Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

ΕΛΗΞΕ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ - ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΕ ΟΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥ


Επισκεφτήκαμε το αμαξοστάσιο στις 9 το πρωί για να κάνουμε ρεπορτάζ για την κινητοποίηση των εργαζομένων του δήμου, για την μη ανανέωση της σύμβασης του εργαζόμενου στο WASTE 4 THINK αλλά εκείνη την ώρα τα μέλη του ΔΣ των εργαζομένων - πλην ενός, ο "απολυμένος" υπάλληλος αλλά και η αντιπροσωπία της ΠΟΕ ΟΤΑ που είχε έλθει στον χώρο νωρίτερα είχαν μεταβεί στο γραφείο του δημάρχου Σίμου Ρούσσου για να συζητήσουν το θέμα.

Για καλύτερη ενημέρωσή σας για την πρωινή κινητοποίηση, που έληξε στις 11, όπως είχε προγραμματιστεί σας παραπέμπουμε στο αναλυτικό ρεπορτάζ του epoli.gr, ο δημοσιογράφς του οποίου συνόδευε την αντιπροσωπεία της ΠΟΕ ΟΤΑ που αποτελείτο από τον αν. πρόεδρο Γ. Τσούνη, τον γραμματέα της ομοσπονδίας Β. Πετρόπουλο και τον εκπρόσωπο της ομοσπονδίας, μέλος του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ Μίλτο Παπουτσή.

Ακολουθεί το link στο epoli.gr

Δυναμική παρέμβαση της ΠΟΕ-ΟΤΑ στην απόλυση συμβασιούχου Δ. Χαλανδρίου

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Ο Γενικός Διευθυντής του Δήμου ενημέρωσε τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων επίσημα για όσα σας γράψαμε το πρωί.

Τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα περιγράφουμε, στην πρωινή ανάρτηση με μία μόνο προσθήκη:

Σε απολογία - εκτός της διευθύντριας της Κοινωνικής Υπηρεσίας έχει κληθεί και δεύτερη υπάλληλος του ΚΕΠ που το όνομά της δεν το αναφέρουμε - αφού η ίδια δεν έχει δημοσιοποιήσει το θέμα, όπως επέλεξε να κάνει η κα Κούκα, άρα οφείλουμε να σεβαστούμε το απόρρητο της διαδικασίας, όσο την αφορά.

Όπως  έγινε και από τον Γενικό του Δήμου για το πόρισμα της ΕΔΕ, για το οποίο δεν υπήρχε ενημέρωση προς τους αιρετούς, αφού είναι απόρρητο υπηρεσιακό έγγραφο.

Άλλωστε όπως ήδη γράψαμε δεν υπάρχει - προς το παρόν - καμία ποινή, αφού για την έγγραφη απολογία των ελεγχομένων δόθηκε προθεσμία 14 ημερών.

ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΔΕ

Η αλήθεια είναι ότι πιστεύαμε ότι το θέμα είχε πάει στις καλένδες και είχε ξεχαστεί.
Στην Ελλάδα είμαστε και το θαύμα κρατάει τρεις μέρες, άντε τέσσερεις.

Τέλος Ιουλίου έγινε η καταγγελία ή "καταγγελία" της διευθύντριας της Κοινωνικής Υπηρεσίας του δήμου Ελένης Κούκα για τις υπεύθυνες δηλώσεις των ΡΟΜΑ στο δημοτικό συμβούλιο, μπήκε ο Αύγουστος που είναι παχιές οι μύγες, από τον Σεπτέμβριο με τις ανεξαρτιτοποιήσεις και την απώλεια πλειοψηφίας της διοίκησης ποιος είχε μυαλό να σκεφτεί οτιδήποτε άλλο εκτός του αν θα συνεχίσει να λειτουργεί - έστω και όπως λειτουργεί - το μαγαζί ή θα επικρατήσουν οι "ΑνδρεοπουλοΚαλομοίριες" λογικές του "ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ" ή του "ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ", "στάχτη και μπούρμπερη" να γίνουν όλα, είχαμε μαλλιά να ξάνουμε, δεν ασχολήθηκε κανείς με την .... καταγγελία.

