Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Η ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΤΟ NOBILLE.GR





ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ - Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ κ. Κ. ΜΑΝΙΑΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ Γ. ΣΓΟΥΡΟΥ






ΔΗΛΩΣΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΑΝΙΑΤΗ
Αντιπεριφερειάρχη  Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών
Αθήνα, 6 Μαΐου 2014
Στις Αυτοδιοικητικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014 δεν θα είμαι υποψήφιος.
Αισθάνομαι έντονα την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους πολίτες της Περιφερειακής Ενότητας του Βόρειου Τομέα Αθηνών για την εκτίμηση, την εμπιστοσύνη και τη στήριξη στο πρόσωπό μου κατά τη διάρκεια της θητείας μου. Επίσης, ευχαριστώ θερμά όλους τους Αιρετούς της Αυτοδιοίκησης, τους Κοινωνικούς και Επιστημονικούς Φορείς, τους Συλλόγους, τα Σωματεία και κάθε Συλλογικότητα της ευρύτερης περιοχής του Βόρειου Τομέα Αθηνών.
Στον Βόρειο Τομέα Αθηνών, στα τρία χρόνια που πέρασαν, εργαστήκαμε σκληρά και συστηματικά, κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, και με την καθοριστική συμβολή των υπαλλήλων των υπηρεσιών και τη στήριξη των πολιτών πετύχαμε να παραχθεί ένα έργο πολύπλευρο και ουσιαστικό, που αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής τους.
Το έργο αυτό, όπως και το έργο στο σύνολο της Περιφέρειας, είναι προϊόν συλλογικής δουλειάς, λαμβανομένης φυσικά υπόψη της θέσης, των αρμοδιοτήτων και του ρόλου που έχει ο καθένας. Αυτό όμως είναι κάτι το οποίο θέλει να ξεχνάει ο κ. Περιφερειάρχης.
Έτσι, από τη μια ζητά την επανεκλογή του κυρίως με βάση αυτό το έργο, το οποίο οικειοποιείται, και από την άλλη δεν συμπεριλαμβάνει στο ψηφοδέλτιό του καθοριστικούς συντελεστές του έργου αυτού, και συγκεκριμένα πέντε από τους οκτώ Αντιπεριφερειάρχες.
Αυτή η αντιφατική στάση του κ. Περιφερειάρχη αναδεικνύει και μια άλλη πλευρά της λειτουργίας του, την αποστροφή του στη συλλογικότητα. Κατ’ επανάληψη έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι, όχι μόνο αρνείται να λάβει υπόψη τις όποιες διαφορετικές απόψεις και θέσεις ώστε να προκύπτουν τελικά συνθετικές αποφάσεις, που είναι και η ουσία της δημοκρατίας, αλλά και επιπλέον ενοχλείται.
Κατά καιρούς στα αρμόδια όργανα έχουν κατατεθεί σαφείς και τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μου, με τις οποίες υπερασπίζομαι τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της Αυτοδιοίκησης. Σε αρκετά ζητήματα σημαντικά οι θέσεις αυτές ήταν διαφορετικές από αυτές του κ. Περιφερειάρχη. Ενδεικτικά, αναφέρω:
·         Την αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών την οποία ο κ. Περιφερειάρχης επικαλείται μόνο στα λόγια, αφού οι ενέργειές του αποσκοπούν στην αποδυνάμωση των Περιφερειακών Ενοτήτων, κάτι που έχει επιτύχει. Μάλιστα, επιδιώκει σταθερά την κατάργηση των Περιφερειακών Ενοτήτων Βόρειου, Δυτικού και Νότιου Τομέα Αθηνών, που αντιστοιχούν σε 26 Δήμους με πληθυσμό 1.650.000 κατοίκους, με στόχο τη δημιουργία ενός υπερδιογκωμένου Κεντρικού Τομέα, δηλαδή την επανασύσταση της παλαιάς Νομαρχίας Αθηνών!
