ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΩΝ (φώτο από την εφημερίδα του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΓΙΑΣ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ) |
Καλημέρα στην πόλη που ο καβγάς μεταξύ των "συνιστωσών" της διοικούσας τον δήμο παράταξης φουντώνει δημόσια για το μεταναστευτικό - προσφυγικό ανάμεσα στους καργαριστερούς διεθνιστές που νομίζουν ότι προκαλώντας πετυχαίνουν οτιδήποτε περισσότερο από το να περιχαρακώνονται και τους κρυφοφασίστες - υπαλλήλους της διαπλοκής που συνέπραξαν μαζί τους με μοναδικό κοινό σημείο τη νομή της δημοτικής εξουσίας.
Έμεινα άφωνος όταν - μετά από υπόδειξη συνεργάτιδας στον δήμο που με πήρε για "χρόνια πολλά στον Βελζεβούλ"( έτσι μου ευχήθηκε η παλιορουφιάνα), γιατί δεν το είχα ψιλιαστεί - διάβασα έναν δημόσιο "διάλογο - καβγά", από εκείνους του ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΥΣ των πάντων - ιδεολογικών ταυτοτήτων, προθέσεων, ενδόμυχων στόχων, χαρακτήρων, αποπροσανατολισμών αλλά και παρασκηνιακών συμφωνιών - στην σελίδα που διαχειρίζονται οι ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ του Συνοικισμού.
Μου έπεσαν τα πολλά άσπρα μου μαλλιά.
Μου έπεσαν τα μαλλιά για όσα διάβασα και ένιωσα - πάλι - εκείνη την πικρή δικαίωση, γιατί κάποιοι λούζονται τα αποτελέσματα εκείνων που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΛΟΥΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Και αν τα λούζονται εκείνοι μικρό είναι το κακό. Αν τα λούζεται η παράταξη - με την ευρεία έννοια του όρου - είναι το πρόβλημα.
Λούζονται ότι επέλεξαν:
- Να διαπαιδαγωγούν κάποιους ότι είναι έτοιμοι να υποτάξουν το όλον στο επί μέρους. Και ΦΡΙΚΑΡΑ που είδα ΠΡΟΕΔΡΟ "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ" ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ να αναφέρεται στο υπόλοιπο.... "ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ", συνομιλώντας με τον αντιδήμαρχο κ. Μαυρουδή, ο οποίος σε πολλά του απάντησε αλλά αυτό το "ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ" το άφησε αναπάντητο.:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΩ ΤΟ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ..... "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ", για την υπόλοιπη πόλη που ζει.
Κύριοι η διαίρεση της πόλης σε βιλαέτια ΑΥΤΑ ΦΕΡΝΕΙ!
Δώστε του ένα βραβείο τώρα!
Λούζονται ότι επέλεξαν:
1. Κάθε ταύτιση του προσφυγικού - μεταναστευτικού προβλήματος με τον ξεριζωμό των Ελλήνων από τις πατρογονικές τους εστίες στην Μικρά Ασία ΕΙΝΑΙ ΧΥΔΑΙΑ, ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ, αν δεν είναι ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, από όπου και αν προέρχεται. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΩΝ από τις Κεμαλικές ορδές, ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΕΘΝΙΚΟ ΛΑΘΟΣ στην Μικρασιατική Εκστρατεία. Θέλαμε να πάμε στην Κόκκινη Μηλιά. Την είδαμε .... ιμπεριαλιστές. Και χάσαμε τα πάντα. ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.
Εκείνοι οι ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΙ όμως ήρθαν στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ, μετά τον ξεριζωμό τους. Και ναι, πολλές φορές - παρά του ότι ήρθαν ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ - αντιμετωπίστηκαν ρατσιστικά.
Από τους άλλους "πατριώτες - νοικοκυραίους" που ένιωσαν να απειλούνται οι συνθήκες ζωής τους από τα .... "προνόμια" που έπρεπε να λάβουν οι ξεριζωμένοι για να επιβιώσουν: Ένα καλύβι, ένα πιάτο φαΐ, ένα κομμάτι γης για να φυτεύουν μαρούλια.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ Ο "ΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ" στο να ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ από τα δικά τους οι .... νοικοκυραίοι στους ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ, για να καλύψουν την ζημιά που προκάλεσαν ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΤΟΥΣ στους ξεριζωμένους από τους Τσέτες του Κεμάλ.