Όμως η ΕΔΕ είχε ξεκινήσει.
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ, όπως η ίδια η διευθύντρια της Κοινωνικής Υπηρεσίας ενημέρωσε τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου των Εργαζομένων αλλά και πολλούς συναδέλφους της στον δήμο,
(ΣΣ1 ΕΚΕΙΝΗ ΔΗΛΑΔΗ διέρρευσε το αποτέλεσμα της ΕΔΕ, εχθές στον δήμο.
ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ (για να είμαστε ξηγημένοι).

 (Σ.Σ. 2 Αναφερόμαστε στην ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ γιατί με αυτή την ιδιότητα έκανε την καταγγελία και ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ θέμα αφορούσε η καταγγελία της στο δημοτικό συμβούλιο,, ΟΠΩΣ Η ΙΔΙΑ είπε στο δημοτικό συμβούλιο, όχι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΘΕΜΑ, έτσι; Να είμαστε ξηγημένοι. Εμείς για το θέμα όταν γράφουμε θα κάνουμε αναφορά ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ και όχι ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ του Συλλόγου. Πρόεδρο θα την λέμε όταν το θέμα στο οποίο αναφερόμαστε είναι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ.)

Η ΕΔΕ λοιπόν ολοκληρώθηκε και όπως μαθαίνω κατέθεσαν ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι υπάλληλοι στο θέμα αλλά και εμπλεκόμενοι πολίτες - ΡΟΜΑ, ωφελούμενοι του προγράμματος επανένταξης.

Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν, ο φάκελος πήγε στη νομική υπηρεσία, εξετάστηκε και υπήρξε γνωμοδότηση ότι προκύπτουν σοβαρές πειθαρχικές ευθύνες για όσα έγιναν με τις υπεύθυνες δηλώσεις των ΡΟΜΑ και την παρέμβαση (κατά τους δικαιόρους πάντα) της διευθύντριας της κοινωνικής υπηρεσίας στην λειτουργία του ΚΕΠ.

Ο φάκελος και η γνωμοδότηση υποβλήθηκαν στον Γενικό Διευθυντή του δήμου Χρήστο Μπαμπανιώτη ο οποίος την Δευτέρα αποφάσισε να ασκήσει ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ στην ΕΛΕΝΗ ΚΟΥΚΑ, την κάλεσε σε απολογία.
(ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ μας έχει ενημερώσει ο κος Μπαμπανιώτης ότι θα δώσει εντός της ημέρας στους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων).

Η Ελένη Κούκα από προχθές μιλάει για πολιτική και συνδικαλιστική (?) δίωξή της και απειλεί θεούς και δαίμονες.

Ποινή δεν της έχει επιβληθεί βέβαια ακόμα ούτε από κανένα από τα πειθαρχικά όρργανα του δήμου οπότε μάλλον βιαστικά μιλάει για "δίωξή της" αφού απλά να ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ κλήθηκε (βέβαια μερικοί στον δήμο, όχι μόνο η κα Κούκα έχουν χρόνια το αλάθητο και δεν εννοούν ότι υπόκεινται σε έλεγχο. Και όποιον επιχειρεί να τους ελέγξει τον γράφουν στα μαύρα κατάστιχα αν δεν τον μηνύουν)

Η κα Κούκα θα απολογηθεί.

Και μετά την απολογία της τα πειθαρχικά όργανα του δήμου θα αποφασίσουν αν πρέπει να επιβληθεί ποινή και τι είδους.
Θυμίζουμε ότι τα όργανα αυτά είναι - ιεραρχικά και από το χαμηλότερο προς το ανώτερο:
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, (μπορεί αν επιβάλλει μέχρι 12 μέρες αργία)
ΔΗΜΑΡΧΟΣ (μπορεί αν επιβάλλει μέχρι ένα μήνα αργία) ΔΙΕΥΡΥΜΈΝΗ ΜΕ ΣΥΜΜΈΤΟΧΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ  ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (μπορεί να επιβάλλει μέχρι τρεις μήνες αργία και να παραπέμψει στο πειθαρχικό συμβούλιο με ερώτημα της απόλυσης)
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (τα ανώτερο πειθαρχικό όργανο, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των εργαζομένων).

