Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ NEA ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΛΕΩΦΟΡΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

νεα χαραξη.jpg


Είναι δυστυχώς πραγματικό γεγονός το πρώτο ατύχημα (πλαγιομετωπική σύγκρουση) την 21 Οκτωβρίου 2014 στην οδό Φραγκοκλησιάς στο νέο τμήμα από οδό Κορυτσάς μέχρι την Λεωφόρο Πεντέλης  που δεν έχει συμπληρωθεί μια εβδομάδα λειτουργίας του.

Η χάραξη του τμήματος των 200 μέτρων με τις δυο κλειστές στροφές, την κακή ορατότητα σε συνδυασμό με την στενότητα των λωρίδων κυκλοφορίας διπλής κατεύθυνσης  πιθανόν να είναι  η αιτία σύγκρουσης των οχημάτων στις φωτογραφίες. 

Επειδή το τμήμα αυτό έχει αυξανομένη κυκλοφορία, κυρίως υπερτοπική (Λεωφόρο Πεντέλης  - Λεωφόρο Κηφισίας) η οποία δεν διοχετεύεται λόγω των αναποτελεσματικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στις παράπλευρες της Αττικής οδού, δημιουργεί προβλήματα και κινδύνους ατυχημάτων έκτος από το ίδιο το οδικό τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς και συνολικά στην περιοχή του ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ.

Αν και απαγορεύεται το τμήμα αυτό το χρησιμοποιούν και μεγάλος αριθμός βαρέων οχημάτων.  Χαρακτηριστικό είναι ότι τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες διέρχονται δεκάδες σχολικά οχήματα που μεταφέρουν μαθητές διαφόρων ηλικιών.

Επίσης σημειώνονται συνεχείς παραβιάσεις της μονοδρόμησης στο γειτονικό τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς μεταξύ των οδών Ευζώνων και Κορυτσάς.

Για την μείωση των ατυχημάτων ή και πιθανών δυστυχημάτων προτείνεται η άμεση διάνοιξη νέου διαδρόμου 100 μέτρων (παλιά χάραξη της οδού Φραγκοκλησιάς) όπως στο παρακάτω σχήμα (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 1),  το οποίο θα παραλαμβάνει και θα οδηγεί την εισερχόμενη από   την Λεωφόρο Πεντέλης  κυκλοφορία προς την οδό Μεσογείων και την παράπλευρη της Αττικής οδού .  Μέχρι της επιπρόσθετης παρέμβασης διάνοιξης να μονοδρομηθεί η κυκλοφορία στο νέο τμήμα.

Είναι απόλυτα βέβαιο ότι η μονοδρόμηση του νέου τμήματος της οδού  Φραγκοκλησιάς που περιλαμβάνει τις 2 στροφές θα συμβάλει στην μείωση των πιθανοτήτων σοβαρών μετωπικών συγκρούσεων και το νέο τμήμα θα επιτρέπει την ασφαλή διπλή κατεύθυνση των οχημάτων . 

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες αρκεί να εκδηλωθεί το ανάλογο ενδιαφέρον για την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των κατοίκων του ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ αλλά και όλων των διερχομένων  .


Με εκτίμηση

Παναγιώτης Α. Πάντος  

ΥΓ. Εκτιμώ ότι,  καλύτερος τρόπος μη υποβάθμισης μιας γειτονίας κατοικίας (ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ)  εξαιτίας της υπερτοπικής κυκλοφορίας (Λ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ – Λ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ) είναι σε πρώτο χρόνο ο άμεσος καταμερισμός της σε πολλές υφιστάμενες παράλληλες διαδρομές όπως οι 2 βοηθητικοί οδοί της Αττικής Οδού και  σε δεύτερο χρόνο η δημιουργία νέων ζεύξεων  με 3  γέφυρες  εξυπηρέτησης οχημάτων των οδών Βριλησσίων και Ομήρου, Ιθάκης και Μενελάου, Ζακύνθου και Πηλέως  μεταξύ των Δήμων Αμαρουσίου & Βριλησσίων  και σε καμία περίπτωση  η απαγόρευση της. (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 2)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *