σύλλογο τον αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών και των συνδημοτών μας.

ΥΓ: "ΜΕΓΑΛΕΣ" ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ, "ΣΕΒΑΣΤΑ" ΠΟΣΑ, "ΜΕΡΟΣ" ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ..... 
Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΕΘΑΝΕ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ (ξανακάντε μας αγωγή).

ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ Η ΑΥΤΑΡΧΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ


Ένα ακόμα δείγμα της προχειρότητας αλλά κυρίως της σκοπιμότητας και του εχθρικού για την ενημέρωση της αντιπολίτευσης σε βάθος, δείγμα των μεθοδεύσεων της αυταρχικής διοίκησης του δήμου.

Εχθές στις 3 η ώρα το μεσημέρι στάλθηκε πρόσκληση για συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής ΓΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΣΙΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ που θα εισηγηθεί η ΟΕ μετά την έγκρισή της στο ΑΠΟΨΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΕΚΤΑΚΤΑ!

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ;;;


ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ;

ΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΗΔ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ;

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΘΑ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ;;



46η ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής καλεί σε έκτακτη συνεδρίαση τα τακτικά μέλη της Επιτροπής, στο Δημοτικό Κατάστημα (Αγ. Γεωργίου 30 - Γραφείο Δημάρχου) την 4η Νοεμβρίου ημέρα Τετάρτη και ώρα 08:30 για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με το παρακάτω θέμα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 75 του Ν.3852/10.

ΘΕΜΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
9η Αναμόρφωση προϋπολογισμού του Δήμου Ο.Ε. 2015

Σοβαρά προβλήματα στο Χαλάνδρι από τα μπαρ, καφέ και εστιατόρια -Μόνο στο κέντρο υπάρχουν 373!


Η καρδιά της βραδινής εξόδου χτυπά πλέον στο Χαλάνδρι, αλλά με τρόπο ανεξέλεγκτο, προκαλώντας «αρρυθμίες» στην καθημερινότητα των κατοίκων και «πονοκέφαλο» στο δήμο.

Τα τελευταία τουλάχιστον τρία χρόνια, εκατοντάδες νυχτερινά μαγαζιά έχουν ξεφυτρώσει σε κάθε δρόμο και πλατεία ή έχουν πάρει τη θέση εμπορικών καταστημάτων που έβαλαν λουκέτο εξαιτίας της κρίσης, μετατρέποντας την περιοχή αυτή των βορείων προαστίων από υπερτοπικό πόλο εμπορίου, σε νέα «διασκεδασούπολη».

Σε 50 οικοδομικά τετράγωνα του κέντρου του δήμου Χαλανδρίου συνωστίζονται 373 τέτοιοι χώροι, δηλαδή κατά μέσο όρο επτά με οκτώ καταστήματα σε κάθε τετράγωνο. Από αυτά, 188 είναι καταστήματα μαζικής εστίασης (εστιατόρια, ψητοπωλεία, μεζεδοπωλεία, πιτσαρίες, ζαχαροπλαστεία, club restaurant κ.λπ.) και 185 καταστήματα αναψυχής (καφετέριες, μπαρ, μπυραρίες), τα περισσότερα εκ των οποίων γειτνιάζουν με κατοικίες.

Για τους επισκέπτες είναι ιδανικός τόπος χαλάρωσης, διασκέδασης και διαφυγής από την καθημερινότητα. Για όσους κατοικούν, όμως, στις οδούς Αγίας Παρασκευής, Σωκράτους, Χαϊμαντά, Πεντέλης, Κολοκοτρώνη, Γκίνη, Γυφτοπούλου, Ανδρέα Παπανδρέου και Ιφικράτους, στη κεντρική πλατεία Ελευθερωτών και στους πεζόδρομους Ηρακλείου και Θουκυδίδου η κατάσταση είναι απελπιστική. Ιδιαίτερα τις Παρασκευές και τα Σάββατα, τις αργίες και τα καλοκαίρια, η περιοχή δέχεται την επίσκεψη περί των 10.000 θαμώνων.

