Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. : ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ


Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. : ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ Ε.Δ.Σ.Ν.Α. κ. ΓΙΑΝΝΗ ΣΓΟΥΡΟΥ


ΝΕΑ - Η ΤΡΙΤΗ ή ΤΕΤΑΡΤΗ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΔ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ


Θα πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Για το βιβλιοπωλείο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ πρόκειται.

Θα μας κάνει μήνυση ο Θοδωρής Βασιλόπουλος που αναφέρουμε το όνομα του μαγαζιού και το δυσφημούμε;

Μπα δε νομίζω. Γνωριζόμαστε από μικρά παιδιά, θα μας την χαρίσει.
Εδώ μεγαλώσαμε όλοι μας. Στο Χαλάνδρι.

Το μαγαζί μεγάλωσε μέσα από σκληρή δουλειά.

Και μέσα από σκληρό παιχνίδι στους ανταγωνισμούς της αγοράς.
Αλλά αυτό είναι το γήπεδο.

Είναι ίσως η μόνη οικογενειακή επιχείρηση στην πόλη μας που ανέβηκε επίπεδο.

Ο Μίμης δεν είναι πια εκεί, έχει εγκατασταθεί στην σχολική βιβλιοθήκη του Αετοπούλειου που την έφτιαξε για κείνον ο Θοδωρής που έμεινε να παλεύει και να μεγαλώνει το μαγαζί μαζί με την αδελφή τους, την Κούλα και καμιά τριανταριά εργαζόμενους.

Έχει αξία να δει κανείς τα ονόματα στην κατάσταση εργαζομένων για να αναγνωρίσει παιδιά από γνωστές  Χαλανδραίικες οικογένειες που έχουν βρει εργασία,  εκεί.
Κάποιοι απ' αυτούς μας πίεσαν να ασχοληθούμε με το θεματάκι αυτό μιλώντας μας δυστυχώς off the record .

Έχουν εργασία με τους όρους που η εργατική νομοθεσία  ορίζει, όχι δεν δηλώνει "ΙΔΡΥΜΑ" η επιχείρηση, ούτε το γεγονός ότι ο άνθρωπος έχει δημοκρατικές πολιτικές αντιλήψεις και κοινωνικές ευαισθησίες τον καθιστά υπόχρεο να κάνει το μαγαζί του ... κολχόζ.
Άλλωστε αν πέσει έξω δεν είναι τράπεζα να τον ανακεφαλαιοποιήσει το κράτος.

Το καλοκαίρι απολύθηκε μια κοπέλα από το βιβλιοπωλείο.

Ξέρουμε, από έρευνά μας λεπτομέρειες, που δεν έχουν απολύτως καμία σημασία για αυτό που πρέπει να είναι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ με κοινωνικές προεκτάσεις και όχι κουτσομπολιό ή λαϊκό δικαστήριο.

Ξέρουμε επίσης από έρευνά μας ότι ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ, από το 2008 που άρχισε η κρίση, δεν έχει κάνει μειώσεις μισθών ούτε μαζικές αντικαταστάσεις παλαιών εργαζομένων με νέους.

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ μας τα είπαν αυτά.

Το συνδικάτο της απολυμένης αντέδρασε αμέσως.
ΣΩΣΤΟ!
ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.
Αυτό πρέπει να γίνεται σε κάθε απόλυση από τα συνδικάτα.

ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ  σε βιβλιοπωλεία, σε δήμους, σε χρωματοπωλεία, σε παιδικούς σταθμούς, σε αρωματοπωλεία, σε μπαρ και καφετέριες, σε δισκοπωλεία, σε εφημερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Και όπου γίνονται πρέπει να υπάρχει ανάλογη με τον αριθμό των απολύσεων αντίδραση από την κοινωνία, από το κίνημα, από τους φορείς των εργαζόμενων που πρέπει να συντονίσουν την δράση των αδυνάτων απέναντι στους ισχυρούς.

