Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΕΔΕ κατά Σαμαρά για τα «αρπαχτικά στους δήμους»



Μετά την απάντηση στον Α. Τσίπρα για τους «βλαχοδήμαρχους», η ΚΕΔΕ με σημερινή της ανακοίνωση απαντά στον πρωθυπουργό για τις αναφορές του στη ΔΕΘ σχετικά με τις λαϊκές αγορές για τους χιλιάδες μικροπωλητές, το «λαθρεμπόριο της μίζας» και «τα αρπαχτικά που υπάρχουν σε πολλούς δήμους», ζητώντας «αντί να κατηγορούνται συλλήβδην όλοι οι δήμοι, να υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες με συγκεκριμένους αποδέκτες.»

Παράλληλα ξεκαθαρίζει ότι οι δήμοι ούτε είχαν ούτε έχουν την αρμοδιότητα έκδοσης αδειών πωλητών, όχι μόνο στην Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, όπου την ευθύνη έχουν οι Οργανισμοί Λαϊκών Αγορών, αλλά ούτε και στην υπόλοιπη χώρα, όπου η ευθύνη ανήκει στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις.

Τέλος ζητά λόγω της πλήρης σύγχυσης που επικρατεί επειδή η αρμοδιότητα ασκείται από πολλούς φορείς τη μεταφορά της συνολικής ευθύνης άσκησης της έκδοσης αδειών για πάγκους σε λαϊκές αγορές να περάσει στους δήμους με ταυτόχρονα αυστηρό έλεγχο από τα αρμόδια όργανα

Η ανακοίνωση της ΚΕΔΕ

«Σχετικά με καταγγελίες που ήρθαν στη δημοσιότητα για την ύπαρξη κυκλωμάτων που κερδοσκοπούν με τη χορήγηση αδειών για λαϊκές αγορές (ρεπορτάζ στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA την Παρασκευή) η ΚΕΔΕ επισημαίνει τα εξής:

Για μια ακόμη φορά γίνεται προσπάθεια κατασυκοφάντησης των Δήμων με ανακριβή δημοσιεύματα περί χορήγησης αδειών πωλητών στις λαϊκές αγορές.

Ξεκαθαρίζουμε ότι οι Δήμοι ούτε είχαν ούτε έχουν την αρμοδιότητα έκδοσης αδειών πωλητών, όχι μόνο στην Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, όπου την ευθύνη έχουν οι Οργανισμοί Λαϊκών Αγορών, αλλά ούτε και στην υπόλοιπη χώρα, όπου η ευθύνη ανήκει στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις.

Δυστυχώς, οι Δήμοι έχουν μόνο την ευθύνη καθαριότητας των χώρων αυτών.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι δήμοι εισπράττουν μόνο μικρό μέρος της σχετικής δαπάνης μέσω των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.

Σε σχέση με την αναφορά του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ για τους χιλιάδες μικροπωλητές, το «λαθρεμπόριο της μίζας» και «τα αρπαχτικά που υπάρχουν σε πολλούς δήμους», αντί να κατηγορούνται συλλήβδην όλοι οι δήμοι, πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένες καταγγελίες με συγκεκριμένους αποδέκτες.

Επειδή είναι φανερό ότι όταν μια αρμοδιότητα ασκείται από πολλούς φορείς επικρατεί πλήρης σύγχυση, η Τοπική Αυτοδιοίκηση ζητά εδώ και πολλά χρόνια τη μεταφορά της συνολικής ευθύνης άσκησης της συγκεκριμένης αρμοδιότητας στους δήμους με ταυτόχρονα αυστηρό έλεγχο από τα αρμόδια όργανα».

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


"Εδώ δουλεύετε! Φοράτε πάνες για μην πηγαίνετε τουαλέτα"!!!


Εδώ δουλεύετε! Φοράτε πάνες για μην πηγαίνετε τουαλέτα!!!

Σάλο έχει προκαλέσει η αποκάλυψη ότι μια Αμερικανοκορεάτικη εταιρία κατασκευής ηλεκτρολογικών συστημάτων, με έδρα την Ονδούρα, ανάγκαζε τους υπαλλήλους της να φορούν πάνες, με σκοπό να "αυξηθεί" η παραγωγικότητά τους. 

