Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Aνακοίνωση – μήνυμα του ΜΕΚΕΑ για την Εργατική Πρωτομαγιά: ΚΑΤΩ Η ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΑΞΗ – ΟΧΙ ΣΤΑ “ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ” – ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ


​​ 
ΜΕΚΕΑ: ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ – 28/04/2016
 

Το μήνυμα του ΜΕΚΕΑ για την Εργατική Πρωτομαγιά:

 

ΚΑΤΩ Η ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΑΞΗ της νεοφιλελεύθερης Παγκοσμιοποίησης

 

ΌΧΙ στα ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΥΝΟΡΑ για το κεφάλαιο, εμπορεύματα και εργασία

 

ΝΑΙ στην ΕΘΝΙΚΗ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

 
Σήμερα όλες οι τάσεις στο εργατικό κίνημα, «ταξικές» ή ρεφορμιστικές, εργοδοτικές ή κυβερνητικές, ιδίως όμως εκείνες με αριστερές αναφορές–και αυτό είναι το αξιοπερίεργο–διαδηλώνουν με τις «σημαίες» του κεφαλαίου και των πολυεθνικών ενάντια, ουσιαστικά, στα συμφέροντα των εργατών που υποτίθεται πως εκπροσωπούν αφού υιοθετούν απολύτως την ατζέντα της Νέας Διεθνούς Τάξης (ΝΔΤ)  (βλ. Ανοιχτά σύνορα, ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίου και εργατών κλπ).
Έτσι, για το σημερινό «ταξικό» εργατικό κίνημα και την Παγκοσμιοποιητική «Αριστερά» εχθρός είναι οι «φράχτες», τα εθνικά σύνορα, και όσοι μιλάνε για οικονομική κυριαρχία απέναντι στην σημερινή οικονομική κατοχή, τη στιγμή που χωρίς οικονομική/εθνική κυριαρχία όχι απλά κοινωνική απελευθέρωση, αλλά ούτε «εργατική τάξη» μπορεί να υπάρχει σε χώρες όπως η Ελλάδα, που μετράει περισσότερα κλειστά εργοστάσια και μετανάστες παρά «εργάτες».
Γι’ αυτό και για την πεθαμένη εδώ και δεκαετίες «αριστερά», εχθρός δεν είναι η Παγκοσμιοποίηση και η επέλαση της ΝΔΤ, ούτε βέβαια και η ΕΕ, η οποία το πολύ-πολύ να χαρακτηριστεί κακή, αντιδημοκρατική, ρατσιστική, αλλά που αν γίνει πιο «δημοκρατική» (ΣΥΡΙΖΑ) και ανοίξει τα σύνορά της (ΚΚΕ) (!) τότε δεν μας χαλάει και πολύ ! Φυσικά δεν γίνεται λόγος για τους πουλημένους εργατοπατέρες των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, οι οποίοι δηλώνουν ΕΕ και ξερό ψωμί !
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ έγιναν έτσι–από υποτιθέμενη εμπροσθοφυλακή των εργατών–οι καλύτεροι υπερασπιστές και κράχτες της ΝΔΤ και της ατζέντας του Σόρος,  καταδικάζοντας την εργατική τάξη σε έναν ανελέητο ανταγωνισμό ντόπιων και ξένων εργατών και σε μια δια βίου κινητικότητα στα πλαίσια των ανοιχτών και απελευθερωμένων αγορών –ρίχνοντας τους εργάτες στον Καιάδα της ΝΔΤ των νέων -Πολυεθνικών- αφεντικών.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΔΩ:

http://www.mekea.org/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD/
 

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

ΓΚΑΛΕΡΥ ΧΡΥΣΟΘΕΜΙΣ: ΕΥΧΕΣ


Η   γκαλερί    Χρυσόθεμις  σας  εύχεται

                           ΚΑΛΗ  ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ GIM



ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΤΑ Couriers


ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ... ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ


ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ::«Εορτάζοντας τα 90 χρόνια από την επίσκεψη του Ταγκόρ στην Ελλάδα»



Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 90 χρόνων από την ιστορική επίσκεψη του Νομπελίστα και εθνικού ποιητή της Ινδίας Ραβιντρανάθ Ταγκόρ στην Ελλάδα, η Ελληνο-Ινδική Εταιρεία Πολιτισμού και Ανάπτυξης (ΕΛ.ΙΝ.Ε.Π.Α.) διοργανώνει σε συνεργασία με τον Δήμο Χαλανδρίου και την Πρεσβεία της Ινδίας στην Ελλάδα  εκδήλωση με θέμα:«Εορτάζοντας τα 90 χρόνια από  την επίσκεψη του Ραβιντρανάθ Ταγκόρ στην Ελλάδα».
Σάββατο 7 Μάϊου 2016 ώρα 19.30
στο Αετοπούλειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Χαλανδρίου
(Φιλικής Εταιρείας & Τομπάζη 18,  Τηλ.210 6820464)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
–         Χαιρετισμός από τον Δήμαρχο Χαλανδρίου κ. Σίμο Ρούσσο
–         Χαιρετισμός και ομιλία από την Πρέσβειρα της Ινδίας κα Murugesan Manimekalai.
–         Παρουσίαση του ειδικού αφιερώματος «Ραβιντρανάθ Ταγκόρ: 90 χρόνια από την επίσκεψή του στην Ελλάδα»
–         Ομιλία με προβολή διαφανειών από τον Δρ Δημήτρη Βασιλειάδη, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Προέδρου της ΕΛΙΝΕΠΑ, με θέμα «Η ιστορική επίσκεψη του Ταγκόρ στην Ελλάδα το 1926»
–         Ομιλία με προβολή διαφανειών από την κα. Ντίνα Αναστασιάσου, Μάστερ Καλών Τεχνών (M.F.A.) Rabindra Bharati University, με θέμα «Η ζωγραφική του Ταγκόρ και η συμβολή του στην ανάπτυξη των καλών τεχνών της Ινδίας»
–         Προβολή του Ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία της Γκιτάντζαλι» του Μαλάι Μπαττατσάρια (30 λεπτά με ελληνικούς υπότιτλους)
–         Τραγούδια που συνέθεσε ο Ραβιντρανάθ Ταγκόρ από τον Κώστα Καλαιτζή
–         Συζήτηση

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΠΕΝΤΕΛΗ ΕΝ ΔΡΑΣΗ" ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΦΕΙΔΟΠΙΑΣΤΗ



 Η Πεντέλη εν δράσει
Ριζοσπαστική συνεργασία Πολιτών
και ο επικεφαλής της Αντώνης Φειδοπιάστης

ευχόμαστε

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! 