Όταν απολύεται ένας να πηγαίνουμε λοιπόν 4 φορές έξω από το μαγαζί και με την δυναμική μας παρουσία να το δυσφημούμε στους πελάτες - πολίτες που έτσι θα πειστούν να ψωνίσουν τα σχολικά των παιδιών, τα ξενόγλωσσα βιβλία μέρες που είναι, από αλλού για να τον τιμωρήσουμε τον παλιοεργοδότη, μεγαλοκαπιταλιστή.

Με την ίδια ένταση αντίδρασης - 1 προς 4 λοιπόν:

Όταν απολύονται 20 σχολικοί φύλακες πρέπει να κλείσουμε τον δήμο .... 80 μέρες.

Όταν απολύονται 40 εργαζόμενοι από ΜΜΕ, πρέπει να κάνουμε 160 μέρες διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία του εργοδότη τους.

ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

Δεν πρέπει να αγωνιστούμε;

Πρέπει.

Αλλά πρέπει να προσέχουμε, να αποπνέεται από τον αγώνα μας ότι είμαστε ΔΙΚΑΙΟΙ και ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΙ  ενεργοί πολίτες, που λειτουργούμε για το ΟΛΟΝ και με ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

Διότι όταν είμαστε ανισόρροποι ο αγώνας μας μπορεί να παρεξηγηθεί, να υπονομευτεί και πάντως σίγουρα δεν ΘΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ για την συμμετοχή και άλλων, σε ένα πλατύ, ανοικτό, μέτωπο ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ των πολιτικών που γεννούν τις απολύσεις, (αν πιστεύουμε ότι τις απολύσεις δεν τις γέννησε ο κάθε Μ.Μ.  αλλά η κρίση υπερσυσσώρευσης).

Αυτό δεν είναι το ζητούμενο όλων; Η ΠΛΑΤΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ και η δόμηση συμμαχικών μετώπων;
Τουλάχιστον στο λεκτικό επίπεδο έτσι δεν δηλώνουν όλοι;

Αν είναι έτσι αναγνώστη μου λοιπόν και πιστεύουμε αυτά που λέμε, μπορούμε αν δεν αμφισβητήσουμε την ειλικρίνεια στις προθέσεις κανενός, με βάση τα προηγούμενα πεπραγμένα να οδηγηθούμε σε ένα ασφαλές και .... αισιόδοξο σενάριο:

Από τον Ιούλιο ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ, ΑΙΜΟΣΤΑΓΗ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ.

Διότι έχουν βγει 5 δελτία τύπου προς τα τοπικά μέσα, έχουν γίνει 4 συγκεντρώσεις στην Ανδρέα Παπανδρέου έξω από το μαγαζί - η τελευταία προχθές το απόγευμα -  μπήκε θέμα σε συλλογικούς φορείς της πόλης - άσχετους με το εμπόριο και την .... επιθεώρηση εργασίας - να καταγγελθεί δημοσίως και να διαπομπευθεί -  σε μια εποχή που είναι το φόρτε του τζίρου που ταΐζει καμιά 40αριά οικογένειες λόγω σχολικής περιόδου -  εκτός από τα κέρδη του μεγαλοκαπιταλιστή.

Δεν έγινε για κανένα άλλο άρα θα είναι ο μόνος.

Μήπως όμως παρατραβάει η βαλίτσα;

Αν είναι η μοναδική τέτοια περίπτωση απόλυσης να μας το πείτε και θα ερχόμαστε και εμείς μαζί, να την εξαφανίσουμε από την τοπική αγορά την μοναδική επιχείρηση που απέλυσε εργαζόμενο από τον ... Ιούλιο στο Χαλάνδρι (και ανήκει σε έναν ΔΗΜΟΤΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, με ενεργή συμμετοχή στα δρώμενα της τοπικής κοινωνίας, βάζοντας από την τσεπούλα του για το δημόσιο συμφέρον - να ξαναθυμήσω την παιδική βιβλιοθήκη Μίμης Βασιλόπουλος;)

Αλλά δεν είναι όμως η μοναδική, εμείς ας πούμε έχουμε ένα μέλος της δημοτική κίνησης που απολύθηκε από γνωστό κατάστημα, αλυσίδας με καλλυντικά και ένα άλλο ... δικό μας συνεργάτη, που ήταν στο ΑΛΤΕΡ, ενώ τέκνο άλλου φίλου δούλευε σε καφετέρια και τον έδιωξαν.

 ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑΝ.
Και μετά και στο ψαράδικο που δούλευε ο Χρυσαύγουλος δολοφόνος.

Είναι μια νέα "σοβαρή" προσέγγιση του αγώνα για την ανατροπή των πολιτικών που γεννούν την κρίση.

Αλλά αν δεν πάμε και στους άλλους και συνεχίζουμε μια φορά την βδομάδα να πηγαίνουμε με το πανό μας έξω από τον ΕΥΡΙΠΙΔΗ για να τον τρελάνουμε στην δυσφήμιση, μπορεί κανένας αρρωστημένος εγκέφαλος να σκεφτεί ότι έχουμε στοχοποιήσει την συγκεκριμένη επιχείρηση.

Και κάτι τέτοιο δεν θέλουμε να το πάθει το κίνημα. Θέλουμε;

Επειδή δεσμεύτηκα  σε εργαζόμενους στον ΕΥΡΙΠΙΔΗ με τους οποίους μίλησα, θα καταθέσω - χωρίς να έχω προσωπική άποψη - κάτι: Δεν είναι - λένε - τα πράγματα όπως παρουσιάζονται στην συγκεκριμένη απόλυση.

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΡΜΟΔΙΩΣ.
Άρα θα έλεγα  ότι καλό θα ήταν να τσεκάρει η επιθεώρηση εργασίας τη νομιμότητα της διαδικασίας απόλυσης αλλά και όλες τις εργασιακές σχέσεις στον ΕΥΡΙΠΙΔΗ, δηλαδή να ομιλήσουν και οι υπεύθυνοι ΕΛΕΓΚΤΕΣ, εκτός από όλους εμάς τους ξερόλες.

Αναγνώστη μου ο διασυρμός μιας επιχείρησης δεν μας βρίσκει εμάς σύμφωνους όχι γιατί ο Βασιλόπουλος είναι Χαλανδραίος αλλά γιατί δεν θα λύσει - βεβαίως - το πρόβλημα της ύφεσης, της ανεργίας και της καταβαράθρωσης των εργασιακών σχέσεων που μάλλον κινδυνεύουν περισσότερο από την ΤΡΟΪΚΑ , την κυβέρνηση, την μνημονιακή διοίκηση του δήμου μας από ότι από τον Θοδωρή.

Ναι πιστεύουμε ότι πρέπει να ορίσουμε τον αντίπαλο και να αξιολογήσουμε τους πιθανούς συμμάχους με υπευθυνότητα και ψυχραιμία.

Η μάχη είναι δύσκολη και ο αντίπαλος πανίσχυρος.

Ισχυρότερος του εργοδότη Βασιλόπουλου.
Εκτός αν επιλέγουμε αντιπάλους ακριβώς με αυτό το κριτήριο: Ποιος είναι του χεριού μας.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΝΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

Δύο μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Χαλανδρίου - οι κ. Κούσης και Παυλίδης - που είχαν εκλεγεί με το ενιαίο ψηφοδέλτιο παραιτήθηκαν από το Δ.Σ. και αντικαταστάθηκαν από τους αναπληρωματικούς την κα Λένα Μελανίτου (εργαζόμενη στο αθλητικό κέντρο) και τον κ. Τάσο Μιχαηλίδη (Τεχνική Υπηρεσία).

Από το Δ.Σ. είχε επίσης παραιτηθεί μέσα στο καλοκαίρι ο - εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο του κτήματος (καθαριότητα) - κος Αποστολίδης, ο οποίος αντικαταστάθηκε από τον αναπληρωματικό του κο Καλοβρία.

ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΡΟΥΠΑΚΙΑΣ - ΣΕ ΙΧΘΥΟΠΩΛΕΙΟ ΣΥΓΓΕΝΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ




Αυτό αναφέρει σε άρθρο του στο ΒΗΜΑ ο δημοσιογράφος Β. Λαμπρόπουλος (ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ)

«Ο Γιώργος έπαιρνε μεροκάματα από την "Χρυσή Αυγή" όπως και άλλα μέλη της οικογένειάς του. Δούλευε στο κυλικείο των γραφείων του κόμματος, όπως και η γυναίκα του που δούλευε σαν καθαρίστρια αλλά και η κόρη του. Συμμετείχε σε διανομή τροφίμων της "Χρυσής Αυγής" αλλά και σε άλλες κινήσεις της τοπικής οργάνωσης και έπαιρνε λίγα χρήματα. Παλιά υποστήριζε άλλο πολιτικό κόμμα και μας έλεγε ότι πήγε στην Χρυσή Αυγή για το χαρτζιλίκι. Ισως η οικονομική εξάρτηση από την τοπική οργάνωση τον ώθησε να πάει στο σημείο της συμπλοκής. Ομως είναι αδιανόητο ότι τράβηξε μαχαίρι και σκότωσε τον άτυχο άνθρωπο. Ο Γιώργος μάς έδειχνε πάντα ότι ήθελε να αποφεύγει τους καυγάδες…».

Αυτά ανέφερε στο «Vima.gr» στενός φίλος του 45χρονου Γιώργου Ρουπακιά, δράστη της εν ψυχρώ δολοφονίας του 34χρονου Παύλου Φύσσα, το βράδυ της Τρίτης, στην Αμφιάλη. Ο 45χρονος, που δηλώνει «μετανιωμένος και συντετριμμένος» τις τελευταίες ώρες στον χώρο κράτησής του στην Ασφάλεια Αττικής, εργαζόταν σαν οδηγός βυτιοφόρου σε εταιρεία πετρελαιοειδών στο Αιγάλεω, σε ιχθυοπωλείο στο Χαλάνδρι που ανήκε σε συγγενή του και συμπλήρωνε το εισόδημά του στην «Χρυσή Αυγή».

Εκδήλωση για τη Ρεματιά: Δευτέρα 23/9 Ωρα 7 μ.μ.

Η ΡΕΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ
Μια ωδή στη ρεματιά Πεντέλης- Χαλανδρίου
Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στις 7μμ
 στο Ευριπίδειο θέατρο Ρεματιάς Χαλανδρίου



Τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στις 7μμ το Ευριπίδειο θέατρο Ρεματιάς Χαλανδρίου υποδέχεται την ιστορία της ρεματιάς, τις αναμνήσεις των γειτόνων της, το όραμα των ανθρώπων που την νοιάζονται κι όλα αυτά με καλή μουσική!

Ο Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος και Ρεματιάς Πεντέλης -Χαλανδρίου, μια ομάδα ενεργών πολιτών που συμπληρώνει 20 και πλέον χρόνια δράσης για την πολύτιμη πράσινη λωρίδα, προσκαλεί επιστήμονες και καλλιτέχνες, επώνυμους και ανώνυμους φίλους της ρεματιάς να μιλήσουν με γνώση και συναίσθημα για έναν χώρο μοναδικό.

Μεταξύ των ομιλητών:
- Καθηγ. Χρήστος Ζερεφός: Ακαδημαϊκός, Επόπτης του Κέντρου Ερεύνης Φυσικής της Ατμοσφαίρας και Κλιματολογίας της Ακαδημίας Αθηνών
- Γιάννης Μιχαήλ: Αρχιτέκτων- πολεοδόμος, Πρόεδρος της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού
- Τάσος Τανούλας: Αρχιτέκτων- Αναστηλωτής, Υπεύθυνος του έργου αποκατάστασης των Προπυλαίων της Ακρόπολης
- Ηλίας Δημητρίου: Γεωλόγος, ειδικός στη διαχείριση υδάτων Ερευνητής του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών και Εσωτερικών Υδάτων

- Γιώργος Δενδρινός: Ιατρός, Συγγραφέας βιβλίου για το Χαλάνδρι του ‘60
- Νότης Μαυρουδής: Μουσικοσυνθέτης
- Γιώργος Κουράσης: Δήμαρχος Χαλανδρίου
- Γιάννης Μαρίνης: Πρόεδρος παλιών προσκόπων Χαλανδρίου
- Διατελέσαντες πρόεδροι του Συλλόγου μας




Για την ιστορία, τον φυσικό πλούτο, το ευεργετικό μικροκλίμα, τη “γειτονιά” και τους ανθρώπους της, τις αναμνήσεις της νιότης, αλλά και για την επαγρύπνηση που απαιτείται για τη διαφύλαξή της πολλαπλώς απειλούμενης ρεματιάς μιλούν άνθρωποι που ξέρουν σε ανθρώπους που θα ήθελαν να αναλογιστούν και να μάθουν περισσότερα.

