Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

ΑΠΟ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΝΑΤΟ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΕΛ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ. ΤΩΡΑ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΘΕΣΜΩΝ!

Το 1960 στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας είχε περιγραφεί το Εθνικό Οδικό Δύκτιο για το λεκανοπέδιο. Μαζί με την Λεωφόρο Σταυρού Ελευσίνος, την σημερινά Αττική οδό.

Την έλεγαν τότενες "Λεωφόρο ΝΑΤΟ ή Λεωφόρο ΣΜΙΤ" αφού την μελέτη για το λεκανοπέδιο λέγεται (δεν έχω προσωπική άποψη, ήμουν ακόμα αίσθημα τότε) ότι την είχαν εκπονήσει οι Αμερικανοί του ΝΑΤΟ.

Πέρασαν από τότε δεκαετίες απραξίας. Το Χαλάνδρι ήταν μικρό και κανείς δεν ενδιαφερόταν για εντάξεις περιοχών το σχέδιο.

Μεταμόρφωση - Πάτημα - Πευκάκια Ρουπάκια και Πεύκο Πολίτη και μέρος του Πολυδρόσου ήταν πολύ ωραία αγροκτήματα, χωράφια και βοσκοτόπια.

Αλάνες και ξερά αυτοσχέδια γήπεδα που παίζαμε ποδόσφαιρο.

Στην Τούφα την δεκαετία του 80 έγινε η πρώτη διαδικασία οργανωμένης πολεοδόμησης γειτονιάς του Χαλανδρίου από την διοίκηση του συγχωρεμένου Νίκου Πέρκιζα.

Στην συνέχεια η Μεταμόρφωση και το Πάτημα.

Έφτασε ο δήμος να θέλει να εντάξει στο σχέδιο περιοχές που η πολεοδόμησή τους "ακούμπαγε" στην επί δεκαετίες αδράνεια του κράτους.

Τις ζώνες απαλλοτρίωσης των υπερτομικής σημασίας οδών: Ελ. Πεντέλης, Σταυρού Ελευσίνος, Ζώνη Δουκ. Πλακεντίας.

Η πολεοδομική μελέτη του 1987 κατέγραψε καθαρά την βούληση του δήμου να "υποβαθμίσει" την Ελ. Λεωφόρο Πεντέλης από έναν δρόμο στα μεγέθη της Αττικής οδού σε ένα δρόμο στα μεγέθη της Ηρακλείτου (σήμερα έχουμε παράδειγμα της αλήθειας του μεγέθους των δρόμων, όπως μπορείτε να δείτε. Μιλάμε για τον δρόμος με το ροζ χρώμα).


Με βάση λοιπόν αυτό το οδικό δίκτυο σχεδιάστηκε η ένταξη της περιοχή σε επίπεδο κυκλοφοριακής οργάνωσης, χρήσεων γης, κοινωνικού εξοπλισμού.

Και με βάση αυτήν την κυκλοφοριακή οργάνωση σχεδιάστηκε και η κυκλοφοριακή οργάνωση ολόκληρου του Κάτω Χαλανδρίου και όχι μόνο, συνολικά - η μελέτη Νέλλα όπως έχει γίνει γνωστή.

Η μελέτη Νέλλα που ΒΑΣΙΖΕΙ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ σε αυτό το οδικό δίκτυο που βλέπετε.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ για την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο βασίστηκαν πάνω σε αυτή την αφετηρία.

Διευκρινίζουμε ότι η αρχική προσέγγιση ξεχώριζε την πολεοδομική ενότητα "ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ" από την πολεοδομική ενότητα "ΠΕΥΚΑΚΙΑ ΡΟΥΠΑΚΙΑ" που σήμερα αντιμετωπίζεται ως μία ενότητα που φτάνει μέχρι τον σταθμό ΜΕΤΡΟ Δουκ Πλακεντίας.

Σήμερα εξαγγέλλεται από την διοίκηση του δήμου ότι η Ελ. Πεντέλης θα καταργηθεί. Θα εξαφανιστεί από τον χάρτη. DELETRIUS!

Γιατί η παράταξη της σημερινής διοίκηση του δήμου πάντα - λέει - ήθελε να την εξαφανίσει τελείως.

Πάντα εκτός από πέρυσι που την ψήφισε - αφού ψήφισε την μελέτη που την περιείχε - αλλά αυτό είναι μια ασήμαντη για το μέλλον της πόλης λεπτομέρεια.

Βέβαια ο ναρκισσισμός κάποιων ικανοποιείται με το να παριστάνουν ότι έχουν μείνει σταθεροί στις από 20ετίας απόψεις τους σα να μην ψηφίσαν πέρυσι μόλις.

Η ζώνη απαλλοτρίωσης της Ελ. Πεντέλης δεν εξαφανίζεται όμως. Είτε γίνει ΚΑΠΟΙΟΣ δρόμος, με κάποια γεωμετρικά χαρακτηριστικά, είτε δεν γίνει η ζώνη θα είναι εκεί.

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ για να τις εκμεταλλευτούν είναι φοβερός τύπος, μέγας μάγος και καραμπουζουκλής.

Διότι εκεί από κάτω - στα 8 περίπου μέτρα βάθος - περνάει ΕΝΑ ΤΡΕΝΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Που δεν έγινε επάνω αλλά έγινε κάτω.

Και αν θεμελιώσει ο ιδιοκτήτης - στην ιδιοκτησία του - χωρίς να τον απαλλοτριώσει κάποιος (δήμος ή κράτος, κράτος λέμε εμείς) - μια τετραόροφη πολυκατοικία που θα θεμελιωθεί θα φτάσει περίπου 2,5 με 3 μέτρα πάνω από το ΤΡΕΝΟ.

ΟΠΟΤΕΝΕΣ για να εξαφανιστεί ο δρόμος από πάνω, πρέπει είτε να εξαφανιστεί και το τρένο από κάτω ή να κατέβει πιο βαθιά το τρένο, κάτι που σήμερα εμάς μας φαίνεται ολίγον δύσκολο.

Ή εναλλακτικά να βρούμε ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ που θα δεχτούν οι ιδιοκτησίες τους να τακτοποιηθούν στην ζώνη.
Μπορεί να γίνεται αν βρεθούν ιδιοκτήτες που να έχουν τα ίδια γούστα με την δεσπινοίδα της διαφήμισης για το σπίτι των ονείρων τους, κάθε φορά που θα περνάει το τρένο (αποκάτου).




Οπότε καταλήγουμε σε μία πρόβλεψη: Η Ελ. Πεντέλης καταργείται! Και εκεί θα σχεδιαστεί ένας νέος δρόμος που θα λέγεται ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΘΕΣΜΩΝ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *