Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΥ 8

Προχθές αναρτήσαμε το ένταλμα της πληρωμής του πρώτου μισθώματος της ντροπής - από τον δήμο στο ΤΑΜΕΙΟ ΤΩΝ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ - το οποίο μάλιστα εκδόθηκε και εκτελέστηκε σε χρόνο ρεκόρ για το ελληνικό δημόσιο.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgscRMdmOn1OmVHoieYa5ADoi9o1oXmoy46Brwg8tjHHwIelIA9kHK9O4Yycj4Y0KpdNYD6VbLyPMYDf206I0lJAGggEYyOJT8qEasECIHIvLt0nDe_MDn4_3jv5-B1A71V5lqP1JRzR3FT/s1600/%25CE%25A7%25CE%2595%25CE%25A58.jpg

Στο ένταλμα αναφέρεται - όπως μπορείτε να δείτε ότι αφορά- "καταβολή ενοικίου πλέον χαρτοσήμου 3,6%".

Ποιος πληρώνει όμως το χαρτόσημο;
Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ! ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΣ ΤΟΥ!
Και είναι θέμα συμφωνίας αν θα το εισπράττει από τον μισθωτή.

Στο TAXHEAVEN γράφει αυτά https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/15190:

"3. ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΟΡΟ 3% : O ΕΝΟΙΚΑΣΤΗΣ ή Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Ο συμπληρωματικός φόρος στο εισόδημα από ακίνητα είναι φόρος εισοδήματος και γι’ αυτό βαρύνει αποκλειστικά εκείνον που αποκτά το εισόδημα. Στην περίπτωση που προβλέπεται από το συμφωνητικό καταβολή τέτοιου ποσού από τον μισθωτή (ενοικιαστή) τούτο προσαυξάνει το ενοίκιο. Επιβάλλεται και συμπληρωματικός φόρος στο εισόδημα από ακίνητα που αποκτούν τα νομικά πρόσωπα.Ο φόρος αυτός υπολογίζεται με συντελεστή τρία τοις εκατό (3%) στο συνολικό ακαθάριστο εισόδημα που προέρχεται από ακίνητα, μη δυνάμενος να υπερβεί το ποσό του φόρου εισοδήματος των παραγράφων 1 και 2 του παρόντος άρθρου. Ο φόρος της παραγράφου αυτής δεν επιβάλλεται στα εισοδήματα από ακίνητα των νομικών προσώπων, τα οποία απαλλάσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 103του παρόντος,του φόρου εισοδήματος για τα εισοδήματα αυτά 
4. ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ ΕΝΟΙΚΙΟΥ , Ο ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ή Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ Το χαρτόσημο που αναλογεί στα μισθώματα αποδίδεται σε κάθε περίπτωση από τον εκμισθωτή (ιδιοκτήτη, επικαρπωτή, νομέα κ.λπ) αφού βεβαιώνεται με το εκκαθαριστικό. Ανεξάρτητα όμως από την απόδοσή του, η καταβολή του χαρτοσήμου είναι θέμα συμφωνίας μεταξύ του εκμισθωτή και του μισθωτή και μπορεί να καταβάλλεται μόνο από τον εκμισθωτή ή μόνο από τον μισθωτή ή και από τους δύο κατά το ήμισυ. "

ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΑΝΕΛΑΒΕ - ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ - ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΦΟΡΑ ΦΑΣΙΣΤΕΡΑΣ της ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ και του ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ!

Ξεκίνησε και στα σχολεία του Χαλανδρίου το πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού της Περιφέρειας Αττικής και του ΕΔΣΝΑ


Από το 16ο Δημοτικό σχολείο ξεκίνησε και στο Χαλάνδρι, το πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού "Έλα στον κύκλο μας", που υλοποιείται από τον  ΕΔΣΝΑ και την Περιφέρεια Αττικής.

Το σχολείο επισκέφθηκαν, η Περιφερειακή Σύμβουλος – Μέλος της Ε.Ε. του ΕΔΣΝΑ κα Σοφία Κορωναίου και ο Δήμαρχος Χαλανδρίου κ. Σίμος Ρούσσος, με σκοπό την  ενεργοποίηση του προγράμματος,  εντάσσοντας σχολεία της πόλης στις σχετικές  ενημερωτικές δράσεις και εξοπλίζοντας τα με το απαραίτητο υλικό.

