Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

ΕΝΩΣΗ ΚΡΗΤΩΝ 2: ΝΤΟΥ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΧΤΡΟ

Το 2012 η διοίκηση Κουράση ξανανοίγει το θέμα και αποφασίζει να μεταστεγάσει την Ένωση Κρητών στο 4ο Γυμνάσιο.

Τώρα γιατί  ψήφισαν την προηγούμενη απόφαση οι μπλε σύμβουλοι το 2008 προεδρεύοντος του Γ. Κουράση και το 2012 ήθελαν να μεταστεγάσουν την Ένωση Κρητών είναι θέμα ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ και δεν είναι αντικείμενο αυτού του ρεπορτάζ.

Πάντως δεν αναφέρθηκε τότε - ΚΑΙ ΠΑΛΙ - το συμβούλιο σε "παράνομες", "άτυπες", "μη ισχύουσες"  αποφάσεις και τέτοια ηρωικά που λένε στην καργαριστερά.

Είπε το συμβούλιο αυτά που ήθελε να πει η πλειοψηφία - συμφωνεί, διαφωνεί κανείς (όπως διαφωνεί και  ο γράφων) - δημοκρατία έχουμε (;) η πλειοψηφία αποφασίζει.

Και τι αποφάσισε; Να μεταστεγάσει την Ένωση Κρητών στο 4ο Γυμνάσιο και η διάρκεια φιλοξενίας της εκεί να ανανεώνεται ετήσια.

ΟΚ! ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ! ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008, αλλά οκ, τίποτα δεν είναι αιώνιο.

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ - όχι με επαναστατικό δίκαιο - αποφασίζουν οι Κουρασαίοι,  να μεταστεγάσουν την Ένωση Κρητών.

Η απόφαση βέβαια παίρνεται ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ενώ την συμφωνία της καταθέτει και η Λαϊκή Συσπείρωση αλλά με παρατηρήσεις.

Οι παρατάξεις Ανδρεόπουλου και Κώστα Παττακού καταψηφίζουν.

Την απόφαση έχει ψηφίσει και ο Συμεών ως αντιπολίτευση βέβαια.




Η Ένωση Κρητών έκανε προσφυγή στην Περιφέρεια κατά της απόφασης μεταστέγασής της στο 4ο Γυμνάσιο. Η προσφυγή της απορρίπτεται τόσο πρωτοβάθμια, όσο και δευτεροβάθμια.

Η ΕΝΩΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΤΕΙ ΣΤΟ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ!

Αυτό δεν υλοποιείται ποτέ γιατί ..... έτσι!
Διότι μετά, δεν ήθελαν οι άλλοι συνδικαλογονείς από το 4ο Γυμνάσιο.

Στο σκεπτικό της απόρριψης όμως η αποκεντρωμένη ξεδιαλύνει το "επίμαχο" θέμα της αρμοδιότητας ή όχι του δημάρχου (του Παττακού εν προκειμένω) να παραχωρεί αίθουσα σχολικού κτιρίου!

Εδώ πάει το "μας αρέσει, δεν μας αρέσει" - διότι και ο υπογράφων το ρεπορτάζ δεν πολυγουστάρει τις αποφάσεις μονοπρόσωπων οργάνων γενικώς, ακόμα και αν είναι .... ο φίλος του.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ είχε την αρμοδιότητα, η απόφασή του ήταν σε ισχύ και η απόφαση μεταστέγασης δεν υλοποιήθηκε με ευθύνη του δήμου! (ΔΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΆΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ 2)

ΑΡΑ;




Άρα η Ένωση Κρητών ΝΟΜΙΜΩΣ - ίσως πολιτικά incorrect κατά την σεβαστή άποψη πολλών, αλλά πάντως ΝΟΜΙΜΩΣ - στεγάζονταν στο κτίριο Έβρου και Χελμού στο προαύλιο του 12ου δημοτικού σχολείου.

Και αν γινόταν απομάκρυνση ή θα έπρεπε να γίνει με ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ, αυτό είχε αποφασίσει το 2012 το συμβούλιο με την ψήφο του Συμεών του Α, δεν αποφάσισε "πετάξτε τους στον δρόμο" ή να υπάρξει - αν ήθελε και αν μπορούσε να την περάσει στο συμβούλιο ο Συμεών - απόφαση απομάκρυνσης εδώ και τώρα, με ΝΟΜΙΜΗ διαδικασία έξωσης (ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ή ΟΧΙ).

ΥΠΗΡΞΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ;;;;;
ΟΧΙ!

Τι έγινε; Ντου και δελτίο τύπου.

Έχουμε διαβάσει την άποψη της δημοκρατικότατης διοικήσεως του δήμου Χαλανδρίου στο δελτίο τύπου (ΕΔΩ)

Ας ακούσουμε και την άλλη πλευρά τώρα. Τον πρόεδρο της Ένωσης Κρητών, τον Μανώλη Πατεράκη. Τι είπε στην Πλατεία;

- "Ήταν Παρασκευή και ήμουν στα Ιωάννινα, σε επαγγελματικό ταξίδι. Με πήραν τηλέφωνο από τον δήμο και μου είπαν ότι την Δευτέρα θα αδειάσουν την αίθουσα και να είμαι εκεί. Τους είπα ότι είμαι εκτός Αθηνών και ότι θα γυρίσω μετά την Τρίτη και εκείνοι μου ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν μόνοι τους".

- Σας είχαν κοινοποιήσει κάποιο έγγραφο, υπήρχε απόφαση διοικητικής αποβολής, έξωσης κάτι;

- Όχι ρε Άγγελε. Προφορικά ήταν όλα. Μας ονόμασαν παρανόμους και μας απομάκρυναν.
 Ούτε να είμαι εκεί να καταγράψουμε μαζί τα πράγματα που πήραν δεν περίμεναν. Δεν ξέρω τι έχουν πάρει, δεν τα έχουν καν καταγράψει μόνοι τους.

Και μας λένε και τσαμπατζήδες. Εδώ είναι το πόσα χρήματα έχουμε διαθέσει γι' αυτή την αίθουσα και για τον δήμο (επόμενη ανάρτηση της ΠΛΑΤΕΙΑΣ)

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ;

Ντου κανονικό κάνανε!

Η αίθουσα "απελευθερώθηκε" (από τον οχτρό) με καταδρομική ενέργεια του αντιδημάρχου Χριστουλάκη ΧΩΡΙΣ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΜΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

Και αν σου αρέσει εσένα αυτή η .... "αποτελεσματικότητα" της διοικήσεως φίλε μου ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!

Γιατί αύριο ο "αποτελεσματικός" Χριστουλάκης μπορεί να αποφασίσει ότι πρέπει να κάνει ντου και στο σπίτι σου, ή στο μαγαζί σου επειδή εκτιμάει μόνος του ότι χρωστάς τέλη στον δήμο ή ότι δεν κάνεις ανακύκλωση και να μην προλάβεις να πεις .... μπιραλάχ.

Μπρρρρρρ!
Τέτοια αποτελεσματικότητα να μας λείπει.

Και βέβαια το μεγάλο, το κυρίαρχο, το σημαντικό ερώτημα παραμένει:

ΓΙΑΤΙ;

ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ σήμερα, είδες ότι και οι συνομιλητές μας από τον σύλλογο στον διάλογο που ανεβάσαμε επιβεβαίωσαν ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΕΙΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΗΜΕΡΑ,
Και σίγουρα ακόμα και αν την χρειαζόταν, δεν την χρειαζόταν τόσο βιαστικά.

Γιατί να μην περιμένουμε (ως δήμος εννοώ)  να λήξει ο χρόνος παραχώρησης για να υπάρχει συνέχεια στην διοίκηση, όπως πρέπει, κάνοντας βέβαια όποιος θέλει κριτική στον Παττακό, τον Ζαφειρόπουλο και σε όποιον άλλο ήθελε (εκτός από τον ακατανόμαστο, που .... φταίει έτσι και αλλιώς για όλα επειδή τα γράφει).