Το θέμα είναι πολύ ευαίσθητο και ιδιαίτερα ευαίσθητο για εμάς, εδώ στην ΠΛΑΤΕΙΑ, που θέλουμε να το χειριστούμε χωρίς ΕΜΠΑΘΕΙΑ και ΙΧΝΟΣ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ για την μηνύτριά μας και την περιπέτειά της.

Άλλωστε εμείς τι ζόρι να τραβάμε; Να διαλέξουμε μεταξύ των διωκτών μας με ποιον θα είμαστε;

Μπααα. Δεν υπάρχει αυτό.
Μόνο  τα γεγονότα και τα στοιχεία θα αναφέρουμε για να ενημερωθείς.

ΟΤΑΝ Ο ΘΕΌΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ?

του Ν. ΚΟΜΠΟΤΗ












Ο πρωθυπουργός της πΓΔΜ Ζόραν Ζάγεφ σε συνέντευξη του στις 7-1-2018 δήλωσε :
  • .«Ο Αλέξης Τσίπρας είναι ένας ηγέτης ο οποίος πιστεύει στις ίδιες αξίες που πιστεύω κι εγώ. Έχουμε γεννηθεί την ίδια χρονιά και απ' ό,τι φαίνεται Ο ΘΕΟΣ ΗΘΕΛΕ να γεννηθούμε την ίδια χρονιά για να μπορέσουμε να λύσουμε ένα ευαίσθητο πρόβλημα που υφίσταται μεταξύ των δύο κρατών» 
  • « Η πΓΔΜ δεν είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΥ του Μεγάλου Αλεξάνδρου... γνωρίζω ότι ο Μέγας Αλέξανδρος θα αποτελούσε το στοιχείο εκείνο που θα μας ενώσει και όχι το στοιχείο διαίρεσης».
Τώρα λοιπόν ο κ. Τσίπρας μπορεί με ήσυχη τη συνείδηση του να "λύσει" και αυτό το πρόβλημα , όπως «έλυσε» και όλα τα τα υπόλοιπα στα χρόνια της διακυβέρνησης του, δείχνοντας οποιεσδήποτε από τις γνωστές ακροβατικές ικανότητες του κυρίως στην κυβίστηση,( κοινώς κωλοτούμπα).

Δεν πάει κάποιος κόντρα στη θεϊκή θέληση και τους σχεδιασμούς του Κυρίου, έστω και αν λέγεται πρωθυπουργός.

Μερικοί "κακόβουλοι" λένε ότι ο Κύριος είναι κάποιος άλλος με το κάπα μικρό, που επιβάλλει τη λύση και ότι αυτό έχει να κάνει με αλλότρια συμφέροντα, αγωγούς, αέριο και τα τοιούτα.

Ποιος τους λογαριάζει, όταν η θέληση του Κυρίου δείχνει το σωστό δρόμο ?

Να μην παραλείψει να ευχαριστήσει τον κ. Ζάγεφ και για τη μεγαλοψυχία του να αναγνωρίσει ότι και η Ελλάδα έχει κάποια σχέση με τον Μ. Αλέξανδρο.

Τι άλλο έργο πρόκειται να δούμε, απαθείς και μοιραίοι, από αυτόν τον θίασο, που ισχυρίζεται ότι είναι κυβέρνησή μας και ότι πασχίζει για τα συμφέροντα της πατρίδα μας, ξεπουλώντας την για μια καρέκλα?

ΝΙΚΟΣ ΚΟΜΠΟΤΗΣ

ΚΑΤΡΙΝ ΝΤΕΝΕΒ! ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!

Στην εποχή που οι άνδρες πρέπει να γίνουν γυναίκες και οι γυνάικες άνδρες, για να είναι "in",
Στην εποχή του GAY PRIDE και της αποθέωσης του "LOATKI" και της κάθε είδους ισοπέδωσης, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.