ΣΤΟΝ Γ.Γ.: Και εγώ τώρα κατάλαβα γιατί στήριξε ο Καμμένος στο Χαλάνδρι στις δημοτικές εσάς.

 
Για να πούμε και δημόσια μερικά από αυτά που έχουμε συζητήσει ιδιωτικά Γιώργο:
  • Tο γεγονός ότι ΑΥΤΟ είναι ΤΟΠΙΚΟ, ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ blog βέβαια δεν σου λέει τίποτα διότι έχες αποφασίσει (ελπίζω όχι ενταλθεί) να κάνεις αντικυβερνητική προπαγάνδα, μετατρέποντας την ΠΛΑΤΕΙΑ σε έναν χώρο ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
  • Σκοπός σου κατά την γνώμη μου είναι να προστατέψεις το τοπικό συστηματάκι που έχει μείνει με τα σώβρακα και τις κιλότες από την ΠΛΑΤΕΙΑ, από το να διαβάζει και να μαθαίνει τα έργα τους, εκείνο ακριβώς το τμήμα του εκλογικού σώματος που δεν θα ήθελαν εκείνοι να μαθαίνει τι έχουν κάνει στον δήμο και το Χαλάνδρι τα τελευταία χρόνια.. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ δηλαδή και η δημοκρατική πλειοψηφία του δήμου μας.
  • 2. Η πολιτική ήταν πάντα πολύ πιο σύνθετο πράγμα από ό,τι εσύ προσπαθείς να πείσεις τον υπήκοο - ψηφοφόρο ότι είναι: Άσπρο ή Μαύρο ανάλογα με το τι συμφέρει τον στόχο τον δικό μας ή των φίλων μας να καταλάβουν την εξουσία ανεξάρτητα πολιτικών ή προγραμμάτων
Ευκαιριακές συμμαχίες κατάληψης της εξουσίας να γίνουν, όπως να ' ναι τώρα που φθείρονται οι άλλοι.
Σήμερα στο στόχαστρο ο Καμμένος, εχθές ο Τσίπρας ..
Έκαναν κωλοτούμπα και ψήφισαν το τρίτο μνημόνιο,.
 ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΩΡΑ!
Όλοι οι άλλοι είναι καλοί. Αυτοί είναι οι κακοί ....
Να έρθουν οι προηγούμενοι που τα έκαναν καλύτερα ....

ΌΜΩΣ, αν θυμάμαι καλώς (που καλώς ενθυμούμαι)  ΕΣΥ δεν έλεγες πέρυσι τον Σεπτέμβριο (και εγώ μαζί, δεν κάνω εγώ την παρθένα,) ότι έπρεπε να γίνει η κωλοτούμπα εκείνη την ώρα που υπέγραφαν το τρίτο για να πάει παρακάτω το πράγμα;
Μαζί δεν λέγαμε ότι οτιδήποτε άλλο γινόταν τότε θα ήταν .... λαφαζανιά και θα οδηγούσε την χώρα στον γκρεμό;

Τώρα γιατί ακριβώς τους την πέφτεις; 
Επειδή ΤΩΡΑ οι άλλοι, ΟΙ ΑΠΕΞΩ, δεν κρατάνε τον λόγο τους;
ΠΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΔΝΤ και ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ  ΕΙΣΑΙ;
Και σε ποιον κάνεις επίδειξη νομιμοφροσύνης την ώρα που η χώρα βρίσκεται ένα βήμα πριν την κατάρρευση ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΞΕΝΩΝ;

Και επειδή ΣΕ ΞΕΡΩ και ξέρω ότι δεν είσαι τέτοιος, αλλά τον παριστάνεις για να είσαι αποτελεσματικός  προβοκάτορας, σε ρωτάω και αυτό που πιστεύω:  ΠΟΣΟ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ  ΕΙΣΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ;
ΕΙΣΑΙ ή το παίζεις;
Πας για ΝΔ;;;

Και τέλος πάντων τι νομίζεις ότι θα πετύχεις μετατρέποντας την ΠΛΑΤΕΙΑ σε ένα ΑΚΡΑΙΟ αντιπολιτευτικό μπλογκ που θα χάσει τον αυτοδιοικητικό του χαρατκήρα όχι ΜΕ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ, που είναι εντός του πλαισίου μας, αλλά με ειρωνεία, πυρά ελεύθερου σκοπευτή  κατά κομμάτων ή στελεχών της κεντρικής πολιτικής, σάτυρα της κεντρικής και όχι της τοπικής σκηνής όπως έχουμε συμφωνήσει να κάνουμε  σε ένα μέσο που δεν έχει ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ως προτεραιότητα την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ;

Νομίζεις μήπως ότι αυτό διευκολύνει σε τοπικό επίπεδο εκείνους με τους οποίους συμμάχησες στο παρελθόν  (ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ) και που έχουν λουφάξει;

Εκείνη την δημοτική παράταξη/ομάδα - ας πούμε - που στήριξες και εσύ στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ; (ούπς).

Δεν θες να παραδεχθείς - μέσα σου, αυτογνωστικά - ότι ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΛΑΚΙΑ (caumme il faut λέξη από τας γραφάς - "Πάσα νόσο και πάσα μαλακία") εκεί που είχες ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, άμεση εμπλοκή με το πολιτικό γίγνεσθαι, το ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΣ και το ΚΑΘΟΡΙΖΕΣ , δεν του έκανες από μακριά ανέξοδη κριτική, όπως κάνουμε όλοι με την κεντρική πολιτική.

Να σου θυμίσω ποιους είχε υποστηρίξει ο "αντιμνημονιακός" Καμένος στο Χαλάνδρι μαζί με την "καργαμνημονιακή" πολιτική εμπροσθοφυλακή του νεοφιλελευθερισμού (Μάνος, Τζήμερος και λοιποί συγγενείς) και βέβαια τη ΝΕΟΠΑΣΟΚΑΡΑ - όχι της "ξανθιάς κληρονόμου" αλλά του Βαγγέλη Βενιζέλου και πριν του ΓΑΠ;

ΕΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ Ο ΚΑΜΕΝΟΣ!!!! Του χρωστάς, δεν του χρωστάω ... (πολιτικά πάντα μιλώντας).