Το αποτέλεσμα είναι τεράστιος κυκλοφοριακός φόρτος στους κεντρικούς δρόμους αλλά και στα στενά, ηχορύπανση από την υψηλή ένταση της μουσικής, περιορισμός των ελεύθερων χώρων από αυθαίρετη επέκταση τραπεζοκαθισμάτων, μεγάλος όγκος σκουπιδιών, ενώ δεν απουσιάζει η διακίνηση ναρκωτικών.

Το πρόβλημα ηχορύπανσης απασχόλησε και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σε πρόσφατη μελέτη του, διαπιστώθηκε ότι σε 30 σημεία του κέντρου, όπου έγιναν σχετικές μετρήσεις, τα επίπεδα θορύβου υπερβαίνουν τα επιτρεπτά όρια.

Η υπερσυσσώρευση επισκεπτών προκαλεί συχνά προβλήματα στα δίκτυα κοινής ωφέλειας με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τις πολύωρες διακοπές ρεύματος πέρυσι, καθ’ όλη τη διάρκεια των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων.

ΣΧΟΛΙΟ:

ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΣΤΟ IEFIMERIDA ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (για να ανεβάσετε και την ΠΛΑΤΕΙΑ λίγο ακόμα στο παγκόσμιο rank).

ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ "ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗΣ" ΤIΣ ΞΕΡΕΤΕ:

Ο ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΈΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥΣ.

http://www.iefimerida.gr

Σύσκεψη για την προστασία του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας



Σύσκεψη για τη δασοπυρόσβεση και την αντιμετώπιση των γενικότερων προβλημάτων που προκύπτουν σχετικά με την προστασία του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο υπαίθριο θέατρο του Φορέα Διαχείρισης, στη θέση «Αγία Τριάδα», με τη συμμετοχή της Περιφερειάρχη Αττικής, Ρένας Δούρου καθώς και εκπροσώπων της Πυροσβεστικής, δημάρχων, φορέων, εθελοντικών οργανώσεων.

Συγκεκριμένα, πέρα από την Περιφερειάρχη, στη σύσκεψη μετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Π. Φιλίππου, η εντεταλμένη σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας, Ιωάννα Τσούπρα, ο Γ. Ζαρίφης από το Δασαρχείο Πάρνηθας, ο υποστράτηγος της Πυροσβεστικής, Αθ. Σερεντέλος, εκπρόσωπος από τον φορέα διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας καθώς και εκπρόσωποι πολλών εθελοντικών οργανώσεων. Κατά τη σύσκεψη, που ήταν συνέχεια εκείνης που είχε λάβει χώρα τον Ιούλιο του 2014, οριοθετήθηκαν τα κοινά πεδία συνεργασίας μεταξύ των φορέων – Δασαρχείου, Φορέα Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού, Πυροσβεστικής. Συγκεκριμένα πρόκειται για: τη συντήρηση χώρων δασικής αναψυχής, την καθαριότητα εκατέρωθεν επαρχιακών οδών και στους χώρους αναψυχής, τον καθαρισμό, τη διάνοιξη και τη σήμανση των μονοπατιών, τη συντήρηση δρόμου προς Μόλα, την επισκευή δασικών κτιρίων, τη συντήρηση Αγίου Πέτρου, τον εκχιονισμό Ε.01, την περιβαλλοντική εκπαίδευση – εκδόσεις ενημερωτικού υλικού, την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος Δρυμού, τη διαχείριση του Τατοϊου.

Τέλος, οι εκπρόσωποι των εθελοντικών οργανώσεων έθεσαν ζητήματα σε σχέση με την ανάγκη ανανέωσης του εξοπλισμού τους για τις δράσεις τους τόσο κατά τη θερινή περίοδο όσο και κατά τη χειμερινή.