Το περασμένο Σάββατο, ο εκπρόσωπος του σωματείου των εργαζομένων κατήγγειλε τη βίαιη καταπάτηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, οι οποίοι υποχρεώνονταν να φοράνε πάνες ενηλίκων για να αποφευχθεί η επίσκεψή τους στην τουαλέτα...!!! 

Πρόσθεσε ότι, ο εργοδότης δεν προμήθευε τους υπαλλήλους με τις πάνες, αλλά ήταν εκείνοι που τις αγόραζαν και κυρίως οι γυναίκες, που φοβούνται περισσότερο μήπως χάσουν τη δουλειά τους, αφήνοντας για λίγα λεπτά τη δουλειά τους για να πάνε στην τουαλέτα.

Κι ενώ οι υπεύθυνοι του εργοστασίου επιμένουν ότι δεν έχουν παραβιαστεί ποτέ τα δικαιώματα των εργαζομένων, ο Υπουργός Εργασίας της χώρας έχει ήδη στείλει στις εγκαταστάσεις κλιμάκιο 30 ανδρών, το οποίο ερευνά την εγκυρότητα των κατηγοριών. 

Το εργοστάσιο κατασκευής Ηλεκτρολογικών Συστημάτων λειτουργεί στην Ονδούρα τα τελευταία 30 χρόνια, απασχολώντας συνολικά 3.500 υπαλλήλους. 

http://www.poli-politiki.gr/, 9/9/2013

SUCCESS story...


Από το Facebook

«Μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Βορείου Τομέα Αθηνών Κωνσταντίνου Μανιάτη για τη νέα σχολική χρονιά».




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
Τηλ. 210 6522311, 213 2100531
Fax: 210 6084483
E-mail: ant.bta@patt.gov.gr

Αγ. Παρασκευή 9/9/2013


Με προσδοκίες και όνειρα, όπως πάντα, αλλά σε συνθήκες έντονης ανασφάλειας και αβεβαιότητας, εξαιτίας των αντιεκπαιδευτικών και αντιλαϊκών μέτρων, αρχίζει η νέα σχολική χρονιά.

Σε όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, εύχομαι ολόψυχα η χρονιά αυτή να είναι χαρούμενη και δημιουργική.

Ιδιαίτερα στις μέρες μας, που η χώρα βρίσκεται στη δίνη μιας βαθιάς και πολύπλευρης κρίσης, το σχολείο μπορεί και πρέπει να συμβάλλει στην ανάδειξη υπεύθυνων και ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων, με ουσιαστική και ολόπλευρη γνώση και παιδεία, με κριτική σκέψη, αμφισβήτηση και δημιουργική διάθεση, πολιτών που θα αγωνίζονται για ένα δίκαιο και ανθρώπινο κόσμο.

Ως Αντιπεριφερειάρχης αλλά και ως πρώην Πρόεδρος της ΟΛΜΕ, γνωρίζω πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί μας, ακόμη και κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, θα δώσουν για μια ακόμη φορά τον καλύτερό τους εαυτό, προς όφελος των παιδιών μας και της δημόσιας εκπαίδευσης.

Καλή σχολική χρονιά σε όλες και όλους!

Ο Αντιπεριφερειάρχης

Π.Ε. Βορείου Τομέα Αθηνών
Κωνσταντίνος Μανιάτης


Παράταση στην ένταξη έργων "τελευταίας στιγμής" από Δήμους


Παράταση στην ένταξη έργων τελευταίας στιγμής από Δήμους

Ως η τελευταία ευκαιρία για τους δήμους, για να εκμεταλλευτούν και να απορροφήσουν κονδύλια από το ΕΣΠΑ που λήγει, είναι η παράταση που έδωσε, σύμφωνα με πληροφορίες του epoli.gr, το Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να κατατεθούν περισσότερες προτάσεις ένταξης έργων στο πρόγραμμα και να διατεθούν μερικά από τα πολλά "αδιάθετα" της χρηματοδότησης.

