Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ



 1. Πριν σβήσει η φωτιά θα είχαν καταγγείλει "τα κυκλώματα, τα οποία ανέχεται και προστατεύει η διοίκηση του δήμου στην πόλη και τα οποία ενθαρρύνθηκαν από όσους είναι στον δήμο για να σιτίζονται από το δημόσιο χρήμα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η πολιτική τους καριέρα, να  βάλουν την φωτιά", κατονομάζοντας την διοίκηση του δήμου και "όλους όσους διοίκησαν" ως ηθικούς αυτουργούς του εμπρησμού - όπως έκαναν στην φωτιά του 1998.

2. Θα κατήγγειλαν την πρόσληψη των διμηνιτών πυροπροστασίας ως παράνομη, ρουσφετολογική και την διοίκηση του δήμου που προχώρησε σε αυτές ως "κυβερνητικό ενεργούμενο που - υλοποιώντας τις επιταγές της κυβέρνησης, της ευρωπαϊκής ένωσης, του ΝΑΤΟ - προχωρούν σε χρησιμοποίηση ελαστικών σχέσεων εργασίας στην αυτοδιοίκηση αντί να πάρουν μόνιμο προσωπικό".
Θα έκαναν ενδεχομένως και προσφυγή στον επίτροπο για να μην εγκρίνει τις πληρωμές των διμηνιτών, αφού δεν φύλαγαν καλά την ρεματιά και πήρε φωτιά και για να απολυθούν αφού δεν τηρήθηκε η διαδικασία ΑΣΕΠ, μπλοκάροντας τον δήμο για κάνα - δυο μήνες.

3. Θα ζητούσαν από τον επίτροπο να μην εγκριθεί η δαπάνη για τα ανταλλακτικά των κρουνών πυροπροστασίας που αφαιρέθηκαν πριν τον εμπρησμό, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, αμφισβητώντας την ειλικρίνειά του και τον λόγο του, που βεβαιώνει ότι πριν μια βδομάδα τα είχε αντικαταστήσει η υπηρεσία του υπονοώντας ... μαϊμού τιμολόγιο.

4. Θα ζητούσε την ποινική δίωξη των αρμοδίων (αντιδημάρχου, δημάρχου) που τους "έκατσε¨ο εμπρησμός ως υπεύθυνους ελλιπούς φροντίδας της ρεματιάς.

5. Θα αρνούνταν να αναλάβει συνευθύνη για τις δαπάνες ανακατασκευής του θεάτρου με διαδικασίες κατεπείγοντος καταγγέλλοντας διασπάθιση του δημόσιου χρήματος  και έλλειμμα διαφάνειας και διαγωνιστικών διαδικασιών.
Πιθανότητα θα προσέφευγαν κατά της νομιμότητας της απόφασης ανάθεσης της οικονομικής επιτροπής καθυστερώντας τις εργασίες κατά δύο - τρεις μήνες.

6. Θα ζητούσαν περιβαλλοντική και αρχιτεκτονική  μελέτη για την φύτεση των δένδρων στο καμμένο τμήμα, ώστε να διασσφαλιστεί η βιωσιμότητα όλων των νεοφυτεμένων δέντρων και να πιστοποιηθεί αρμοδίως η μη αλλοίωση του οικοσυστήματος της ρεματιάς.

7. Θα ζητούσαν να ελεχθεί δευτεροβάθμια η νομιμότητα της υπόδειξης του δασαρχείου να κοπούν τα τρία πεύκα - την οποία ένας γεωπόνος θα είχε αμφισβητήσει -  καθυστερώντας τις εργασίες κάνα εξάμηνο.
Μάλιστα θα ζητούσαν την παραίτηση του αρμόδιοιυ αντιδημάρχου που έκοψε τα δέντρα χωρίς απόφαση του δημοτικού συμβουλίου άρα είναι καταστροφέας του δάσους.

8. Θα κατήγγειλαν την διοίκηση γιατί αντί να κάνει τις εργασίες αποκατάστασης του θεάτρου με αυτεπιστασία και μελέτη και επίβλεψη της υπηρεσίας, ενοικίασαν την εξέδρα από - άκουσον, άκουσον - ιδιωτική εταιρία, της οποίας τα συνεργία μάλιστα πάτησαν τον ιερό χώρο του θεάτρου και κάνουν τις εργασίες.

