Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ _ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ





ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ           Αθήνα            21.09.2012
ΣΥΓΓΡΟΥ 15-17                                                              Αρ. Πρωτ:                165
ΤΚ 117 43 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ.2132063520                                                                                                          


Προς                              
email:
attikisynergasia@patt.gov.gr                 Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου
                                                                                           κ.Κ. Καράμπελα
                                      
Θέμα:  Συζήτηση προ Ημερησίας Διάταξης της 28ης Συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής την 25.09.2012, σχετικά με πρώην εργαζομένους με συμβάσεις έργου στη πρώην Νομαρχία Αθηνών.

Κύριε Πρόεδρε,
Θα επιθυμούσαμε να συζητηθεί εκτός Ημερησίας Διάταξης στο προσεχές Περιφερειακό Συμβούλιο, σύμφωνα με το άρθρο 13 παρ.5 του Κανονισμού του Συμβουλίου οι ενέργειες που θα μπορούσανε να αναληφθούν από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής σχετικά με το πρόβλημα που απασχολεί 23 πρώην εργαζόμενους με συμβάσεις έργου, οι οποίοι εργαζόντουσαν στην τέως Νομαρχία Αθηνών.
 Όπως είναι γνωστό οι εργαζόμενοι αυτοί, 23 άτομα,  υπηρετούσανε με διαδοχικές συμβάσεις από το 2002 έως το 2007 με την ειδικότητα του διοικητικού υπαλλήλου, κύρια στην στελέχωση της Υπηρεσίας Έκδοσης Αδειών σε μετανάστες (Διεύθυνση Εργασίας). Ειδικότερα η εργασία τους συνίστατο στην ταξινόμηση και επεξεργασία των απαραίτητων δικαιολογητικών των αλλοδαπών προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές άδειες εργασίας τους. 
Η Υπηρεσία αυτή κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της στελεχωνότανε κύρια από συμβασιούχους έργου, όπως οι αναφερόμενοι εργαζόμενοι. Είναι επίσης πανθομολογούμενο οι αυξημένες πάγιες διαρκείς ανάγκες ιδιαίτερα αυτών των Διευθύνσεων. 
·        Το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αθηνών κατά την 19η συνεδρίαση του την 16.11.2006 με την υπ΄αριθμόν 139β/2006 απόφαση του, ενέκρινε ομόφωνα την πλήρωση 400 κενών οργανικών θέσεων μέσω ΑΣΕΠ σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν.3345/2005. 
·        Στη συνέχεια το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αθηνών κατά την 20η συνεδρίαση του την 12.12.2006 με την υπ΄αριθμόν 146/2006 ενέκρινε ομόφωνα την πλήρωση 400 κενών οργανικών θέσεων ανά κατηγορία και ειδικότητα, σύμφωνα με τους πίνακες που εξέτασε. Η όλη διαδικασία πρόσληψης του προσωπικού επρόκειτο να πραγματοποιηθεί βάση του Ν.3345/2005 και του Ν.2190.
Το αίτημα αυτό της πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών διαβιβάστηκε προς το Υπουργείο Εσωτερικών και εν συνεχεία στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, το οποίο απάντησε αρνητικά επικαλούμενο τη  κρίση.
Βάση του Προεδρικού Διατάγματος 64/2004 περίπου για 67 άτομα που πληρούσανε τις προϋποθέσεις, μετατράπηκαν οι συμβάσεις τους σε αορίστου χρόνου. Δεν έτυχαν όμως αυτής της δυνατότητας τακτοποίησης, 23 άτομα, λόγω μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου χρονικού ορίου για λίγες ημέρες όπως όριζε το Π.Δ.
·        Κατά τη δευτερολογία του πρώην Πρωθυπουργού κ.Κ. Καραμανλή στη Βουλή κατά τη συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων προς τον Πρωθυπουργό για το θέμα των συμβασιούχων, την 17.11.2006, απαντώντας τόνισε μεταξύ άλλων: ¨Σε ότι αφορά τους συμβασιούχους στους Ο.Τ.Α. εγκρίνουμε τις θέσεις που θεωρούνται απαραίτητες και μοριοδοτούμε γενναία (50%) όσους δεν εξυπηρετούν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και δεν μετατράπηκαν οι συμβάσεις τους σε αορίστου χρόνου, ώστε να υπάρξει τακτοποίηση, μέσα από αντικειμενικές και αμερόληπτες διαδικασίες¨.
Βέβαια δεν προχώρησε απολύτως καμία διαδικασία λόγω των μνημονιακών πολιτικών και της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που ακολουθείται, με συνέπεια και οι εργαζόμενοι αυτοί να μην μπορούν να συμμετέχουν σε διαγωνισμό πρόσληψης, αλλά και οι Διευθύνσεις να παρουσιάζουν σημαντικότατες ελλείψεις σε προσωπικό.
►  Πιστεύουμε ως Περιφερειακή Παράταξη ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο με απόφαση του, πρέπει να προχωρήσει στη διατύπωση αιτήματος προς το Υπ. Εσωτερικών για την διενέργεια διαγωνισμού, μέσω ΑΣΕΠ, κάλυψης των κενών οργανικών θέσεων στις Διευθύνσεις εκείνες που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης προσωπικού.
►  Οι 23 αυτοί εργαζόμενοι να τύχουν λόγω εργασιακής προϋπηρεσίας και εξειδίκευσης, μοριοδότησης στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, όπως τους υποσχέθηκε η Πολιτεία, δείχνοντας ότι προχωρούμε στην εφαρμογή του συνταγματικού δικαιώματος της εργασίας, βάζοντας στο κέντρο της πολιτικής μας τον άνθρωπο και τις ανάγκες του και όχι τις πολιτικές εκείνες που απαξιώνουν τις Δημόσιες Υπηρεσίες οδηγώντας τες στην ιδιωτική κερδοσκοπία.