Θυμίζουμε ότι, πριν από λίγο καιρό, η Περιφέρεια Αττικής, η οποία θεωρείται από τους πιο πετυχημένους φορείς στην απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, "δια στόματος" του Περιφερειάρχη, Γιάννη Σγουρού, είχε απευθύνει σειρά εκκλήσεων στους Δημάρχους, προκειμένου να καταθέσουν προτάσεις - μελέτες για τη χρηματοδότηση «ώριμων» έργων, δεδομένου ότι, το τρέχον ΕΣΠΑ 2007 - 2013, λήγει στο τέλος του χρόνου και τα χρήματα που έχουν περισσέψει είναι υπερβολικά πολλά εάν αναλογιστεί κανείς τις ανάγκες των δήμων σε υποδομές, ειδικά σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία.

«Εάν δεν επιτευχθεί η απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, ενδεχομένως να αντιμετωπίσουμε πρόβλημα με το νέο ΕΣΠΑ, της Προγραμματικής Περιόδου 2014 - 2020. Δεν πρέπει να επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος», σχολίαζε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ο κ. Σγουρός, συνεχίζοντας: 

«Μόνο από το ΠΕΠ Αττικής υπάρχουν 2,8 δισεκατομμύρια Ευρώ για σημαντικά έργα, γι’ αυτό και καλούμε συνεχώς τους Δήμους, τα Νοσοκομεία και τα Υπουργεία να προχωρήσουν τις μελέτες και να απορροφήσουν τα χρήματα αυτά. Στόχος μας είναι να μη χάσουμε ούτε ένα Ευρώ».

65 οι μέχρι τώρα προτάσεις από Δήμους για ένταξη ενός "ώριμου" έργου

Σύμφωνα με πληροφορίες του epoli.gr από το Υπουργείο Εσωτερικών, μέχρι στιγμής έχουν υποβληθεί 65 προτάσεις από τις λεγόμενες προτάσεις - «τελευταίας στιγμής», που ζήτησε ο ίδιος ο Υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Μιχελάκης, ενώ η παράταση του χρόνου υποβολής ανάλογων αιτήσεων έχει δοθεί, για να μπορέσουν να προετοιμάσουν όλοι οι δήμοι της Χώρας τις προτάσεις τους. 
Αφού εξετάσουν οι εν λόγω προτάσεις από την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, οι δήμοι θα ενημερωθούν σχετικά εάν το έργο που επέλεξαν μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ και να προχωρήσουν στην υλοποίησή του.

http://www.poli-politiki.gr/, 9/9/2013

Ο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.

Οι αντιδράσεις αυτοδιοικητικών για την επιχειρούμενη αλλαγή του εκλογικού νόμου, μόλις μερικούς μήνες πριν τις εκλογές είναι απόλυτα δικαιολογημένες.

Η σκοπιμότητα που υποκρύπτεται ... δεν υποκρύπτεται με τίποτα, όταν μια τέτοια επιλογή πάει να περάσει με διαδικασίες fust track.

Το επιχείρημα βέβαια της επιλογής ικανών προσώπων - ανεξάρτητα από παρατάξεις - πουλάει σε ένα βαθμό.

Πουλάει αν δεν υπογραμμίσουμε και αναδείξουμε ότι πρόκειται σήμερα για το επιχείρημα αυτών που μοίραζαν τα χρίσματα εχθές.

Οι βιαστές της αυτοδιοίκησης, οι χρίστες των κολλητών, συγγενών και φίλων, όλα τα προηγούμενα χρόνια της "ομαλότητας" (προ μνημονίων), οι "διαγράφοντες" τους αυτοδιοικητικούς που ζητούσαν τήρηση των δημοκρατικών διαδικασιών,  θυμήθηκαν ότι πρέπει να αποκομματικοποιηθούν οι δημοτικές εκλογές και να εκλεγούν οι ... άξιοι, δηλαδή να μην καταγραφεί το επερχόμενο στα μούτρα τους φούμο.

