Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΚΕ ΔΕΝΔΙΑ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙ ΠΑΣΚΕΤΕ; ΜΙΛΙΓΚΡΑ;;;;;


ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πολυδρόσου
σας εύχεται  ολόψυχα

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση,
με υγεία!

Καθημερινοί έλεγχοι στην Πασχαλινή αγορά της Βόρειας Αθήνας για την προστασία της δημόσιας υγείας και των καταναλωτών


Εντατικοί και καθημερινοί είναι οι υγειονομικοί και αγορανομικοί έλεγχοι που διενεργούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής σε όλα τα σημεία παραγωγής, εμπορίας και διακίνησης τροφίμων της Βόρειας Αθήνας. Οι έλεγχοι αποσκοπούν τόσο στη διασφάλιση της ποιότητας των τροφίμων που παρουσιάζουν αυξημένη καταναλωτική ζήτηση την Πασχαλινή περίοδο, όσο και στην πάταξη φαινομένων αισχροκέρδειας.

Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες κλιμάκια της αρμόδιας Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Υγιεινής και Υγειονομικού Ελέγχου της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών πραγματοποίησαν συνολικά 96 επιτόπιες αυτοψίες σε υπεραγορές τροφίμων, κρεοπωλεία, ζαχαροπλαστεία και αρτοποιεία όπου έγιναν οι αναγκαίες συστάσεις και σε μία περίπτωση επιβλήθηκαν διοικητικές κυρώσεις.

Οι έλεγχοι συνεχίζονται.

Αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Πατρών – «Ολυμπία Οδός».

Σήμερα (εχθές) παραδίδεται ο οδικός άξονας Κορίνθου – Πατρών. Ο κύκλος του αίματος των τροχαίων ατυχημάτων, της τριτοκοσμικής ταλαιπωρίας, του αποκλεισμού της Δυτικής Ελλάδας, της Ηπείρου, της Πελοποννήσου και των νησιών του Ιονίου από την υπόλοιπη Ελλάδα σε έναν από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ευρώπης, κλείνει οριστικά. Μαζί κλείνει και ο κύκλος των οικονομικών αποζημιώσεων και υπερβάσεων, που άνοιξαν οι συμβάσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων και πλήρωσε ακριβά ο ελληνικός λαός.

Όπως και οι άλλοι αυτοκινητόδρομοι, έτσι και η Ολυμπία Οδός δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Παρελήφθη από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με πλασματικά χρονοδιαγράμματα, αστόχαστο προγραμματισμό, και χαώδεις προϋποθέσεις κατασκευής. Σήμερα, ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Πατρών, είναι μία πραγματικότητα.

Κατόπιν πολύμηνων διαπραγματεύσεων, μπήκε φρένο στις αλλεπάλληλες εργολαβικές διεκδικήσεις και για πρώτη φορά εξασφαλίστηκαν χρονοδιαγράμματα με καταληκτική ημερομηνία παράδοσης των έργων και με ποινικές ρήτρες σε περίπτωση υπέρβασης των προθεσμιών. Εδώ και μήνες, άλλωστε, έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα επίσημα έγγραφα όλων των συμβάσεων, υπογεγραμμένα και σφραγισμένα: Η επαναδιαπραγμάτευση που έκανε η κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών σε σχέση με τις αρχικές απαιτήσεις κατασκευαστών και παραχωρησιούχων, πέτυχε όφελος 171.834.053 ευρώ για το Δημόσιο και τους έλληνες φορολογούμενους πολίτες.

Μάλιστα, τον Ιούλιο του 2016 υπογράφηκε η τελική συμφωνία μεταξύ του Δημοσίου και του Παραχωρησιούχου για την έγκαιρη παράδοση του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου Πατρών.

Με βάση το Χρονοδιάγραμμα Εφαρμογής που προσαρτήθηκε στη Συμφωνία το νέο τμήμα του Αυτοκινητοδρόμου από Κόρινθο μέχρι Πάτρα μήκους 120 χιλιομέτρων προβλέπονταν να ολοκληρωθεί και να αποδοθεί σε λειτουργική κυκλοφορία στο τέλος Μαρτίου του 2017.