Για την Περιφερειακή Παράταξη
¨ Αττική Συνεργασία Όχι στο Μνημόνιο¨
Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι
Βαρεμένος Γεώργιος
Κυπριανίδου Ερμίνα
Τσουκαλάς Δημήτρης

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! H ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΑ ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟ 2009 ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ 3,9% !!!!

Εμείς το διαβάσαμε στο blog της ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗΣ και έχουμε μείνει ΑΦΩΝΟΙ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ:

http://energoisosialistes.blogspot.gr/2012/09/2009.html

ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΤΕΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ!!!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του δήμου δημιούργησε λογιστικό πρόβλημα σε αρκετές επιχειρήσεις της πόλης μας.
Βλέπετε δώσανε σε βιβλιοπωλεία, καφετέριες, εμπορικά καταστήματα να πουλάνε κάρτες στάθμευσης και τώρα ανακάλυψαν ότι έπρεπε να είχαν κάνει μεταβολή δραστηριοτήτων στην ΔΟΥ αφού δεν υπάρχει αυτό το αντικείμενο στην δραστηριότητά τους.

Ε' βέβαια! Μόνο τα περίπτερα και τα ψιλικατζίδικα μπορούν χωρίς μεταβολή δραστηριότητας να πουλάνε κάρτες ελεγχόμενης στάθμευσης.

Όλοι οι άλλοι πρέπει αν πάνε στην εφορία και να προσθέσουν δραστηριότητα - αν γίνεται.

Καλά είναι δυνατόν ολόκληρος δήμος να μην το ήξερε από την αρχή και να βάζει τόσο κόσμο σε περιπέτεια;;;;




ΧΑΧΑ! ΤΕΛΕΙΟ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ! Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ DELICATESSEN!