Συμμετοχή της Περιφερειάρχη Αττικής, Ρένας Δούρου στην εκδήλωση της Περιφέρειας Αττικής και της ΕΝΠΕ με θέμα την ισότητα αμοιβών μεταξύ των δύο φύλων



Στην εκδήλωση με τίτλο «Ισότητα αμοιβών ανάμεσα στα δύο φύλα – Υπάρχει;», που συνδιοργάνωσαν η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας (ο τομέας Ισότητας ΕΝΠΕ) και η Περιφέρεια Αττικής, μετείχε τη Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου, η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου. Στην παρέμβασή της η Περιφερειάρχης τόνισε μεταξύ άλλων:

Η ισότητα των αμοιβών μεταξύ των δύο φύλων είναι πολύ επίκαιρο θέμα, καθώς η Ευρώπη αλλά ειδικότερα ο ευρωπαϊκός νότος πλήττονται και δοκιμάζονται περισσότερο από την οικονομική κρίση και τις προβληματικές συνθήκες που δημιουργεί – είτε στην αγορά εργασίας είτε στο πεδίο των κοινωνικών παροχών, από τις οποίες εξαρτάται περισσότερο η καθημερινότητα των γυναικών.
Τα δικαιώματα των γυναικών, η θέση τους στην αγορά εργασίας, η ισότητα της αμοιβής τους, ο αντίκτυπος που έχει η περιστολή των δημοσίων δαπανών στους όρους εργασίας τους, είτε στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα, βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος καθώς δεν αποτελούν ‘επιμέρους’, δευτερεύον θέμα αλλά ζήτημα που αφορά στο σύνολο της κοινωνίας.
Αυτός ήταν άλλωστε και ο πυρήνας της παρέμβασης του εισηγητή, μέλους του Κογκρέσου των Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών, Ζαν Λουί Τεστί, κατά τη σχετική συζήτηση για την άνοδο της φτώχειας των γυναικών – άλλη μία νέα πτυχή που επέφερε η οικονομική κρίση – κατά την πρόσφατη, 29η Ολομέλεια του σώματος στο Στρασβούργο.

Η απόφαση που έλαβε η Ολομέλεια δίνει έμφαση και αναδεικνύει το σοβαρό ρόλο που μπορούν να παίξουν οι τοπικές και περιφερειακές αρχές.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΤΕΜΕΤΕΡΟΝ ΠΟΝΤΟΣ!

Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 1994 ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ!
ΟΣΟΙ - ΑΚΟΜΑ - ΟΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ "ΒΑΘΕΟΣ ΠΑΣΟΚ"  ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ (στο κράτος ή τον ΣΥΡΙΖΑ) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΝ ΤΟ "ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ":
ΕΝΘΑΔΕ ΚΕΙΤΑΙ - ΣΤΟ 1ο ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ!

ΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ....  ΠΟΛΥ ΒΑΘΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΙΑΜΑΧΟΥΝ ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΜΕΙΝΕ ΩΣ ΒΑΘΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ!
Αυτό δημιουργεί αυτή την λύσσα κατά του ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΠΑΣΟΚ που πλέον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΙΔΙΑΊΤΕΡA ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΣΗΜΕΡΑ  ΑΦΟΡΑ ΟΣΟΥΣ ΗΤΑΝ (ή  ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ) το .... "ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ" ΥΣΤΕΡΟ ΠΑΣΟΚ και ομιλούν απαξιωτικά δια το .... βαθύ διότι είναι ... της μοδός.

Δηλαδή αφορά πρωτίστως  εκείνους τους ΝΕΟΠΑΣΟΚΟΥΣ που ΠΟΤΕ δεν ήταν ΠΑΣΟΚ και το χειρότερο ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ - ΟΙ ΑΣΤΕΙΟΙ - ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ Η ΝΟΜΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΖΩΝ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, όταν ήρθαν αυτοί για να το καταλάβουν.