Κατρίν Ντενέβ: «Ο βιασμός είναι ένα έγκλημα. Το επίμονο ή αδέξιο φλερτ δεν είναι»
"Ο βιασμός είναι ένα έγκλημα. Όμως το επίμονο ή αδέξιο φλερτ δεν είναι αδίκημα, ούτε η αβρότητα φαλοκρατική επίθεση" γράφουν στην εφημερίδα Le Monde μια εκατοστή ηθοποιοί, συγγραφείς, ερευνήτριες ή δημοσιογάφοι, απορρίπτοντας τον "πουριτανισμό" που έχει κάνει την εμφάνισή του μετά τις πρώτες κατηγορίες για παρενόχληση και σεξουαλική επίθεση με στόχο τον ισχυρό αμερικανό παραγωγό.

Η ντίβα της γαλλικού πολιτισμού Κατρίν Ντενέβ συνυπογράφει με άλλες γυναίκες της Γαλλίας άρθρο στη Le Monde κατά της "συνοπτικής δικαιοσύνης" και του κυνηγιού μαγισσών που έχει ξεσπάσει με τους άντρες να είναι, είτε με αποδείξεις, είτε χωρίς, τα θύματα σε ένα "κύμα εκκαθάρισης" στους χώρους εργασίας μετά το σκάνδαλο Γουάινστιν.

Το άρθρο υπερασπίζεται την ελευθερία των ανδρών "να ενοχλούν" και αντιτάσσεται στην "εκστρατεία της κατάδοσης" που έκανε την εμφάνισή της μετά την υπόθεση Γουάινστιν, υιοθετώντας μια στάση αντίθετη ως προς τις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί απ' αυτό το παγκόσμιο σκάνδαλο.

"Άνδρες τιμωρήθηκαν κατά την άσκηση του επαγγέλματός τους, υποχρεώθηκαν σε παραίτηση, ενώ το μόνο κακό που έκαναν ήταν να αγγίξουν ένα γόνατο, να αποπειραθούν να κλέψουν ένα φιλί, να μιλήσουν για 'προσωπικά' πράγματα σε ένα επαγγελματικό δείπνο ή να στείλουν μηνύματα με σεξουαλικά υπονοούμενα σε μια γυναίκα, η έλξη με την οποία δεν ήταν αμοιβαία" σημειώνει το άρθρο που κάνει λόγο για ένα "καθαρτήριο κύμα".

CNN.gr

ΠΑΡΟΥΣIΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΓΡ. ΖΑΡΩΤΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΜ. ΤΖΗΜΑ



Σας προσκαλούμε στην πρώτη παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο "Πλευρές ενός εναλλακτικού πολιτικού σχεδίου για την Ελλάδα" των Γρηγόρη Ζαρωτιάδη (Αν. Καθηγητή ΟΠΕ, ΑΠ.Θ) και Θεμιστοκλή Τζήμα (Δρ. Νομικής ΑΠΘ) (Εκδόσεις Ζυγός).

Η παρουσίαση θα λάβει χώρα στο Κινηματοθέατρο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (Εθνικής Αμύνης 1, Θεσσαλονίκη), το Σάββατο 13.01.2018, στις 18:00 μμ.

Την παρουσίαση θα συντονίσει η Μαρία Αναγνωστίδου, Δημοσιογράφος.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:

- Νικόλαος Δαμιανάκης, Μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου της Σοσιαλιστικής Προοπτικής.
- Παναγιώτης Λαφαζάνης, Επικεφαλής της Λαϊκής Ενότητας (ΛΑΕ).
- Σπύρος Ρισμάνης, Μέλος Νομαρχιακής Επιτροπής ΛΑΕ Θεσσαλονίκης.
- Δημήτριος Τσοβόλας, Πρώην Υπουργός Οικονομικών, Πρώην Πρόεδρος του ΔΗΚΚΙ.

Στη συνέχεια, θα υπάρξει δυνατότητα τοποθέτησης των παρευρισκομένων, σχετική συζήτηση και σχολιασμοί.