Και εννοώ "εσάς" ως πολιτική ομάδα, όχι προσωπικά εσένα, μην αρχίσεις να παριστάνεις ότι δεν κατάλαβαίνεις τι εννοεί ο ποιητής.

Εννοώ εκείνους που είχαν πέσει στα τέσσερα οικειοθελώς από παλιά, είχαν πάρει κατάλληλη θέση μνημονιακής υποταγής ΑΜΑΧΗΤΙ και ΑΝΤΟΥΦΕΚΙΣΤΑ, όχι εκείνους που αν θες τους έριξαν δυνατότεροι στα τέσσερα με το ζόρι και ήταν μικροί και τριανταφυλλένιοι για να αντισταθούν αποτελεσματικά.
ΔΗΛΑΔΗ ΗΤΤΗΘΗΚΑΝ!

Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ για μένα και δεν είναι θέμα καθεσπρωπισμού, μην χέσω, που θα μου πεις έμενα περί caumme il faut (που το συχαίνομαι ωσάν χολέρα).

Θεωρείς όμως ότι διευκολύνει πολιτικά αυτό που κάνεις  την σημερινή διοίκηση του δήμου;;;
 Που την αφήνεις στο απυρόβλητο ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΤΟΠΙΚΟ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟ BLOG, για όσα κάνει ή δεν κάνει στο Χαλάνδρι, προσπαθώντας απλά να απομακρύνεις από την ΠΛΑΤΕΙΑ εκείνο ακριβώς το αναγνωστικό κοινό και εκείνη την αρθρογραφία που ΕΝΟΧΛΕΙ την διοίκηση και το πολιτικό της target group;;;;
Μήπως θεωρείς ότι βοηθάει αυτό τον ΤΕΩΣ δήμαρχο Χαλανδρίου Γεώργιο Κουράση, τον αρχηγό των τοπικών δυνάμεων των "ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ" τον γνωστό και ως "Αεικίνητο" ή "Μάρτυρά της;" (κατά το "Παπούς της") για τον οποίο δεν έχεις γράψει ΠΟΤΕ λέξη;

ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ επιχειρείς Γιώργο και αυτό βέβαια  δεν είναι καθόλου caumme il faut (ΠΟΛΙΤΙΚΑ όχι ηθικοπλαστικά) γιατί προσπαθείς να εκμεταλλευτείς το βήμα που σου δίνεται εναντίον του μέσου που στο προσφέρει. και του ρόλου που έχει επιλέξει το ίδιο να παίξει.

ΤΗΝ ΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!

Πώς να στο πω τώρα για να το κάνω πιο λιανά ρε φίλε: Σε κανονικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας δεν παίρνεις ρε φίλε εκπομπή στoν ΜΕΛΩΔΙΑ για να κάνεις κυρίως πολιτικό ρεπορτάζ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ. Είσαι εντελώς out.
 
Πάμε όμως και αλλού: Λες ότι δεν είσαι με το ΠΑΣΟΚ πια και δεν το υπερασπίζεσαι.
Το πιστεύω! Δεν έχει καμία πιθανότητα να έχει εξουσία, γιατί να το υπερασπιζόσουν τώρα;
Με ποιους είσαι όιμως,  δεν μας λες επιτέλους καθαρά;
Δεν ανήκεις πουθενά.
Το δέχομαι. ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ.
Αλλά τι πιστεύεις ΕΣΥ ρε φίλε, πες μας, χωρίς να ανήκεις.
Από ποια οπτική κάνεις την κριτική σου στην κυβέρνηση και τις αστοχίες της δεν μας λες να ξέρουμε;

Να πέσει ο Τσίπρας!
ΟΚ!
Προσωπικά για μένα να και αν πέσει, να και αν δεν πέσει.

Αλλά εσύ τι θες τώρα;  Να την πέφτεις στον Τσίπρα και τον Καμμένο επειδή έγιναν μνημονιάκηδες και πέσανε στα τέσσερα για να υποστηρίξεις πολιτικά στις πιθανές επερχόμενες πολιτικές εξελίξεις τον Κυριάκο που ΕΝΤΙΜΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ δηλώνει ότι θέλει να αναλάβει την ευθύνη να σώσει την χώρα, αποδεχόμενος ό,τι του λένε από έξω και άλλα τόσα δικά του, δηλαδή ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ  να υλοποιήσει αυτά που δέχτηκε ο Τσίπρας;;;;

Και που αν τα κάνει ο Τσίπρας θα είναι κακό για την αριστερά αυτό για εσένα;

Εσένα σε έπιασε τώρα ο πόνος για την αριστερά και την συνέπειά της;;;
Από πότε ρε φίλε;

Αν θες αυτό, σε καλώ να το πεις καθαρά στα άρθρα σου, θα το θεωρούσε πολιτικά έντιμο και θα το σεβόμουν.
Εγώ νενέκους και άλλα τέτοια δεν σας έχω γράψει ποτέ, ούτε τα έχω πει για εσάς (στο επίπεδό κατώτερων στελεχών) όταν κυκλοφορούσατε με τα  "ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ".

Ο Καμένος που συνεργαστήκατε αυτοδιοικητικά και οι δικοί του σας έλεγαν ΝΕΝΕΚΟΥΣ και ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ όλους, αλλά δεν σας εμπόδισε αυτό να πάρετε την στήριξή του, έτσι;
Και μην μου πεις "εγώ διαφώνησα". Το ξέρω.
Αλλά η πλειοψηφία; Το ρεύμα, η συνισταμένη;

Και η πλάκα είναι ότι την ίδια ώρα κατηγορούσατε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι συνεργάζεται με τους Καμένους.
Σόρυ αλλά τέτοιο μαθηματικό παράδοξο από ΦΥΣΙΚΟ με master ..... ΔΕΝ ....
Κάτι τέτοια μόνο δικαιόροι τα λένε που μπορούν να δικαιολογήσουν τα πάντα όλα ....

Αλλά όχι τώρα να μας το παίζετε και εσείς "Ο Τσίπρας παραδόθηκε", "ο Καμένος έπεσε στα τέσσερα" και δεν μαζευόμαστε ....

ΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ που θέλαμε και θέλουμε άλλου είδους εξελίξεις για την χώρα, άσχετα αν δεν μπορούμε να τις επιβάλουμε διότι είμεθα ελάχιστοι, διαφωνούμε και μεταξύ μας για κάθε παπαριά που μπορεί να σκεφτεί ο καθένας και βέβαια έχουμε σαράντα πέντε αρχηγούς που κάνουν από ένα μέτωπο ο καθένας (με τον εαυτό του αλλά όχι με τους άλλους 44).

(ΑΣΕ ΜΑΣ ΕΜΑΣ!)
ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ρε Γιώργο.

Και σε παρακαλώ και στο λέω και δημόσια:  Τέτοια προεκλογική πολιτική από την ΠΛΑΤΕΙΑ δεν θα επιτρέψω να κάνεις, αν γίνουν εκλογές. Θα μπει μαχαίρι.

Πάει στο διάολο, έχετε τον MEGA, τον ΣΚΑΙ, τα επικοινωνιακά κέρατά σας έχετε, αφήστε  κανένα blogάκι να μην είναι προπαγανδιστικός μηχανισμός και παπαγαλάκι του συστήματος και των επιλογών του και να κάνει κάτι διαφορετικό.

Έτσι και αλλιώς εμείς προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης δεν θα κάνουμε, εσύ με αναγκάζεις να γράφω.

 ΥΓ 1: Στο προβοκατόρικο ερώτημά σου - που είμαι σίγουρος ότι θα πέσει - περί των άρθρων Παπιδά και Κρούστη πιστεύω ότι έχω απαντήσει: ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ, δεν μετατρέπουν την ΠΛΑΤΕΙΑ σε προπαγανδιστικό blog, ξέρουμε από ποια οπτική μιλούν.

ΥΓ 2: Συγχαρητήρια για το διδακτορικό σου, δεν το ήξερα. Η αναφορά όμως στον Κομπότη ΗΤΑΝ ΕΙΡΩΝΙΚΗ. Και βέβαια η επίθεσή σου στο Νίκο είχε προφανή πολιτικό στόχο (βλ. παραπάνω) την κριτική που κάνει στην διοίκηση του δήμου, που εν πολλοίς είναι κοντινή με την δική μας σε πολλά θέματα και του την πέφτετε τώρα όλοιμαζι (μία λέξη) για να μάθει να μιλάει. (κάτι ξέρω εγώ από αυτά).
 Άλλωστε ΕΣΥ δεν ήσουν μέλος της επιτροπής διαβούλευσης του προϋπολογισμού του Ρούσσου; Να μην τα ξεχνάμε αυτά. Και του έχεις υπογράψει την "διαβούλευση" μεταξύ σας - μετάξα, για λογαριασμό ..... της τοπικής κοινωνίας. (ΕΣΥ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΟΙ που παίξατε - και καλά - την κοινωνία για να αποφύγει ο Ρούσσος να συνομιλήσει με την πραγματική κοινωνία της πόλης και να συζητήσει μαζί της αν συμφωνεί - η υπόλοιπη κενωνία - να πληρώνει φόρους στον δήμο για να αυξάνονται οι καταθέσεις του δήμου στην τράπεζα. Ε;). 

ΥΓ3: Δεν ξέρω πώς θα όριζες τον λαϊκισμό που δεν βρίσκεται στις αναρτήσεις σου.
Να ο δικός μου ορισμό που είναι απλός "ΛΑΪΚΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΥΠΗΚΟΟ ΜΠΑΜΠΟΥΪΝΟ και επιχειρεί όχι να τον πείσει με επιχειρήματα αλλά να τον εγκλωβίσει με ψέματα, υποκρισίες, μισές αλήθειες, αδιαφάνεια ή bulling στις απόψεις του, στην στρατηγική του και τα συμφέροντά του.
ΛΑΪΚΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΠΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΕΣ."
 Με αυτό τον ορισμό  εγώ έχω διαγνώσει κάποια τέτοια ψήγματα στα πεσίματά σου και επέτρεψε μου να έχω την γνώμη μου, όπως εγώ σου επιτρέπω να έχεις την δική σου.

ΥΓ 4: Πάλι καλά που το έστριψες για την φρουρά του Φλαμπουράρη  - γι΄αυτήν έβαλες πάντως την απόφαση εχθές.. Από ποιον κινδυνεύει τώρα είναι μεγάλη κουβέντα, δεν την ανοίγω τώρα. Πάντως δεν πιστεύω ότι κινδυνεύει από αγανακτισμένους και προδομένους απλούς διαμαρτυρόμενους πολίτες γιαουρτοβόλους, η ζωή του.
Όσο για την πισίνα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. ¨Ηταν μεγάλη ξιπασιά του, να μην πληρώσει το νερό! Πάλι καλά που ήταν απλή πισίνα δηλαδή και δεν ήταν καμιά δεξαμενή για υποβρύχια που γέρνουν. Πάντως είναι αλήθεια: ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΒΙΛΑΕΤΙ ΤΟΥΣ.

ΥΓ 5: ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑ ΣΤΕΙΛΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΦΑΤΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΝΩ ΒΑΖΕΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. Ενώ σου έχουμε ζητήσει φωτό και δεν μας στέλνεις ....


Α.Ν.

Γ.Γ.: ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΑΙ

Σήμερα (εχθές) άργησα να μπω στο blog και μόλις είδα την σχετική ανάρτηση.

1.    Έχω τελειώσει κι εγώ το Φυσικό και έχω πάρει master σε communication engineering. Λόγω της σύμπτωσης, επειδή υπέγραψε ως Φυσικός MSc. το έγραψα κι εγώ. Δεν τίθεται θέμα ειρωνείας. Δεν υπάρχουν κρεμαστάρια.
2.    Τον Φλαμπουράρη προφανώς και πρέπει να τον φυλάνε από τα παιδάκια που ο ίδιος και οι παρέες του εκπαιδεύσανε και σπρώχνανε σε τέτοιες «εκδηλώσεις λατρείας» όταν ήταν στην αντιπολίτευση. Απλώς με τσίγκλισε η σύμπτωση που εκείνη την ημέρα δημοσιοποιήθηκε χωρίς να διαψευσθεί ότι έχει 90 νοματαίους για την φύλαξή του. Το βασικό όμως με την Αίγινα ήταν το σκόντο που «κλάφτηκε ο φτωχός» να του κάνει ο δήμαρχος στο λογαριασμό του νερού, καθώς γέμιζε μια πισίνα σε νησί όπου το νερό εισάγεται.
3.    Νομίζω ότι στις πολλές αναρτήσεις που έχεις κάνει σε δικά μου κείμενα, θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις «ίχνη λαϊκισμού».
4.    Αυθαίρετα με χρεώνεις στην παράταξη της «ξανθιάς κληρονόμου», δεν με τραβάει τίποτα εκεί. Δεν είναι υποχρεωτικό να ανήκεις κάπου, ντε και καλά.

