Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ Ο ΝΤΑΒΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΠΙΣΜΑ ΤΗΣ ΜΗΝΥΣΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΚΟΥΚΑ



Προς το Προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου.

Παρακαλώ να ενημερώσετε τους αγαπητούς μου συναδέλφους για το ΑΚΡΙΒΕΣ και ΕΠΙΣΗΜΟ περιεχόμενο της ασκηθείσας ποινικής δίωξης εναντίον του συναδέλφου τους δημοτικού συμβούλου Άγγελου Νταβία, προερχόμενης από μήνυση που κατέθεσε εναντίον του η Διευθύντρια του Δήμου Ελένη Κούκα. 
Η παραίτησή μου από το δικαίωμα προστασίας των "προσωπικών μου δεδομένων" και η επιλογή μου να κοινοποιηθεί στους δημοτικούς συμβούλους - και σε όποιον άλλο θέλει στο Χαλάνδρι - το περιεχόμενο της δίωξης γίνεται για τρεις λόγους:

1ον. Διότι η υπόθεση - όπως όλοι μπορούν να δουν δεν έχει αφετηρία καμία προσωπική διένεξη, δεν έχει να κάνει με τον Νταβία και την Κούκα αλλά είναι υπόθεση που αφορά τον δήμο και - κατά την ταπεινή μου γνώμη - επηρέασε και θα επηρεάζει πολύ σοβαρά την λειτουργία του οργανισμού του οποίου είμαστε θεματοφύλακες και ανιδιοτελείς υπηρέτες.

2ον. Γιατί - όντας γνωστός κακός άνθρωπος - θέλω να στερήσω από κάθε πολιτικό μου αντίπαλο (δηλαδή τους υπόλοιπους 40 συναδέλφους στο δημοτικό συμβούλιο – προστατών της μηνύτριάς μου, το δικαίωμα να προβάλλουν άλλα – από αυτά που η κα Εισαγγελέας  ορίζει - ως δήθεν θέματα της δίωξής μου, αναζητώντας άλλοθι και προφάσεις.

3ον. Διότι έχω την πρόθεση να θέσω κάποια θέματα στην ΠΗΔ συζήτηση στο αποψινό συμβούλιο και θα ήθελα να κατανοήσουν όλοι το ζήτημα σε όλη του την έκταση.

ΥΓ: Από το κλητήριο θέσπισμα που σας κοινοποιώ έχω απλώς αποκρύψει κάποιους εκ των μαρτύρων υπεράσπισής μου, είναι το μόνο δικαίωμα «απορρήτου» που διατηρώ προς το παρόν, αν και έχουν ήδη καταθέσει στην προανακριτική διαδικασία ενόρκως άρα οι καταθέσεις τους βρίσκονται ήδη στον φάκελο της δικογραφίας.

Με αυτό το συνοδευτικό κείμενο ο Νταβίας έστειλε σε όλους του δημοτικούς συμβούλους Χαλανδρίου το κλητήριο θέσπισμα με το οποίο καθίσταται κατηγορούμενοςαπό τη μήνυση της Ελένης Κούκα.

Άφωνοι έμειναν όλοι στο δημοτικό συμβούλιο όταν ο Νταβίας διάβασε μια αναφορά ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗΣ προς τον Κούραση από το 2013, για το περιεχόμενο της οποίας οι περισσότεροι δεν είχαν ιδέα - και έμειναν ξεροί ενώ κάποιοι και κάποιες έκαναν πώς δεν ήξεραν ΕΝΩ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΗΞΕΡΑΝ.

Άφωνος έμεινε και ο Γιώργος Κουράσης βεβαίως, βεβαίως, που για το μόνο που μίλησε είναι περί ....  εφημερίδων που έχουν δορυφόρους στο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Για την ταμπακέρα κουβέντα (σε λίγο).

Τα πολιτικά επιχειρήματα εναντίον μας τέλειωσαν.

Έχει μείνει ένα θέμα ανοικτό: 
Και αυτό είναι αν έχει δικαίωμα ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ  - ακόμα και αν ΔΕΝ είναι κατηγορούμενος- να έχει πρόσβαση στο αποτέλεσμα μιας ΕΔΕ, ειδικά αν αυτή προκλήθηκε από ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ στο δημοτικό συμβούλιο, δηλαδή δημόσια.