Γιατί να μην την βγάλουμε   - σαν δήμος εννοώ - την Ένωση Κρητών έστω και τώρα αφού θέλαμε ντε και σώνει να την βγάλουμε τώρα και όχι το 2018, με ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ τρόπο και θεσμικές διαδικασίες;

Γιατί τέτοιο μένος και τέτοιο γινάτι;

Μήπως γιατί ο Πατεράκης ήταν με άλλους στας εκλογάς, ήταν υποψήφιος του Θωμά και πρέπει να τιμωρηθεί;

Μήπως για παραδειγματισμό για τους άλλους συλλόγους; 

"Ή θα μας γλείφεται και θα προσκυνάτε τον Σουλτάνο,  ή ο ΔΗΜΟΣ δεν υπάρχει για εσάς;"

Βλέπεις εσύ αναγνώστη μου καμία άλλη ΛΟΓΙΚΗ;

Θα θέλαμε να την ακούσουμε.

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Πόσα χρήματα έχουν διαθέσει οι Κρήτες για την αίθουσα).

ΠΑΝ. ΤΖΟΥΡΑΣ: Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ


Του ανεξάρτητου (εκλεγμένου με την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ) δημοτικού συμβούλου Π. Τζούρα

Ο Άγγελος Νταβίας (Α.Ν.) εκλέγεται δημοτικός σύμβουλος από το 1990, ήταν αντιδήμαρχος και συμμετείχε στις δημοτικές εκλογές ως ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος αρκετές φορές. Για πολλά χρόνια εξέδιδε την εφημερίδα “Στην Πλατεία”, η έκδοση της οποίας συνεχίζεται σε ηλεκτρονική μορφή με πλήθος άρθρων και κειμένων (δικά του και άλλων) για το τι συμβαίνει στο Χαλάνδρι. Την πολιτική του άποψη την εκφράζει με οξείς χαρακτηρισμούς και έντονο τρόπο, όπως και γράφει.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Α.Ν. αναφερόμενος στη Διοίκηση του Δήμου γράφει: «καργαριστερά», «κουρασική αριστερά», «φασιστική νοοτροπία», «φασισμός sos» και τον Δήμαρχο τον αποκαλεί «ακατανόμαστο» κ.λ.π.

Ο Δήμαρχος, επειδή υποτίθεται πως με τα γραπτά του, ψεύδεται και τον συκοφαντεί, τον μήνυσε και μάλιστα με τα χρήματα των δημοτών (!!).

Ταυτόχρονα, στο εθνικό σκηνικό, το τελευταίο δεκαπενθήμερο, με αφορμή τις άδειες των τηλεοπτικών σταθμών, ακούστηκαν στη Βουλή εκφράσεις όπως: «λαμόγιο και αρχιλαμόγιο», «πολιτικός απατεώνας», «πολιτικά ανθρωπάκια», «ψεύτες», «είστε ιδεοληπτικά επικίνδυνοι για τον τόπο, να φύγετε», «η πιο επικίνδυνη κυβέρνηση» και άλλα.

Είναι προφανές πως παρόμοια δεν πρέπει να λέγονται ή να γράφονται. Γιατί, όμως, οι θιγόμενοι δεν προβαίνουν σε μηνύσεις; Είναι απαράδεκτο να γίνεται μήνυση, γιατί η πολιτική ασκείται με πολιτικά μέσα και μάλιστα όταν είναι γνωστό ότι η δίκη θα γίνει μετά από πέντε χρόνια, όταν μπορεί και να μην υπάρχουν οι σημερινές δημοτικές παρατάξεις.

Ο Δήμαρχος δεν πρωτοτυπεί. Υπήρξε και άλλος Δήμαρχος που απειλούσε με μηνύσεις. Κατά τη γνώμη μας, η προσφυγή έγινε για τους εξής λόγους:

1) Για να σφραγίσει κάθε ενοχλητική φωνή όπως του Α.Ν. ή οποιουδήποτε άλλου, μετά τη μετατροπή της «Αντίστασης με τους Πολίτες του Χαλανδρίου» σε παράταξη του Δημάρχου και έχοντας εξασφαλίσει τη συναίνεση της δεξιάς αντιπολίτευσης, αφού η πολιτική του είναι ίδια και έχει κάνει συμφωνία με ένα τμήμα της.


2) Χρειάζεται να υπάρχει ένας εχθρός, για να συσπειρώνει την παράταξή του, αφού ήδη έχει παραιτηθεί μία δημοτική σύμβουλος, έχει ανεξαρτητοποιηθεί ο γράφων και ασκείται εντονότατη κριτική και από δύο ακόμη δημοτικούς συμβούλους.