Ελπίζω το καλαμπουράκι «στα τέσσερα» να είναι comme il fault.

Καλή Ανάσταση (την Χριστιανική, η άλλη του Τσίπρα και του Καμένου κάπου κόλλησε, αλλά ελπίζω να μην αργήσει κι αυτή).

Γ. Γ.

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΘΩΜΑ


ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΚΑΜΕΝΟΣ

Θυμάστε που ο κ. Καμένος, χωρίς στολή παραλλαγής εκείνη την ημέρα, φώναζε μέσα στη Βουλή στα τέσσερα, στα τέσσερα.

Πολλοί είχαν αναρωτηθεί τι να ήθελε να πει, καθώς ως πολιτισμένος και ευγενής άνθρωπος δεν μπορεί να υπονοούσε κάτι σεξουαλικό και χυδαίο απευθυνόμενος προς την αντιπολίτευση. Πολλοί τον παρεξηγήσαμε και ζητάμε ταπεινά συγγνώμη. Επειδή τώρα μόλις καταλάβαμε.

Στα τέσσερα μνημόνια βρε κουτοί.

Αργήσαμε να ερμηνεύσουμε την προφητεία του.

Γ. Γ.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Πολυδρόσου
σας εύχεται  ολόψυχα

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, με υγεία!


ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣYΛΛΟΓΟ ΑΡΓΩ


Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Αναγνώστη μου η διεύθυνση του blog σου ζητάει συγνώμη.



Είναι δική μου η ευθύνη ότι δεν έχω καταφέρει να πείσω ολόκληρη την μικρή παρέα της ΠΛΑΤΕΙΑΣ να μείνει εντός ενός πλαισίου - πολιτικά ιδιαίτερα ευρύχωρου θέλω να πιστεύω - αρθρογραφίας και σχολιασμού των άλλων αρθρογράφων αλλά και του αναγνώστη μας, που είναι ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ, μας διαλέγει γι' αυτό που είμαστε και μας διαλέγει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.

Ενός πλαισίου που επιθυμεί και επιτρέπει να έρχεται ο αναγνώστη μας, σε επαφή με όλες τις απόψεις που ξεκινούν από τον νεοφιλελευθερισμό του Κρούστη μέχρι την κομμουνιστική αριστερά και από την απόλυτη (και ενίοτε ξενοδουλική) ταύτιση με την γερμανική σοσιαλδημοκρατία του ΓΓ μέχρι την ανδρεοπαπανδρεϊκή προσέγγιση των θεμάτων του ακατονόμαστου (καλά σαράντα στο τρίπτυχο).

Η χθεσινή επίθεση του ΓΓ στις απόψεις του Κομπότη αλλά κυρίως η ειρωνία του στο master του Νίκου, με εξόργισε. Φαίνεται ότι "όσα δεν φτάνει η Αλεπού ....".
Αλλά επειδή εξοργίστηκα πήρα το χάπι μου να μου περάσει για να μην γράψω τσαντισμένος.

Η σημερινή ανάρτηση του ΓΓ όμως, πραγματικά με ανάγκασε να γράψω δυο λόγια.

Διότι με στεναχώρησε.
Στεναχωρήθηκα, δεν νευρίασα, γιατί ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ διακινήθηκαν αυτά τα λαϊκοφασιστικά επιχειρήματα κατά του Φλαμπουράρη και της φρουράς του που θα πάει μαζί του στην Αίγινα.

Δηλαδή ρε Γιώργο εσύ τι θες; ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ η φρουρά στον πρώτο υπουργό της κυβέρνησης;

Εδώ φυλάνε ακόμα οι μπάτσοι τους δικούς σου υπουργούς (και καλά κάνουν) που είναι πρώην όπου πάνε. ΤΟΝ ΝΥΝ δεν πρέπει να φυλάνε;
Και τι θα έγραφες εσύ για την αστυνομία και το κράτος αν - ο μη γένοιτο - γίνει καμιά στραβή στην Αίγινα;
Τον Φλαμπουράρη έχουν επιχειρήσει να τον κάψουν τρεις φορές.
Τι προτείνεις;
Να αφεθεί να πυρποληθεί επειδή ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ με τις πολιτικές του επιλογές και θέσεις;

Αυτού του είδους η "πολιτική"επιχειρηματολογία αδικεί όσους κάνουμε πολιτική κριτική στην κυβέρνηση για τις επιλογές της και την σταδιακή της ενσωμάτωσή και υποταγή Γιώργο και σίγουρα αδικεί και τηνν ΠΛΑΤΕΙΑ που ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ από επιλογή.

Βέβαια αυτό επιδιώκεις ενδόμυχα - γιατί για χαζό δεν σε έχω: Να αδικήσεις την ουσιαστική κριτική στην κυβέρνηση ώστε να εισπράξει το μνημονιακό στρατόπεδο του οποίου είσαι φανατικός οπαδός, την αποσυσπείρωση και την απογοήτευση όσων ψηφίσαμε ΣΥΡΙΖΑ με επιχειρήματα τύπου "Ο ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΗΣ ΕΧΕΙ ΦΡΟΥΡΑ" (σώωωωωωπα).
Και να χάσουν οι απογοητευμένοι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΟΧΙ τον προσανατολισμό τους.
Τουλάχιστον ο Αντώνης (ο Κρούστης) είναι ΚΑΘΑΡΟΣ στην διατύπωση της άποψής του και άρα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΝΤΙΜΟΣ: Θέλει ΝΔ και Κυριάκο ο άνθρωπος, ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ, γούστο του και καπέλο του.