Αν Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ο ΣΥΜΕΩΝ θα προστατεύσει τα αυτονόητα δημοκρατικά δικαιώματα των δημοτικών συμβούλων και των πολιτών ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ πώς ο μηχανισμός του δήμου ανταποκρίνεται και πώς αντιμετωπίζει τις δημόσιες καταγγελίες, τις αναφορές και τον έλεγχο νομιμότητας των πράξεων τους, που ζητούν θεσμοί, πολίτες,  εργαζόμενοι ή αιρετοί ή θα μείνει κρυμμένος πίσω από τα περί "προσωπικών δεδομένων" ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ για να προστατεύσει δημόσιους λειτουργούς που έχουν λόγους να θέλουν προστασία από την διαφάνεια και την κοινωνική λογοδοσία, ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ στους δημότες για τις πράξεις ή τις παραλείψεις τους.

Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ΕΔΕ που έγιναν ύστερα από ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ και ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ή ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του καταγγέλλοντος στο δημοτικό συμβούλιο.
Που νομιμοποιείται - κατά την άποψη γραφειοκρατών σκοταδιστών - να μαθαίνει, να ακούει την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ αλλά δεν δικαιούται να μαθαίνει το αποτέλεσμα της ΕΔΕ για την καταγγελία που αποδεικνύει αν ήταν σωστή, λάθος, κατασκευασμένη, ουσιαστική.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΕΣ ΣΤΙΣ ΣΕΫΧΕΛΕΣ!!

Μεγαλύτερη απόδειξη ότι έχουν ξεμείνει οι οχτροί μας από επιχειρήματα, είναι ότι αντί απάντησης ή τοποθέτησης επί των θεμάτων που αναδείχθηκαν - επιχειρήθηκε η μπάλα να φύγει στην εξέδρα, ενώ ο Νταβίας και η Πλατεία κατηγορήθηκαν από την πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου για .... ΣΕΞΙΣΜΟ επειδή η ΠΛΑΤΕΙΑ την λέει  "Η πρόεδρος του προέδρου" και τον πρώην πρόεδρο του ΔΣ των Εργαζομένων "Ο πρόεδρος της προέδρου".
 (Δηλαδή το να είναι η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, σύζυγος  του προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων του δήμου είναι αυτό, που κατά την άποψή τους δεν συνιστά θέμα για να δέχονται πολιτική κριτική περί συνδικαλισμού ταυτισμένου με την εργοδοσία και την διοίκηση, διότι όπως είπαν και οι δύο - και η πρόεδρος και ο πρώην πρόεδρος, εκείνοι είναι αναρχοκομμουνιστές και δεν είναι ΠΑΣΟΚοι, άρα γι΄αυτούς δεν ισχύει αυτό που θα ίσχυε για άλλους που είναι ΠΑΣΟκοι. Αυτό λοιπόν  είναι ΣΕΞΙΣΜΟΣ για να μαθαίνεις).

Πώς το λέγαμε παλιά το σεξιστικό;
ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ Ο ΚΑΘΕ ΣΕΞΥ ΝΕΟΣ, δεν λέγαμε;;;; 

Για όσα αναλυτικά έγιναν στο χθεσινό συμβούλιο σιγά - σιγά θα ενημερωθείς και με ηχητικά.

«ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΜΟΣ» ΚΑΙ ΟΙ «ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ» ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Του Γεωργίου Παπασίμου
Δικηγόρου
H παγκόσμια Ιστορία των Λαών βρίθει από περιπτώσεις των λεγόμενων «χρήσιμων ηλιθίων», οι οποίοι, ενώ φαντασιώνονται, ότι ενεργούν προς το συμφέρον της Χώρας τους, την ίδια στιγμή αποτελούν τον «Δούρειο Ίππο» για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων του αντιπάλου. Τέτοιες περιπτώσεις, δυστυχώς, συναντά κανείς κατά συνεχή τρόπο στην Ιστορία του Ελληνισμού, και ειδικότερα στη σύγχρονη περίοδό της, αφού μετά το 1922 έχουμε την συνεχή συρρίκνωσή του και ταύτισή του αποκλειστικά με τον κορμό του Νεοελληνικού Κράτους.

Μια τέτοια κραυγαλέα περίπτωση αποτελεί για τα εθνικά συμφέροντα η πολιτική της σημερινής ηγεσίας της Χώρας, η οποία προχώρησε, κατόπιν πιέσεων του διεθνούς παράγοντα, στη συμφωνία Αθήνας – Σκοπίων, που αναμένεται να υπογραφεί στις Πρέσπες την επόμενη Κυριακή.