Το κοινό θα μπορέσει να θέσει ερωτήσεις και να μοιραστεί τις αναμνήσεις και τις σκέψεις του με τους ομιλητές.

Τραγούδια από την παράδοση, ως το νέο κύμα, τον Χατζιδάκι τον Θεοδωράκη και τον Βαμβακάρη από τους Άννα- Μαρία Κάλφα (τραγούδι) - Σωτήρη Σαραντάκο (πιάνο) συνάδουν με το περιβάλλον, τις αναμνήσεις, τις σκέψεις.

sosrematia.blogspot.com

Χάθηκε ο Έκτορας από το Χαλάνδρι...



Χάθηκε στην Ηρώων Πολυτεχνείου, στο Κάτω Χαλάνδρι, αρσενικό γερμανικό ποιμενικό.
Φοράει αλυσίδα με ταυτότητα. Ακούει στο όνομα Έκτορας και... είναι πολύ φιλικός.
Παρακαλούμε, αν τον βρείτε, κρατήστε τον και καλέστε μας στο: 6936064976




Ευχαριστούμε.


Δημ. Καλαντζής + Friends : Σάββατο 21/9 στο "ΕΝ ΦΛΥΑ"

ΕΝ ΦΛΥΑ Καφενείον
Κ. Βάρναλη 13 & Γκίνη
Τηλ. 210 6854528
http://enflya.blogspot.gr/

ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΤΗΝ 4η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (του 2013) ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ (κατά την ταπεινή γνώμη μας πάντα) ΔΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ.



O Στάθης τα χώνει – και κάνει μάθημα – σε αναγνώστη του Μπας και τον Μένανδρο τον λέγαν΄ Μαίανδρο;

Στη χθεσινή στήλη δημοσιεύθηκε σκίτσο με τη Σφίγγα. Ευρέθη αναγνώστης ο οποίος με έψεξε διότι,…κατά τη γνώμη του, απέφυγα να ζωγραφίσω μαιάνδρους στο βάθρο του αγάλματος κι αντ’ αυτών σχεδίασα κάτι ζιγκ ζαγκ.

Άκου λοιπόν, Χρυσαυγίτη, άκου, αμόρφωτε άνθρωπε: ποιος σου είπε ότι σε όλα τα βάθρα των αγαλμάτων -θεών, ανθρώπων και τεράτων- οι αρχαίοι χάραζαν ή ζωγράφιζαν μαιάνδρους; Αντιθέτως. Συνήθως τον μαίανδρο ως διακοσμητικό και μόνον στοιχείο τον βρίσκουμε στα κιονόκρανα (στην επικρανίτιδα ζωγραφική) ή κάτω απ’ τη ζωοφόρο.

Ο μαίανδρος δεν έχει κανένα νόημα, ιδεολογικό ή θρησκευτικό ή κοινωνικό, αποτελεί μόνον τη γεωμετρική αποτύπωση (για διακοσμητικούς λόγους) της βουστροφηδόν ροής του ποταμού Μαιάνδρου παρά την Πέργαμο.

Λέει ο Στράβων: «Ρέει δ’ ο Μαίανδρος προς δυσμάς διά καμπών ελικοειδών, αίτινες παροιμιώδεις κατέστησαν, ώστε και εν ελικοειδές αρχιτεκτονικόν κόσμημα κατ’ αυτόν ωνομάσθη».

Μόνον κουφιοκεφαλάκηδες και βαθειά αμόρφωτοι περί τα ελληνικά γράμματα και πράγματα θα έπαιρναν ένα διακοσμητικό μοτίβο για να το κάνουν ιδεολογικό (!) σύμβολο ή έμβλημα ταυτότητας ή επί-σημον.