Κατ΄ αρχήν δεν υπάρχει καλύτερη παραδοχή ότι μέχρι σήμερα, τα κόμματα εξουσίας (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ κυρίως αλλά όχι μόνο) δεν διάλεγαν για την αυτοδιοίκηση του άξιους αλλά τους ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΥΣ.
Και τα κόμματα δεν είναι παρά τα ΠΡΟΣΩΠΑ που καθόντουσαν στις καρέκλες των οργάνων επιλογής αλλά και στα πειθαρχικά συμβούλια.
Αν δεν ήσουν yesman τους, χρίσμα δεν έπαιρνες.

Αυτό βέβαια δεν το ανακαλύψαμε τώρα εμείς. Ούτε το γράφουμε για πρώτη φορά. Άλλωστε είμαστε σταθερά με την πλευρά της "αποκομματικοποίησης".

Και είναι και παραμένει πάγια η θέση μας ότι οι δημοτικές εκλογές πρέπει να αποκομματικοποιηθούν, για να πολιτικοποιηθούν και να αναδειχθούν οι καταλληλότεροι υπηρέτες της .

Πρέπει να αποκομματικοποιηθούν για να πολιτικοποιηθούν στο επίπεδό τους, δηλαδή στο επίπεδο της μελέτης και διατύπωσης πολιτικών άποψεων και προτάσεων διαχείρισης, στο ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

Πιστεύαμε και πιστεύουμε σε μια αυτοδιοίκηση μοχλό τοπικής ανάπτυξης, ανάδειξης των τοπικών δυνατοτήτων και ιδιατεροτήτων, εκμετάλλευσης των τοπικών πλεονεκτημάτων, μια τοπική αυτοδιοίκηση ευρωπαϊκού μοντέλου σε ένα ευρωπαϊκό κράτος.
Και μια τέτοια αυτοδιοίκηση θέλει ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ, δεν θέλει ούτε yesmen, ούτε βλαχοδήμαρχους - παράγοντες.

Αυτό για να επιτευχθεί επιβάλλει διάλογο και ώσμωση δυνάμεων και διαμόρφωση προγραμματικών συμφωνιών επί των τοπικών θεμάτων σε τοπικό επίπεδο.
ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ!

Ναι, αποτελεί αναχρονισμό και βαθιά συντήρηση να υλοποιείται ένας κεντρικός σχεδιασμός συγκλίσεων και συμμαχιών σε άλλο επίπεδο, ανεξάρτητα τοπικών ιδιαιτεροτήτων ή να αποκλείονται αναγκαίες, ωφέλιμες και εφικτές για την τοπική κοινωνία ωσμώσεις, με βάση κεντρικές παρεμβολές για την υπηρεσία άλλων, άσχετων κομματικών προτεραιοτήτων.

Αυτό ουσιαστικά δείχνει πλήρη απαξίωση της αυταξίας της τοπικής αυτοδιοίκησης που αποτελεί για τα κόμματα (μέχρι σήμερα;) μόνο μέσο εξυπηρέτησης άλλων σκοπών.
Είναι ΑΝΤΙΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ λογική.
(Το ίδιο παίζει και στον συνδικαλισμό, αυτό είναι αλλουνού παπά θέμα). 

ΟΜΩΣ:

ΑΥΤΗ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΠΡΩΤΣΙΤΩΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ, στην πίστη στην κοινή δράση, στην απόρριψη των λογικών των Σωτήρων, των Εκλεκτών, του παραγοντισμού, του ατομισμού και την κινητοποίηση της δράσης των πολιτών επάνω σε κοινά συμπεφωνημένα ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ πλαίσια.
Αλλιώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Μόνο θα υπονομευτεί μια τέτοια - σαν την δική μας - λογική, που χρησιμοποιείται σήμερα,  από ένα μοντέλο ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΣΜΟΥ, όπως αυτό που πλασάρεται από την κυβερνητική πρόταση εκλογικού νόμου.

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΔΟΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ, ΑΝΟΙΚΤΗΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, ΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ μεταξύ διαφορετικών - όχι βέβαια αντικρουώμενων - προσεγγίσεων.