·         Την άσκηση ουσιαστικής κοινωνικής πολιτικής εκ μέρους της Περιφέρειας.
·         Την ανάγκη στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού των αναγκαίων έργων, ο οποίος πρέπει να γίνεται με βάση υπαρκτές ανάγκες και προτεραιότητες και όχι αποσπασματικά και επιλεκτικά με βάση την εκλογική πελατεία.
·         Την αντίδραση μας στο «σύμφωνο συνεργασίας» με την Τρόικα, το οποίο αποσκοπεί στην πλήρη αποδυνάμωση της Αυτοδιοίκησης.
·         Το σχέδιο αλλαγής του Οργανισμού Περιφέρειας Αττικής. Στο μεγαλύτερο μέρος τους, οι προτάσεις του σχεδίου, οι οποίες είναι ενταγμένες στη λογική των μνημονίων και της Τρόικα, είχαν ως μοναδικό κριτήριο τη μείωση δομών, υπηρεσιών και προσωπικού και οδηγούσαν σε έναν υπερσυγκεντρωτισμό. Η υλοποίησή τους θα απέβαινε σε βάρος της εξυπηρέτησης των πολιτών και της ποιότητας των παρεχόμενων προς αυτούς υπηρεσιών.
·         Τον συγκεντρωτικό τρόπο λειτουργίας του κ. Περιφερειάρχη.
·         Την ανάγκη συλλογικής λειτουργίας της Παράταξης και
·         την αναβάθμιση του ρόλου των μελών του Περιφερειακού Συμβουλίου και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του.
Εκείνο που επέδρασε καθοριστικά στις επιλογές του είναι η αγωνιώδης προσπάθειά του να επανεκλεγεί με κάθε μέσο και με κάθε τρόπο. Ισχυρίζεται ότι προχωρά στη δημιουργία αδέσμευτου αυτοδιοικητικού συνδυασμού μέσα από μια ευρύτατη διεύρυνση προς «όλες» τις αυτοδιοικητικές δυνάμεις και μέσα από ανανέωση προσώπων. Στην πράξη όμως προχώρησε στη δημιουργία ενός ψηφοδελτίου, το οποίο δεν έχει καμία πολιτική συνοχή. Προστέθηκαν νέοι υποψήφιοι Αντιπεριφερειάρχες, που έχουν συγκεκριμένη κομματική προέλευση (ΝΔ), κι οι οποίοι στη μέχρι σήμερα αυτοδιοικητική τους πορεία απέδειξαν ξεκάθαρα ότι μόνο ανεξάρτητοι δεν ήταν. Λειτούργησαν δε με βάση μικροκομματικές σκοπιμότητες και πελατειακές λογικές και πρακτικές. Σύμφωνα με τα παραπάνω, το ψηφοδέλτιο όχι μόνο δεν είναι ανεξάρτητο, αδέσμευτο και πολυσυλλεκτικό, αλλά αποτελεί κλασική περίπτωση πολιτικής συναλλαγής.
Οι πολίτες του Βόρειου Τομέα Αθηνών, που γνωρίζουν πολύ καλά πρόσωπα και πράγματα, είναι βέβαιο ότι θα τοποθετηθούν ανάλογα απέναντι σ’ αυτές τις παλαιοκομματικές λειτουργίες και πρακτικές, που έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση των πολιτών. Γιατί κανείς πλέον δεν μπορεί να τους αποπροσανατολίσει.
Σε ό,τι με αφορά, συνεχίζω να είμαι ενεργά παρών στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες για μια ανθρώπινη κοινωνία υπηρετώντας με την ίδια συνέπεια τις αξίες της δημοκρατίας, της ελευθερίας, της κοινωνικής δικαιοσύνης και της αλληλεγγύης, υπερασπιζόμενος ανυποχώρητα την κοινωνική υπόσταση και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
Αντιπεριφερειάρχης
Βόρειου Τομέα Αθηνών