Εκείνοι οι ΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, στα κέντρα λήψης των "εθνικών" αποφάσεων και οι οπαδοί τους, οι "νοικοκυραίοι" - που αποφάσισαν να στείλουν το στρατό μας, στα βάθη της Ανατολής για να ηττηθεί - ήταν μόνο στο να ΠΑΙΡΝΟΥΝ!
ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ έγιναν ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!
Μα πάντα έτσι δεν γίνεται με δαύτους;;;;;
ΤΕΤΟΙΟΙ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Εκείνοι δεν ήταν "μπατριώτες" μέχρι να γίνουν δωσίλογοι και συνεργάτες των Γερμανών;
Εκείνοι δεν ήταν "μπατριώτες" και "νοικοκυραίοι" ΓΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ στην Τουρκοκρατία;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ και αντιστρόφως;;;
Πού; Πότε; Ένα ιστορικό παράδειγμα παρακαλώ παγκοσμίως.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
- Να αντιμετωπίζουν την κοινωνία - ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ - αντί ως ένα σύνολο, του οποίου τα συνθετικά του στοιχεία πρέπει να προστατεύονται και να ενισχύονται - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να μπαίνουν οι ΜΕΓΑΛΕΣ και ΥΠΑΡΚΤΕΣ διαφορές κάτω από το χαλί - σε ομάδες συμφερόντων.
- Να κτίζουν την πλειοψηφία τους για την κατάκτηση της εξουσίας στην όξυνση των δευτερευουσών ή .... δεκατευουσών αντιθέσεων αντί ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ: ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ. Αυτής μεταξύ των ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ και των ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΩΝ - όπως πρέπει να αντιλαμβάνεται κανείς, στην εποχή της παγκοσμιοποίησης του καζινοκαπιταλισμού, την μαρξιστική θεώρηση της κυρίαρχης αντίθεσης ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΕΡΓΑΣΙΑ - που προσπαθούν με κάθε τρόπο να υποβαθμίσουν, με την υποβοήθηση κάθε άλλου τρόπου ομαδοποίησης των ατόμων του .... κοπαδιού. Τα έχουμε πει νωρίς, τα είπαμε όταν έπρεπε, θα συνεχίσουμε να τα λέμε.
- Να βασίζουν την αντιπαράθεσή τους με τις άλλες απόψεις, στο διαδικτυακό - και πολύ χειρότερο στο δικονομικό και οικονομικό - bulling. Η ώρα να λουστούν αυτά που έκαναν έρχεται. Διότι αυτή η πολιτική είναι εύκολη και μπορούν να την ασκούν ΟΛΟΙ. Ακόμα και οι .... ΣΙΧΑΜΕΡΟΙ. Και ειδικά εκείνοι που μπορούν να ασκούν ΜΟΝΟ τέτοια πολιτική είναι εκείνοι που τώρα θα φανούν και θα αποκαλυφθούν. Για να το πούμε ΠΛΑΤΕΙΑΚΑ και ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ: ΘΑ ΞΕΒΡΑΚΩΘΟΥΝ. Θα σκάσουν πάνω στον τοίχο του καιροσκοπισμού τους.
1. Κάθε ταύτιση του προσφυγικού - μεταναστευτικού προβλήματος με τον ξεριζωμό των Ελλήνων από τις πατρογονικές τους εστίες στην Μικρά Ασία ΕΙΝΑΙ ΧΥΔΑΙΑ, ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ, αν δεν είναι ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ, από όπου και αν προέρχεται. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΩΝ από τις Κεμαλικές ορδές, ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΕΘΝΙΚΟ ΛΑΘΟΣ στην Μικρασιατική Εκστρατεία. Θέλαμε να πάμε στην Κόκκινη Μηλιά. Την είδαμε .... ιμπεριαλιστές. Και χάσαμε τα πάντα. ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ.
Εκείνοι οι ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΟΙ όμως ήρθαν στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ, μετά τον ξεριζωμό τους. Και ναι, πολλές φορές - παρά του ότι ήρθαν ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ - αντιμετωπίστηκαν ρατσιστικά.