9. Θα καλούσαν τους πολίτες σε πορεία στο κέντρο της πόλης κατά του δήμου και της κυβέρνησης που  ολιγώρησαν στα θέματα προστασίας της ρεματιάς.ΜΕ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ.

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ (γιατί ξέραν ότι όποιος το σκεφτεί θα γίνει το ΤΡΟΛ της Πλατείας για το επόμενο εξάμηνο).

ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ (τώρα ή σε τρία χρόνια) γνωρίζοντας ότι έκαναν ό,τι μπορούσαν και δεν αμφισβητούμε τις ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ τους αλλά την αποτελεσματικότητά τους.

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΒΟΛΟΔΕΡΝΕΙ ΣΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΒΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚ¨Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΑΚΙ ΤΗΣ ΡΕΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ, ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (καιρού επιτρέποντος).


ΥΓ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΙΟΥΝΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΚΕ Η ΑΝΑΒΛΗΘΕΙΣΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ

Τώρα πείτε μας μαλάκες, γκρινιάρηδες, σεναριογράφους, κακορίζικους ή απλά .... πείτε ότι κοιτάμε τα αυτονόητα.

Και ίσως η ρήση "το αυτονόητο είναι επαναστατικό" έχει βρει πλέον την δικαίωσή της, στις μέρες μας.


Και σε όσους θα ξιφουλκήσουν πάλι εναντίον μας να θυμίσουμε ότι δεν καθορίζουμε τις προβλέψεις του καιρού εμείς.

Απλά αγγελιοφόροι είμαστε. Πυροβολήστε μας.

Όλοι οι άρρωστοι εξουσιαστές, όλοι οι καβαλημένοι άρχοντες τους αγγελιοφόρους πυροβολούν.


Η ΠΡΌΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΡΑΔΥ ΕΪΝΑΙ: ΑΣΘΕΝΗΣ ΒΡΟΧΗ
Η εφταήμερη πρόβλεψη δείχνει ότι η αναβολή της συναυλίας για Δευτέρα ή Τρίτη ήταν πολύ πιο ασφαλής επιλογή για την ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ της συναυλίας.


ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΣΤΟ 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


Ο Σύλλογος Γονέων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου διοργανώνει εκδήλωση με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό την Πέμπτη 28 Μαΐου 2015, στις 18:30, στον χώρο του σχολείου (Κρήτης 24, Κάτω Χαλάνδρι).

Ομιλητές:

Γεωργία Δασκαλοπούλου, διευθύντρια 2ου Δημοτικού Σχολείο Γλυφάδας – «Σχολικός εκφοβισμός: Μορφές – Ενδείξεις – Παρεμβάσεις».

Εμμανουήλ Κολιάδης, ομότιμος καθηγητής ψυχολογίας ΕΚΠΑ – «Γενικές στρατηγικές – τεχνικές προαγωγής της ψυχοκοινωνικής προσαρμογής και πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού / θυματοποίησης»

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ: ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΕ ΚΑΡΚΑΤΣΟΥΛΗ ΚΑΙ ΨΑΡΙΑΝΟ

Η τοπική ομάδα του Ποταμιού στο Χαλάνδρι διοργανώνει ανοικτή Θεματική Εκδήλωση με θέμα «Η κοινοβουλευτική δράση του Ποταμιού  τις πρώτες 100 μέρες» αύριο, 28/5/2012 στις 7 το απόγευμα, στο Κέντρο Νεότητας του Δήμου Χαλανδρίου, με ομιλητές τον Δρ. Παναγιώτη Καρκατσούλη και τον κ. Γρηγόρη Ψαριανό.



ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΓΩ: ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η περιήγηση-ξενάγηση στις αρχαιότητες του Χαλανδρίου από την κυρία Ντόρα Τζεφέρη, αρχαιολόγο, που έχει ασχοληθεί με ανασκαφές στην περιοχή και οργανώθηκε από τον ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ  «ΑΡΓΩ  Χαλανδρίου», το Σάββατο 23 Μαΐου 2015.