Η υπογραφή της προαναφερθείσας συμφωνίας, κρίθηκε απολύτως αναγκαία. Αφορούσε στην καθυστερήσεων του παρελθόντος και οι οποίες δεν είχαν επιλυθεί κατά την επανεκκίνηση του Έργου και σχετίζονταν κυρίως με :

- Το χρόνιο ζήτημα της εκτέλεσης των εργασιών αρμοδιότητας της ΕΡΓΟΣΕ στις περιοχές εμπλοκής του αυτοκινητοδρόμου με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), το οποίο επιλύθηκε με απόφαση του Υπουργού κ. Χρήστου Σπίρτζη τον Μάιο του 2015.

- Την καθυστέρηση έγκρισης της περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του οριστικού Σχεδιασμού στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, η οποία έλαβε χώρα το Σεπτέμβριο του 2015.

- Την καθυστέρηση διενέργειας των αρχαιολογικών ερευνών στις περιοχές Κερύνειας Αχαΐας, και Αρχαίας Κορίνθου και Λουτρού Κορινθίας, οι οποίες ολοκληρώθηκαν το Ιούλιο του 2016.

- Την υπογραφείσα τον Δεκέμβριο του 2014 Συμφωνία μεταξύ Δημοσίου και Παραχωρησιούχου για την υιοθέτηση των νέων προδιαγραφών των πλευρικών στηθαίων στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα.

Επιπροσθέτως, ο Παραχωρησιούχος ήδη από τον Φεβρουάριο του 2016 έχει προχωρήσει σε σημαντική επιτάχυνση των εργασιών σε εφαρμογή του Πλαισίου Συναντίληψης που υπογράφτηκε με το Δημόσιο στις 11-2-2016.

Τέλος, η κυβέρνηση αποκατέστησε πλήρως τη στρέβλωση από προέκυψε από τη μείωση του φυσικού αντικειμένου της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Θυμίζουμε, ότι ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος απεντάχθηκε από την παραχώρηση και αποκλείστηκε από την κοινοτική χρηματοδότηση. Οι τότε κυβερνώντες, οδηγήθηκαν σε αυτή τη μοιραία επιλογή για το έργο το 2013, αφού είχαν καταφέρει τον απόλυτο εκτροχιασμό του χρονοδιαγράμματος και του προϋπολογισμού της Ολυμπίας οδού. Σήμερα, το έργο που αφορά τον αυτοκινητόδρομο Πατρών -Πύργου έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και οι δημοπρασίες βρίσκονται σε εξέλιξη.

Η Παράδοση σε κυκλοφορία του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου Πατρών στις 11-04-2017

Η Ολυμπία Οδός είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου, της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και της Ηπείρου. Συνδέει τρεις Περιφέρειες και την Πρωτεύουσα της χώρας με μία από τις σημαντικότερες πύλες της Ελλάδας προς την Ευρώπη, το λιμάνι της Πάτρας. Ο νέος, σύγχρονος αυτοκινητόδρομος αναβαθμίζει τη σύνδεση προς το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας και δίνει νέα ώθηση στην τουριστική ανάπτυξη, την πρόσβαση στους σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους της ευρύτερης περιοχής.

Η παράδοση του Αυτοκινητοδρόμου στις 11/04/2017 περιλαμβάνει την παράδοση σε κυκλοφορία του συνόλου του Αυτοκινητοδρόμου μήκους 120 χιλιομέτρων, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση και πλήρως αποπερατωμένες και σε λειτουργία τις 12 νέες σήραγγες. Να σημειωθεί, ότι η πρόοδος και η ένταση των εργασιών ήταν τόσο μεγάλη, που ακόμη και τα περισσότερα σημεία που είχαν συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παραδοθούν τον Αύγουστο του 2017, σήμερα είναι λειτουργικώς ολοκληρωμένα. Κι αυτό γιατί, ακόμη και στις παρακάτω θέσεις που εξαιρούνται της λειτουργικής παράδοσης, οι οδηγοί θα μπορούν να κινούνται με ασφάλεια, καθώς ήδη περιλαμβάνουν δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και πλήρως διαχωρισμένο οδόστρωμα. Πρόκειται ουσιαστικά για έξι χιλιόμετρα συνολικά και προσδιορίζονται στα παρακάτω σημεία:

§ Του Βόρειου κλάδου του αυτοκινητοδρόμου στην περιοχή μεταξύ της Ανατολικής και Δυτικής διασταύρωσης με την Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Σ.Γ.Υ.Τ.) στην περιοχή Δερβένι σε μήκος 2,5 χλμ. περίπου όπου όμως η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Η ολοκλήρωση του κλάδου αυτού θα γίνει μόλις ολοκληρωθεί από την ΕΡΓΟΣΕ το τεχνικό εξόδου της σιδηροδρομικής σήραγγας που βρίσκεται κάτω από τον Αυτοκινητόδρομο.