Εμείς ξεσκίζουμε από εδώ Γιώργο την εξουσία - την τοπική κυρίως -  επί ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ, επί των πράξεών τους και των επιλογών τους Και το κάνουμε πάντα με ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ της κριτικής μας. Με ορατό το "από ποια οπτική γίνεται η κριτική".
Με συγκεκριμένο ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ πάντα, σου υπογραμμίζω, αν δεν το έχεις αντιληφθεί.
"ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΕΝΩ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ".
Γι' αυτό πιστεύουμε ότι δεν ρίχνουμε λάσπη στιν ανεμιστήρα, κατά την γνώμη μας.

Δεν μου πέρσαε ποτέ από το μυαλό να κάνω αντιπολίτευση "γιούργια".  στον φίλο σου τον Ρούσσο  ή τον Γερολυμάτο γιατί ο δήμος .... του πληρώνει το κινητό. Μάλιστα τους ψήφισα και την δαπάνη αφού ο δήμαρχος και οι αντιδήμαρχοι το δικαινούνται από το νόμο αυτό το προνόμιο, αυτό το εργαλείο  ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Εμείς τους κρίνουμε για το αν και πώς κάνουν την δουλειά τους ΓΙΩΡΓΟ και μόνο, όχι αν χρησιμοποιούν τα εργαλεία που τους δίνονται για να την κάνουν.

Και ο Φλαμπουράρη πρέπει να έχει φρουρά για να είναι ζωντανός να κάνει την δουλειά του και να τον κρίνουμε γι' αυτήν, όσο είναι ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

Ζητώ συγνώμη αναγνώστη μου για την αποτυχία μου να πείσω τον ΓΓ να σεβαστεί το ευρύχωρο πλαίσιο της ΠΛΑΤΕΙΑΣ.

Αλλά αυτό το πλαίσιο της ΠΛΑΤΕΙΑΣ, όπως το αντιλαμβάνεται η διεύθυνσις και δεν καταφέρνει να κάνει κατανοητό σε όλους όσους γράφουν, δεν επιτρέπει ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ να τον φιμώσει κόβοντας αναρτήσεις που δεν της αρέσουν.

Άρα θα ανεχτούμε μαζί τις παρεκτροπές στις αναρτήσεις του Γιώργου και αυτού του είδους την κριτική στην αριστερά, ακόμα και την παραδομένη.

Είναι κατά μία έννοια χρήσιμο άλλωστε και για την αριστερά αυτό το μετωπικό πέσιμο.

Αναδεικνύει την διαφορά, αναδεικνύει ότι ο λαϊκισμός υποβόσκει ακόμα και μεταξύ των  "Ευρωπαίων εκσυγχρονιστών", δεν ταυτίζεται με καμιά πολιτική δύναμη, με καμιά ιδεολογία.

Και αναδεικνύει ΟΤΙ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ για την εξουσία και τα προνόμιά της για μερικούς αμετανόητους δεν έχει εκλείψει παρά την μεγάλη τους "πιτυχία" να κάνουν το ΠΑΣΟΚ τιμάρια με τέτοιες πρακτικές, όταν πήραν το πάνω χέρι.

Διότι τελικά τι άλλο είναι εκτός από ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, το να κάνεις κριτική στον αντίπαλό σου που χρησιμοποιεί τα προνόμια που του δίνει ο νόμος εκ της ΕΚΛΕΓΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ θέσεώς του, ενώ για το ίδιο θέμα στον δικό σου όταν ήταν στην εξουσία δεν έχεις κάνει αντίστοιχη κριτική;

 Και που τώρα δεν σε βλέπω ΓΓ να γράφεις "Λεφτά υπάρχουν για να φυλάνε οι μπάτσοι τον Μιχάλη ή την Άννα" (Και καλά κάνεις και δεν το γράφεις για να μην παρεξηγηθώ: Διότι διαφωνώ σε πολλά μαζί τους αλλά τους θέλω ζωντανούς, έτσι;)

Αλλά εσείς, τα παιδιά της νέας  "άρχουσας τάξης και του συστήματος" θεωρείτε ότι  τους δικούς σας πρέπει να τους φυλάνε αλλά για τους άλλους είναι .... σπατάλη.

Α.Ν.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΞΕΝΟΥ ΜΑΝΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗ


Γ, ΠΑΠΙΔΑΣ: ΧΡΗΜΑ ΔΑΝΕΙΚΟ

XΡΗΜΑ ΔΑΝΕΙΚΟ!!

Ελπίζω και ο τελευταίος αφελής ευρωλιγούρης να κατάλαβε και να ένοιωσε στο πετσί του τι σημαίνει να είσαι χωρίς δικό σου νόμισμα...

Το ευρώ είναι ένα νόμισμα ΔΑΝΕΙΚΟ!!

Όχι όμως αγύριστο!!

Έχει πολύ σκληρούς όρους δανεισμού!ΜΝΗΜΟΝΙΑ -ΛΙΤΟΤΗΤΑ-ΠΕΙΝΑ και όλα τα άλλα καλούδια που ζήσαμε και ζούμε.

Σου δίνω 100 και παίρνω 300, 400 ανάλογα τα πανωτόκια που σου βάζω...

Επίσης σου καθορίζω την κυκλοφορία [ρευστότητα] όποτε γουστάρω για να σε ελέγχω και να επιτύχω την κατοχή σου ειρηνικά, αναίμακτα και χωρίς να πέσει ούτε ντουφεκιά!!

Και επειδή με αυτήν όλη την δομή του ευρώ συνέχεια θα χρεώνεσαι θα τρως όλο και μεγαλύτερα μέτρα στο κεφάλι...

Όμως μην απελπίζεσαι σύγχρονε ραγιά!

Σου ετοιμάζω τώρα το λεγόμενο παράλληλο νόμισμα...

Την τέλεια καταστροφή σου δηλαδή..Τα χρέη σου σε ευρώ και οι μισθοί και οι συντάξεις σε δραχμές...

Τι δεν καταλαβαίνεις...

Με την παράλληλη δραχμή ή όπως αλλιώς θα λένε το παράλληλο αυτό κατασκεύασμα θα γίνεις ακόμα πιο φτωχός.

Διότι απλούστατα ποιος μαλάκας θα δέχεται τις παράλληλες δραχμές ενώ θα υπάρχει συγχρόνως και το ευρώ?

Έτσι θα δημιουργηθούν δυο κατηγορίες τιμών στην αγορλα..

Με ευρύ φθηνότερα με παράλληλες δραχμές ακριβότερα..

Αυτό λέγεται μαύρη αγορα νομίσματος...