3)Επειδή ο Δήμαρχος θεωρεί καθένα που διαφωνεί μαζί του προσωπικό έχθρό του και δεν μπορεί πολιτικά να αντιμετωπίσει την διαφωνία. Σ' αυτή την πορεία, ο Δήμαρχος δεν είναι μόνος του. Έχει και τη συναίνεση των δημοτικών συμβούλων που ανήκουν στην εξωκοινοβουλευτική αριστερά, τη ΛΑΕ και ανεξαρτήτων, οι οποίοι τελικά συμφωνούν στην εγκατάλειψη του προγράμματος της παράταξης και στη δίωξη πολιτικών αντιπάλων. Γιατί πλέον δεν υπάρχει κανένα επικριτικό δημοσίευμα στις μεγάλες αθηναϊκές εφημερίδες, όταν μετά τις εκλογές έγραφαν για τη Β. Κορέα στο Χαλάνδρι; Το ερώτημα αφήνεται στους αναγνώστες.

Επειδή μπορεί κάποιος να πει ότι γράφονται πράγματα χωρίς τεκμηρίωση, παρατίθεται στη συνέχεια μια σύντομη αποτύπωση της πολιτικής κατάστασης στο Χαλάνδρι.


Η πολιτική όλων των Διοικήσεων μετά το 1976 - με την οποία να σημειωθεί βέβαια πως συμφωνεί και ο Α.Ν - είναι υπαίτια για τα παρακάτω: Δεν έχουμε Δημαρχείο, Πολιτιστικό Κέντρο, χώρο επισκευής και στάθμευσης των απορριμματοφόρων και σταθμό μεταφόρτωσης απορριμμάτων, το ρέμα από την Γρίβα μέχρι την Κηφισίας έγινε υπόνομος και επάνω στο εξαφανισμένο ρέμα βρίσκεται η παιδική χαρά του Συνοικισμού (!!!), υπάρχουν μερικά σπίτια στις όχθες του, ένα τμήμα τους είναι περιφραγμένο και μερικές φορές πλημμυρίζει με καταστροφικές συνέπειες για τους “παρόχθιους” του Συνοικισμού.

Όλες οι διοικήσεις αποδέχθηκαν τις αποφάσεις όλων των κυβερνήσεων για τη μετατροπή του Χαλανδρίου σε εμπορικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής χωρίς σχέδιο εφαρμόζοντας το νεοφιλελεύθερο αξίωμα πως η αγορά δίνει τις λύσεις. Και η αγορά έδωσε τις λύσεις.... Άπειρες πολεοδομικές παρανομίες: καταλήψεις πεζοδρομίων και πρασιών για να φτιαχτούν καφέ, εστιατόρια, κ.λ.π., ιδιωτικά πάρκινγκ στα πεζοδρόμια..., κατασκευή κτιρίων γραφείων σε περιοχές αμιγούς κατοικίας χωρίς χώρους στάθμευσης, το ίδιο και στην Κηφισίας και στην Παπανικολή, οι πλατείες Φλύας και Δούρου μετατράπηκαν σε συγκοινωνιακούς κόμβους, οι αφετηρίες των λεωφορείων έμειναν πολλά χρόνια στη Γυφτοπούλου, δηλαδή στις όχθες του ρέματος και άνοιξαν άπειρα καταστήματα σε δρόμους που ήταν φτιαγμένοι για να εξυπηρετήσουν πόλη 20.000 κατοίκων, ενώ το Χαλάνδρι μετατράπηκε σε πόλη 100.000 κατοίκων.

Αυτή η κατάσταση είναι παιδί του ελληνικού καπιταλισμού, υπάρχουν οι νόμοι αλλά δεν εφαρμόζονται. Το αποτέλεσμα όλοι το ξέρουμε, κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο και στις λεωφόρους και πρόβλημα στάθμευσης στο κέντρο, στις λεωφόρους και στις γειτονιές. Αυτά τα προβλήματα και άλλα ήταν η αιτία για τη δημιουργία της δημοτικής παράταξης «Αντίσταση με τους Πολίτες του Χαλανδρίου».