§ Της περιοχής διασταύρωσης του αυτοκινητοδρόμου με την Σ.Γ.Υ.Τ στην περιοχή Καμάρες Αιγιαλείας σε μήκος1,0 χλμ περίπου ,όπου επίσης η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση μέχρι την ολοκλήρωση του τεχνικού Άνω Διάβασης της σιδηροδρομικής γραμμής.

§ Της περιοχής Αραχωβίτικων σε μήκος 1,5 χλμ περίπου

§ Ορισμένων κλάδων του Ανισόπεδου Κόμβου του Ρίου, στον οποίο θα είναι ολοκληρωμένοι και σε κυκλοφορία οι δύο κύριοι υπόγειοι κλάδοι που συνδέουν την Αθήνα με τη γέφυρα του Ρίου Αντιρρίου.

§ Της περιοχής Καμαρίου Κορινθίας όπου ο κλάδος του αυτοκινητοδρόμου από Πάτρα προς Αθήνα θα είναι ολοκληρωμένος και σε λειτουργία ενώ ο κλάδος από Αθήνα προς Πάτρα θα κυκλοφορείται επί της ΝΕΟ σε μήκος περίπου 1 χλμ.

§ Επίσης δεν θα έχει ολοκληρωθεί η διάστρωση της αντιολισθηρής στρώσης σε κάποια τμήματα μεταξύ του κόμβου Ακράτας και Ρίου. Στα τμήματα αυτά θα υπάρχουν ολοκληρωμένες τέσσερεις ασφαλτικές στρώσεις γεγονός που καθιστά απόλυτα λειτουργικό και ασφαλή τον αυτοκινητόδρομο για τους χρήστες.

Περιγραφή του αντικειμένου της σύμβασης Παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου

Ο Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας έχει συνολικό μήκος 202 χλμ. Στις υποχρεώσεις της Σύμβασης Παραχώρησης περιλαμβάνεται:

Ø H Κατασκευή, Λειτουργία και Συντήρηση του Νέου Τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου από την Κόρινθο έως την Πάτρα μήκους 120χλμ,

Ø H Κατασκευαστική και λειτουργική αναβάθμιση των 82 χλμ. του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου, από την Ελευσίνα στην Κόρινθο και την παράκαμψη Πάτρας. Οι υπόψη εργασίες αναβάθμισης των υφιστάμενων τμημάτων περιλαμβανόμενης και της κατασκευής του Νέου Κέντρου Εκμετάλλευσης και Συντήρησης του Αυτοκινητοδρόμου ολοκληρώθηκαν στο σύνολο τους το Φεβρουάριο του 2016.

Μεθοδολογία υλοποίησης του Νέου τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου

Κόρινθος – Πάτρα μήκους 120 χλμ –Τεχνικά Χαρακτηριστικά του Εργου

Ø Αξιοποιήθηκε ο διάδρομος της κατασκευασμένης από τη δεκαετία του 1960 Νέας Εθνικής Οδού (ΝΕΟ) με κατασκευή δεύτερου κλάδου σε επαφή με την ΝΕΟ εκτός από περιοχές που υπήρχαν επισφαλείς γεωλογικές συνθήκες στις οποίες κατασκευάστηκαν παραλλαγές του ενός ή και των δύο κλάδων κυρίως με σήραγγες.

Οι περιοχές αυτές είναι το Ξυλόκαστρο, το Δερβένι, τα Μαύρα Λιθάρια η Αιγείρα, ο Πλάτανος και η Παναγοπούλα. Η ταχύτητα μελέτης είναι 120 χλμ/ώρα και η διατομή ανά κλάδο στα ανοιχτά τμήματα περιλαμβάνει 2 Λωρίδες κυκλοφορίας καθώς και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) πλάτους 3,5 μέτρων (πλέον πλευρικών διαμορφώσεων) και μεσαία νησίδα κατ’ ελάχιστον 2,0 μέτρα και λωρίδες καθοδήγησης 1,20 μέτρα εκατέρωθεν. Στο τμήμα Κόρινθος – Κιάτο μήκους 20 περίπου χλμ η Σύμβαση Παραχώρησης προβλέπει την εξασφάλιση λειτουργίας όποτε απαιτηθεί για διατομή τριών λωρίδων ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ.