Μόνον βλάκες, μιμητές (μάλιστα ιμιτασιόν) των ναζί, που αναζητούσαν κι εκείνοι μυστικιστικούς συμβολισμούς στη σβάστικα (ένα απλό σύμβολο καλής τύχης και ευημερίας που απαντάται στις Ινδίες, στην Περσία και στην Ελλάδα της αρχαιότητας), θα προσπαθούσαν σήμερα να μιμηθούν το αποτρόπαιο σύμβολο, έτσι όπως έγινε ο αγκυλωτός σταυρός ως ναζιστικό σκιάχτρο, με ένα κακέκτυπο α-νόητο, άνευ νοήματος έμβλημα. Μόνον αδαείς που προφέρουν οι περισσότεροι και γράφουν σβάστιγκα αντί σβάστικα, θα έβρισκαν στον μαίανδρο κάτι περισσότερο από ένα διακοσμητικό του στυλ Βερσάτσε.

Τα γράφω αυτά διότι πλέον μας έχει πνίξει η αγραμματοσύνη των ανελλήνιστων Ελληναράδων, εθνικοφρόνων κι εθνικιστών, καθώς και το θράσος αυτής της αγραμματοσύνης.

Άκου λοιπόν, πρώην πελάτη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. (διότι αυτούς κυρίως ψήφιζες): ό,τι ανθρώπινο πιάνεις στο στόμα σου το μαγαρίζεις – άσε την πατρίδα στην άκρη, πατριδοκάπηλος είσαι, γρυ δεν γνωρίζεις απ’ τον ελληνικό πολιτισμό και τις οικουμενικές του διαστάσεις. Αν ελληνικά γνώριζες, φασίστας δεν θα ήσουν.

Απλώς τώρα, πρώην πελάτη του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., που με την ψήφο σου συνέβαλες κι εσύ στην καταστροφή της Ελλάδας προς ίδιον μάλιστα όφελος (ρουσφετάκια, διορισμούληδες) – απλώς τώρα, λοιπόν, προσπαθείς να τιμωρήσεις αυτούς που σε πούλησαν, υποστηρίζοντας το υποχθόνιο εργαλείο τους, τη Χρυσή Αυγή. Τόσο σου κόβει! Όσο σου κόβει για τον μαίανδρο. 

Έκαψες μια φορά την πατρίδα και τώρα πας να την ξανακάψεις. Ελαφρά τη καρδία, πάλι κάνοντας λάθος. Πότε η Χρυσή Αυγή αγωνίσθηκε για το μεροκάματό σου; Κάθεσαι και βρίζεις την Αριστερά λες και σε κυβερνούσε αυτή για να ανακουφίσεις τις ενοχές σου – που τα έκανες μαντάρα και τώρα πας να τα ξανακάνεις.

Σε πρόδωσε ο δικομματισμός και βάζεις τα τσιράκια του να τον τιμωρήσουν. Τόσο σου κόβει – δεν βλέπεις ότι η επιστροφή της Ελλάδας στο 1950 από πλευράς εργασίας και τρόπου ζωής χρειάζεται την εμφυλιοπολεμική επιχειρηματολογία που είχαν ξεχάσει ακόμα και οι βρυκόλακες; 
Ο Γράμμος και το Βίτσι σε μάραναν; τα «ορφανά του Στάλιν» σου έκαναν το μεροκάματο κουπόνι; αν θα γιορτάσει τη φασιστική επέτειο της 4ης Αυγούστου η Χρυσή Αυγή είναι το πρόβλημα ή ότι αύριο θα σου κατασχέσουν το σπίτι χωρίς η Χρυσή Αυγή να κουνήσει ούτε το δαχτυλάκι της, παρά μόνον βγάζοντας ανώδυνες ανακοινώσεις για τους «τοκογλύφους» – στάχτη στα μάτια του κόσμου. Καταναλώνεις τις μπούρδες της προπαγάνδας για «ιδεολογική κυριαρχία της αριστεράς κατά τη μεταπολίτευση» και νομίζεις ότι σκέφθηκες κάτι δικό σου, ότι προσδιόρισες την αιτία των προβλημάτων σου.