Και αυτό γιατί, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται εν μέσω της επιθετικότητας και του αναθεωρητισμού της σημερινής Τουρκικής ηγεσίας, όπου πιθανολογείται, ότι μπορεί να οδηγήσει και σε επιθετικές ενέργειες στον άξονα Κύπρου – Αιγαίου – Θράκης, μην κερδίζοντας ουσιαστικά τίποτα, προχωρά στην αναγνώριση του Κράτους των Σκοπίων με το όνομα «Βόρεια Μακεδονία», χωρίς, καν, να διασφαλίζει τα αυτονόητα συνταγματικά και διεθνή παρεπόμενα, όπως ότι σε αυτό το Κράτος κατοικούν «Βορειομακεδόνες», οι οποίοι ομιλούν την «Σλαβομακεδονική» γλώσσα (γλωσσικό Βουλγαρικό ιδίωμα).

Αντίθετα, θέτοντας την Ελληνική υπογραφή και αναγνωρίζοντας ότι οι κάτοικοι αυτού του Κράτους είναι «Μακεδόνες», που ομιλούν την «Μακεδονική γλώσσα», όπως θα αναγράφεται σε διαβατήρια, ταυτότητες και ταξιδιωτικά έγγραφα, παρά τα περί αντιθέτου φληναφήματα και τις επικοινωνιακές «κορώνες», επικυρώνεται με δραματικό τρόπο ο επικίνδυνος «Μακεδονισμός». Πρόκειται για το ψευδές, αλλά υπαρκτό ιδεολόγημα, που διακινείται όλα αυτά τα χρόνια από διάφορες δυνάμεις εντός και εκτός Σκοπίων, περί δήθεν «διαμελισμένης Μακεδονικής Πατρίδας», που αποτελείται από την «Μακεδονία του Αιγαίου», που είναι υπό Ελληνική κατοχή, την «Μακεδονία του Πιρίν», υπό Βουλγαρική κατοχή και την «Μακεδονία του Βαρδάρη» (Σκόπια), που είναι το μόνο τμήμα, που κατάφερε να ελευθερωθεί και να γίνει Κράτος!!! Γιατί, αντικειμενικά, το διακύβευμα του λεγομένου «Σκοπιανού προβλήματος» για την Ελλάδα, ήταν, αφενός, το παραπάνω ιδεολόγημα του «Μακεδονισμού» και, αφετέρου, ο προκλητικός και αισχρός σφετερισμός της αρχαίας Ελληνικής Μακεδονικής Ιστορίας.

Έτσι, αυτό που αποτελούσε την εθνική γραμμή της Ελλάδος και προσπάθησε να αναδείξει με εύγλωττο τρόπο ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου, με την περίφημη φράση του «Το όνομα είναι η ψυχή μας», έρχεται η παρούσα συμφωνία να το ακυρώσει, προσδίδοντας πλήρη νομιμότητα στις μακροπρόθεσμες επιδιώξεις της άλλης πλευράς. Οι υπαρκτές μεγάλες πολιτικές ευθύνες των προηγούμενων ηγεσιών, και ιδιαίτερα την περίοδο του 1992, όπου η Ελλάδα θα έπρεπε να προβάλλει βέτο στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην επισπεύδουσα Γερμανία για την διάλυση της Ενιαίας Γιουγκοσλαβίας, εάν δεν αναγνωρίζονταν το κρατίδιο των Σκοπίων ως «Δημοκρατία των Σκοπίων» ή με κάποιο άλλο όνομα χωρίς το παράγωγο της Μακεδονίας, δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για την σημερινή κάκιστη για τα εθνικά συμφέροντα συμφωνία. Γιατί, πρέπει να είναι κανείς «τυφλός», ώστε να μην αντιλαμβάνεται, ότι η αναγνώριση από την Ελλάδα των Σκοπίων με το όνομα «Βόρεια Μακεδονία», που κατοικείται από «Μακεδόνες», που ομιλούν την «Μακεδονική γλώσσα» αποτελεί τον πυρήνα του αλυτρωτισμού, ο οποίος πιθανότατα θα εμφανιστεί με απτό πρόσωπο στο μέλλον σε βάρος της Χώρας μας. Και αυτό, γιατί είναι προφανές, ότι αυτό το Κράτος, πλέον, με την ολοκλήρωση αυτής της συμφωνίας, θα αποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό, εν σχέσει με το ποιος έχει τα περισσότερα δικαιώματα στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της «Μακεδονίας», το συντριπτικά μεγαλύτερο τμήμα της οποίας βρίσκεται εντός της Ελλάδος.