Ø Το νέο τμήμα περιλαμβάνει 12 συνολικά νέες σήραγγες ,συνολικού μήκους 17.955 μέτρα, εκ των οποίων:

§ οι τρεις είναι στην κατεύθυνση από Κόρινθο – Πάτρα κατά σειρά (Μαύρα Λιθάρια, Πλάτανος και Παναγοπούλα) συνολικού μήκους 7.270 μέτρων και

§ οι εννέα είναι στην κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο κατά σειρά (Παναγοπούλα , Λαμπίρι 2, Λαμπίρι 1, Πλάτανος , Αιγείρα , Ακράτα , Μαύρα Λιθάρια , Δερβένι 2 , Δερβένι 1 ) συνολικού μήκους 10.685 μέτρων.

Ø 11 τεχνικά με εκσκαφή και επανεπίχωση μονού ή διπλού κλάδου (lane cover/cut and cover) συνολικού μήκους 1.400 μέτρων.

Ø 43 νέες γέφυρες κατά μήκος του Αυτοκινητοδρόμου ( γέφυρες ανισόπεδων κόμβων, ποταμογέφυρες κλπ) συνολικού μήκους 1.200μ. περίπου,

Ø 23 γέφυρες άνω διαβάσεων και 133 τεχνικά κάτω διαβάσεων που διασφαλίζουν την επικοινωνία των περιοχών εκατέρωθεν του Αυτοκινητοδρόμου

Ø Την κατασκευή του τεχνικού τριών ανοιγμάτων, που έπρεπε να κατασκευαστεί από την ΕΡΓΟΣΕ, για την άνω διάβαση της σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) πάνω από τον αυτοκινητόδρομο στην περιοχή Καμάρες Αιγιαλίας.

Ø 13 πλήρεις νέους Ανισόπεδους Κόμβους (Αρχαίας Κορίνθου , Ζευγολατιού – Βόχας , Κιάτου , Λυκοποριάς , Δερβενίου – Ευρωστίνης , Ακράτας , Καλαβρύτων , Ανατολικού Αιγίου , Δυτικού Αιγίου , Σελιανίτικων , Δρεπάνου – Αραχωβίτικων και Ρίου) .

Ø Ενός πλήρους νέου Κέντρου Εκμετάλλευσης και Συντήρησης στη περιοχή του Ρίου και ενός Σταθμού Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) στην περιοχή Αραχωβίτικων (θα παραδοθούν στις 31/08/2017)


Κόστος

Το συνολικό Κατασκευαστικό Κόστος (περιλαμβανομένων και των εκτελεσθεισών παλαιότερα εργασιών του τμήματος Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα) ανέρχεται σε 1,834 δισεκατομμύρια ευρώ και το κόστος των απαλλοτριώσεων 223 εκ. ευρώ.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΘΩΜΑ

 

Γ.Γ: ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΡΤΖΗ


Μιας και σου αρέσειι να δημοσιεύεις τα άπαντα του κ. Σπίρτζη, για να είσαι σωστός, χωρίς διακρίσεις, οφείλεις νομίζω να δημοσιεύσεις και την παρακάτω είδηση:

(Πλαίσιο φαντάζομαι ότι μπορείς να φτιάξεις εσύ, ώστε να μπορεί να τυπωθεί και να κρεμαστεί στον τοίχο, σε στυλ κορνίζας).

Νέα διανομή 13ης σύνταξης υποσχέθηκε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, για το 2019-2020, παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεσμεύτηκε στους θεσμούς ότι το βοήθημα δόθηκε άπαξ.

Μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής, ο Χρ. Σπίρτζης απαντώντας στην αντιπολίτευση για την συμφωνία της Μάλτας, είπε με έμφαση: «Σας κοστίζει ότι φέρνουμε συμφωνία με μηδενικό δημοσιονομικό κόστος για τους πολίτες. Σας κοστίζει ότι έχουμε την δυνατότητα ρύθμισης του χρέους. Σας κοστίζει ότι, εφόσον έχουμε πλεονάσματα, θα έχουμε το 2019-2020 -όπως και φέτος- 13η σύνταξη»

Ενδεχομένως να λέει και την αλήθεια, υπό την έννοια ότι, αφού αποφάσισαν να κόψουν την 11η και 12η σύνταξη, θα κόψουν και την 10η και θα δώσουν την 13η. ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτοί, λες να έχουν καλή σχέση με τα μαθηματικά;ι

Αλήθεια, θα ανέθετες ποτέ στον κ. Σπίρτζη να σου εκδώσει άδεια οικοδομής;

Εγώ θα του ανέθετα μόνο άδεια κατεδάφισης.