Η ξενάγηση ακολούθησε την εξής διαδρομή:  
Λεωφόρος  Πεντέλης 101, οικόπεδο Σαραντόπουλου, όπου μάθαμε για την αρχαία οδό της λιθαγωγίας (από όπου κατέβαιναν τα μάρμαρα της Πεντέλης, για να κτιστεί ο Παρθενώνας).   
Μετά  επισκεφτήκαμε τις εκκλησίες: Παναγία Μαρμαριώτισσα (είδαμε τον Ρωμαϊκό τάφο στο μικρό εκκλησάκι), Ζωοδόχο Πηγή, Άγιο Γεώργιο και Άγιο Νικόλαο στην Κεντρική Πλατεία Χαλανδρίου και μάθαμε για τα μνημεία.   
Τέλος ακούσαμε πολλά ενδιαφέροντα για το Αδριάνειο Υδραγωγείο του 2ου αιώνα μ.χ. που υδροδοτούσε την Αθήνα για περισσότερα από 1800 χρόνια!
--
Η μέρα «έκλεισε» με γεύμα σε ταβέρνα του Χαλανδρίου, όπου και ευχαριστήσαμε την αρχαιολόγο και τον σύζυγό της (επίσης αρχαιολόγο) για την όμορφη περιήγηση!    Για του λόγου το αληθές επισυνάπτουμε και αρκετές φωτογραφίες. 










Άμεση αντίδραση της Περιφέρειας Αττικής σε καταγγελίες σχετικά με τα προγράμματα ΤΟΠΣΑ




Η Περιφερειακή αρχή μόλις ενημερώθηκε στις 21-5-2015 για τις καταγγελίες σχετικά με την ΕΕΤΑΑ (την Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκηση Α.Ε.) «ως δικαιούχου και συμπράττοντα φορέα σχεδόν σε όλα τα προγράμματα της ΕΕ» και τη «σκανδαλώδη ανάθεση 24 από τα 65 προγράμματα ΤΟΠΣΑ της περιόδου 2012 – 2013 σε εταιρείες πρώην Περιφερειακού Σύμβουλου της τότε παράταξης Σγουρού», που απεύθυνε το ΠΑΚΟΕ προς την Περιφέρεια Αττικής, τον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος και τον Υπουργό Επικρατείας για την καταπολέμηση της διαφθοράς κ. Νικολούδη, ενήργησε άμεσα και προχώρησε στον πλήρη έλεγχο του σχετικού φακέλου.
Κατόπιν αυτού διαπιστώθηκε ότι με απόφαση του τέως Περιφερειάρχη Αττικής (ΑΠ απόφασης 3846/28-9-2012 ΑΔΑ: Β4ΤΜ7Λ7-ΦΗ4) είχε οριστεί στην επιτροπή αξιολόγησης των ΤΟΠΣΑ Περιφερειακός Σύμβουλος της τότε παράταξης του τέως περιφερειάρχη Γ. Σγουρού.
Στη συνέχεια, η Περιφέρεια Αττικής απέστειλε τη σχετική καταγγελία στην αρμόδια Διαχειριστική Αρχή προκειμένου να διερευνηθούν περαιτέρω τα καταγγελλόμενα. Από τον περαιτέρω έλεγχο της υπόθεσης προέκυψε ότι δεν έχουν υποβληθεί οι σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις περί μη ύπαρξης σύγκρουσης συμφερόντων όπως προβλέπει η σχετική πρόσκληση του προγράμματος ΕΣΠΑ (ΑΠ πρόσκλησης 2399/3-7-2012 ΑΔΑ: Β41Β7Λ7-41Ι).
Συγκεκριμένα η πρόσκληση ορίζει ότι: «Τα µέλη των Επιτροπών Αξιολόγησης δεν επιτρέπεται να έχουν εµφανή ή αφανή οικονοµική σχέση και εν γένει συνεργασία οποιασδήποτε µορφής µε τους προτείνοντες την ενέργεια φορείς. Επίσης δεν επιτρέπεται να έχουν συγγενικό δεσµό µέχρι και τρίτου βαθµού συγγενείας µε τους µετόχους ή και τους νοµίµους εκπροσώπους των προτεινόντων φορέων ή και τον ∆ιευθυντή αυτών. Σε περίπτωση που συντρέχει οποιοδήποτε από τα προαναφερόµενα κωλύµατα το µέλος της Επιτροπής Αξιολόγησης οφείλει να ζητά την εξαίρεσή του. Προς το σκοπό αυτό τα µέλη των Επιτροπών Αξιολόγησης, µετά τον ορισµό τους, υποβάλλουν σχετική Υπεύθυνη ∆ήλωση του Ν. 1599/86».
Επιπλέον, ύστερα από ενδελεχή έλεγχο προέκυψε σειρά περαιτέρω ερωτημάτων σχετικά με τη νομιμότητα συμμετοχής πολιτικού προσώπου σε μια τόσο σημαντική επιτροπή Αξιολόγησης του ΕΣΠΑ και μάλιστα χωρίς καμία διαδικασία επιλογής ή κλήρωσης. Δηλαδή χωρίς κανένα εχέγγυο νομιμότητας.
Κατά συνέπεια δημιουργείται έντονος προβληματισμός σχετικά με τη συνέχιση από την Περιφερειακή Αρχή της χρηματοδότησης του προγράμματος των ΤΟΠΣΑ και εξετάζεται  ακόμη και η αναγκαιότητα αναστολής της επιλεξιμότητας των σχετικών δαπανών στο ΕΣΠΑ.