Κάτι ΕΥΡΩΛΥΓΟΥΡΙΑ που ξαναθυμήθηκαν τώρα που είπε την  καραμαλακία ο Φίλης, ότι υπάρχουν ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ για να κάνουν αντιπολίτευση του κώλου μου.

  ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΚΙΠΕΔΙΑ ΔΥΟ ΑΡΑΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ!

Η γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου αναφέρεται σε σφαγές και εκτοπισμούς εναντίον Ελληνικών πληθυσμών στην περιοχή του Πόντου που πραγματοποιήθηκαν από το κίνημα των Νεότουρκων κατά την περίοδο 1914-1923.
Εκτιμάται ότι στοίχισε τη ζωή περίπου 213.000-368.000 Ελλήνων.

Οι επιζώντες κατέφυγαν στον Άνω Πόντο (στην ΕΣΣΔ) και μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922, στην Ελλάδα. Τα γεγονότα αυτά αναγνωρίζονται επισήμως ως γενοκτονία από το Ελληνικό Κράτος, την Σουηδία και την Αυστραλία αλλά και από διεθνείς οργανισμούς όπως η Διεθνής Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών.

Θεωρείται μια από τις πρώτες σύγχρονες γενοκτονίες. Η γενοκτονία ήταν ένα προμελετημένο έγκλημα, το οποίο η κυβέρνηση των Νεότουρκων έφερε σε πέρας με συστηματικότητα. Οι μέθοδοι που χρησιμοποίησε ήταν ο ξεριζωμός, η εξάντληση στις κακουχίες, τα βασανιστήρια, η πείνα και η δίψα, και τα στρατόπεδα θανάτου στην έρημο.

Η διεθνής βιβλιογραφία και τα κρατικά αρχεία πολλών χωρών βρίθουν μαρτυριών για το ειδεχθές έγκλημα, που διαπράχθηκε εναντίον του Ελληνικού λαού. Η Γενοκτονία των Ελλήνων πραγματοποιήθηκε παράλληλα με γενοκτονίες σε βάρος και άλλων χριστιανικών πληθυσμών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, δηλ. των Αρμενίων και των Ασσυρίων.

Κατόπιν εισήγησης του τότε Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου, η Βουλή των Ελλήνων αναγνώρισε τη γενοκτονία το 1994, και ψήφισε την ανακήρυξη της 19ης Μαϊου ως «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στο Μικρασιατικό Πόντο».

Ιστορικό

Η διαδικασία εξόντωσης των ελληνικών πληθυσμών του Πόντου διακρίνεται ιστορικά σε τρεις συνεχόμενες φάσεις: από την έναρξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου ως την κατάληψη της Τραπεζούντας από τον ρωσικό στρατό (1914-1916), η δεύτερη τελειώνει με το τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου (1916-1918) και η τελευταία ολοκληρώνεται με την εφαρμογή του Συμφώνου για την ανταλλαγή των πληθυσμών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας (1918-1923).

Α' και Β' φάση

Το κύμα μαζικών διώξεων ξεκίνησε στον Πόντο με την μορφή εκτοπίσεων το 1915. Οι εκτοπίσεις συνεχίζονταν ακατάπαυστα και κατά την εποχή που τα ρωσικά στρατεύματα εισήλθαν στην Τραπεζούντα στις αρχές του 1916. Ιδιαίτερα με το πρόσχημα ότι οι Πόντιοι υποστήριζαν τις κινήσεις των Ρώσων μεγάλος αριθμός κατοίκων από τις περιοχές της Σινώπης και της Κερασούντας εκτοπίστηκαν στην ενδοχώρα της Μικράς Ασίας. Σημειώθηκαν επίσης και εξαναγκαστικοί εξισλαμισμοί γυναικείων πληθυσμών.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του επίσκοπου Τραπεζούντας, ο αριθμός των θυμάτων αυτών των πολιτικών ανήλθε, για εκείνο το διάστημα, σε 100.000 περίπου. Δεν έπαψαν και οι διαμαρτυρίες από Αυστριακούς και Αμερικανούς διπλωμάτες κατά της οθωμανικής κυβέρνησης.