Δεν σε προβληματίζουν τα «μυστικά» (γιατί μυστικά; απλώς στημένα) γκάλοπ που διοχετεύουν δεξιά έντυπα και νεοδημοκρατικά παράκεντρα εμφανίζοντας την ακροδεξιά στο 20%;! Ποιος χρειάζεται ένα τέτοιο ποσοστό στα δεξιά του για να αντιμετωπίσει τη διαμαρτυρία απ’ τα αριστερά του; Η δεξιά; Σωστός! Και με ποιον συγκυβερνάει η δεξιά; Με το ΠΑΣΟΚ. Πάλι τα ίδια δηλαδή. Αυτοί (οι ίδιοι) που ψήφιζες χρειάζονται τώρα την ψήφο σου στα δεξιά τους για να συνεχίσουν να κυβερνάνε. Έξυπνη η ψήφος σου στη Χρυσή Αυγή, δεν λέω.

Και αν η δεξιά κυβερνά αισχρά, η ακροδεξιά δεν θα κυβερνούσε αισχρότερα; 
Ξέρω, ξέρεις ότι αυτά που σου λέω σου τα λέει ένα «ορφανό του Στάλιν», ένας θολοκουλτουριάρης, πιθανόν και αδερφή, ένας βολεμένος. Όταν εγώ, φίλε μου, και πολλοί άλλοι όπως εγώ αγωνιζόμασταν απ’ το 1981 κατά του δικομματισμού, εσύ τον ψήφιζες. 
Όταν η ταπεινότης μου έκανε τη διαδρομή της στη δημοσιογραφία με το σπαθί της (μόνον τις απολύσεις να υπολογίσεις), εσύ είχες άκρες και κονέ, όταν εγώ αγωνιζόμουνα για πάρτη σου, λέγοντας απ’ το 1990 ό,τι λέω και τώρα, εσύ με έλεγες γραφικόν. 
Τώρα λοιπόν πας να μου κάνεις και χρηστομάθεια, μάλιστα αγράμματη. 
Αντί να βάλεις κάτω το κεφάλι σου να σκεφθείς ποιος και τι φταίει για όσα σε βασανίζουν, βάζεις πάλι τις φωνές, μόνον που αυτήν τη φορά δεν είναι ιαχές δοξαστικές για τους δημαγωγούς, αλλά κραυγές υπέρ των εμπρηστών. Κραυγές οργής, δεν λέω. Αλλά πού σπαταλάς την οργή σου; Πού πας φεύγοντας απ’ τους δημαγωγούς; στους εμπρηστές;

Ποιο πρόβλημα θα σου λύσει η «blut und ehre», η «αίμα και τιμή» Χρυσή Αυγή; 
Ασε το μεροκάματο, άσε το ξεπάτωμα όσης δημοκρατίας σού απέμεινε. Ποιο πρόβλημα θα σου λύσει; το μεταναστευτικό; πώς; με αίμα; με πογκρόμ; με ξενηλασία (για να αναφερθώ πάλι στα ελληνικά γράμματα που τόσο ατιμάζεις) ή με κρυπτεία; 

Σαν αυτή που ήδη γίνεται, να βγαίνουν δηλαδή νύχτα οι Αριοι και να τρώει το σκοτάδι δυο-τρία παιδιά κατώτερων θεών κάθε δεύτερο-τρίτο βράδυ. 
Και ποιοι είναι οι Αριοι; αυτοί που μουγκανίζουν αντί να μιλάνε; οι μπράβοι της νύχτας; – εξπέρ στον Αριστοτέλη και τους μαιάνδρους, δεν λέω.