1o βραβείο φωτογραφίας στον δήμο Χαλανδρίου όχι για φωτογραφία αλλά για διαγωνισμό εκμίσθωσης κτηρίου με έπαθλο 5.500€



Mία συμπαθητική πρωτοβουλία πήρε ο δήμος Χαλανδρίου. Μέσα από μία διαδικασία που κράτησε κάποιους μήνες ξεκινάει εντός των ημερών το στήσιμο του κέντρου πολλαπλών χρήσεων όπου θα στεγάσει μεταξύ άλλων κα το κοινωνικό παντοπωλείο καθώς και το κοινωνικό φαρμακείο. Έκανε ένα διαγωνισμό για να βρει τον κατάλληλο χώρο. Τον χώρο τον βρήκε. Τώρα πρέπει να βρει και τα λεφτά για να τον πληρώνει αφού το ενοίκιο θα είναι κατά τι λιγότερο από 5.500€ euro τον μήνα.

Η ενέργεια αυτή της διοίκησης του δήμου άνετα θα μπορούσε να πάρει το πρώτο βραβείο σε διεθνή διαγωνισμό φωτογραφίας, καθώς είναι τόσο εξόφθαλμα φωτογραφικοί οι όροι του διαγωνισμού ώστε να επιλεγεί το συγκεκριμένο κτήριο και άρα το συγκεκριμένο μίσθωμα, που βάζει τον οποινδήποτε σε σκέψεις για το τι θέλει πραγματικά να κάνει ο δήμος . Αν βέβαια μπορείς να θεωρήσει κανείς διαγωνισμό μία διαδικασία με μία μόνο προσφορά.

Οι όροι του διαγωνισμού ως προς τον χώρο που θα πρέπει να βρίσκεται το εν λόγω κτήριο είναι σαφείς σύμφωνα με το άρθρο 2 της απόφασης 366/24-7-2012 της οικονομικής επιτροπής όπως αναρτήθηκε στο διαδίκτυο (static.diavgeia.gov.gr/doc/Β41ΣΩΗΔ-Ξ27):

ΆΡΘΡΟ 2
Το υπό μίσθωση ακίνητο θα πρέπει :
1) Να βρίσκεται στο Κεντρικό Χαλάνδρι και συγκεκριμένα σε απόσταση 350-450 μέτρων από την κεντρική πλατεία Χαλανδρίου και 200-300 από το κεντρικό Δημαρχείο
2) Να έχει ωφέλιμη μικτή επιφάνεια από 600-700 τ.μ, χωρισμένη σε (3) τρία επίπεδα περίπου ίσου εμβαδού και υπόγειο αποθηκευτικό χώρο 400-500 τ.μ..
3) Να διαθέτει πρόσβαση για Α.Μ.Ε.Α., έξοδο κινδύνου, κλπ
4) Να διαθέτει ευρύχωρο ανελκυστήρα που εξυπηρετεί όλο το κτίριο
5) Να διαθέτει δυο τουλάχιστον W.C. σε κάθε επίπεδο στον χώρο κυρίας χρήσης
6) Να διαθέτουν πλήρεις και κατά τις νόμιμες προδιαγραφές εγκαταστάσεις : ηλεκτρικής παροχής, τηλεφωνικής, υδραυλικών και αποχέτευσης .
7) Να είναι κοντά σε στάση Δημόσιας ή Τοπικής συγκοινωνίας.
8) Στο προσφερόμενο ακίνητο θα πρέπει να τηρείται ο κανονισμός πυροπροστασίας και θα κατατεθεί από πλευράς εκμισθωτή το πιστοποιητικό πυρασφάλειας της Αρμόδιας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο τμήμα Αξιοποίησης της Δημοτικής Περιουσίας.

