Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020

Στον σκοτεινό αστερισμό της Μόρια



Του Γεωργίου Παπασίμου

Οι φωτιές που κατέστρεψαν το κολαστήριο της Μόρια, προερχόμενες από μετανάστες ή άλλα σκοτεινά κέντρα της απέναντι πλευράς, επανέφεραν το μεταναστευτικό στη πρώτη γραμμή, μιας και αυτό είχε παραμεριστεί εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19 και της μακρόσυρτης ελληνοτουρκικής έντασης.

Το πολιτικό προσωπικό εξουσίας στη χώρα μας, ανεξαρτήτως των ιδεολογικών φληναφημάτων του κατά την τελευταία παρακμιακή δεκαετία, έχει αποτύχει παταγωδώς και στο θέμα αυτό. Αυτοί που προβάλλουν πρωτίστως την ανθρωπιστική διάσταση (ΣΥΡΙΖΑ), υποβαθμίζοντας την εθνική, που για την Ελλάδα, όμως, είναι κρίσιμο ζήτημα ασφαλείας, δεν κατόρθωσαν να είναι έστω συνεπείς στις μονομερείς αγκυλώσεις τους, αφού η ντροπή της Μόρια, δημιούργημα της πολιτικής των ανοιχτών συνόρων, εξέθεσε και εκθέτει την Ελλάδα σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτοί που επικαλούνται διακηρυκτικά την εθνική διάσταση του προβλήματος (ΝΔ) δεν έχουν, παρ’ όλα αυτά, καμία σοβαρή εθνική στρατηγική, αλλά κινούνται περίπου στην ίδια πεπατημένη, που απλώς διόγκωσε την κατάσταση, δημιουργώντας πολύ μεγάλους κινδύνους, όπως εν προκειμένω η σημερινή κατάσταση στη Λέσβο.

Η Ελλάδα, που, ως πρώτη ευρωπαϊκή χώρα διέλευσης των προσφυγικών και μεταναστευτικών ρευμάτων από την Τουρκία προς τη «Γη της Επαγγελίας», τη Δύση, με την βοήθεια του τουρκικού κατεστημένου, που χρησιμοποιεί εργαλειακά το προσφυγικό, σε συνδυασμό με την «κοντόφθαλμη» ευρωπαϊκή πολιτική και τους αναδυόμενους ευρωπαϊκούς εθνικισμούς και σκοταδισμούς, έχει μετατραπεί σε «αποθήκη ψυχών», μία «χώρα – hot spot», με απρόβλεπτες συνέπειες τόσο για τα εθνικά κυριαρχικά θέματα, όσο και για την ισορροπία της βαρύτατα, ήδη, πληγωμένης από τα μνημόνια ελληνικής κοινωνίας, που βιώνει και δραματική δημογραφική απίσχναση.

Η χώρα μας έχει πεπερασμένα όρια, τόσο όσον αφορά την πληθυσμιακή ισορροπία και οικονομική της δυνατότητα, όσο και για τα ζητήματα της εθνικής της ασφάλειας, αφού η διόγκωση των μεταναστευτικών – προσφυγικών ροών από τα παράλια της Τουρκίας και ο υπερπληθωρισμός στα νησιά του Βορείου Αιγαίου υποκρύπτει άλλες πτυχές, που αφορούν το πλέγμα των στρατηγικών βλέψεων της Τουρκίας στο Αιγαίο. Είναι πλέον προφανές ότι το μεταναστευτικό χρησιμοποιείται από την Άγκυρα ως βασικό εργαλείο αλλαγής της συνθήκης της Λωζάνης μέσω της ρευστοποίησης των συνόρων με τις γειτονικές χώρες με τη παγίωση μεγάλων πληθυσμιακών μουσουλμανικών κοινοτήτων στον άξονα Θράκης – Νησιών Βορείου και Ανατολικού Αιγαίου, έτσι ώστε να εμφανίζονται ως προστάτες – εγγυητές των δικαιωμάτων αυτών.

Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως μία σοβαρή ρεαλιστική εθνική πολιτική στο ζήτημα αυτό, χωρίς ιδεολογικές αγκυλώσεις και υποκρυπτόμενες σκοπιμότητες διαφόρων συμφερόντων, η οποία να συνδυάζει την εθνική ασφάλεια, την κοινωνική της ισορροπία και τους διεθνούς κανόνες προστασίας των προσφύγων.

Μια τέτοια στρατηγική θα πρέπει να περιλαμβάνει συνδιαστικά μεταξύ άλλων:

Την άμεση αναθεώρηση της καταστρεπτικής Συνθήκης του Δουβλίνου ΙΙ με στόχο τη δημιουργία λειτουργικού συστήματος, που να διασφαλίζει την ισότιμη κατανομή των προσφύγων που εισέρχονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση από όλα τα κράτη, έτσι ώστε οι αιτήσεις ασύλου να υποβάλλονται στην πρώτη χώρα εισόδου, αλλά να ολοκληρώνονται στη χώρα της κατανομής.

Την άμεση διόρθωση της απαράδεκτης ερμηνείας της ευρω-τουρκικής συμφωνίας από Βερολίνο και Άγκυρα ότι η διαδικασία επαναπροώθησης των μη δικαιούντων άσυλο στην Τουρκία, αφορά μόνο αυτούς που βρίσκονται στα νησιά του Βορείου Αιγαίου και όχι στην υπόλοιπη ελληνική ενδοχώρα (αυτό τη βασική ρίζα της σημερινής εφιαλτικής κατάστασης στη Λέσβο και των προβλημάτων στα υπόλοιπα νησιά του Βορείου Αιγαίου).

Την άμεση ολοκλήρωση της εξέτασης των δεκάδων χιλιάδων συσσωρευμένων αιτήσεων ασύλου, έτσι ώστε να υπάρξει δυνατότητα διαχωρισμού αυτών που δικαιούνται προστασίας από αυτούς που δεν δικαιούνται.

Την άμεση ανάληψη της ευθύνης από το Ελληνικό Κράτος συνολικά του προσφυγικού – μεταναστευτικού, αντί των ΜΚΟ και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ, που έχουν μετατραπεί σε ιδιότυπους «εργοδότες» των μεταναστευτικών ρευμάτων.

Την δημιουργία αξιοπρεπών υποδομών – κέντρων υποδοχής και φιλοξενίας αυτών που δικαιούνται άσυλο, αντί «κολαστηρίων» τύπου Μόριας. Ως προς την άμεση λύση του εκρηκτικού προβλήματος στη Λέσβο, η Ελλάδα θα πρέπει να απαιτήσει ως ελάχιστο δείγμα κοινοτικής αλληλεγγύης από την Ε.Ε. την μεταφορά και κατανομή του μεγαλύτερου μέρους των περιφερομένων σήμερα 13.000 μεταναστών – προσφύγων από τις Ευρωπαϊκές χώρες ως ελάχιστο δείγμα συνεισφοράς τους για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού που προήλθε από το κολαστήριο της Μόριας, που συνιστά ευρωπαϊκό δημιούργημα.

Ο χρόνος για την Ελλάδα έχει πλέον παρέλθει, οι καιροί ου μενετοί.