"Αλκιβιάδης Άγιος" - Θεατρική ομάδα ΡΟΔΑ


«ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΑΓΙΟΣ»

Θεατρική ομάδα ΡΟΔΑ

σκηνοθεσία ΜΑΡΙΑ ΠΕΡΕΤΖΗ


η σύγχρονη πραγματικότητα της κατάρρευσης αξιών συναντά
την κρίση της Αθηναϊκής δημοκρατίας και την Πλατωνική φιλοσοφία. 


Σάββατο 20 και Κυριακή 21 Ιανουαρίου
Σάββατο 27 και Κυριακή 28 Ιανουαρίου

Ώρα: 20.00

Αίθουσα 3Α – Καποδιστρίου 106 , Νέα Ιωνία

Τιμή εισιτηρίου: 12 ευρώ

Στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες:

Σταμάτης Λόγος
υπεύθυνος τύπου Ομάδας ΡΟΔΑ
τηλ. 6977502712

Μακεδονία: Ο καλός, ο κακός, ο άχρηστος,..και ο…?


Άρθρο Γνώμης του Ευάγ. Αθανασιάδη (*)
9 Ιαν 2018

Στο άρθρο χρησιμοποιήθηκε ένας τίτλος με ορισμένα επίθετα. Τα επίθετα δεν έχουν μπει με την σειρά των προσώπων που αναφέρονται στο άρθρο. Αποτελούν, κατά μία άποψη, επιλογές ελευθέρας αυτοκατάταξης εκάστου εξ αυτών, και γιατί όχι και του καθενός μας…

Ας αναφερθούμε σε κάποια συμβολικά πρόσωπα. Ίσως αναγνωρίσουμε τον εαυτό μας και αναπροσαρμόσουμε την στάση μας σε μια πιο σωστή θέση.

Προς τα συγκεκριμένα πρόσωπα καμία διάθεση εμπάθειας ή κατηγορίας ή και κριτικής έχουμε. Την περπατησιά μας θέλουμε να ορίσουμε.

Ο μακεδόνας μαχητής κος Μέρτζος
Μεγαλώσαμε με τις διδαχές του προμάχου της Μακεδονίας. Του ενθουσιώδη υπερασπιστή, υπέρμαχου, του δάσκαλου, του εμπνευστή, του Μακεδονομάχου.

Η Ιστορία της Μακεδονίας δεν παραγράφεται, δεν παραχαράζεται, δεν ξαναγράφεται.

Μετά από χρόνια θα γραφεί σε επιτύμβια επιγραφή:

«επί 70 χρόνια υπερασπίστηκε επάξια την Μακεδονία και τα τελευταία δύο την παρέδωσε σε αλλοεθνείς».
Και η Ιστορία είναι αμείλικτη, αυτή θα είναι η τελευταία πράξη ενός δράματος που θα στοιχειώνει και θα ακολουθεί το όνομα και την μνήμη του.

«Πρὸς γὰρ τὸ τελευταῖον ἐκβὰν ἕκαστον τῶν πρὶν ὑπαρξάντων κρίνεται»(1), μτφ «Γιατί καθετί από όσα προηγήθηκαν κρίνεται ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα».

Οι άνθρωποι γηράσκουν όταν λιποτακτούν από τα ιδανικά τους.

Είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγήν, όταν η σωφροσύνη και η σύνεση καταλήγουν σε δισταγμό, ενώ πρέπει να οδηγούν σε υγιή μορφή έντονης δράσης.

Εάν το βαστάει η παλιά λιονταρίσια καρδιά σου.. να βλέπεις συγκέντρωση για την Μακεδονία, για την πραγματική Μακεδονία, να βλέπεις αναπεπταμένα τα λάβαρα, τα σύμβολα και τις Σημαίες της Μακεδονίας, και να μην είσαι μπροστάρης, μπαϊρακτάρης - σημαιοφόρος, εθνεγέρτη ς- ομιλητής και παραστάτης..και να θυμάσαι τον όρκο: «Να υπερασπίζω με πίστιν και αφοσίωσιν, μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματος μου, τας Σημαίας. Να μην τας εγκαταλείπω, μηδέ ν' αποχωρίζομαι ποτέ απ' αυτών.» Τας Σημαίας… της ματωμένης Μακεδονίας…

... Εάν το βαστάει η παλιά λιονταρίσια καρδιά του..