Για το πρώτο όρο πρέπει κανείς να διαπιστώσει την …ακρίβεια προσδιορισμού της θέσης του συγκεκριμένου ακινήτου. Γιατί άραγε βάζει όρια από 350 – 450 μέτρα από την πλατεία και 200 – 300 από το δημαρχείο; Από την πλατεία από ποιο σημείο θα μετράμε ; Γιατί δεν ισχύει το μέχρι 450 ή μέχρι 300;

Στο σκαρίφημα που επισυνάπτεται φαίνεται με κέντρο το δημαρχείο Δ και την πλατεία Π τι σημαίνουν επί του τοπογραφικού της πόλης αυτά τα κριτήρια. Πρακτικά υπάρχουν δύο περιοχές που καλύπτουν την απαίτηση της οικονομικής επιτροπής:

Βόρια η περιοχή της οδού Παπάγου

Νότια η περιοχή της οδού Αριστοτέλους μεταξύ Καραολή & Δήμητρίου και Σωκράτους

Επειδή πρέπει να βρίσκεται κοντά σε στάση συγκοινωνίας (κριτήριο 7) η νότια περιοχή αποκλείεται. Μένει η βόρια περιοχή και η οδός Παπάγου μεταξύ Πεντέλης και Αριστοφάνους, συνολικά 7 κτήρια.

Πόσα από τα 7 αυτά κτήρια άραγε μπορούν να λάβουν μέρος στην δημοπρασία της οικονομικής επιτροπής και που πληρούν τους όρους 2-3-4-5-7; Προφανώς μόνο ένα : αυτό που μόνο του συμμετείχε στην δημοπρασία και που στον ιδιοκτήτη του θα καταβάλλεται από τον πετσοκομμένο προϋπολογισμό του δήμου χρήματα που κανείς ιδιοκτήτης ακινήτου στη πόλη δεν μπορεί να πάρει. Αν αυτό δεν είναι πρόβλημα – πρόκληση – σκάνδαλο τότε τι είναι ;

Υπάρχουν και άλλα ζητήματα όμως που είναι άξια απορίας. Πρέπει να εξηγηθεί – δεν είναι και πολύ εύκολο – γιατί θα έπρεπε όλες αυτές οι υπηρεσίες να βρίσκονται στο ίδιο κτήριο. Θα μπορούσε εφόσον τα κλειστά καταστήματα στη πόλη είναι περί το 20% ενώ οι κενοί χώροι σε εμπορικά κέντρα είναι πάνω από 50% να βρεθούν αντίστοιχοι χώροι που αθροιστικά να καλύπτουν την απαίτηση του δήμου καθώς τα ενοίκια για αυτά είναι αυτή την περίοδο εξαιρετικά χαμηλά. (χώροι εμβαδού 70τμ εκτός των εμπορικών οδών του κέντρου νοικιάζονται έναντι 250€ / μήνα)

Η μόνη δικαιολογία είναι ότι - λογικό – είναι διοικητικά καλύτερα οι υπηρεσίες να βρίσκονται στο ίδιο κτήριο καθώς εκτός των άλλων είναι και οικονομικότερη επιλογή πράγμα που στην περίπτωσή μας όμως μόνο αυτό δεν ισχύει.

Για άλλη μία φορά η διοίκηση του δήμου φαίνεται ότι άλλα δείχνει και άλλα έχει στο μυαλό της όταν στον δημόσιο χώρο επιχειρεί να οικοδομήσει κοινωνική πολιτική. Να θυμίσουμε ότι δεν έχει περάσει πολύς καιρός από το μοίρασμα λαδιού στους πολίτες του Χαλανδρίου χωρίς μεσάζοντες κατ ευθείαν από τον παραγωγό υποτίθεται που προέρχονταν όμως από έμπορο του Γέρακα.

Η έφοδος των μνημονίων έχει και κάποιες παρενέργειες και για τους στρατιώτες που το υπηρετούν. Η νεοφιλελεύθερη διοίκηση αναγκάζεται να κάνει κοινωνική πολιτική που δεν πιστεύει καθώς από την θητεία της τις προηγούμενες 4ετιες ήταν σαφές ότι για αυτήν η αγορά με τους νόμους και του κανόνες της θα διαχειριζόταν τις ανάγκες της πόλης.