Αυτό είναι μια ανοικτή, ανεξάρτητη και ευρύχωρη στις απόψεις δημοτική παράταξη που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ αλλά καταλήγει ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ στις αναγκαίες εξειδικεύσεις, τις χρήσιμες για την τοπική κοινωνία.

Είναι άλλο πράγμα αυτό και άλλο η υπερπροβολή της θέσης ότι Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΗ και ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ μπορεί να φέρει τον αναγκαίο εκσυγχρονισμό στην αυτοδιοίκηση και να την απαλλάξει από τον εναγκαλισμό των κομμάτων.  

Πολύ δε περισσότερο είναι άλλο οι παρατάξεις, κτήματα του .... επικεφαλής τους ή του κόμματος. Τα προσωποπαγή σχήματα και τα κλειστά κομματικά ψηφοδέλτια,  βρίσκουν την απόλυτη δικαίωσή τους σε αυτή την πρόταση της πρόχειρης αναθεώρησης, αφού το πεδίο της συλλογικής διαμόρφωσης της συνισταμένης θέσης, εξ ορισμού είναι κάπου αλλού.

Αυτό είναι βαθιά αντιδραστική προσέγγιση. 

Αλλά πέρα από το ιδεολογικό φορτίο της πρότασης αναθεώρησης του εκλογικού νόμου - που υποτάσσει το συλλογικό στο ατομικό - υπάρχει και το ... τεχνητά άτοπο:

Διότι ακόμα και αν μπορούσαμε να συζητήσουμε βελτιώσεις στην πρόταση του εκλογικού νόμου, που θα μπορούσαν να "απαλύνουν" το παραπάνω ΜΕΙΖΩΝ - κατά την γνώμη μου - θέμα και να αναζητήσουμε αποδεκτή λύση στο "sexy" θέμα, του να μπορεί δηλαδή ο πολίτης να ψηφίζει δημοτικούς συμβούλους ανεξάρτητα από παρατάξεις, ακόμα και οι υποστηρικτές της πρότασης (οι σοβαροί εξ' αυτών) καταλήγουν σε συζητήσεις να ομιλούν για ένα άλλο - τελείως διαφορετικό - θεσμικό πλαίσιο για την αυτοδιοίκηση, για να λειτουργήσει αυτό το σύστημα εκλογής  και να μπορεί να λειτουργήσουν οι δήμοι.

Αντιγράφω από το fb ενός παλιού φίλου που οι δρόμοι μας - πολιτικά - έχουν χωρίσει, την διατύπωση ενός άλλου πλαισίου για την λειτουργία του μοντέλου (δεν συμφωνώ αφού πιστεύω σε άλλη στρατηγική - απλή αναλογική, έμμεση εκλογή δημάρχου -  αλλά είναι όμως ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ ΑΠΟΨΗ):

Το πρόβλημα της "κυβερνησιμότητος" των Δήμων μπορεί κάλλιστα να λυθεί επί τη βάση της αρχής του πλήρους διαχωρισμού των εξουσιών. Το Δημοτικό Συμβούλιο θα περιορισθεί σε αμιγώς νομοθετικό ρόλο ενώ ο Δήμαρχος θα αναλάβει το σύνολο των εκτελεστικών αρμοδιοτήτων και αποφάσεων χωρίς εμπλοκή του Δημ. Συμβουλίου στην καθημερινή διαχείριση του Δήμου.

Για να ισορροπηθεί η εκτελεστική εξουσία -δηλαδή ο Δήμαρχος- πρέπει να ενισχυθούν οι ελεγκτικές του εξουσίες, ώστε να μπορεί να ισορροπεί την δημαρχιακή εξουσία, εαν και όταν χρειάζεται. Εαν, όντως, ο Δήμαρχος κάνει κατάχρηση εξουσίας δεν θα είναι καθόλου δύσκολο να διαμορφωθεί η απαραίτητη πλειοψηφία δημοτικών συμβούλων ώστε να αναιρέσουν οποιαδήποτε έκνομη ενέργεια.