Ό,τι γινότανε στις χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ για όσους το έζησαν...
Η ανλακαμψη και η απελευθέρωση της πατρλιδας μας θα έρθει ΜΟΝΟ μλεσα από τη έξοδο μας απο την ευρωζώνη και την καθι'ερωση ενός ενιαίου και ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ νομίσματος για ΟΛΕΣ μας τις συναλλαγές εσωτερικού και εξωτερικού!!

ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΑΝΕΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΚΡΑΤΩΝ!!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΡΑΧΜΗ!!
ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΡΑ!!!

ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ: Eγκρίθηκε η μελέτη για πεζογέφυρα στη Λεωφόρο Αναπαύσεως από την Περιφέρεια Αττικής








Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, την Πέμπτη 21 Απριλίου 2016, εγκρίθηκε η σύναψη και οι όροι της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Δήμου Βριλησσίων για την εκπόνηση μελέτης με τίτλο:

«Μελέτη πεζογέϕυρας στη Λεωϕόρο Αναπαύσεως του Δήμου Βριλησσίων για την ασϕαλή διάβασή της από τους μαθητές στην συμβολή της οδού Αγιάσου με την Λεωϕόρο Αναπαύσεως», συνολικού προϋπολογισμού 24.600,00 €.

Ο Δήμαρχος κ. Ξ.Μανιατογιάννης δήλωσε πως η κατασκευή της πεζογέφυρας αποτελεί σημαντικό έργο πρωτίστως για την ασφάλεια των μαθητών και των πεζών και δευτερευόντως, για τη λειτουργική σύνδεση των Άνω Βριλησσίων με το κέντρο της πόλης.

Κατά την ίδια συνεδρίαση, εγκρίθηκαν και άλλα δύο έργα του Δήμου Βριλησσίων που αφορούν σε εργασίες συντήρησης – βελτίωσης αντλιοστασίων δημοτικού δικτύου ύδρευσης στις οδούς Σολωμού, Αγιάσου, Αϕροδίτης και Κύπρου, συνολικού προϋπολογισμού 24.500,00 € και εργασίες σύνδεσης τριών σχολείων των Βριλησσίων (2ο Λύκειο, 2ο Γυμνάσιο, 2ο Νηπιαγωγείο) με δίκτυο φυσικού αερίου, έργο συνολικού προϋπολογισμού 24.000,00 €.

ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ

Η κυβέρνηση, στα πλαίσια της αποτυχημένης διαπραγμάτευσης με την τρόικα, μετά την στάση πληρωμών, κάνει ρεσάλτο σε ότι αποθεματικά έχουν μείνει. Ντου λοιπόν στα αποθεματικά του ΟΑΕΔ, της Βουλής, των νοσοκομείων και του ΕΟΠΥΥ.
Προσοχή δήμαρχε, βάλε τα λεφτά του Δήμου κάτω από το στρώμα.
ΠΡΟΣΟΧΗ και στο πανέρι της εκκλησίας την Μ. Πέμπτη. Λέτε να γίνει κι εκεί πλιάτσικο;
Γ. Γ.

Υ.Γ.
Φαίνεται ότι λεφτά υπάρχουν μόνο για να φυλάνε τον Φλαμπουράρη στην Αίγινα. Λογικά θα κάνει και κάποια βουτιά στην πισίνα του, αφού δεν τολμάει να κυκλοφορήσει ανάμεσα στον κοσμάκη.
Εγκρίθηκαν τα εκτός έδρας 10 μπάτσων, που θα κάνουν Ανάσταση μαζί με τον γκουρού του Τσίπρα για να τον φυλάνε από τις εκδηλώσεις λατρείας του λαού. Ξέρετε ποιος είναι ο Φλαμπουράρης, αυτός που γέμιζε την πισίνα του στην άνυδρη Αίγινα με το νερό του Δήμου και μετά ζήταγε να του κάνουν έκπτωση επειδή ήταν μεγάλος ο λογαριασμός.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΥΓΕΙΑ: ΑΔΑ 6ΤΤ6ΘΩΠ-ΔΣΓ
«Το πρωθυπουργικό γραφείο έλαβε υπόψιν του την ανάγκη πραγματοποίησης δαπάνης ύψους 2.550 ευρώ, για την υπηρεσιακή μετακίνηση της προσωπικής ασφάλειας του Υπουργού Επικρατείας για τον Συντονισμό του Κυβερνητικού Έργου από την Αθήνα στην Αίγινα με αναχώρηση στις 29/04/2016 και επιστροφή στην Αθήνα στις 03/05/2016»
 

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΜΟΥ


 
του Ν. Κομπότη


«Αγαπητέ κύριε Κομπότη

Έχω την τιμή να ανήκω στη μικρή εκείνη ομάδα ανθρώπων που κινητοποιήθηκαν ώστε να αποτραπούν τα όσα σχεδιάζονταν σε βάρος της ρεματιάς τη δεκαετία του 80. Αποτέλεσμα της κινητοποίησής μας ήταν αρχικά η δημιουργία του σημερινού συλλόγου και η μετά από λαϊκές συνελεύσεις, εκδηλώσεις κλπ αλλά και προσφυγή στο ΣτΕ το προεδρικό διάταγμα προστασίας που ισχύει μέχρι σήμερα. (Οι παλαιότεροι με ξέρουν αλλά σας τα αναφέρω αυτά γιατί είστε νεότερο μέλος στο σύλλογο και μάλλον κινδυνεύω να με κατατάξετε στους μισθοφόρους του δημάρχου). Για να σας προλάβω λοιπόν, από τότε και για δεκαετίες παραμένω μέλος του συλλόγου. Παρά το ότι είχα πάντα και έχω πολιτική άποψη, παρά το ότι είχα άποψη για όλους τους προηγούμενους δημάρχους ουδέποτε δημοσίευσα σχόλια για αυτούς (πολύ περισσότερο υπονοούμενα) ή πολιτικές θέσεις στο χώρο διαλόγου που διαθέτει ο σύλλογος. Για έναν απλό λόγο που ελπίζω να τον καταλάβετε. Γιατί σέβομαι πάνω από όλα την αυτονομία των συλλογικοτήτων και τον ρόλο που αυτές καλούνται να παίξουν όταν υπάρχουν. Είναι προφανές ότι όσοι συμμετέχουν στο σύλλογο έχουν πολιτικές απόψεις. Το ίδιο προφανές είναι ότι οι απόψεις τους δεν θα είναι ίδιες. (Πχ για το δήμαρχο της Πάτρας και την πορεία ανέργων έχω εντελώς διαφορετική άποψη από όσα αναρτήσατε. Δεν είναι όμως η λίστα του συλλόγου ο χώρος για μια τέτοια αντιπαράθεση). Είναι το ίδιο προφανές ότι στόχος του συλλόγου είναι (ή θα έπρεπε να είναι) να ενώσει ανθρώπους διαφορετικών πολιτικών αντιλήψεων προκειμένου μέσα από αυτές να συντεθεί μία ενιαία πρόταση (αλλά και πάλη για την εφαρμογή της) για την προστασία της ρεματιάς και του περιβάλλοντος. Και πιστέψτε με αυτό είναι πολύ πιο πολιτικό από οποιαδήποτε πολιτική δήλωση. Λυπάμαι αλλά τα όσα γράφετε -λόγω θέσεων, ήθους και ύφους- απέχουν πολύ από έναν τέτοιο στόχο. Αναγκάζομαι λοιπόν να σας απαντήσω, αφού επικαλεστήκατε αυτος ο κυριος τον αριθμό όσων σας απάντησαν μέχρι τώρα, ότι η σιγή δεν είναι συμφωνία, ούτε επιβράβευση πολύ περισσότερο. Είναι σεβασμός στην αυτονομία της συλλογικότητας και των μελών της, τον οποίο και εσείς οφείλετε να επιδείξετε.»


