Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ - ΟΛΟΙΟΙΧΑΖΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ .

Α.Ν.
 To post του δημάρχου Χαλανδρίου στο facebook έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου και έχει χρησιμοποιηθεί - δικαιολογημένα σε ένα βαθμό - για να ασκηθεί κριτική, πολλές φορές σκληρή κριτική στον Συμεών από την δεξιά.

Αναρτώντας φωτογραφίες από το δράμα των προσφύγων και των μεταναστών έγραψε ο Συμεών:

Η γραμμή χαράχτηκε, ο καθένας στο πόστο του:
Ή με τους ανθρώπους ή με τους ναζήδες.
Η σιωπή είναι συνενοχή.


Κριτική αναφορά στο ποστάρισμα του δημάρχου Χαλανδρίου, έκανα από την πρώτη στιγμή της, πολύ πριν την ανακαλύψουν όλοι όσοι την διακινούν από εχθές με σχόλια, κριτικές αλλά και αντίστοιχες με το ποστ Ρούσσου ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ, ΥΒΡΕΙΣ και ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.

Να τι είχα γράψει στο fb, αμέσως μόλις διάβασα το ποστάρισμα Ρούσσου:

Καλημέρα.
Κάποιοι χαράζουν διαχωριστικές γραμμές στο μεταναστευτικό την ώρα που τα σύνορα της χώρας δέχονται επίθεση. Οι ίδιοι κηρύττουν την συναίνεση και τον ολοιμαζιδισμό, όταν το αντικείμενο είναι οι δουλίτσες και η συγκάλυψη των ευθυνών των συνεταίρων τους στην άσκηση της μικροεξουσίας τους. Έχουν γίνει βαρετά προβλέψιμοι.
Ας μην γίνουν και επικίνδυνοι.


Συνηθισμένος πλέον στο ύφος του δημάρχου απέναντι σε ό,τι και όποιον διαφωνεί μαζί του και το bulling του ίδιου και των δημοκρατών της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ σε κάθε αντίθετη άποψη ή απόχρωση από την δική τους, δεν έμεινα τόσο στο "ναζί" στο σχόλιό μου. Οι χαρακτηρισμοί του Ρούσσου μου έχουν γίνει έξη και τις παραβλέπω ή τις αγνοώ. Από το 2012 μέχρι τώρα ο μυθριδατισμός έχει κάνει την δουλειά του.

Το τσουβάλιασμα λοιπόν και οι ακροβασίες ταύτισης των πάντων με τους οχτρούς του, δεν μας κάνει και τόση εντύπωση, όση έκανε σε όσους από εχτές πέφτουν από τα σύννεφα και διακινούν το ποστάρισμά του δημάρχου έκπληκτοι.
 
(Το αστείο βέβαια είναι ότι ο Ρούσσος μιλάει και χαρακτηρίζει πάντα τις συμπεριφορές των άλλων. Η καμήλα λέει βλέπει την καμπούρα της άλλης καμήλας, όχι την δική της.
Τες πάντων, η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, το πολιτικαλκορρεκτιλίκι, δεν είναι - ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ - στην δική μας φαρέτρα άσκησης πολιτικής. Την θεωρούμε ΕΜΠΟΔΙΟ στην υπηρεσία της ουσίας, όταν μιλάμε για την πολιτική.
Η ΑΣΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ είναι όμως, για όποιον καταλαβαίνει την διαφορά από την ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, την οποία απαιτεί και επικαλείται ο ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ  Συμεών. Η τήρηση των συμπεφωνημένων, η μπέσα, το φιλότιμο, η δικαιοσύνη, ο λόγος - Η ΑΣΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ έχει ΑΛΗΘΕΙΑ, η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ έχει ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. )

Έμεινα περισσότερο λοιπόν στον σχολιασμό μου στην ανάδειξη της ΑΝΑΓΚΗΣ του Ρούσσου να ανακαλύψει και να χαράξει ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ με όσους είμαστε υποστηρικτικοί της κυβερνητικής απόφασης για περιφρούρηση των συνόρων παρά στο .... ".... με τους ναζί".
ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ. Δεν μπορεί αλλιώς. Δεν ξέρει αλλιώς.