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ: Ερώτηση στη Βουλή για το 1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού και το 1ο Γυμνάσιο Χολαργού

 

Ερώτηση κατέθεσε σήμερα στη Βουλή των Ελλήνων ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, Β1’ Βόρειου Τομέα Αθήνας και Τομεάρχης Εσωτερικών Κώστας Ζαχαριάδης σχετικά με την μεταστέγαση 180 μαθητών του 1ου Γενικού Λυκείου Χολαργού στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού, όπου ήδη φοιτούν 300 μαθητές. Την ερώτηση συνυπογράφει και ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, του Β1’ Βόρειου Τομέα Αθήνας , Γιώργος Κατρούγκαλος.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους κ.κ υπουργούς Παιδείας και Εσωτερικών

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων Εσωτερικών

Θέμα: « 480 μαθητές στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού Αττικής»

Ανάμεσα στα δεκάδες ανοχύρωτα σχολεία που βρήκε η έναρξη αυτής της ιδιαίτερα δύσκολης σχολικής χρονιάς είναι το 1ο Γυμνάσιο Χολαργού και το 1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού Αττικής. Υπάρχει ένταση μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών λόγω της μεταστέγασης του μαθητικού και εκπαιδευτικού δυναμικού του 1ου Γενικού Λυκείου Χολαργού εξαιτίας των έργων που ξεκίνησαν σε αυτό φέτος, στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού. Οι εργασίες που αφορούν στο 1ο ΓΕΛ Χολαργού άπτονται της ενεργειακής και αισθητικής αναβάθμισης του κτιρίου . Οι σημαντικές αυτές εργασίες θα μπορούσαν να έχουν ανασταλεί λόγω της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε εξαιτίας της πανδημίας του κορονοιού, που δημιουργεί μεγαλύτερη ανάγκη σχολικής στέγης.

Το πρώτο κουδούνι χτύπησε, βρίσκοντας το 1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού «εργοτάξιο» με τους μαθητές της Γ’ Λυκείου να παραμένουν εκεί και το 1ο Γυμνάσιο Χολαργού υπεράριθμο, στεγάζοντας 480 μαθητές, καθώς οι 180 μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου του 1ου ΓΕΛ Χολαργού, μεταφέρθηκαν σε αυτό, δημιουργώντας αυτόματα συνθήκες υπερκορεσμού.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

Πώς θα αποφευχθεί ο συνωστισμός και συγχρωτισμός στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού δεδομένης της συνύπαρξης 480 μαθητών και τη δημιουργία τμημάτων με 27 μαθητές;

Είναι δυνατόν με τις παραπάνω συνθήκες να τηρηθούν τα μέτρα του ΕΟΔΥ περί αποστάσεων μαθητών σε εξωτερικούς χώρους και την εφαρμογή ξεχωριστών διαλειμμάτων;


Ποιος είναι ο προγραμματισμός για τις εργασίες στο 1ο Γενικό Λύκειο Χολαργού εν μέσω πανδημίας καθώς απόλυτη προτεραιότητα είναι η προστασία της δημόσιας υγείας.

Βυθίστε το

 

 

Aναμένοντας την Ειδική Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ στις 24–25 Σεπτεμβρίου 2020 για μέτρα που θα επιβληθούν κατά της Τουρκίας, η Ελληνική διπλωματική αποστολή, οφείλει να επισημάνει τα άρθρα από την Συνθήκη της Λωζάνης, που παραβιάζονται ασύστολα από τον Πρόεδρο της Τουρκίας, Ρεντζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Αρχικά, η ανεξήγητη μέχρι τώρα στάση της Γαλλικής και Ιταλικής Κυβέρνησης, μας κάνει να αναζητούμε τους λόγους, που ως συνυπογράφουσες Χώρες, στην Συνθήκη αυτή, δεν έχουν ακόμα παρέμβει κατά των όσων διαπράττει το Τουρκικό Κράτος, εις βάρος της Ελλάδας, της Κύπρου, της Συρίας, Ιράκ, Λιβύης και των μειονοτήτων.

ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ
Ι. ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣΑ ΤΗΝ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 1923

Η ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, Η ΓΑΛΛΙΑ, Η ΙΤΑΛΙΑ, Η ΙΑΠΩΝΙΑ, Η ΕΛΛΑΣ, Η ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΤΟ ΣΕΡΒΟ-ΚΡΟΑΤΟ-ΣΛΟΒΕΝΙΚΟΝ ΚΡΑΤΟΣ

αφ’ ενός

ΚΑΙ Η ΤΟYΡΚΙΑ

αφ’ ετέρου

Οι προσπάθειες της Τουρκίας να αποτυπώσει χάρτες, με τους οποίους θέλει να δημιουργήσει σύγχυση και τετελεσμένα στον Έβρο, αυτοακυρώνωνται από το Άρθρο 4 της Συνθήκης, όπου αναφέρει, ότι σε περίπτωση διαφοράς μεταξύ γραπτού κειμένου και χάρτου, ισχύει το γραπτό κείμενο.

Άρθρον 4.
Τα υπό της παρούσης Συνθήκης διαγραφόμενα σύνορα είναι κεχαραγμένα επί των συνημμένων τη παρούση Συνθήκη χαρτών υπό κλίμακα 1/1.000.000.

Εν περιπτώσει διαφοράς μεταξύ του κειμένου και του χάρτου, θέλει ισχύει το κείμενον.

Η άστοχη, ανώφελη και ανασφαλής, τυχόν διαπραγμάτευση, που επιδιώκει η σημερινή Κυβέρνηση με την Τουρκία, έχει ήδη διευθετηθεί από το Άρθρο 12 της Συνθήκης, όπου αναφέρει ότι στην Τουρκική κυριαρχία, ανήκουν νησιά, που βρίσκονται σε απόσταση μικρότερη των τριών μιλίων από την Ασιατική ακτή.

Άρθρον 12.
Η ληφθείσα απόφασις τη 13η Φεβρουαρίου 1914 υπό της Συνδιασκέψεως του Λονδίνου εις εκτέλεσιν των άρθρων 5 της Συνθήκης του Λονδίνου της
17/30 Μαΐου 1913, και 15 της Συνθήκης των Αθηνών της 1/14 Νοεμβρίου 1913, η κοινοποιηθείσα εις την Ελληνικήν Κυβέρνησιν τη 13 Φεβρουαρίου
1914 και αφορώσα εις την κυριαρχίαν της Ελλάδος επί των νήσων της Ανατολικής Μεσογείου, εκτός της Ίμβρου, Τενέδου και των Λαγουσών νήσων
(Μαυρυών), ιδία των νήσων Λήμνου, Σαμοθράκης, Μυτιλήνης, Χίου, Σάμου και Ικαρίας, επικυρούνται, υπό την επιφύλαξιν των διατάξεων της παρούσης
Συνθήκης των συναφών προς τας υπό την κυριαρχίαν της Ιταλίας διατελούσας νήσους, περί ων διαλαμβάνει το άρθρον 15. Εκτός αντιθέτου διατάξεως της
παρούσης Συνθήκης, αι νήσοι, αι κείμεναι εις μικροτέραν απόστασιν των τριών μιλλίων της ασιατικής ακτής, παραμένουσιν υπό την τουρκικήν κυριαρχίαν.

Η συστηματική και προκλητική παραβίαση του Ελληνικού εναέριου χώρου, από Τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, ενώ ρητά απαγορεύεται από το Άρθρο 13 της Συνθήκης, εν τούτοις καταστρατηγείται καθημερινά, από την Τουρκική πολεμική αεροπορία.