Αρχικά, παρουσία του Διευθυντή κου Γιώργου Μπούρκουλα έγινε ενημέρωση από την υπεύθυνη του προγράμματος κα Κορωναίου στους μαθητές του σχολείου, για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και πως θα αξιοποιείται για κοινωνικούς σκοπούς το ανακυκλωμένο χαρτί από τον ΕΔΣΝΑ, ενώ στη συνέχεια ο Δήμαρχος κος Ρούσσος συζήτησε με τα παιδιά για τα οφέλη της ανακύκλωσης.

Για την υλοποίηση του προγράμματος , έχουν ήδη τοποθετηθεί μεγάλοι κάδοι συλλογής σε σχολεία, ενώ στους διαδρόμους τοποθετούνται χάρτινοι κάδοι «χαρτοφάγοι» για να πετάνε οι μαθητές τα άχρηστα χαρτιά.

Σε προγραμματισμένες ημερομηνίες το ειδικό φορτηγό του ΕΔΣΝΑ – από το οποίο οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν μια επιτόπου αποκομιδή έξω από το σχολείο τους – θα περνά και θα συλλέγει το χαρτί.

Στην εκδήλωση-παρουσίαση συμμετείχαν επίσης ο Προϊστάμενος της α' βάθμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας κ. Αθανάσιος Ανδρώνης, η κα Λένια Αγγελοπούλου Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και η Προϊσταμένη του 16ου Νηπιαγωγείου κα Ιωάννα Καμπούρη.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ "Η ΠΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ"

Εκ μέρους της Συντονιστικής Επιτροπής της Συνέλευσης πολιτών και κατοίκων του Συνοικισμού Χαλανδρίου στο πλαίσιο της σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Χαλανδρίου (επισυνάπτεται) και σε συνέχεια της πρόσκλησης του Δημάρχου προς τους κατοίκους του Συνοικισμού (επισυνάπτεται), σας προωθούμε ανακοίνωση για τις επικείμενες 3 Συνελεύσεις και παρακαλούμε για την ανάρτησή της στην ιστοσελίδα σας

Χασάπης: Οι καθηγητές έχουν απίστευτα μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα

Ο πρώην Γενικός Γραμματέας του υπουργείου παιδείας Καθηγητής Δημήτρης Χασάπης στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής αναφέρθηκε στις αλλαγές στο Λύκειο και στην διαδικασία πρόσβασης στα ΑΕΙ.

Μεταξύ άλλων έκανε λόγο για απίστευτα μεγάλο παιδαγωγκό έλλειμμα των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα τόνσιε

"Θα κλείσω με μια πεποίθηση. Δεν μπορεί να την πει κάποιος πολιτικός, συμφωνώ, όμως μπορώ, πια, να τη διατυπώσω. Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν απίστευτα μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα. Οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παρήχθησαν από τη φυσικομαθηματική σχολή, από τη φιλοσοφική σχολή, ως γλωσσολόγοι, ιστορικοί, χημικοί, μηχανολόγοι, δεν παρήχθησαν ως εκπαιδευτικοί. Αυτό είναι ένα τερατώδες πρόβλημα το οποίο έχει δύο επιπτώσεις: Πρώτον, είναι πολύ δύσκολο να συνεννοηθείτε με τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διαλεγόμενοι επί των αντικειμένων της εργασίας τους και, δεύτερον, είναι πάρα πολύ δύσκολο να καταστήσετε σαφές στους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ότι η παιδαγωγική οπτική, ο τρόπος που μαθαίνουν οι άνθρωποι, ο τρόπος που αναπτύσσονται οι μαθησιακές δραστηριότητες κ.λπ., είναι αναπόσπαστο στοιχείο της δουλειάς τους. Δε θα έλεγα ότι έχουν λειψή επαγγελματικότητα. Θα έλεγα, όμως, ότι δε μπορούμε να ακούμε ότι πρώτα πρέπει να εκπαιδευτούν οι εκπαιδευτικοί και μετά να γίνουν οι αλλαγές. Αυτά πάνε μαζί και πάνε μαζί με τρόπους δραστικούς."

http://www.alfavita.gr

ΣΧΟΛΙΟ Α,Ν,: Αυτό είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ για το οποίο ΠΟΛΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ την πρόταση για κατάργηση των εξετάσεων και την σύνδεση του μέλλοντος των νέων με την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΄των καθηγητών τους και μόνο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ (όχι όλοι) ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ και ο βαθμός του υποκειμενισμού θα είναι τέτοιος που θα καταστήσει την εισαγωγή στην τριτοβάθμια ζήτημα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ, ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ αλλά πολύ πιθανά ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.