Εμείς από την άλλη έχουμε συνηθίσει να ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να υπερασπιζόμαστε χωρίς bulling την άποψή μας χωρίς να μας πουν κάποιοι εξυπνάκηδες ότι είμαστε είτε με τους ΝΑΖΙ, είτε με τους ..... ΜΑΔΟΥΡΟΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Κάποιος bullys (στα ελληνικά ΜΠΟΥΛΗΣ) θα πεταχτεί από την δεξιά, το ΚινΑλ, τον ΣΥΡΙΖΑ ή την ..... "αριστερά" (μπαίνοντας) να μας πει "αν δεν είσαι μαζί μας σε όλα, είσαι με τον απέναντι".

Ο ΟΡΙΣMΟΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΣ. Και δεν θα μασήσουμε ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΣΙΣΜΟ.

Ζούμε το ..... δράμα να είμαστε ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ και ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ μαζί.
Αυτό έχουμε πάθει. Αυτό μας έκανε ΑΝΔΡΕΟΠΑΠΑΝΔΡΕΪΚΟΥΣ.
Και επειδή είμαστε το πρώτο δεν μπορούμε στα εθνικά θέματα να μην είμαστε ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ - ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ γραμμή. 
ΠΑΝΤΑ!
Δεν μπορούμε να μην είμαστε από την πλευρά εκείνων που σε μια εθνική κρίση θα φωνάζουν πάντα να είμαστε αμετακίνητοι ως χώρα και ως λαός και να παριστάνουμε τους .... υπουργούς εξωτερικών.

Και επειδή είμαστε ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ δεν μπορούμε παρά να είμαστε απέναντι στις νεοφιλελέ ακρότητες στον χώρο της οικονομίας και της κοινωνίας.

Και επειδή είμαστε αυτοδιοικητικοί δεν μπορούμε να μην τρελλαινόμαστε με τα νομοσχέδια Θεοδωρικάκου και την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στην αυτοδιοίκηση (θα επανέλθω σε αυτό στο επόμενο άρθρο - μάλλον αύριο).

Τούτων δοθέντων - που λέει και ο Τσακαλώτος -  δεν ικανοποιούμε - ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΜΕ ούτε τους πατριδοκάπηλους κρυφοφασίστες από τα δεξιά μας, ούτε τους δικαιωματιστές, έμπορους ευαισθησιών κρυφοφασίστες από τα αριστερά μας.
Διότι εμείς ΔΕΝ ΠΑΖΑΡΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ - με κανέναν ακραίο.

Και απευθυνόμαστε στους ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ που αντιλαμβάνονται ότι ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ κτίζονται με την ΑΝΟΧΗ και τον ΣΕΒΑΣΜΟ στις διαφορετικότητες των συμμάχων, όχι με την ταύτιση σε όλα.
ΤΑΥΤΙΣΗ σε όλα επιθυμούν ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

Εκείνοι που όταν δεν έχουν την απόλυτη εξουσία με την ψήφο του λαού, την παίρνουν με μια νομοθετική ρύθμιση.

(Να γιατί ποτέ - ΚΑΜΙΑ συμμαχία δεν ήταν το όπλο μας  για να κάνουμε πολιτικό bulling σε αντιπάλους - αν αυτή γινόταν στο προσκήνιο  - είτε του ΠΑΣΟΚ με τον Καρατζαφύρερ, είτε του ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ.
Διότι δεν είναι το κύριο θέμα για εμάς με ποιον συνεργάζεσαι ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ συνολικά. Το με ποιον συνεργάζεσαι είναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ κριτική. Εμπεριέχει την υποβάθμιση της αξίας ΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ.)
 \
(ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ - πχ Κουράση - Κουρασικής είναι το άλλο θέμα. Όχι οι φανερές) 