Άρθρον 13.
Προς εξασφάλισιν της ειρήνης, η Ελληνική Κυβέρνησις υποχρεούται να τηρή εν ταις νήσοις Μυτιλήνη, Χίω, Σάμω και Ικαρία τα ακόλουθα μέτρα: 1. Αι ειρημέναι νήσοι δεν θα χρησιμοποιηθώσιν εις εγκατάστασιν ναυτικής βάσεως ή εις ανέγερσιν οχυρωματικού τίνος έργου. 2. θα απαγορευθή εις την Ελληνικήν στρατιωτικήν αεροπλοΐαν να υπερίπταται του εδάφους της ακτής της Ανατολίας. Αντιστοίχως, η Οθωμανική Κυβέρνησις θα απαγορεύση εις την στρατιωτικήν αεροπλοΐαν αυτής να υπερίπταται των ρηθεισών νήσων. 3. Αι ελληνικαι στρατιωτικαί δυνάμεις εν ταις ειρημέναις νήσοις θα περιορισθώσι εις τον συνήθη αριθμόν των δια την στρατιωτικήν υπηρεσίαν
καλουμένων, οίτινες δύνανται να εκγυμνάζωνται επί τόπου, ως και εις δύναμιν χωροφυλακής και αστυνομίας ανάλογον προς την εφ’ ολοκλήρου του
ελληνικού εδάφους υπάρχουσαν τοιαύτην.

Με το Άρθρο 15 της Συνθήκης, η Τουρκία παραιτήθηκε υπέρ της Ιταλίας, παντός δικαιώματος και τίτλου των νήσων της Αστυπάλαιας, Ρόδου, Χάλκης, Καρπάθου, Κάσσου, Τήλου, Νισύρου, Καλύμνου, Λέρου, Πάτμου, Λειψούς, Σύμης και Κω, καθώς και των νησίδων των εξ αυτών εξαρτωμένων, ως και της νήσου Καστελλορίζου.

Άρθρον 15.
Η Τουρκία παραιτείται υπέρ της Ιταλίας παντός δικαιώματος και τίτλου επί των κάτωθι απαριθμουμένων νήσων, τουτέστι της Αστυπάλαιας, Ρόδου, Χάλκης,
Καρπάθου, Κάσσου, Τήλου, Νισύρου, Καλύμνου, Λέρου, Πάτμου, Λειψούς, Σύμης και Κω, των κατεχομένων νυν υπό της Ιταλίας και των νησίδων των εξ
αυτών εξαρτωμένων, ως και της νήσου Καστελλορίζου (όρα χάρτην υπ’ αρ. 2).

Στη συνέχεια η ηττημένη στον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, Ιταλία, συνομολόγησε στο Παρίσι, την 10η Φεβρουαρίου 1947, με την Συνθήκη Ειρήνης των Παρισίων, ότι εκχωρεί στην Ελλάδα σε πλήρη κυριαρχία τα νησιά της Δωδεκανήσου, ως και τις παρακείμενες νησίδες, όπως αναγράφεται στο Άρθρο 14 της Σχετικής Συνθήκης και αναφέρεται επίσης και στην Ιταλοτουρκική Συνθήκη της 4ης Ιανουαρίου 1932 που επικυρώθηκε στην Ρώμη, από την Βασιλική Κυβέρνηση της Ιταλίας, εκπροσωπούμενη από την Αυτής Εξοχότητα τον Βαρόνο Πομπέο Αλοίζι και την Κυβέρνηση της Τουρκικής Δημοκρατίας, εκπροσωπούμενη από την Αυτής Εξοχότητα, τον Δόκτορα Κύριο Τεβφίκ Ρουστού Μπέη, Υπουργό των Εξωτερικών, βουλευτή Σμύρνης.
Τμήμα V. Ελλάς Ειδικοί Όροι Άρθρον 14. 1. Η Ιταλία εκχωρεί εις την Ελλάδα εν πλήρει κυριαρχία τας νήσους της Δωδεκανήσου τας κατωτέρω απαριθμουμένας, ήτοι: Αστυπάλαιαν, Ρόδον, Χάλκην, Κάρπαθον, Κάσον, Τήλον, Νίσυρον, Κάλυμνον, Λέρον, Πάτμον, Λιψόν, Σύμην, Κω και Καστελλόριζον, ως και τας παρακείμενας νησίδας.
Λαμβάνοντας υπόψη τα Άρθρα 20 και 21 της Συνθήκης της Λωζάνης, η Τουρκία αναγνωρίζει προσάρτηση της Κύπρου στην Μεγάλη Βρετανία από την 5η Νοεμβρίου 1914. Οι εγκατεστημένοι, Τούρκοι πολίτες στην Κύπρο, χάνουν την Τουρκική ιθαγένεια, βάσει της Συνθήκης, αποκτώντας την Βρετανική, ενώ σε άλλη περίπτωση, επί δύο έτη από την έναρξη της ισχύος της προαναφερθείσας Συνθήκης, τους παρέχεται δικαίωμα επιλογής να εγκαταλείψουν την Κύπρο, εντός 12 μηνών, από την ημέρα της επιλογής τους. Οι εναπομείναντες Τούρκοι στην Κύπρο, λέγονται Κύπριοι πολίτες, μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα και δεν έχουν Τουρκική ιθαγένεια.