Τα Σκόπια, με τη συμφωνία αυτή στον διεθνή χώρο, σταδιακά και παρέρχοντος του χρόνου, θα ταυτιστούν απόλυτα με το όλον της Μακεδονίας ως αυτοτελή γεωπολιτική ταυτότητα, κάτι που θα περιλαμβάνει και την απορρόφηση και τον σταδιακό σφετερισμό της ιστορικής κληρονομιάς της Αρχαίας Μακεδονίας, αφού η Ελλάδα, που μέχρι σήμερα αποδεχόταν, ότι υπήρχε μία και μόνο Μακεδονία, και αυτή ήταν Ελληνική (αναφερόμενη πρωτίστως στην «βαρειά» ιστορική κληρονομιά του Μεγάλου Αλεξάνδρου), τώρα, αναγνωρίζοντας το Κράτος των Σκοπίων ως «Βόρεια Μακεδονία», αποδέχεται εκ των πραγμάτων την ύπαρξη μιας «μερικότερης Ελληνικής Μακεδονίας».

Η τελευταία, όμως, εξαιτίας του γεγονότος, ότι είναι μια περιοχή εντός της Ελλάδος και όχι Κράτος, όπως αυτό των Σκοπίων, μακροπρόθεσμα θα υπολείπεται και θα τείνει σε καθεστώς πλήρους απώλειας όλων των δικαιωμάτων της (ονοματολογικό , εμπορικά σήματα, Ιστορία κ.λπ.).

Γι’ αυτό, οι διάφορες αναφορές στην συμφωνία αυτή, όπως περί ξεχωριστής Ιστορίας με την Αρχαία Μακεδονία, Μακεδονικής γλώσσας, που ανήκει σε Σλαβικές διαλέκτους κ.λπ., είναι βέβαιο ότι δεν μπορούν να αντισταθμίσουν την ζημιά, αφού για την διεθνή κοινότητα θα υπάρχει μια κρατική οντότητα που θα ταυτίζεται με την Μακεδονία, με την «βούλα» της Ελλάδος, που αποτελεί, αντικειμενικά, τον ιστορικό «ιδιοκτήτη» της αρχαίας Μακεδονικής Ιστορίας και κατέχει το συντριπτικά μεγαλύτερο τμήμα του ευρύτερου γεωγραφικού χώρου της Μακεδονίας, που κατακτήθηκε, μάλιστα, με αγώνες και αίμα του Ελληνικού Λαού και την ηγετική προνοητικότητα του Ελευθερίου Βενιζέλου.

Αυτοί, που υποστηρίζουν την συμφωνία, προσπαθούν χωρίς σοβαρή επιχειρηματολογία να υποβαθμίσουν τους παραπάνω κινδύνους. Πλην όμως, η ιστορική μνήμη καταδεικνύει, ότι η διαμορφωθείσα κατάσταση είναι «πληγή στα πλευρά» της Χώρας, που στο μέλλον μπορεί να «ματώσει», διότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην «φαρέτρα» εκείνων των δυνάμεων, που επιδιώκουν το «κόντεμα του ρόλου της» στην ευρύτερη γεωπολιτική «σκακιέρα» των Βαλκανίων και της Ανατολικής Μεσογείου, που, λόγω των κοιτασμάτων φυσικού αερίου, αποτελεί ήδη «μήλον της έριδος» σε ισχυρούς γεωπολιτικούς «παίκτες».

Αλλά, πέραν του παραπάνω «μελανού σημείου», που είναι η επικύρωση από την Ελλάδα της «Μακεδονικής εθνότητας» και της «Μακεδονικής γλώσσας», που αποτελούν τον πυρήνα του «Μακεδονισμού», η συμφωνία αυτή είναι κάκιστη και διότι, ενώ παράγει διεθνείς συνέπειες από την υπογραφή της την προσεχή Κυριακή, ήτοι την απώλεια του ισχυρού διαπραγματευτικού «όπλου» της Ελλάδος, που ήταν η μη ένταξη της Χώρας αυτής στους διεθνείς οργανισμούς (ΝΑΤΟ, Ε.Ε.), που επιθυμεί αναφανδόν να εισέλθει, αφού η Ελλάδα δεσμεύεται να αποστείλει επιστολή για έναρξη ενταξιακών της διαδικασιών, η υλοποίηση των προβλέψεων της συμφωνίας αποτελεί απλώς υποσχέσεις του μέλλοντος. Η πρόβλεψη και η επιχειρηματολογία ότι, αν στο μέλλον δεν ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις των Σκοπίων, η συμφωνία αυτή θα είναι άκυρη και, έτσι, αναδρομικά δεν θα έχει καμία ισχύ και στους διεθνείς οργανισμούς, θα έχει πολύ μικρή αξία, δεδομένης της έντονης πίεσης των Η.Π.Α. και της Γερμανίας να υπογραφεί αυτή η συμφωνία. Είναι προφανές ότι, από την στιγμή, που τα Σκόπια ενταχθούν, κυρίως στους μηχανισμούς του ΝΑΤΟ, με επικύρωση της ενταξιακής τους αίτησης από τις υπόλοιπες Χώρες, η εκ των υστέρων άρνηση της Ελλάδος θα μοιάζει μάλλον με «πρωταπριλιάτικο αστείο».