Ο δήμαρχος της αιωνίας Θεσσαλονίκης κος Μπουτάρης
Άλλο Μπροστάρης και άλλο Μπουτάρης.

Τι κατάλαβε. «Αυτοί μεγάλωσαν 100 χρόνια με αυτή την δοξασία».

100 χρόνια με ένα Τεράστιο ψέμα.

Και δεν κατάλαβε ότι εμείς μεγαλώσαμε 2.100 - 5.000 χρόνια με αυτή την Ιστορία.

2.100 - 5.000 χρόνια με την μία Μοναδική Αλήθεια.


Το γάλα που βυζάξαμε ήταν της Μακεδονίας. Με το «Ζει Ο Μεγαλέξανδρο» μας μεγάλωσαν.

Σε αυτή την διαπραγμάτευση κάποιος θα δυσαρεστηθεί. Ποιος όμως; Ο κλέφτης ή ο νοικοκύρης; 
Ή θα κάνουμε τα χατίρια στο κακομαθημένο γειτονόπουλο; Πολύ γενναιόδωρος και ανοικτοχέρης ίσως φαίνεται στο να ξεπουλά τα δημόσια, τα μη δικά του και μάλιστα τα Εθνικά.

Και να μη ξεχνά και αυτός και η Κυβέρνηση, ότι βασική αρχέγονος αρχή της Δημοκρατίας είναι:

«η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται δια του λαού και υπέρ του λαού»(2).

Σήμερα οι διοικούντες δεν εκφράζουν το λαϊκό αίσθημα και την λαϊκή επιταγή.

Κάθε έντιμος πολιτικός ή θα παραιτούνταν ή θα άλλαζε διαγωγή.

Και δήλωσε:

«Να μην γίνουν συγκεντρώσεις για την Μακεδονία». Ζήτησε μάλιστα να παρέμβει και η Κυβέρνηση για να μην γίνουν.

Αυτή την Δημοκρατία που την βρήκε γραμμένη; Άλλο πολίτευμα μας θυμίζει! Νοσταλγός;

Δεν κάνουν οι συγκεντρώσεις εξωτερική πολιτική. Εκφράζουν το λαϊκό αίσθημα, τη λαϊκή βούληση σαν βασική δημοκρατική υποχρέωση του πολίτη.

Και εάν εσύ, κ΄ Μπουτάρη αντιστρατεύεσαι την λαϊκή βούληση, δεν είσαι αποδεκτός, είσαι απορριπτέος. Έχεις υποχρέωση να παραβρεθείς και να συμπορευτείς με τον Λαό σου.

Και εσύ και ο πνευματικός ταγός μας, ο Μητροπολίτης.

Και να προσέχεις την Θεσσαλονίκη μας. Δεν είναι πολυεθνική ούτε Διεθνής Πόλη.

Υπήρξαν προσπάθειες στο παρελθόν, και διεσώθη. Μην ξαναπαίζεις με αυτά από τα οποία, από Ιστορική τύχη μάλλον, σωθήκαμε. Θέματα που πρέπει να αναλυθούν και αναπτυχτούν υπενθυμητικά, περισσότερο.

Ο αρχηγός της ΝΔ κ΄ Μητσοτάκης
Πρέπει να πάρει ξεκάθαρη θέση. Να πει όχι στο όνομα της ΠΓΔΜ.

Ηγείται και θα έπρεπε να εκφράζει την εθνικά σκεπτόμενη παράταξη. Την εκφράζει;

Δεν δεχόμαστε τα μεσοβέζικα, τα μισόλογα, τους τακτικισμούς.