Όσον αφορά δε στα ερωτήματα που θέτει η καταγγελία του ΠΑΚΟΕ διευκρινίζονται τα εξής:

1.             Η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) ΑΕ δεν αποτελεί δικαιούχο φορέα των ΤΟΠΣΑ της Περιφέρειας Αττικής, ούτε συμπράττον μέλος σε αυτά.
2.             Οι μηχανισμοί ελέγχου σχετίζονται με το σύστημα διαχείρισης και ελέγχου του ΕΣΠΑ και αποτελούν αρμοδιότητα της οικείας διαχειριστικής αρχής και των λοιπών ελεγκτικών υπηρεσιών του ΕΣΠΑ. Την δε εκταμίευση των πόρων για την υλοποίηση του έργων των ΤΟΠΣΑ εκτελεί το Περιφερειακό Ταμείο, μετά από εισηγήσεις και ελέγχους της οικείας Διαχειριστικής Αρχής. Η εκταμίευση αυτή βασίζεται στην αρχική απόφαση έγκρισης των ΤΟΠΣΑ, η οποία πήρε το «πράσινο φως» από την Επιτροπή Αξιολόγησης, μέλος της οποίας ήταν ο αναφερόμενος στην καταγγελία τέως Περιφερειακός Σύμβουλος. 
3.             Σε ό,τι αφορά στην εξεύρεση μόνιμης εργασίας των εμπλεκομένων, αυτό αποτελεί προϋπόθεση για την αποτελεσματική ολοκλήρωση των προγραμμάτων ΤΟΠΣΑ και το οποίο θα κριθεί πριν την τελική εκταμίευση και το κλείσιμο συνολικά του προγράμματος.
4.             Οι αρμοδιότητες της Περιφέρειας δεν της επιτρέπουν πλήρη πρόσβαση σε στοιχεία και έγγραφα προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα ζητήματα που αναφέρονται στη συμμετοχή τέως περιφερειακού συμβούλου σε «εταιρίες που άμεσα ή έμμεσα» ελέγχει το συγκεκριμένο άτομο. Αυτό αποτελεί αντικείμενο των εισαγγελικών και δικαστικών αρχών.

Η Περιφέρεια Αττικής μετά τα παραπάνω, πιστή στις αρχές της τήρησης της νομιμότητας, της χρηστής διοίκησης και της διαφάνειας στην αξιοποίηση των πόρων των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, κοινοποιεί άμεσα όλα τα σχετικά έγγραφα και τις ενέργειές της στον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος και στον Υπουργό Επικρατείας για την καταπολέμηση της διαφθοράς κ. Νικολούδη για περαιτέρω διερεύνηση.
Παράλληλα οι αρμόδιες Υπηρεσίες της Περιφέρειας συνεχίζουν τον περαιτέρω και ενδελεχή έλεγχο της καταγγελίας. Αυτή είναι η έμπρακτη απάντηση στους ελάχιστους που έσπευσαν να αναγάγουν εαυτούς σε εισαγγελείς και κατηγόρους της νέας Περιφερειακής Αρχής πριν καν λάβουν πλήρη γνώση των δεδομένων και των ενεργειών αυτής.