Άρθρον 20.
Η Τουρκία δηλοί ότι αναγνωρίζει την προσάρτησιν της Κύπρου ανακηρυχθείσαν υπό της Βρεττανικής Κυβερνήσεως την 5ην Νοεμβρίου 1914.

Άρθρον 21.
Οι τούρκοι, οι εγκατεστημένοι εν τη νήσω Κύπρω κατά την 5ην Νοεμβρίου 1914, θα αποκτήσωσιν, εφ’ οις όροις προβλέπει ο εγχώριος νόμος, την βρεττανικήν ιθαγένειαν, απο-βάλλοντες ως εκ τούτου την τουρκικήν. θα δύνανται, εν τούτοις, επί δύο έτη από της ενάρξεως της ισχύος της παρούσης Συνθήκης, να ασκήσωσι δικαίωμα επιλογής υπέρ της τουρκικής ιθαγενείας· εν τοιαύτη περιπτώσει, δέον να εγκαταλείψωσι την Κύπρον εντός δώδεκα μηνών, αφ’ ης ημέρας ασκήσωσι το δικαίωμα της επιλογής.

Ωσαύτως αποβάλλουσι την τουρκικήν ιθαγένειαν, οι τούρκοι υπήκοοι, οι εγκατεστημένοι εv τη νήσω Κύπρω κατά την έναρξιν της ισχύος της παρούσης Συνθήκης, οίτινες κατά την εποχήν αυτήν έχουσιν αποκτήσει ή πρόκειται να αποκτήσωσι την βρεττανικήν ιθαγένειαν, συνεπεία αιτήσεως υποβληθέσης
κατά τας διατάξεις της εγχωρίου νομοθεσίας.

Εννοείται ότι η Κυβέρνησις της Κύπρου θα δύναται να αρνηθή την βρεττανικήν ιθαγένειαν εις τους αποκτήσαντος, άνευ της αδείας της Τουρκικής
Κυβερνήσεως, πάσαν άλλην ιθαγένειαν εκτός της τουρκικής.

Η αθόρυβη, παράνομη μετατροπή σε Τζαμί της Αγίας του Θεού Σοφίας της Κωνσταντινούπολης, της Αγίας του Θεού Σοφίας Τραπεζούντας, προστάτιδα του Ποντιακού Ελληνισμού και η Εκκλησία της Χώρας στην Κωνσταντινούπολη, αποτελεί κατάφωρη παραβίαση του Άρθρου 42, εδ.3 της Συνθήκης της Λωζάνης, όπου ρητά αναφέρεται, ότι η Τουρκική Κυβέρνηση, υποχρεούται να παρέχει, κάθε προστασία στις Εκκλησίες, Συναγωγές, Νεκροταφεία και λοιπά Θρησκευτικά Καθιδρύματα των μειονοτήτων.