Αξίζει όμως να σκεφτεί κανείς μερικά πράγματα και για το ίδιο το πρόγραμμα "Ανάπτυξη δομών για την καταπολέμηση της φτώχειας" που φαίνεται ότι αποτέλεσε την αφορμή για την διαδικασία εκμίσθωσης. Γιατί είναι υποχρεωτικό άραγε κατά το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για να φτιαχτεί κοινωνικό παντοπωλείο και κοινωνικό φαρμακείο να χρειάζονται (προκήρυξη προγράμματος 21/3/2012) :

Εταιρικά Κοινωνικά Σχήματα στα οποία θα συμμετέχουν.....

- Φορείς Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα (ως δυνητικοί Δικαιούχοι)

- ΟΤΑ α’ βαθμού και ΝΠΔΔ με δραστηριότητες στην υλοποίηση δράσεων κοινωφελούς χαρακτήρα (ως Συμπράττοντες φορείς).

....και να μην γίνονται απ ευθείας χρηματοδοτήσεις για τέτοιες δράσεις στους δήμους;

Όταν κατακρημνίζονται οι μισθοί και σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα γιατί είναι ακριβότερο να προσλαμβάνει το δημόσιο εργαζόμενους για υλοποίηση δράσεων όπως αυτές που προαναφέρθηκαν από το να δημιουργεί τέτοια σχήματα στα οποία ο κάθε εργαζόμενος θα αμοίβεται με 13.600€ / έτος δηλαδή περίπου 800€ / μήνα όσα και στο δημόσιο πια;

Με ποιο κριτήριο αποφασίζεται η σύμπραξη με ΜΚΟ και μη κερδοσκοπικές εταιρείες τις οποίες κανείς δεν ξέρει στη πόλη, δεν έχουν καμία συμβολή στον δημόσιο βίο και ουδείς γνωρίζει το τι είναι και δεν αναπτύσσεται η κοινωνική υπηρεσία του δήμου για να οργανώνει τέτοιες δράσεις; Γιατί επιλέχτηκε η ΑΜΚΕ ΠΟΡΕΙΑ για να συμπράξει με τον δήμο ; με ποια κριτήρια;

Οι διοικήσεις των δήμων δεν μπορούν πια να διορίζουν. Δεν μπορούν πια να δίνουν αφειδώς εργολαβίες σε ημετέρους. Πάνω στα κοινωνικά ερείπια του μνημονίου που οι πολιτικοί και η πολιτική τους δημιούργησαν συνωστίζονται οι ίδιοι άνθρωποι και οι ίδιες πρακτικές με πριν ντυμένες αυτή την φορά τον μανδύα φιλευσπλαχνίας και της κοινωνικής πολιτικής . Παλιότερα σαν εργοδότες και κύριοι έργων τώρα σαν σύμβουλοι, ΜΚΟ, ΑΜΚΕ ΚΕΑΝ, κοκ. Η διαφορά τώρα είναι ότι η πίτα είναι πολύ μικρότερη.

Τι απομένει από αυτή την ιστορία ανάπτυξης των υπηρεσιών του δήμου με καινοτόμες κοινωνικές υπηρεσίες
Η ανάγκη εκμίσθωσης του ακινήτου το πιθανότερο προυπήρχε της ανάγκης κοινωνικής φροντίδας. Αυτή έπρεπε να καλύψει κατά προτεραιότητα ο δήμος και αυτό έκανε.
Τα δίκτυα κοινωνικής αλληλεγγύης και η κοινωνική πολιτική είναι εκτός ατζέντας για την νεοφιλελεύθερη διοίκηση. Όταν γίνεται με όρους αγοράς με λεφτά του ΕΣΠΑ – σημειωτέων ότι οι δράσεις συγχρηματοδοτούνται και από το Ελληνικό δημόσιο με 10% περίπου – τότε είναι εντός. Γίνεται σύζευξη του τι συμφέρει
Στήνεται εταιρικό σχήμα βρίσκεται δικαιούχος – λεφτά θα πάρει
Μεταφέρονται στον προεπιλεγέντα χώρο και δημοτικές υπηρεσίες ώστε να γίνει μπάνικό στο μάτι το εγχείρημα
Στήνεται διαγωνισμός – δημοπρασία για τα μάτια του κόσμου.
Παίρνονται οι απαραίτητες αποφάσεις - δημοκρατία έχουμε με 40% των ψήφων έχεις το 60% των εδρών. Αυτό είναι το πιο εύκολο.
Εγκρίνουν οι από πάνω το πρόγραμμα που κρίνεται άρτιο, επαρκές όπως και πριν από χρόνια οι περιφέρειες ενέκριναν τις προσλήψεις στρατιών συμβασιούχων, όπως ενέκριναν τα έργα στον καταυλισμό των τσιγγάνων, όπως, όπως….