Τέλος, ο θεσμός των δημοτικών δημοψηφισμάτων μπορεί να αποτελέσει μια ακόμη δικλείδα ασφαλείας, να ενισχύσει την λαϊκή κυριαρχία και να εμπεδώσει το αίσθημα ευθύνης και δημοκρατικής νοοτροπίας των πολιτών.

Υπό το πρίσμα των ανωτέρω, οποιαδήποτε διάταξη που φαλκιδεύει την απλή αναλογική ή που αλλάζει την πλειοψηφία του 50%+1 είναι απαράδεκτη και υποβολιμιαία.

Ιπποκράτης Χατζηαγγελίδης


Αυτό είναι όμως ΕΝΑ ΤΕΛΙΩΣ ΑΛΛΟ θεσμικό πλαίσιο!

Δεν είναι μόνο ο εκλογικός νόμος που χρειάζεται αλλαγή για μια τέτοια προσέγγιση.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ", (σε πιο αυταρχική κατεύθυνση κατά την γνώμη μου). 

Έχουν πουθενά συζητηθεί όμως τέτοια πράγματα;

'Εχουν μελετηθεί από κανένα;

Είναι έτοιμη η κυβέρνηση να κάνει μια τέτοια ΜΕΓΑΛΗ θεσμική αλλαγή - και ας διαφωνούμε εμείς - διαχωρίζοντας "εκτελεστική" και "νομοθετική" εξουσία σε επίπεδο δήμου και μάλιστα χωρίς καν να το συζητήσει με τα όργανα της Τ.Α.; (αυτά τα κακά, στραβά και ανάποδα συλλογικά όργανα,  αυτά έχουμε, αυτά εκλέχτηκαν, και αυτά θα κριθούν τον Μάιο από εσένα αναγνώστη μου).

Και επειδή κάθε "sexy" πρόταση μπορεί να συμπληρωθεί με μια ποιο sexy πρόταση, αν είναι αυτό το ζητούμενο και η κατεύθυνση,  δεν θα έπρεπε - με αυτή την θεώρηση των πραγμάτων - να δίνεται και η δυνατότητα στον δήμαρχο να ορίζει και αντιδημάρχους και εκτελεστικά στελέχη των δήμων εκτός των αιρετών του δημοτικού συμβουλίου για να διαλέξει τους ... άριστους της πόλης που δεν έχουν όμως όρεξη να θέσουν τον εαυτούλη τους στην κρίση των συμπολιτών τους;

Ε ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΛΥΠΑΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ;

 Πάντως με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο δεν του επιτρέπουν του δημάρχου να ορίσει καν εκτός ... παράταξής του εκτελεστικούς! 

Μπορώ να αναφέρω ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ που θα οδηγήσουν σε απόλυτη δυσλειτουργία στην καλύτερη ή σε ακυβερνησία κατά κανόνα, στους δήμους, αν εφαρμοστεί αυτή η πρόταση εκλογικού νόμου, χωρίς μελέτη και χωρίς υποστήριξη από ένα άλλο θεσμικό πλαίσιο.

Η συζήτηση αυτή πρέπει να ανοίξει συγκροτημένα - σαφώς μετά τις δημοτικές εκλογές - για να μην καεί τελείως και δικαιώσει απολύτως τον .... στείρο κομματισμό και τους σταλινικούς γραφειοκράτες (που υπάρχουν ακόμα και στη ΝΔ - μην γελιέστε).

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;


ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑ ΔΑΚΤΥΛΙΟΣ - ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙΤΕ




Σε ισχύ τίθενται και πάλι από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014 τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας (μικρός δακτύλιος), καθώς και στο Λεκανοπέδιο Αττικής (πράσινος δακτύλιος), τα οποία επεκτείνονται μέχρι και τον μεγάλο δακτύλιο.

Για λεπτομέρειες πατήστε το "Δείτε Περισσότερα"

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ


Ποιά έργα συντήρησης και επισκευών προβλέπεται να γίνουν σε σχολεία του Χαλανδρίου και πόσο θα κοστίσουν





Η δημοπρασία του έργου θα διενεργηθεί την 24η Σεπτεμβρίου 2013 και η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε δέκα (10) μήνες και αρχίζει από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

ΣΥΡΙΖΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