Το πάρα πάνω κείμενο αποτελεί μια παρέμβαση του αξιότιμου κ. Ευθυμίου στην προηγούμενη ανάρτηση μου, Σκέφτηκα να παραβώ τις αρχές μου και να το σχολιάσω, διότι αυτός ο κύριος είναι ο δημοκράτης που κάνει μηνύσεις σε έντυπα που του κάνουν κριτική, ως οφείλουν σε δημόσια πρόσωπα, με την βοήθεια δικηγόρων που τους πληρώνει όχι ο ίδιος , αλλά ο Δήμος μας, δηλαδή όλοι εμείς μέσα από τα δημοτικά τέλη..

Το σχόλιο μου συντίθεται από τα παρακάτω αβίαστα ερωτήματα και παρατηρήσεις:

1, Οι κινητοποιήσεις που έκανε την δεκαετία του ΄80, δεν συνοδεύονταν από δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο, ανακοινώσεις από το Ρ/Σ "κοκκινοσκουφίτσα", τρικ, γκασμάδες, κλπ, κατά της τότε δημοτικής αρχής που σχεδίαζε την καταστροφή της ρεματιάς???? Αν ήταν έμμισθος σύμβουλος του τότε δήμαρχου, προφανώς θα λειτουργούσε όπως τώρα.

2. Αφού , όπως ισχυρίζεται δεν είναι μισθοφόρος, γιατί δεν μηνύει το λογιστήριο του Δήμου, το όποιο ψευδώς, όπως ισχυρίζεται, διαδίδει ότι για τις υπηρεσίες του προς τον δήμαρχο αμείβεται πλουσιοπάροχα με ποσό τριπλάσιο σχεδόν του βασικού??? εξάλλου οι μηνύσεις είναι το τελευταίο του χόμπι.

3. Προφανώς εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια, όταν υπονοεί ότι η λίστα του συλλόγου προστασίας της ρεματιάς αποτελείται από ανώριμους ανθρώπους, οι οποίοι μπορούν να παρασυρθούν από τις δικές του ή τις δικές μου θέσεις.

4. Άλλο αυτονομία συλλογικότητας και άλλο απολιτική συλλογικότητα. Η προστασία της ρεματιάς και γενικότερα του περιβάλλοντος είναι κατεξοχήν πολιτική πράξη.

5 . Η αυτονομία δεν είναι μια έννοια αλα καρτ, Δεν χρησιμοποιείτε ανάλογα με την θέση αυτού που την χρησιμοποιεί.

Τέλος ας μην ασχολείται με τις θέσεις μου αν φοβάται ότι θα τον επηρεάσω αρνητικά, Ας ασχοληθεί με τις θέσεις ,το ήθος και το ύφος αυτού που τον πληρώνει. Και ας θυμάται που και που την παροιμία: ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ.

ΥΓ. Επειδή για λόγους αρχής ,δεν συνδιαλέγομαι με μισθοφόρους, δεν θα παραβώ ξανά τις αρχές μου, για τον ίδιο ή για όποιον εμφανιστεί στο μέλλον

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.


Υπογράφηκε η Προγραμματική Σύμβαση για το «Βοήθεια στο Σπίτι»

Υπογράφηκε η Προγραμματική Σύμβαση, μεταξύ του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) Α.Ε., για το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», της περιόδου 1/1/2016 – 31/12/2016.
Η χρηματοδότηση του προγράμματος προέρχεται από: α) το λογαριασμό της  Εισφοράς  Αλληλεγγύης Συνταξιούχων, που τηρείται στο Ασφαλιστικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών (ΑΚΑΓΕ), ύψους σαράντα εκατομμυρίων (40.000.000) ευρώ, β) τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και ειδικότερα τον Ειδικό Φορέα 33 – 220, ύψους πέντε εκατομμυρίων (5.000.000) ευρώ, γ) την ειδική εισφορά ασφαλισμένων, που θεσμοθετήθηκε με το άρθρο 138 του ν. 4052/2012 (Α ́ 41) για  τη χρηματοδότηση του Προγράμματος «Κατ’ οίκον Φροντίδα Συνταξιούχων» (ΙΚΑ - ΕΤΑΜ), ύψους δεκατεσσάρων εκατομμυρίων (14.000.000) ευρώ και δ) τον τακτικό προϋπολογισμό  του Υπουργείου Εσωτερικών, ύψους ενός εκατομμυρίου (1.000.000) ευρώ.
«Η ΕΕΤΑΑ κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο πιο έγκαιρη εκκίνηση του Προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι".
Διαβεβαιώνουμε όλους τους εξυπηρετούμενους ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για την απρόσκοπτη υλοποίησή του», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.

http://www.epoli.gr

ΣΧΟΛΙΟ: 
ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ! ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΟΥΣΕ Η ΚΑΚΗ ΦΛΥΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΚΟΨε Ο ΚΟΥΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!