Από τους άλλους "πατριώτες - νοικοκυραίους" που ένιωσαν να απειλούνται οι συνθήκες ζωής τους από τα .... "προνόμια" που έπρεπε να λάβουν οι ξεριζωμένοι για να επιβιώσουν: Ένα καλύβι, ένα πιάτο φαΐ, ένα κομμάτι γης για να φυτεύουν μαρούλια.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ Ο "ΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ" στο να ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ από τα δικά τους οι .... νοικοκυραίοι στους ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ, για να καλύψουν την ζημιά που προκάλεσαν ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΤΟΥΣ στους ξεριζωμένους από τους Τσέτες του Κεμάλ.
Εκείνοι οι ΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, στα κέντρα λήψης των "εθνικών" αποφάσεων και οι οπαδοί τους, οι "νοικοκυραίοι" - που αποφάσισαν να στείλουν το στρατό μας, στα βάθη της Ανατολής για να ηττηθεί - ήταν μόνο στο να ΠΑΙΡΝΟΥΝ!
ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ έγιναν ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!
Μα πάντα έτσι δεν γίνεται με δαύτους;;;;;
ΤΕΤΟΙΟΙ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Εκείνοι δεν ήταν "μπατριώτες" μέχρι να γίνουν δωσίλογοι και συνεργάτες των Γερμανών;
Εκείνοι δεν ήταν "μπατριώτες" και "νοικοκυραίοι" ΓΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ στην Τουρκοκρατία;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΚΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ και αντιστρόφως;;;
Πού; Πότε; Ένα ιστορικό παράδειγμα παρακαλώ παγκοσμίως.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
2. Οι ταυτίσεις των προσφύγων από την Συρία με τους μετανάστες από τα βάθη της Ασίας δεν είναι εγκληματική. Είναι χειρότερο. Είναι λάθος.
Όπως λάθος είναι να τσουβαλιάζουμε αυτούς που δικαιούνται ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΣΥΛΟ στην χώρα μας και άρα ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ στην κοινωνία μας ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ με όσους είναι προσωρινά εδώ. Αυτό το φοβερά "μπατριωτικό" "ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΚΟΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ" από τα υπαλληλάκια του συστήματος ήταν απόλυτα ενδεικτικό και αποκαλυπτικό για το ότι κάνουν ΧΥΔΑΙΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ, αντίστοιχη με το ψήσιμο σουβλακιών, από την άλλη πλευρά όμως. Γιατί επιλέγουν την πρόκληση και την χρήση αποπροσανατολιστικών πυροτεχνημάτων σε ένα τέτοιο τεράστιο, εθνικό θέμα (σε αυτό, ότι είναι δηλαδή εθνικό θέμα, παριστάνουν ότι συμφωνούν όλοι).
Δηλαδή ρε μάστορα όποιος έρχεται να πηγαίνει στο σχολείο και μάλιστα σε κοινό;
Σε ποια γλώσσα;
-Και δεν είναι μόνο αυτό περί γλώσσας, που είναι το εύκολο να σου αντιτάξει κανείς . Τι είναι αυτά που λέτε;;;
ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΑΥΤΟ!
3. Στο τέλος της ημέρας όμως - επειδή άμα είσαι στημένος ούγκανος δεν μπορείς να κρύψεις τις πραγματικές σου στοχεύσεις για τον αποπροσανατολισμού που επιχειρείς, ανακατεύεις και το ΚΑΖΙΝΟ που υποστηρίζεις.
Αφήστε το προσφυγικό στην βουλή και τα κόμματα.
Και λίγο παραπάνω ως παράδειγμα για τους άλλους.
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΙΜΕΘΑ ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ και ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ, επειδή δεν έχουμε άλλα πεδία άσκησης αυτοδιοικητικής πολιτικής να το κάνουμε.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΠΕΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ και ειδικά για την πόλη μας τις "δουλειές" που θα φέρει μαζί του εντός του δήμου μας: ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ, ΣΑΡΑΦΗΔΕΣ, ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ και όλα αυτά τα ..... αναπτυξιακά.
ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ή ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ.
Οι πρόσφυγες όχι.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ
ΥΓ: Και ο ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, με ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του ΔΣ του, συντάσσεται στο ΜΕΤΩΠΟ κατά της μετεγκατάστασης. Νομίζω ότι δεν ΧΩΡΑΝΕ απόψεις υπέρ του ΚΑΖΙΝΟ στα πλαίσια της ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ που διοικεί τον δήμο Χαλανδρίου!