Πριν από 190 χρόνια περίπου οι τότε αυλικοί του Όθωνα εφάρμοσαν ένα απόλυτο κριτήριο κατά την κρίση τους για να διαπιστώσουν που θα ήταν το καλύτερο σημείο για να φτιάξουν το ανάκτορο του βασιλιά τους. Πήραν λοιπόν ένα άλογο το έσφαξαν και άφησαν τα διάφορα κομμάτια τους σε διάφορα σημεία της Αθήνας προκειμένου να δουν σε ποιο σημείο η σήψη προχωράει βραδύτερα , πράγμα που για αυτούς ήταν δείγμα ποιότητας κλίματος. Κέρδισε τελικά το πίσω αριστερό πόδι και το αποτέλεσμα είναι αυτό που όλου γνωρίζουν.

Έτσι θα γελάνε όπως εσύ και οι επόμενες γενιές για τις ιδεοληψίες και τις πρακτικές που έχουν αυτοί που αποτελούν τον στρατό του μνημονίου και διοικούν την χώρα . Για να αποκτήσει ενδιαφέρον η υπόθεση προτείνουμε στον επόμενο διαγωνισμό – δημοπρασία - οπερέτα η θέση του προς εκμίσθωση ακινήτου να προσδιορίζεται με συντεταγμένες. Έτσι δεν θα χρειάζεται να κάνουμε ασκήσεις με διαβήτες. Google earth ή gps θα είναι αρκετό

Παρατηρήσεις

την ίδια στιγμή που συμβαίνουν αυτά η αδυναμία καταβολής του ενοικίου στον Γ παιδικό σταθμό ( 1820€ ) μαζί με άλλους λόγους τον οδήγησε σε κλείσιμο
την απόφαση έγκρισης των όρων διαγωνισμού για την εκμίσθωση της οικονομικής επιτροπής ψήφισαν οι κκ Κουράσης, Κόσσυβας, Παρασκευόπουλος, Μπασιάκου, Μπάβας, Τσικίνη. σύμφωνα με την αντίστοιχη ανάρτηση στο διαδίκτυο
την έγκριση της μίσθωσης (απόφαση 404/2012 της Οικονομικής Επιττροπής με κωδικό ανάρτησης http://et.diavgeia.gov.gr/f/dimos_halandriou/ada/%CE%924%CE%98%CE%93%CE%A9%CE%97%CE%94-%CE%96%CE%A6%CE%94
 Η κ. Καρατζά που ήταν παρούσα μειοψήφισε όπως ήταν αναμενόμενο. Η παράταξη Αντίσταση με τους Πολίτες του Χαλανδρίου δεν έχει εκπρόσωπο στην οικονομική επιτροπή.

16ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου : Φαγητό στις κερκίδες (και στο προαύλιο)! Μέρος Β'


Και η ιστορία συνεχίζεται...από τους αρμοδίους.
Θα συνεχιστεί, όμως, και από τους γονείς...Μέχρι τη ΔΙΚΑΙΩΣΗ που, πιστέψτε με, στη συγκεκριμένη περίπτωση ΕΡΧΕΤΑΙ...οσονούπω...
Διότι, ΟΥΔΕΙΣ θα καθήσει με σταυρωμένα χέρια. Και ΟΥΔΕΙΣ θα αποδεχτεί "λύσεις" που του εμφανίζουν ως ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, χωρίς ΣΟΒΑΡΗ - ΣΟΒΑΡΗ λέμε  - δικαιολογία.

Λοιπόν, ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.), εξέδωσε και απέστειλε ενημέρωση για την Οργάνωση και Λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου 2012 - 2013 (Αρ.Πρωτ.Φ.50/268/102487/Γ1/06-09-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ), η οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρει στο σημείο ...

13. Σίτιση
- Στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο προβλέπεται χρόνος για το γεύμα των μαθητών, το οποίο ετοιμάζουν οι γονείς από το σπίτι...

- Ο Υποδιευθυντής - Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παιδαγωγική αξία της διαδικασίας της σίτισης, διευρύνοντας το πεδίο των εμπειριών και των γνώσεων των παιδιών στον τομέα αυτό και δίνοντάς τους την ευκαιρία να κατακτήσουν δεξιότητες, να αναπτύξουν την αυτονομία τους, να επικοινωνήσουν και παράλληλα να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και να κατακτήσουν αντίστοιχους τρόπους συμπεριφοράς κατά την ώρα του γεύματος.
- Ο Υποδιευθυντής - Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος φροντίζει ώστε η αίθουσα που πραγματοποιείται το γεύμα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αυτό το σκοπό και μεριμνά να παραδίδεται καθαρή μετά το γεύμα, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας.
- Στα Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία που εφαρμόζουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα(ΕΑΕΠ)ι το εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει την πρώτη διδακτική ώρα του Ολοήμερου Προγράμματος παρευρίσκεται κι επιβλέπει τη σίτιση των μαθητών.
 κ.λπ. κ.λπ.

Ε Δ Ω μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανακοίνωση

Μάλιστα...

Τώρα ΠΩΣ η σίτιση στις κερκίδες ..."δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παιδαγωγική αξία της διαδικασίας της σίτισης"...και ΠΩΣ - με ποίον τρόπον - ... "τα παιδιά θα αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και θα κατακτήσουν αντίστοιχους τρόπους συμπεριφοράς κατά την ώρα του γεύματος"...στις κερκίδες, ε, αυτό, θα ήθελα πραγματικά να το μάθω εγκαίρως, ώστε να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου. Όπως επίσης θα ήθελα να πληροφορηθώ ΠΩΣ η...παιδαγωγική αξία της διαδικασίας της σίτισης περιλαμβάνει το ΚΡΥΟ φαγητό, αφού η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ...δικαιολογία περί μη ύπαρξης ατόμου να ζεσταίνει το φαγητό, στο μοναδικό συμπέρασμα που οδηγεί είναι : ΠΛΗΡΩΣΤΕ (ΠΑΛΙ) ΓΟΝΕΙΣ!!! Λίγη ΝΤΡΟΠΗ δεν θα έβλαπτε...

Ακόμη :

"Ο Υποδιευθυντής - Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος φροντίζει ώστε η αίθουσα που πραγματοποιείται το γεύμα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αυτό το σκοπό και μεριμνά να παραδίδεται καθαρή μετά το γεύμα, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας."
 
Ε;?;? ΑΙΘΟΥΣΑ λέγεται τώρα το προαύλιο; Και οι κερκίδες ονομάζονται ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ;

Ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ακούει; Ακούει κάποιος άλλος αρμόδιος;
Οι ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ του τύπου "κλείσαμε την αίθουσα για να γίνει τάξη" (αλήθεια, ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΙΟΥ;;;) και "δεν υπάρχει καθαρίστρια για το ολοήμερο", δεν ενδιαφέρουν κανένα γονιό. Τα διάφορα "νομοθετήματα" και οι "αποφάσεις" ΧΩΡΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, αποτελούν ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ.