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΡΕΝΑ ΔΟΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


10 ΣΤΑ 10 ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ



Είναι γεγονός ότι και οι 10 θέσεις του προγράμματος μας είναι εφικτές και υλοποιήσιμες
Είναι γεγονός ότι και οι 10 θέσεις θα αλλάξουν ριζικά το Χαλάνδρι
Είναι γεγονός ότι με τις 10 θέσεις σπάει το κατεστημένο και γεννιέται κάτι καινούργιο.

Είναι γεγονός ότι και οι 10 θέσεις είναι το αυτονόητο.

Αν έδινες ενοίκιο 400.000 το χρόνο και με 1.000.000 έχτιζες κάτι δικό σου, θα το σκεφτόσουν πολύ?
Όχι βεβαίως
Άρα η κατασκευή ιδιόκτητου δημαρχείου είναι αυτονόητη

Όταν έχεις πρόβλημα στην εταιρία σου , στο σπίτι σου , προσπαθείς να δημιουργήσεις κάποια υποδομή για να λύσεις το θέμα
Άρα τι ποιο λογικό από το να δημιουργηθεί υποδομή για την καθαριότητα, η οποία θα σου εξασφαλίσει καλύτερη οργάνωση και μείωση κόστους.

Με την κρίση που βιώνουμε όλοι , τα χρήματα δεν περισσεύουν, δεν είναι λοιπόν αυτονόητο ότι ο Δήμος πρέπει να εξασφαλίσει την πρόσβαση στους αθλητικούς χώρους σε όλους τους δημότες?

Με την ίδια λογική δεν θα ήταν λογικό και αυτονόητο να υπάρχουν πολιτιστικά εργαστήρια?

Το ίδρυμα Κουρτέση έχει την υπερσύγχρονη ‘ΕΣΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ’ η οποία δεν λειτουργεί – δεν θα έπρεπε όταν μειώθηκαν δραματικά οι θέσεις στους παιδικούς σταθμούς να λειτουργει ?
Τι ποιο λογικό?   

Το λογικό λοιπόν και το αυτονόητο είναι και αυτό που είναι υλοποιήσιμο
Είναι αυτό που περιμένει ο δημότης για την βελτίωση της καθημερινότητας του

Η παράταξη ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ είναι σε άμεση επαφή με την κοινωνία και προτείνει πρόγραμμα προς αξιολόγηση και όχι υποσχέσεις και λόγια

Την Δευτέρα 12 Μαΐου στις 19.00 εμείς δεν θα έχουμε ομιλία στην πλατεία του Άγιου Νικολάου , θα έχουμε διάλογο και σας καλούμε να έρθετε μαζικά να συζητήσουμε τις 10 θέσεις μας και όχι μόνο.

Αθανάσιος Μακρής  
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος    

Ο ΜΑΚΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΥΣ 
 

Την «κερκόπορτα» ιδιωτικοποίησης της καθαριότητας των Δήμων άνοιξε ο Μιχελάκης


amaksostasiou_dimou_irakleiou_attikis_aftodioikisi

Τον « ασκό του Αιόλου» για την εκχώρηση βασικών αρμοδιοτήτων (Καθαριότητα, Ηλεκτροφωτισμός) της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στα μεγάλα επιχειρηματικά-εργολαβικά συμφέροντα, άνοιξε τροπολογία ,που συμπεριελήφθη στο Νόμο 4257/2014 (Φ.Ε.Κ.-ΤΕΥΧΟΣ Α΄-ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 93/14-4-2014), «Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών».

Αυτό καταγγέλλει η ΠΟΕ-ΟΤΑ , αναφερόμενη στο ΑΡΘΡΟ 43, στο οποίο :

«Στο άρθρο 209 του Ν.3463/2006 προστίθεται ενδέκατη παράγραφος ως εξής:

«11. Επιτρέπεται η εκχώρηση και η ενεχυρίαση εσόδων από ανταποδοτικά τέλη για την εξασφάλιση κάθε είδους δημοσίων συμβάσεων ιδίως έργου, προμήθειας, υπηρεσίας, παραχώρησης, σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα κατά το Ν.3389/2005 και σύμβασης ενεργειακής απόδοσης κατά το Ν.3855/2010, οι οποίες συνάπτονται από τους Δήμους με σκοπό αποκλειστικά την εξυπηρέτηση της αντίστοιχης υπηρεσίας χάριν της οποίας επιβάλλονται τα ανταποδοτικά τέλη».

Η υλοποίηση της εξέλιξης αυτής , αναμένεται να πυροδοτήσει νέο γύρο σκληρής αντιπαράθεσης μεταξύ των Δημοτικών Αρχών που θα προκύψουν ή θα επανεκλεγούν από τις Δημοτικές εκλογές και την Ομοσπονδία των εργαζομένων στους ΟΤΑ .

Ήδη Δημοτικές Αρχές , προσκείμενες στη ΝΔ , όπως του Αμαρουσίου, του Περιστερίου κ.α , με «πρόσχημα» την έλλειψη προσωπικού , έχουν προβεί σε αναθέσεις εργασιών καθαρισμού σχολείων κ.α

http://www.newsta.gr/, 6/5/2014