Γ' φάση

Ύστερα από την συνθηκολόγηση της Ρωσίας και την απόσυρση του ρωσικού στρατού από την περιοχή, εντάθηκαν οι διώξεις στην περιοχή.

Με την άφιξη του Κεμάλ Ατατούρκ, τον Μάιο του 1919, στην περιοχή και την έξαρση του κινήματός του εντάθηκε η δράση ατάκτων ομάδων (τσετών) κατά των χριστιανικών πληθυσμών.
Στις 29 Μαϊου ο Κεμάλ ανέθεσε στον περιβόητο τσέτη, Τοπάλ Οσμάν, την επιχείρηση για τη διενέργεια μαζικών επιχειρήσεων εξόντωσης κατά του τοπικού πληθυσμού. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκαν οι σφαγές και οι εκτοπίσεις των Ελλήνων στη Σαμψούντα και σε 394 χωριά της περιοχής, κατοικημένα από ελληνικούς πληθυσμούς. Σχετικές αναφορές έχουν καταγραφεί από το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, καθώς και από τον Αμερικανό πρέσβη Χένρυ Μοργκεντάου.

Μεταξύ Φεβρουαρίου και Αυγούστου 1920 πραγματοποιήθηκε η πυρπόληση της Μπάφρας και η μαζική εξόντωση των 6.000 Ελλήνων που είχαν σπεύσει να βρουν προστασία στις εκκλησίες της περιοχής. Συνολικά από τους 25.000 Έλληνες που ζούσαν στις περιοχές της Μπάφρας και του Ααζάμ, το 90% δολοφονήθηκε, ενώ από τους υπόλοιπους, οι περισσότεροι εκτοπίστηκαν στο εσωτερικό της Μικράς Ασίας.

Οι προύχοντες και οι προσωπικότητες του πνεύματος, συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν σε θάνατο από τα λεγόμενα "Δικαστήρια της Ανεξαρτησίας" στην Αμάσεια, κατά τον Σεπτέμβριο του 1921. Παράλληλα, σημειώνονταν και εξαναγκαστικές αποσπάσεις νεαρών κοριτσιών και αγοριών από τις οικογένειές του, τα οποία δίνονταν για τα χαρέμια των εύπορων Τούρκων.

Θύματα

Για τον ελληνικό πληθυσμό της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στη Μικρά Ασία και Ανατολική Θράκη από την Άνοιξη του 1914 μέχρι το 1923, ο Αριστοκλής Ι. Αιγίδης στο σημαντικότατο βιβλίο που έγραψε για το προσφυγικό ζήτημα "Η Ελλάς χωρίς τους πρόσφυγας" (Αθήνα 1934) τονίζει ότι «1.200.000 ψυχές αποτελούν τον τραγικόν εις ανθρώπινας απώλειας απολογισμόν του αγώνος». Ο Θεοφάνης Μαλκίδης, διδάκτωρ Κοινωνικών Επιστημών και διδάσκει στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, τονίζει ότι «μιλάμε για πάνω από 800.000 Έλληνες». Στις 20 Μαρτίου 1922, ο Άγγλος διπλωμάτης Ρέντελ συνέταξε ένα μνημόνιο για τις τουρκικές ωμότητες σε βάρος των χριστιανών από το 1919 κι έπειτα. Στο προοίμιο αυτού του μνημονίου διαβάζουμε:
«Η επίτευξη της ανακωχής με την Τουρκία, στις 30 Οκτωβρίου 1918, φάνηκε να επέφερε μια προσωρινή παύση των διωγμών των μειονοτήτων εκ μέρους των Τούρκων, που διαπράχθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του πολέμου. Στην επιδίωξη αυτών των διωγμών, είναι γενικώς αποδεκτό ... ότι πάνω από 500.000 ‘Έλληνες εξορίστηκαν, εκ των οποίων συγκριτικώς ελάχιστοι επέζησαν...».