Άρθρον 42. Η Τουρκική Κυβέρνησις υποχρεούται να παρέχη πάσαν προστασίαν εις τας εκκλησίας, συναγωγάς, νεκροταφεία και λοιπά θρησκευτικά καθιδρύματα των ειρημένων μειονοτήτων. Εις τα ευαγή καθιδρύματα ως και τα θρησκευτικά και φιλανθρωπικά καταστήματα των αυτών μειονοτήτων, των ήδη ευρισκομένων εν Τουρκία, θα παρέχηται πάσα ευκολία και άδεια, η δε Τουρκική Κυβέρνησις, προκειμένου περί ιδρύσεως νέων θρησκευτικών και φιλανθρωπικών καθιδρυμάτων, ουδεμίαν θέλει αρνηθή εκ των αναγκαίων ευκολιών, αίτινες έχουσιν εξασφαλισθή εις τα λοιπά ιδιωτικά καθιδρύματα ομοίας φύσεως.

Όλα τα παραπάνω, επιτάσσουν στην σημερινή Κυβέρνηση, να απαιτήσει κυρώσεις κατά της Τουρκίας στην Ειδική Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ την 24-25 Σεπτεμβρίου 2020 και να αιτιολογήσει την εντολή ‘‘ΒΥΘΙΣΤΕ ΤΟ” σε περίπτωση, που η Τουρκία παραβιάσει Ελληνικό εναέριο ή θαλάσσιο χώρο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΙΑΣΩ : ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ON LINE ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "HELP HER QUIT"




To ΙΑΣΩ και η Μονάδα Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής "Institute of Life ΙΑΣΩ" διοργανώνουν την επίσημη έναρξη του διετούς Αντικαπνιστικού Προγράμματος “Help Her Quit” η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου και ώρα 12:00 στο πλαίσιο της διεθνούς διάσκεψης για τον έλεγχο των συνεπειών του καπνίσματος (3rd Scientific Summit: Tobacco Harm Reduction, Novel products, Research and Policy www.nosmokesummit.org).

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση στο Link: https://zoom.us/j/91287314462

Το ΙΑΣΩ αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα νοσοκομείου σε ευθυγράμμιση με την Εθνική αντικαπνιστική προσπάθεια και με την διακοπή καπνίσματος.

Κατά την έναρξη θα απευθύνουν χαιρετισμό οι κ.κ.: Ζωή Ράπτη, Υφυπουργός Υγείας με αρμοδιότητες την ψυχική υγεία και τις εξαρτήσεις, Γεώργιος Πατούλης, Περιφερειάρχης Αττικής, Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, Χειρουργός Ορθοπεδικός και Αθανάσιος Τσακρής, Καθηγητής Μικροβιολογίας, Διευθυντής Εργαστηρίου Μικροβιολογίας Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αντιπρύτανης ΕΚΠΑ και διακεκριμένα μέλη της επιστημονικής κοινότητας.

Επίσης, Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι κ.κ. Αικατερίνη Χαρβάλου, MD, τ. Επίκ. Καθηγήτρια Παν/μίου Κρήτης Εθν. Εμπειρογνώμονας στην ΕΕ Υπεύθυνη Τμήματος IMRI, Συντονίστρια HHQ, Θέμης Μαντζαβίνος, Αναπλ. Καθηγητής Μ/Γ Πανεπιστημίου Αθηνών, Επιστ. Υπεύθυνος ΜΙΥΑ "Institute of Life ΙΑΣΩ", Προέδρος Επιστημονικής Επιτροπής HHQ, Δρ Καλλιόπη Παπά, Aναπλ. Καθηγήτρια ΕΚΠΑ Μαιευτικής Γυναικολογίας, Catherine Georgopoulos, PHD, Biologist, Women's Health Specialist, ROCHE, Switzerland, Dr Theodοra Georgopoulos, Junior HHQ ambassador.

Για περαιτέρω πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα: https://hhquit.eu/

ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ: ΟΧΙ στην κατάργηση της απλής αναλογικής στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

  Tο ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ παρακολουθεί με ιδιαίτερη ανησυχία τις προθέσεις της κυβέρνησης να καταργήσει την απλή αναλογική στις εκλογές της τοπικ...