Παρά το γεγονός, ότι η ορθή θέση της Ελλάδος στο θέμα αυτό θα έπρεπε να ήταν η επιμονή της εφαρμογής της εθνικής γραμμής, που λήφθηκε στο Συμβούλιο πολιτικών αρχηγών το 1992, δηλαδή η μη χρήση του όρου «Μακεδονία» στο όνομα του Κράτους αυτού, θα περίμενε κανείς από τις δυνάμεις, που θεωρούν, ότι πρέπει να λυθεί το θέμα με συμβιβασμό, που θα περιλαμβάνει οπωσδήποτε την λέξη «Μακεδονία» στο όνομα αυτού του Κράτους ως παράγωγο, τουλάχιστον να μην «πέσουν στην θανάσιμη παγίδα», που τους έστησαν οι Σκοπιανοί και οι φανεροί και κρυφοί πάτρωνές τους, της αναγνώρισής τους, δηλαδή, ως «Μακεδονικής εθνότητας», που ομιλεί την «Μακεδονική γλώσσα», παρέχοντας έτσι σε αυτούς την πλήρη νομιμοποίηση για τον σφετερισμό στο μέλλον, όχι μόνο της Ιστορίας, αλλά και των νομίμων γεωπολιτικών συμφερόντων της Χώρας μας.

Γι’ αυτόν τον λόγο, με την υπογραφή της συμφωνίας αυτής, για μια ακόμα φορά η Ελληνική κυβέρνηση, παρά την εμφανή αντίδραση του Ελληνικού Λαού, παίζει τον ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου της ιστορίας». Έτσι, απαιτείται η χάραξη μιας ανεξάρτητης πατριωτικής εθνικής στρατηγικής, από ένα νέο Δημοκρατικό Πολιτικό Υποκείμενο, που θα προέλθει από τα σπλάχνα της κοινωνικής αντίδρασης και θα βρίσκεται σε αντίθεση με το υπάρχον ελλιποβαρές για τα συμφέροντα της Χώρας πολιτικό προσωπικό εξουσίας (κυβέρνηση και αντιπολίτευση), που εν συνόλω αδυνατεί να υπερασπισθεί στοιχειωδώς τα εθνικά συμφέροντα, εν μέσω των σημερινών ισχυρών γεωπολιτικών ανισορροπιών και αντιθέσεων.

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Θέατρο Ρεματιάς: Ηλέκτρα «Οι Ψυχές των Χρωμάτων»


Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 στις 21:00 στο θέατρο Ρεματιάς.

«Οι Ψυχές των Χρωμάτων»: Μία παράσταση που παντρεύει χρώματα, συναισθήματα, ιστορίες ζωής, τραγούδια: Μωβ-χρώμα της μελαγχολίας, κόκκινο-χρώμα του πάθους, πορτοκαλί-χρώμα της αισιοδοξίας, ασημί-χρώμα καθρέφτης, μπλε- χρώμα τ’ ουρανού, του αέρα, της επικοινωνίας…. Από τον Duke Ellington στους Μάνο Λοΐζο, Μίκη Θεοδωράκη, Μάνο Χατζιδάκι και από τους Chic Corea , Goran Bregovic στους Σταμάτη Σπανουδάκη, Μίμη Πλέσσα, Σταμάτη Κραουνάκη…

Ερμηνεύτρια: Η λ έ κ τ ρ α Πιάνο: Δημήτρης Μπουζάνης/Πνευστά: Μαρίνος Γαλατσινός Επιμέλεια κειμένων: Έλλη Ιωακείμογλου Επιμέλεια σκηνικού: Άγγελος Δελής Guest: Χάρης Φαναριώτης

Στην παράσταση συμμετέχει η ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 60+ του ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ υπό τη διεύθυνση της Ρίας Θεοδώρου