Εμείς δεν μπορούμε να ταυτιζόμαστε λοιπόν, ούτε με εκείνους που βρήκαν το γήπεδο για να ΧΑΡΑΞΟΥΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ στο πώς θα αντιμετωπιστούν οι ορδές των κατατρεγμένων αλλά και εργαλοιοποιημένων από τον Ερντογάν δύστυχων αλλά και πρακτόρων, αλλά ούτε και εκείνους που πήραν το ποστάρισμα για να κάνουν κριτική (θεμιτό)  και έχουν χαρακτηρίσει τον Ρούσσο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ, ΠΡΟΔΟΤΗ κλπ.
Είναι από την ίδια μεριά με τον Ρούσσο εκείνοι.
Είναι με την ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ πάνω στα ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Κάποιος  ΤΕΤΟΙΟΣ μάλιστα είπε "ότι - ΕΜΕΙΣ , εμείς οι ελάχιστοι - τραβάμε την ουρίτσα μας" τώρα.
ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ, τόσο μαρτυράει.

Για εμάς διαχωριστική γραμμή πάνω στα εθνικά θέματα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Όποιοι την χαράζουν ή την εργαλοιοποιούν πρέπει να το κοιτάξουν.
Και να καταλάβουν ότι ΤΕΛΙΚΑ είναι από την ίδια μεριά.

ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ.

Και ο ελληνικός λαός - και τώρα - έδειξε ότι ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ πότε πρέπει να ενωθεί για να υπερασπσιτεί την πατρίδα του αλλά και τους αδύναμους, μέχρι εκεί που αντέχει.  Δεν χρειάζεται κολαούζους.

Η ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ στο εσωτερικό, στην πολιτική αντιπαράθεση είναι ΥΠΑΡΚΤΗ, είναι ΔΙΑΚΡΙΤΗ και είναι ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ: Είναι η γραμμή μεταξύ των ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ και των ΑΒΟΛΕΥΤΩΝ.

Είναι ΤΑΞΙΚΗ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ στο πεδίο της κοινωνίας και της οικονομίας. Αυτό είναι το πεδίο άσκησης πολιτικής. Είναι πεδίο δόξης λαμπρό για ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, αν υπάρχει τέτοια σήμερα.
Η υπεράσπιση της οποίας γραμμής επί αυτών υποχωρεί, ααστέλλεται, ΜΟΝΟ όταν η ΠΑΤΡΙΔΑ απειλείται.

Τόσο απλά είναι τα πράγματα για εμάς. 
Δύσκολα είναι στην πραγματικότητα για όσους αναζητούν την διαχωριστική γραμμή ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

Πόσο μάλλον που και στον δήμο Χαλανδρίου ΥΠΑΡΧΟΥΝ δεκάδες θέματα που μπορούν να αποτελέσουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαχωριστική γραμμή,  αλλά εκεί  ---- ΟΛΟΙΜΑΖΙ και έτσι "ναζίδες" και "ανθέλληνες". Εκει ΟΛΟΙΜΑΖΙΜΠΟΡΟΥΝΕ.

Όχι λοιπόν και ναζίδες ....
Όχι λοιπόν και ανθέλληνες ....

ΓΙΑΤΙ ΔΙΧΑΖΕΤΕ τους πολίτες σε ένα τέτοιο ευαίσθητο θέμα επικαλούμενοι την ..... ενότητα;
Που πάντα Ο ΑΛΛΟΣ την διασπά, ποτέ ΕΣΕΙΣ ....

ΥΓ1 : Από τα πολλά που γράφτηκαν για τον Συμεών εχθές (προδότης, ανθέλληνες, ντροπή, ουστ κλπ) θα κρατήσω και θα συμφωνήσω  μόνο ένα: "Χρειάζεται - λέει ο άλλος - ψυχίατρο΄".

Ναι. Και ο Συμεών.

Αν και μια ομαδική ψυχανάλυση ΟΛΩΝ στον δήμο - να μην πω και στην χώρα ολάκερη - δεν θα έβλαπτε με αυτά που περνάμε δέκα χρόνια τώρα.