Αυτή η πολιτική έχει την στήριξη της άρχουσας τάξης και της πλειονότητας της κοινωνίας του Χαλανδρίου, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών, ** και δεν αντιμετωπίζεται με δικαστήρια, αλλά με την εφαρμογή του προγράμματος μιας αριστερής παράταξης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι: α) Το ποσοστό της Αντίστασης ήταν 18% στο 70% των ψηφοφόρων. β) Χρειάζεται μεγάλος αγώνας, προσπάθεια, αντοχή στον μικροαστισμό και συλλογικές διαδικασίες για να εφαρμοστεί ένα πρόγραμμα που έχει ριζοσπαστικά χαρακτηριστικά. γ) Πολλοί δήμοι της Αττικής είχαν η έχουν αριστερές Διοικήσεις και δεν διαφέρουν οικιστικά και λειτουργικά από εκείνους που έχουν κεντοαριστερές η κεντροδεξιές Διοικήσεις.

Μετά τις εκλογές, όμως, ο Δήμαρχος εφαρμόζοντας τον «Καλλικράτη», αποφάσισε να αγνοήσει τις συλλογικές διαδικασίες που ήταν καθιερωμένες από την ίδρυση της παράταξης, έφτιαξε μία ομάδα αποτελούμενη από τους αντιδημάρχους, μετακλητούς υπαλλήλους και εξωτερικούς συνεργάτες, με την οποία διοικεί το Δήμο και τελικά έγινε μια διοίκηση όπως οι προηγούμενες. Οι δημοτικοί σύμβουλοι υπάρχουν, για να ψηφίζουν και μέλη της παράταξης, για να χειροκροτούν.

Σε αντίθεση με όσα έλεγε προεκλογικά, η Διοίκηση δεν έκλεισε τη δημοτική επιχείρηση «Φλύα», δεν κατάργησε το κοινωνικό παντοπωλείο, συμμετέχει στους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ, για να αγοράσει το οικόπεδο όπου θα εγκατασταθεί η Υπηρεσία Καθαριότητος, στην Ηρακλείτου και για να ενοικιάσει, για τριάντα χρόνια, το οικόπεδο κάτω από το Γυμναστήριο στη γωνία Πεντέλης και παράδρομου της Αττικής οδού.* Πρόκειται για ψέματα ή για πράξεις πολιτικής ασυνέπειας; Ο Δήμαρχος ξεχνάει τι έχει γραφτεί στη «Στάση» για τον Γ. Θωμά, τον Γ. Κουράση.

Έτσι, ακούσαμε το Δήμαρχο να μιλάει για αδειοδοτήσεις των γυμναστηρίων και των παιδικών χαρών, για την παραλαβή και λειτουργία των δύο νέων παιδικών σταθμών, για αγορά κάδων και απορριμματοφόρων, για καλύτερη λειτουργία του κοινωνικού παντοπωλείου (το οποίο, η «Αντίσταση» θα καταργούσε!) και τις δωρεές προς αυτό από την Vodafone, κ.ά.

Δηλαδή το πρόβλημα μίας «αριστερής» διοίκησης ήταν μόνο οι εκκρεμότητες των προηγουμένων!! 

 Ξεχάστηκε η ανέγερση Δημαρχείου, ενώ υπάρχει η μελέτη, το εργοστάσιο Δουζένη, το ρέμα παρέμεινε στην ίδια κατάσταση, το οικόπεδο απέναντι από τον Άγιο Γεώργιο έγινε αποθήκη της τεχνικής υπηρεσίας, οι πολεοδομικές παρανομίες συνεχίζονται με την δικαιολογία ότι η Πολεοδομία δεν έχει υπαλλήλους για να κάνει τους ελέγχους(!!), τα κυκλοφοριακά προβλήματα στο κέντρο και στις γειτονιές επίσης συνεχίζονται, αγοράστηκε το κτίριο Μάρκου με προοπτική να γίνει εκεί το Δημαρχείο, ασχέτως τι λέγεται περί πολιτιστικού κέντρου.

Ξεχάστηκαν οι κινηματικές διαδικασίες. Δε χρειάζονται πλέον! Ο Δήμαρχος συναντά απευθείας τους υπουργούς και τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, για να συμμετέχει ο Δήμος με καλύτερους όρους στους διαγωνισμούς του Ταμείου!

*Οικόπεδα, που ανήκουν στο Δημόσιο, αλλά είναι απολύτως απαραίτητα για το Δήμο.

** Αν γίνει επεξήγηση θα μεγάλωνε το κείμενο.

ΣΧΟΛΙΟ Α.Ν.: Είστε από τους λίγους που θα με ανάγκαζαν να κάνω αυτό που θα κάνω δηλαδή να δώσω τις - όποιες - εξηγήσεις μου και την ΄- κρινόμενη από όλους τους συμπολίτες μας - "υποκειμενική" αλήθεια μου στα περί "οξείας κριτικής" .... "απολογούμενος" κε Τζούρα.

Μέχρι να βρω τον χρόνο και την διάθεση παρακαλώ δεχτείτε μια μόνο διόρθωση : Όχι και αποκαλώ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ τον Δήμαρχο Συμεών κε Τζούρα!
Σουλτάνο ναι! Αλλά ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ είναι άλλος για την Πλατεία.

Άλλος είναι αυτός ο κακορίζικος, πανάθεμά τον.

Και δεχτείτε την ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΟΥ - ξέρω ότι θα φανεί αστείο σε πολλούς - ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ και η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ και σε αυτό θα επανέλθω.

Ευχαριστώ για την κριτική σας επί του πολιτικού αλλά την πολύτιμη υποστήριξή σας στο δικαίωμα της αντίθετης άποψης.

"ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΤΡΕΙΑ" ' -Σάββατο 5 Νοεμβρίου στις 11:00



"ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΤΡΕΙΑ"

Σάββατο 5 Νοεμβρίου στις 11:00

Μια δημόσια συζήτηση για την ιατρική φροντίδα όταν ο θάνατος είναι πια ορατός, με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του Ατούλ Γκαουάντε "ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΘΝΗΤΟΙ".

Θα μιλήσουν οι:

- Ασημίνα Μαγκίνα, Πνευμονολόγος - Εντατικολόγος

- Θεόδωρος Δ. Μουντοκαλάκης, Ομότιμος Καθηγητής Παθολογίας, Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών

- Σταύρος Ζουμπουλάκης, Πρόεδρος του Εφορευτικού Συμβουλίου της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος

Θα συντονίσει η ειδική παθολόγος - γηρίατρος και επιστημονική επιμελήτρια του βιβλίου, Ευρυδίκη Κραββαρίτη.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης σε συνεργασία με την Ιατρική Εταιρεία Αθηνών.

Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

Τούρκος δημοσιογράφος λέει στον Ερντογάν αυτό που δεν τόλμησε να πει κανένας Έλληνας


Ο αρθρογράφος της Χουριέτ, Burak Bekdil, παραδίδει μέσα από το γραπτό του ένα άριστο μάθημα ιστορίας στον Ταγίπ Ερντογάν (αναφορικά στα σύνορα της χώρας, τη συνθήκη της Λωζάννης και τα σύνορα της «καρδιάς» του Ερντογάν)

Στο σημερινό του άρθρο στην Χουριέτ, που φέρει τον τίτλο “Οπότε, η Κωνσταντινούπολη είναι ελληνική πόλη;”, ο Burak Bekdil καυτηριάζει …και ούτε λίγο ούτε πολύ λέει στον πρόεδρο της Τουρκίας ότι τα εδάφη που βρίσκεται η χώρα του ήταν κάποτε ελληνικά και εάν ο ίδιος θέλει να ψάξει πίσω στην ιστορία του τουρκικού έθνους δεν θα πρέπει να κοιτάει προς την Δύση αλλά προς τις στέπες της Ανατολής.

Ακολουθεί το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του κ. Bekdil, μεταφρασμένο από την αγγλική έκδοση της Χουριέτ.