Σημείωση : Πέρυσι είχε κλείσει κι άλλη αίθουσα για να γίνει τάξη διδασκαλίας...
Τελικά ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ..."πρότυπου" σχολείου στη σημερινή εποχή;;;

Φαίνεται πως, δεν κατέχω επαρκώς την ελληνική γλώσσα. Οφείλω στον εαυτό μου φοίτιση σε ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ...ίσως και τρίτης...γιατί ΑΥΤΑ τα γράμματα δεν μπορώ να τα κατανοήσω...Λυπάμαι πραγματικά ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ...

Δημήτρης Μ. Χανιωτάκης

Το Σχόλιο της "πρΟΤΑσης εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου", 24-9-2012





πρΟΤΑση
εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου
e-mail : pr_ota_si@yahoo.gr



Χαλάνδρι 24/9/2012


Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητοί φίλοι

Η επικείμενη ΝΕΑ λεηλασία των εισοδημάτων των Ελλήνων και η νέα τάξη πραγμάτων που επιχειρούν να φέρουν στη χώρα μας οι ΔΥΟ (2) Τρόϊκες, αποτελούν ένα σοβαρότατο λόγο αντίδρασης των πολιτών – ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΩΝ, ώστε να διακοπεί το πείραμα στο οποίο υποβάλλονται.


Η τριμερής δια-κυβέρνηση της…δεξιο-αριστερο-σοσιαλιστικής ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ και ΟΧΙ κατεύθυνσης (γιατί η κατεύθυνση είναι ΜΙΑ : το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΤΑΧΑΟΥ, κοινωνικό και οικονομικό…) αναβάλλει διαρκώς την ανακοίνωση των χειρότερων μέχρι σήμερα μέτρων, προκειμένου να κερδίσει χρόνο και να διαχειριστεί όσο το δυνατό καλύτερα (επικοινωνιακά, κυρίως…) για αυτούς και τους τοκογλύφους – «δανειστές» την επερχόμενη λαίλαπα.

Η πολιτική ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ τους, όμως, δεν είναι ένα ΜΕΓΕΘΟΣ το οποίο μπορεί ΠΛΕΟΝ να διαχειριστεί και – πολύ περισσότερο – να διαπραγματευτεί δια της πειθούς και των διαφόρων «τεχνασμάτων» παραπλάνησης και παραπληροφόρησης.

Η ακροβασία του ελληνικού πληθυσμού ανάμεσα στην καθημερινή του επιβίωση και στην απόλυτη καταστροφή, έχουν μηδενίσει την κοινωνική του αντοχή, ανοχή και υπομονή.

Το παραμύθι είναι πλέον ΧΙΛΙΟ-ΕΙΠΩΜΕΝΟ. Κατάντησε κουραστικό. Με ΑΝΤΙ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ έως εξευτελιστικά αποτελέσματα.

Τα «κοινωνικά κοπάδια» αρνούνται να οδηγηθούν στη σφαγή ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ, αφού η ΔΗΘΕΝ σωτηρία τους αναβάλλεται διαρκώς μέχρι την…ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΑΤΑΙΩΣΗ.

Η κινητοποίηση της 26ης Σεπτεμβρίου αποτελεί μοναδική και – ίσως – ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ μας να οπλιστούμε με τη φυσική δυναμική μας οργή, ώστε να ανακαταλάβουμε την ελευθερία και τη δημοκρατία μας. Να πούμε ΟΧΙ στον ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ της υποταγής ,της εξάρτησης, της υποτέλειας και της καταστροφής μας.

ΑΝΟΧΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ – ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ – Α Υ Ρ Ι Ο!

πρΟΤΑση εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου
Άκης Γκόγκος, Παναγιώτης Κατσαρλίνος,
Δημήτρης Μ. Χανιωτάκης, Πέτρος Χριστοδούλου