Το μεταναστευτικό είναι μεγάλο πρόβλημα, άπτεται της εθνικής υπόστασης της χώρας και δεν λύνεται με κραυγές, στα τυφλά – απαιτεί αναδιάταξη των διακρατικών σχέσεων της χώρας, αναθεώρηση συνθηκών, ισχυρή έννομη τάξη στο εσωτερικό – αλλιώς θα σφαγούμε στους δρόμους! 
Αυτό θέλεις; να παίζουμε την τυφλόμυγα με τα δίκαννα με τους ξένους και μεταξύ μας;

Ξέρω ότι σε ενοχλούν ορισμένοι κουφιοκεφαλάκηδες της Αριστεράς. Αυτοί που μιλούν την ίδια εμφυλιοπολεμική γλώσσα με τη δική σου, όταν λένε «τότε στον Μελιγαλά έγινε μισή δουλειά» ή «ΕΑΜ – ΕΛΑΣ – Μελιγαλάς» ή «Γρήγορα ξεχάσατε τον Μελιγαλά, φασίστες, τα κεφάλια σας δεν στέκονται καλά»

Τροφοδοτούν και αυτοί με αυτά που λένε τη θεωρία των δύο άκρων. Τι να κάνουμε; έχει και η αριστερά τους βλάκες της, τους αριστεριστές της ή τους προβοκάτορες. 
Όμως αυτό είναι το πρόβλημα σήμερα; οι μαίανδροι και ο Μελιγαλάς;

Η Ελλάδα, φίλε μου, καίγεται και εσύ χτενίζεσαι – όχι όπως οι αρχαίοι Ελληνες πριν από τη μάχη, αλλά όπως ο κ. Κασιδιάρης όταν βαράει γυναίκες. Αυτό είναι το ήθος σου; Αυτό είναι το ήθος που χρειάζεται η χώρα για να ανακτήσει το ηθικό της;

Ο ελληνισμός είναι προίκα, δεν είναι χρεώγραφο. 
Δεν μπορείς να δηλώνεις ¨Ελληνας και να σου πληρώνει η οικουμένη διόδια, πρέπει να δίνεις δώρα για να παίρνεις αντίδωρα. Δεν σώζουν οι μαίανδροι (και τα λοιπά διακοσμητικά) την Ελλάδα, που την έχουν πάρει λάφυρο οι Δυνατοί, Έλληνες (εξίσου με εσένα) και ξένοι. 
Μόνον που αυτοί οι ξένοι δεν είναι φτωχαδάκια απ’ αυτά που θέλει να τους ρίχνει καρπαζιές η Χρυσή Αυγή κάνοντας τον τζάμπα μάγκα, αλλά ξένοι ισχυροί, λεφτάδες, βιομήχανοι και τραπεζίτες από κείνους που ρίχνουν καρπαζιές σε σένα, σε μένα, στη μάνα σου, στο παιδί μου και τα πακιστανά, όπως αποκαλείς τους Πακιστανούς, ενώ διαμαρτύρεσαι όταν αποκαλούν εσένα με ανάλογες παραφθορές του ονόματός σου εκείνοι που σου πίνουν το αίμα.

Τα ξέρεις όλα αυτά, το ξέρω ότι τα ξέρεις, άσε λοιπόν τον Μαίανδρο να κυλάει ήσυχος τα νερά του ποτίζοντας τα χωράφια των Τούρκων αδερφών σου και σκέψου πώς θα οργανώσεις την οργή σου υπέρ σου και υπέρ των συντρόφων σου, υπέρ των οικείων σου κι όχι εναντίον τους, υποστηρίζοντας μισάνθρωπα νεοναζιστικά κνώδαλα που κολακεύουν τα κόμπλεξ των ανθρώπων για να προσπορίζονται απ’ την πικρία και την απελπισία που σκορπίζουν τα αφεντικά τους, στρατό ακριβώς για τα αφεντικά τους…

ΥΓ.: ΡΑΝΤΕΒΟΥ τον Σεπτέμβρη. Εως τότε η στήλη εύχεται σε όλες και όλους όλην την ηδύτητα που μπορεί το θέρος να μας προσφέρει (και) σε δύσκολους καιρούς όπως οι τωρινοί. Με αγάπη, συντρόφισσες και σύντροφοι, κυρίες και κύριοι, «η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει»…


ΣΧΟΛΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑΣ; ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΙΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ - 2 ΛΕΠΤΑ ΘΕΛΕΙ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