ΓΓ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ Α.Ν: Είμαι τόσο σωστός που αφήνω ΕΣΕΝΑ να το αμφισβητείς ΔΗΜΟΣΙΑ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ , από το μέσο που διευθύνω και θα μπορούσα να σε πετσοκόψω.

Είμαι τόσο σωστός που ό,τι κάνω και λέω γίνεται με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και με ΣΥΝΕΠΕΙΑ.
Αρνούμαι - π.χ. - να συναινέσω να παίρνει ο σύλλογός μου επιδότηση -  δημόσιο χρήμα στο ύψος των 2980 ευρώ για να μην περάσει το ποσό που μου δίνει ο φιλαράκος μου δημαρχάρας, τις 3000 ποσό πάνω από το οποίο ο νόμος επιβάλλει ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ για το πώς διαχειρίζεται το δημόσιο χρήμα. 
Δεν είμαι εκσυγχρονιστής της πλάκας, μόνο για τους άλλους.
Το αντιπολιτευτικό σου - ΥΠΟΚΤΡΙΤΙΚΑ - ψευτοπάθος εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ,  είναι τόσο έντονο - που ακόμα και η ολοκλήρωση των έργων από τον Σπίρτζη ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ. 
Και μη μου πεις τα επιχειρήματα της ΝΔ για το θέμα.
Αν θέλει η ΝΔ θα απαντήσει από την ΠΛΑΤΕΙΑ, το ξέρει ότι μπορεί.
Εγώ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΜΑΙ για το αν είμαι σωστός με το αν δέχομαι τα επιχειρήμματά σου.
Ο λόγος βέβαια που προβοκάρεις είναι γνωστός: ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΑΡΑ ΤΟΙΥ ΔΗΜΟΥ, της οποίας είσαι ένα πολύ καλό στήριγμα (επιτροπή διαβούλευσης, συμμετοχικός ΚΟΡΟΪΔΟΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ κλπ) ότι όλο και περισσότεροι παίρνουν αποστάσεις από την εντολή της τοπικής παρασκηνιακής στοάς ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της περιοχής που θεωρούνται ΕΓΚΥΡΑ και να μην ζητούν να απευθύνονται στον αναγνώστη της.
Θα σε παρακαλέσω - για τελευταία φορά - να μην με θεωρείς σωστό, να το δηλώνεις, να το βλέπουν όλοι, ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ να δημοσιεύω Ο,ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΑ και ΠΡΟΣΒΟΛΗ το συστηματάκι στο οποίο ανήκεις χρόνια τώρα θέλει να πει δημόσια εναντίον μου.
Τα άπαντα του Σπίρτζη θα συεχιστούν σήμερα γιατί έχει στείλει την ομιλία του στα εγκαίνεια της Ολυμπίας οδού και θα την ανεβάσω.
Όσο για το ερώτημά σου περί της έκδοσης αδείας για σπίτι δεν πορώ να στο απαντήσω διότι δεν με έχει απασχολήσει η επιλογή μηχανικού για άδεια, πάντως αν ήθελαν να ανοίξω τούνελ μάλλον θα τον διάλεγα, με κριτήριο  την αποτελεσματικότητά του με τους προκατόχους του.

Έναρξη 2ου κύκλου εφαρμογής προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών για το έτος 2017



Η Διεύθυνση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών (ΠΕΒΤΑ) της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι από τη Μεγάλη Δευτέρα έως και τη Μεγάλη Πέμπτη θα πραγματοποιηθούν επαναληπτικοί υπολειμματικοί ψεκασμοί στο πλαίσιο του 2ου κύκλου εφαρμογής του προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών για το έτος 2017. Ειδικότερα, οι ψεκασμοί προνυμφοκτονίας θα γίνουν και στους 12 Δήμους του Βόρειου Τομέα Αθηνών σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 10/04/2017
ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
  • Ρέµα Χαλανδρίου
ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
  • Ρέµα περιοχής Ψαλιδίου
  • Ρέµα Σαπφούς
  • Τμήμα Ρεµατιάς στα όρια µε ∆ήµους Βριλησσίων και Χαλανδρίου.
ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
  • Ρέµα Χαλανδρίου - Βριλησσίων
  • Ρέμα Βριλησσού

ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ 11/04/2017
ΔΗΜΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ:
  • Ρέµα προ του Μεγάρου∆ουκίσσης Πλακεντίας
  • Ρέµα της Ιεράς Μονής Πεντέλης (διαδρομή Αδριάνειου Υδραγωγείου)
  • Ρέµα των Καλισσίων (Ντράφι)
  • Ρέµατα περιοχής Καλισσίων Πεντέλης (Κοιμητηρίου - Παιδικής Χαράς)
  • Ρέµα Βαλανάρι (από Δ.Κ. Πεντέλης έως Νταού Πεντέλης)
  • ΡέµαΝέας Πεντέλης (μέχρι το ρέμαΑγ. Μαρίνας)
  • Ρέμα από Αγ. Σύλλα μέχρι τον Ποδονίφτη
  • Ρέμα από το κοιμητήριο Δημοτικής Κοινότητας Μελισσίων, μέχρι τον Ποδονίφτη (κτήμα Δαμανάκη)
  • Ρέµα Αγίου Ιωάννου Σαλίγκαρου Μελισσίων
  • Ρέμα Αγίας Μαρίνας
ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
  • Ρέµα Κοντοχρήστου
  • Παραρεµάτια ζώνη στις Αδάµες (περιοχή Camping)

ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 12/04/2017
ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
  • Ρέµα Κατσαούνη
  • ΡέµαΦιλικής Εταιρείας
  • Ρέµα οδών Ανάφης και Κηφισίας
ΔΗΜΟΣ ΠΕΥΚΗΣ – ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ
  • Ρέµα της Πύρνας
  • Ρέμα Δαμασκού
ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
  • Κατά µήκος ποταμού Κηφισού
  • Ρέµα Κατσαούνη (Καλλιπόλεως) από την οδό Σπ. Μελά έως την οδό Αχιλλέως.
  • Ρέμα Δαμάσκου
  • Ρέµα Σωκράτους
  • Ρέµα δίπλα στο δημοτικό Κοιµητήριο
  • Ρέμα Ι. Κόττου (οδός Ήβης)
  • Ρέμα Περσεφόνης
ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ
  • Αδριάνειος Αρχαιολογικός Χώρος
  • Παπαναστασίου & Κοραή
  • Μηλιώρη, Ταύρου & Ελ. Αλαμέιν
  • Γυμνασίου & Αθ. Διάκου
  • Μεσσηνίας & Δωδεκανήσου

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ 13/04/2017
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
  • Ρέµα (ανοιχτό, Αιτωλίας έως Θράκης)
  • Ρέµα (ανοιχτό, Πύλου έως Αχιλλέως)
  • Ημιτελές δημοτικό Κολυμβητήριο (Οικοδομικό Τετράγωνο 111)
ΔΗΜΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ – ΠΑΠΑΓΟΥ
  • Τεχνητή λίμνη Verde
  • Μικρό Ρέµα οδού Υγείας
  • Ρέµα Καλλιρόης
  • Ρέµα οδού Χατζηκωνσταντή
  • Ρέµα οδού Καραλή
ΔΗΜΟΣ ΨΥΧΙΚΟΥ – ΦΙΛΟΘΕΗΣ
  • Ρέµα Φιλοθέης
Για κάθε πληροφορία, το τηλέφωνο επικοινωνίας με την Διεύθυνση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής του Βόρειου Τομέα Αθηνών είναι 213 210 0611.

ΠΑΚ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ


Γκαλερί Χρυσόθεμις: ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ


Η Γκαλερί Χρυσόθεμις

σας εύχεται

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Ευχές από τον Κώστα Μανιάτη για το Πάσχα




Εύχομαι ολόθερμα
η Ανάσταση του Θεανθρώπου
να χαρίζει σε όλους Υγεία, Ευτυχία, Αγάπη
και να μας δίνει τη δύναμη και την αισιοδοξία να αγωνιζόμαστε
 με ενότητα και αλληλεγγύη για το δικαίωμα στη ζωή και στην αξιοπρέπεια
Χρόνια Πολλά!
Καλή Ανάσταση! Ευφρόσυνο Πάσχα!
Κώστας Μανιάτης
π. Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΡΟΥΠΛΗ


ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΙΑΣΩ


BLACK SABBATH ΣΤΟ LAZY


ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ τΤΟΝ Θ. ΤΕΡΖΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