Και του θυμίζουμε το του Ευαγγελίου: «Και έσται ο λόγος ημών το ναί ναί και ού ού» (Ματ ε΄37), μτφ «Ας είναι δε ο λόγος σας αληθινός πάντοτε, ώστε το ναι να είναι ναι και το όχι να είναι όχι. Διότι το παραπάνω από αυτά είναι από τον πονηρόν, τον πατέρα του ψεύδους».

Αλλά και την αρχαιοελληνική επιταγή του Σόλωνα:

«Ός αν στασιαζούσης της πόλεως μη θήται τα όπλα μηδέ μεθ’ ετέρων, άτιμον είναι και της πόλεως μη μετέχειν» (Πλούταρχος, Σόλων).

Δλδ κατά την επιταγή του Σόλωνα, θεωρούσαν «άτιμον» εκείνον που έμενε αμέτοχος στα πολιτικά διλήμματα και δεν έπαιρνε θέση, δεν δικαιούνταν να μετέχει πλέον στα κοινά..

Η στάση αυτή απάδει σε ηγέτη και παράταξη, και στον λαό θυμίζει το Αγιογραφικό:

«..ὅτι χλιαρὸς εἶ, καὶ οὔτε ζεστὸς οὔτε ψυχρός, μέλλω σε ἐμέσαι ..» (Αποκ. γ΄,16)

μτφ «επειδή είσαι χλιαρός και δεν είσαι, ούτε ζεστός, ούτε ψυχρός, πρόκειται να σε αποδοκιμάσω…».

Ο ΥΠΕΞ κ΄ Κοτζιάς
Κύριε Υπουργέ, έχεις την ικανότητα και δυνατότητα να νικήσεις.

Σαν Λαός έχουμε κάνει την μεγαλύτερη Υποχώρηση: ΔΕΝ διεκδικούμε όσα δικαιούμαστε!

Το Ελληνικότατο Μοναστήρι, τα ματωβαμμένα χωριά του Μοριχόβου.

Με την συγκέντρωση, σου δίνουμε την στήριξή μας, να έχεις ένα όπλο, την λαϊκή βούληση.

Μην καμφθείς από τα δώρα των Μήδων. Έχουν να σου δώσουν δόξα και δύναμη και επαγγελματική ανέλιξη.

Εσύ όμως, λογοδοτείς στην Ελλάδα, στον Ελληνικό λαό, στην Ιστορία. Μάχεσαι «τοῖς κείνων ῥήμασι πειθόμενος» μτφ «πιστοί στους νόμους τους». Στην μάχη των Θερμοπυλών προβάλλουν δύο αντιδιαμετρικές μορφές, ονόματα, συμβολισμοί. Ιστορικά διλήμματα επιλογών.

Ο αείμνηστος μέντοράς σου, ο Παν. Κονδύλης(3), του οποίου βαθύς γνώστης-μελετητής και καλύτερος εκφραστής θεωρείσαι από πολλούς, θα σε προστάζει και θα σε εμπνέει.

Ποτέ το Σκοτάδι δεν νίκησε το Φώς, είναι φυσικός νόμος.
Ποτέ το Ψέμα δεν νίκησε την Αλήθεια, είναι Θείος νόμος.

Κύριε Υπουργέ, έχεις την ικανότητα και δυνατότητα να νικήσεις.

Προς τον καλό, τον κακό και τον άχρηστο και τον ..?

Την σύνεση, την ευγένεια, την υπομονή και την μακροθυμία μας, μην την εκλάβετε σαν αδυναμία. Δεν είναι αδυναμία. Είναι δύναμη, είναι ήθος.

Όταν εξαντληθεί η υπομονή του μακρόθυμου, ακολουθεί έκρηξη, με αποδέκτες εντός και εκτός της χώρας. Και τότε θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.

Θα τους πάρει ο διά… τον πατέρα και την μάνα και τα παιδιά τους.