Ορισμένοι παρατηρητές τον τελευταίο καιρό συμβουλεύουν τις ξένες κυβερνήσεις να μην ανησυχούν και πάρα πολύ για την όλο και πιο επιθετική αλυτρωτική ρητορική της Τουρκίας ( μέσω του προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν) γιατί σε ένα μεγάλο βαθμό απευθύνεται για εσωτερική κατανάλωση στην Τουρκία και όχι τόσο για να ακουστεί προς τα έξω. Λοιπόν, και ναι και όχι.


O αρθογράφος της Hurriyet, Burak Bekdil

Είναι αλήθεια ότι η ρεβιζιονιστική / εθνικιστική ρητορική πουλάει αρκετά καλά στην ιδεολογική αγορά της Τουρκίας ( και όλο και περισσότερο και σε άλλες χώρες). Είναι επίσης αλήθεια ότι ο λόγος του Ερντογάν στοχεύει κυρίως στον μέσο Τούρκο ψηφοφόρο, τον άνθρωπο που μπορεί πιο εύκολα να πεισθεί από κάθε αλυτρωτική ρητορική όταν στα αυτιά του φθάνουν ελκυστικές φράσεις με εθνικιστικές αξιώσεις όπως “το ένδοξο παρελθόν μας”, “η μεγάλη αδικία που το μεγάλο μας έθνος αναγκάστηκε να υποστεί έναν αιώνα πριν”, “κάποια ημέρα θα αναβιώσουμε την αυτοκρατορία μας”. Προσθέστε στα παραπάνω την ρητορική “είμαστε οι πιο ευσεβείς μουσουλμάνοι” και δεν κερδίζεις μόνο ψηφοφόρους αλλά αφοσιωμένους οπαδούς οι οποίοι είναι έτοιμοι να πεθάνουν ή να σκοτώσουν για εσένα.

Το γεγονός ότι το target group του κυρίου Ερντογάν είναι ο μέσος Τούρκος ψηφοφόρος δεν αλλάζει το δεδομένο ότι ο ίδιος πιστεύει ολόψυχα σε αυτά που λέει, ή ότι θα μπορούσε να μετατρέψει την ρητορική σε μία παράλογη δράση κάποια μέρα εάν νομίζει, σε μία στιγμή εσφαλμένου υπολογισμού, ότι η Τουρκία είναι αρκετά ισχυρή ώστε να “την λάθος ροή της ιστορίας”, σύμφωνα και με τα λόγια του πρώην πρωθυπουργού Αχμέτ Νταβούτογλου.

ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΣΥΔΟΤΕΣ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ - Αρχή Προστασίας Δεδομένων: Τέλος «η κλήση καταγράφεται» από τις εισπρακτικές εταιρείες


Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με την υπ’ αριθμ. 53/2016 απόφασή της, έκανε δεκτό, κατά πλειοψηφία, το αίτημα εισπρακτικής εταιρείας να ενημερώνονται με καταχώρηση στον Τύπο οι συγγενείς και οι φίλοι των οφειλετών που απαντούν στο τηλέφωνο τους, όταν αυτοί απουσιάζουν, ότι οι τηλεφωνικές συνομιλίες καταγράφονται.

Συγκεκριμένα, όταν απαντά στην τηλεφωνική κλήση οφειλέτη συγγενής ή τρίτο πρόσωπο, το στέλεχος της εισπρακτικής εταιρείας δεν θα ενημερώνει ότι η κλήση αυτή καταγράφεται, καθώς η εισπρακτική εταιρεία θα έχει καταχωρήσει σε κάποια εφημερίδα ότι οι κλήσεις αυτές καταγράφονται.

Ειδικότερα, η Αρχή αναφέρει ότι η ενημέρωση των τρίτων -µη οφειλετών- για την καταγραφή των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων της εισπρακτικής εταιρείας µε αυτούς, «στο πλαίσιο αναζήτησης των οφειλετών, θα γίνεται, όχι κατά την έναρξη της τηλεφωνικής συνομιλίας, αλλά δια του Τύπου».

Αντίθετα, δύο μέλη τηςΑρχής εξέφρασαν την άποψη, ότι πρέπει να απορριφθεί το αίτημα της εισπρακτικής εταιρείας αναφορικά µε την υποχρέωση ενηµέρωσης των τρίτων -µη οφειλετών- για την καταγραφή, καθώς «δεν αρκεί η ενηµέρωσή τους δια του Τύπου».