Διεθνής αναγνώριση

Πριν από τον όρο "Γενοκτονία" υπήρχε ο όρος "Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας". Πρόβλημα στη δίκη των γενοκτόνων μπορεί να υπάρξει με το νομικό όρο "nullum crimen nulla poena sine lege", δηλαδή δίχως προϊσχύοντα νόμο δεν υπάρχει έγκλημα ούτε ποινή. Ο όρος της Γενοκτονίας δεν υπήρχε την εποχή εκείνη, έτσι η τιμωρία και καταδίκη εκείνων τίθεται υπό ερωτηματικό. Το ποινικό Δίκαιο, για να εξασφαλίσει τη δίκαιη μεταχείριση των κατηγορουμένων δεν μπορεί να δράσει αναδρομικά. Από την άλλη άποψη όμως σε όλα τα νομικά πλαίσια υπήρχε η τιμωρία της δολοφονίας.
Στις 24 Φεβρουαρίου 1994 η Βουλή των Ελλήνων ψήφισε ομόφωνα την ανακήρυξη της 19ης Μαϊου ως «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στο Μικρασιατικό Πόντο», ημέρα που ο Μουσταφά Κεμάλ αποβιβάστηκε στη Σαμψούντα.
Επίσης, στο 1998 η Βουλή ψήφισε ομόφωνα την ανακήρυξη «της 14ης Σεπτεμβρίου ως ημέρας εθνικής μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το Τουρκικό Κράτος».
Στο Δεκέμβριο 2007 η Διεθνής Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών (International Association of Genocide Scholars ή IAGS) αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ελλήνων, μαζί με την γενοκτονία των Ασσυρίων, και εξέδωσε το εξής ψήφισμα:
«ΕΚΤΙΜΩΝΤΑΣ ότι η άρνηση μιας γενοκτονίας αναγνωρίζεται παγκοίνως ως το έσχατο στάδιο γενοκτονίας, που εξασφαλίζει την ατιμωρησία για τους δράστες της γενοκτονίας, και ευαπόδεικτα προετοιμάζει το έδαφος για τις μελλοντικές γενοκτονίες,
ΕΚΤΙΜΩΝΤΑΣ ότι η Οθωμανική γενοκτονία εναντίον των μειονοτικών πληθυσμών κατά τη διάρκεια και μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, παρουσιάζεται συνήθως ως γενοκτονία εναντίον μόνο των Αρμενίων, με λίγη αναγνώριση των ποιοτικά παρόμοιων γενοκτονιών, εναντίον άλλων χριστιανικών μειονοτήτων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ ότι είναι πεποίθηση της Διεθνούς Ένωσης των Μελετητών Γενοκτονιών, ότι η Οθωμανική εκστρατεία εναντίον των χριστιανικών μειονοτήτων της αυτοκρατορίας, μεταξύ των έτων 1914 και 1923, συνιστούν γενοκτονία εναντίον των Αρμενίων, Ασσυρίων, Ποντίων και των Έλλήνων της Ανατολίας.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ η Ένωση να ζητήσει από την κυβέρνηση της Τουρκίας να αναγνωρίσει τις γενοκτονίες εναντίον αυτών των πληθυσμών, να ζητήσει επίσημα συγγνώμη, και να λάβει τα κατάλληλα και σημαντικά μέτρα προς την αποκατάσταση (μη επανάληψη).»
Οι τουρκικές κυβερνήσεις αρνούνται πως υπήρξε γενοκτονία και τοποθετούν επισήμως το θάνατο των Ελλήνων στα πλαίσια των ευρύτερων απωλειών του πολέμου, του λιμού ή άλλων κοινωνικών αναταράξεων.