Και σίγουρα αυτός δεν θα είναι ο διάλογος…

Η συγκέντρωση της Κυριακής 21 Ιανουαρίου είναι ό,τι πιο εκλεκτό έχει να δείξει η Ελληνική κοινωνία. Μία συγκέντρωση χωρίς κομματικά καπελώματα, μια ειρηνική κοινωνική, λαϊκή ανάταση. Και θα έχει συνέχεια. Μια εκδήλωση ότι ένα τεράστιο κομμάτι της κοινωνίας δεν το εκφράζει κανείς. Είναι εναντίον όλων. Κάποιες φορές κάποια γεγονότα φαινομενικά ασύνδετα, αποτελούν την απαρχή μεγάλων μεταβολών.

Τα επίθετα του τίτλου δεν έχουν μπει με την σειρά των προσώπων που αναφέρεται το άρθρο. Η επιλογή και η αντιστοίχιση του επιθέτου επαφίεται στην κρίση των ιδίων και των αναγνωστών.

«Τὸ δὲ τό Όνομα δοῦναι, οὔτ’ ἐμόν ἐστιν οὔτ’ ἄλλου τῶν κατοικούντων ἐν αύτῇ (τήν Μακεδονία)· κοινῇ γὰρ γνώμῃ πάντες αὐτοπροαιρέτως ἀγωνισθῶμεν καὶ οὐ φεισόμεθα τῆς ζωῆς ἡμῶν».(4) Μτφ : «Το να σου παραδώσω την Πόλη ούτε δικό μου δικαίωμα είναι ούτε κανενός άλλου από τους κατοίκους της γιατί όλοι με μια ψυχή προτιμούμε να πεθάνουμε με τη θέλησή μας και δε λυπόμαστε για τη ζωή μας»

(*) Ο Ευάγγελος Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.

Παραπομπές

(1)Ὀλυνθιακὸς α΄ (11) μτφ «Γιατί καθετί από όσα προηγήθηκαν κρίνεται ανάλογα με το τελικό αποτέλεσμα»

(2)Διάσημη φράση του Αβραάμ Λίνκολν: "government of the people, by the people, for the people" στην ιστορική ομιλία του στο Γκέτεσμπουργκ κατά τη διάρκεια του Αμερικάνικου Εμφυλίου, 1863.

(3) Ο Παναγιώτης Κονδύλης (1943-1998) ένας από τους λίγους πρωτότυπους διανοούμενους-στοχαστές της μεταπολεμικής Ελλάδας. Αποκλεισμένος από την ελληνική πανεπιστημιακή κοινότητα, σταδιοδρόμησε στη Γερμανία, όπου διακρίθηκε. Επικεντρώθηκε στις Διεθνείς Σχέσεις και την Στρατηγική Σκέψη και την κοινωνική φιλοσοφία. Το 1991, του απονεμήθηκε το «Μετάλλιο Γκαίτε» (Goethe-Medaille) και το βραβείο του «Ιδρύματος Χούμπολτ» (Humboldt-Stiftung). Τα περισσότερα βιβλία εκδόθηκαν πρώτα στα γερμανικά. Αποτύπωσε τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής κοινωνίας. Σημαντικά έργα του, μεταξύ πολλών άλλων, η «θεωρία Πολέμου» , με ιδικό κεφάλαιο για την Ελλάδα, «Οι αιτίες της παρακμής της σύγχρονης Ελλάδας», με υπότιτλο «Η καχεξία του αστικού στοιχείου στη νεοελληνική κοινωνία και ιδεολογία». Σε συνέχεια του «Η παρακμή του Αστικού Πολιτισμού». Σήμερα, η επικαιρότητά τους είναι εντυπωσιακή, συμπεραίνοντας ότι η νεοελληνική ιστορία, κλείνει τον κύκλο της και ότι μεταδικτατορικά διαμορφώθηκε στην Ελλάδα μια εξαμβλωματική δημοκρατία όπου συγχέεται το μοντέρνο, με τις «πασίγνωστες επιχώριες έξεις της πνευματικής νωθρότητας, του εξυπναδικισμού και της ημιμάθειας». Απεβίωσε σε ηλικία 55 ετών, από ιατρικό λάθος σε νοσοκομείο στην Αθήνα, όπου είχε εισαχθεί για καρδιολογικό πρόβλημα.

(4) Η απάντηση του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τον Μωάμεθ τον Πορθητή