ΥΓ 2: Όλοι εσείς από τα αριστερά που κατηγορείτε το γεγονός ότι οι απλοί κάτοικοι στον Έβρο φυλάνε τα σύνορα με καραμπίνες θυμάστε τα δικά σας; Όταν υποστηρίζετε την επιβολή του νόμου και της τάξης στην πόλη από ομάδες παρατάξεων; Όταν μιλάτε για παραταξιακό υπεύθυνο τήρησης της τάξης στα πάρκα της πόλης; Μήπως θυμάστε ότι χτυπιόμαστε και ουρλιάζαμε ότι ο ακτιβισμός, ο εθελοντισμός και όλα αυτά τα ζαβά με τα οποία ταυτίζεστε με τους νεοφιλελέδες, ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ μέχρι ένα σημείο αλλά με την ΚΡΙΣΙΜΗ προϋπόθεση ότι ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ είναι μπροστά και έχουν ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ; Βλέπετε καμία ομοιότητα με τους ένοπλους κατοίκους του Έβρου - κατ΄ αναλογίαν βέβαια;
Ή όχι; Δεν καταλαβαίνετε τίποτα;

ΥΓ 3: Θα αναρτήσω ένα ποστ του Βαρβέρη από την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ για το θέμα - δεν τον ρωτάω, άμα θέλει ας μου κάνει μήνυση που του το πήρα, ακολουθώντας την γραμμή του "δικαστικού δρόμου προς τον σοσιαλισμό" των συντρόφων του.
Το ποστάρισμά του το θεωρώ πολύ καλό  για να κλείσω την αναφορά και να μην ξανασχοληθώ με το θέμα που έγινε και αυτό - ΤΟΠΙΚΟ, ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΪΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΣ, διότι εμείς εδώ στο Χαλάνδρι είμαστε ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ να 'oύμε. Έτσι την έχουμε δει, ξεκινώντας από τον δήμαρχό μας.

ΑΛΕΚΟΣ ΒΑΡΒΕΡΗΣ:

ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙ-ΡΑΤΣΙΣΜΟΙ ΜΑΣ

Επειδή, αγαπητοί φίλοι, έχει ξεφύγει η ρατσιστολογία, κυρίως με το μεταναστευτικό-προσφυγικό, υπάρχει ανάγκη να μεταβούμε στον χώρο των εξηγήσεων και όχι των παρεξηγήσεων.

Ρατσισμός είναι η ιδεολογία που θεωρεί κατώτερους άλλους ανθρώπους με μόνο κριτήριο τη ράτσα/φυλή. Επίσης το αντίστοιχο μιας ανωτερότητας για τον εαυτό του με τα ίδια κριτήρια (τύπου ελληναράδες).

Δεν αποτελεί όμως ρατσισμό η συζήτηση των διαφορών μας, ευτυχώς.



Ακόμα πιο συγκεκριμένα:
  • Όταν δεν θέλω να διαμορφωθεί μια ισχυρή και καθοριστική μειονότητα αλλοδαπών, ΔΕΝ συνιστά ρατσισμό.
  • Όταν δεν τσιμπάω στα «πολύ-πολιτισμικά» - κοσμοπολίτικα του τύπου η κόκα-κόλα πάει με όλα, ΔΕΝ συνιστά ρατσισμό.
  • Όταν δεν θέλω να ακολουθήσω την μοίρα των νοτιοαφρικάνων που τους τέλειωσαν για κανά αιώνα οι λευκοί μετανάστες, ΔΕΝ συνιστά ρατσισμό.
  • Όταν στο δωμάτιο των 10 με εκβιάζουν να χωρέσουν 50, αντιστέκομαι και ΔΕΝ συνιστά ρατσισμό.
  • Όταν υποστηρίζω ότι οι κοινωνίες έχουν πατρίδα και το κεφάλαιο όχι, ότι οι κοινωνίες έχουν πολιτισμικές διαφορές και δεν θέλουν να τις … κλάψουν, ΔΕΝ συνιστά ρατσισμό.
Και άλλα διάφορα Θέλω/δεν θέλω, τέτοιου τύπου.

Λοιπόν ας συνεννοηθούμε ότι διαφέρουν οι αντι-ρατσισμοί μας και ας περιορίσουμε το εθνικό μας σπορ να βάζουμε ταμπέλες και να σπέρνουμε χαρακτηρισμούς.

Αρκετοί δεν αντιλαμβάνονται (ακόμα) ότι υπάρχουν διαφορετικοί αντι-ρατσισμοί, πατριωτισμοί και … σοσιαλισμοί.